NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

ponedeljek 12-maj
  • Konferenca Podim

  • sreda 14-maj
  • Srednjeveški Maribor - mesto za belim obzidjem

  • četrtek 15-maj
  • Mladinski družabni večer: poslikava tejglov

  • petek 16-maj
  • 7. Mednarodni festival uprizoritvenih umetnosti Prestopi

  • ponedeljek 19-maj
  • Pridružite se nam pri praznovanju in soustvarjanju Nacionalnega tedna prostovoljstva 2025

  • petek 23-maj
  • Povabilo k prispevanju priložnosti za Katalog poletnih prostovoljskih aktivnosti za mlade 2025

  • četrtek 29-maj
  • Strokovna ekskurzija - Trajnostno shranjevanje električne energije - utopija ali priložnost?

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Kdo kroji usodo sveta   
    petek, 29. julij 2011 @ 14:56 CEST
    Uporabnik: stojči

    * Duhovna rastNiso naše misli in dejanja tista,
    ki krojijo usodo tega sveta,
    ampak notranja luč,
    ki sije iz srca vsakega posameznika,
    kroji usodo tega sveta.

    Imaš možnost postati bojevnik,
    oziroma bojevnica svoje notranje luči.
    In bolj se boš zavedal(a) in čutil(a)a svojo notranjo luč,
    lepši in boljši bo zate tudi ta zunanji svet. :)
    Kajti ta notranja luč ni nič drugega,
    kot globlje občutena ljubezen
    tvojega lastnega srca :)

    Si se vprašal(a) zakaj komentatorji nič ne komentirajo o tej notranje-občuteni ljubezni?

    Kako naj kdo komentira nekaj,
    o čemer se mu niti ne sanja,
    čeprav je to in alfa in omega
    tvojega življenja. :)

    Stoyan Svet

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja stojči
  • Več s področja * Duhovna rast

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Kdo kroji usodo sveta | 51 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: stojči dne sobota, 30. julij 2011 @ 07:51 CEST

    razmišljaj,
    napenjaj možgane,
    mogoče ti bo pa kapnilo ;)

    ---
    stoychi



    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: stojči dne ponedeljek, 1. avgust 2011 @ 11:08 CEST

    sem kar vedel, da ne bo nobenega odgovora,
    bluzenje misli je bolj kratkočasno, a ti žal nikakor ne bo pomagalo priti do občutenja srca in globljih spoznanj.
    Vsi veliki duhovni mojstri so govorili in govorijo o notranji luči in srce-občuteni ljubezni.
    V naslednjih nekaj komentarjih bom citiral nekatere od njih. ;)

    ---
    stoychi



    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: stojči dne sreda, 3. avgust 2011 @ 10:52 CEST

    eni vemo, drugi pa bluzijo
    eni smo veseli, drugi pa žalostni, trpijo pa niti ne vejo zakaj,
    večina ima raje tiste, ki so njim bolj podobni. ;)

    ---
    stoychi



    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: Lario dne sreda, 3. avgust 2011 @ 11:04 CEST

    Bluzenje:

    Ljudje v Somaliji umirajo, ti pa tu nakladaš o osebni sreči.

    To je egocentrizem ali kaj podobnega.


    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: osh-kosh dne sreda, 3. avgust 2011 @ 11:29 CEST
    nehi se pogovarjat sam sabo


    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: stojči dne sreda, 3. avgust 2011 @ 12:47 CEST
    dragi lario,
    temu se ne reče egocentrizem, ampak razsvetljenje,

    dragi oškoš,
    ali ti morda poznaš koga, ki se ne pogovarja sam s sabo? ;)

    drugače pa, notranja luč je tista, ki te nagovarja.

    ---
    stoychi



    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: Lario dne sreda, 3. avgust 2011 @ 15:56 CEST
    Kaj pravijo ekologi:


    Ljudje, ki preveč osvetljujejo okolje s tem škodijo naravi in pticam. Zlasti v mestih imamo veliko razsvetljave, verjetno tudi zato da bi bili ljudje bolj osvetljeni in sčasoma razsvetljeni.


    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: kajster dne četrtek, 4. avgust 2011 @ 16:16 CEST
    Ali bi človek že rad postal Bog?

    Kdor misli o krojenju usode sveta, mora preje poznati vsaj nekaj temeljev naravnih zakonov življenja materije in vesolja!

    Ker samo neke bujne fantazije resnično ne dajo nekih dejanskih rezultatu o tem krojenju, saj mora mali človeček prvo spoznati svojo nevednost in kasneje svojo nemoč proti naravnimi zakoni, ki delujejo milijarde naših let, ko je človeško obdobje le milijoninko sekunde teh naravnih zakonov, ki se ne zmenijo za našo malenkost!

    Človekova polomija nastane človeku,
    ki niti ne ve, da ne ve!

    Človekov napredek pa nastaja ko človek že ve da ne ve –
    ker takrat, nekaj že ve!

    Konrad Ajster


    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: stojči dne petek, 5. avgust 2011 @ 01:26 CEST
    dragi Kajster,
    sprašuješ, ali slika lahko postane slikar?
    odgovori si sam, če odgovora morda ne veš je odgovor; NE
    na tvojo prvo trditev je odgovor; NE
    dovolj je da poznaš od kod si prišel in kam boš po smrti odšel
    odgovor na tvojo drugo trditev oziroma odstavek je ponovno; NE
    tudi odgovor na ostali tvoji trditvi je žal; NE
    vedenje ali znanje izhaja iz srca, iz poglabljanja vase, ti pa si žal od svojega srca oddaljen milijone kilometrov in se giblješ samo na področju svojega nevednega razuma. ;)
    lp

    ---
    stoychi



    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: merijen dne petek, 5. avgust 2011 @ 09:04 CEST

    KDO KROJI USODO SVETA ???

    Jezus je umrl.
    Marx tudi.
    Mene pa resnično skrbi kaj bo s svetom, če umre še Stojan Svet .....




    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: panefin001 dne petek, 5. avgust 2011 @ 11:08 CEST
    Neki človek je po mnogih letih samorazvoja, prišel do samega Boga (čeprav se to redko zgodi z učenci, ker so konstantno premalo razviti, in še morajo trenirati). Bog mu je dal roko in želel čestitati, človek pa je šel mimo njega.
    Bog ga je vprašal: "Kam pa greš človek?". "V svobodo“, je odgovoril.


    Opustil sem predstave o Bogu, in začutil popolno svobodo.
    Bog je resnično drugačen, od vseh predstav, ki jih ima človek, zato ker predstave niso resničnost.

    Kaj smo naredili iz svojih življenj, kako zelo zaslepljeni smo, za kake mrtve reči se bojujemo.


    Mirko-PA


    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: stojči dne petek, 5. avgust 2011 @ 11:12 CEST

    ejhata, ejhata ljubljena merijen,
    ta da pa tebe skrbi kaj bo s svetom, če umre s. svet je milorečeno malo bosa, župnik bi ti za tako laž takoj naročil zmoliti en očenaš in zdravo marijo ;)
    je pa lepo vsaj to, da me uradno še ne pošiljaš k peklenščkom, ;)
    glede tvoje trditve, da je Jezus umrl to je pa za kristjanko hud greh in ti zagotovo grozi huda božja kazen, za to boš morala zmoliti vsaj deset rožnih vencev ;)
    mimogrede še v svetem pismu piše, da je jezus od mrtvih vstal,
    drugače pa na sončni upravi pravijo, da jezus dela kot zamorc,
    marx pa da piše novi kapital ;)

    ---
    stoychi



    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: merijen dne petek, 5. avgust 2011 @ 13:09 CEST
    V izogib neljubim posledicam in še predno tole prebere 'moj župnik', takoj popravljam. Torej: Jezus je 'umrl'. /Kdor ve, že ve, zakaj -narekovaj/.

    In še za Mirko PA:

    In veš, kaj je še rekel Bog, tistemu samospoznavalcu, ki mu je rekel, da gre v svobodo ? Rekel mu je: ''.... te pa pojdi v miru božjem, pa glej, da ne zaideš! Ampak 'kolikor vidim' imaš kar dober srčni kompas v sebi. In ta je tisti, ki ta vodi v prave soodnose do narave in ljudi. In to je zame važno.
    O najinih 'osebnih medsebojnih odnosih ' se pa bova pa že še 'pogovarjala' prej ali slej. Dotlej pa kakor ti drago. Uživaj življenje, ki sem ti ga dal.
    Kajti nisem jaz tisti, ki bi potreboval /vero/ ljudi.
    Ljudje so tisti, ki potrebujejo mene in moje dobrine. /da te ne utrujam in ne naštevam!/
    Kajti tudi ti si tisti, ki je 'od moje mize', čeprav se tega niti ne zaveda.....

    Pa lep pozdravček, rahlo nagajiv in šaljiv!
    Merijen




    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: stojči dne sobota, 6. avgust 2011 @ 01:17 CEST

    mirko, nemirko krivoverko,

    prvo kot prvo
    bog ne rabi roke,
    če te bog hoče oklofutati uporabi kar tvojo lastno roko,
    ali roko tvoje ljubljene, ali ljubljenega,

    drugo kot drugo,
    on je vseprisotna, vsemogoča in vseznajoča sila
    in dobro ve kam kdo gre, eni se grejo cvret v vulkane,
    drugi pa hladit v vodo, če jim je zunaj prevroče,
    seveda pa lahko opravljajo tudi druge naloge

    nemirni mirko daj vklopi malo možgane in pomisli katera budala gre lahko mimo vseprisotne, vsemogoče in vseznajoče sile

    tretje kot tretje
    bog sam je tudi svoboda, pa bognedaj tista katero si predstavljaš ti, kajti tvoja svoboda, gre po tvojih besedah mimo boga

    četrto kot četrto
    na tvoje vprašanje; Kaj sem naredil iz svojega zavoženega življenja, kako zelo zaslepljen sem, za kake mrtve reči se bojujem pa si odgovori kar sam

    peto kot peto
    sta pa z merijen en zelo lepo zahojeno usklajen par,
    predlagam vama, da se poročita in srečno živita do konca dni in še naprej ;)

    uživajta

    lp

    ---
    stoychi



    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: Violeta dne sobota, 6. avgust 2011 @ 01:27 CEST
    razlika v časovnih pasovih %)

    mene zanima, kdo od duhovno Bogatih bo ustrelil svojega
    Velikega Boga samo zato, da bi rešil življenje svojemu
    "sovražniku"?

    Pa lepo prosim brez besednih iger in ovinkarjenja.

    Dobro jutro!



    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: stojči dne sobota, 6. avgust 2011 @ 02:07 CEST
    draga Violeta
    tvoje vprašanje mi je nejasno
    prvo kot prvo,
    duhovno bogati nimajo nobene potrebe, da bi na kogarkoli streljali
    še najmanj pa na boga, ki je ljubezen,
    ker bi potem morali ustreliti najprej sami sebe,
    saj se bog, ali Bog nahaja v srcu vsakega posameznika

    in če izhajaš iz tega stališča je sovražnik samo nekdo, ki je neveden
    in če je "sovražnik" neveden, lahko postane veden le sam s svojim trudom in božjo pomočjo,
    in če to res postane ne more biti več sovražnik

    drugače pa draga violeta je tako;
    da je vsak samemu sebi lahko največji sovražnik,
    lahko pa je samemu sebi tudi največji prijatelj.

    lp

    ---
    stoychi



    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: Violeta dne sobota, 6. avgust 2011 @ 02:19 CEST
    Stoyan, sem konkretno napisala in tudi vztrajam pri konkretnem
    odgovoru - brez besednih iger. Bolj enostavnega vprašanja ne
    more biti. (če je zate ljubezen vse... potem tudi streljanje kot
    takšno boš razumel ).

    še enkrat: mene zanima, kdo od duhovno Bogatih bo "ustrelil"
    (pozabil, zavrgel itd.) svojega Velikega Boga samo zato, da bi
    rešil življenje svojemu "sovražniku"?



    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: Nan dne sobota, 6. avgust 2011 @ 11:02 CEST

    "Samo zato" ? Ustrelijo ga že za veliko manjšo stvar.


    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: stojči dne sobota, 6. avgust 2011 @ 12:13 CEST
    Ti ;)

    ---
    stoychi



    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: panefin001 dne sobota, 6. avgust 2011 @ 16:38 CEST
    Zapisal sem:
    Opustil sem predstave o Bogu, in začutil popolno svobodo.
    Bog je resnično drugačen, od vseh predstav, ki jih ima človek, zato ker predstave niso resničnost.

    Odgovarja Stojči:
    nemirni mirko daj vklopi malo možgane in pomisli katera budala gre lahko mimo vseprisotne, vsemogoče in vseznajoče sile
    tretje kot tretje
    bog sam je tudi svoboda, pa bognedaj tista katero si predstavljaš ti, kajti tvoja svoboda, gre po tvojih besedah mimo boga

    Dodaja Mirko:
    vklopiti možgane, za mene pomeni, videti lastne predstave o Bogu in jih opustiti (ali iti mimo njih, v prispodobi).
    Zapisal sem natančno in eksagtno: opustiil sem predstave o Bogu...
    Po tvoje sem zaradi tega neinteligenten????

    Dragi moj Stojči,
    v mojem tekstu je tudi zapisano:
    Bog je resnično drugačen, od vseh predstav...

    V želji, da zopet ne boš razumel narobe, naj prevedem oboje:
    ko opustiš predstave o Bogu, si osvobojen le teh, in Bog (ali resničnost...), lahko živi tak kot v resnici je.

    Šel sem torej mimo predstav o Bogu Stojči, in ne mimo Boga.

    V kolikor bi se bolje znali poslušati, bi sorazmerno kvaliteti poslušanja, bilo toliko manj nestrpnosti.


    Stojči, tole mi je razkril učitelj, ki ga imenujemo življenje, in po katerem hrepenimo prav vsi.
    Ni govoril v besedah in predstavah, tako kot mnogi samooklicani učitelji, temveč povsem direktno.
    Prisluhnil in pil sem lahko iz tega izvira, le zato ker sem šel mimo predstav o Bogu.
    Cenjeni moj Stojči in vsi ostali, dvom je zdrav, saj te pelje le mimo opisov, in nikakor mimo resničnosti.

    Tako veliki sužnji lastnih in kolektivnih predstav smo, ampak se žal tega ne zavedamo.
    Vse vemo, najbolj smo pametni...

    Preprostosti tako primanjkuje.


    Vsem velik, velik pozdrav,

    Mirko-PA







    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: Violeta dne sobota, 6. avgust 2011 @ 23:29 CEST
    Stoyan, Nan, hvala vama za vajina odgovora na vprašanje, ki
    sem ga naslovila na duhovno bogatih oz. na tistih, ki se imajo
    za takšne.
    Stoyan, kar 2x... se je potrudil odgovoriti.

    Žal, da nobeden ni odgovoril O Sebi, odgovori so bili o tretjih
    osebah. Kako je to možno, da ni mogoče odgovoriti z: a) Jaz
    bom zmogel; b)Ne bom zmogel ali c)Ne vem... (seveda le v
    tem primeru, če sam sebe šteješ za duhovno-bogatega), če
    pa sebe za takšnega nimaš preprosto ne odgovarjaš :D

    No pa sedaj Stoyan razloži mi, kaj je zate duhovno bogastvo
    in kaj imaš ti v sebi na zalogi (razen dihanja in besednega
    zaklada).



    Lep pozdrav.


    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: Nan dne nedelja, 7. avgust 2011 @ 00:40 CEST


    Violeta, tvoje vprašanje "kdo od duhovno Bogatih" razumem kot spraševanje o drugi, oziroma tretji osebi.

    Ne vem katera duhovno Bogata oseba bi ustrelila Boga, zato je tudi nisem poimenovala.
    Zdaj je bolj jasno in sigurno ne boš ostala brez pravega odgovora.

    Lep pozdrav


    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: Violeta dne nedelja, 7. avgust 2011 @ 11:44 CEST
    Lep pozdrav,

    Nan, poglej, tvoj prvi odgovor sem razumela, da veš -kdo so-
    in celo na kak način oz. kako in zakaj. Ker z besedami -
    ustrelijo ga že za manjšo stvar- si bila dokaj prepričljiva.

    Sicer ni pomemben napisan odgovor, vsak od nas bi se mogel
    zamisliti, kaj v našem življenju ima prioriteto, naša
    prepričanja, ideologija, bog itd. ali človek, kot tak in njegovo
    življenje in koliko smo pripravljeni dati prednost -človeku-
    pred vsemi drugimi predstavami.

    Lep dan


    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: merijen dne nedelja, 7. avgust 2011 @ 12:47 CEST
    Pametni postavlja pametna vprašanja, (duhovno) 'neumni', postavlja neumna vprašanja, oz. polna nesmislov:
    'Kdo od duhovno Bogatih bo 'ustrelil' (pozabil, zavrgel) svojega Velikega Boga samo zato,da bi rešil življenje svojemu , sovražniku' ?

    Kajti ni poanta v tem, da zato, da'rešiš življenje' ( v kakšnem smislu, fizičnem ali duhovnem ??? ) svojemu 'sovražniku', 'ustreliš (se odrečeš,zavržeš) svojega Boga (kot,da bi Bog sploh lahko bil svojina kogarkoli), ampak ravno v tem, da ravno V IMENU BOGA poskušaš svojemu 'sovražniku' odpustiti, pa čeprav je 'streljal' nate /z izdatno podporo svojih "prijateljev", oz. ljudi iste mentalitete,/ z najbolj nizkimi in podlimi 'naboji', kar jih premore njegovo /njihovo/ 'milo' in 'ljubezni polno' srce.

    Pravo, srčno bistvo, in to, koliko je kdo V LJUBEZNI, /iskreno in ne le na papirju/, se pa tako ali tako razkrije prej ali slej.




    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: Nan dne nedelja, 7. avgust 2011 @ 13:01 CEST

    Violeta, moje mnenje je, da so ljudje naravno sočutni, empatični in pomagajo kolikor je to v njihovi moči. Vera, bog, ni pri tem nobena ovira.
    Kaj počnejo pollitiki, oblastniki, ljdje obremenjeni s svojim bogastvom, položajem.....to je druga zgodba. To, da toliko ljudi na svetu trpi v nemogočih razmerah ni zaradi pomanjkanja sočutja.


    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: Violeta dne nedelja, 7. avgust 2011 @ 14:20 CEST
    Merijen, si kot vedno zelo, zelo pametna (brez sarkazma):
    >>ampak ravno v tem, da ravno V IMENU BOGA poskušaš
    svojemu 'sovražniku' odpustiti<<

    zanimivo kako je to, da človek zna odpuščati samo v imenu
    Boga. Kaj, oprostiti človeku v njegovem imenu, ker je samo
    človek in, ker ti razumeš, kaj je življenje, kaj, to pa ne gre?

    Hvala merijen, da si se oglasila pod tem vprašanjem. :-)

    Nan, velik problem vidim v tem, da se tako močno
    držimo teh prepričanj, teorij, učiteljev, ideologij in se trudimo
    to dokazovati, prepričevati, vse samo, da smo še dlje od
    realnosti in tega, kar je.

    V glavnem, vse, kar imamo za ideal - nas ovira (samo ne
    posploševati, ker besedo ideal sem uporabila, ker pri večini to
    je že fanatizem) v tem, da bi ostali s čisto glavo, vse to je
    zaenkrat največji problem. Kdo kroji usodo sveta? mislim, da
    odgovor imamo na dlani...Kdaj bomo dali prednost človeku in
    človeškemu življenju (mislim na življenja "soseda",
    "bližnjega", "sovražnika"... ;-) )... mogoče bo kdaj tudi to se
    zgodilo.


    Vsem lep dan :-)



    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: Violeta dne nedelja, 7. avgust 2011 @ 14:34 CEST
    <<To, da toliko ljudi na svetu trpi v nemogočih razmerah ni
    zaradi pomanjkanja sočutja.>>

    Ne, ni zaradi pomanjkanja sočutja, zaradi udejanjenja tega. In
    saj veš, kako je s tem, vsi okrog sočustvujemo, človek pa
    rabi konkretno udejanjeno rešitev, uresničeno dejstvo.

    Nočem globalizirati, samo mislim, če bi pri tistih, ki "krojijo
    svet" glas sočutja bi bil močnejši, mogoče bi bilo lažje živeti.

    Lp


    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: stojči dne nedelja, 7. avgust 2011 @ 14:42 CEST

    "No pa sedaj Stoyan razloži mi, kaj je zate duhovno bogastvo in kaj imaš ti v sebi na zalogi (razen dihanja in besednega zaklada)".

    draga Violeta,
    na zalogi imam spoznanje tiste resnice za katero je že krišna pred štiri tisoč leti dejal ardžuni;
    "Mož, ki resnico je spoznal
    pripeljal te k spoznanju bo
    Ubogaj ga in strezi mu
    in vedoželjno ga sprašuj"

    Se najde tu pa tam, kdo, ki me uboga,
    strežem si pa kar sam.

    na zalogi imam veliko notranjega osredotočanja in srčnih povezav.
    To počnem po receptu svojega mojstra, ki se niti za tisočinko milimetra ne razlikuje od nasveta krišne, ki ga je pred štiri tisoč leti dal svojemu učencu ardžuni;
    moj prevod
    "Če vrata vsa v telo zapreš,
    v srcu svojem shraniš um
    življenjsko silo v glavo daš,
    si osredotočen v notranji povezavi"

    To je to duhovno bogastvo
    cilj je v srcu,
    eni ves čas potujemo tja,
    drugi pa medtem mlatijo prazno slamo ;)

    lp

    ---
    stoychi



    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: Nan dne nedelja, 7. avgust 2011 @ 16:41 CEST

    OTROCI, resnični gospodarji sveta.

    Ena prijetno poletna popoldansko nedeljska :)

    http://www.youtube.com/watch?v=P-Zz_bSCsBE&feature=related

    Lep pozdrav.


    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: panefin001 dne nedelja, 7. avgust 2011 @ 17:18 CEST
    Ko je zaslepljenost tako močna, da zgleda skoraj kot resničnost, potem je vsakršna komunikacija, izjemno težka.

    Ko nekdo preizkusi vsemogoče tehnike in preide na novo, ki ga trenutno najbolj drži, vprašanje je le, kdaj bo zamenjal še to.

    Kako je mogoče, da se ta isti ne vpraša, če je kaj narobe s tehnikami nasploh?
    Mar nas res ni toliko v hlačah, da pogledamo vase direktno brez palic in pomagal???

    Ko nekdo tako slepo sledi recepturi stari tisočletja, in niti za milimeter ničesar ne spremeni, kaj naj si o njemu mislim?

    Da je tak človek izjemno dober posnemovalec, in niti malo originalen.

    Nekateri očitno urijo, da bi postali izjemni posnemovalci, in se na tak način dobrikajo svojemu Bogu.

    V bistvu je to tragedija.
    Nič prijetno ni vedeti, da obstajajo ljudje, ki vlagajo tako silno energijo, da bi prišli do tistega po čem hrepenijo, po ljubezni, a žal na popolnoma neustrezen način.

    Z velikim spoštovanjem do vseh,


    Mirko-PA






    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: tisti dne nedelja, 7. avgust 2011 @ 18:49 CEST
    Po doolgem času prebiranju Pozitivk, se je končno pojavilo (na žalost iz šova uma) edino pravo duhovno vprašanje za tako imenovane bogate duhovne ljudi, ki so kaj našli na duhovni poti. (Izjema so tisti, ki še iščejo.)

    Vprašanje; "Kdo od duhovno Bogatih bo ustrelil svojega
    Velikega Boga samo zato, da bi rešil življenje svojemu
    "sovražniku"? Pa lepo prosim brez besednih iger.... "

    Prej kot samemu vprašanju bi mogli pravi učenci usmeriti svoj odgovor na pripombo, da se odgovori brez besdnih iger.
    Vendar vsi odgovori ne naredijo nič drugega kot prazno besedičenje. No, saj duhovnost iz uma ne more najti odgovor na resnično pravo duhovno vprašanje.

    No, učenec, ki zares sledi poti, ki vodi resnično do Njega, tak učenec ve kakšen je odgovor brez besedne igre. Odgovor ne najde pri sebi, ampak pri Njemu. Učenec lahko dobi odgovor, samo zaradi resničega učenja pri Njegovem resničnem služabniku. Učenec spozna Njega samo preko Njegovega resničnega Služabnika.

    Ko učenec hodi po taki poti, in ko z Njegovo takoimenovano meditacijo učenec spoznava Njega, potem je odgovor na to najlepšo duhovno vprašanje, kar ga lahko resnični duhovni učenec zasledi;


    " v takem primeru bi pezpogojno "ustrelil" samega sebe"


    Zakaj? to ni niti približno nagnjenje k samouničenju, ampak zaradi prave resnične ljubezni do Njega.
    Ko učenec v sebi spoznava Njega, on ve kaj je On, učenec ve kakšna je Njegova ljubezen, in učenec ve za koga je edino vredno dati to življenje. On, ki je Edini, On ki je Vsemogoč, On ki je v Vsakomur, le On lahko to vedenje predaje Njegovim učencem.

    On je v vsakomur, zato, kako bi lahko "ustrelil" Njega ali njega. Nikakor. Le sebe.
    Če človk izgubi življenje za Njega, šele takrat Resnično življenje najde, če pa izgubi življenje za svoj šov,pa je izgubljen v ljubezni domišljij in sanj.

    Seveda, ne pride vsak učenec do takega spoznanja. Učenec. ki pa po Njegovi milosti dobiva Njegove blagoslove, začne spoznavati pravo duhovnost. Ta je globoko globoko v vsakomur izmed hrabrih junakov tukaj doli. Takšen učenec postaja svoboden svojih ovir in lisic tukaj doli, takšen učenec prepozna kaj meji na sektovštvo in kaj na prazno besedičenje.

    Takšen učenec prej ko slej vidi Njega vsepovsod, spozna da je On, ki deluje, in ko govori, govori le o Njem.
    "Jaz sem " takrat več ne obstaja. Takrat ko učenec po Njegovem resničnemu služabniku spoznava Njega v "svojem" notranjem potovanju, takrat učencec govori le o Njemu.


    Se opravičujem za takšne besede. Mogoče nekaterim, ki še ne poznajo globoko duhovnost, je vse to nerazumljivo oz. težko preneseno. Kar je napisano ne spada med komentarje, vendar ko se enkrat spoznava resnična resničnost v nas, takrat obstaja le eno vedenje. Le to, da je le On, ki je vse. (vse - jaz, ti, on, mi, vi, oni- vse On biti)

    Lep pozdrav vsem, Howg vsem bratom in sestram.


    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: Violeta dne nedelja, 7. avgust 2011 @ 19:40 CEST
    Očitno ciljati je treba prav v glavo.
    Lp :D


    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: tisti dne nedelja, 7. avgust 2011 @ 20:21 CEST

    jep, tako je. Potrebno je sprejeti odločitev, da je čas, da se človek spremeni. Če res želi priti do konca poti (nekateri to razumejo kot razsvetljenstvo) se mora spremeniti, tako da se obrne v popolnoma drugo smer, torej za 360%.
    Ja, v glavi, očitno, vse ovire in lisice izhajajo iz nje.



    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: panefin001 dne nedelja, 7. avgust 2011 @ 20:49 CEST
    Ojojoj,
    biti, biti, biti...

    Dokler si, resničnosti ne more biti, saj nenehno poteka prevod resničnosti, v stanje dvojnosti.

    Biti, nujno pomeni tudi dvojnost.
    Loviti nasprotno od biti, pa je tudi zgrešeno.

    Razum se prav lepo igra, svojih večnih iger.


    Miren večer vsem,


    Mirko-PA




    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: panefin001 dne nedelja, 7. avgust 2011 @ 21:00 CEST
    Točno tako je, vse izvira iz glave, tudi to, da želimo priti do konca.


    Vse to bi morali opustiti.
    Namesto tega, počnemo ravno obratno.
    Poveličujemo to, kar bi mogli opustiti, in temu celo dajemo predznak visoke duhovnosti.

    Ne znamo pravilno opuščati, zbirati pa znamo zelo dobro.

    Namesto, da smo prazni, smo preveč polni. Kam naj vstopi kaj resnično novega, in tako velikega, kot je neskončnost????

    Vsi smo prijatelji in dom nam je skupni, a se tega ne zavedamo.

    Mirko-PA


    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: tisti dne nedelja, 7. avgust 2011 @ 23:24 CEST
    S spoštovanjem panefin. V primeru, da res nimaš kakega takoimenovaega učitelja, in da res si oz. nočeš biti iskalec, si navkljub vsemu temu najbližje takoimenovane duhovnosti.
    Način pisanja in besede, ki jih uporabljaš za (ne)iskanje prihajajo iz nečesa, kar lahko le malokdo prezre. Na takšni način, bi se slej ko prej moralo zgoditi kar se mora. Saj, zato smo tukaj.

    Trditev, da se najprej mora vse opustiti ali odvrči vse kar smo spoznali stran, je prvi korak. Brez tega, se tisto ne bo moglo najti, kar se je prej iskalo. Razlog? ko se vse opusti in vse trditve zavržejo, takrat postaneš prazen. Le ko postaneš prazen, le takrat lahko človeka doseže Njegov notranji klic.

    Če je človek v glavi poln vsega, takrat Njega nikoli ne bo na površju, niti blizu. Bo le človek z umom.

    Enako tako, dokler človek trdi, Da je on tisti, ki deluje, in da je on človek tisti ki obstaja, takrat Njega nikoli ta človek ne bo mogel najti. (povedano - to bi bilo imenovano razvsetljenstvo)

    Oz. v stilu takoimenovane duhovnosti, človek nikoli ne bo mogel spoznati samega sebe, pa lahko se trudi življenja in življenja, vse dokler bo trdil, da je on tisti, ki deluje oz. obstaja.

    Če želi človek prepoznati oz. najti tisto kar je v njemu, mora prenehati obstajati. Prava duhovnost to sporočilo takoj razume in ima tudi sredstvo, kako to doseči. Že od samega začetka, učenec spozna, kaj je potrebno narediti na notranjem potovanju. (oz. razvoju).

    Namreč, kako lahko nekdo, ki se poda na potovanje vase prićakuje, da bo tam kaj našel, če pa je vedno v tem potovanju ravno njegovo obstajanje (on sam, najbolj kar je v glavi) ovira. V trenutku, ko pa na tem potovanju pride to točke, kjer postane nič, šele takrat se lahko pojavi On. Tam je On od vedno, le naše obstajanje ga naredi, kot da ne bi obstajal.
    Človek lahko to doseže le s potovanjem vase, tako da premaga vse umske ovire (ena od teh je - ego) in kot rečeno, da doseže stanje niča.
    Za to pa je potrebno leta prakse. Z govorjenjem lahko človek sledi le svoji intelegenci. Dokler s pravo prakso (takoimenovana meditacija) le seme lahko oplodi sadove. Drugo nič ne pomaga.

    Vendar, človek, ki je poln sebe v glavi, bo takoj na take trditve našel razne izgovore- kot - tako je nemogoče živeti to kar imenujemo življenje, ali - kako se lahko obstajanje spremeni v neobstajanje in kako premagati ego če pa ego je nit obstajanja (????) in še kakšne umske.

    No, da ne bi razumeli, kot da se lahko na tem "svetu" živi brez uma. Um je del nas, in bo končal potovanje kot del nas. Vendar, um je zeeelo omejen. Ta meja je precej visoka, vendar v primerjavi z resničnim vedenjem je precej omejen. Um lahko gre samo do svoje meje, kaj pa potem? Spet nova priložnost, in spet enako prazno besedičenje.

    Pa ni nič narobe, saj oni, ki razumejo, oni ne potrebujejo dodatne razlage. Ostali pa pač živijo to kar je dobljeno in ga preživijo. Vsi dobijo svoje. Nato pa ajde, gremo še enkrat, ... pa še enkrat ... in še.

    "Koliko možnosti še potrebuješ draga duša. Dragi otrok, Prosim, naredi nekaj, da se bo to zgodilo še v tem življenju. Nisem daleč. Le prisluhni, enkrat se bo zgodilo. Takrat boš s poslušanjem neskončne pesmi oz. Večne Besede prišel v takodolgo pričakovan objem"

    Tako nekako bi veljalo za vse prisotne hrabre junake tukaj doli.


    S spoštovanjem Panefin. Z astronomom in pričo še najbolje
    izražate pravilno obliko obstajanja. oz. enkrat neobstajanja. :)

    Howg brate, če bi ti lahko kaj privoščil, je to le eno. (st).



    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: stojči dne ponedeljek, 8. avgust 2011 @ 00:20 CEST

    zanimivo, na eni strani imamo zblojene pa ne fine zaslepljence,
    na drugi strani pa tiste,
    ki razumejo bistvo življenja,
    kot tisti in yoda,
    lepo ;)

    ---
    stoychi



    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: Nan dne ponedeljek, 8. avgust 2011 @ 00:28 CEST

    Kaj dogaja, Stojči ?


    Nebo polno zvezd, Luna zahaja za gozdom....lahko noč.


    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: stojči dne ponedeljek, 8. avgust 2011 @ 15:29 CEST

    Nan tale je pa zate ;)

    Ponoči zvezde sijejo na nebu,
    sonce vsak dan vzhaja in zahaja,
    življenje pa z vsakim vdihom prihaja
    in z vsakim izdihom tudi odhaja.
    Ko se pogledaš v ogledalo vsakič vidiš,
    da se to telo ne mlajša,
    ampak se z vsakim dnem bolj stara.
    Če zdaj ne boš bisera duše spoznala,
    boš iz obličja tega sveta odšla prazna.

    Stoyan Svet

    ---
    stoychi



    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: Nan dne ponedeljek, 8. avgust 2011 @ 18:18 CEST

    Stojči, hvala za trojni haiku ;)

    Kar se tiče staranja telesa in biserov, kaj bi se človek duha s tem obremenjeval, osredotočimo se rajši na neminljivost in diamante, ta prave. :)


    Lep pozdrav.


    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: Violeta dne ponedeljek, 8. avgust 2011 @ 18:35 CEST
    Nan, en diamantek prosim, pogrešam tvojo musko ;D


    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: panefin001 dne ponedeljek, 8. avgust 2011 @ 18:46 CEST
    Spoštovani tisti,
    vesel sem tvojega razumevanja, in pristopa k raziskovanju. En pristop kar polni in polni, že itak polno glavo, drugi pa jo prazni.

    Poplnoma res je kar podajaš, da smo sami sebi ovira, a se tega ne zavedamo, in se kar naprej zaletavamo v steno.

    Nekateri pravijo, da tako enkrat prideš k pameti in odnehaš. Potem se zgodi.
    Jaz pravim škoda časa, raje takoj odneham.
    In se zgodi.

    Vso srečo še naprej,


    Mirko-PA


    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: Nan dne ponedeljek, 8. avgust 2011 @ 18:47 CEST

    Hecaš me, Violeta. :)

    Vseeno...povej, tvoja želja, moj ukaz. Ali tvoj ukaz, moja želja....kako že gre ??



    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: Violeta dne ponedeljek, 8. avgust 2011 @ 18:52 CEST
    Nan, po želji :)

    ne, se ne hecam, res imam glasbeno željo, da izbereš glasbo po
    svoji želji, eto ti to :D


    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: Nan dne ponedeljek, 8. avgust 2011 @ 19:18 CEST


    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: stojči dne ponedeljek, 8. avgust 2011 @ 21:02 CEST

    draga Nan ta pa je res iz naftalina,
    saj ne rečem, da ni hrepeneča je,
    ampak jaz bi dal raje ono od marjane deržaj;
    ne čakaj pomladi, ne čakaj na maj ;)

    ostalim "raz-iskovalcem" pa želim veselo raz-iskovanje
    pa ni se treba delati preveč fine,
    namesto ocenjevanja všečnosti komentarjev,
    raje napišite kako ste prišli do vaših višjih spoznanj
    in kaj lepega o izkustvih vaših src ;)

    ---
    stoychi



    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: Violeta dne ponedeljek, 8. avgust 2011 @ 21:44 CEST
    Merci, Nan. Belle ;D


    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: Violeta dne ponedeljek, 8. avgust 2011 @ 21:55 CEST
    Nan, še ena (za informacijo - diamanti sicer naftalina ne rabijo)

    http://www.youtube.com/watch?v=gg708Xxh1F8&feature=related

    Lep preostanek večera ;)


    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: Nan dne ponedeljek, 8. avgust 2011 @ 22:45 CEST

    Eh Stojiči, tudi Bach je iz naftalina, pa zato nič manj "absoluto".
    ;)

    Lep večer.


    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: Nan dne ponedeljek, 8. avgust 2011 @ 22:50 CEST

    Hvala, Violeta.

    Tale belle chanson je res prijeten.


    Kdo kroji usodo sveta

    Prispeval/a: luštrek dne torek, 9. avgust 2011 @ 15:41 CEST
    To je stran "pozitivke" ??????????


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2025 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 1,21 seconds