NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

ponedeljek 20-maj
  • 25. Nacionalni teden prostovoljstva
  • Eksluzivni spletni darshan Paramahamse Vishwanande

  • torek 21-maj
  • Ustvarjalnice z Galerijo C.C.U.: Morske pošasti

  • sreda 22-maj
  • Vabilo na okroglo mizo z naslovom "Skupaj za zdrav življenjski slog: Nacionalni odzivi in mednarodne pobude"
  • 27. Slovenski dnevi knjige v Mariboru

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  • nedelja 26-maj
  • VegaMarket v Mariboru

  • ponedeljek 27-maj
  • Still Corners (UK) - 27. 5. 2024, Škofjeloški grad - Festival In Memoriam prof. Peter Hafner - 15 let

  • sreda 29-maj
  • Kako misliti in živeti svetovni etos odprto izven religioznih sistemov

  • četrtek 30-maj
  • Vlado Miheljak

  • petek 31-maj
  • Operna noč

  • sobota 01-jun
  • Vabljeni na akcijo zbiranja starega papirja za pomoč živalim!

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Ali je narava ustvarila človeka vegana?   
    ponedeljek, 15. avgust 2011 @ 05:05 CEST
    Uporabnik: kajster

    Ali je narava ustvarila človeka vegana, tako kakor nekatere živali kot je govedo, konj, nilska krava in podobno!?

    Iz dolge zgodovine človeštva, tudi še mnogo pred našim štetjem, ko so človeške kulture duhovno bile še na višjem nivoju, kot danes in so zato boj poznali človekov duh in energije, ki upravljajo ta duh, so zato znali tudi graditi zgradbe, uporabljati duhovno hrano,eleksire, ki polnijo življenjsko energijo pa nikoli niso prišli do nekega spoznanja, da bi veganska prehrana človeka zbližala z Bogom ali bogovom v katere so verjeli!

    Danes pa zaradi neznanja in nepoznavanja naravnih zakonov življenja, si umišljajo, da bodo nekako po smrti, bližje Bogu in na nekem višjem nivoju, zato ker bodo humano prizanesli živali s tem, ker jih ne bodo jedli in uporabljali ničesar od njih, ne vedo pa, da so jih zato ob enem obsodili na izbris s sveta, ker jih človek ne bi več gojil, hrane pa v naravi ni dovolj, če človek tudi živalsko hrano ne bi prideloval, bi živali bolne umirale v divjini in končno tudi izumrle, kot neštete druge vrste v zgodovini človeštva in biološkega sveta, ko jim je zmanjkalo v naravi hrane!

    Če bi ljudje razumeli zakon narave, ki je ustvarjen sistemsko tako, da drug drugega, ali ena vrsta je drugo vrsto, tako moramo jesti, če hočemo obstajati in napredovati kot vrsta in to na vseh nivojih, potem bi takšni ljudje razumel svojo zablodo!

    Komentar:

    Direktor novomeškega centra za socialno delo je zanikal govorice, da umrli deček ni bil vpisan v matično knjigo. Vsi potrebni dokumenti so bili urejeni, saj so na njihovi podlagi izdali odločbo za otroški dodatek.

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja kajster
  • Več s področja * Aktualne, dobre novice, pozitivne novice in za

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Ali je narava ustvarila človeka vegana? | 8 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Ali je narava ustvarila človeka vegana?

    Prispeval/a: ayana dne ponedeljek, 15. avgust 2011 @ 10:28 CEST
    Fajn, sedaj lahko pojem in "poserjem" vse povprek v ime razvoja civilizacije!


    Ali je narava ustvarila človeka vegana?

    Prispeval/a: Violeta dne ponedeljek, 15. avgust 2011 @ 11:21 CEST
    Kajster, zgodbo, ki si jo izpostavil je zelo zapletena in mislim,
    da vsepovsod - na spletu in v medijih je bilo dovolj prispevkov
    o tem.
    In po resnici tudi zdravniki niso 100odstotni, da je prehrana
    vzrok. In v tem trenutku starši rabijo mir, ne pa, da se o tem
    piše vsak tisto, kar njemu se zdi pametnim. To, kar si ti
    napisal je nekaj v treh minutah iz glave sestavljeno. Lahko bi
    sestavil članek, če si že želel napisati o zdravi prehrani v
    katerem bi navedel več podatkov o tem kaj je dobro za
    človeka in kaj ne ter utemeljil svoje navedbe, brez
    opominjanja na dogodek. Res, ta tvoj članek je nekaj
    podobnega komentarju dogodka, češ tudi jaz bom spravil
    svoje MNENJE v svet. Še enkrat ponavljam, zdravniki niso
    prepričani, da prehrana je bila vzrok. Predvsem me moti
    tvoj komentar pod člankom.
    Res, lahko bi to naredil na drugačen način.
    Lp



    Ali je narava ustvarila človeka vegana?

    Prispeval/a: hetLicht dne ponedeljek, 15. avgust 2011 @ 11:38 CEST

    "Če bi ljudje razumeli zakon narave, ki je ustvarjen sistemsko tako, da drug drugega, ali ena vrsta je drugo vrsto, tako moramo jesti, če hočemo obstajati in napredovati kot vrsta in to na vseh nivojih, potem bi takšni ljudje razumel svojo zablodo!"

    Večje bedarije pa še ne!!! Kajster, ko se boš ti obnašal lastni vrsti v prid, torej neegoistično in boš deloval izključno in samo za obstoj lastne vrste, torej človeštva, potem, šele potem se lahko sklicuješ na te besede. Ampak takrat si boš, GARANTIRAM, premislil!

    Celoten sistem narave temelji izključno in samo na egoizmu. S to tvojo izjavo dokazuješ, da si morda bolj blizu živalskemu svetu, kot pa človeku.
    Razburjena sem pa zato, ker sem ravnokar doživela zakon narave. In niti približno ti zakoni niso prijetni!
    So, suit yourself, toda tega ne razglašaj kot absolutno resnico.





    Ali je narava ustvarila človeka vegana?

    Prispeval/a: hetLicht dne ponedeljek, 15. avgust 2011 @ 11:53 CEST

    Vse ama vse, kar si v temle članku napisal, je stvar debate in nikakor resnica. To kar se je vzgodovini dogajalo je stvar interpretacije ali pa starodavna izročila, ki so se ohranila in pri tem izgubila mnogo informacij, poleg tega pa so spadala v tisti čas v katerem so nastala.

    Ko govoriš o veganih oz. tistih, ki ne jedo mese, pripoveduješ tvoje lastne `zgodbice´. Prihrani jih zase. Če si prepričan, da moraš jesti meso, ga pač jej. Tu gre za tujega otroka in starši se morajo spopadati z že tako veliko bolečino, da v tem trenutku zagotovo ne potrebujejo nikogaršnje kritike. Poleg tega, koliko otrok umre zaradi bilokatere `napake´ kogarkoli, pa nikoli ne pridejo v časopis.

    Kar se pa tiče raznih duhovno razvitih družb, struj, skupin. Vedno so obstajale take, ki so jedle meso in take, ki ga niso. Torej, `na zahodu nič novega´.



    Komentar: realnost

    Prispeval/a: Fredi dne ponedeljek, 15. avgust 2011 @ 12:59 CEST
    Pozdravljen Konrad

    …pa nikoli niso prišli do nekega spoznanja, da bi veganska prehrana človeka zbližala z Bogom ali bogovom v katere so verjeli!

    Prav maš, se strinjam glede prehranjevanja.

    »Tako? Tudi vi nimate pameti?
    Mar ne razumete, da človeka ne more omadeževati nič, kar pride vanj od zunaj, ker ne gre v njegovo srce, ampak v želodec, in se nato izloči v greznico?«

    Vse ama vse.
    http://www.youtube.com/watch?v=sqrThbOG5rs
    Z prehranjevanjem se poteši le lakota.
    http://www.youtube.com/watch?v=pZ8nGTdTmkQ&feature=related

    Baje obstaja tud duhovna hrana.

    »Moja hrana je, da uresničim voljo tistega, ki me je poslal, in dokončam njegovo delo.«

    Fajn bodi.


    Komentar: realnost

    Prispeval/a: hetLicht dne ponedeljek, 15. avgust 2011 @ 13:44 CEST

    Fredi, blablabla. Duhovna hrana ti čisto nič -resnično- ne
    pomaga, dokler ne prepoznaš teme tu, v fizični realnosti! Forget
    your sweet talk!






    Saj je življenje več kot jed in telo več kot obleka.

    Prispeval/a: Fredi dne ponedeljek, 15. avgust 2011 @ 14:27 CEST
    HetLicht, prehranjevanje ega je fizična realnost tote teme.

    Bodi ti in dovoli drugim, da niso kakor ti.

    http://www.youtube.com/watch?v=Z1uRhTOIwOo

    Fajn bodi


    Ali je narava ustvarila človeka vegana?

    Prispeval/a: eckhart dne ponedeljek, 15. avgust 2011 @ 14:32 CEST

    Katoliška kultura smrti – predvsem glede odnosa do živali in narave

    Najbolje bo, da začnem kar iz osebne izkušnje. Vegetarijanec sem od l. 1990 – torej nekje 20 let. Zakaj le, če pa nas v reklamah mesnopredelovalna industrija (industrija zakamufliranja živalskih kadavrov za človeško prehrano) prepričuje, da je jesti meso zdravo? Sicer nisem bil nikoli vnet mesojedec in vedno sem imel rad živali. Toda šele ko sem ne samo intelektualno spoznal, ampak tudi v svojem srcu začutil, da mora nekdo – to je živalca – umreti, da bi jaz in ostali mesojedci jedli, sem bil sposoben narediti postopne korake k vegetarijanstvu.

    Poudarek je na postopnih korakih, torej brez mučenja in fanatizma. Kot je dejal irski dramatik in nobelov nagrajenec za literaturo – seveda vegetarijanec – George B. Shaw: »Živali so moji prijatelji, jaz pa prijateljev ne jem!« Torej zame je edini duhovno zakoniti motiv biti vegetarijanec, oz. še bolje veganec, etično moralni, ne pa zdravstveni ali lepotni.

    Čeprav je tudi zdravstveni motiv - poleg duhovnega - zelo pomemben. Pa mi je nato že kar nekaj mesojedcev reklo: »Saj so tudi rastline žive in morajo za tvojo vegansko prehrano umreti!« Ja, tudi rastline so žive in občutijo. Moj dolgoročni cilj je, da bi se prehranjeval vegansko – teransko (terra = zemlja). Da ne bi jedel nobenih živil živalskega izvora in da bi jedel samo tiste dele rastlin, do katerih prideš, ne da bi rastlino poškodoval, kaj šele, da bi jo ubil, npr. sadje, stročnice, metuljnice, oreščki, žitarice. Pšenica dozori, umre in se posuši. Preden seme pade na tla, jo požanjemo. Ko je pšenica živa, je ne. Torej se lahko prehranjujemo, ne da bi trpel kdorkoli na tem našem planetu Zemlji – Terri. Zame vsebuje teranski način prehranjevanja ljubezen do vsega živega, tako rastlin kot živali. Toda v tem trenutku je pomembnejše od teranstva dejstvo, da tudi z vegetarijanstvom (torej, še jemo sir in solato) prispevamo k zmanjšanju in postopni odpravi neizmernega trpljenja živali. Pa npr. z nakupi kozmetike in čistil, ki niso klinično testirana na živalih. Saj v doslej znani zgodovini še ni bilo takega bestialnega in množičnega izživljanja ljudi nad živalmi, kot je dandanes.

    Temeljni kamen višje stopnje teh grozovitosti kot v prejšnjih zgodovinskih obdobjih je vsekakor postavila Rimskokatoliška cerkev (RKC) z izbrisom dejstva, da imajo tudi živali dušo. Tudi zaradi odnosa katolicizma do živali sem se pred dobrimi desetimi leti IZPISAL iz RKC. Še danes se zaradi podpore Petrovega stola v imenu »boga« žrtvuje ogromno živali: klavnice, krznarske farme, lov, ribolov, poskusi na živalih, klanje živali za božič in veliko noč. Ja, res je. Danes katoliška duhovniška kasta živali ne mori več direktno, s svojimi rokami v cerkvah – kot je to počela tempeljska duhovščina v stari zavezi, ali pa še dandanes muslimani. Toda kakšen absurd! V imenu kneza miru, Jezusa Kristusa, in v Njegovo »slavo«, kneza miru, ki je prišel na ta planet tudi za živali in naravo, ne samo za ljudi, tečejo za oba največja katoliška praznika reke krvi na najbrutalnejši način ubitih živali – kar dandanes naredijo kar verniki sami. Po čigavem ukazu? Krutega katoliškega boga podzemlja? Kristus in Bog Oče-Mati nimata s tem nobene zveze! Kot so ugotovili veliki možje preteklosti: Mesojedi ljudje so resnično potujoči grobovi, v katerih so pokopane živali. Posvetilo in »blagoslov« pri umoru živali in zaužitju njihovih trupel pa daje katoliški kler – ali z žegnanjem šunke ali s Hubertusovimi mašami (žegen trupel divjih živali). In ni tako malo duhovnikov in župnikov, ki izživljajo svoje nizke, morilske strasti kot člani zelene, lovske bratovščine. Danes je tudi vse premalo znano, da je RKC l. 314, na koncilu v mali Aziji prepovedala in preklela vegetarijanstvo. Nadaljnih tisoč in več let so vegetarijancem, če se niso spreobrnili k mesojedstvu, vlivali tekoči svinec v usta ipd. Še do danes se RKC vegetarijancem ni opravičila, niti ni preklicala anateme nad njimi. Kaj šele, da bi priznala živalim dušo! Torej odločitve RKC iz preteklosti še kako veljajo tudi dandanašnji.

    Če pomislim na katoliško blagoslavljanje orožja s strani vojaških kuratov, na vatikansko odobravanje »pravičnih« vojn, poskusov na živalih, uporabe živali za človeško prehrano in kot objekte za izživljanje morilskih lovskih strasti itd. – lahko brez sence dvoma ugotovim, da je RKC nosilka kulture smrti. So pa kleriki toliko pametni, da večinoma pustijo, da ubijajo drugi, oni samo uživajo »plodove«. Če je že prejšnji papež Janez Pavel II. npr. odobraval bombardiranje Bosne in Srbije, bi bilo edino logično, da se sam usede v bombnik in izpelje zadevo. Ne pa da umazan posel namesto cerkve opravijo posvetne države oz. vojaške zveze držav. Tako Vatikan kot samooklicana »moralna« avtoriteta lažje manipulira s svetovno javnostjo.

    Tipičen vizualni sestavni del kulture smrti so nagačena trupla živali. Ja, najprej moraš ljudi prepričati, da je nekdo (npr. živali, drugoverci, ženske, Judje, Romi, homoseksualci, kulaki in ostali buržuji, …..) manjvreden oz. ničvreden, potem se objekti prepričevanja brez slabe vesti spremenijo v klavce in mučitelje. Primerov v zgodovini je ogromno. Še posebej učinkovito je, če ljudi prepričaš, da je to »božja« volja in jih »blagosloviš« s kakšnim versko-magijskim ritualom. Danes malokdo ve, da je še v začetku 20. stoletja stal v avstralskem muzeju nagačen aboridžin, to je predstavnik človeške rase, ki še danes živi v Avstraliji – in ki je do prihoda belcev edina naseljevala kontinent »tam spodaj«. Kako neverjetno aroganten prezir je moral biti prisoten, da je en človek ubil, nagačil in v muzeju razstavil drugega človeka. Danes te grozovitosti ni več v muzeju. Toda dosti domov po celem svetu – in tudi raznoraznih muzejev – se hvali z bolnim »okrasjem« nagačenih živali. S stališča enosti vsega živega, od koder izhaja univerzalni Božji zakon:«Ne ubijaj!«, ni razlike med nagačenim aboridžinom in nagačenim medvedom. Glede ljudi je otopelo in zmanipulirano človeštvo že spoznalo, da ni etično in civilizirano, da jih razstavljamo nagačene. Le kdaj se bo to spoznanje razširilo tudi na živali in bodo lastniki nagačene simbole kulture smrti odvrgli ter se sramovali svojega dotedanjega početja?

    Jezusa Kristusa so pred 2000 leti izdali morilci živali in izdajajo Ga tudi danes. Kar je danes še bolj iztirjeno kot za časa Jezusovega življenja, je dejstvo, da se nosilci kulture smrti (to je RKC) sklicujejo na Njega, nosilca življenja – tudi življenja živali, rastlin in celotne narave. Ni slučajno, da tako kot so mučili Jezusa, danes mučijo živali in celotno Zemljo, našo mater – z blagoslovom duhovniške kaste, tako v Jezusovem času kot tudi sedaj. Zanimivi pa sta mnenji prejšnjega in sedanjega papeža, g. Woytile in g. Ratzingerja, o živalih, saj izstopata iz okvirja običajnega odnosa RKC do narave. Oba se zavzemata za izboljšanje odnosa ljudi do živali in izražata stališče, da je tudi živali ustvaril Bog, ne samo ljudi, zato jih moramo spoštovati itd. Prejšnji papež g. Woytila je celo ugotovil, da imajo živali dušo. Ko bi le bil naložil svojim teologom nalogo, da živalim dušo tudi uradno »vrnejo«! Ljubiteljem živali je seveda tako mnenje všečno, saj bi lahko RKC z Vatikanom na čelu zaradi še vedno velikega vpliva na dogajanja v svetu s svojim etičnim in spoštljivim odnosom do živali in narave pomembno prispevala k preobratu človekovega ravnanja do živali. Toda po mojem mišljenju je vse skupaj žal samo še ena iz niza manipulacij z javnostjo, saj, če bi papeža glede spoštovanja do živali resnično mislila iskreno, bi v skladu s svojimi absolutistično-diktatorskimi pristojnostmi spremenila cerkveno doktrino do živali – ali pa vsaj sprožila začetek sprememb. G. Ratzinger ima še vedno to možnost. Bomo videli.

    Toda danes tudi dosti otopelih in arogantnih ljudi vedno bolj vidi in občuti, da se Boga ne da zasmehovati brez posledic. Njegovi mlini meljejo počasi, toda enkrat zmeljejo. Zaradi brezobzirnega kršenja enosti življenja se nad človeštvo v vedno krajšem času in v vedno večjem obsegu zgrinjajo naravne in druge katastrofe.

    Pa še nekaj. Le kdaj bodo kritiki RKC in religije nasploh nehali enačiti katolicizem z resničnim naukom Jezusa Kristusa? Z večino njihovih pripomb se drugače strinjam. Toda te se po mojem prepričanju nanašajo samo na RKC (in ostale pozunanjene verske prakse), katere nauk je čisto navadno izdajstvo Jezusovega učenja, ne pa na veliko ENOST ljudi in celotne narave, katero nam je v praksi za zgled živel Jezus Kristus. RKC se, ne samo po mojem mnenju, v imenu Kristusa v bistvu bori proti Njemu. To dokazuje tako njen preteklo-sedanji nauk, kot iz njega izhajajoče praktično delovanje katoliške duhovščine. Zadeva je že tako iztirjena, da se danes večina klera tega niti zaveda ne več. In ni slučajno, da je sedež te proti-Kristusove sekte v Rimu, glavnem mestu države, katere vojaki so pred 2000 leti ubili Jezusa Kristusa. Enako privlači enako. Judje so sicer Jezusa izdali in obtožili, ubili pa so ga Italijani. Saj so Italiki bili v starem Rimu večinska etnija, mar ne? In nosilci rimskih imperialnih grozodejstev? Tudi ni slučajno, da so osamosvojeni deli katoliciziranega zahodnorimskega imperija (Portugalska, Španija, Francija, Anglija, Italija, Belgija), temelječi na starorimskem pravu in iz njega izhajajoči imperialni ideji, s svojimi kolonialnimi osvajanji ponesli vpliv katoliškega novopoganstva – preoblečenega v Kristusov plašček – po širni zemeljski obli med praktično vsa ljudstva sveta. Seveda je evropsko kolonialno orožje blagoslavljala večina klerikov, od papežev do vojaških kuratov. In so papeže kot absolutistične voditelje novonastalega svetovnega katoliškega imperija začeli nazivati z naslovi kot: kralj nad kralji, usmerjevalec zemeljske oble ipd. Vse to vsaj mene – kot zgled pri duhovni rasti – še dodatno spomni na to, da je bil Jezus preprost in skromen človek iz ljudstva, ki se je preživljal z delom svojih rok kot tesar. Živete Božje resnice pa je brezplačno učil v svojem prostem času. Ena izmed njih je vsekakor ta, da je Bog v naši notranjosti in da človeštvo ne potrebuje raznoraznih vzhodno-zahodnih duhovniških kast kot posrednikov pri Njemu. In velika je razlika med človeškimi pozunanjeno intelektualističnimi predstavami o »bogu«, ki so pogojene s prostorom in časom, zaradi tega nujno podvržene nenehnim »dopolnitvam« in vodečim v nenehne verske vojne – ter resničnim, v vsakdanjem življenju živetim notranjim spoznanjem Boga Očeta-Matere (večno absolutno dobrega Principa), ki nujno pripelje do nenasilja in miru. Miru s samim seboj in s svojo okolico, kjer poleg ljudi seveda živijo tudi živali in ostala narava. Posrednik in pomočnik pri tem notranjem spoznanju Boga pa je lahko samo Kristus – vsaj zadnjih 2000 let. To dokazuje tudi praktična izkušnja številnih razsvetljenih žena in mož iz preteklih stoletij, od Origena prek arijancev in manihejcev, katarov, bogomilov, Swedenborga, Lorberja, Mayerhoferja do sedanjih prakristjanov – če za orientacijo, kdo so resnični Jezusovi nasledniki, naštejem samo nekatere. Vse ostalo je po mojem prepričanju navadna iluzija, ki pa je lahko zelo nevarna – duhovno in fizično.

    Borislav Kosi, Križevci pri Ljutomeru

    ---
    Bog da, cerkev ne!

    Borislav Kosi, Križevci pri Ljutomeru


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,56 seconds