NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

sreda 08-maj
  • Razširjeni vid

  • sobota 11-maj
  • Vegan Hangouts: Veganski piknik v Tivoliju

  • nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

  • torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Citati dr. Janeza Drnovška   
    sreda, 22. februar 2006 @ 11:10 CET
    Uporabnik: Pozitivke

    * Aktualne, dobre novice, pozitivne novice in za " Mogoče se ta trenutek zdi ta naloga ( nesebična pomoč človeku,ustanovitev gibanja za resnico, pravičnost in varstvo okolja )nemogoča , toda če nič ne napravimo, ne moremo pričakovati, da se bo kaj spremenilo na boljše."

    " Kvalitetna hrana je nekako povezana z višjo zavestjo"

    " Če je zavest človeka dovolj visoka, potem ne bo ubijal. Svari so med seboj povezane, povezane so preko nivoja zavesti. Takrat , ko je ta nivo dovolj visok pride eno in drugo. In zato je ključno vprašanje ozaveščenost ljudi."

    " Če delate dobro, se bo dobro tudi povrnilo:"

    " Opažam celo, da je velikokrat nivo ozaveščenosti celo večji pri navadnih državljanih, kot pri svetovnih politikih. Vidimo, recimo nevladne organizacije v EU, ki se prizadevajo za stvari, ki jih politiki še nimajo za prioritete, bodi to odnos do živali, varstvo okolja ali denimo borba proti klimatskim spremembam. Ves ta pritisk prihaja od civilne družbe. Potem ko kritična masa ljudi sprejme neko idejo, ko veliko ljudi pričakuje in zahteva spremembe, šele potem običajno politika reagira. Politiki niso tisti, ki bi ozaveščali druge, ampak bolj nekako capljajo za splošno zavestjo ljudi. Če ugotovijo, da na volitvah ne bodo izvoljeni, potem se prilagodijo in sprejmejo prioritete, ki so pomembne za državljane ."

    " Upam, da zaradi objavljenega članka v Mladini in s tem žalitve oseb, ki verjamejo v svojo vero, ne bo privedlo do prekinitve pogajanja za mir v Darfurju, ki naj bi bilo v Sloveniji."

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja Pozitivke
  • Več s področja * Aktualne, dobre novice, pozitivne novice in za

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Trackback

    Trackback URL for this entry: http://www.pozitivke.net/trackback.php/CitatiDrJanezDrnovsek

    Here's what others have to say about 'Citati dr. Janeza Drnovška':

    d93041a20940337100c6 from d93041a20940337100c6978168327eb1
    d93041a20940337100c6978168327eb1d93041a20940 [read more]
    Tracked on sreda, 14. februar 2007 @ 22:30 CET

    Citati dr. Janeza Drnovška | 19 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Citati dr. Janeza Drnovška

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sreda, 22. februar 2006 @ 12:18 CET
    Spoštovani predsednik dr. Janez Drnovšek,

    vaša človeška prizadevanja za boljši svet in za ozaveščenje ljudi in politkov podpiramo. Vendar sami politiki ne morejo ničesar narediti, če se ne spremeni neravnovesje bogastva v svetu.

    Družbene procese je treba urediti tako, da bodo mali prav tako imeli zagotovljene enakopravne možnosti. Družbena pravičnost naj bi ščitila revnejše posameznike in skupine.

    Sistem naj bi omogočal stalno ostritev zavesti. Potrebna je tudi etična utemeljitev in zahteva, da naj se posamezniki, tudi naši politiki in gospodarstveniki obnašajo v skladu z moralno dolžnostjo do drugih, da bi jim omogočili vzdžati v tej tekmi. Žal tudi zakonodaja in pogoji gospodarjenja onemogočajo manjšim preživetje. To je problem tudi pri nas, v našem gospodarstvu, trgovini itd. Še vedno vladajo zakoni in pravila, ki so koristolovska in zagotavljajo razvoj samo določenim močnejšim in vplivnim posameznikom in skupinam. Vse več je prikrajšanih, ki izpadejo iz sistema zaradi krivične zakonodaje. Nemogoče je povezovanje neenakih posameznikov.

    Težko si predstavljamo, kako ustvariti pravičnejši svet ob neizmerni moči multinacionalk in nacionalnih gospodarskih in finančnih, političnih in drugih vplivnih dejavnikov. Sistem, ki se razvija tudi pri nas po osamosvojtvi nas vodi v krizo družbe in iz nas naredi le še številko.

    Kako doseči vzpostavitev moralnega stanja oseb in družbe, nenazadnje tudi sveta? Manjka globlja motivacija, ki jo vi z vašim delovanjem in prizadevanji krepite, nanjo opozarjate in sami s svojim vzgledom v vseh aktivnostih pomagate vzpostavljati. Za družbeno zdravljenje potrebujemo ljudi, ki prinašajo odrešenje iz tega položaja. Četudi po kapljicah, vendar vaše zorenje, osveščenje in odnos do teh perečih vprašanj tudi v svetu kot celoti, pomeni svetlo točko, ki se jo veselimo in vas pri tem podpiramo.

    Lep pozdrav s spoštovanjem
    Tatjana Malec


    Citati dr. Janeza Drnovška

    Prispeval/a: ivangop dne četrtek, 23. februar 2006 @ 09:42 CET
    Vsa fantaziranja in pisanja so BOB ob steno,o globalni,multinacionalni pollitiki,pozitivne ,negativne misli,gibanja in ne vem še kakašne ideje ,ne bodo naredile NIČ ,če vsak posameznik ne bo naredil najpreje pri sebi in se obnašal ozaveščeno in ekološko ,ter naravi posvečal primerno pozornost,ter tudi dejansko fizično z rokami nekaj pozitivnega storil.

    Milijarde tolarjev gre v časopise, revije, reklame,letake v blebetanja,fantaziranja,ki v končni fazi ni nobene druge koristi ,kot nekdo je spet ponudil eno idejo, polno nasvetov nas je in idej,kako naj bi,predvsem drugi nekaj naredili, ki pa ne bo nikoli uresničeno,če sami ne bomo storili koraka pri sebi. Milijarde SIT so pa šle v SMETI in na deponijo za odpadke.

    Ko grem po mestu ali po parkih sedaj ko sneg nekao odhaja ,polno pasjih drekov ,smeti, sto vrst različnih odpadkov ,voženj z avtomobili po nepotrebnem,uničevanja zelenih površin itd.Tudi Drnovškovo gibanje samo po sebi ne bo nič prineslo razen kresanja mnenj,če bomo samo fantazirali,storili pas nič.


    Citati dr. Janeza Drnovška

    Prispeval/a: mici dne četrtek, 23. februar 2006 @ 12:06 CET
    Pozdravljeni!
    Meni je pa že to zelo pozitivno, da gredo pobude našega predsednika v to smer, da se začne na področju osveščanja nekaj premikat. Pa čeprav nekateri menijo, da so to samo fantazije in "lapanje v prazno". Če spremljate samo dnevna poročila, lahko vidite, kako se naši vrli politiki nerodno postavljajo na neko nedoločeno stran. Nimajo korajže povedati prave resnice, ki jo čutijo v srcu. Malo se bojijo za svoje stolčke in zagovarjajo strankarske interese in pravo stvar v obliki nekih ekonomskih reform, ki so prav tako prazne marnje. Skoraj vsi se nekako cinično odzivajo na Drnovškove pobude in s figo v žepu čakajo, kaj bo. Neki dr. Damjan nas bo zagotovo rešil, ko tako zna motovirat svoje sodelavce, da med službo igra namizni nogomet, se šali s tajnicami in hodi s sodelavci tudi na privatne zabave. Ja res, takim je za verjet, ki jih je moderna ekonomija zasvojila kot narkomane in ne vidijo pet pedi pred nosom. In v vse kar verjamejo je denar in sploh tisti, ki se nakaže na njihov transakcijski račun.

    Včeraj sem nekje zasledila prispevek, da Drnovšek za svoje ideje troši davkoplačevalski denar. Ja lepo vas prosim, kaj pa oni delajo pod krinko "za narodov blagor". Ali pa vse pijavke, ki jih redi ta država v obliki raznih komisij, podkomisij, agencij in vseh mogočih umotvorov. Ali veste, koliko denarja porabijo vsi hlapčki, ki delajo v raznih vladnih inštitucijah, ministrstvih in komisijah, ki jih javnost dostikrat spozna šele takrat, ko izbruhne kaka afera, samo zato, da pridejo v službo. Pa razni Centri za socialno delo, pa vsi ostali državni uradnički. Sama polna usta in siti želodci. A se to kdo vpraša.

    Sedaj, ko smo končno tudi mi, ki na stvari gledamo tudi z drugih nivojev, ne samo materialnih, doživeli, da se nekdo, ki je še povrh vsega predsednik države, postavi na naš nivo in z duhovnega vidika hoče nekaj naredit, se pa najdejo pametni tudi med nami, ki modrujejo, kaj bomo pa mi revčki naredili za en svetovni mir. Ja, veliko lahko, če ne bo spet zmagala naša nacionalna lastnost, da se počutimo majhne, zapostavljene in ne vem kaj še.

    Kako je ena gospa zadnjič pljuvala na Slovenijo (nek komentar o izbrisanih na POP TV). Mene je kar srce bolelo, ker ženska živi verjetno v Sloveniji že kar nekaj let, tukaj ima družino, otroke, ki hodijo v šolo, službo, ima stanovanje ali hišo, ni važno... pa je tako polna sovraštva do nas, da javno pljuva čez vse Slovence. Pravi tudi, da nas itak ne marajo ne Italijani, ne Avstrijci, ne Hrvati. Ja, kje je potem ta naša Slovenija in vsi skupaj z njo? Pa še tisti, ki bi lahko, ne znamo držat skupaj. Ali je potem kaj čudno, če po nas lahko vsak pljuva in nas omalovažuje, če se še sami ne znamo cenit.

    Malo sem se kar morala "pokregat", ker me to že kar nekaj časa tišči in danes imam priliko, da to povem.

    JAZ SE TUKAJ IN ZDAJ PREDSEDNIKU DRNOVŠKU ZAHVALJUJEM ZA NJEGOVO POKONČNO DRŽO IN UPAM, DA BO ŠE DOLGO VODIL NAŠO SLOVENIJO PO POTI, KI JO JE NAŠEL. JAZ SEM PAČ VEČNI OPTIMIST IN UPAM, DA TAKO MISLI ŠE VELIKO LJUDI.

    Pozdravčke vsem na Pozitivkah s prelepega Preddvora.

    Mojca


    Citati dr. Janeza Drnovška

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne četrtek, 23. februar 2006 @ 14:58 CET
    Pohvala članku in vsem komentarjem.
    Na tej osnovi bom odgovoril zakaj osebno podpiram predsednikovo novo smer in njegov namen.

    Vsi se več ali manj zavedamo, da je največje zlo materializem, ki ni nič drugega kot napačno hrepenenje po napačnem cilju. Le-to nastopa v mnogih oblikah: kot domotožje ali hrepenenje po daljavah, kot močna želja ali pomanjkanje, kot zaljubljenost ali strast. Kajti vsi nenehno nekaj pričakujemo, naj bo poklicno ali doma, v materialnosti ali duhovnosti. Vzrok vseh naših hrepenenj je nenehno iskanje smisla življenja in razrešitev problemov.

    V tem svetu se nam vedno znova vse samo ponavlja, kot da bi vse te naše želje vedno prišle na napačno sled. Vse remorme (tudi Damjanova) nas razočarajo. Kasneje smo sicer bolj zreli za izkušnjo, vendar pa se niti korak ne približamo izpolnitvi svojih ali kolektivnih hrepenenj.Nasproti nekaterim našim skromnim uspehom stoji mnogo neuspehov in končno ostanemo vedno nezadoljni. To je temeljna značilnost našega sveta te narave, To je dialektika.

    Lahko se vprašamo, če cilj ali uporabljena sredstva niso bila dovolj resnična. Toda ali nismo preprosto že dovolj dolgo vztrajali? Pogled na svetovno dogajanje ta tega trenutka nas lahko prepriča: zakaj prihaja npr. svetovno gospodarstvo v tako slab položaj, čeprav tega ni nihče nameraval? Vzemimo npr. ukrepe s katerimi se poskušajo zoperstaviti naraščajoči brezposelnosti. Ali lahko dopolnilno izobraževanje in programi prešolanja ter dopolnilni programi res doprinesejo k rešitvi problema?

    Celotno družbeno prizadevanje je usmerjeno na to, da nekaj doseže in je tako s tem zašlo v SLEPO ulico. Vsi ideali so se doslej izkazali za iluzijo, vsa strankarska delovanja, ki so vedno samo sama sebi namen. Zdi se, da je blizu konec razvojnega obdobja človeštva, na obzorju se že kaže apokalipsa. Ne-smisel grabi vse okoli sebe. To ni črnogledo gledanje, ampak povsem realno in trezno. Spopad civilizacij, terorizem, vojne, bolezni: AIDS, BS, ptičja gripa...

    V tem položaju, ki odloča v vsem, zapadejo mnogi sodobniki ravnodušnosti ali resignaciji, medtem ko se drugi vedno močneje oklepajo svoje "svete" navidezne realnosti ("bodimo realni in opazujmo naravo"). Upanje, da gre lahko danes v tem trenutku le za krizo, ki mine, v njej izgine je iluzija. Dan za dnem doživljamo, da so dosežene meje gospodarske rasti, na določenih področjih pa so že presežene. Materialne dobrine so nepremišljeno zapravljene. Danes razsipnost narašča, da bi odvrnila od zevajoče PRAZNINE in nezadovoljstva.

    Le od kod vsa ta pričakovanja, če ne morejo biti izpolnjena ali če se njihova izpolnitev pojavi le kot kratka, navidezna sreča? Do teh vprašanj prodre le malo ljudi. Zadovoljijo se s tem, da je temu pač tako. Podobno je z znanostjo, npr. v primeru AIDS-a. Trdi, da AIDS pozroči HIV-virus. Vendar od prihaja ta virus in v kakšnih življenjskih pogojih se razvija, prav tako to velja za virus ptičje gripe?. Kdor ne more odgovoriti na ta vprašanja, ne bo našel rešitve na ta vprašanja, ne bo našel rešitve za AIDS in Ptičjo gripo-problem.

    S človeškim imunskim sistemom je padel nov branik: moralnemu, emocionalnemu in duhovnemu razpadu sledi razpad življenjske moči, fizičnega telesa, najbolj grobega, a sočasno najpopolnejšega naših telesnih nosilcev. Vsak napačno uporabljen sistem pokaže slej ali prej znake degeneracije. Tako postane tudi človekovo telo neodporno in izgubi svoje obrambne moči. Popolnoma je žrtvovano znanosti, ki hoče vse vedeti. Zaradi nje je celotno človeštvo na milost in nemilost izročeno tej nevarnosti. Zaradi neštetih kemičnih in nuklearnih poskusov je naše bivanjsko polje popolnoma degenerirano. In vse se dogaja v pomoč človeštvu, da bi bilo zadoščeno njegovim potrebam. Tako vsaj trdijo!

    Isto velja za boj proti raku. Že mnogo let je uporabljeno mnogo, mnogo denarja in časa, ne da bi našli rešitev. Torej, pohabljeno telo preživelega imajo za ozdravljeno. Vzroki za to revščino so pa naslednji...

    1. V samovoljnem preizkušanju in preračunljivosti.
    2. V osnovnem-temeljnem nepoznavanju povezav sveta in božanske resnice.
    3. V zavračanju izpolnitve zahtev našega človečanstva.

    In za svem tem ni ničesar drugega kot hrepenenje v vseh njegovih načinih pojavljanja. V vsakem človeku obstaja v njegovi duši prahrepenenje po popolnosti, vendar pa je žal projicirano na vrednote minljivega sveta, na goli materializem. In zato ni nikoli zadovoljeno in tudi ne more biti. Druga zgodba pa se začne, če hrepenenje duše prepoznamo v njegovem pravem bistvu. Mislim, da se je s predsednikom zgodilo ravno to!

    Če pa to večno hrepenenje v nas samih, ki leži globoko v bistvu vsakega med nami, ni prepoznano v njegovem pravem pomenu, takrat se človeku dogaja stalno usmerjanje na zemeljske vrednote, kar pelje v degenerativni materializem. In s tem se začne smrtni krogotok želja, ki pa nikoli niso utišane, v obliki odvisnosti od drog, alkohola, zdravil in napačnih udealov-ali pa v odvisnost od dela, seksa, igre, karierizma, računalnikov, celo ezoterike, a tudi nasilja, terorja, vojne in uničenja.

    Površno gledano so te odvisnosti popolnoma različne.. Pri podrobnejšemu opazovanju pa lahko opazimo, da imajo vse te oblike v osnovi nekaj skupnega. To je ogenj želja, ki rabi vedno več hrane in ne more nikoli biti zadovljen. Vsi poskusi, da bi odvisnost zadovoljili, lahko netijo le za kratek čas, potem pa znova rabi novo hrano. Poskusimo prodreti do jedra tega ognja. Ogenj v naši naravi, ki ga ne oskrbujemo, zelo hitro ugasne. Pri hrepenenju v človeku pa imamo opravka z ognjem, ki ga ne moremo razložiti, pojasniti iz te naše narave. Ta notranji ogenj so v nas zanetile moči Svetlobe, svetlobe Boga, ki ne pripadajo tej naravi. Rade bi nas dvignile v neko drugo resničnost, v nadnaravo!. V naš pravi dom.

    Večina ljudi ve bore malo o "močeh Svetlobe"("Bojevniki Svetlobe") iz nadnarave", tudi avtoritete bore malo. Tako v skaldu z svojo naravo se odzivajo z vsakovrstnimi izboljšanimi in prikritimi odvisnostmi ter zasvojenosti, ukvarjajo se s filozofijo, psihologijo, religijo in ne vidijo, da vsa ta ukvarjanja in konjički izvirajo iz iste osnove odvisnosti, iz hrepenenja po popolni ljubezni.

    "Kdor poveča znanje, poveča bolečino." Ta Lao Ce-jev izrek je danes bolj aktualen kot kadarkoli prej.Že od mladih nog nas neprestano "futrajo" s sporočili, v naših glavah je nakopičenega mnogo znanja, ne da bi le to lahko nahranilo naš notranji ogenj.Velik notranji nemir ostaja, kajti vse znanje, vse naučeno, pa naj bo še tako koristno, ne prinaša nobenega trajnega zadovljstva. Potrebujemo vedno več omamne miselne droge, ne da bi lahko posedovali zaželeno. večina ljudi se tako sprijazni s tem stanjem zavesti, ki pa je pasivno in s tem potencialno negativno.Ne morejo si predstavljati ničesar drugega, ker živijo in so docela iz te materije.

    Toda, hvala bogu, je vedno več ljudi, ki imajo dovolj svojega ravnanja v iskanju in odvisnosti. Slutijo, da ne more biti v tem smisel človeške biti. Do te točke so prišli, ker imajo za seboj že mnogo izkušenj. Spontano so pripravljeni zapustiti staro življenje, da bi se odprli neminljivi Svetlobni moči, ki vse izpolnjje. Temu pa lahko rečemo: Pozitivna naravnanost ali pozitivna miselnost.
    lep pozdrav vsem in vse dobro,
    Miran.


    Citati dr. Janeza Drnovška

    Prispeval/a: the one dne četrtek, 23. februar 2006 @ 18:54 CET
    so le nova cesarjeva oblačila, ki so transparentna. torej so v službi zla. to je baudrillarova definicija gospodarjev zla.

    mi je prav zanimivo brat, kako se nekateri obračate na prebujenega predsednika kot na bodočega odrešenika. očitno drži Kantov opomin, da človek potrebuje gospodarja, ki svojega sužnja lepo uspava v zadovoljstvo z duhovno pastoralo, klišeji in energetskim radikalizmom.
    zakaj raje ne pozabite na predsednike vseh vrst in ljubljene vodje in začnete ustvarjat horizontalno namesto vertikalne, hierarhične družbe.

    tudi obraz kapitalizma je namreč dober, nasmejan, zavezan materinskemu sadističnemu regresu, ki nas uspava v miselno lenobo in ugodje.V svoji končni obliki, ki se nahaja izven Imperija je pa SUROV.
    A se kdo od vas spominja kaj se je zgodilo v iraški Faludži? Od katere je ostal samo prah!

    A je astralno lahki predsednik, ki je pojedel par diamantov obsodil odhod vojaških inštruktorjev v Irak?
    Ne, to je komentiral v ZABAVNI ODDAJI!!!
    Da oni radi grejo, da so profesionalci... kaj pa bodo delali tam vas vprašam? bodo meditirali? bodo iskali svoj višji jaz z uživanjem organsko pridelane hrane? NE! učili bodo smrtonosne udarce sprtim iraškim stranem, da se bodo lahko potem same mučile, pobijale, da tega ne bo potrebno okupatorski koaliciji, kateri se je sedaj pridružila tudi slovenska administracija.

    In predsednik gre na ART of LIVING! in citira ghandija, ki je prakticiral nenasilno državljansko nepokorščino proti okupatorski administraciji Velike Britanije in ni uporabljal orožja in je padel pod streli...
    pod streli tistih, ki zagovarjajo oblastne pozicije na kateri stoji sedaj tudi mr. president ko odobrava odhod iraških inštruktorjev v Irak!
    Iz te moke enostavne ne more biti dobrega kruha, povem vam, to so puhlice, ki nam jih meče v obraz in so same po sebi kontradiktorne.
    A nas je mogoče kdo vprašal, če hočemo, da odidejo vojaki v Irak? a je predsednik to predlagal? NI! Torej zagovarja politiko, ki se že vseskozi vodi v Sloveniji. torej oblastno politiko, saj množice ne vedo, kaj je zanje dobro.

    Glede izbrisanih si Mojca prosim preberi komentar v Delu iz dne 21.2.2006 in nato še mogoče knjigo IZBRISANI o administrativnem brisanju prebivalk in prebivalcev R Slovenije, celih družin, 3000 mladoletnih, ki se ne morejo šolati, delati in spodobno živeti. Nekateri so iz obupa naredili samomor zaradi brezizhodne situacije, drugi umrli zaradi ozdravljivih bolezni, večina odšla saj jim je država vse pravice vzela in so zato morali oditi, da so si v sosednji Italiji lahko zaslužili za vsakdanji kruh. Potem Mojca daj v kontekst srdito izjavo izbrisane prebivalke Slovenije, ki je upravičeno jezna. Potem daj v kontekst tudi tvojo takoimenovano nacionalno ponižnost, ki se v praksi kaže kot nacionalizem čistosti slovenskega rodu in poosamosvojitveno evforijo in veselo brisanje. Tudi država Slovenija ima DARFUR, naj predsednik pomete pred svojim pragom! 15 let je molčal in podpiral izbris, sedaj podpira diskriminatoren ustavni zakon, KI NE UPOŠTEVA ODLOČBE USTAVNEGA SODIŠČA. torej je protiustaven, zato pa hočejo ustavni zakon sprejet, ker ima status moči kot ga ima Ustava RS ampak njihovo početje je še vedno nelegitimno, saj tako kot
    avstrijski deželni glavar Haider ne spoštujejo Odločb ustavnega sodišča! PREDSEDNIK, VLADA; PARLAMENTARNA KOALICIJA

    Sam si ne želim takega predsednika in bi tudi zavrnil njegovo kvazi dobrodelno pomoč, ki jo ponuja mnogim. Rajši imam avtonomijo svoje misli, kot pa da se obračam na razne avatarje, oraklje, šarlatane in druge mešalce spiritualnih sralnic.

    je že bolje biti depresiven ampak pošten kot navdušen ampak manipulatorski!

    ZAKAJ?

    ker sem se tako odločil...

    the one



    Citati dr. Janeza Drnovška

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne petek, 24. februar 2006 @ 10:31 CET
    Vprašanje izbrisanih se lahko reši samo z (ustavnim) zakonom, v katerem bodo natančna merila, ki bodo zaščitila osebe, ki jim državljanstvo že po naravnem pravu pripada in izločila tiste, ki hočejo kovati iz naslova izbirsa dobičke in tiste, ki so delovali v času osamosvojitvene vojne proti Sloveniji. Prepričana sem, da se bo to vprašanje rešilo pravično in zaupam Vladi RS.Prav nobena politična stranka ne sme iz tega kovati svojega političnega kapitala.

    Tatjana


    Citati dr. Janeza Drnovška

    Prispeval/a: ivangop dne sobota, 25. februar 2006 @ 09:26 CET
    Izbrisani so si sami krivi za svoj status.Če se ne znaš ali nočeš odločiti kaj si ,ali Slovenec ali Neslovenec potem si mentalno zaostal ali pa manipulator,ki hoče nekaj več kot mu pripada.
    Tisti ,ki ni zadovoljen v Sloveniji ,naj odide tja od koder je prišel.
    Kaj delaš v Sloveniji.Slovenija je srbijancu Todoroviču in ostalim srbskim ciganom dala kruh,delo,zastonj so dobili stanovanja,nagrabili si bogastvo.Hočejo ne vem kaj še.

    Srbijanci kamor pridejo delajo zmedo,kaos ,kriminal ,zločine,naj gredo v svojo srbijo oz.pašaluk in naj tam delajo in zganjajo manijo in paranojo.Živeti hočejo na tujih žulijih in tujega dela.Dovolj takih že imamo v Slovenij.

    Miloševič naj jim da, kar jim je obljubil veliko srbijo.Imeli bodo to kar so si želeli s svojo manično depresivno politiko velikega vodže MILOŠEVIČA IN MLaDIČA in podobne ....iče.


    Kdor je priden in patriot je rad doma in doma in si ustvari življenje.Lenuhi srbski pa gredo od doma ali pa so jih spodili od doma.


    Citati dr. Ivana Goebelsa

    Prispeval/a: MC dne nedelja, 26. februar 2006 @ 11:06 CET
    >Izbrisani so si sami krivi za svoj status.

    Ja, imaš prav! V resnici so vsi krivi (odgovorni) za svoja dejanja. Reveži v Sloveniji so krivi, da so revni. Bolniki so krivi, da so bolni. Celo neumni so krivi, da so se neumni rodili. Predvsem pa so Srbijanci krivi, da so Srbi. In tako naprej, dokler ne pridemo do Ivana in njegove frustracije, jeze, besa, ksenofobije in žlehtnobe. Ivan, za vse to si kriv popolnoma sam!

    >Če se ne znaš ali nočeš odločiti kaj si ,ali Slovenec ali Neslovenec
    >potem si mentalno zaostal ali pa manipulator,ki hoče nekaj več kot mu pripada.

    O tem ali si Slovenec ali si Neslovenec ne odločaš sam. Kot Slovenec se menda že rodiš. Nacionalnosti ne izbiraš, o tem ne odločaš. Tako kot ne moreš izbrati rase oz. barve kože (razen če si Michael Jackson in se ne opereš v varekini). Kdor tega ne razume, je definitivno mentalno zaostal (Slovenec).

    >Tisti ,ki ni zadovoljen v Sloveniji ,naj odide tja od koder je prišel.

    Kaj pa tisti, ki niso zadovoljni v Sloveniji in so iz Slovenije prišli (so se tukaj rodili). Kam naj gredo tisti? Na Mars? V Sloveniji je množica brezpravnih in revnih ljudi - po vseh merilih čistokrvnih, da ne rečem plemenskih Slovencev, pa niso zadovoljni s svojim življenjem v Sloveniji. Bi ti nagnal tudi takšne?

    >Kaj delaš v Sloveniji.Slovenija je srbijancu Todoroviču in ostalim
    >srbskim ciganom dala kruh,delo,zastonj so dobili stanovanja,
    >nagrabili si bogastvo.Hočejo ne vem kaj še.Srbijanci kamor pridejo
    > delajo zmedo,kaos ,kriminal ,zločine,naj gredo v svojo srbijo oz.pašaluk
    >in naj tam delajo in zganjajo manijo in paranojo.Živeti hočejo na tujih
    >žulijih in tujega dela.Dovolj takih že imamo v Slovenij.
    >Miloševič naj jim da, kar jim je obljubil veliko srbijo.
    >Imeli bodo to kar so si želeli s svojo manično depresivno
    >politiko velikega vodže MILOŠEVIČA IN MLaDIČA in podobne ....iče.

    Ivan, kakšna je razlika med srbskim in slovenskim ciganom? Kakšna je razlika med Srbom in Srbijancem? Govorica, ki bruha iz tebe, je govorica mržnje - če uporabim tvoj terminološki nivo - to je govorica zarukanega Slovenceljna! Z enakimi stavki in konstrukti so nastopali nacionalsocilisti, ki so za vso bedo (Nemčije) krivili Žide. Kaj praviš na to: "Kaj delajo Židje v Nemčiji? Nemčija je Židom in ostalim židovskim Ciganom dala kruh, delo, zastonj so dobili stanovanja, nagarbili so si bogatsvo - na račun žuljev poštenega nemškega človeka. Kaj še sploh hočejo? Kjerkoli se naselijo Židje, delajo zmedo, kaos, kriminal, zločine. Dovolj takih imamo že v Nemčiji. "

    Sliši se kot priprava na "končno rešitev!"

    >Kdor je priden in patriot je rad doma in doma in si ustvari življenje.

    Ja, vidiš - Ivan - prav zato gre! Toda, če si želiš ustvariti dom in normalno življenje, potem je državljanstvo zelo pomembna kategorija. Med 18.000 odpisanimi je večina takih, ki so v Sloveniji doma, a jim je država odrekla to pravico in s tem možnost, da postanejo "pridni in patrioti", kot ti temu praviš. Poleg tega je tu še povsem jasna odločba slovenskega (ne srbijanskega) ustavnega sodišča.

    >Lenuhi srbski pa gredo od doma ali pa so jih spodili od doma.

    Kako je pa s slovenskimi lenuhi? Bi napodil tudi takšne? Ali ti je vendarle ljubši slovenski lenuh, kot priden Srbijanec ali patriotski Cigan?


    Izbrisani

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne nedelja, 26. februar 2006 @ 15:33 CET
    Ivangop,

    ali veš, da mi s takšnim govoričenjem, ki zares ni dostojno človeka vzbujaš sum, da si bil vzgajan v kakšnem Firerjevem zavodu. Koliko strupa premorejo tvoje besede do ljudi, ki so bili v prejšnji skupni državi ekonomska migracija, da so sploh preživeli. Tukaj so delali in opravljali tiste najtežje posle, ki Slovencem niso dišali.

    Jaz sem delala nekaj let tudi pri gradbenem podjetju na sprejemanju teh ljudi na delo. Moram reči, da sem jim pomagala urediti, da so imeli kje bivati in tudi bloke za toplo kosilo sem jih zrihtala v ljudski menzi. Pogosto mi je kar milo bilo pri srcu, ko sem videla kakšni reveži so to, ki so pustili doma svoje družine in prišli v Slovenijo, da bi zaslužili kakšen dinar in ga poslali svoji številčni družini domov, da je preživela. Pogosto mi je bilo kar težko pogledati tiste 15-letne mlade Šiptarje, ki so nakladali in odvažali smeti in z metlami pometali naše ceste. Mislila sem si, fant si mlad, verjetno tudi inteligenten, kakšna krivica se ti godi, da nimaš enakih možnosti kot jim ima n.pr. večje število slovenskih fantov, ki se je objestno vozilo po ulici in brezbrižno, včasih tudi poniževalno gledalo te mlade Šiptarje, skoraj še otroke.

    Jaz tu ne zagovarjam tistih, ki so delovali proti osamosvojitvi in tistih, ki iz tega kujejo dobičke, ali ker jim vrnitev domov ni dala v Miloševičem režimu tistega, kar so pričakovali. Vsak ima svojo usodo za seboj in tu je treba imeti veliko tankočustnosti, da se ne prizadene dostojanstva človeka.

    Ivangop, mislim da je v tvojih besedah veliko mržnje in zarukanosti pa tudi slovenske majhnosti, ki ne vem od kje izvira. Malce se poglej v ogledalo in se vprašaj s kakšnimi zaslugami si ti lastiš to domovino. Narodnost vsakega pa je njegov nacionalni ponos in jaz se v to ne bi spuščala. Všeč mi je pri Srbih, da so najprej Srbi in šele potem dolgo časa nič, in šele potem povedo kaj so po politični pripadnosti in drugih okoliščinah. Med Srbi in tudi med drugimi narodnostmi iz prejšnje skupne države sem spoznala veliko dobrih in plemenitih ljudi, ki jih imam v lepem spominu.

    Tatjana


    Citati dr. Ivana Goebelsa

    Prispeval/a: ivangop dne ponedeljek, 27. februar 2006 @ 10:28 CET
    Punca Jaz sem po rodu Slovenec in sem patriot in tudi živim kot Slovenec in sočustvujem z ostalimi,ki so izgubili ne po svoji krivdi karkoli. Tudi primem za vsako delo in ne iščem krivca za mojo "revščino",kajti če sem priden jo nimam: REVŠČINE!!!!!!!.

    Da pa državo kriviš za svoje nepremišljeno početeje in manipuliraš,potem si lenuh in pokvarjenec.

    Ker si lenuh in hočeš živeti na tuje žulje in zahtevaš,da te bo država živela,potem pojdi tja kjer boš to dobil.

    Srbija je bogata dežela ,bogatejaša kot Slovenija,TREBA JE PA DELATI IN SI Z LASTNIMI ROKAMI SLUŽITI KRUH,tega pa nočejo.Delo jim ne DIŠ, torej JIM SMRDI.TEBI TUDI NAJBRŽ.

    PRISELJENCI SI PRAVIJO:Sedaj bomo pa Slovenijo iskoristili in živeli na žuljih Slovenskih delavcev,to je po Tvoje POŠTENO ??????
    Kenedy predsednik ZDA je rekel,ne glejte kaj bo država stotila za Vas ,temveč kaj boste vi naredili za državo.

    Punca PAMET V ROKE;ČE JO V GLAVI NIMAŠ,si jo izposodi.Poglej realno na življenje.Vsak naj si najpreje sam ustvari življenje,če si priden boš USPEL.


    Citati dr. Ivana Goebelsa

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne ponedeljek, 27. februar 2006 @ 20:03 CET
    Ivangop,

    tvoje pozivanje:"Punca pamet v roke" je glas robatega in nevzgojenega nadutega podgorskega Janeza, ki se še ni naučil, da se tako o ljudeh ne govori. Vzemi si uro spanca in premisli kaj tu pišeš in kako s tvojimi neduhovitimi in žaljivimi bombicami obmetavaš ljudi in jih obrekuješ. Čutila sem, da je Marko globoko užaljen. Vsak človek je vreden svojega spoštovanja. Očitno so ti zrastle bradavice na jeziku, da ne zmoreš prijaznejše besede. Ali se zavedaš koliko ljudi si užalil in ranil, s takšnim govorjenjem? To se ne dela! Prepusti, da se ta vprašanja rešijo z zakonom, na človeku prijazen način. Tudi če bi kdo od izbrisanih utegnil imeti kakšno takšno lastnost, kot jih ti naštevaš, tega ni mogoče posploševati. Vse lahko velja tudi za kogarkoli, ki ni izbrisan in je prebrisan.

    Tatjana

    Tatjana


    Citati dr. Ivana Goebelsa

    Prispeval/a: MC dne torek, 28. februar 2006 @ 07:49 CET
    Vsaj kar zadeva mene, zaradi Ivanove pisarije, nisem občutil nobene osebne prizadetosti, resnici na ljubo lahko povem, da sem precej ravnodušen do opazk, ki letijo name osebno, še posebej zato ne, ker se predobro poznam in vem, kakšen bedak znam biti včasih. Zato se večkrat posmehujem samemu sebi - zagotovo precej pogosteje, kot se drugi meni.

    Pravzaprav ne vem, zakaj bi morali v vsako stvar tlačiti čustva. Zunanja forma pisanja (vsaj pri meni) le poredko izraža afekte, tudi "grde" besede pogosto uporabljam pretehtano, zgolj zaradi učinka na bralca - v podkrepitev tega, kar želim sporočiti. Le redkokdaj pišem v afektu, čeprav se mogoče komu zdi, da se zaganjam. V nekem skrajnem smislu sem popolnoma BREZČUTEN, čeprav se na zunaj zdi, da si zelo prizadevam za "popravljanje sveta".

    To, da včasih trpi moj EGO, pa je breme oziroma kazen, ki si jo nalagam sam. Na nek način sva si z Ivanom zelo podobna, pri meni malo bolj dominira individualni narcizem, pri njem pa kolektivni.

    Vse to seveda v ničemer ne spreminja tistega, kar sem oziroma sva hotela sporočiti Ivanu.









    Citati dr. Ivana Goebelsa

    Prispeval/a: titanic dne torek, 28. februar 2006 @ 10:14 CET
    lahko razpravljamo z duhovnega vidika ali političnega. Vsak politik je tudi človek, vsak človek pa ni politik. Torej, če je človek, ki se gre politiko dober zase, bo dober tudi za narod. Če skrbi za svoje zdravje, bo poskrbel tudi za zdravje širše množice. Torej se od človeka, ki je v politiki pričakuje enako ravnanje za druge, kot ravna zase.

    Treba pa je pomisliti kakšno vizijo ima posameznik za prihodnost, kako razmišlja s "svojo glavo", koliko si upa, potem se vidi, koliko bo uspešen pri vodjenju večih ljudi, ne samo sebe.

    lp Titanic



    Citati dr. Ivana Goebelsa

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne torek, 28. februar 2006 @ 10:20 CET
    Pozdravljen Marko,

    da pri tebi deluje racio ni bilo težko opaziti, ne le v prispevkih na Pozitivkah, temveč tudi pri tvojem pisanju o genetiki, anatomiji prehranjevanja živali (po Dr. Miltonu R.Millesu), itd. , izjemno bister in razgledan si v vseh področjih. Skratka prava zakladnica znanja. Vendar Eernest Junger je v svojih Mantrah tekel: "Večni led. Nizmerni zbiralnik topline, ljubezenske sile." Bo kar držalo. Tisto o narcisizmu, vsak ga ima nekaj. Pri analitičnem razčlenjevanju misli in odgovorov si pravi mojster in ščepec narcisizma ti kar "paše". Brez tebe na Pozitivkah bi bilo kar dolgčas.

    Lep pozdrav in veliko športnih uspehov in pokalov pri teku!

    Tatjana


    Citati dr. Ivana Goebelsa

    Prispeval/a: ivangop dne torek, 28. februar 2006 @ 10:26 CET
    Jaz pišem iz lastnih izkušenj in in spoznanj,ter obnašanja ljudi ali pa celega naroda.Služil sem še bivši JLA in sem spoznal malo naše bivše brate in njihovo BRATSTVO.Niso vsi slabi,toda ima jih puno,tudi pri nas niso vsi angelčki.

    Ljudje oz.narod ki ščiti, noče priznati zločinov nad narodom in ljudmi,ploska,zagovarja,noče sodelovati ,manipulira in ima za HEROJA vojnega zločinca kot so:

    Miloševič,Mladič,Karadžič ,ima jih još puno,koji su još na slobodi,ki so ABSOLUTNO krivi ,so zakrivili SMRT stotisočem nedolžnih ljudi,pobili matere z otroci,ter starce,mučili ujetnike, so izgleda tudi za TEBE HEROJI in modri ,pošteni in svobodomiselni ljudje,torej borci za svobodo.

    Vprašaj se in zamisli se malo o tem.Izgleda da premalo poznaš resnične dogodke ali pa preveč bereš pravljice.Oprosti ,mogoče se pa MOTIM,mogoče je tudi HAAG pomota ali ZMOTA.


    Heroji v Haagu

    Prispeval/a: MC dne torek, 28. februar 2006 @ 12:05 CET

    Herojstvo (vsaj tisto v vojaškem smislu) in krivda za smrt stotisočev nedolžnih ljudi se NE IZKJUČUJETA! Vsak narod obožuje svoje HEROJE. Poglejmo recimo Napoleona – koliko čudovitih spomenikov je postavljeno temu človeku v čast, Beethoven mu je spisal celo junaško simfonijo – Eroico (kasneje je sicer posvetilo popravil) – pa vendar – ta mali napihnjeni človeček je samo v eni bitki (Borodino) v smrt poslal pol milijona vojakov. Francozi so vseeno ponosni nanj. No, tu je še znameniti Julij Cezar, ki je izvedel faktični genocid galskih plemen, ki se po številkah sploh ne more primerjati s Srebrenico. Italijani so ponosni nanj, zgodovina pa ga čisla kot velikega heroja, ki je smrti do konca POGUMNO gledal v obraz! Tudi herojskemu Franciscu Pizarru, ki je iztrebil Inke, so v Španskem domačem kraju postavili krasen spomenik in enakega celo na kraju zločina - v samem Peruju. Vsakdo je ponosen na svojo zgodovino in na svoje heroje in tudi z našim Titom ni veliko drugače (tudi nekateri Slovenci ga še vedno obožujejo), čeprav je tudi naročal množične poboje. Po kriterijih Haag-a so vsi ti silni junaki veliki vojni zločinci. Celo samemu Hitlerju bi težko (v vojaškem smislu) očital strahopetnost, saj se je v svojem bunkerju upiral do zadnjega in ni pobegnil, tako kot mnogi njegovi ministri in maršali. So pa tudi junaki današnjega časa, ala gospod Bush in Putin, ki sta zaukazala agresijo in masakre nad Iračani in Čečeni. Po vseh Haaških merilih sodita najmanj ob bok Miloševiču, Mladiču in Karadžiču. Vidiš, Ivan, zato imaš mogoče celo prav, ko se sprašuješ, ali morda ne menim, da je HAAG v bistvu pomota oziroma ZMOTA!


    Heroji v Haagu

    Prispeval/a: ivangop dne torek, 28. februar 2006 @ 14:29 CET
    Ne izgovarjajte se na ZGODOVINO,ki je taka kot je in čas takrat in danes sta nezdružljiva.Brez zavajanja PROSIM.

    Ti ZLOČINSKI HEROJI SO PLOD DANAŠNJE ZLOČINSKE POLITIKE,ki jo srbi še kar nadaljujejo danes ta dan in jo branijo.
    To je plod UMOBOLNE SRBSKE PAMETI, ki je hotela veliko srbijo,pa izgleda,da še ni spoznala svoje zablode.
    In taka politika in narod,ki brani ZLOČINCE in MORILCE in se celo HVALI z njimi,svojih bivših sosedov ne sodi v Evropo,niti nikamor drugam, mogoče v Sibirijo kjer bodo imeli svobodo manipuliranja in morije kolikor jo bodo hoteli.

    Upam da bodo prebivalci BIH uspeli s svojo tožbo proti taki Zločinski politki narediti KONEC,ter enkrat za vselej končati politiko ZLOČINA IN ETNIČNEGA ČIŠČENJA ki SO ga srbijanski morilci izvajali na nedolžnimi narodi bivše YUGE.

    Haag bo MORAL obsoditi in KONČATI to novodobno srbsko osvajanje, ki ne spada med civilne narode niti v EVROPO niti ni več #moderno".Srbe bo potrebno civilizirati če bodo hoteli živeti v Evropi.


    Heroji v Haagu

    Prispeval/a: MC dne četrtek, 2. marec 2006 @ 07:23 CET
    OK, Ivan - in kaj ima z vsem tem opraviti 18.000 izbrisanih, med katerimi je tudi ogromno Bošnajkov, Hrvatov, Makedoncev in celo nekaj "čistokrvnih Slovencev"?!

    Mogoče, vsaj na simbolni ravni - gre v obeh primerih za t.i. "čiščenje" oziroma "brisanje".
    V Bosni so srbske paravojaške enote res izvedle fizični genocid. Imaš prav. Za to naj se sramujejo Srbi! Mene pa, kot (čistokrvnega) Slovenca (z rodovnikom), je sram za naš - birokratski genocid - izbris, ki so ga (v nasprotju z ustavo) izvledli slovenski birokrati (naši heroji) in ga še vedno zagovarjajo (kljub nedvoumni odločbi slovenskega Ustavnega sodišča)

    Vsak naj pomete pred svojim pragom!

    p.s.: Nekateri res pometajo, a predvsem z odločbo Ustavnega sodišča.





    Heroji v Haagu

    Prispeval/a: ivangop dne četrtek, 2. marec 2006 @ 10:04 CET
    Mi ponavadi gledamo posledice nekega dejanja,ki se nam zdijo nesprejemljive,ker zaradi teh nekdo ali skupina ima sedaj TEŽAVE.
    Zakaj se ne vprašamo za VZROKE,ki so privedli do teh ,dejanj in posledic,ki so s tem nastale.

    Nazoren primer:Bolezen nastane zaradi nekih VZROKOV,mogoče naših napačnih postopanj itd.Potem jemljemo tablete, neke substance,da bi odpravili POSLEDICE,ki jih nam povzroča ta bolezen.
    NPAČNO!!!!!!,NAJTI MORAMO VZROKE,KI SO PRIVEDLI DO POJAVA TE BOLEZNI.
    KO BOMO ODPRAVILI VZROKE TUDI,BOLEZNI NE BO VEČ.Vzrok debelosti je v človeku ne v HRANI.Debelost je samo posledica,našega napačnega hranj........a

    V tistem času je bilo vsem občanom,ki so živeli v SLOVENIJI dana možnost bivanja v Sloveniji in pridobitev DRŽAVLJANSTVA.
    Manipulatorji se še takrat niso vedeli ali hoteli odločiti, ali BO OSAMOSVOJITEV SLOVENIJE ALI NE,ker so računali na dvojno državljanstvo,če ne bom tukaj ,bom pa tam ali pa kar na dveh straneh,zato ker ne ve ali je PTIČ ALI MIŠ.

    Treba se je odločiti za nekaj, BODI TO KAR SI,ne moreš sedeti na dveh stolih naenkrat.Rad bi bil SRB in SLOVENEC obenem,ali pa mogoče še kaj zraven.

    Sedaj je pa seveda država kriva njihove manipulacije.Kako velika slepota je človeka,je že dejal naš veliki pesnik.


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,50 seconds