Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah
lahko dobivaš tudi na dom.
torek, 5. februar 2013 @ 21:02 CET
Uporabnik: Mirjan Mesiček
Nezlaganost je temelj popolnosti in lepote.
Nobena stvar, kakršna koli že je,
ne more biti ne lepa ne popolna,
če ni resnično tisto, kar mora biti,
in če nima vsega, kar mora imeti.
Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.
Pravila
Prispeval/a: Mirjan Mesiček dne
torek, 5. februar 2013 @ 22:13 CET
Pravila so potrebna tam, kjer še ni direktnega spoznanja, ali
še je zato prezgodaj in se še komaj prebuja izvorna bit.
Res pa je da zraven pravil mora priti do spoznanja ob pravem
času.
Mnogi, ki to zapostavijo postavijo samo pravila in prepustijo
bitje samemu sebi.
Pri necelovitem dojemanju, se zmeraj dogaja da pravila
izključujejo ena druge.
Pravila so v glavnem dostikrat potrebna, ker bitje nima v sebi
nečesa, brez česa sploh ne bi smelo biti, ali pa še druga plat
ima v sebi nekaj kar sploh nebi smelo imeti.
Pri Mojzesu ko je dobil na gori 10 božjih zapovedi se je šlo za
take ljudi.
Vsa pravila so nastala zaradi kršenja temeljnih življenjskih
zakonov.
Če človek uporabi samoustvarjalne zmožnosti in ustvari nekaj,
kaj ni v soglasju, z temeljnim zakonom
T j Bogom je to nasilje. Torej nad njim človekom ni bilo
narejeno nasilje, on pa je z svojo samoustvarjalnostjo to
naredil.
Posledica tega ne more biti drugačna, kakor da v njemu
izvorna bit zaspi ali umre.
Gre se za vse oblike nasilja proti temeljnemu, tudi za nasilje
proti samemu sebi, ker pač človek kot ustvarjeno bitje, naj bi
zmeraj iz samega sebe ljubeče živel v skladu z temeljnim. Če
kdo reče nasilje do samega
sebe ni škodljivo za druge, v resnici je, saj za nevedne in
šibke je slab vzgled, v slabših primerih pa napeljuje ali celo
uči v najslabših pa sili k temu.
Zakaj toliko pravil. Ker človeka živijo predstave o Bogu,
takšne kot bi ga oni želeli, kaj pa ni v skladu s tem kot
resnično je.
Torej pravila so in bodo, dokler bo človekovo stanje biti tako
da ni v skladu z Bogom.
Zelo je važna čistost iskanja:. Kdor išče ta najde. Ta ne sme
biti povezana predstavami o Bogu, ampak z resnico, kar on je.
V vsakdanjem življenju splošno od ljudi, lahko dobimo kakšno
informacijo o tem in onem, ki nam koristi pri vsakdanjih
rečeh. Če mislimo da bomo dobili kaj več v 90% ni tako.
Sicer tudi glede tega ni pravila, odvisno od okoliščin, včasih je
mnogo uporabnega, včasih pa malo in to celo na zelo
razvpitih duhovnih mestih , kjer bi sodeč po njihovih
reklamah moralo biti kaj več.
Lahko planiramo kam bomo na primer šli, vendar dogodkov
ne moremo planirati v splošnem življenju. Če kljub temu to
poskušamo uveljaviti neka pravila, se izkaže, da trenutna
situacija zahteva popolnoma drugačno ukrepanje.
Če smo kristalizirani s pravili, nam lastno znanje, ki ga tako
nosimo z sabo, onemogoča, da bi prav ukrepali.
Torej se ne gre, za neka za iz ega negativna ali pozitivna
ukrepanja, ampak za živost iz izvorne biti, ki je edina
sposobna prav ukrepati, glede na situacijo, in resda nikoli ni
zla.
1 primer: /Na primer otroka smo poslali po rožo, in ga v
vsem poučili o pravem ravnanju, vendar dovolili da se, glede
tega sam odloča.
In potem pričakujemo otroka, da bo prišel, vendar, ker je pri
otroku vse kazalo na dobro, da bo to izpolnil, se začnemo
pripravljati na slavje, in to nam naredi toliko veselja, da se
spozabimo, in ko otrok pride začnemo z slavjem, ne da bi prej
pogledali, če je vse izpolnjeno.
In če ni izpolnil namesto kazni, ki je edino ozdravljajoče
prejme vse blagoslove .
2 primer:/Otroka pošljemo po rožo, in vse gre dobro, pa se
zamotimo in raztrobimo vsepovsod okoli, kaj bo ko otrok pride
nazaj,
Pripravljamo veliko slavje, in vsem povemo, da bomo otroka
postavili za vladarja. Vsem pošljemo povabila.
In tedaj ker nismo pazili vidimo da otrok ni izpolnil naša
pričakovanja.
In tu nastane ego ;
In potem nas je sram in to prikrijemo, pred ljudmi, ter
naredimo slavje, dovolimo da prejme vse blagoslove, ter ga
postavimo za vladarja, otrok pa nima bistvenega.
In on začne zaradi tega narobe vladati
Če pa nima v sebi bistvenega, zaradi tega odstopa ali ni v
soglasju z vsezajemajočim zakonom ljubezni torej Bogom, ki
se ne spreminja, in, ni nasilen vendar ne dovoli nasilja nad
sabo, torej kar ni v soglasju z njim ne sprejme.
Nič ni kar bi vladalo nad tem.
Nikogar ni, ki bi lahko brez tega resnično živel
Hočem povedati kakšno veliko odgovornost sprejmemo, ko
dovolimo otroku samemu se odločati glede bistvenih stvari,
da tu si ne smemo dovoliti nedoslednosti niti pri sebi niti pri
otroku in je prav da tudi
drugače ne moremo.
Tu simbolično povedano pošljemo otroka
na pot spoznanja in udejanjenja resnične biti.
Prispeval/a: aries_1 dne
sreda, 6. februar 2013 @ 00:14 CET
>>Če pa nima v sebi bistvenega, zaradi tega odstopa ali ni v
soglasju z vsezajemajočim zakonom ljubezni torej Bogom, ki
se ne spreminja, in, ni nasilen vendar ne dovoli nasilja nad
sabo, torej kar ni v soglasju z njim ne sprejme.
Nič ni kar bi vladalo nad tem.
Nikogar ni, ki bi lahko brez tega resnično živel<<
-----------------------------------------------------
...Ljubezen in pravičnost božja se NE spremeni,
to drži.
...zato pravila bodo in so še potrebna...
Ker imamo otroke, ki mislijo, da so odrasli in si sami svoja - sebi,
svojemu egu prilagojena pravila ustvarjajo.
Zato "pravilna pravila" so in bodo še potrebna,
drugače bodo otroci vladali.
'''''''''''''''''''''
aries
Pax
Prispeval/a: Lario dne
sobota, 9. februar 2013 @ 13:11 CET
Ko kliknem na linke povsod naletim na arijesa.
Zato najraje gledam prvo stran. Na njej je narisano sonce s
katerim si polepšam dan.
Ko bo arijesu crknu kompjuter ali bo v Ameriki zmanjkalo
elektrike bom še bolj srečen.
Prispeval/a: aries_1 dne
sobota, 9. februar 2013 @ 16:36 CET
....tudi jaz si predstavljam:
...če bila ignoranca in s tem apatija - nadalje NESPOSOBNOST umevaja člankov drugih
(ČEDNOST ali INTELIGENCA)
bi bili na SP vsi geniji ali pa svetniki.
Tako pa.....????
Prispeval/a: Fredo dne
nedelja, 10. februar 2013 @ 23:07 CET
Aries, nesposobnost ni vrašljiva, tudi čednost ne. Inteligenca pa
je zelo vprašljiva (vsaj moja). Razloži si po svojih najboljših
močeh, kar pa mislim da ni vprašljivo, kakor tudi moje
dojemanje komentarja in prispevka od Mirjan Mesiček o
temeljnem zakonu: " Ta ne sme biti povezana s predstavami o
Bogu, ampak z resnico, kar on je."
Kot rečeno, vsak po svojih najboljših močeh, brez potrebe
vsiljevanja svojih prepričanj.
Prispeval/a: aries_1 dne
ponedeljek, 11. februar 2013 @ 09:34 CET
Prispeval/a: Fredo dne nedelja, 10. februar 2013 @ 23:07
>>Aries, nesposobnost ni vrašljiva, tudi čednost ne. Inteligenca pa
je zelo vprašljiva (vsaj moja).
''''''''
Ta ne sme biti povezana s predstavami o
Bogu, ampak z resnico, kar on je."
Kot rečeno, vsak po svojih najboljših močeh, brez potrebe
vsiljevanja svojih prepričanj.<<
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
...glede in intelkta se strinjam, da je težko soditi..
Glede Boga se tu ne more nikako komentirati,
saj še sam Kristus ni nič jasnega povedal razen,
da Očeta še nobeden ni videl.
Lahko se samo napiše mnenje,
kaj naj članek vsakemu po njegovem pomeni in še
z nejasnostmi. (je tud večjidel kar sami že vemo)
...saj sem ravno pri tem stavku ustavil,
ko se mi pojavila misel glede mojega oz.
našega razumevanja člankov drugih.
Torej, glede članka bi potegnil par misli:
pravila so in bodo potrebna dokler človek ni sposoben
delati kakor a "absolutno" pravilno.
#2 pa kar sledni članek zahteva naj se dela to ali ono
samo zato ker je tako pravilno.
Ne ker mislimo, da je pravilno ker naj bi Bog tako "zahteva"
temveč; ker vemo, da tako pravilno.
Kar hočem reči, pravila ali ne, delaj samo to kar je prav.
Zato je to prav.
Z drugo besedo:
Dokler ne moremo biti pošteni brez pravil, potrebujemo pravila.
ps: glede vsega Zla,
da si ga sam človek naprtil ker se ni -
držal tega kar naj bi bilo dobro za njega.
Ta misel je nabol debatirana, ali človek hudoben ali Bog ni vsemogočen.
Če to drži tako ali drugače, se še stalno na svetu debatira.
So nakatere nejasnosti v članku...npr. glede ljubiti samega sebe...???
Saj se "ljubimo", nesreče se pa lahko zgodijo najbol pravičnim.
Kaj pa potem?...Ljubi Boga ker dober ???
(kaj misli z besedami: potem bit umre.???
(meni ni razumljivo)
Prispeval/a: Fredo dne
ponedeljek, 11. februar 2013 @ 12:24 CET
"Glede Boga se tu ne more nikako komentirati,
saj še sam Kristus ni nič jasnega povedal razen,
da Očeta še nobeden ni videl."
_______________________________________
Oče ki se skriva, je vsekakor slab oče. O tem res ni nobene
debate. Bolj povšeči mi je razkrita resnica brez obsojanj.
Resnica o sebi namreč, za druge pa se itak ni priporočljivo
brigat.
Prispeval/a: aries_1 dne
torek, 12. februar 2013 @ 02:35 CET
>>Oče ki se skriva, je vsekakor slab oče.<<
...Sin - Očeta ni opisal človeku, da srce razum sam človeka, v Kristusu spozna, prizna in najde.
>>O tem res ni nobene <<
Debata o Očetu je neskočna debata. V mometu, ko / če se debata konča, nismo debatirali Boga..
>>Bolj povšeči mi je razkrita resnica brez obsojanj.<<
Sodba v ni v rokah naših - zadnji KMeter, zaradi pravičnosti, PA mogoče je.
>>Resnica o sebi namreč, za druge pa se itak ni priporočljivo brigat.<<
Svet je edino "eden", resnica Ena je za VSE.
Kdor briga spoštljivio - nevsivljivo se za druge, se briga za Sebe.
ps: Bog je "skrit" izziva intelekt - razum človeka.
.....Bog je skrit, ker srce razum nima dovol ljubezni do Resnice.
Bog Se NE vsiljuje...Je izbira "pot" iskalca resnice.
Prispeval/a: aries_1 dne
torek, 12. februar 2013 @ 11:22 CET
------------------------------------------------------------------
....kdor išče ne vidi strah v resnici.
Kdor misli, da "VE", da jo je našel.
Potem je menda "nor."
Prispeval/a: Fredo dne
torek, 12. februar 2013 @ 13:30 CET
Misel tedna
Prispeval/a: panefin001 dne ponedeljek, 11. februar 2013 @
21:33 CET
Aries:
>>zima je le zima,
>> strah je le strah
>>drevo je le drevo
*****************
...kaj je to :)
Pravila
Prispeval/a: Mirjan Mesiček dne torek, 5. februar 2013 @ 22:13 CET
še je zato prezgodaj in se še komaj prebuja izvorna bit.
Res pa je da zraven pravil mora priti do spoznanja ob pravem
času.
Mnogi, ki to zapostavijo postavijo samo pravila in prepustijo
bitje samemu sebi.
Pri necelovitem dojemanju, se zmeraj dogaja da pravila
izključujejo ena druge.
Pravila so v glavnem dostikrat potrebna, ker bitje nima v sebi
nečesa, brez česa sploh ne bi smelo biti, ali pa še druga plat
ima v sebi nekaj kar sploh nebi smelo imeti.
Pri Mojzesu ko je dobil na gori 10 božjih zapovedi se je šlo za
take ljudi.
Vsa pravila so nastala zaradi kršenja temeljnih življenjskih
zakonov.
Če človek uporabi samoustvarjalne zmožnosti in ustvari nekaj,
kaj ni v soglasju, z temeljnim zakonom
T j Bogom je to nasilje. Torej nad njim človekom ni bilo
narejeno nasilje, on pa je z svojo samoustvarjalnostjo to
naredil.
Posledica tega ne more biti drugačna, kakor da v njemu
izvorna bit zaspi ali umre.
Gre se za vse oblike nasilja proti temeljnemu, tudi za nasilje
proti samemu sebi, ker pač človek kot ustvarjeno bitje, naj bi
zmeraj iz samega sebe ljubeče živel v skladu z temeljnim. Če
kdo reče nasilje do samega
sebe ni škodljivo za druge, v resnici je, saj za nevedne in
šibke je slab vzgled, v slabših primerih pa napeljuje ali celo
uči v najslabših pa sili k temu.
Zakaj toliko pravil. Ker človeka živijo predstave o Bogu,
takšne kot bi ga oni želeli, kaj pa ni v skladu s tem kot
resnično je.
Torej pravila so in bodo, dokler bo človekovo stanje biti tako
da ni v skladu z Bogom.
Zelo je važna čistost iskanja:. Kdor išče ta najde. Ta ne sme
biti povezana predstavami o Bogu, ampak z resnico, kar on je.
V vsakdanjem življenju splošno od ljudi, lahko dobimo kakšno
informacijo o tem in onem, ki nam koristi pri vsakdanjih
rečeh. Če mislimo da bomo dobili kaj več v 90% ni tako.
Sicer tudi glede tega ni pravila, odvisno od okoliščin, včasih je
mnogo uporabnega, včasih pa malo in to celo na zelo
razvpitih duhovnih mestih , kjer bi sodeč po njihovih
reklamah moralo biti kaj več.
Lahko planiramo kam bomo na primer šli, vendar dogodkov
ne moremo planirati v splošnem življenju. Če kljub temu to
poskušamo uveljaviti neka pravila, se izkaže, da trenutna
situacija zahteva popolnoma drugačno ukrepanje.
Če smo kristalizirani s pravili, nam lastno znanje, ki ga tako
nosimo z sabo, onemogoča, da bi prav ukrepali.
Torej se ne gre, za neka za iz ega negativna ali pozitivna
ukrepanja, ampak za živost iz izvorne biti, ki je edina
sposobna prav ukrepati, glede na situacijo, in resda nikoli ni
zla.
1 primer: /Na primer otroka smo poslali po rožo, in ga v
vsem poučili o pravem ravnanju, vendar dovolili da se, glede
tega sam odloča.
In potem pričakujemo otroka, da bo prišel, vendar, ker je pri
otroku vse kazalo na dobro, da bo to izpolnil, se začnemo
pripravljati na slavje, in to nam naredi toliko veselja, da se
spozabimo, in ko otrok pride začnemo z slavjem, ne da bi prej
pogledali, če je vse izpolnjeno.
In če ni izpolnil namesto kazni, ki je edino ozdravljajoče
prejme vse blagoslove .
2 primer:/Otroka pošljemo po rožo, in vse gre dobro, pa se
zamotimo in raztrobimo vsepovsod okoli, kaj bo ko otrok pride
nazaj,
Pripravljamo veliko slavje, in vsem povemo, da bomo otroka
postavili za vladarja. Vsem pošljemo povabila.
In tedaj ker nismo pazili vidimo da otrok ni izpolnil naša
pričakovanja.
In tu nastane ego ;
In potem nas je sram in to prikrijemo, pred ljudmi, ter
naredimo slavje, dovolimo da prejme vse blagoslove, ter ga
postavimo za vladarja, otrok pa nima bistvenega.
In on začne zaradi tega narobe vladati
Če pa nima v sebi bistvenega, zaradi tega odstopa ali ni v
soglasju z vsezajemajočim zakonom ljubezni torej Bogom, ki
se ne spreminja, in, ni nasilen vendar ne dovoli nasilja nad
sabo, torej kar ni v soglasju z njim ne sprejme.
Nič ni kar bi vladalo nad tem.
Nikogar ni, ki bi lahko brez tega resnično živel
Hočem povedati kakšno veliko odgovornost sprejmemo, ko
dovolimo otroku samemu se odločati glede bistvenih stvari,
da tu si ne smemo dovoliti nedoslednosti niti pri sebi niti pri
otroku in je prav da tudi
drugače ne moremo.
Tu simbolično povedano pošljemo otroka
na pot spoznanja in udejanjenja resnične biti.
Pravila
Prispeval/a: aries_1 dne sreda, 6. februar 2013 @ 00:14 CET
soglasju z vsezajemajočim zakonom ljubezni torej Bogom, ki
se ne spreminja, in, ni nasilen vendar ne dovoli nasilja nad
sabo, torej kar ni v soglasju z njim ne sprejme.
Nič ni kar bi vladalo nad tem.
Nikogar ni, ki bi lahko brez tega resnično živel<<
-----------------------------------------------------
...Ljubezen in pravičnost božja se NE spremeni,
to drži.
...zato pravila bodo in so še potrebna...
Ker imamo otroke, ki mislijo, da so odrasli in si sami svoja - sebi,
svojemu egu prilagojena pravila ustvarjajo.
Zato "pravilna pravila" so in bodo še potrebna,
drugače bodo otroci vladali.
'''''''''''''''''''''
aries
Pax
Pravila
Prispeval/a: aries_1 dne četrtek, 7. februar 2013 @ 17:42 CET
lp.
aries
Prijetno druženje na Pozitivkah
Prispeval/a: Lario dne sobota, 9. februar 2013 @ 13:11 CET
Zato najraje gledam prvo stran. Na njej je narisano sonce s
katerim si polepšam dan.
Ko bo arijesu crknu kompjuter ali bo v Ameriki zmanjkalo
elektrike bom še bolj srečen.
Prijetno druženje na Pozitivkah
Prispeval/a: Fredo dne sobota, 9. februar 2013 @ 15:09 CET
Si kar predstavljam .... "bog daj da nebi crknu televizor"
http://www.youtube.com/watch?v=_964dqQxQwY
Prijetno druženje na Pozitivkah
Prispeval/a: aries_1 dne sobota, 9. februar 2013 @ 16:36 CET
...če bila ignoranca in s tem apatija - nadalje NESPOSOBNOST umevaja člankov drugih
(ČEDNOST ali INTELIGENCA)
bi bili na SP vsi geniji ali pa svetniki.
Tako pa.....????
pax
Prijetno druženje na Pozitivkah
Prispeval/a: Fredo dne nedelja, 10. februar 2013 @ 23:07 CET
Aries, nesposobnost ni vrašljiva, tudi čednost ne. Inteligenca pa
je zelo vprašljiva (vsaj moja). Razloži si po svojih najboljših
močeh, kar pa mislim da ni vprašljivo, kakor tudi moje
dojemanje komentarja in prispevka od Mirjan Mesiček o
temeljnem zakonu: " Ta ne sme biti povezana s predstavami o
Bogu, ampak z resnico, kar on je."
Kot rečeno, vsak po svojih najboljših močeh, brez potrebe
vsiljevanja svojih prepričanj.
Maksima
Prispeval/a: aries_1 dne ponedeljek, 11. februar 2013 @ 09:34 CET
>>Aries, nesposobnost ni vrašljiva, tudi čednost ne. Inteligenca pa
je zelo vprašljiva (vsaj moja).
''''''''
Ta ne sme biti povezana s predstavami o
Bogu, ampak z resnico, kar on je."
Kot rečeno, vsak po svojih najboljših močeh, brez potrebe
vsiljevanja svojih prepričanj.<<
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
...glede in intelkta se strinjam, da je težko soditi..
Glede Boga se tu ne more nikako komentirati,
saj še sam Kristus ni nič jasnega povedal razen,
da Očeta še nobeden ni videl.
Lahko se samo napiše mnenje,
kaj naj članek vsakemu po njegovem pomeni in še
z nejasnostmi. (je tud večjidel kar sami že vemo)
...saj sem ravno pri tem stavku ustavil,
ko se mi pojavila misel glede mojega oz.
našega razumevanja člankov drugih.
Torej, glede članka bi potegnil par misli:
pravila so in bodo potrebna dokler človek ni sposoben
delati kakor a "absolutno" pravilno.
#2 pa kar sledni članek zahteva naj se dela to ali ono
samo zato ker je tako pravilno.
Ne ker mislimo, da je pravilno ker naj bi Bog tako "zahteva"
temveč; ker vemo, da tako pravilno.
Kar hočem reči, pravila ali ne, delaj samo to kar je prav.
Zato je to prav.
Z drugo besedo:
Dokler ne moremo biti pošteni brez pravil, potrebujemo pravila.
ps: glede vsega Zla,
da si ga sam človek naprtil ker se ni -
držal tega kar naj bi bilo dobro za njega.
Ta misel je nabol debatirana, ali človek hudoben ali Bog ni vsemogočen.
Če to drži tako ali drugače, se še stalno na svetu debatira.
So nakatere nejasnosti v članku...npr. glede ljubiti samega sebe...???
Saj se "ljubimo", nesreče se pa lahko zgodijo najbol pravičnim.
Kaj pa potem?...Ljubi Boga ker dober ???
(kaj misli z besedami: potem bit umre.???
(meni ni razumljivo)
L.P.
Pax
[ Odgovori na to | Prijavi zlorabo | # ]
Maksima
Prispeval/a: Fredo dne ponedeljek, 11. februar 2013 @ 12:24 CET
"Glede Boga se tu ne more nikako komentirati,
saj še sam Kristus ni nič jasnega povedal razen,
da Očeta še nobeden ni videl."
_______________________________________
Oče ki se skriva, je vsekakor slab oče. O tem res ni nobene
debate. Bolj povšeči mi je razkrita resnica brez obsojanj.
Resnica o sebi namreč, za druge pa se itak ni priporočljivo
brigat.
Maksima
Prispeval/a: aries_1 dne torek, 12. februar 2013 @ 02:35 CET
...Sin - Očeta ni opisal človeku, da srce razum sam človeka, v Kristusu spozna, prizna in najde.
>>O tem res ni nobene <<
Debata o Očetu je neskočna debata. V mometu, ko / če se debata konča, nismo debatirali Boga..
>>Bolj povšeči mi je razkrita resnica brez obsojanj.<<
Sodba v ni v rokah naših - zadnji KMeter, zaradi pravičnosti, PA mogoče je.
>>Resnica o sebi namreč, za druge pa se itak ni priporočljivo brigat.<<
Svet je edino "eden", resnica Ena je za VSE.
Kdor briga spoštljivio - nevsivljivo se za druge, se briga za Sebe.
ps: Bog je "skrit" izziva intelekt - razum človeka.
.....Bog je skrit, ker srce razum nima dovol ljubezni do Resnice.
Bog Se NE vsiljuje...Je izbira "pot" iskalca resnice.
Pozdrav.
Pax
[ Odgovori
Maksima
Prispeval/a: Fredo dne torek, 12. februar 2013 @ 10:43 CET
Torej; NE BOJ SE RESNICE !!!
Maksima
Prispeval/a: aries_1 dne torek, 12. februar 2013 @ 11:22 CET
....kdor išče ne vidi strah v resnici.
Kdor misli, da "VE", da jo je našel.
Potem je menda "nor."
Nihče ne VE.
ps: če si moder probaj vsaj Pascala.
pax
Maksima
Prispeval/a: Fredo dne torek, 12. februar 2013 @ 12:45 CET
Tudi norost ni vprašljiva, kar pa za resnico nebi mogel trditi.
Na nagradno vprašanje sem pa že odgovoril, ampak se ne hvalim
s tem :)
Maksima ....nagradno vprašanje
Prispeval/a: aries_1 dne torek, 12. februar 2013 @ 13:18 CET
...."sem počasen"
...nagradno vprašanje ???
Govoriš v prikah kakor Pismo ? al' si jo stisnu? :)
pax.
Maksima ....nagradno vprašanje
Prispeval/a: Fredo dne torek, 12. februar 2013 @ 13:30 CET
Prispeval/a: panefin001 dne ponedeljek, 11. februar 2013 @
21:33 CET
Aries:
>>zima je le zima,
>> strah je le strah
>>drevo je le drevo
*****************
...kaj je to :)
Mirko:
Aries to je nagradno vprašanje.
Lepo te pozdravljam.
Mirko