Preslikal sem komentar nekega bralca, na interjvu s Tomom Križnarjem:
"Zato je nujno, da se svetovna skupnost angažira, saj gre vendar za naše korenine, za človečnost, ne pa za neka plemena, ki se daleč proč borijo med sabo. Gre za preživetje osnovnih človeških občutljivosti, ki so pri tako imenovanih manj civiliziranih ljudeh bolj očitno opazne kakor pa pri nas, ki smo že bolj industrijski, bolj "mašine". Kje smo zdaj vsi, ki smo bili nekoč zgled celemu planetu, zdaj se nam pa le še smejijo: dvoličneži, hinavci, prevaranti, bleferji, samo za profit vam gre?!"
Dodajam svoj komentar:
Toliko o dvigu zavesti na planetu, o naši visoki duhovnosti in t.i.napredku.
Ta žal obstaja le v naši zaslepljeni glavi. Resnično smo podobni mornarjem, ki mislijo kako rešujejo ladjo, ko barvajo jambor, medtem ko ladja tone, zaradi številnih razpok v njej.
Hipnoza je tako močna, da nismo dovzetni več za stvarnost.
Mirko-PA
|
Tudi to je moj svet
Prispeval/a: panefin001 dne četrtek, 11. avgust 2011 @ 07:52 CEST
So res večji neizobraženci in divjaki, kot smo mi???
Smo od njih ločeni, ali z njimi nepovratno umira del nas?
V naših glavah je vse to začelo, in tam se tudi mora končati.
Glava vidi vse popredalčkano in ločeno med seboj, a se v svoji omejenosti tako zelo, zelo moti.
Kdo bo ji to pokazal, kdo bo jo zbudil iz globoke hipnoze?
Srečno,
Mirko-PA
Tudi to je moj svet
Prispeval/a: hetLicht dne četrtek, 11. avgust 2011 @ 11:57 CEST
Mirko, poglej malo globlje. To, da bi vsi začeli delovati v smeri reševanja planeta in kriz na njemu (pa čeprav delo Toma Križnarja globoko spoštujem), še ne bi pomenilo ne vem kakšnega dviga zavesti. In tudi to, da večina tega absolutno ne počne, še ne pomeni, da se zavest ne dviguje. Dvig zavesti je notranji proces in zagotovo še ni dosegel te stopnje, da bi postal viden tudi v zunanji manifestaciji. Stvarstvo je ustvarjeno tako, da neprenehoma teži k izpopolnjevanju življenjskih oblik in manifestacij. Samo `problem je v tem´, da je naša človeška perspektiva tako majhna, da teh procesov ni sposobna zaznati. Dvig zavesti se zagotovo dogaja, če pa bo nam kot posameznikom uspelo doživeti čas, ko bo to postalo očitno, je pa vprašanje. Vsekakor se moramo zelo potruditi! Upanje je!
Ta moj komentar je napisan v določenem kontekstu, bamreč v kontekstu Mirkotovega sporočila. V neki drugi situaciji pa bi sama napisala enak komentar, kot ga je citiral Mirko in se z njim zelo strinjam.
Tudi to je moj svet
Prispeval/a: Violeta dne četrtek, 11. avgust 2011 @ 14:05 CEST
»To, da bi vsi začeli delovati v smeri reševanja planeta in kriz
na njemu (pa čeprav delo Toma Križnarja globoko
spoštujem), še ne bi pomenilo ne vem kakšnega dviga
zavesti.«
»Dvig zavesti je notranji proces in zagotovo še ni dosegel te
stopnje, da bi postal viden tudi v zunanji manifestaciji«
Mateja, torej vsako delovanje je manifestacija zavesti, sem te
pravilno razumela?
Kako vpliva na ljudje vzorec nekega delovanja, vzorec, ki ga
vidi, o katerem se govori, katerega posnema vse več ljudi,
ampak ga posnemajo tako, da niti ne opazijo tega, da se je
nekaj v njihovem vedenju spremenilo?
Lp
Tudi to je moj svet
Prispeval/a: Lario dne četrtek, 11. avgust 2011 @ 14:22 CEST
Nekateri tukaj na našem svetu za seboj pustijo posledice nekateri pa dejanja.
Tomo pušča za seboj dejanja.
Nekateri za seboj pustijo le gnoj in prazne besede.
Tudi to je moj svet
Prispeval/a: hetLicht dne četrtek, 11. avgust 2011 @ 22:04 CEST
Živjo Violeta :-),
Prav si me razumela. Vsako delovanje oz. dejanje je manifestacija določene zavesti, vendar ta določena zavest ni omejena samo na enega posameznika, temveč na skupine posameznikov, narode, kulture itd. Zato lahko rečemo, da se ljudje ponavadi obnašamo kot ovce in ne kot avtentični posamezniki.
Rada bi ti ogovorila na tvoje vprašanje, pa ga ne razumem čisto.
Naj še enkrat napišem, da se je moj odgovor nanašal na panefinove besede, češ, da dviga zavesti ni. Dvig zavesti trenutno ni viden očem, torej razumskemu opazovanju, lahko ga je pa zaznati znotraj zavesti.
Drugače pa se globoko strinjam s komentarjem, ki ga je citiral panefin, globoko spoštujem delo, pogum, sočutje in predanost Križnarja.
Tudi to je moj svet
Prispeval/a: Violeta dne četrtek, 11. avgust 2011 @ 23:08 CEST
si napisala: Vsako delovanje oz. dejanje je manifestacija
določene zavesti, vendar ta določena zavest ni omejena
samo na enega posameznika, temveč na skupine
posameznikov, narode, kulture itd. Zato lahko rečemo, da se
ljudje ponavadi obnašamo kot ovce in ne kot avtentični
posamezniki:.
Mateja, mislim, da pri vsaki kulturi in pri vsakem narodu za
"ovčje obnašanje" more biti nek začetek, oz. nekdo, ki s takim
obnašanjem začel, tudi pri vsaki zavesti ali to "dvignjena" (ne
mi zamerit oklepajev) ali "ne" tudi more biti nek posameznik
oz. začetnik.
samo toliko.
Lep večer :)
Tudi to je moj svet
Prispeval/a: hetLicht dne petek, 12. avgust 2011 @ 20:59 CEST
Ja, Violeta, to je pa vprašanje za `milijon dolarjev´ :-). Odgovora enostavno ne vem. Ga pa iščem :-)
Lep večer!
Tudi to je moj svet
Prispeval/a: hetLicht dne petek, 12. avgust 2011 @ 21:02 CEST
Violeta, a ti cijlaš na elito ali kaj bolj ezoteričnega?
Tudi to je moj svet
Prispeval/a: hetLicht dne petek, 12. avgust 2011 @ 21:28 CEST
Joj, Violeta, danes sem zelooo utrujena. Sploh ne vem, če sem prav odgovorila. Po mojem sem malo falila :-). Poiskusim jutri.
Tudi to je moj svet
Prispeval/a: Violeta dne petek, 12. avgust 2011 @ 22:41 CEST
zadovoljstva v tebi še nisem kdaj prebrala. eto ti, za vsak
odgovor dobiš najvišjo možno oceno.
Lepo bodi :D