NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024
  • Vabilo na Festival duševnega zdravja 2024

  • četrtek 16-maj
  • Spekter. 70 let Zbirke UGM

  • petek 17-maj
  • EKO 9: Oči v skali

  • sobota 18-maj
  • Mesec mode v muzeju

  • nedelja 19-maj
  • Čarobna glasba Harryja Potterja

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  • nedelja 26-maj
  • VegaMarket v Mariboru

  • ponedeljek 27-maj
  • Still Corners (UK) - 27. 5. 2024, Škofjeloški grad - Festival In Memoriam prof. Peter Hafner - 15 let

  • petek 31-maj
  • Operna noč

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Misel tedna   
    nedelja, 26. september 2010 @ 08:02 CEST
    Uporabnik: Desiree

    * Modre misli in zgodbe






    Mladost je norost,
    katere ozdravitev
    je starost.


    Arabski pregovor



      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja Desiree
  • Več s področja * Modre misli in zgodbe

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Misel tedna | 54 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Misel tedna

    Prispeval/a: stojči dne nedelja, 26. september 2010 @ 13:45 CEST

    Vsak človek
    je toliko časa nor,
    dokler globlje ne spozna energijo,
    ki ga živi.

    Stoyan Svet

    In zakaj je temu tako?

    neki starčki polni denarja takozvani iluminati, prostozidarji itd., nwo, v kateri so razne dinastije med njimi bilderberg itd
    pripravljajo tretjo svetovno vojno njaprej skozi prehrambene gso korporacije kot monsanto, farmacevtske korporacije gsk glaxo smith kline, baxter z razvojem in vnašanjem novih virusov v ljudi preko raznih cepiv,(spomnimo se kako je bivši zdravstveni minister miklavčič s podporo vlade vsak dan preko medijev pozival državljane naj se cepijo proti novi gripi) z razvojem novih bakterij na katere nobeni antibiotiki ne bi prijeli, z razvojem novih orožij (harp itd)... itd.
    Ti stari gospodje in gospe to počno zato, da bi za dve tretjini razredčili svetovno prebivalstvo, ker menijo, da ga je preveč.
    Ker so tudi glavni proizvajalci orožja in tudi dobavitelji kar naprej po svetu sprožajo orožarske spopade in s tem orožjem ponavadi oskrbujejo tudi obe vojskujoče se strani.
    Razen tega, da so polni denarja in imajo vso finančno moč, na njihovo in našo žalost ne poznajo smisla njihovega lastnega življenja.
    Če bi ga, bi opustili svoje puhloglave ideje.
    Kdor se nič ne nauči tu,
    se namreč mora pač tam kamor ga po tuzemnem življenju pelje njegova pot.
    Star pregovor pravi; " Kar počneš drugim počneš le samemu sebi"
    Ta moder pregovor še kako drži.

    lp

    ---
    stoychi



    Misel tedna

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne nedelja, 26. september 2010 @ 13:57 CEST
    Na ta arabski pregovor lahko odgovorim le z modrostjo arabskega filozofa iz 5.st.n.š., katerega ime pa sem pozabil. To modrost navajam v prevodu Evgena Juriča:

    Kdor živel je
    lepo in zgledno,
    in niti v letih,
    ko nam kri še vre,
    no storil,
    kar je kesanja vredno,
    ta nor ni bil,
    a moder tudi ne.

    Boris


    Misel tedna

    Prispeval/a: žblj dne nedelja, 26. september 2010 @ 17:15 CEST


    Lepa misel tedna.

    Lepo upanje.

    Baje umira zadnje.





    Misel tedna

    Prispeval/a: B.L. dne ponedeljek, 27. september 2010 @ 13:10 CEST

    Mladost je norost ...


    Pa je res slaba ta »norost«?
    »Mladost-norost« pomeni veselje, radovednost, ustvarjalnost, neustavljivost, entuziazem, optimizem, širina, polet …

    In v tej luči se mi zdi »ozdravitev« - žalostna.
    Kot porezana krila.





    Misel tedna

    Prispeval/a: stojči dne ponedeljek, 27. september 2010 @ 14:43 CEST
    saj pravim starost ni nobena ozdravitev,
    še posebej v tistih krajih,
    kjer starčki otroke z bombami okoli pasu pošiljajo naj se med množico razstrelijo.
    Zato je trditev iz mojeg zgornjega komentarja
    še kako na mestu. ;)

    ---
    stoychi



    Misel tedna

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne ponedeljek, 27. september 2010 @ 16:06 CEST

    A je bil Einstein mlad ali star, ko je izumil atomsko bombo?

    Boris


    Einstein ?

    Prispeval/a: Violeta dne ponedeljek, 27. september 2010 @ 16:50 CEST
    "...Einstein je bil v fiziki kot Mozart v glasbi, pri petih letih je izumil letalo, pri šestih - vesoljsko ladjo, pri sedmih - podmornico na jedrski pogon, pri osmih mikrovalovko ter verigo restavracij Mc Donalds, pri devetih letih atomsko bombo, največjia njegova izuma sta seveda hladilnik Gorenje in pomivalni stroj za lase..."

    Einstein ni izumil atomske bombe.

    Lp :)


    Einstein ?

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne ponedeljek, 27. september 2010 @ 17:24 CEST

    Einstein ni naredil atomske bombe. Jo je pa izumil.

    Boris


    Misel tedna

    Prispeval/a: žblj dne ponedeljek, 27. september 2010 @ 17:33 CEST


    Misel tedna

    Prispeval/a: Violeta dne ponedeljek, 27. september 2010 @ 18:23 CEST
    enačbo E = mc 2 , Einstein je razvil leta 1905, pred njim je bilo veliko fizikov, ki so se ukvarjali s podobnimi, blizkimi teorijami. Sicer zgodovino "izuma" atomske bombe imaš (najlažje na wikipediji) na spodnjem linku, ne moremo trditi, da izum atomske bombe pripada enemu človeku, to je bilo "verižno delo" različnih znanstvenikov.

    http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_nuclear_weapons

    Lp!




    Misel tedna

    Prispeval/a: Violeta dne ponedeljek, 27. september 2010 @ 18:27 CEST


    Misel tedna

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne ponedeljek, 27. september 2010 @ 18:29 CEST

    Človek, ki je odločilno prispeval k a. bombi je baje izjavil nekaj o brezmejnosti človeške neumnosti. Ravno tako ni dal kaj dosti na kvantno fiziko rekoč, da ne verjame, da se Bog kockal z vesoljem. In to je rekel on, ki se je kockal s planetoma Zemlja. Če bi se s planetom kockal kot mlad še razumem. Ampak na stara leta.....

    Boris


    Misel tedna

    Prispeval/a: Ljuba dne ponedeljek, 27. september 2010 @ 19:24 CEST

    Ali ni bil "oče" atomske bombe Robert Oppenheimer?


    Misel tedna

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne ponedeljek, 27. september 2010 @ 19:34 CEST

    Jaz sem oče svojemu sinu, vendar sperme nisem izumil.

    Boris


    Misel tedna

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne ponedeljek, 27. september 2010 @ 20:21 CEST

    Koliko je bil star Nikola Tesla, ko je ameriški vojski prodal sistem za daljinsko upravljanje? Koliko je bil star, ko je izumilnapravo za povzročanje potesa? Koliko je bil star, ko je izumil cel kup elementov, na katerih temelji veliki brat? Menda na takrat, ko je bil mlad.

    Boris


    Mladost je življenjska izkušnja.

    Prispeval/a: Fredi dne ponedeljek, 27. september 2010 @ 20:36 CEST
    Najlepša.

    Pozdravljena Violeta

    Prav maš.
    Albert Einstein je zagovarjal mednarodni mir.
    Za obstoj atomske bombe je zvedel šele, ko je explodirala.
    Ni kriv, da je znal računat, ostali pa so plonkali od njega in splonkali uransko in plotonsko enačbo.

    Odgovarjaj norcu po njegovem bedaštvu, da se ne bo zdel sam sebi moder.

    Lep pozdrav


    Mladost je življenjska izkušnja.

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne ponedeljek, 27. september 2010 @ 20:51 CEST

    Zagovarjati svetovni mir in človeštvu dati temelj za najbolj grozno orožje, to zmore samo norec.

    Boris



    Kakor se pes vrača k svojemu izbljuvku, tako norec ponavlja svojo bedarijo.

    Prispeval/a: Fredi dne ponedeljek, 27. september 2010 @ 21:24 CEST
    Hm…(http://www2.arnes.si/~sopavid1/matematika/matematika.html)

    Pozdravljen Boris

    Nikola Tesla je genij, ki je tud otrokom podaril igro.
    Ladjica al avtek na daljinsko vodenje je super igrača.

    Norec ne išče veselja v razumnosti, temveč v razkazovanju svojega srca.

    Čao


    Kakor se pes vrača k svojemu izbljuvku, tako norec ponavlja svojo bedarijo.

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne ponedeljek, 27. september 2010 @ 21:34 CEST


    A misliš tisto igračo s katero se na daljavo pobija otroke?

    Boris


    Zaradi nevednosti, ki je v njih,

    Prispeval/a: Fredi dne ponedeljek, 27. september 2010 @ 22:05 CEST
    in zaradi trdote njihovega srca jim je razum otemnel in so se odtujili Božjemu življenju.

    Pozdravljen Boris

    Otrok med igro in tud drugače nima ubijalskih misli.
    Elektrika pa ubija, mar ne?

    So ti všeč teorije zarote?
    Jih rad prebiraš?

    Fajn bodi in se sprosti v srcu.

    Pozdravljen


    Zaradi nevednosti, ki je v njih,

    Prispeval/a: B.L. dne ponedeljek, 27. september 2010 @ 22:42 CEST


    " ... in se sprosti v srcu."


    Tole zgoraj je pa res luštno rečeno!

    (In diši po mladosti.)



    Jamski ljudje niso poznali atomske bombe, ampak le pestnjak

    Prispeval/a: MC dne ponedeljek, 27. september 2010 @ 22:50 CEST
    (Kajn je Abela pokončal s pestnajom, mogoče z gorjačo ali nemara celo z bronasto sekiro.)

    Boris, zelo mi je žal, ampak tvoje primerjave so – blago rečeno slabe oziroma neposrečene. Kot prvo - trditev, da je Einstein izumil atomsko bombo, je približno enako nesmiselna, kot trditev, da je tisti, ki je izumil kolo, izumil avtomobil. Ljuba ima prav – z atomsko je neprimerno bolj povezan Oppenheimer, ki je vodil projekt njenega razvoja oziroma izdelave. Očitno je tudi, da niti najmanj ne razumeš narave znanstvenih odkritij. Upoštevajoč tvojo logiko bi moral biti krivec za atomsko bombo že Niels Bohr ali nemara kar antični grški filozofi – prvi atomisti.
    Zanimivo - Leonardo da Vinci, na primer, je bil velik humanist in naprednjak v svojem času, ampak je vseeno delal načrte za »ubijalske stroje«, na primer načrte za tank. Jurij Vega, veliki slovenski matematik, je bil na primer topničar. Nobelovo nagrado (tudi za mir) podeljujejo iz sklada, ki ga je ustanovil izumitelj »ubijalskega« dinamita. Smodnik so izumili Kitajci, pa ne za vojno, ampak za ognjemete. Podobnih paradoksov v človeški zgodovini kar mrgoli.

    Pravzaprav so vsi tvoji očitki znanstvenikom patetični. Večino odkritij je v osnovi namenjeno dobrim stvarem in se šele naknadno uporabijo za pobijanje ljudi. Včasih pa je celo obratno – nekatere koristne civilne projekte poganja vojaška industrija. Zaničevanje znanstvenih odkritij z izgovorom, da jih je mogoče zlorabiti za vojno ali za uničevanje in ob tem znanstvenike obtoževat, da so norci, je pač tipična maloumnost novodobnih obsedencev, ki bolj kot znanosti zaupajo vračem in ezoteričnim čvekačem.

    Nekateri bi pač radi živeli kot jamski ljudje, kjer bi mogli sanjati v svetu pravljic…hkrati pa uživati množico civilizacijskih pridobitev, na čelu z internetom, katerega začetki segajo v šestdeseta leta prejšnjega stoletja, ko se je začel razvijati tudi v okviru raziskav v vojaške namene.




    Jamski ljudje niso poznali atomske bombe, ampak le pestnjak

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne torek, 28. september 2010 @ 08:42 CEST

    Kdo je sproduciral viruse, s katerimi se grozi človeštvu in daje dobiček farmaciji? Mlado ali staro? Kdo je odločil,da se to sploh naredi? In kdo odloča o uporabi? Mlado ali staro? Proizvesti virus in reči:

    "Nisem kriv, saj ga nisem jaz razširil me lljudi" je nojevsko tiščanje glave v pesek.

    Na stara leta je N. Tesla nehal delati kar je delal, pa ne zaradi tega,ker bi ga srečala pamet, temveč zaradi strahu, ko mu je bilo predočeno, kaj je storil. Starejši kot so znanstveniki, večje grozote delajo. Sestavi Einsteina in Teslo, pa dobiš pospeševalnik delcev v Švici. Atomska energija v rokah Homo Sapiensa je smrtno nevarna za planet. Anti materija v rokah Homo Sapiensa pa je nevarna še širše. Tio nam lahko pove zdrava pamet. Zdrava pamet pa seveda ni isto kot šolana pamet.

    PLoskate znanstvenikom, ker vam nudijo nekaj ugodja, ki je stzranski produkt nečesa, kar ne poznamo? Kar ploskajte. Na Atlantidi so tudi ploskali.

    Boris


    Misel tedna

    Prispeval/a: merijen dne torek, 28. september 2010 @ 12:30 CEST
    Modri uporablja nož za to, da si z njim reže kruh,
    norec za to, da z njim ubija...
    Torej ni kriv tisti, ki je 'izumil' nož, ampak tisti, ki je zlorabil njegovo sicer koristno odkritje.
    Tudi z atomsko energijo in vsemi drugimi je enako. Lahko so blagoslov, lahko so prekletstvo. Lahko bi rekli tudi tako: dane so nam v blagoslov !!! - kaj pa človek v svoji 'modrosti' z njimi napravi je pa razvidno.
    Zato je nemara najvažneje dajati poudarek pri vseh vejah vzgoje in izobraževanja na ETIKI v najširšem pomenu besede. Očitno pa je tako, da so bile vse druge znanstvene panoge v ekstremnem porastu, na to se je pa pozabilo.
    Brez le-te, se pa lahko vsako novo znanstveno /ali že obstoječe/odkritje spremeni v - namesto tistega blagodejnega ogenjčka ki nas greje v uničujoč požar, ki lahko vse uniči.
    Morda bi lahko ob tem in v povezavi z mislijo tedna rekli, da je mladost tisti čas, ko naj bi si človek tudi etične vrednote razvijal vsporedno z vsemi drugimi znanji in spoznanji.



    Misel tedna

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne torek, 28. september 2010 @ 12:37 CEST

    Moder izumi to, kar ni moč zlorabiti. Vse ostalo je delo čarovnikovega vajenca. Kar je narejeno z navdihom Duha, ne vodi v skušnjavo. Vemo, kdo je skušnjavec. Ne mi reči, da skušnjevec ne nosi svoj del odgovornosti za to, da je nekdo podlegel skušnjavi.

    Boris


    Modrost???

    Prispeval/a: B.L. dne torek, 28. september 2010 @ 14:03 CEST
    Modrost mora biti pa ena hudo nobel cunca in če z njo okrog opletaš, še sam postaneš imeniten! Vauu!
    Jaz sem pa bolj bukova in sem šele zdaj dojela, da moraš biti moder, da z nožem režeš kruh.


    In Boris, tele tvoje zadnje besede so pa sploh … ne vem, kaj naj rečem: modre, poduhovljene …
    Lepo gre v uho, res lepo. Ampak, daj, konkretno povej!
    Naštej, prosim, izume, ki so bili navdahnjeni od Duha. In tiste, od skušnjavca, kakor mu ti praviš.
    Evo, častna, da jaz sama tega ne spravim na zemljo.

    Res da še nisem pri »ozdravljenih« in ne dojamem vsega - zato pa vprašam.
    Saj je prav tako, mar ne?





    Neumnost tedna

    Prispeval/a: MC dne torek, 28. september 2010 @ 14:26 CEST
    Boris, žal mi je, ampak v svoji človekoljubni vnemi, trosiš vedno večje neumnosti. Pozabljaš, da nismo naivni otroci, pred katerimi uprizarjaš šov s kitaro in pesmijo o zlobnih čarovnicah in dobrih vilah. Svet je veliko bolj kompleksen, kot pa svet pravljic, v katerem se absolutno zlo bije proti absolutnemu dobremu.

    Sprašuješ, kdo je sproduciral viruse, ki dajejo dobiček farmaciji. Virusi (tudi takšni, ki so ali se jih smatra za smrtonosne) so obstajali še preden je obstajala kaka farmacevtska industrija. Bolj na mestu je vprašanje, kdo producira strahove pred virusi, ki jih ni ali pa so nenevarni, ampak to je že druga zgodba, ki je bolj povezana z umetnostjo množične manipulacije, kot pa s samo znanostjo in njeno implementacijo.

    Tvoj strah pred pospeševalnikom delcev v Švici in antimaterijo kaže kvečjemu na to, da NIMAŠ POJMA o fiziki, da ne rečem kar o znanosti na sploh. Bolje bi bilo, če bi ostal pri pravljicah za otroke.

    Atomska energija v rokah homo sapiensa je res smrtno nevarna za planet, a dejstvo je, da je zaradi eksplozije dveh atomskih bomb v dvajsetem stoletju umrlo najmanj desetkrat manj ljudi kot zaradi kakega drugega orožja – recimo zaradi enega samega modela avtomatske puške. Najbolj smrtonosno orožje 20. stoletja (ki je ubilo največ ljudi), če slučajno še nisi vedel, je pravzaprav tole:

    http://sl.wikipedia.org/wiki/AK-47

    Sklicuješ se na zdravo pamet in praviš, da to ni isto kot šolana pamet. Mogoče imaš celo prav, kar pa seveda ne pomeni, da je tvoja pamet že zdrava, zato ker je slučajno malo manj šolana. Že zato, ker očitno verjameš v pravljice o Atlantidi, ti ne verjamem in zame nisi niti najmanj kredibilen – Atlantida ni nikoli obstajala, razen morda v Platonovi glavi. Če verjameš v Atlantido, potem boš moral verjeti še v kako drugo nedokazano ali nedokazljivo neumnost iz grške ali biblične mitologije. Verjamem, da ti to ni težko, ker te očitno navdihuje Sveti Duh.

    Daleč najbolj mizerna pa je tvoja zadnja cvetka, ko praviš: »Moder izumi to, kar ni moč zlorabiti. Vse ostalo je delo čarovnikovega vajenca. Kar je narejeno z navdihom Duha, ne vodi v skušnjavo. Vemo, kdo je skušnjavec. Ne mi reči, da skušnjevec ne nosi svoj del odgovornosti za to, da je nekdo podlegel skušnjavi.«

    Naštej mi en sam izum, ki ima kako praktično vrednost in ki ga hkrati ni moč zlorabiti – in skoraj upam si staviti, da ti bom potem v slogu čarovnikovega vajenca povedal, kako je mogoče takšen izum uporabiti v škodo ljudem ali naravi. Praviš celo, da veš oziroma da vemo, kdo je skušnjavec. No, jaz tega ne vem. Nam lahko zaupaš njegovo ime. Tako pomembne informacije najbrž ne boš obdržal zase. Ali pa mogoče tudi ti verjameš v krščanske pravljice? In kaj je to sploh Duh? Je to mogoče kak cenzor ali revizor na patentnem uradu? Ali spet samo pravljični konstrukt?



    Jamski ljudje niso poznali atomske bombe, ampak le pestnjak

    Prispeval/a: Lario dne torek, 28. september 2010 @ 14:27 CEST
    ++(Kajn je Abela pokončal s pestnajom, mogoče z gorjačo ali nemara celo z bronasto sekiro.)++

    Ja, ampak zato ker je stare vice pripovedoval. Tako verzijo umora Abela sem slišal.

    LP


    Misel tedna

    Prispeval/a: Lario dne torek, 28. september 2010 @ 14:37 CEST

    "Bolj star bolj nor", poje Predin. Bi rekel da je ta misel bolj realna in "upoštevanja" vredna od arabskega pregovora.

    LP


    Misel tedna

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne torek, 28. september 2010 @ 14:51 CEST

    B.L. , dobro vprašanje. Kaj je sploh izumljeno vsled impulza Duha? ALi Duh sploh vzpodbuja k materialnemu ustvarjanju ali pa le vzpodbuja k spoznavanju in odhajanju izmaterialnega sveta? Ne vem.

    Homeopatija? Glasba? Postopek zdravljenja po Paracelzusu?
    Savna, ki pečiščuje telo? Obleka iz lanu, konoplje in podobno?

    Ne vem. Vem pa, da fundamentalno odkritje, ki omogoča ubijalsko in uničevalsko aplikativno znanost ni in ne more biti od Duha. Einstein je bil zanastvenik fundamentalne znanosti, ki je omogočila uničevalske aplikacije, Tesla je te aplikacije sam konstruiral in prozvajal, vsaj do faze prototipa in patenta.

    Vsi me sprašujete o znanosti, nihče pa se ne sprašuje glede pregovora, ki je bil povod za to diskusijo, razen Laria. Znanstvenike sem samo dal za primer, kako v zrelih letih tako imenovani razum ustvarja in izvaja uničenje. Pa naj gre za znanstvenike, politike, ekonomiste, ki to ekonomsko upravičujejo ter pravnike, ki to rpavno utemeljujeo in branijo. Vsi ti so stari in premeteni. Njihova zvijačnost nima nič skupnega z nobeno modrostjo. In nobena vihravost mladosti, pa naj povzroči še takšno škodo ne seže do kolena premišljeni norosti prekajenih, starih zvijačnikov izurjenega razuma.

    Boris


    Aplikacije po navdihu Svetega Duha

    Prispeval/a: MC dne torek, 28. september 2010 @ 15:44 CEST
    >> Homeopatija?

    http://www.foxnews.com/story/0,2933,556543,00.html

    >> Glasba?

    http://www.youtube.com/watch?v=2vZ5unSN72I

    >> Postopek zdravljenja po Paracelzusu?

    Paracelzus je bil aroganten ekshibicionističen pijanec, ki je javno sežigal knjige svojih medicinskih predhodnikov. Njegovo zdravljenje pa temelji na predpostavki, da je človeško telo le »kemični laboratorij«. V bistvu so bili njegovi zvarki (strupi) veliko bliže sodobni farmaciji, kot pa kaki alternativni medicini, ki temelji na razstrupljanju telesa.

    >> Savna, ki pečiščuje telo?

    http://www.guardian.co.uk/world/2010/aug/08/sauna-championship-russian-dead

    >> Obleka iz lanu, konoplje in podobno?

    Preden so izumili obleko iz lanu, so morali najprej izumiti obleko in seveda lan ter konopljo. Iz konoplje med drugim delajo vrvi za obešanje, iz lanu je mogoče in so nekoč še bolj kot danes izdelovali vojaške jopiče:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Gambeson

    Lan in konopljo so uporabljali tudi za tetive pri lokih – loki pa so bili v srednjem veku najbolj morilsko orožje.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Bowstring



    Misel tedna

    Prispeval/a: merijen dne torek, 28. september 2010 @ 15:48 CEST
    Za BL:

    res žalostno, da ne razumeš, kaj je mišljeno kot primerjava in kaj je mišljeno dobesedno!
    To, da si torej "precej bukova" si pa sama ugotovila.
    Nikakor ne ugovarjam!

    Ps: Sama misel tedna je pa kar zelo realna in dobro izbrana!



    Misel tedna

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne torek, 28. september 2010 @ 16:14 CEST


    Zanimivo, da nisem prebral niti enega argumenta v bran starcem, ki uničujejo ta planet. Nihče se ne loti njihove pokvarjenosti, niti zvijačnosti njihovega prekanjenega razuma. O tem se nihče še ni izjasnil, čeprav misel tedna govori o njihovi modrosti. Vsi samo na vso moč opravičujete uničujoče dosežke zanosti.

    MC, kalašnikov je pobil 20 mio ljudi zato, ker so ga upodrabljali. AB niso toliko uporabljali. SI predstavljaš kaj bi bilo,če bi Einsteinovo formulo sprožili tolikokrat, kolikorkrat so srožili kalašnikova? Koliko jih je pa pobila jedrska energija potiho? Koliko kemija, potiho? Koliko sevanje takšno in drugačno? Potiho seveda? Koliko predelana hrana? potiho seveda?

    Boris



    Misel tedna

    Prispeval/a: B.L. dne torek, 28. september 2010 @ 17:02 CEST

    Jah, merči,
    če si že "ozdravljena", pa res ne mor'va hodit vštric!


    A kljub vsemu:

    SENI SEVIYORUM!





    Zlobni starci

    Prispeval/a: MC dne torek, 28. september 2010 @ 19:44 CEST
    Boris, če med starce, ki uničujejo naš planet in so (bili)
    pokvarjeni, zvijačni in prekanjeni, uvrščaš Einsteina, Teslo,
    Bohra, Edisona, Nobela, Watsona in Cricka, Fleminga, Linusa
    Paulinga, itd., potem ti jaz pač ne morem pomagati. Seveda
    pa je na tebi, da takšne trditve dokažeš (in ne na nas, da jih
    ovržemo) - predvsem pa moraš dokazati njihove slabe
    namene. V nasprotnem primeru bom smatral tvoje besede o
    pokvarjenih umih kot najbolj prostodušno čvekanje.

    Einsteinova formula (znameniti E=mc2) pove kvečjemu to, da
    je maso mogoče pretvoriti v energijo. Do kake praktične
    implementacije tega je še na tisoče postopnih korakov, mnogi
    od teh so morali biti storjeni že zdavnaj pred Einsteinovim
    odkritjem. In če tega ne bi odkril Einstein, bi to že v nekaj
    letih po njegovi objavi odkril kdo drug. Da so lahko na
    Hirošimo in Nagasaki odvrgli atomsko bombo je enako, ali
    nemara še manj kriv Einstein, kot pa recimo brata Wright, ki
    sta skonstruirala prvo letalo na lasten pogon, kar je nazadnje
    pripeljalo do izgradnje strateškega bombnika B29.

    Znanstvenega odkrivanja in tehnološkega napredka (inovacij
    in izumov) pač ne moreš omejevati z moraliziranjem,
    patetičnim zgražanjem in posploševanjem, že zato ne, ker ga
    s povsem istim moraliziranjem lahko enako tudi promoviraš
    in pospešuješ.

    Po tvoji – še enkrat bom rekel – mizerni logiki, je najbolj
    grozljiv izum v zgodovini človeštva predstavljajo odkritje
    ognja! Z ognjem je mogoče ubijati tako kot z nobenim drugim
    orožjem. Ukrotitev ognja je v resnici nekakšen prazametek
    kasnejše industrijske revolucije in hkrati prvi korak na poti
    uničenja zemlje. Človek se je že v neolitiku spremenil v
    zmaja, ki bruha ogenj na sovražnike, ženske pa v zmajevke,
    ki čuvajo domače ognjišče ;) (Prva kemija, ki je potihoma
    ubijala ljudi, je bilo v resnici kuhanje)


    Do neke mere drži, da sevanja, kemija in predelana hrana
    ubijajo ljudi in priznam, da korporacije izvajajo politiko
    zapeljevanja, zastrupljanja, navideznega zdravljenja – vse za
    dober biznis. Ampak vseeno – če primerjaš življenjsko dobo
    ljudi danes z življenjsko dobo ljudi pred 100 leti ali pred več
    stoletji (brez romantičnega idealiziranja), boš opazil, da se ta
    bistveno podaljšuje. Izboljšuje se tudi splošna kvaliteta
    življenja. Ne želim zagovarjati farmacije, sam sem se pred
    osmimi leti zavestno odločil, da poiščem alternativne rešitve
    za moje zdravje – ampak vseeno, še zmeraj je zahodna
    medicina oziroma kirurgija tista, ki izredno uspešno rešuje
    situacije in odpravlja sicer nepopravljivo škodo v primerih, ko
    bi vrači »jamskih ljudi« popolnoma odpovedali. Tudi kirurgija
    je znanost, če slučajno nisi vedel! Poznavanje ožilja je
    znanost! Krvne skupine so znanost! Transfuzija krvi je
    znanost! (Krvodajalstvo je tudi znanost). Poznavanje sepse je
    znanost. Odkritje penicilina je znanost. Lahko bi našteval še
    tisoč primerov – ampak za ljudi, ki živijo v zmajčkovih sanjah,
    je vse to samo pokvarjena zvijačnost prekanjenih človeških
    umov.


    p.s.:

    Seveda pozabljaš na to, da je jedrska energija ena izmed
    najbolj čistih energetskih virov. In seveda je enako
    nepogrešljiva uporaba izmeničnega toka ter elektrike na
    sploh. Brez ljudi, kot so bili Einstein, Tesla in Edison, bi se
    človeštvo še zmeraj dušilo v smogu kurjenega premoga
    in/ali v konjskih iztrebkih.





    Starost norost

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne torek, 28. september 2010 @ 20:23 CEST
    MC,

    govorim o norosti starih in zlobnih prekaljenih mačkih pokvarjenega razuma. Ne samo v znanosti ampak povsod. Začel sem le z znanostjo, ker se tu uničevalnost vidi zelo ekzaktno. Jedrska energija je najbolj umazana. V njeno "#čistost" je treba namreč všteti ne le tiho umiranje oklja okoli central temveč tudi razpolovo dobo odpadkov. Istoje s kemičnimi tovarnami in ljudem, ki dokazano v okolju zbolevajo in umirajo ter njihovimi odpadki. Od kod pa zastrupljen zrak, voda in zemlja?,Kar tako samo od sebe? Ali pa mogoče od preveč meditacije na zahodu?

    Zanimivo je, da ne ti ne kdo drug ne odgovarja in ne parira glede misli tedna, ki pravi, da starost prinese modrost. Malo morgen, pokaži mi jo. Svet se dokazano vse bolj stara, svet upravljajo starci. Na zahodu vema, kako je vse uničeno. je na kitajskem, kjer so starci še bolj očitno glavni kaj bolje? Pa v Indiji? In ekstrmni Afriki te J. Ameriki? Kjer starci furajo gre vse k vragu. Kje je torej ta pregovorna modrost starih ljudi? Bil sem pleg, ko je neka, fizično sicer slabotna starka pogumno dejala: Sem pobožba, ampak naša Cerkev propada,ker jo vodijo senilni starci. Kot zaprisežena katolikinja je to priznala-senilni starci so jo uničili. Ti kot privrženec znanosti, pa tiščiš glavo v pesek ob vseh več kot očitnih dokazih okoli sbe. Kar se tiče tvoje trditve, da nimam pojma o fiziki, pa o tej trditvi kot o argumentu povem naslednje:
    - ni treba bii čevljar, da bi vedel, da te čevelj žuli
    - ni treba biti družboslovec,d dabi vedel, da politiki lažejo
    - ni treba biti ekonomist, da bi vedel, da gospodarstveniki kdarejo
    - ni treba biti pravnik, da bi vedel, da zakoni šlčitijo barabe
    - ni treba biti obramboslovec, da bi vedel, da policija ščiti oblast in ne ljudstvo
    - in ni treba biti znanstvenik, da bi vedel, da znanost uničuje in ubija

    Tisti e= mc2 omenjati je brez veze. Einstein je zagnal malo kepico po bregu, kaj se s kaepo zgodi pa ve vsak otrok. Isto je z NIkolo Teslo. Omenjam ta dva znnanstvenika in ne druge, ki mi jih podtikaš. Diskutirati sem začel zato,ker se mi je zdelo vredno in ne zato,d a bi s kom obračunaval. Ti pa si se vključil z obračunavanjem. Osebnim. Ker kot kaže nekako drugače ne znaš. O misli tedna pa nisi napisal nit ibesede in je tudi ne boš.

    Torej, starost ni porok modrosti, to praksa in dejstva še kako kažejo. Empirija govori sama zase, na vseh področjih. NA VSEH. Tudi v arabskem svetu, od koder prihaja pregovor.

    Modrost je kategorija, ki ni odvisna od starosti, Njene dimenzije so drugačne. Modrost govori sama zase: "Po njihovih sadovih jih boste spoznali" pravi Jezus v Evangeliju:
    - Einsteina po jedrski energiji
    - Teslo po ubijalskem orožju na daljavo
    - oba skozi pospeševalnik delcev
    - krščanske svetnike po stotisočnik poklanih inmasakriranih
    - nobelove nagrajence iz ekonomije po miljnih lačnih, bolnih in izkoriščanih
    - rimsko pravo in največje rpavnike ( poznamo jih iz medijev) po utemeljevanju zakonisti krivic in kraje
    - mednarodne pravnike po utemeljevanju mednarodne agresije in podobno

    Jezus ima prav. Ne po besedah, po dejanjih se človek pozna. Tudi tiste, ki jih javnost tako rada kuje v zvezde, zaradi njihovih dosežkov pa konča ( javnost namreč) v blatu.

    Boris


    vedeti ali živeti?

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne sreda, 29. september 2010 @ 10:24 CEST


    Včeraj se je v Berlinu končala mednarodna konferenca na temo "Bio monitoringa". Ugotovitve so obupne, ena izmed njih je naslednja. V mleku mater preprostih ljudstev na severu Azijskega dela Rusije so našli organseke spojine, ki so jih zaužile preko zraka. Vetrovi se namreč od ekvatorja gibljejo proti obema poloma in s sabo nosijo marsikaj. Tako je preko teh vetrov na sever zašlo marsikaj kar sicer tam ni doma. Grozljivo. Te organske spojine pa niso proizvod meditacije inmeditantov, temveč organske kemije, zanosti in znanstvenikov torej.

    Grozljivo je to ,da je znanost danes postala to, kar je nekoč bila RKC. Nedotakljiva, vsevedana, predvsem pa ob pomoči politike, ekonomije in prava vemogočna, da vojske ne omenjam. Kot je RKC nekoč govorila: "Niste Teologi, torej o Bogu nič ne veste in bodite tiho," tako danes znanstveniki in njihovi privrženci govorijo drugim: Nimaš pojma, bodi tiho, raje piši pravljice za otroke. Seveda jih bom pisal dragi moj MC, veliko raje kot pa zastrupljal vse živo. Pa ne zaradi tega, ker si ti tako rekel.

    Znanost je danes prava cerkev s svojimi verniki. Ti MC, ki zanikaš obstoj Boga pa si privrženec cerkve, ki se igra Boga. Si njen vernik, celo goreč vernik. Upal bi si reči celo, da si najbolj goreč vernik na pozitivkah, saj nihče tako goreče ne zagovarja svoje cerkve kot ti. Kaj ti ni jasno ,da ni treba biti Teolog, da bi vedel, da je sežiganje in mučenje ljudi nekaj, kar ni v skladu z večno ljubeznijo? Kaj ti ni jasno, da ni treba biti znanstvenik, da bi vedel, kaj počne tvoja cerkev? Tvoja znanost je:
    - uničila vodo
    -uničila zrak
    -uničila zemljo
    -uničila htrano, če ne kemično, pa gensko

    In vse to v imenu napredka in blagostanja, kot je nekoč RKC v imenu ljubezni morila in ropala. A če se vrnem k misli tedna, katere si se ti v komenarjih izogibal, bom postavil retorično vprašanje: Kaj je bolje: vedeti ali živeti? Ti in znanstveniki želite vedeti pa magari s tem uničite živlejnje na planetu zemlji. Znanstvenik je čarovnikov vajenec, ki v odsotnosti čarovnika (Duha) dela nekaj, kar ne more kontrolirati. Zato je logično, da čarovnik posreduje in izniči uničujoče delo vajenca. Leto 2012 je vse bližje. Znanstveniki so pripravljeni uničiti, d bi vedeli in izvedeli. Tako kot Dr. Faust, ki je prodal dušo hudiču.

    In zdaj smo pri nekem drugem odgovoru, ki ga morebiti nudi misel tedna:

    - mladsot je norost :Vedeti in s tem uničiti je norost. Mlad človek hoče vse vedeti ne glede na posledice. Mogoče hoče to povedati prvi del misli?
    - starost kot zdravilo: Starost pa ugotovi, da je pravi odgovor živeti. Da je živeti inpustiti živeti modrost in pa magari ne ne vedeti. Življenje preprosto živiš in spoštuješ zato pustiš tudi druge pri življenju.

    Toda kako je z znanstveniki ko se postarajo? Nikola Tesla se je umaknil in tuhtal o tem kaj je zagrešil. Einstein tega ni naredil in tako s svjo držo potrdil svojo misel o tem, da je človeška neumnost brezmejana. Kaj nucajo vsi njegovi izreki, ko pa je odločilno doprinesel k izdelavi samouničevalskega orožja? Pa ostali ostareli ? Politiki, generali, ekonomisti, pravniki? Odgovor je enostven, ne!

    Iz tega sledi, da starost sama po sebi ni garant za modrost. Sla po moči so velika in norost se nadaljuje, le z veliko večjo pretkanostjo. In kaj ostane tistim, ki niso verniki znanosti? NIč drugega kot to, da gerjo po poti, ki jo ta ista znanost ne priznava in jo s svojo deljavnopstjo pravzaprav celo aktivno ovira.

    Pot Duha, ki prihaja od Boga in ne vzpodbuja k aktivnosti v materijitemveč k odhodu iz le te. In mislim, da misel tedna na nek način govori tudi o tem. Duskusijo zaključujem z naslednjo mislijo in se iz diskusije umikam.

    Kjer je čednost vednosti,
    višek vrednosti,
    je licemersvo resnice,
    roka pravice.

    Boris



    Mladi in stari norci

    Prispeval/a: MC dne sreda, 29. september 2010 @ 10:26 CEST
    Boris, mislim, da ti gre samo še na slabše, vedno bolj me spominjaš na verskega fanatika, ki zavrača modernost in napredek in samo še čaka na apokalipso. Ker mi seveda nisi navedel niti enega samega dokaza oziroma argumenta, s katerim bi me prepričal, da so imeli Einstein, Tesla in ostali »starci« zlobne namene, lahko samo še enkrat več ugotovim, da samo čvekaš. Seveda mi nisi navedel niti enega samega dokaza za obstoj Atlantide in drugih pravljic, na katere se sklicuješ.

    Razumem te, da se zgražaš nad svetom, v katerem živimo. Seveda si pod vtisom grdih in slabih stvari, s katerimi nas bombardirajo mediji in seveda razni teoretiki zarot. Dejstvo je, da živimo v svetu, ki ga upravljajo korporacije in velesile, v svetu, kjer kapital in dobiček pomeni več, kot pomenijo človeška življenja. Ampak, a se ti res zdi, da je današnji svet kaj grši, kaj bolj krivičen, kaj bolj izprijen, kaj bolj pod nadzorom »zlobnih starcev«, kot svet pred 100 leti ali kot svet pred 1000 leti ali kot svet v času, ko naj bi živel tvoj idol Jezus?! Težko mi boš dokazal, da so ljudje (vsaj v Evropi) živeli kdaj bolje in bolj v miru, kot živijo danes oziroma zadnjih 60 let. Že samo dejstvo, da smeš svobodno govoriti, peti in pisati, kar hočeš, pove veliko o tem, da so časi veliko prijetnejši od tistih, ki so jih živeli naši predniki.

    Praviš, da se svet dokazano vse bolj stara, da svet upravljajo starci. Lepo, da priznaš. Me prav zanima, kakšna bi bila tvoja alternativa za pomlajevanje sveta. Iztrebljanje starcev? Prisilno skrajševanje življenjske dobe? Japonski srednjeveški model, ko so se starci, ki niso več mogli delati, umaknili v gozd in tam umrli sami. Mogoče večja rodnost – družine z desetimi otroki, od katerih jih polovica pobere lakota in beda? In kdo naj bi po tvojem vodil svet namesto starcev – mogoče mladci? Kateri mladci? Tisti, ki so v parlament metali granitne kocke? Mogoče bo današnja mlada generacija postopoma spremenila svet na bolje – spoznanja in izkušnje se pač kopičijo počasi – in ko bodo današnji mladci upravljali svet, pač ne bodo več mladci, ampak bolj ali manj senilni starci. Taka je pač narava stvari. Aleksander Veliki, Cezar, Avgust, Napoleon, Hitler, Mussolini, Lenin, Stalin so bili vsi brez izjeme relativno mladi, ko so se dokopali do absolutne oblasti…so bili zaradi svoje mladosti kaj bolj modri?

    In seveda - kdo bi moral voditi Cerkev? Napačno vprašanje! Tista starka bi se morala vprašati, ali sploh potrebujemo kako Cerkev? Ampak je že tako, da ljudje pač potrebujejo pravljice in Cerkev na čelu s senilnimi starci samo zadovoljuje njihove potrebe. Cerkev, če je ne bi (najprej ustanovili) in nato še vodili senilni starci, bi že zdavnaj propadla.

    Priznam, da sem privrženec znanosti. Brez znanosti bi bil zelo verjetno že mrtev ali pa skrajno betežen, tako pa še zmeraj živim, delam, ustvarjam in uživam življenje.

    K vsem tvojim »ni ti treba biti, da« argumentov bi lahko naštel še enega:

    Ni ti treba biti poduhovljen, da veš, da duhovnost in religija ljudi omamlja, jim krade čas za reševanje konkretnih težav in jih odtujuje od realnega življenja, podobno kot cigareti, alkohol, tablete in trde droge.

    p.s.:

    Kar pa zadeva samo misel tedna, bom rekel tole: Ljudje, ki so res zelo nori, običajno niti ne dočakajo starosti (Tipičen primer Jezus). Strinjam se s tabo, da starost ni garant za modrost, a to še toliko manj velja za mladost. Sicer pa je beseda modrost zelo podobna besedi resnica – vsak si jo predstavlja po svoje!


    Umik

    Prispeval/a: MC dne sreda, 29. september 2010 @ 10:47 CEST
    Boris, lepo, da se umikaš iz diskusije...sedaj čakam samo še, da se umakneš z interneta (ki je iznajdba zlobnih znanstvenikov), potem pa se postopoma povsem umakneš iz materialnosti! Dober začetek bi bil, če začneš razdajati svoje premoženje, obdržiš pa le laneno obleko, sandale iz konoplje, nelakirano kitaro iz masivnega lesa ter začneš novačiti nove apostole! Seveda ne po internetu, ampak po ulicah in trgih.









    Izbruh srca

    Prispeval/a: stojči dne sreda, 29. september 2010 @ 12:46 CEST
    Kaj pa tvoja modrost?

    članek ki sem ga napisal pred petimi leti,
    aktualen za prebrat glede zgornje misli tedna.

    http://www.pozitivke.net/article.php?story=2005071219073410&query=modrost

    ---
    stoychi



    Zacementirana modrost

    Prispeval/a: MC dne sreda, 29. september 2010 @ 12:52 CEST
    Stoychi, opažam, da ti ostajaš še zmeraj enako moder, kot včasih. (Kljub temu, da si danes Stoychi in ne več Stojči)

    Starost ti ne more do živega ;)




    Zacementirana modrost

    Prispeval/a: stojči dne sreda, 29. september 2010 @ 15:07 CEST
    Hvala MC za kompliment,
    opažam, da imaš dar za opazovanje, ;)
    po tvojih komentarjih pa še vedno opažam tudi tvojo "alergijo" na Boga,
    zamenjaj izraz bog za ljubezen
    pa bo vsa tvoja "alergija" hipoma minila,
    razen če ne obstaja prav nobena stvar na tem ljubem svetu,
    do katere bi ti lahko gojil ljubezen
    potem ti tudi ljubezen ne more pomagati. ;)

    Jezus je rekel; "Ljubite se, kakor sem vas jaz ljubil."
    Pomanjkanje občutka ljubezni v ljudeh povzroča negativna čustva,
    iz negativnih čustev nastanejo negativne misli,
    negativnim mislim pa ponavadi sledijo tudi negativna dejanja.
    Dokler si zadovoljen in srečen si na pravi poti.

    uživaj ;)

    ---
    stoychi



    Verjemi v ljubezen

    Prispeval/a: MC dne sreda, 29. september 2010 @ 17:35 CEST
    Imaš prav Stoychi, tale zadeva z zamenjavo besed res
    deluje...sploh potem, ko oddelaš šiht in se
    pošteno naješ...

    ...sedaj se že počutim bolje :)


    Zmagoslavje brezboštva:

    http://www.youtube.com/watch?v=x8VwH-04TF8



    Misel tedna

    Prispeval/a: žblj dne sreda, 29. september 2010 @ 21:29 CEST


    Misel tedna

    Prispeval/a: Desiree dne nedelja, 3. oktober 2010 @ 12:08 CEST
    Zanimivo koliko in kakšni obsežni komentarji so se razvili ob tem starem pregovoru. Sama sem ga razumela bolj v tistem smislu kot je slovenski: Mladost, norost, čez jarek skače, kjer je most. Torej v smislu, da v starosti ali zrelosti ne počnemo več vseh tistih nepotrebnih neumnosti, ki smo jih, ko smo bili še (pre)mladi.
    Lep pozdrav vsem! Desiree


    Misel tedna

    Prispeval/a: stojči dne torek, 5. oktober 2010 @ 23:42 CEST
    ?

    ---
    stoychi



    Misel tedna

    Prispeval/a: Nan dne sreda, 6. oktober 2010 @ 23:04 CEST
    Obstaja tudi alternativno zdravljenje :)

    Nekdo je rekel ..."modrost je najti pravo norost"

    http://www.youtube.com/watch?v=2_HXUhShhmY



    Misel tedna

    Prispeval/a: stojči dne četrtek, 7. oktober 2010 @ 11:33 CEST
    ta je pa super v vseh pogledih ;)

    ---
    stoychi



    Misel tedna

    Prispeval/a: Aimee dne sobota, 9. oktober 2010 @ 13:11 CEST

    Predlagam da se misel tedna preimenuje v Misel meseca ... ali v Misel polmeseca, kajti tale Misel tedna tule straši že skoraj dva tedna! Čakam in čakam na novo misel ... te pa od nikoder! :(

    Aimee


    Misel tedna

    Prispeval/a: Pozitivke dne sobota, 9. oktober 2010 @ 21:15 CEST

    Aimee, včasih si tudi uredniki vzamemo kakšen teden dopusta in
    nas ni. In če je ena Misel tedna gor 14 dni, zaradi tega Pozitivke
    ne bodo propadle.

    Se strinjaš?

    LP Igor


    Misel tedna

    Prispeval/a: kitka dne nedelja, 10. oktober 2010 @ 11:32 CEST

    Uredništvo ti pa tudi potrebuješ razsvetljenje.


    Misel tedna

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne nedelja, 10. oktober 2010 @ 17:03 CEST

    Ste videli Ego, ki je nebeško hrano?

    Ga ni. Obstaja le Ego, k misli,
    da je nebeško hrano.

    Boris



    Misel tedna

    Prispeval/a: Pozitivke dne nedelja, 10. oktober 2010 @ 18:13 CEST

    Stojan, bi te prosil, da ne omenjaš več v komentarjih mojih
    zasebnih stvari, kot je bolezen ali kaj drugega, ker je to moja
    osebna stvar in ne mislim o tem s tabo razpravljati na
    Pozitivkah.

    Poleg tega ne moreš soditi o tem, katera misel je primerna in
    katera ne.

    Ste že videli kravo,
    ki bi se hranila le
    s štiriperesno deteljico?
    Ivan Cankar

    Ta misel je čisto v redu in je zelo, zelo modra, saj govori o
    tem, da v življenju ni vse samo rožnato(štiriperesna deteljica),
    ampak so v življenju tudi trenutki, ko se moraš soočiti z
    problemi, takšnimi in drugačnimi.
    Če tega ne moreš razumeti, se vsaj zadrži z žaljivimi in
    pomanjševalnimi komentarji na račun tistih misli, ki jih ne
    razumeš ali nočeš razumeti.

    Z veseljem bi objavili kakšno misel Vesne Krmpotić, le nekdo
    jo mora poslati in mora biti tako kratka, da je lahko
    objavljena v okencu za Misel tedna.

    LP Igor


    Misel tedna

    Prispeval/a: žblj dne nedelja, 10. oktober 2010 @ 18:37 CEST


    Stojči, včasih res pretiravaš.
    Skrajni čas, da poiščeš tisto, ki bo s tabo dihala.

    Do takrat pa... meni pomaga tole:


    http://www.youtube.com/watch?v=X4yHp5KoUQ4






    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,51 seconds