Stotine misli se vam bo vsulo, ko boste brali te besede, ego se bo z vsemi silami trudil, da ja ne bo izgubil svojega gostitelja - vas. Strah bo prihajal iz njega, kaj pa, če v tem sestavku prepoznate resnico in vas ta osvobodi. Potem se namreč izniči njegova moč nad vami, izniči se energijsko polje ega in o njem kmalu ne bo ne duha ne sluha.
Kar usmerite svojo pozornost na vaše telo, kaj se dogaja v njem med branjem?
Popolnoma naravno, pristno stanje človeka v katerem deluje tisto konstantno zadovoljstvo.
Stanje brez trohice trpljenja, temu bi lahko rekli razsvetljenje.
Za razsvetljenje ne potrebujete denarja, pa vendar boste s tem dobili vse kar nezavedno iščete celo življenje. Za razsvetljenje ne potrebujete prihodnosti niti preteklosti, vhod v razsvetljenje je namreč v tem trenutku...zdaj...
V kolikor vam med branjem uspe za nekaj trenutkov ubežati umskim procesam v mišljenju, seveda še ne boste razsvetljeni, doživeli pa boste trenutke miru brez miselnega hrupa. In neprestano območje miru in radosti brez miselnega hrupa je razsvetljenje.
Razsvetljenje seveda ni stanje, v katerem bi samo sedeli in gledali zrak. V razsvetljenem stanju delujete z veliko bogatejšo inteligenco, ki nima primerjave z našim omejenim omom.
Vaše odločitve v ničemer ne obremenjuje in v ničemer ne vplivajo na naraven univerzalni tok življenja, vas samih in s tem tudi vaše okolice. Pojavije se veliko bolj globoka čustva sočutja, ljubezni, žalosti. A vendar ta čustva nimajo nasprotnega pola kot umska čustva.
Prav tako v vas ne glede na ljubezen, ki jo neprestano čutite veje globok mir. Občutek popolne izpolnjenosti.
Kar naenkrat ste človek, ki ima mogoče preveč kilogramov, nimate prave pričeske, dobrega make-up-a, ne berete revij ki so in, ne poznate pravih ljudi, nimate dobre izobrazbe, nimate pravega avtomobila, nimate denarja, vaš otrok ne nosi pravih telovadnih copat, a vendar ob vseh teh pomanjklivostih, ki jih ima omejeni um malo da ne za zločin proti človeštvu, se vi počutite izpolnjeno.
Kar naenkrat v vas ni nobenega sramu, svoboda, ki zasije v vas je tako globoka, da vas kar zaslepi. Kar naenkrat živite v popolnem sprejemanju vsega kar je. Nobeden ni več kriv, nobeden več se ne more prepirati z vami. Zdaj veliko lažje izrazite svoj pogled, ki bo nesporno v popolnem ravnovesju z naravo.
Ob smrti vašega bližnjega, ob nekem drugem dogodku polnem bolečine boste v sebi začutili žalost, vendar v vas bo tudi mir. Žalovali boste vendar v vas bo mir.
Ljubezen, ki bo sijala iz vas, bo namenjena vsem ne glede na vero, narodnost... Ljudje, ki bodo pred vami bodo za vas samo človeška bitja, brez predmetnega označevanja, kakor ljudi gleda umsko obvladan človek. Kaj hitro se lahko zgodi, da vas mnogi ne bodo razumeli, lahko se vam zgodi, da vas bodo obsojali, da govorite neumnosti ali pa še kaj hujšega. A vi boste vsem tem ljudem transformirali samo absolutno ljubezen.
Večina ljudi se zaradi omenjenih vzrokov pri prehodu v razsvetljenje umakne v tišino samostanov, kjer lahko v miru doživljajo "skrivnost razsvetljenja" in niso v napoto umskemu človeku, ki se tako boji, da mu bo kdo vzel trpljenje!
Popolnoma se zavedam, da razsvetljenja umsko obvladan človek ne more razumeti. A vendar se rado zgodi, da ravno ob branju besed resnice ljudje v besedah prepoznajo zavestno navzočnost vsaj za hipec. Mogoče tako prvič zagori tisti majhen plamenček, ki bo kmalu prinesel svetlobo v telo. Sledite svetlobi!
Bodite tudi vi tisti plamenček, ki bo pomagal združiti nebo in zemljo. Bodite plamenček, ki bo prinesel svetlobo ljudem sveta, ki jo tako zagrizeno iščejo a še ne vedo, da je ni na policah supermarketov!
Sprejmite moj klic...
|
Razsvetljenje
Prispeval/a: Boris Kononenko dne sreda, 18. februar 2009 @ 19:54 CET
Menih....
Lepo pišeš, imaš lepo ime, a so malo skrivnostne tiste tri pikice za imenom. Malo me begajo.........
Juda I.
Razsvetljenje
Prispeval/a: MENIH... dne sreda, 18. februar 2009 @ 20:22 CET
Razsvetljenje
Prispeval/a: MENIH... dne sreda, 18. februar 2009 @ 20:27 CET
Tebi je poznan nauk o besedi, kajne!
Razsvetljenje
Prispeval/a: Boris Kononenko dne sreda, 18. februar 2009 @ 20:31 CET
Ali potem tri pikice za tvojim imenom pomeni, da je ime, oziroma tisto kar to ime pomeni v gibanju . Povedano drugače : Menih sem Z D A J ! in nikoli več...............
Juda I.
Razsvetljenje
Prispeval/a: Boris Kononenko dne sreda, 18. februar 2009 @ 20:33 CET
Da Menih..., nauk o besedi mi je znan, več ali manj. Precej neznan pa mi je nauk o Besedi.............. Ta je težje dosegljiv , saj je živ in nikoli ni enak. Pravzaprav mogoče to sploh ni nauk......
Juda I.
Razsvetljenje
Prispeval/a: Boris Kononenko dne četrtek, 19. februar 2009 @ 14:01 CET
Marja!
Kot jaz razumem pojem recikliranje to pomeni, d material, ki ga recikliramo, najprj zdrobimo na (skoraj) pra-faktorje in nato iz teh minimalnih delcev naredimo novo celoto, neki povsem novi izdelek.MIsliš, da je to možno ? Sam sem namreč kar malo skeptičen.
Juda I.
Razsvetljenje
Prispeval/a: Boris Kononenko dne četrtek, 19. februar 2009 @ 21:18 CET
Marja!
Všeč mi je, da odgovarjaš na kratko in po domače ter da vedno zadaneš srčiko, kot se temu reče. Romani so tu odveč.
Lahko pa nastanejo romani, ko začnemo razmišljeti o tem kaj je v redu in kaj ni, ter tako določiti, kaj reciklirati. A najprej se postavlja vprašanje, kdo je ta, ki bo določil kaj gre v reciklažo, še prej pa kdo bo določil tega, ki bo določil reciklažo.In nenazadnje, kdo jo bo izvedel in kako.Če vprašaš mene, nimam pojma.
Ve bolj se mi pa dozdeva, da reciklaža z naše strani ne bo potrebna, ter da nas bo naš planet , ki drvi v samoreciklažo prehitel. Nekoč sem gledal oddajo o Hopi indijancih, ki svet svarijo pred t.im četrtim vesoljnim potopom. Če sem čisto odkrit, sem tudi sam v Stari Zavezi našel omembo in opise terh potopov, ki se ujemajo s trditvami H.P. Blavatske v "Tajnem nauku".
In kje vidim izhod jaz sam ? V t. im "samoreciklaži" vsakega posameznika. K temu so nas vedno pozivali vsi umi tega sveta. Vsiljena reciklaža nikoli ne obrodi ničesar dobrega.
Kaj smatram pod samo-reciklažo ? Alkimisti so našli odgovor.Svinec ( osebnost-ego) pri visoki temperaturi in pod visokim priitiskom stališ, da se razpade na prafaktorje-elektrone, neutrone, protone- ( eter), nato pa jih ( te prafaktorje) sestaviš v zlato ( duša). Saj iz kemije veš, da so vsi elementi sestavljeni iz enakih delcev,le njihova kombinacija ter količina določata kakovost elementa.
Da je to možno, nam dokazuje sama narava, ki nas obkroža. Poglejmo samo preobrazbo gosenice, ki se zabubi, iz bube pa se razvije metulj, nekaj čisto nasprotnega ob gosenice. Znanstveniki so dolgo raziskovali to čudo, a v bubi, kjer so našli le tekočino ( prafaktorje), niso našli nobene genske zasnove za metulja.Odgovora nimajo.
Če zmore to metulj, zakaj ne-bi tega zmogel človek ? Odpovedati se egu, dovoliti, da le-ta razpade na prafaktorje ter dovoliti ustvarjalni sili,da iz tega naredi to, kar je večno in neminljivo, predvsem pa nepokvarljivo: "Zgodi se tvoja volja Gospod". Taoizem in Hinduizem govorita o t.im. nedelovanju kot procesu odmiranja ega. O tem govori tudi evangelij, ko Janez Krstnik reče : "Jaz se moram manjšati, on pa mora rasti". Ego tako naredi prostor duši, da se rodi in razvije. Taoizem in Hinduizem govorita o nevezanosti na rezultate svojega delovanja, Evagelij pa pravi :"Ne nabirajte so zakladov na zemlji, temveč v nebesih, saj je vaše srce tem, kjer je vaš zaklad".
Zgornja primerjava navedb dokazuje,da so umi tega sveta v vseh obdobjih zgodovine opozarjali človeštvo na edini možni izhod. Ko pa je človek stvar pripeljal na rob, je bil potop pač neizbežen, sledil pa mu je nov začetek.
Kot vidiš zopet nisem mogel biti kratek,kot znaš ti, saj je pojem " v redu" izredno problematičen in se odmika od vsakega poizkusa absolutne definicije.
Za konec pa morebiti vprašanje : Kdo je metulj ? Homo Sapiens ali duša ? Na koga se po tvojem nanaša takoimenovani "Metuljev efekt" ? Na Homo sapiensa ali na dušo, ki se uspe ob opuščanju le-tega roditi in osvoboditi ujetosti ?
Juda I.
Razsvetljenje
Prispeval/a: hej? dne petek, 20. februar 2009 @ 00:32 CET
zanima me zakaj so vsi tako navdušeni nad metuljem? no vredu iz bube v metulja kaj pa potem se s tem metuljem zgodi?
recept za hitro razsvetljitev :):
(dogodek iz leta 2007)
preživite 30 let življenja polno padcev in udarcev vsakič vstanite se smeje in z ogromno vere ter entuziazma in, ko problemi se vrstijo ena za drugo vi pa izgubite takoj po plači dinarnico, doma pa imate prazen hladilnik in še številčno družino, ki od a do ž odvisna od vas in preden izgubite dinarnico potujte v avtomobilu 8 ur, potem na mesto, ki ste jo pozabili še dve uri in med vožnjo vas bo dohitela neznanska razsvetljitev oz. bitje, ki v trenutku skoči v vašo notranjost (pred tem pa morate si dopovedat, da boste že nekako preživeli) se strese cesta in avtomobil še bolj pa zavibrira v glavi in od sreče boste se smejali kot "norec" in avto se bo sam peljal po cesti v sebi boste zaobsegli vse vesolje in prav vse vam bo absolutno vseeno kaj pa dalje boste že sami videli %))))))
če mislite, da se hecam ali norca brijem ... ?
lp
članek je dober, samo to še ni konec poti, bom prebral kaj bo napisano čez par let?
Razsvetljenje
Prispeval/a: Boris Kononenko dne petek, 20. februar 2009 @ 09:12 CET
Hej ?
Kako to, da še nisi opazil, kaj se zmetuljem zgodi, ko svoje opravi ?
Preprosto odide s tega sveta.
Juda I.
Razsvetljenje
Prispeval/a: hej? dne petek, 20. februar 2009 @ 10:04 CET
Za konec pa morebiti vprašanje : Kdo je metulj ? Homo Sapiens ali duša ? Na koga se po tvojem nanaša takoimenovani "Metuljev efekt" ? Na Homo sapiensa ali na dušo, ki se uspe ob opuščanju le-tega roditi in osvoboditi ujetosti ?
________
in tukaj je tvoj odgovor na tvoja vprašaja:
Hej ?
Kako to, da še nisi opazil, kaj se zmetuljem zgodi, ko svoje opravi ?
Preprosto odide s tega sveta.
Opomba* metulj ne odide ampak kakor v drugih tvojih komentarjih pišeš se razpade na...itd.
od sebe dodam ne da se primerjati umrljivo (čeprav eksotično in skorajda pravljično) z neprimerljivim.
lep dan
Razsvetljenje
Prispeval/a: Boris Kononenko dne petek, 20. februar 2009 @ 10:27 CET
Hej ?
Torej metulj, živalica ko svoje opravi, preprosto odide s tega, nam vidnega sveta. S tem nam narava lepo ponazori, kaj se z dušo zgodi, ko se rodi in svoje opravi. Narava in njeni procesi so čudovita metafora, metafora pa se nikoli ne primerja s tistim, kar pravzaprav ponazarja. Ona samo ponazarja.Metulj lepo ponazarja, kaj pravi Jezus Nikodemu v Evangeliju po Janezu :
"Kdor se ponovno ne rodi od zgoraj , ne bo videl Božjega kraljestva." O tem govori tudi prispevek Nove Akropole v Mitu o Labirintu. V nas se mora prebuditi ( ponovno roditi) speči Tezej, ki ubije Minotavra, oziroma to, kar ta predstavlja.
Tu-Bit se vrne k Biti, ko svoje opravi. Torej kdo je zate tu-Bit. Homo Sapiens ali duša, katere nosilec je Homo Sapiens ?
Juda I.