NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024
  • Vabilo na Festival duševnega zdravja 2024

  • četrtek 16-maj
  • Spekter. 70 let Zbirke UGM

  • petek 17-maj
  • EKO 9: Oči v skali

  • sobota 18-maj
  • Mesec mode v muzeju

  • nedelja 19-maj
  • Čarobna glasba Harryja Potterja

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  • nedelja 26-maj
  • VegaMarket v Mariboru

  • ponedeljek 27-maj
  • Still Corners (UK) - 27. 5. 2024, Škofjeloški grad - Festival In Memoriam prof. Peter Hafner - 15 let

  • petek 31-maj
  • Operna noč

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Opažanja NLP-jev   
    sobota, 18. oktober 2008 @ 05:02 CEST
    Uporabnik: Pozitivke

    Anglija – 7. julija 2008 je The Daily Telegraph poročal: »Opažanja NLP-jev v Britaniji so na ‘bizarni’ ravni, saj poročila prihajajo z vse države.

    V soboto, 29. junija 2008, ob 21:45, sta se v kraju Weston-super-Mare, v Somersetu, Michael Madden, inženir kraljeve mornarice, in njegov sodelavec Michael Casson peljala proti domu, ko sta zagledala ‘sijoč disk’, ki je tri minute lebdel, potem pa je ‘odfrčal stran’.

    V Basingstoku v Hampshireju je David Osborne prijavil videnje dvanajstih oranžnih predmetov, ki jih je pol ure opazoval na nočnem nebu, 28. junija 2008, približno dvajset minut pred enajsto uro.

    Videnje NLP-jev je prišlo tudi na naslovnico največjega britanskega tabloida the Sun, ki je izšel 25. junija 2008. Trije vojaki na nočni patrulji v vojaški bazi v Shropshireju so v soboto, 7. junija 2008, malo po enajsti uri zvečer, videli trinajst neznanih letečih predmetov. Desetar Mark Proctor je enega od predmetov posnel s svojim mobilnim telefonom in videnje prijavil vojaškim uradnikom. »Predmeti so bili videti kot raznobarvne vrteče kocke,« je dejal.

    Drugi vojak je povedal: »V nekaj minutah je šlo mimo približno 39 luči, bile so zelo visoko, niso pa bile zelo hitre. Bile so svetlo rdeče.« Iste noči tri ure pozneje je v približno 130 kilometrov oddaljenem Cardiffu v South Walesu helikopterska policija poročala o videnju velikega plovila. Kmalu za tem je par na nebu nad cesto A5 pri Shrewsburyju videl nenavadne luči.
    8. junija 2008 je v St Athanu v dolini Glamorgan posadka policijskega helikopterja na nebu videla ‘nenavadno plovilo’.

    Vir: The Telegraph, The Sun, UK

    V soboto, 12. julija 2008, v Heathfieldu v Sussexu, je Shiela Dukes lokalni časopis obvestila o videnju NLP-ja. Videla je luč, ki se je hitro premikala, se ustavila in potem hitro izginila v nočno nebo. Poročala je o dveh ločenih videnjih nenavadnega predmeta v obliki storža. »Najprej sem ga videla ponoči prejšnjo soboto. Gledala sem skozi daljnogled. Predmet je bil v obliki diamanta ali storža s konico na spodnji strani. Na vrhu je bil rdeč, proti sredini je postajal bel, proti spodnjemu delu pa živo moder. Ponovno sem ga videla to soboto. Lebdel je nad močvirjem in čisto počasi se je premikal.«

    Vir: Rye and Battle Observer, UK

    Rusija: Moskva
    – V soboto, 21. junija 2008, so prebivalci severozahodne Moskve na nebu videli približno 11 luči. Pojavile so se dvajset minut do polnoči, med nogometno tekmo med Rusijo in Nizozemsko.

    Vir: Theparanormaldimension.wordpress.com

    Avstralija: Severna območja
    – V petek, 30. maja 2008, sta se Lawrie in Gwen Fuchs peljala proti domu v Elliot. Ob četrti uri popoldan sta opazila »temen srebrnkast blisk in slišala glasen zvok.« G. Fuchs je dejal: »Premikal se je zelo hitro.«
    Konec maja 2008 je Alan Martin poročal, da je NLP videl blizu Tennant Creeka. Opisal je videnje predmeta v obliki diska, ki je imel rdeče, zelene in modre luči.

    Vir: Northern Territory News, Avstralija

    (Mojster Benjamina Crema potrjuje, da so bila vsa vesoljska plovila s planeta Marsa.)

    NLP-ji nad Walesom

    Posledica zahteve po prostem dostopu do informacij iz vladnih arhivov o opažanjih neznanih letečih predmetov je, da se lokalni mediji na novo zanimajo za opažanja na njihovih področjih. Sledi izbor nekaterih videnj v Walesu, ki so ga objavile Cardiffske novice. Poročila je beležilo ministrstvo za obrambo in ufološke spletne strani iz južnega Walesa iz VB med letoma 2004 in 2007.
    2004:

    Barry, september: Svetel zvezdi podoben predmet, ki je imel obliko škatlastega papirnatega zmaja, je ne višini med 700 in 1000 metri tiho letel proti letališču Cardiff. Letališki uslužbenci so kasneje povedali, da predmeta niso videli ali ga zaznali na radarju.

    Cardiff, oktober: Zelo veliko plovilo je nekaj tisoč metrov v zraku tiho drselo prek nočnega neba nad prometno cesto zahodno od mesta. Da bi ga opazovali, je iz svojih avtomobilov izstopilo vsaj 16 voznikov.
    2005: – Cardiff, februar: Nad mestom je letel svetel moder predmet, ki se je, preden je izginil, razdelil na tri dele.

    Cardiff; Tyla Garw, Pontyclun, julij: Ženska, ki je poudarila, da ni nora, je videla dva NLP-ja. Povedala je, da se tega, kar je videla, dobro zaveda in da predmeta nista bili letali. Istega meseca so nad mestom opazili še več NLP-jev in še dva v bližnji vasi.
    2006: – Gwaelod-y-garth, marec: Priče so približno 30 minut opazovale predmet v obliki cigare (ali 40 luči, ki so letele v formaciji v obliki cigare), ki se je zelo hitro premikal proti vznožju gore Garth. Njegove luči so se izmenično prižigale in ugašale.

    Cardiff, april: Ob petnajst minut do polnoči so na nebu plesale luči, od katerih je ena nenadoma odletela v drugo smer, kjer se je srečala z dvema novima lučema, ki sta bili oranžni, vendar malo manj izraziti, in sta plesali druga okrog druge, potem pa izginili. 2007: – St Mellons, Cardiff, september: Kar je izgledalo kot najsvetlejša zvezda na jutranjem nebu, je uprizorilo svetlobni spektakel s svetlimi lučmi, ki so bile podobne bliskavici fotografskega aparata. Te utripajoče luči so bile razporejene okrog predmeta, ki se je brezciljno premikal levo-desno in gor-dol.

    Vir: icWales.co.uk

    (Mojster Benjamina Crema potrjuje, da so navedena pričevanja pristna in da so ljudje videli plovila z Marsa.)

    Share Slovenija
    Share - International

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Share - International
  • Več od avtorja Pozitivke
  • Več s področja * Poučna (spo)znanja, znanost

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Opažanja NLP-jev | 16 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Kaj je pravzaprav NLP?

    Prispeval/a: hierhod dne nedelja, 8. november 2009 @ 17:41 CET
    Ko sem bil še otrok, sem verjel, da obstajajo marsovci, NLP-ji, leteči krožniki. Zelo rad sem bral literaturo v tej smeri.

    Kakšnih 50 let nazaj bi človek še verjel, kako ljudje videvajo NLP-je, saj je bila takrat gostota prometa na nebu še zelo majhna.

    Opažanja NLP-jev v 21. stoletju so zares malo na robu, ker je človekova tehnika že tako razvita, da lahko že navaden navdušenec za modelarstvo izdela reaktivno letalo ali leteči krožnik itd.
    Skratka, navajeni smo že, da se vidi vse mogoče na našem nebu in vemo, da je to naredila človekova roka.

    Človeška rasa je nekako "obsedena" z osvajanjem. Ker nam gre v realnosti malo težje, se zelo izkažemo v pisanju znanstveno-fantastične literature in v snemanju filmov na to temo.

    Človeška rasa se začne zelo hitro "dolgočasiti". Zato bi rada navezala stike z "zunajzemeljskimi bitji". To je predvsem takrat, ko ima ljudski rod poln trebuh in prazno srce.

    Seveda so med navdušenci nad NLP-ji tudi "desperadosi", ki so razočarani nad človekom ali pa nad Bogom.

    Zelo zanimivo bi bilo, če bi zares veljala teorija, ki jo ponuja film in pa tv serija Stargate. Meditiral sem o tem in na koncu sem ostal malo prazen. "Pa saj ne more biti vse tako banalno", sem si na koncu rekel.

    Morda res obstajajo še druge civilizacije. Kot kristjan verjamem, da je Jezus iz Nazareta odrešil poleg človeka tudi vse stvarstvo.

    Pomisleki gredo v smeri, če smo po Svetem pismu ljudje krona stvarstva in se je tudi Božji Sin učlovečil in ne "umarsovičil", kako naj obstajajo še kakšne druge razumske civilizacije, ki bi bile bolj razvite kakor je človek?

    Morda smo pa ljudje krona stvarstva zaradi svoje bogupodobnosti in to nima prav nobene zveze s tehnološkim razumom E.T.-jev. Na koncu koncev znajo tudi razne živali graditi (gnezda, rove, brloge, označevati teritorij, se prilizovati človeku ali pa ga napasti itd).

    Obstajajo tudi teorije, da so NLP-ji hudičevo delo, da bi tako zavajal človeka od Boga. So teorije, ki priznavajo, da ima tudi hudi duh moč ustvarjanja. Osebno ne priznavam hudiču stvariteljske moči, razen, če mu jo Bog omogoči za določen čas in obseg, da preizkusi prebivalce na zemlji. Ima pa hudič vsekakor sposobnost transformacije in pa pojavljanja v vidnem, imanentnem svetu.

    Lahko pa se zgodi, da imamo ljudje tudi božje čudeže za NLP-je.
    Tak primer so prikazovanja Device Marije in nebeških bitij v Zeitounu, v Egiptu. (To si lahko pogledate na internetu). Dogajalo se je med leti 1968 in 1970. To je bilo edinstveno prikazovanje v zgodovini, ko so množice ljudi lahko opazovale čudežno dogajanje in ga tudi fotografirale. Lik Device Marije je lahko prepoznati. Tudi nekaj angelov bi se dalo prepoznati. So pa tudi bitja, ko ne veš kaj so. (Podobni liki so bili na plošči, ki so jo našli ob kopanju temeljev za Svetogorsko cerkev nad Novo Gorico.)

    Tudi Sveto pismo je polno takšnih dogodkov. Lahko se ozremo na preroka Elija in ognjen voz, ki ga je popeljal v nebo. Lahko se ozremo na zamaknjenje apostola Petra, ki je opisano v Apostolskih delih, ko je videl nekakšen prt z živalmi, ki se je spuščal z neba. (Tu se nam lahko zastavi vprašanje, ali so videnja NLP-jev stvar zamaknjenja ali dejanskega videnja, ki se ga da fotografirati ali zaznati na radarju.)
    Veliko je še tega, pa se trenutno ne spomnim.

    Zelo slikovito je sestra Lucija iz Fatime opisala odhod Device Marije s kraja prikazovanja. Slišati naj bi bilo vse skupaj kot žvižg rakete. To je še en plus k teoriji, da niso vsi NLP pojavi povezani z E.T.-ji in imanentnostjo.

    Lp!

    hierhod








    Neznana leteča Devica

    Prispeval/a: MC dne nedelja, 8. november 2009 @ 19:04 CET
    >>Zelo slikovito je sestra Lucija iz Fatime opisala odhod Device
    >>Marije s kraja prikazovanja. Slišati naj bi bilo vse skupaj
    >>kot žvižg rakete. To je še en plus k teoriji, da niso vsi NLP
    >>pojavi povezani z E.T.-ji in imanentnostjo.

    Mogoče veš, ali je Marija Devica poletela v nebo s skafandrom ali brez. Mogoče pa je tista avreola nad njeno glavo samo obris vesoljske čelade. Zanima me, če je Brezmadežna stopila v leteči krožnik ali je poletela v nebo brez letalne naprave – na lasten pogon torej? (Res škoda, ker sestra Lucija ni imela fotoaparata.) Mogoče veš, koliko angelskih moči potrebuješ, da premagaš zemeljsko gravitacijo. (Škoda, ker v NASA centru niso zaposleni tudi sholastiki.) Mogoče pa so jo nazaj v Nebesa prežarčili, podobno kot v "zvezdnih stezah". Za Jezusa se ve, da je v nebo odletel na lasten pogon. O tem pričajo trdni dokazi. Ko je bil še na zemlji, Sveta Trojica namreč še ni obstajala (izumil jo je šele Tertulijan čez dvesto let), zato je bil učlovečeni Jezus tudi edini košček troedinega Boga. Torej se je moral zanesti sam nase in se povleči v nebo (brez pomoči Boga očeta), na podoben način, kot se je lažnjivi kljukec izvlekel iz močvirja, tako da se je povlekel za lase.





    Pristni Pink Panter na Marsu in Krema, ki maže, a ne laže

    Prispeval/a: MC dne nedelja, 8. november 2009 @ 19:15 CET
    >>(Mojster Benjamina Crema potrjuje, da so navedena
    >>pričevanja pristna in da so ljudje videli plovila z Marsa.)

    Benjamin Krema potrjuje, da je Benjamin Krema pristen in ne laže. Ah, seveda, in Biblija potrjuje, da je Biblija Božja beseda. Kako to vemo? Ker tako piše Bibliji? In čemu bi verjeli Bibliji? Ker je Biblija Božja beseda!

    In jaz vam lahko izdam certifikat, s katerim potrjujem, da na Marsu obstaja Pink Panter, ki iz papirja guba aviončke, ki jih pošilja proti Zemlji. Seveda poleg certifikata dobite še potrdilo, da ne lažem. In če ne verjamete meni, vprašajte Benjamina Kremo, jaz pa vam izdam še dodatno potrdilo, da tudi Krema ne laže.



    NLP-ji so...

    Prispeval/a: MC dne nedelja, 8. november 2009 @ 19:58 CET
    :-))))



    Neznana leteča Devica 2

    Prispeval/a: hierhod dne nedelja, 8. november 2009 @ 20:54 CET
    Dragi MC!

    Vsekakor mora biti človek do tebe malo prizanesljiv, še posebej, če se spomni, kako si pred meseci razglašal Edisona skoraj za svetnika in si mirno prezrl njegov "spodrsljaj" v zvezi z njegovim odnosom do Nikole Tesle.

    Se ne spomnim, da bi sestra Lucija omenjala, da je imela Devica Marija v Fatimi nekakšno avreolo okoli glave (ali celega telesa).

    Sem mislil, da se boš "obesil" na kaj drugega v mojem komentarju. Kar si komentiral izraža le tvojo zagrenjenost. Si razočaran nad Bogom in kar je božjega.

    Tertulijan je moral od nekod črpati, da je prišel do sv. Trojice.
    Dozdeva se mi, da bi mu lahko k temu med drugim pomagalo tudi prvo Janezovo pismo (1Jn 5, 6-12). Če ne verjameš v sv. Trojico, pa verjemi vsaj v "sv. Dvojico", za katero boš našel navdih v 1Jn 1, 1-4.

    MC, iz tvojega komentarja sem se naučil, da je zelo dobro po svetu hoditi s fotoaparatom, ker dandanes beseda pač nima nobene teže, še posebej pred ljudmi, ki imajo v sebi čudne gene. (Nekoč sem na Pozitivkah namreč zapisal, da je balkanstvo zelo blizu semitstvu. Ugotavljam, da sem se malo ali pa kar precej zmotil.)

    Lp!

    hierhod



    Sveta Trojica z napako

    Prispeval/a: MC dne nedelja, 8. november 2009 @ 22:02 CET
    >>Vsekakor mora biti človek do tebe malo prizanesljiv, še posebej,
    >>če se spomni, kako si pred meseci razglašal Edisona skoraj
    >>za svetnika in si mirno prezrl njegov "spodrsljaj" v zvezi z
    >>njegovim odnosom do Nikole Tesle.

    Edison in Tesla sta bila oba genija in nihče izmed njiju ni verjel v nebeške pravljice. Edison je bil nekoliko bolj garaški, inženirski in pragmatičen, Tesla malo bolj genialen in duhovno usmerjen. A seveda ne v klasično religioznem smislu. Oba pa sta v zakladnico človeškega znanja prispevala neprimerno več, kot so prinesli zmedeni teologi, zaviralci napredka, ki so ljudi zavijali v laži in jim mračili um s semitskimi pravljicami. Vsakič ko prižgeš žarnico, se lahko spomniš na Edisona. In vsakič, ko prižgeš kak vrteči električni strojček, se lahko spomiš na Teslo. Meni to zadostuje.


    >>Se ne spomnim, da bi sestra Lucija omenjala, da je imela
    >>Devica Marija v Fatimi nekakšno avreolo okoli glave (ali celega telesa).

    Tega tudi jaz nisem trdil. In tudi če bi, mar ni to samoumevno. Marija brez avreole sploh ne obstaja. (Seveda ne obstaja niti Marija z avreolo.)

    >>Sem mislil, da se boš "obesil" na kaj drugega v mojem komentarju.

    Če bi se obesil za vsako neumnost iz tvojega komentarja, bi iz tega nastal gozd obešencev. Pa saj se res ne morem obesiti prav za vsak stavek...

    >>Kar si komentiral izraža le tvojo zagrenjenost. Si razočaran nad Bogom in kar je božjega.

    Izhajaš iz napačne predpostavke, da verjamem v semitskega puščavskega boga. Razočaranje vedno izhaja iz nekega pričakovanja. Od boga, še najmanj od Jahveja, ničesar ne pričakujem, torej nimam za kaj biti razočaran. Razočarani so lahko samo verniki. Še posebej tisti, ki že dvatisoč let zaman čakajo t.i. "drugi prihod". Resnici na ljubo, je bil že prvi izmišljen.


    >>Tertulijan je moral od nekod črpati, da je prišel do sv. Trojice.
    >>Dozdeva se mi, da bi mu lahko k temu med drugim pomagalo tudi
    >>prvo Janezovo pismo (1Jn 5, 6-12).
    >>Če ne verjameš v sv. Trojico, pa verjemi vsaj v "sv. Dvojico",
    >>za katero boš našel navdih v 1Jn 1, 1-4.

    Sliši se približno tako kot če bi rekel: Če že ne verjameš v Sneguljčico in sedem palčkov, potem verjemi vsaj v Sneguljčico in šest palčkov.

    Mimogrede, če se gremo dokazovanje »iz pravljic« - vse tvoje nakladanje o sveti trojici (ki naj bi po dogmi obstajala že od zmeraj) potolče ista pravljica - Izaija 44:6 :

    Tako govori GOSPOD, Izraelov kralj,
    in njegov odkupitelj, GOSPOD nad vojskami:
    Jaz sem prvi in jaz sem poslednji,
    razen mene ni Boga!

    No, in če želiš še malo strokovne diskusije – Trojica nima nobene osnove niti v Novi zavezi. Gre za kasnejše ponaredke. 1 Jn 5:7-8 – tako imenovana »Janezova vejica« , ki jo najdemo v latinski Vulgati, namreč ne obstaja v večini starejših grških rokopisov.


    Glej na wiki: Comma Johanneum

    »It does not appear in the older Greek manuscripts, nor in the passage as quoted by many of the early Church Fathers. The words apparently crept into the Latin text of the New Testament during the Middle Ages, "[possibly] as one of those medieval glosses but were then written into the text itself by a careless copyist. Erasmus omitted them from his first edition; but when a storm of protest arose because the omission seemed to threaten the doctrine of the Trinity (although that doctrine had in fact been formulated long before the textual variant), he put them back in the third and later editions, whence they also came into the textus receptus, 'the received text'."[1] Modern Bible translations such as the NIV, NASB, ESV, NRSV and others tend to either omit the Comma entirely, or relegate it to the footnotes.«


    Več o tem si lahko prebereš tudi v knjigi Barta Ehrmana – Misquoting Jesus (page 80-82). Mimogrede, Bart Ehrman ni balkanec ;-) Mislim, da je celo judovskega porekla. Vsekakor je eden največjih danes živečih poznavalcev stare in nove zaveze.

    To priznavajo celo sami apologeti na Biblija.net: »Po ugotovitvah besedilne kritike nepristna različica, ki pa je prišla v Vulgato in zato imela pomembno vlogo v krščanski teologiji, se glasi: Trije so, ki pričujejo na nebu, Oče, Beseda in Sveti Duh, in ti trije so eno. In trije pričujejo na zemlji, Duh in voda in kri, in (ti) trije so zedinjeni. Teh besed ne najdemo v nobenem gr. rokopisu pred 16. st!«

    http://www.biblija.net/biblija.cgi?m=1+Jn+5%2C+7-8&id1=1&id13=1&pos=0&set=2&l=sl&idp0=2&idp1=14


    Na tvojem mestu, Hierhod, bi začel malo bolj študirati stvari, preden začneš ljudem prodajati svoje pravljične navedke. Če verjameš ali ne, celo pravljice ponarejajo! Za Ilijado in Odisejo smemo domnevati vsaj to, da sta kolikor toliko pristni.


    >>MC, iz tvojega komentarja sem se naučil,
    >>da je zelo dobro po svetu hoditi s fotoaparatom,

    Ko poslikaš kako res dobro in seksi devico, objavi fotko na Pozitivkah. Avreolo lahko dodaš s PhotoShop-om.

    >>ker dandanes beseda pač nima nobene teže,
    >>še posebej pred ljudmi, ki imajo v sebi čudne gene.

    Ja, tole z geni je pa zanimivo. Indoevropejci smo čudna rasa. Nismo niti potomci Izaka, niti potomci Izmaela. Zate domnevam, ker verjameš kar na besedo, da imaš semitske korenine. Seveda iz Izakove veje. Če bi imel več Izmaelove krvi, potem me sedaj ne bi zasipal s citati iz evangelijev, marveč bi mi trosil sure in Korana. Tudi Koran je Božja beseda – in tam ni o sveti trojici ne duha ne sluha. Morda bi moral več brati Koran. Nenazadnje je bil zadnji prerok Mohamed in ne Jezus.

    Mimogrede, Albert Einstein je bil čistokrvni »semit«:

    http://www.youtube.com/watch?v=SKt9EgENzGI


    >>(Nekoč sem na Pozitivkah namreč zapisal, da je balkanstvo
    >>zelo blizu semitstvu. Ugotavljam, da sem se malo ali pa kar precej zmotil.)

    Mogoče je prav zato Devica Marija izbrala balkansko Medjugorje za mesto svojega zadnjega pristanka.


    lp

    Marko

    :-)))

    p.s.:

    Mimogrede, Hierhod, kako ti je ime?


    LJUBI BOG LJUBI

    Prispeval/a: Fredi dne nedelja, 8. november 2009 @ 23:09 CET
    Ali ni zapisano v vaši postavi:
    Jaz sem rekel:
    bogovi ste.

    Bog je človek.
    Ljubezen vidi ljubezen.

    Bog si...???...nimam pojma...???

    Glejte, da ne boste zaničevali katerega od teh malih!
    Povem vam namreč, da njihovi angeli v nebesih vedno gledajo obličje mojega Očeta, ki je v nebesih.

    Absolute.


    Sveta Trojica z napako 2

    Prispeval/a: hierhod dne nedelja, 8. november 2009 @ 23:17 CET
    Dragi MC!

    Bom začel pri koncu.

    Če bi ti imel kdaj na poti svoje izobrazbe grščino, bi morda vsaj delno ugotovil, kako mi je ime.

    Nimam nič proti, če se Božja Mati prikazuje tudi na Balkanu. Tudi v Franciji se je. Bog želi, da bi se vsi ljudje rešili. On ne gleda na naše zamere in omejenosti.

    Jezus je bil predvsem Božji Sin in Mesija.

    S Koranom se bom morda ukvarjal podrobneje potem, ko bom vsaj za silo obvladal Biblijo.

    Navajaš citat iz starega prevoda Svetega pisma in ne iz Slovenskega standardnega prevoda. V SSP ni omenjen noben Oče, Beseda in Sveti Duh. Zato sem ti pa dejal, da verjemi vsaj v "sv. Dvojico", ki je očitna v 1Jn 1, 1-4.

    Poleg tega si tako napisal stvar, kot da je del 1Jn 5, 7-8 ves izmišljotina. Vprašljiv je samo 1Jn 5, 7.
    Je pa ta vrstica zelo starodavna in jo je sv. Ciprijan omenjal že sredi 3. stoletja. Trditev, da je to prišlo v Biblijo šele sredi 16. stoletja je pa treba preveriti. Ta vrstica se je namreč nahajala kot opomba v različnih rokopisih v Severni Afriki že od vsega začetka.

    Je pa res, da imaš danes na internetu strokovnjake za Biblijo iz različnih provenienc (katoliki, protestanti, pravoslavci, Judje, muslimani, moonovci, prostozidarji, satanisti itd.) in je samo od tebe odvisno, komu boš verjel.

    Kar si zapisal iz preroka Izaija se mi ne zdi, da ne bi dovoljevalo, da je Bog Troedini. Kristjani verujemo, da je Bog obenem Eden, Edini in Trojen. A ni to čudovito in zares božansko.

    Da primerjaš Biblijo in Sneguljčico je morda zelo izvirno in celo genialno. Ampak s takim načinom govora lahko debatiraš samo z menoj, ne pa z resnimi ljudmi ali morda akademiki.

    Kar se tiče Marijine avreole si tako sam vse povedal in "zatolkel" (morda tudi mene).

    Med verniki je res tudi nekaj takih, ki pričakujemo Jezusov drugi prihod. Eni pač verjamemo, da je Zemlja zelo stara in 2000 let ne predstavlja veliko časa v njeni celotni zgodovini. Tako tudi ne bi bilo veliko, če bi čas konca, ki se šteje od Jezusovega rojstva na Zemlji, trajal 3000 let.

    Res je, da bi imel gozd obešencev, če bi se obesil na vsako mojo neumnost. Bolj romantično je, če se obesiš na eno veliko mojo neumnost. Samotno drevo, sredi samotnega travnika, z obešencem na trhli veji. Vse v stilu silhuet in odhajajočega kavboja.

    Enolončnica o Edisonu in Tesli je pa vredna solidno uspešnega slovenskega politika.


    Lp!

    hierhod





    Sveta Trojica še tretjič, da bo vse po tri

    Prispeval/a: MC dne ponedeljek, 9. november 2009 @ 16:14 CET
    >>Bom začel pri koncu.

    Poslednji bodo prvi, prvi bodo pa še zmeraj korak pred njimi ;-)

    >>Če bi ti imel kdaj na poti svoje izobrazbe grščino,
    >>bi morda vsaj delno ugotovil, kako mi je ime.

    Tudi če bi vedel vsaj delno, še vedno ne bi vedel. In tudi če bi vedel v celoti, to še vedno ne bi pomenilo, da je tvoj vzdevek tvoje pravo ime. Ampak, če se hočeš skrivalnice – tvoja stvar. Krščanstvo je itak ena sama skrivalnica.

    >>Nimam nič proti, če se Božja Mati prikazuje tudi na Balkanu.
    >>Tudi v Franciji se je. Bog želi, da bi se vsi ljudje rešili.
    >>On ne gleda na naše zamere in omejenosti.

    Očitno je tvoj Bog še zmeraj zelo, zelo selektiven. Zakaj se Marija ne prikaže na Japonskem ali na Kitajskem, recimo kar na sredi trga Nebeškega miru. Si predstavljaš učinek!!! A kaj, ko ljubi bog ne jebe niti Kitajcev niti Japoncev. (Najbrž ne želi, da bi se »rešili«.) Zakaj se trudi samo s katoliki, ki so bolj ali manj že prepričani? Zakaj se Marija ne prikaže Eskimom (recimo v kožuhu), in zakaj se ne prikaže tropskim Indijancem (S perjanico na glavi)? Se Eskimi in Indijanci ne bodo zveličani? Mogoče pa bi moral dobri Bog poslati še enega Cortesa ali Pizarra! (Sub specie aeternitatis se vsako klanje izkaže kot koristno in najbrž tudi kot ljubeče, saj Ljubi Bog ljubi, kot bi rekel Fredi)

    >>Jezus je bil predvsem Božji Sin in Mesija.

    In Mohamed je bil Božji poslanec. In Aleksandra Velikega je rodila devica. In Parašurama, kralj Ramačandra in Krišna skupaj s svojim večnim družabnikom Balaramom so bili inkarnacija Boga. Če verjameš.

    >>S Koranom se bom morda ukvarjal podrobneje potem,
    >>ko bom vsaj za silo obvladal Biblijo.

    Če iščeš Boga, edinega Boga Alaha, potem ti predlagam, da odložiš skorumpirane krščanske spise in se posvetiš edini pravi Božji besedi. Ne zapravljaj življenja s krščanskimi nesmisli. Islam je prava vera. Še prej pa – študij arabščine!

    >>Navajaš citat iz starega prevoda Svetega pisma in ne iz
    >>Slovenskega standardnega prevoda. V SSP ni omenjen noben Oče,
    >>Beseda in Sveti Duh. Zato sem ti pa dejal, da verjemi vsaj v "sv. Dvojico",
    >>ki je očitna v 1Jn 1, 1-4.

    He, he – oče in sin, tatko in sinek, mar nismo vsi božji otroci in moški smo tudi božji sinovi (barabe, po domače – najbrž veš, kaj pomeni baraba – »sin očetov« - Tudi Jezus je bil Baraba – Jezus Baraba). Če sem torej tudi jaz božji otrok, ali to pomeni da sva jaz in Bog sveta dvojica!?

    Seveda lahko verjameš tudi v velikane, satire, kerubine, samoroge, leteče kače in druge pošasti – vse to navaja Biblija, kot bi šlo za prava bitja. (Sneguljčica je v primerjavi z Biblijo čisti verizem!)

    >>Poleg tega si tako napisal stvar, kot da je del 1Jn 5, 7-8 ves izmišljotina.
    >>Vprašljiv je samo 1Jn 5, 7.

    Kot prvo – izmišljena je skoraj večina Biblije. Pa ne samo celotna Geneza, tudi Mojzes, kralj Salomon, kralj David ipd. so mitični liki, ki verjetno sploh niso živeli, če pa so, zagotovo niso počeli to, kar jim pripisujejo. Ločiti moraš tudi med izmišljotino in ponaredkom. Tudi pravljico lahko ponarediš. Rdečo kapico lahko ponarediš tako, da babico zamenjaš z dedkom, ali pa volka z medvedom. A pravljica ostaja pravljica.

    Kot drugo – manjkajoči oziroma dopisani del se razprostira v verzu 5:7 IN v verzu 5:8 :

    7: Trije so, ki pričujejo »na nebu Oče, Beseda in Sveti Duh, in ti trije so eno.
    8: In trije pričujejo na zemlji,« Duh in voda in kri, in (ti) trije so zedinjeni.

    Najbrž tudi veš, da so Biblijo opremili oziroma začeli oštevilčevati z verzi šele v šestnajstem stoletju (Stephanus 1541). Sicer gre za kontinuirano besedilo.

    >>Je pa ta vrstica zelo starodavna in jo je sv. Ciprijan omenjal že sredi 3. stoletja.
    >>Trditev, da je to prišlo v Biblijo šele sredi 16. stoletja je pa treba preveriti.
    >>Ta vrstica se je namreč nahajala kot opomba v različnih rokopisih v
    >>Severni Afriki že od vsega začetka.

    No, ti jo kar preveri. Lahko pokličeš tudi Indiana Jonesa, da ti priskrbi kak res star grški rokopis Biblije iz drugega stoletja, v katerem bo pisalo o sveti trojici ;-) Morda še vedno leži zakopan v suhem puščavskem pesku in nad njim bedi Sveti duh.

    In mimogrede, Ciprijan se sklicuje na Jn 10:30! Torej govori kvečjemu proti sveti trojici. Če bi že v tretjem stoletju obstajal »manjkajoči del«, bi ga Ciprijan gotovo navedel v »boju proti heretikom« ;-) Pravzaprav to velja za vse prve cerkvene očete, ki so utemeljevali sveto trojico. (Klemen Aleksandrijski, Tertulijan) Njihovi »dokazi« so v resnici dokazi proti!

    >>Je pa res, da imaš danes na internetu strokovnjake za Biblijo iz
    >>različnih provenienc (katoliki, protestanti, pravoslavci, Judje,
    >>muslimani, moonovci, prostozidarji, satanisti itd.) in
    >>je samo od tebe odvisno, komu boš verjel.

    Jaz najbolj verjamem tistim, ki so v času študija bili globoko verni, kasneje pa so vero izgubili. Imajo torej znanje, a niso »vpleteni«. Vera ne moti več njihove objektivne presoje. Seveda mi ti lahko navedeš resnega učenjaka (lahko je pravoveren katolik ali protestant), ki resno zagovarja pristnost 1Jn 5, 7-8.

    >>Kar si zapisal iz preroka Izaija se mi ne zdi, da ne bi dovoljevalo,
    >>da je Bog Troedini.

    Seveda, imaš prav. Zaradi Izaije je Bog lahko tudi dvoedini, troedini, štiriedini, stoedini, petsoštirinšestdesettisočstostoenaindvajsetedini ali XY-edini. Lahko pa je tudi ničedini.

    >>Kristjani verujemo, da je Bog obenem Eden, Edini
    >>in Trojen. A ni to čudovito in zares božansko.

    3=1
    1=3
    1+1+1=1

    Čudovito. Božansko. Tako kot vsaka idiotska preproščina.
    Meni se zdi že bolj čudovito in božansko, če bi bil Bog štiriedini. Oče, Sin, Mati in Sveti duh. Potem bi imeli popolno Božjo družinico. (Uravnoteženo po Jungu)

    >>Da primerjaš Biblijo in Sneguljčico je morda zelo izvirno
    >>in celo genialno. Ampak s takim načinom govora lahko
    >>debatiraš samo z menoj, ne pa z resnimi ljudmi ali morda akademiki.

    Imaš prav. Primerjava Sneguljčice in biblijskih pravljic res ni primerna. Sneguljčica je povsem možna. Tudi palčki (pritlikavci) so možni. Obstajajo tudi zastrupljena jabolka, ki se lahko zataknejo v grlu in strupi s kratkotrajnim delovanjem. Obstajajo tudi stare žleht babnice, ki ne marajo lepih punc. Sneguljčica sploh ni pravljica. Pravljica bi postala šele, če bi Sneguljčica deviško spočela in deviško rodila.

    >>Med verniki je res tudi nekaj takih, ki pričakujemo Jezusov drugi prihod.
    >>Eni pač verjamemo, da je Zemlja zelo stara in 2000 let ne predstavlja veliko
    >>časa v njeni celotni zgodovini. Tako tudi ne bi bilo veliko, če bi čas konca,
    >>ki se šteje od Jezusovega rojstva na Zemlji, trajal 3000 let.

    No, če smo pošteni in če verjamemo tistemu, kar piše v biblijski pravljici, bi Jezus ob zvokih trobent moral priti že v prvem stoletju ;-)

    >>Res je, da bi imel gozd obešencev, če bi se obesil na vsako
    >>mojo neumnost. Bolj romantično je, če se obesiš na eno veliko
    >>mojo neumnost. Samotno drevo, sredi samotnega travnika, z
    >>obešencem na trhli veji. Vse v stilu silhuet in odhajajočega kavboja.

    Uf, kakšno splinovsko otožje, polno samopomilovanja. Zakaj ne namesto drevesa kar na križ. Zakaj se ne bi obesil na križ. Samoten križ na samotnem griču (brez levega in desnega razbojnika).

    ( Obešanje je za izdajalce, kakršen je bil Juda – ali nemara prav zato ;-) )


    >>Enolončnica o Edisonu in Tesli je pa vredna solidno uspešnega slovenskega politika.

    Politiki so tudi demagogi. (Pa ne samo slovenski) In priznaj, da je šlo, ko si omenil »spor« med Teslo in Edisonom, za čisto demagogijo!


    Lepo se imej, »SvetoPotnik«




    Marcus (Posvečen bogu Marsu)

    :-)))



    Sveta Trojica še tretjič, da bo vse po tri 2

    Prispeval/a: hierhod dne ponedeljek, 9. november 2009 @ 20:14 CET
    Veš, MC, do nedavnega sem mislil, da si dostojnejši nasprotnik. Ko berem tale tvoj komentar, me pa kar vse mineva. Lahko se le prizanesljivo (in s kančkom žalosti in razočaranja) smehljam.

    Bom samo nekaj malega pokomentiral, ker se mi resnično ne da.

    Kot prvo: Vidim, da si "strokovnjak" za Marijina prikazovanja. Če ne bi bil tako malomaren, bi šel najprej na internet pogledat, kje vse se je Marija prikazovala. Ugotovil bi, da se je na Japonskem in Kitajskem tudi (in skorajda v vseh deželah sveta). Eskimi (Enuiti) bodo pa še govorili o tem. Brez skrbi.

    Mimogrede, imam občutek, da je tebi tole komentiranje en sam show in ne borba za resnico.

    Tudi vidim, da si kar naenkrat postal ekspert za sv. Ciprijana. Zamalo se mi zdi, da bi komentiral tvoje nebuloze o njem.

    Žal mi je, da je internet postal edini izvor tvojih informacij. Že kar dolgo nisi "potežkal" ene solidne knjige. Pa saj vem, da si pacifist in veganec in ne bi hotel prijeti knjige v roke, če ne bi prej imel orožnega lista zanjo.

    Kar se tiče načina obešanja, to ostaja še naprej tvoj problem in izbira. Lahko zavežeš štrik tudi okoli kamna in ga vržeš v prepad ali morje. Če pa se hočeš obesiti na križu, pa trenutno ne vidim nič blasfemičnega. (Morda bi se dala razbrati iz tega nekakšna alter scena za smrt apostola Petra.)

    Kar se tiče sv. Trojice, oziroma sv. Štirice, ki bi jo ti še kao rajši imel, si pa kar blizu mojim domnevam.

    Vsekakor se da s tabo malo razumneje pogovarjati, ko ti okoli glave ne brenči Čebelica Maja.


    Lp!

    hierhod

    p.s. Glede ugotavljanja mojega imena si napravil pomemben korak v pravo smer. Sedaj moraš vse skupaj še enkrat prevesti nazaj v grščino, nato stvar posloveniti, pa ti še ne bo vse jasno. Ljubim skrivalnice!





    Sveta Trojica še tretjič, da bo vse po tri 2

    Prispeval/a: stojči dne ponedeljek, 9. november 2009 @ 21:33 CET

    to, ali nlp ji so, ali niso

    je popolnoma nepomembno vprašanje,

    edino vprašanje,

    ki je zate zares pomebno je;

    ali si v sebi izpolnjen in srečen

    in zakaj ne?

    ---
    stojči



    Ljubim skrivalnice in show

    Prispeval/a: MC dne ponedeljek, 9. november 2009 @ 21:45 CET
    >>Veš, MC, do nedavnega sem mislil, da si dostojnejši nasprotnik.
    >>Ko berem tale tvoj komentar, me pa kar vse mineva.
    >>Lahko se le prizanesljivo (in s kančkom žalosti in razočaranja) smehljam.

    Daj no, Hierhod, pa ja ne boš na tako očiten način razgaljal svoje vzvišenosti in pomilovanja. Saj vem, da je to tipično krščansko, ampak vseeno – malo bi se lahko zadržal.

    >>Bom samo nekaj malega pokomentiral, ker se mi resnično ne da.

    Pokomentiral boš samo tisto, kar ti paše. Za vse ostalo seveda nimaš argumentov. In ne reci, da je lenoba argument ;-)

    >>Kot prvo: Vidim, da si "strokovnjak" za Marijina prikazovanja.
    >>Če ne bi bil tako malomaren, bi šel najprej na internet pogledat,
    >>kje vse se je Marija prikazovala. Ugotovil bi, da se je na Japonskem
    >>in Kitajskem tudi (in skorajda v vseh deželah sveta).
    >>Eskimi (Enuiti) bodo pa še govorili o tem. Brez skrbi.

    No to, verjamem – kjerkoli se pojavi kak preveč goreč katolik, se zgodi, da se mu kaj prikaže. In potem Vatikan to po političnem občutku razglasi za videnje. Tako na Japonskem kot na Kitajskem. A kaj, ko se Marija prikazuje samo katolikom – ti to nič ne pove?! Zakaj se je na Japonskem prikazala sestri Agnes Katsuko Sasagawi, ki je že prej romala v Lurd in ne kakim bolj »normalnim« Japoncem! Ali res ne »štekaš«, da gre samo za politiko Vatikana?! Marija je paradni konj oziroma paradna kobila katoliške teološke promocije!

    Pa saj se tudi evropskim budistom in krišnevcem kdaj pokaže kak rožnati slonček v oblakih ali pa recimo kaka »Guan Yin«. Smola je samo v tem, ker budisti in krišnovci nimajo oficija za doktrino vere in papeža, ki bi potem vse to požegnal kot »dejstvo«.
    Da ne bova nakladala več – za svoje trditve o Marijinih prikazovanjih predloži reference z materialnimi dokazi, ki niso samo neke izpovedi pastirčkov in opisi naravnih svetlobnih pojavov na nebu. Vse ostalo je pravljičarjenje.

    >>Mimogrede, imam občutek, da je tebi tole komentiranje
    >>en sam show in ne borba za resnico.

    Občutek te ne vara. Resnice itak ni mogoče spoznati, ostane nam torej samo še show ;-) Življenje je show, tudi religija je samo show - lažna predstava za množice. Marijina prikazovanja pa niso samo SHOW, ampak še biznis povrhu - SHOW BIZNIS torej!

    >>Tudi vidim, da si kar naenkrat postal ekspert za sv.
    >>Ciprijana. Zamalo se mi zdi, da bi komentiral tvoje
    >>nebuloze o njem.

    Zamalo se ti zdi? Uf, spet smo postali vzvišeni? Sveti Hierhod "skromni", teolog, ekseget in eshatolog prve klase in sholastik nove dobe s skrivnim imenom ožanskega izvora in še bolj skrivnim posvečenjem in še bolj skrivno usodo božjega popotnika. Še malo, pa bomo šlatali Boga za jajca ;-)

    >>Žal mi je, da je internet postal edini izvor tvojih informacij.

    Biblija je enaka na internetu kot na papirju.
    Če prenese papir vsako neumnost, zakaj je ne bi še internet.

    >>Že kar dolgo nisi "potežkal" ene solidne knjige.

    Lahko ti povem, da vsak mesec preberem najmanj štiri knjige. Mogoče ne vse od začetka do konca. Izposodim si jih še bistveno več. Večina knjig seveda ni prav »lahkih«, je pa vmes tudi kaka takšna. Dve do tri knjige na mesec tudi kupim. Strokovne, to je računalniške literature, seveda sploh ne preštevam. Lahko bi ti našteval naslove, ampak to ne bi imelo smisla. Saj verjetno že sam veš, s čim se zastrupljam ;-) O tem, kaj je solidna knjiga, pa lahko razpravljava do onemoglosti. Občutek imam, da je zate res solidna samo ena. Vse ostale so napisali ljudje ;-)

    >>Pa saj vem, da si pacifist in veganec in ne bi hotel
    >>prijeti knjige v roke, če ne bi prej imel orožnega lista zanjo.

    Zagotovo ne bi knjig sežigal in ji uvrščal na indeks,
    kot je bila to tisočletna navada pri tvojih bratih v Kristusu.
    Da o sežiganju ljudi (v imenu knjige) sploh ne govorimo.

    >>Kar se tiče načina obešanja, to ostaja še naprej tvoj problem in izbira.
    >>Lahko zavežeš štrik tudi okoli kamna in ga vržeš v prepad ali morje.

    Je mogoče, da ste dobrotljivi kristjani tako zlobni in privoščljivi ;-)

    >>Če pa se hočeš obesiti na križu, pa trenutno ne vidim nič blasfemičnega.
    >>(Morda bi se dala razbrati iz tega nekakšna alter scena za smrt apostola Petra.)

    Sem ti povedal, da začni študirati Koran. Potem se ne boš več toliko obremenjeval s križi. Poglej, kako čudovit simbol imajo muslimani! Najlepše pri polmesecu in zvezdi pa je to, da na nanju ne moreš nikogar pribiti. Vsaj brez domišljije ne. Krščanstvo je obskurno že zaradi svojega simbola. Iz religije, ki ima za simbol mučilno orodje, se težko rojeva še kaj drugega, kot patologija, nasilje in nekrofilija.

    >>Kar se tiče sv. Trojice, oziroma sv. Štirice, ki bi jo ti še
    >>kao rajši imel, si pa kar blizu mojim domnevam.

    Celibatistom zadostujejo mladi dečki, v res hudi sili ali skušnjavi pa pomaga tudi sveta desnica ;-) (Ali vsaj hladen tuš)

    >>Vsekakor se da s tabo malo razumneje pogovarjati,
    >>ko ti okoli glave ne brenči Čebelica Maja.

    Bolje čebelica Maja kot pa kerubini, safiri in druge mitološke živali.

    >>p.s. Glede ugotavljanja mojega imena si napravil
    >>pomemben korak v pravo smer. Sedaj moraš vse skupaj
    >>še enkrat prevesti nazaj v grščino, nato stvar posloveniti,
    >>pa ti še ne bo vse jasno. Ljubim skrivalnice!

    Govoriš o resnici, ljubiš skrivalnice? Bom odgovoril, kar s tvojimi lastnimi besedami: »Mimogrede, imam občutek, da je tebi tole komentiranje en sam show in ne borba za resnico.« (Morda pa si le nisva tako zelo različna!)

    p.s.:

    Kakšna je razlika med krščanskim in ateističnim napuhom?
    Ateistični napuh spodbuja Bog, krščanskega pa hudič.



    UFO (Unidentified Felicity Object)

    Prispeval/a: MC dne ponedeljek, 9. november 2009 @ 21:49 CET
    Če te osrečujejo NLP-ji, potem je obstoj NLP-jev bistveno vprašanje, se ti ne zdi?




    p.s.:

    Stojči, srečen povratek na spletnem portalu sreče ti želim
    :-))


    Ljubim skrivalnice in show 2

    Prispeval/a: hierhod dne ponedeljek, 9. november 2009 @ 22:47 CET
    MC, res je, da bi lahko bil malo bolj zadržan. Ampak, imel sem danes en zelo ....... dan.

    Kaj čmo? Staramo se in koncentracijo nam lahko uniči tudi kakšen smrkav policaj, ki ga kot kakšno pocestnico srečamo v najbolj neprimernem trenutku (takrat, ko smo brezskrbni). Zato je pa treba Biblijo živeti in ne samo brati. Amen.

    No, sem pa ugotovil, da se mu bom morda lahko malo oddolžil, če bo božja volja.

    No, bom naredil kratek ekskurz o policajih.

    Policaji so neizogibno zlo, kot je to tudi država.

    Policaji so vedno na nepravem mestu ob nepravem času. Na prste ene roke lahko preštejem pričevanja ljudi, da so jim bili policaji morda v pomoč.

    Policaji morajo biti bolj sveti kot duhovniki zato, ker duhovniki odpuščajo, policaji pa kaznujejo.

    Kdor ima v čislih policaje je bodisi maloumen, mazohističen ali pa ni nikoli imel vozniškega izpita. (Izključeni so osebki, ki imajo težave s hrbtenico in realnost doživljajo zgolj teoretično ali v stilu Matrice - skratka invalidi.)

    Dober policaj je ležeči policaj. Zaželjeno je, da si to vsak po svoje razlaga.

    MC, bi te pa prosil, če mi razložiš postopek, kako iz nekega drugega komentarja preneseš tekst v svojega tako kot ti delaš (v stilu sramotilnega stebra). Bil bi ti hvaležen, ker nimam več tako dobrega spomina.

    Ker je že pozna ura, ne bom utrujal sebe in pa seveda tebe. Veliko pametnega in smešnega in perverznega si zapisal v svojem komentarju.

    Pozabljaš kaj si zapisal v svojem prejšnjem komentarju. Ko sem rekel, da ljubim skrivalnice, sem hotel reči, da ljubim katolištvo.

    Če imaš takšno službo, da moraš kupovati knjige, jih pač kupuj. Sam nisem več v tem stilu. Knjige kupujem le še iz nostalgije.

    Spor med Edisonom in Teslo ni bil prav nič nedolžen. Edison se je posluževal nemogoče umazanih prijemov, da bi Teslo deskriditiral in uničil.

    Kot veš, celibaterji so povsod. Taki, ki imajo radi dečke in desnico so tudi v samskem stanu in poročenosti. Gotovo si pa že spoznal, da je hladen tuš zelo slaba tolažba.

    Lepo pančkaj in ne misli na računalnike.

    Lp!

    hierhod





    Opažanja NLP-jev

    Prispeval/a: Hunter dne torek, 10. november 2009 @ 23:47 CET
    spoštovani !

    Če v nekaj ne verjamem da obstaja, potem ni potrebe zanikati. Jaz bi se zamislo ob tem globoko.

    lep pozdrav


    UFO (Unidentified Felicity Object)

    Prispeval/a: stojči dne sreda, 11. november 2009 @ 16:03 CET

    MC lep pozdrav tudi tebi,

    NLP-ji nikogar ne morejo osrečevati,

    človeka lahko osrečuje,

    1. če zna živeti iz tega trenutka

    2. če se zna spustiti iz predstav kako naj bi kaj moralo biti,

    3. če zna ločiti samo življenje od dogodkov,

    ki se mu dogajajo,

    ---
    stojči



    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,50 seconds