NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

sreda 08-maj
  • Razširjeni vid

  • sobota 11-maj
  • Vegan Hangouts: Veganski piknik v Tivoliju

  • nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

  • torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Kaj pomeni vztrajati   
    torek, 10. junij 2008 @ 05:02 CEST
    Uporabnik: Pozitivke

    Nicolo Paganini je bil dobro poznan in zelo nadarjen violinist devetnajstega stoletja. Slaven je bil tudi po izrednih predstavah, ki so vedno vključevale obilo smeha. Paganini je imel dober smisel za humor.

    Njegov najbolj znani koncert je bil v Italiji s polnim orkestrom. Njegova tehnika je bila odlična, zvok fantastičen in občinstvo ga je ljubilo.

    Proti koncu koncerta, ko je Paganini dosegel vrhunec z igranjem in ko je bila javnost najbolj navdušena, mu je na violini kar naenkrat počila struna in obvisela iz inštrumenta. Paganini se je malo namrščil, stresel z glavo in nadaljeval z igranjem. Sijajno je improviziral.

    Potem je na presenečenje vseh počila tudi druga struna inštrumenta. In kmalu zatem še tretja. Kot v kakšni nori komediji je Paganinistal stal sredi odra s tremi strunami visečimi iz njegove violine. Amapak namesto, da je zapustil oder, je ostal tam in mirno zaključil težko melodijo le z eno samo struno na violini.

    Prispelo po E-pošti

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja Pozitivke
  • Več s področja * Osebna rast in odnosi

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Kaj pomeni vztrajati | 50 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Kaj pomeni vztrajati

    Prispeval/a: Fredi dne torek, 10. junij 2008 @ 21:46 CEST
    Pozdravljeni

    Nicolo je bil pravi igralec na violini. Znal je igrat melodije tud na le eni struni.
    To je dokazoval na svojstven hecen način kot v tragikomediji, ljudje so se čudili ob pokanju strun in pričakovali zaključek igranja priljubljenih melodij ampak Nicolo nikoli ni razočaral poslušalce oziroma gledalce, bil je mojster svojega poklica do konca.
    Vztrajal je in dosegel uspeh namreč bil je glasbeno nadarjen.

    Lep pozdrav


    Hudičev talent

    Prispeval/a: MC dne torek, 10. junij 2008 @ 22:14 CEST
    No, Fredi, za Paganinija pa bi že lahko vedel, da je sklenil pakt s samim zlobkotom, nekateri so trdili, da je bil celo hudičev sin. Kakšen talent neki! Mogoče zlobkov? Zaradi značilne zaobljene oblike in loka so violino skozi stoletja povezovali z žensko, še večkrat celo s samim hudičem. Paganini pa naj bi igral le na strune, narejene iz čreves njegovih ljubic. Povsod, kamor se obrneš - ena sama kurbarija in vonj po hudiču.











    Licenca zla - zlo mrzim zlo

    Prispeval/a: Fredi dne torek, 10. junij 2008 @ 23:35 CEST
    Pozdravljen MC

    Kurbarija je, ko se zaveš kurbarije, da delaš kurbarijo in si zato del kurbarije s kurbanjem zla.

    Ob igranju Paganinija so vzdihovale ženske in tud moški v ljubosumnosti, zato so ga moški obrekovali, ker mu niso privoščili uspeh pri ženskah pri katerih sami niso imeli uspeha.

    Zlo pakt je takrat, ko zavestno delaš zlo po pogodbi zla.

    Torej mc, če se privatno kurbaš, se ti bo ta greh mogoče odpustil, ker si ateist in te po domače boli patak za greh.
    Mogoče se kurbaš z zavedanjem, da si kurba do boljše polovičke doma in da to ni glih pravično početje, tud se ti bo oprostilo, seveda, če se boš pokesal in zaključil kurbanje.
    Mogoče nadaljuješ kurbanje po kesanju ampak potem se sploh nisi prav pokesal in ti tud greh ni bil prav oproščen.
    Kdor se pokesa ta beži od greha oziroma se ga ubrani.

    Struno lahko uporabljaš v lepi melodiji, lahko pa jo tud lepo uporabiš za zadavit človeka.
    Zlo lepo zlo.

    Lep pozdrav maestru ateizma


    Licenca za kurbarijo

    Prispeval/a: MC dne sreda, 11. junij 2008 @ 09:02 CEST
    He, he, Fredi … imaš prav, pri Paganiniju je šlo samo in izključno za zavist. Tako kot gre za zavist v primeru Bacha, Mozarta, Schuberta – za vse pravijo, da je njihovo glasbo navdahnil bog ali da so bili samo nekakšen medij, skozi katere je spregovoril bog. V resnici pa jim ljudje samo zavidajo njihovo genialnost, ki je sami ne premorejo.

    Tudi ne vem, Fredi na osnovi česa, si me kar razglasil za ateista. In to celo za nekakšnega maestra. Mogoče, po tihem pričakuješ, da se ti bom oddolžil z enakovrednim komplimentom in te pozdravil kot maestra teizma, mogoče kot maestra božje Ljubezni ali maestra Srca Jezuščkovega ali maestra svete preproščine, kar menda vodi naravnost v nebesa - pa res ne mislim podžigati tvojega krščanskega napuha.

    Ateist, da sem, praviš? Fredi, daj no, pa saj ti tudi ne verjameš v Mitro, Budo, Apolona, Zeusa, Hero, Baala, Ozirisa, Seta, Odina, tudi v vilince, škrate, hobite ne … pa te zaradi tega nisem nikoli razglasil za ateista. Mogoče pa se razlikujeta samo najina seznama bogov, v katere ne verjameva. V mojem seznamu je pač tudi Jahve (pri muslimanih Alah) oziroma Biblijski bog, ki ga pač čisto slučajno častiš ti in – najbrž ti je to v veliko uteho - še nekaj milijard zemljanov, vključno z Gabrijelo, ki bi ji, čeprav verjameta v istega Boga, ti najraje iztaknil oči in izpulil jezik, samo zaradi nepomembnih teoloških detajlov. Ja, konkurenca je zdrava. Potrošništvo idej in religij in zablod tudi. Še dobro, da je tu pa tam kakšen ateist (spet poudarjam, da to nisem nujno jaz), ki nas spomni, da se da zelo lepo in mirno in nenasilno živeti tudi brez duhovne krame in nenehnega razmišljanja o posmrtnem in predsmrtnem življenju, pa seveda o grehu, ki je, ki je bil in ki še bo.

    Kar zadeva same kurbarije pa te moram nekoliko razočarati, ker s tem v življenju nimam prav zelo veliko sreče in zato tudi kakih velikih izkušenj ne. Svetega Avguština in njegovega mladostnega kurbirskega življenja gotovo ne bom nikoli dosegel. Da ne govorim o kakem očaku Abrahamu, ki je kar dvakrat zatajil celo lastno ženo Sarajo, da so jo potem lahko povaljali in posiljevali drugi, ker se je bal za svojo lastno moško rit. Hočem reči, da naredim precej več neumnosti, grehov s tega področja pa skorajda nimam, razen občasne potešitve, zaradi katere bi se mi morala že zdavnaj posušiti roka ;-)

    Ja, da postaneš velik preganjalec greha, moraš biti nekoč tudi sam velik grešnik. Recimo kot Savel, ki je postal Pavel. Potem pač, ker brez sovraštva ne moreš, sovražiš greh in seveda vse, kar (misliš da) je grešno. To še posebej velja za kurbarijo. Tako, kot je to storil zgoraj omenjeni in toliko precenjeno spoštovani sveti Avguštin. Tega je gnala, kot sem že rekel, dokler se ni spreobrnil (iz grešnika v cepca, ki je seveda še vedno grešil v mislih), ena sama boemska kurbarija. Potem je o kurbariji samo še pisal (in kar je zanimivo - s posebno nenaklonjenostjo do ženske kurbarije. Očitno mu je kurbarija kljub kasnejši svetniški pozi ostala še naprej zažrta v možgane (mogoče tudi zaradi vsega tistega, kar mu je zaostajalo v modih, pa bi po naravnih zakonih moralo ven).



    Licenca za kurbarijo

    Prispeval/a: Lario dne sreda, 11. junij 2008 @ 12:30 CEST
    Pozdravljen Fredi,
    kar primerno se mi zdi, da ti tukaj odgovorim na tvoje ugotovitve, da sem tudi jaz ateist. Pusti mi mojega Boga. Ne imenujem ga, ker so vsi izmišljeni zato, da zavajajo cela ljudstva. Enstavno zame obstaja višja inteligenca in to je to.
    Če bi vzel list papirja ga prepognil na pol, na eno stran napisal vse pluse in na drugo stran vse minuse, kolikokrat je v Bibliji omenjeno klanje, kri, ubij, pokončaj z ognjem in mečem in tako sranje. Na drugi strani pa ljubezen, imejmo se radi, pomagajmo si med seboj, Bog nas ljubi neskončno, ljubi Bog ljubi in ostale pozitivne izreke. Zdi se mi, da je morilsko negativno večkrat napisano kot ljubi Bog ljubi.
    Toliko o mojem ateizmu.
    LP


    Licenca za kurbarijo

    Prispeval/a: Čar Črne dne sreda, 11. junij 2008 @ 14:56 CEST
    Fredi,

    Vidim, da se še vedno boriš s tem svojim bogom.
    Naj ti povem, da Bog ne obstaja. Vesolje je pa le njegov notranji del in v tem je skrita božja moč. Mogoče bo Bog obstajal zate nekoliko kasneje, ko ne boš več na tem svetu.
    Mogoče pa tudi ne, to veš samo ti.

    Ne pretiravaj, itd.., pa saj sem ti napisal
    Vidim tudi da nisi probal meditirati na način, ki sem ti ga opisal. Kdor ne proba ne izve, pa tudi če mu drugi govorijo kako in kaj. Oz sploh če mu drugi govore kako in kaj.

    Probaj pa boš videl kaj lahko vztrajnost naredi iz tebe.



    Licenca za smeh ni mržnja

    Prispeval/a: Fredi dne sreda, 11. junij 2008 @ 15:21 CEST
    Pozdravljen MC

    Nasmejal si se ob vzdevku maestro ateizma, lepo, smeh je namreč zdrav za telo in duha oziroma srce.
    Upam, da si se iz srca nasmejal, ker potem je res bil namen dosežen.

    Brezveze spet omenjaš Gabi, ker me boli patak za njo in blesavega duha, ki iz nje govori.
    Kot bi že lahko opazil, pri Gabiki glih niso teološke malenkosti, če govori, da je krščanska prerokinja in zmedenko govori iz nje.
    Saj zato pa ji noben kristjan noče verjet, da je prerokinja ampak verjamejo le, da Satan iz nje udriha po celem krščanskem in drugem življu, ki ni vegeterijansko in reinkernacijsko usmerjen.
    Tud po ateistih tuče kakor po muslimanih le zaradi mesa.
    Saj pa, če tak rada je solato, jo naj je naprej, ni potrebno zaradi tega prekolnit celega sveta, če ni v solatarskem duhu z njo.
    Ovi šimfar iz Gabi pa šimfa žide, ker so v stari zavezi jedli meso.
    Ljudi obrekuje zaradi jedi. Pa, ki je še to svet vido.
    Gabi poskuša osvetlit dogodke iz biblije po svoje na vegasti in reinkernacijski način, povem vam, da zelo binca v temo, ta duh je res duh mržnje.
    Kaka ljubezen, lepo vas prosim, človeku je treba pomagat, da preživi življenje, materialno in duhovno predvsem z ljubeznijo do sočloveka.
    Kje je tu Gabi kot pomoč sočloveku, edino kot šimfasta baba
    z šimfastim duhom v srcu človeku, ki rad tuli z volkovi.
    Ma spelji se Gabi, gabi se mi zmešani zlo duh, ki govori iz tebe.

    Vidim, da te je omemba kurbanje spravilo na noge, si malce bolj živahen v mislih in upam, da dobro misliš, ker nočem, da se ti roka posuši a kamoli jezik.

    Verjamem, da si verni, ker vsak človek je po svoje verni, tud ateist je verni, verjame po svoje.

    Verjamem, da obstaja en edin ljubi Bog in en edin Jezus Kristus, to je krščanska veroizpoved kristjana.

    Bolje ljubit makar v hecu kakor mrzit resno.

    Lep pozdrav


    Vztrajaj v ljubezni, bodi moder

    Prispeval/a: Fredi dne sreda, 11. junij 2008 @ 16:01 CEST
    Pozdravljen Lario

    Te razumem in tud ljubi Bog te razume, da dvomiš, da je glih v bibliji zapisana ljubezen, sled, ki ni za razumet ampak se ljubi, ker ljubi Bog ljubi zato tud ljubi človek ljubi in, če z spoznanjem ljubezni prebiraš biblijo ugotoviš pravo spoznanje, razumeš prvo bitno življenje, razumeš nastop židov na sceni življenja, razumeš obrambo židov, dojameš boj med ljubeznijo in zlom.

    Nočem pridigat, sam se odločaš za pot v življenju po kateri boš šel, pazi na prepreke, obstajajo tud smerokazi.
    Ljubezen je modra pot.

    Verjamem, da je ljubi Bog ljubezen in moder v ljubezni.
    Nimam pojma, torej ljubi Bog ve, da nimam pojma.

    Lep pozdrav


    Kaj pomeni vztrajati

    Prispeval/a: Čar Črne dne sreda, 11. junij 2008 @ 16:03 CEST
    Fredi, to je predvsem zaradi tebe

    Če bi se med sabo poslušal, pa kej probal iz tega vn potegnt ste pa že na cilju.

    Ne pa de tupite eno in isto, pa k de nobenga druga ni na svetu.

    ccc

    Ti tip vse razloži pa nč, k de nisi prebral, naprej svoje tupit.

    Prosim vsaj ne ponavljaj skoz eno in isto, k je dolgočasno, sej lah referenco omeneš na ker koli tvoj komentar. Če boš pa kej novga napisou se pa oglas.


    Kaj pomeni vztrajati

    Prispeval/a: Čar Črne dne sreda, 11. junij 2008 @ 16:10 CEST
    Še enkrat boga ni, tako kot ni dedka mraza.
    Darilo pa še zmeri dobiš.
    A razumeš?


    Kaj pomeni vztrajati

    Prispeval/a: Čar Črne dne sreda, 11. junij 2008 @ 16:18 CEST
    Stopi z eno nogo na drugo stran in vse ti bo postalo jasno.
    Ker dokler stojiš le na eni strani, ne vidiš druge strani, si slep zanjo.


    Kaj pomeni vztrajati

    Prispeval/a: Čar Črne dne sreda, 11. junij 2008 @ 16:31 CEST
    Ni bistvo verjeti, verjame tisti, ki ne misli s svojo glavo.
    Bistvo je želeti si verjeti.


    Kaj pomeni vztrajati

    Prispeval/a: Čar Črne dne sreda, 11. junij 2008 @ 16:43 CEST
    Se pa opravičujem, če sem grdo pisal.
    Vem da je lažje ljubiti lepo!


    Na toti strani ni slepih ampak le v srcu daljnovidni

    Prispeval/a: Fredi dne sreda, 11. junij 2008 @ 16:54 CEST
    Pozdravljen Črni Čarlek

    Saj te razumem, celo bistvo tvojega razlaganja razumem pa čeprav v bistvu nimam pojma.

    Ljubi Bog obstaja, sem na strani ljubezni in vidim na drugo stran, ki jo tud razumem.

    Upam, da me razumeš, ker kolikor vidim vse dojemaš z razumom na razumen način.

    Se razumeva?
    Ti razumeš svojo stran in ti ni razumljiva tota stran, ker res ni razumljiva razumu ampak je le razumljivo srcu, ki ljubi, ker ljubezen se ljubi kakor ljubi Bog ljubi.

    Zelo jasno vidim drugo stran na drugi strani, mogoče še bolje kot tisti, ki je na drugi strani in je slep za toto stran in celo za stran na kateri je.
    Kdor je slep je slep.

    Kdor ljubi ljubi.

    Modri ljubijo modro. Inteligentni ljubijo inteligentno.
    Ljubezen ni sporna, vsaj men se tak zdi.

    Lep pozdrav


    Kaj pomeni vztrajati

    Prispeval/a: Čar Črne dne sreda, 11. junij 2008 @ 17:10 CEST
    Fredi,

    Ti tole pa ne bo to to.

    Nekje na pol poti si da me RAZUMEŠ.
    Mogoče te pa kaj omejuje.
    Odvrzi bremena in lahko se boš premikal hitreje.


    Kaj pomeni vztrajati

    Prispeval/a: Čar Črne dne sreda, 11. junij 2008 @ 17:22 CEST
    LJUBEZEN JE V SREDINI.
    Iz nje se napajata obe strani.


    Kaj pomeni vztrajati v ljubezni

    Prispeval/a: Fredi dne sreda, 11. junij 2008 @ 17:49 CEST
    Pozdravljen Ta Črni

    Verjamem, da ljubiš ampak ljubezen dojemaš po svoje.
    Deluješ z razumom in govoriš kar je tebi razumljivo in zate je to resnica v srcu.

    Um ma vsak človek kakor tud srce in je v svojem telesu enovit z umom in srcem.

    Ljubi Bog je en za vse ljudi in za vso stvarstvo.

    Nima vsak človek po svoji presoji božanstva, to se razume iz vidika, da obstaja črno in belo spoznanje.
    Lahko pametni še kakšni kolaž barv nakresa zraven ampak bistvo v bistvu je le ena resnica.
    Slej ko prej bo resnica res obvladala laž in kar je izmišljeno z določenim razlogom.
    Ustvarjen hoče na vsak način prevladat, z lažjo in izmišljotinami.

    Le ljubi Bog pusti, da se njegova ljubezen lepo razodeva in prikaže ljubemu človeku v ljubezni, da ljubi res resnico kakor resnica res ljubi človeka to je ljubezen pravzaprav ljubi Bog.

    Enkrat, kakor je ljubi Bog le en, bo fertig totega dokazovanja kdo ljubi in kdo je moder v ljubezni nasploh kdo je usmiljen.

    V tvoje srce pač ni pihnilo isto spoznanje o življenju in ljubezni kot men, zato si tam kjer si ampak sva na skupni toti zemljici v totem vesolju.
    Kapito?

    Toti, ko pišem, sem prosil za spoznanje kaj je sploh modrost in usmiljen ljubi Bog je modrost podelil z ljubeznijo, usmilo se me je, ker ljubi zato pa pišem že celi cajt ljubi Bog ljubi kar je res, ker tud čas je njegov na njegovi strani.

    Lep pozdrav


    Ljubezen za vse

    Prispeval/a: Fredi dne sreda, 11. junij 2008 @ 18:01 CEST
    Pozdravljen Črnčar

    Ja, ljubezen je v sredini in ob strani in od zadaj in od spredaj in v bistvu življenja, da lahko sploh živimo.
    Odločiš se za ljubezen in ljubezen je vodilo v življenju.

    Tud inteligentni in izpopolnjeni v lepoti prejema ljubezen, da še lahko zavaja skoro celi svet sicer bi že mrkno.

    Lep pozdrav


    Kaj pomeni vztrajati

    Prispeval/a: Čar Črne dne sreda, 11. junij 2008 @ 18:11 CEST
    No Fredinstveni,

    sej pravim ne ponavljat skoz eno in isto.

    Ni samo ljubezen vse kar je potrebno gojiti.

    Ljubezen je lepa in zato ni problemov z njo.

    So še ostale stvari. Ko niso lepe.

    S tem ko pretiravaš lahko zavedeš druge.

    Pomoje ti Boga in ljubezni ni nikoli več potrebno omenjati.

    Nam je ITK vsem jasno o ljubezni. V tem ni bilo nikoli sploh dvoma. Samo tako bolan, da se ga ne da pozdravit lahko zamenja ljubezen za bolezen!


    Odvisno od vira al ljubi

    Prispeval/a: Fredi dne sreda, 11. junij 2008 @ 18:53 CEST
    Pozdravljen Črkast

    Vem, da vam je vsem itak vse jasno o ljubezni, ko se zaljubite.

    Le vir ljubezni vam ni jasen, ker si ga po svojem razumu tolmačite in vam je jasno ko beli dan.

    Ljubi Bog je ljubezen in vir usmiljenja kakor življenja.
    Ljubi Bog je vir odkoder črpaš ljubezen.

    Prejeto pošto si lahko napačno razlagaš, če nisi poučen kdo je pravi pošiljatelj.
    Znamka še ni dokaz kdo je pošiljatelj.
    Vsebina je lahko dokaz, seveda, če maš kakšno pisemce od prej, da preveriš slog pisanja.
    Lahko tud prepoznaš pisavo ampak je potrebno še vedno preverit bistvo pisanja, obstajajo tud ponarejevalci.

    En piše zmeraj isto, brez dodatkov v taki al taki obliki oziroma spreminjanju vsebin pisanja.

    Le čemu sem se spet spomnil ljube Gabrice?
    Gabriela pošiljam ti zvrhan koš poljubčkov iz slovenije.

    Ljubi Bog ljubi!

    Lep pozdrav


    Od moje žene

    Prispeval/a: Čar Črne dne četrtek, 12. junij 2008 @ 07:18 CEST
    No Frdi-Prdi,

    "Glej v Vesolje, ne v Nebo!" (by Kartr Do)


    Vztrajaj v ljubezni, bodi moder

    Prispeval/a: Lario dne četrtek, 12. junij 2008 @ 08:07 CEST
    Fredi,

    postal si žaljiv do drugače mislečih.
    Si prebral sploh moj članek??

    LP


    Vztrajaj v ljubezni, bodi moder

    Prispeval/a: Čar Črne dne četrtek, 12. junij 2008 @ 08:46 CEST
    Ja Fredi tako je žaljiv si postal. A žališ z lažjo do sebe. Vsi smo mi bili tam, kjer si ti sedaj. A tudi vsi smo šli naprej, saj je nedovoljivo se zadrževati na eni in isti ravni.
    Vem da misliš, da si Boga za jajca prijel(oz. da ljubi bOG ljubi), a naj ti povem to ni še nič. To ni niti začetek. To je le znak, da si želiš napredka.
    Vsi ki beremo tvoje spiske, to vidimo. Veliko sem prebiral komentarje, tvoje in druge. Ti drugi smernice dajejo, ti pa ne ni to zame.Prav pa bodi tak.

    A naj ti povem:
    1) Vsi mi ljubimo (sebe, druge, ostalo naravo pa tudi boga)
    2) Bog ne ljubi, ker bi ga to preveč omejevalo, obstaja pa lastnost: božja ljubezen. Če jo opaziš to še ne pomeni, da bog ljubi.
    3) Če ne ljubiš sebe ne moreš ljubiti.
    4) Ljubezen je pa lahko tudi opravičilo za prepuščanje.(Cerkvena ljubezen do boga)

    U glavnem srečam tistega tipa k prodaja stražni stolp al kva že je. Pa mi začne razlagat. Pa ga poslušam. Pa tip razlaga. Pa ga poslušam. Pa tip neha razlagat. Pa jaz začnem. Pa prav, de nima časa. Naj pridem v cerkev. Pa pravm jaz naj on pride v svetišče. Pa me tip debilno pogleda, neki zagodrna, pa se obrne pa gre?

    A niso tile pogovori s Fredijem nekam podobni vsemu temu.
    Se mi zdi, kot da se mi je enkrat že vse to dogajalo.
    Fredi se strinjamo vsi mi s to tvojo ljubeznijo, pa božansko ljubeznijo. Sam ne da se nam več brat o tem, kaj šele pisat.

    Hočem ti samo povedat, da ni VSE SAMO ljubezen.
    Njej enakovredna pojma sta vsaj dojemanje in čutenje.
    Vidim pa da te je ljubezen zaslepila, in da ti tega ne dojameš oz. niti ne občutiš.
    Povem ti da boš lepše shajal v življenju, z drugimi in s samim sabo, če boš nehal gledati v zaslepujočo svetlobo boga in se raje ozrl naokoli. Veliko več koristnega boš izvedel.
    Aja pa saj ti že vse veš, pardon ljubiš.

    Vsakič ko omeniš boga ga ponižaš. Nobena beseda ni dovolj dobra za to (zanj/jo). Vsaki nekaj manjka. Ker pomen besede ni samo v njenem pomenu, je tudi v njenem izločevalnem pomenu. (Če je nekaj potem ni to drugo).
    A bog je vsemogočen in vse nasploh.
    Tako da te vsaka tvoja beseda bog popelje v neskončno ponavljanje življenja, ki se ne bo nikoli zaključilo.

    Svarim te za dobro tebe.

    Pazi kaj pišeš, govoriš ali razmišljaš, ker bogu je to eno in isto. Zato raje premišljuj o božanskosti in ne o Bogu. Bog je celotno vesolje, pa še to moraš biti zunaj vesolja, da ga vidiš kot celoto. In če je vesolje zaključena celota ga tudi ne moreš videti od zunaj, saj je zaključeno in ga zunaj ni.
    Božanskost se pa pojavlja na vsakem koraku. Vsi naravni zakoni so božanski, vse oblike energij so božanske, snov je božanska, razum, dojemanje, ljubezen in pa predvsem in predvsem čutenje je božansko.

    Če ne bi čutil tudi ljubiti ne bi mogel.
    Oz če ne dojameš da ljubiš tudi ne.

    Pa prelepe pozdrave in čim manj zablod.

    Boga ni, a vendar občutimo božanskost.

    Premalo daš na osnovne aksiome dobrega:

    -čistost (v besedah, mislih in dejanjih),

    -zmernost (v vsem in do vsakega (vsega)),

    -strogost (do sebe predvsem sebe, pa tudi do drugih) in

    -napredovanje (neprestano napredovanje, drugače pač ne gre)


    Preveč pa uporabljaš aksiome slabega:

    -strah, (vem da ljubiš iz tega razloga, a ne boš priznal)

    -moč, (vem da si želiš moči, a je nedosegljiva, dokler si na v strahu, pa tudi potem te omeji, če ne greš naprej)

    -ostrina in (tu smo ponavadi ostali, ki se vsaj malo ukvarjamo z takimi stvarmi)

    -vedrina (je pa stanje pred razsvetljenjem, če ga ne premagaš se ne moreš razsvetliti)


    Kaj pomeni vztrajati

    Prispeval/a: Čar Črne dne četrtek, 12. junij 2008 @ 08:56 CEST
    In to pomeni vztrajati.


    Kaj pomeni vztrajati

    Prispeval/a: Violeta dne četrtek, 12. junij 2008 @ 11:05 CEST
    Vsi lepo pozdravljeni ;)
    - samo pazite, da še zadnja "struna ne poči" sicer pa je treba vedno imeti pri sebi "komplet novih strun" lahko pa tudi še eno "violino" ;)

    Želim vsem lep in prijeten dan, in razsvetljenim in zameglenim ;)

    Violeta


    Vztrajaj v ljubezni, bodi moder in se pogovarjaj, če hočeš

    Prispeval/a: Fredi dne četrtek, 12. junij 2008 @ 11:28 CEST
    Pozdravljen Lario

    Oprosti, če se čutiš prizadetega ob vsem tem pisanju.
    Mislim pa, da s prizadetostjo misliš tud na ostale, ki šibajo svoje verovanje in jim odgovarjam iz srca rad.

    Mogoče se univerzalci počutijo užaljeno zaradi Gabi in njenga duha zablode.

    Tud men kakor tud vsem drugače mislečim ni prijeten ton iz ust ženske, ki bi naj ljubila tud drugače verujoče.

    Mogoče misliš, da te moram pustit na miru v tvojem verovanju kakršno koli je, verjamem, da sploh ni problema, pač rad pišem in odgovarjam na pisanje v komentarjih, če nočeš debatirat o svojem verovanju v kar pač veruješ, še enkrat povem, da ni problema, izpusti diskusijo, kjer želiš, da te se te pusti na miru.

    Lep pozdrav


    Od moje žene - povej tvoji ženi, da vidim v srce z srcem

    Prispeval/a: Fredi dne četrtek, 12. junij 2008 @ 11:58 CEST
    Pozdravljen Črnkarjev

    V vesolje poglej, da se zaveš majhnosti uma.

    Lep pozdrav


    Kaj pomeni vztrajati

    Prispeval/a: Čar Črne dne četrtek, 12. junij 2008 @ 12:15 CEST
    Fredibil.

    O vem. Pa saj sem ti tudi to napisal.
    A maš ti spomin od zlate ribice?

    pozitivne lastnosti se ne seštevajo ampak množijo, tako da če ene nimaš imaš vse skupaj nič tako kot naprimer ti..

    Te ne j..em več.
    Dosegel si limito bedarizma pri meni.
    Kar nekajh časa bo moralo miniti da se odlepiš od asimptote na katero si se nalepil.

    Teb tole ne gre pa tako je vse skupaj preprosto.

    Se pogovarjava čez kkšne pol leta naprej.



    Mali um za napihnjene bogove

    Prispeval/a: MC dne četrtek, 12. junij 2008 @ 12:19 CEST
    Ja Fredi, človeški um je v primerjavi z vesoljem resnično majhen. In prav zato so vsi bogovi, ki si jih tako majhen in slabo razvit um zamisli ali izmisli, videti še toliko bolj patetični.


    p.s.:

    Srce je pa tukaj itak samo zato, da črpa kri v možgane.



    Kaj pomeni vztrajati - ve kdor ljubi

    Prispeval/a: Fredi dne četrtek, 12. junij 2008 @ 13:15 CEST
    Pozdravljen Črnčar

    Upam, da se bo hitro srček pomiril, da še dočakam kaki razumen odgovor v razumljivem času.

    Saj štekaš, če razumeš zbadljivo je zate zbadljivka.

    Z lepim govorčkom praviš, da sem žaljiv postal?
    Pa dobro, razumi kakor razumeš, če ni po tvojem pač razumeš po svojem al tvojem.

    V duhovnosti nisem napredoval apsolutno nič, sem kakršni sem.
    Napredoval sem le v spoznanju ljubezni, da se sedaj zavedam, kdo se me je res usmilo, da sem skapiral in dojel v srcu, da le ljubi Bog.

    Slepec slepca vodi zato lahko vi dajete vaše smernice le vam podobnim.
    Priznam, da sem vam probal odpret oči pred slepoto naivnosti v katero ste zabredli.
    Sicer pa me res boli patak, ve, da je res ljubi Bog, ki vam tud edin lahko odpre oči, da spregledate v srcu resnico, seveda, le po vaši ljubi volji ljubi Bog.

    Zelo po svoje kapiraš kdo je ljubi Bog. Si v zmoti.

    Jehove priče pač mislijo, da morajo v svoje vrste povabit vse ljudi, napaka, le oznanjevali bi, da Jezus Kristus resnično obstaja in da je bil križan v odpuščanje grehov vsem ljudem.

    Vse je ljubezen in le ljubezen. Iz ljubezni dalje gradiš ljubezen, če je temelj ljubezen.

    Ljubi Bog je vsemogočen in se zavedam mogočnosti ljubezni, se bojim, da bi ljubezen minla v srcu, ljubim brez strahu, ker v ljubezni ni straha ampak le ljubezen.

    Vesolje je le lepa misel za ljudi, misel katero si je ljubi Bog omislil v svoji ljubezni, da majo ljudje priložnost spoznat življenje kot tako in se zavedat silnosti moči v ljubezni, ker ljubi Bog ni doumljiv človeškemu razumu, le ljubezen lahko dojemamo v srcu, če res ljubimo.

    Ljubezen daje moč in ostrino po potrebi, da z vedrim srcem izpovem ljubezen, ljubim kar ljubi Bog ljubi, ljubim z srcem v srcu ljubezen.

    Lep pozdrav


    Kdo je debil? A tisti k je, a tisti ki se trudi njemu razlagati!

    Prispeval/a: Čar Črne dne četrtek, 12. junij 2008 @ 13:35 CEST
     


    Vztrajaj v ljubezni, bodi moder in se pogovarjaj, če hočeš

    Prispeval/a: Lario dne četrtek, 12. junij 2008 @ 13:42 CEST
    Fredi,

    ne gre za užaljenost. Že dolgo tega je, ko ljudi in njihova nagnjenja jemljem taka kot so. Dopuščam možnost da so tudi fanatiki in tako jih tudi dojemam, kadar so taki. Če bi se spuščal v globokoumne diskusije, ali je Bibija res pravo vodilo človeštva, bi prej obupal.
    Označil si me za ateista.
    Že dolgo me ni nihče užalil, ker enostavno jemljem ljudi, da so mogoče tudi fanatiki.
    To je vse.

    LP


    Vztrajaj v ljubezni, bodi moder in se pogovarjaj, če hočeš

    Prispeval/a: Fredi dne četrtek, 12. junij 2008 @ 14:12 CEST
    Pozdravljen Lario

    Se oproščam, ker sem pisal kot, da si ateist glede bibilije in vere, ki jo izpričuje ljubi Bog glih v bibliji.

    Fanatik verjame v svoj prav na vsak način, pri njemu ni odstopanja od smernice, ki si jo je začrtal v življenju.

    Men osebno ljubi Bog črta smernico življenja in vem, da ljubi Bog zmeraj ma prav karkoli naredi v svoji ljubezni.
    Mogoče sem fanatik, ki slepo veruje in vidno ljubi ljubezen.

    Verjamem, da si verni v karkoli pač veruješ, pač v višjo inteligenco brez imena, v tvoji veri nisi ateist, ker veruješ.

    Lep pozdrav brez zamere


    Le kdo si Čar Črn? Srce izpiše srce

    Prispeval/a: Fredi dne četrtek, 12. junij 2008 @ 14:17 CEST
    Lep pozdrav iz srca


    Um je kakor srce, veliko al malo al nikakvo

    Prispeval/a: Fredi dne četrtek, 12. junij 2008 @ 14:29 CEST
    Pozdravljen MC

    Prav maš, res je človek majhen v umu zato pa si izmišljuje vse kar mu pade na pamet kdo je ljubi Bog.
    Ljubi Bog tud to majhnost uma razume zato pa je zapustil dokument o sebi v bibliji, ker čemu bi človek bincal v temo, če mu ni treba.
    Spet je dokazal ljubi Bog ljubezen svojo do človeka, le človek, ko to skapira seveda, se zave, da mu je dejansko skrivnost odkrila se res v resnici v srcu.

    Lep pozdrav


    Ljuba Violeta ljubi

    Prispeval/a: Fredi dne četrtek, 12. junij 2008 @ 14:56 CEST
    Pozdravljena Violeta

    Ni bojazni ljuba Violeta, da bi ljubezen prekinila ljubezen.

    Mogoče kdaj komu poči struna in izbruha sovraštvo ampak ta struna tud nikdar ni bila ljubezen.

    V rezervi je vedno ljuba struna, ki poudarja ljubezen v pesmi ljubim te.

    Ljubezen zmeraj ljubi in zmeraj brani z ljubeznijo ljubezen.

    Ljubi Bog te ljubi.

    Lep pozdrav


    Kaj pomeni vztrajati: poglavje Fredi

    Prispeval/a: Čar Črne dne četrtek, 12. junij 2008 @ 15:45 CEST
    Fredi je živ primer vztrajnosti. Vsi mu govorimo da je slep in da naj odpre oči. Ne on bo nam odpru oči. Pa čeprav imamo široko odprte. To je vztrajnost, ki jo srečate samo pri bolj malo manj pametnih(beri sposobnih), ki brez razloga tupijo nekaj, kar je nekoč mogoče bilo pomembno, danes nam pa nam je komaj v pomoč. A vseeno to pa je vztrajnost, a ni. Svaka ti čast Fredislave.


    Ljubezen vztrajno ljubi srce

    Prispeval/a: Fredi dne četrtek, 12. junij 2008 @ 16:07 CEST
    Pozdravljen Črnoslave

    Zelo si vztrajni v svoji zaslepljenosti, da take pišeš.
    Še v vizinke nisem sigurni, da ti lahko pomagajo.
    Sicer pa je kak je, kakšen si v srcu tak vidiš ljudi, sam se lahko vidiš kakšen si v srcu oziroma se tud prebereš.

    Za tebe, ko se smatraš za inteligentniga, je inteligenten kdor s tabo inteligentno kima.

    Nažalost prikimavam le srcu, ki ljubi.

    Ljubezen je zmeraj bila in bo pomembna.
    To ve vsak moder v srcu.
    Kdor ljubi je moder.

    Ni me sram povedat, da ljubi Bog obstaja, ki daje ljubezen, da lahko ljubim.

    Tebi je to mogoče izpod časti.
    Reci boli me patak za čast, da le ljubim lahko.

    Lep pozdrav




    Kaj pomeni vztrajati

    Prispeval/a: Čar Črne dne četrtek, 12. junij 2008 @ 16:23 CEST
    Ferdo,

    Probleme imaš s samim seboj.

    Saj sem ti razložil o ljubezni.
    Pa da jo jaz malo bolj kompleksno dojemam kot ti.
    Moje srce se razteza čez celo vesolje.
    Zanimivo, kako selektiven spomin imaš.
    Da pozabiš kar prebereš.
    Samo sumim tudi, da pozabiš kar napišeš. In s tem zato znova in znova ponavljaš eno in isto.
    Saj se strinjamo s teboj, samo s tvojimi določitvami drugih se ne.

    Ni vse črno belo.
    Vse je črno, dokler svetloba ne posije tja.
    Pa tudi črno ni ker črne sploh ni.
    Ni tako preprosto a vidiš.

    Nehaj se boriti in takoj se bom(o) strinjal(i) s teboj.
    Ker samo kdor se bori izgubi.
    Ne zaviraj drugih zavoljo svojega napredka.
    Ker kmalu ti bo to vzelo ves prosti čas.

    Pred teboj je še dolga pot.(Pred nami tudi ne skrbi)

    Pa le tako (ampak naprej) z ljubeznijo.


    Koda=6777=1

    Prispeval/a: Čar Črne dne četrtek, 12. junij 2008 @ 16:38 CEST


    Kaj pomeni vztrajati

    Prispeval/a: Fredi dne četrtek, 12. junij 2008 @ 17:43 CEST
    Pozdravljen vsevesoljski črnljubec

    Problemi so kadar vidiš probleme.
    Bom mar rekel, da živim v problemih, da mam probleme, da je življenje problem?
    Življenje sploh ni problem, če ga živiš brez problema.

    Al so tebi vizinke res tak pripomogle, da vidiš problem v meni?

    Vse si razložil o ljubezni kakor jo dojemaš in zajemaš iz vesolja.
    Praviš, da sem pozabil kako dojemaš ljubezen.
    Hecno, če ti pa glih razlagam tvoje pojmovanje ljubezni z razumom.

    Le koga in kako določam v ljubezni?
    Vsak se sam določa v ljubezni kako ljubi.

    Ni vse črno in belo, je še spekter barv, ki ni vidna razumu.
    Srce zazna barvo ljubezni, ljubljena barvna slepota razumu.

    Kot belo in črno obstaja tud ljubezen in zlo.
    Barvno se lahko zlijeta in ven bo tukla al bela al črna barva, tud ko kakšna pisanka se lahko gmota črnobela prelije v čudno barvo iz katere boš težko vidno razbral črno al belo barvo.
    Za take finte že moraš bit barvni stručko.
    Ajnglezarji pomagajo le, če so že v srcu vsajeni.

    Pisanje komentarjev na pozitivkah sploh ni borba ampak odgovor članku al komentarju.

    Glede borbe je pa tak, kdor se bori se vsaj bori z srcem.
    Bolje je v boju zgubit, si se vsaj boril v boju do konca.
    Vojna v borbi zgubi in nastopi mir, ljubezen zmaga.

    Le komu zaviram napredek v duhovnosti?
    Nobenmu. Kamor si se odločil, tja boš šel.
    Po razumu al srcu pridemo vsi do iste točke, telo pade v trohnobo, ljubezen pa preživi.

    Lep pozdrav


    Kaj pomeni vztrajati

    Prispeval/a: Čar Črne dne četrtek, 12. junij 2008 @ 18:45 CEST
    Med črno pa belo ni nobene povezave.
    pa tudi mavričnega spektra ni vmes.
    Barve so skrite v beli.
    Uporabi črno podlago in riši z belo.

    Beri: Med razumom in ljubeznijo ni nobene povezave,
    pa tudi ostalega ni vmes.
    Vse je skrito v ljubezni.
    Uporabi razum in deluj z ljubeznijo.

    Če znaš razmišljati fraktalno.

    Vse se ponavlja,
    vse se vrti,
    zelo malo je drugače,
    ostalega pa ni.


    Kaj pomeni vztrajati

    Prispeval/a: Čar Črne dne četrtek, 12. junij 2008 @ 19:29 CEST
    Pa še eno mam zate:

    Ni zla, zlo ne obstaja, to je samo nerazumno, kdaj tudi sebično, v glavnem pa nepremišljeno delovanje ljubezni.

    Črna ni problem, saj ne obstaja.
    Problem je v beli.
    Pa tudi rešitev je v beli.
    Samo gledati je potrebno skozi pravi filter ob pravem trenutku.


    Kušni že enkrat toto zlo

    Prispeval/a: Fredi dne četrtek, 12. junij 2008 @ 20:45 CEST
    Pozdravljen Črničar

    Govoriš, da je v ljubezni vse skrito.

    Za prispodobo daješ belo barvo, črna bi naj bila v beli kot zlo.
    Ni res kakor tud ni res, da ni povezave, v prispodobi, med črno in belo barvo.

    Življenje je povezava, ni obstoja brez življenja.

    Beri: med ljubeznijo in razumom je povezava srce.
    Uporabi ljubezen v srcu in deluj razumno z srcem.

    Zgodovina se ponavlja vendar gre življenje v ljubezni naprej.
    Velika sprememba je od d.c. dalje v srcih ljudi.

    Pravo zlo obstaja.

    Lahko se zla ogibaš oziroma izogibaš, lahko se tud bojuješ proti zlu, če pa boš zlo kušno si pa zmagal, he he.

    Lep pozdrav


    Kušni že enkrat toto zlo

    Prispeval/a: Violeta dne četrtek, 12. junij 2008 @ 22:40 CEST
    Pzdravljena Čar Črne in Fredi ;) Dajte že "kušnita" en drugega in bo mir v "toti hiši" ;) Sicer vaju, kar zanimivo brati...
    Zdaj vsaj vem zakaj temnolaske, tako vztrajni pri svojem barvanju las na blond: "če že nimam svetlobe V bom vsaj NA..." ;)

    "Lepo se barvajta" še dalje ;)

    Violeta

    P. S. ne, res - oba sta vztrajna in za oba aplavz ;)



    Poljubčeki so poleteli na vse strani sveta

    Prispeval/a: Fredi dne četrtek, 12. junij 2008 @ 23:29 CEST
    Pozdravljena Violeta

    Lep poljubček iz srca ti pošiljam pa tud, če si blond črnolaska al natur rdečelaska, glavno, da si v srcu lepa lepoočka.


    Lep srčen pozdrav


    Kaj pomeni vztrajati

    Prispeval/a: Čar Črne dne petek, 13. junij 2008 @ 08:06 CEST
    Vem da tudi drugi to berete, zato sem pa tolk napisal.
    najbolje je brati dialog med dvema osebama in ne samogovora.
    Hvala ti Fredi, da sem lahko uporabil svoje besede.
    Pa kaj potem, če me ne dojemaš (v srcu-ljubezni, razumu in duši). Saj me ostali toljko bolj. Pa tudi zate bo prišel čas, ko se boš zamislil nad mojimi besedami. (pa tudi če so to samo besede in ne njihov čisti pomen)
    Hvala tudi ostalim, če ste prebirali.
    Moj cilj je že dosežen.
    Če boste pa to uporabili, pa toliko bolje.

    Lepe pozdrave polne ljubezni in prijaznosti.
    Pa se vidimo pri kaki drugi temi, saj ta je že zdavnaj ušla izpod nadzora.


    Kaj pomeni vztrajati - nimam pojma

    Prispeval/a: Fredi dne petek, 13. junij 2008 @ 11:20 CEST
    Pozdravljen Čar Črn

    Se strinjam, da je samogovor brezveze zato sem se tud oglašal na tvoje komentarje.
    Hvala tud tebi za prijeten dialog.
    Skoraj te je sicer vrglo iz tira ampak z skupnimi močmi si le dokončal misel to je ljubimo se med seboj.
    Sem te dojemal v razumu, le v srcu se nisem strinjal z tvojim razumevanjem in dojemanjem ljubezni namreč ljubi Bog je ljubezen.
    Nad tvojimi besedami sem se zamislil tud že v prejšnjih komentarjih in komentarjih ter člankih ljudi, ki verujejo v razumsko razlago obstoja v stvarstvu.

    Uživaj kjerkoli si in pamti, da si misel katero se je domislil ljubi Bog.
    Verjamem, da razumeš, da te ljubi Bog ljubi, da lahko ljubiš.

    Upam, da je namen bil dosežen v srcu kjer ljubezen črpa življenje v um.

    Lep pozdrav


    Kaj pomeni vztrajati - nimam pojma

    Prispeval/a: titanic dne petek, 13. junij 2008 @ 11:50 CEST
    Res sta vstrajna in dobra, vsak na svojem bregu, ko gledata drugega, pa sebe vsak vidi ogledalu. Ljudje si postavljamo drug drugemu ogledala, pa hočemo popravljati pri drugemu kar nas moti, imamo pa ravno zato, ker nas pri drugemu moti, sami isto lastnost.
    To moje spoznanje se mi je zdelo zelo zanimivo, pa nič zato, če se vidva ne bosta s tem strinjala. Ha, ha, ha, mejta se fajn.

    lp Melita


    Kaj pomeni vztrajati - ljubi Bog ve, osebno nimam pojma

    Prispeval/a: Fredi dne petek, 13. junij 2008 @ 18:56 CEST
    Pozdravljena Melita

    Povedal ti bom skrivnost.
    Vsak človek je kakršni je, ljudem ni dana taka moč, da bi človeka po svojem mišljenju popravli ali izboljšali ali iz njega naredili kopijo svojega jaza.
    Enostavno človeku to ni možno.

    Ljubi Bog pa lahko predrugači srce človeku, da dojame in ljubi res pravo resnico, seveda le prostovoljcu prostovoljno.

    Vsak človek je sam zase original kakor si originalna ti Melita.

    Človek lahko pove svoje stališče človeku in, če ga sočlovek razume in sprejme za resnico je super.
    V svoje stališče je sprejel še tvoje stališče, bo premlel obe stališči skupaj in ven potegnil spet svojo novo različico stališča, ki bo odslej njegov nov original za katerim stališčem trdno stoji.

    V tvojem spoznanju si postavila ogledalo.
    Lepo odsevaš v zrcalu, nasmejana prav prisrčno zgledaš.

    Misliš, da me moti tvoje ogledalo al tvoj smeh al tvoje pojmovanje spoznanja al ti Melita osebno?

    No, Melita, no, no.

    Ljubezen ljubi.

    Ljubezen moti le tega, ko ga ljubezen moti.

    Ljubi Bog al vas karkoli moti?
    Boli me patak ampak ljubim vas.

    Ljubi Bog ljubi in pika.

    Lep pozdrav


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,58 seconds