NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

petek 26-apr
  • VegaFriday v Mariboru

  • sobota 27-apr
  • Začetek sezone na parkovni modelni železnici

  • torek 30-apr
  • Aktualno iz Špricerkres v Malečniku, Parni Valjar / DJ's Brata Fluher

  • sreda 01-maj
  • Med naravo in kulturo

  • petek 03-maj
  • Človek in čas

  • nedelja 05-maj
  • Razstava Interspace

  • sreda 08-maj
  • Razširjeni vid

  • nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

  • torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    "V imenu" Boga...   
    sobota, 16. februar 2008 @ 05:02 CET
    Uporabnik: Anita Škof

    »V imenu« Boga, Jezusa Kristusa, ljubezni, demokracije, Mojstrov luči… Ko karkoli počnemo v imenu nekoga ali nečesa, to pomeni, da nismo sposobni ali pripravljeni prevzeti odgovornosti za lastne izbire in dejanja. Da je to dejanje na oltarju nikoli sitega ega, ki se boji nekaj izgubiti, hoče nekaj obdržati ali pridobiti. Izvira pa iz nezavedanja, da ni ničesar izven nas, da smo vse to pravzaprav sami. A nezavedanje nas ne odrešuje odgovornosti in ne varuje pred doživljanjem posledic naših izbir.

    V imenu Boga…
    Človeški ego je skoval religije, da bi obvladoval druga človeška bitja. Da bi nad njimi vladal in odločal za njih v imenu Boga. Religija kot sistem je šla vedno z roko v roki z vladajočim posvetnim sistemom vladarjev, danes pa gospodarstvenikov in politikov. Nemalokrat je Cerkev celo sama vladala. Kadar pa ni, si je dobesedno z vsemi sredstvi prizadevala zopet priti na oblast.

    Zato so v Njegovem imenu pohodili in uničili druge kulture in drugače misleče. Za bogastvo, moč, oblast. Dostojanstveniki so najprej celo uničili Njega, ki je rušil njihovo oblast in želel podreti sveti hram, iz katerega so naredili tržnico. In ga želel nato zopet vzpostaviti – toda znotraj. Duhovniki in svečeniki so se ustrašili in stopili v bran sistemu. Ne v bran Človeku in njegovemu duhu, ljubezni, ki je živela v Njem pred njihovimi očmi.

    »Svete« vojne ni
    Ker gresta religija in država ponavadi z roko v roki, v spopadih za gospodarski interes lahko trčita z interesi tudi različni religiji. Kateri je potem prvotnega pomena? Dobiti čimveč nafte, raznovrstnih naravnih in ustvarjenih dobrin ali zmagati v borbi za svoj prav, svojo religijo ali ideologijo? Je morda »sveta« vojna ta, ki jo v imenu »širjenja svobode in demokracije« proti celemu svetu, ki ni po njeni meri, vodi Amerika? Hočejo jo narediti »sveto«, opravičljivo, a pod pretvezo ogroženosti sami ogrožajo in nasilno na novo kolonizirajo drugače misleče.

    Le katera vojna neki je lahko »sveta«? Morda tista na Balkanu, kjer so skozi interese narodov po samostojnosti in skozi njihovo pravico do samoodločbe, v srcu Evrope na pragu novega tisočletja trčile tudi katoliška in pravoslavna cerkev ter islam? Morda tista v Tibetu, kjer se budizem duši pod »ateistično religijo« Kitajske? Čigava je sveta dežela in sveto mesto Jeruzalem? Krščanska, judovska ali muslimanska?

    Mislite, da bi Jezus Kristus res dopustil vojne, uničenja in prelivanje krvi v njegovem imenu? Vse v njegovem imenu, pa tako daleč od njegovega duha in srca! Res Bog naroča osvajanje ozemelj? Nasilno jemanje obljubljene dežele od miroljubnih ljudi, ki na tej zemlji živijo že, odkar pomnijo? Je to Bog, h kateremu molite, ga častite in želite doživljati? Saj res, katerega od mnogih že?

    »Svete« vojne še ni bilo in je ne bo, kajti najsvetejše je spoštovanje življenja vsakega človeškega bitja, njegovega dostojanstva, integritete, pravice živeti po lastni svobodni volji in izbiri! To je najsvetejše.

    V imenu ljubezni…
    Tudi v imenu ljubezni smo že pobijali, sovražili in zaničevali. Ubijali v duhu in telesu nezveste može in žene, preklinjali starše in otroke, ki niso vredni naše ljubezni. Smo zaničevali in ubijali sebe, ki nismo vredni ljubezni.

    Kakšna zmota tudi to! Kakšna žalostna zabloda. Kako le naj ne bi bili ljubezen, ko pa mi vsi to že smo? Le takrat, ko si skozi osebnost ločen od nje, ko samega sebe ali druge prepričaš, da je nisi vreden, tedaj to tudi doživljaš. Kajti posameznikova svobodna volja je najmogočnejši stvariteljski akt.

    Ozavesti moč ljubezni znotraj sebe! Tiste brezpogojne, ki je ne moreš nositi na ustnicah, v katere imenu ne moreš delovati, ker ta ljubezen preprosto že si. Živiš jo lahko, toda sam odločaš, katerim energijam boš dovajal moč. Lahko boš še izbiral nesrečne energije, lahko boš še doživljal svet kot solzno dolino, toda zavedaj se, da jo s temi izbirami sam ustvarjaš.

    V imenu Mojstrov luči…
    Ljudje so v imenu Mojstrov luči iz njihovih sporočil ustvarili religijo kot orodje za obvladovanje ljudi. Toda Mojstri luči niso bili začetniki religij po lastni volji, temveč so to postali po nerazumevanju in volji človeškega ega njihovih učencev in naslednikov. Bolj, kot bodo ljudje prebujeni, bolj se bodo zavedali, kako so religije potvorile izvirna sporočila Mojstrov luči in koliko teme so vnesle vanje.

    Ljudje bodo iz prebujene ljubezni lahko z Mojstri luči neposredno povezani, iz srca v srce, skozi notranjost in razširjeno zavest. To že doživljamo, zato slišimo, da nas naši bratje in sestre prosijo, naj ne prelagamo več odgovornosti za lastno življenje nanje, se obračamo na njih s prošnjami, željami in jih častimo, sami pa ničesar ne storimo za spremembo.

    Vse, kar je med teboj in tvojo notranjostjo, je balast. Ničesar izven sebe ne potrebuješ. Buda je z lastnim zgledom pokazal pot obračanja vase in prečiščevanja trpljenja in gorja, ki si ju povzročaš. Le kdo lahko namesto tebe opravi to očiščevalno delo? Le kdo v resnici lahko odloča namesto tebe in stori en samcat korak za to, da bi ti bilo bolje? Da bi se spoznaval in izkušal življenje skozi ljubezen? Nihče. Samo ti.

    Izmikanje odgovornosti
    Ko delamo nekaj v imenu nečesa ali nekoga, to pomeni, da nismo pripravljeni prevzeti odgovornosti za to, da to počnemo sami. Bolje se je izgovoriti na karkoli ali kogarkoli.

    V imenu Boga, ljubezni… To pomeni, da nam ne bo potrebno prevzeti odgovornosti in posledic za izbire naših misli, besed in dejanj. Kakšna iluzija! Pa še kako smo odgovorni, ne glede na to, ali naše misli, besede in dejanja izvirajo iz nezavednega ali zavednega. Posledice doživimo slej ko prej, pa če si izmišljujemo ne vem kakšna opravičila v želji, da nam ne bi bilo treba žeti tega, kar smo sejali.

    Z vsako mislijo, besedo in dejanjem v tem trenutku ustvarjamo svojo sedanjost, preteklost in prihodnost na načine, ki si jih niti zamisliti ne moremo, saj vse poteka tukaj in zdaj. Vse naše »pretekle« izbire se odražajo v vseh »sedanjih in prihodnjih« in obratno. Smo neprestano ustvarjajoča, porajajoča in razodevajoča Bit.

    Odgovornost za lastne izbire
    Človeška bitja sama izbiramo, kateri energijam dovajamo moč, katere odločitve sprejemamo na zavednih in nezavednih nivojih. In te potem tudi doživljamo. Ničesar ni izven nas, nihče nam nič ne dela in nihče ni ničesar kriv. Nismo žrtve, toda svet lahko doživljamo tudi tako, če se tako določimo. Ni ga Boga, Mojstra, angela nad nami, izven nas ali kjerkoli sploh, ki bi lahko posegal v naše odločitve in jih kakorkoli spreminjal. Zato se danes svet še vedno utaplja v zlu, nesrečah, vojnah, kriminalu, odvisnostih, pomanjkanju, revščini, boleznih…

    Zato, ker se večina ljudi še ni prebudila v zavedanje, da so sami Bogovi. Nič ne pomaga, če v nedeljo hodimo v cerkev, se obračamo k Bogu in prosimo, naj kaj ukrene! Človek, sprejmi že končno odgovornost za lastno življenje in sam ukrepaj! Zavedaj se moči, ki znotraj tebe čaka, da boš zanjo odprl srce ter jo pričel udejanjati.

    Sem Bog, Mojster luči, ljubezen…
    Nič od starega ne more stopiti v nov kozmični ciklus, ki je ciklus razodevajoče se brezpogojne ljubezni in resnice. Resnice, ki znotraj tebe živi in čaka, da se je boš zavedel, sprejel odgovornost za njeno izražanje, odgovornost za lastno življenje in jo zaživel. Neposredno, ne v njenem imenu! Z mislimi, besedami in dejanji. Brez velikih besed, pa tudi z besedami. Dve čudežni besedici: »Ljubim se.«

    Tedaj boš vedel, da si v zlati dobi. Cel svet bo postal tvoje svetišče in vsi ljudje tvoji bratje in sestre. Tedaj boš Boga slišal znotraj in ga živel skozi misli, besede in dejanja. Ne boš več deloval v imenu Boga, ljubezni, kogarkoli ali česarkoli in tako po svetu trosil nesrečne energije, temveč boš zavedanje in odgovornost za to, kdo si, prevzel sam. Se sam vodil, odpuščal sebi in drugim, če si prej obsojal, jih ljubil in sprejemal tako, kot samega sebe.

    Pomagaj si sam in Bog ti bo pomagal! Spremeni se sam in svet se bo spremenil.

    ***
    Članek je bil objavljen v 71. št. revije Karmaplus.
    Anita Škof

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja Anita Škof
  • Več s področja * Duhovna rast

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • "V imenu" Boga... | 4 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    "V imenu" Boga...

    Prispeval/a: budabreztruda dne sobota, 16. februar 2008 @ 09:55 CET


    Sem večkrat pogledal, ali sem to napisal jaz ali Anita Škof.
    Potem mi je žena prebrala: ANITA ŠKOF .


    "V imenu" Boga...

    Prispeval/a: MC dne nedelja, 17. februar 2008 @ 20:29 CET
    »Sreče človeku ne more dati niti država niti sistem niti politična partija. Srečo si lahko človek ustvari samo sam. Avantgardne sile socializma in socialistična družba imajo potemtakem lahko samo en cilj, da glede na možnost danega zgodovinskega trenutka ustvarjajo razmere, v katerih bo človek kar najbolj svoboden pri takšnem osebnem izražanju in ustvarjanju, da bo lahko, na podlagi družbene lastnine proizvajalnih sredstev svobodno delal in ustvarjal za svojo srečo. To je samoupravljane!«

    Edvard Kardelj


    "V imenu" Boga...

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne nedelja, 17. februar 2008 @ 23:07 CET
    Gospa Anita Škof, hvala zelo kakovosten članek, ki prispeva k razumevanju samega sebe skozi razodevanje božje popolnosti. Bog je sinonim za popolnost in ljubezen.

    V zvezi s komentarjem pa pravim, da ne me jugat s Kardeljem, ki nima nobene zveze z Bogom. Zakaj pod prispevkom o ljubezni in Bogu izzivati s temo, ki ne sodi zraven? Sreča je lahko samo kakovost bivanja.

    Res je, v Federativni ljudski republiki Jugoslaviji so 27. junija 1950 uzakonili delavsko samoupravljanje. Idejni nosilec: Edvard Kardelj. Milijarde ur brezplodnih sestankov. Tovarniški dimniki v kotlinah so v imenu napredka onesnaževali zrak. Socialistične tovarne so imele 90 % iztrošeno proizvodno opremo, federacija je zamrznila cene, fabrike so poslovale z rdečimi številkami, v vojski smo imeli brezpokorno vladavino s ćirilicom in galomansko vojsko za podpirati, ki je "požrla" skoraj ves nacionalni dohodek. Ajde kaži, kako se zoveš! Adio lep materi jezik (skupna jedra). Na njivah so kmetje, zadruge in občine po vsej državi v boju proti koloradskemu hrošču med seboj tekmovali, kdo jih bo v svoj čeber največ ujel. To je bilo samoupravljanje, zadolževanje v tujini, draga maršalova križarjenja, za delavce pa še bančni krediti za fičote in sindikalna klobasa.

    Pa poglejmo še kdo je Edvard Kardelj! 24. ur.com. ki nam razgrne enega najbolj nerazumljivih absurdov naše zgodovine in narodnega značaja. Vsi vemo koliko ta slovenska nacionalna travma buri in deleli slovenske duhove. Ko govorimo o zgodovinskih akterjih potem dajmo govoriti z obzirom do mrtvih, ki so bili usmrčeni brez sodnih procesov in kot zverjad pometani zvezani v jame. Zakaj slovenska šentjernejska noč in zakaj prav po ukazu Slovenca, ki se ga omenja in ga je zajela nerazložljiva sla po moči nad življenjem in smrtjo tolikšnega števila ljudi, med katerimi so bile matere, otroci, starčki in nedolžni, nekakšna blodna pijana strast, Zakaj, zakaj, zakaj? Ali res nismo mogli bolj častno in človeško preživeti konca vojne?

    O Kardelju 24 ur. com poroča: Gre za depešo, ki jo je takratni podpredsednik jugoslovanske vlade Edvard Kardelj 25. junija 1945 poslal predsedniku slovenske vlade Borisu Kidriču. V njej je Kardelj zahteval, naj Kidričeva vlada pohiti z likvidacijami, češ da ni več nobenega vzroka za počasnost pri "čiščenju". V depeši je Kardelj omenil, da naj čimprej končajo s "čiščenjem", preden bo centralna vlada v Beogradu razglasila amnestijo.

    Prevzem oblasti s pomočjo genocida - Čiščenje je sicer druga beseda za izvensodne poboje vojnih ujetnikov nemške vojske, domobrancev, civilnih pripadnikov nemške in madžarske narodne skupnosti, ki so jim očitali sodelovanje s poraženimi okupatorskimi oblastmi in drugih. Poleg pobojev so organi tedanje politične policije OZNA izvajali tudi množične aretacije in likvidacije domnevnih političnih nasprotnikov Komunistične partije Slovenije, ki je konec druge svetovne vojne izkoristila za prevzem oblasti in uvedbo enostrankarske diktature, ugotavljajo zgodovinarji, ki preučujejo novejšo slovensko in jugoslovansko preteklost.
    Kardelj 25. junija 1945 sporoča Kidriču v depeši: Dokument kaže, da je Kardelj naročil Kidriču pospešitev pobojev, še preden bi ujetniki lahko zaprosili za amnestijo.

    Kardeljevo depešo Kidriču so javnosti prvič predstavili v celjskem Muzeju novejše zgodovine, kjer so odprli razstavo o doslej evidentiranih več kot 400 anonimnih množičnih grobiščih, v katerih so zagrebeni posmrtni ostanki žrtev povojnih pobojev. Žrtve so bile v večini pomorjene brez sodb in sodnih procesov, njihovo natančno število je še vedno neznano.

    Glede statusa in narodnosti žrtev avtor razstave upošteva zgolj neposredne in posredne ustne vire in literaturo. Podatki so zato bolj "orientacijski", saj izkopavanj do sedaj skoraj ni bilo. Tudi tam, kjer so izkopavanja bila, so včasih težave pri ugotavljanju, ali gre za vojake ali civiliste. Vendarle je največ, 134, prikritih grobišč vojaških. V 79-ih grobiščih so civilisti, v 72-ih vojaki in civilisti skupaj, medtem ko za četrtino, 109, ni podatkov.

    Pobitih veliko Slovencev, še več Hrvatov in Srbov - V Sloveniji so izvensodno usmrtili tudi pripadnike drugih narodov, največ pripadnikov oboroženih sil Neodvisne države Hrvaške, pripadnikov Srbskega dobrovoljskega korpusa, črnogorskih četnikov in drugih pripadnikov nekdanje vojske Kraljevine Jugoslavije ter tudi civilistov, ki so se umikali z oboroženimi enotami čez Slovenijo na Koroško.

    Zgodovinar Mitja Ferenc: Sin zgodovinarja Tonega Ferenca je na vprašanje 24ur, kako je prišel do originala Kardeljeve depeše odgovoril, da je v očetovi zasebni zbirki našel dokument, s katerim se je napotil v državni arhiv. (Foto: POP TV) Kljub številnim t.i. "maršem smrti" na ozemlju nekdanjih jugoslovanskih republik, med katerimi so pobili vrnjene in zajete vojake in tudi civiliste, ki jih je britanska vojska na avstrijskem Koroškem izročila partizanskim vojaškim enotam, so jih večino umorili na slovenskem ozemlju. Po Ferenčevih raziskavah je grobišč, v katerih so osebe neslovenske narodnosti, več kot "slovenskih".

    Med evidentiranimi grobišči jih je 108 s Slovenci, 84 s hrvaškimi žrtvami in 61 nemških. V 59 grobiščih so skupaj žrtve različnih narodnosti, za 62 pa podatki o narodnosti ne obstajajo. Po dosedanjih ocenah naj bi bilo na ozemlju Slovenije skupno število po vojni pobitih več kot 100 tisoč ljudi.

    Zanimivo je, da se je listina v javnosti pojavila šele po smrti zgodovinarja druge svetovne vojne Toneta Ferenca, ki je skupaj z nekaterimi drugimi 'izbranimi' zgodovinarji imel v času komunističnega režima privilegiran dostop do zgodovinskega arhiva nekdanje politične policije, kar potrjujejo zgodovinarji mlajše generacije.

    Tehnologija življenja in smrti! Bog je ljubezen in upanje, da se to ne bo več ponovilo. Ne vem kakšen pomen ima nenehno orglati hvalnice stvarem in ljudem, za katere vemo, da niso bili tako, kot bi jih nekateri radi prikazali.

    Pisanje o Bogu daje premišljevanjem globino in razsežnost duhovnosti in ljubezni. Zgornji prispevek ima nekaj sklepno posvetilnega v sebi, aludira na božjo doborto in še veliko več. Vprašam se zakaj lepiti k prispevku o Bogu floskule o Edvardu Kardelju, ki ne sodijo zraven.

    T.


    "V imenu" Boga...

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne nedelja, 17. februar 2008 @ 23:12 CET
    Cerkev je inštitucija z vsemi človeškimi slabostmi, Bog pa je ljubezen in upanje. Vera v Boga pomeni iskanje razodetja dobrega v sebi.

    T.


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 1,81 seconds