NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024
  • Vabilo na Festival duševnega zdravja 2024

  • četrtek 16-maj
  • Spekter. 70 let Zbirke UGM

  • petek 17-maj
  • EKO 9: Oči v skali

  • sobota 18-maj
  • Mesec mode v muzeju

  • nedelja 19-maj
  • Čarobna glasba Harryja Potterja

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  • ponedeljek 27-maj
  • Still Corners (UK) - 27. 5. 2024, Škofjeloški grad - Festival In Memoriam prof. Peter Hafner - 15 let

  • petek 31-maj
  • Operna noč

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Enotnost v raznolikosti   
    petek, 23. marec 2007 @ 05:02 CET
    Uporabnik: Pozitivke

    Vprašanja udeležencev in odgovori Benjamina Crema s transmisijske konference '06

    V.: Kakšen je odnos med raznolikostjo in individualnostjo? Ali lahko obstaja eno brez drugega?

                B. C.: Če ne bi bilo individualnosti, ne bi mogli govoriti o kakršnihkoli odnosih ali o raznolikosti; brez individualnosti ni ničesar. Smo posamezniki. To je naše od Boga dano bitje. Vendar je treba to individualnost spraviti pod nadzor. Ne vsiljujte je skupinam, ne vsiljujte je drugim ljudem. Vedno morate ohraniti svojo individualnost, ampak dajte jo v služenje skupini. Daste lahko nekaj, česar ne more ponuditi nihče drug; drugi lahko dajo nekaj, kar imajo le oni. Vsak lahko prav zaradi svoje individualnosti ponudi nekaj, česar ne more nihče drug. To je raznolikost skupine.

    Vsak človek je edinstven. To je vaša individualnost, izhaja iz vaše duše. Ste individualizirane človeške duše in vsaka duša je edinstvena. V vsem manifestiranem vesolju ni duše, kot je vaša. Ima svojo edinstveno vibracijo, ki jo Mojster lahko prepozna v trenutku. To je nekaj, česar vam ne more vzeti nihče. Nikoli ne bi smeli dovoliti, da vam to vzamejo. To individualnost bi morali sprejeti kot del raznolikosti skupine.
                Vsakdo ima pravico povedati, kaj misli, ostali pa imajo pravico, da se ne strinjajo. Do enotnosti mora skupina nazadnje priti kot celota, v praktičnem smislu gre za konsenz. Do skupinskega soglasja se ne pride prek glasovanja - kdo voli za to ali ono; priti je treba do soglasja ideje, v katerega je integrirano mišljenje skupine. To poskušamo početi, kajti samo na ta način lahko pravilno delamo z energijami Vodnarja. Energij Vodnarja ni moč uporabljati individualno. Delujejo le skozi skupine in zaradi tega jih sploh oblikujemo.
                Danes se skupine formirajo na vseh področjih življenja, kajti ljudje zaznavajo, da vstopamo v čas, ko je pomembna skupina. Do sedaj je skupina posameznih ljudi - a ne zares skupina - sledila nekomu, ki je bil vodja. Danes je drugače in jutri bo še bolj drugače. Položaj vodje bo postopoma izginjal in skupina kot celota bo z enotnostjo negovala kar največjo raznolikost. Do odločitve bo prišla s soglasjem.
    Nekateri ljudje ne verjamejo v konsenz. Pravijo, da ne obstaja: "Včasih zmagaš in včasih izgubiš." To je glas modernega poslovneža. To je igra tekmovanja. Ceniš se glede na to, kolikokrat si zmagal in kolikokrat izgubil. Pri skupinskem delu ni zmage ali poraza, ni tekmovanja. Gre za konsenz ideje v skupini. Ne gre za to, da premagamo um nekoga drugega ali najglasneje kričimo.
    V.: Ko skupina želi sprejeti odločitev, so mnenja pogosto raznolika, ni pa enotnosti. Ali lahko pojasnite, kako v takem primeru priti do odločitve?
                B. C.: Gre za isto stvar - poskusite in naj se pokaže napaka. Če so mnenja različna, je to seveda moč pričakovati. Če je vaša skupina raznolika, bodo taka tudi mnenja, čeprav morda ne tako zelo različna kot v kakšnih drugih skupinah. Treba je sprejeti, da se mnenja razlikujejo.
                Lepota skupinskega dela je v tem, da pridemo do soglasja. Sprejmite to, da bodo razlike, veselite se jih. So del življenja. Uživajte v njih. Želite si raznolikih pogledov. Želite si pa tudi podobne poglede na različnost. Uporabite obe metodi. Naj ljudje povejo, kar mislijo, poslušajte jih. Nekatere ideje bodo izstopale, bolj smiselne bodo, bolj praktične, bolj uporabne. Naredite tako in naj odpade, kar je odveč. Poskusite in naj se pokaže napaka. Ne poznam načinov, ki jih ne bi poznali tudi vi. Ravno tako dobro veste kot jaz.
    V.: Enotnostjo skozi raznolikost je naša priložnost za zunanje delovanje energije sinteze pri povezovanju z drugimi skupinami. Spoznali smo tudi, da se mora enotnost skozi raznolikost notranje uresničevati v naših skupinah, če želimo, da bi ta novi izziv deloval. Enotnost skozi raznolikost je potrebno uresničiti povsod.
                B. C.: Se strinjam.
    V.: Ali je zavedanje drugih in medsebojno usklajevanje za doseganje enotnosti skozi raznolikost? Katere kvalitete in korake bi priporočali, da bi dosegli enotnost med različnimi skupinami in ljudmi?
                B. C.: Način morate najti vi. Ne potrebujete mojega načina. Potrebujete takega, ki deluje pri vas, v vaši skupini. Vaša skupina mora eksperimentirati. Uporabljajte različne načine. Nimam receptov, ki bi se jih lahko držali. Ne gre tako. Jaz navdihujem. Nisem stojnica z informacijami. Uporabljajte svoje darove.
    V.: Ali je britanska zastava morda simbol enotnosti v raznolikosti?
                B. C.: Britanska zastava je simbol enotnosti v raznolikosti. Natanko to je. Predstavlja zastave Anglije, Škotske, Severne Irske in Walesa.
    V.: V čem je razlika med raznolikostjo in razdrobljenostjo?
                B. C.: Razdrobljenost je brez oblike, enotnost v raznolikosti pa ni brez oblike. Oblika je rezultat enotnosti. Razdrobljenost sama po sebi nima nobene zunanje oblike ali enotnosti. Pri enotnosti skozi raznolikost različne skupine in pogledi niso fragmenti celote, so deli celote. Celota je rezultat njihovega zbliževanja in to daje obliko. Enotnost prihaja iz raznolikosti in ne obratno. Ne zgodi se najprej enotnost in nato raznolikost. Najprej je raznolikost in iz tega zraste enotnost - skozi premagovanje razlik, z naravnanostjo na skupen cilj, z vključevanjem idej. Dosežete določeno stopnjo skupinske zavesti. To ustvarja obliko, ki jo imenujemo enotnost.
    Vsakdo hrepeni po enotnosti. Vsakdo se pomika proti enotnosti. Zato se ljudje pridružijo skupini, zato se pridružijo političnim strankam. Iščejo podobno misleče ljudi, s katerimi se lahko povežejo. Cilj življenja je poenotenje. V prihajajoči dobi Vodnarja se bo to manifestiralo prek energije sinteze. Energija sinteze bo ljudi resnično povezala, postali bodo eno.
                Vsak narod, in vsak posameznik znotraj naroda, se bo s svojimi raznolikimi in različnimi pogledi in s svojim različnim pojmovanjem pomena in namena življenja izrazil na svoj način. Na ta način se bo oblikoval velik mozaik vseh idej in kreativnosti različnih narodov z različnimi žarkovnimi strukturami. Različne žarke imajo, da privedejo ta širok razpon različnih kvalitet v eno veliko enotnost. Ta enotnost je v umu Logosa. Njegov načrt izvršujemo, zavestno ali nezavestno. Zgodi se, ker je tako načrtovano. V naravi načrta Logosa je kar največja individualnost posameznih narodov, pri čemer vsak izraža svojo edinstveno kvaliteto, v trenutku prepoznavno in drugačna od vseh ostalih. Sčasoma pa bodo vsi postali del združene in spojene celote. Gre za združenost in spojenost razlik, ne za združitev istega. Amerika bi želela združitev istega, tako da bi vsi prevzeli njeno verzijo demokracije, kakor da bi poznali končno stopnjo razvoja demokracije. Vendar je načrtovano, da bo vsak narod izpolnil svojo usodo in da se bo iz vse te raznolikosti razvila enotnost.
                Če je vsaka cvetica na vrtu bela, je vrt lep, a dolgočasen. Vrt z le eno barvo cvetja ne bi bil pravi vrt. Vrt z vsemi barvami, vrt, ki je urejen tako, da so deli med seboj lepo povezani, je pravi vrt in s svojo svežino dviguje duha.
                Nekateri slikarji slikajo v eni barvi in morda še z različnimi odtenki te barve. To je enotnost, ampak ta enotnost je malce nepristna. To lahko naredite občasno. A če bi vse vaše slike bile ene barve in vse iste barve, bi imeli enotnost, ne pa tudi raznolikosti. Tudi pri ljudeh je zanimiva raznolikost.

    Trije eksperimenti Hierarhije - ZDA, Velika Britanija in Rusija

    V.: Govorili ste o britanskem Commonwealthu in o obliki enotnosti v raznolikosti, ki ima vlogo v načrtu Logosa. V tem smislu ste omenili tudi ZDA. V knjigi Externalization of the Hierarchy (Pozunanjanje Hierarhije, op. prev.) DK pravi, da je Sovjetska zveza kot velika federacija republik kaže sintezo prihodnosti. Ali lahko, prosim, pojasnite britanski Commonwealth, ZDA in nekdanjo Sovjetsko zvezo ter Načrt Logosa?
                B. C.: Trije vidiki načrta obstajajo: eden v Britaniji, eden v Ameriki in eden v Rusiji. Omenjal sem vlogo Britanije. Nisem še prišel do Rusije, zato je vaše vprašanje dobrodošlo. V Rusiji se odvija podobna vrsta eksperimenta.
                V Ameriki je zelo preprosto. Različni evropski narodi so se preselili v Ameriko. Nastala je mešanica različnih skupin in iz tega bo sčasoma nastalo nekaj povsem drugačnega. Američana prepoznaš na kilometer daleč. Zakaj? Na ameriškem obrazu je nekaj, česar na evropskem ni. Je zmes različnih skupin: germanskih, latinskih, afriških, indijanskih itn. Vsi ti različni rasni tipi in skupine so se pomešale in iz tega se je rodilo nekaj, česar prej ni bilo. Danes to ni več le mešanica na fizični ravni. Mojstri vidijo fizično raven kot najnižjo raven. To, kar zanima Njih, je vidik psihe, evolucija zavesti, evolucija zavesti različnih tipov in vidikov zavesti pri različnih ljudstvih.
                Človeštvo se ves čas razvija skladno z načrtom, ki je v umu Logosa. Hierarhija do uma Logosa lahko dostopa preko svojih višjih članov, kot sta Buda in Kristus, in ta načrt pozna. Njihovo delo je uresničevanje Načrta skozi človeštvo in nižja kraljestva. Eksperiment je trojni in zato zelo močan. Trikotnik ga dodatno potencira. Eno oglišče je v Britaniji, eno v Ameriki in eno v Rusiji.
                V Britaniji je Commonwealth, skupina mnogih svetovnih narodov, povezana v eni majhni državi. Vse članice Commonwealtha so bile privedene skupaj, a so obdržale svoj lasten obstoj in identiteto. Različne skupine ostanejo skupaj in se ne mešajo, ampak soobstajajo, in to relativno mirno.
                Rusija je tretji vidik tega eksperimenta. Sovjetska zveza je združila ogromno različnih ljudi, okoli 280 milijonov, in ti ljudje so živeli na šestini površine tega planeta, od St. Petersburga na zahodu do Vladivostoka na vzhodu. V tej velikanski državi so živeli mnogi različni narodi; evropski narodi zahodne Rusije, ljudje okoli Črnega morja, preko Kazahstana in Uzbekistana, nato islamski ljudje vzhodne Rusije do Vladivostoka. Zares nenavadna mešanica.
                Kar je bila nekdaj Sovjetska zveza, je zdaj razdeljeno (kot je napovedal Maitreja) in to se je zgodilo skoraj neopazno. Sedaj je to federacija avtonomnih in napol avtonomnih držav. Nekatere se še vedno borijo za svojo neodvisnost. Izmislili so si homogenizirano Sovjetsko zvezo pod skupino diktatorjev, močnih ljudi v Moskvi in komunistične partije, ki jo je tvorilo okoli 10 milijonov ljudi. Le okoli 10 milijonom ljudem je bilo dovoljeno pridružiti se komunistični partiji. Ta majhna skupina je svojo voljo vsiljevala 270 milijonom ljudi v Sovjetski zvezi - hoteli so enakost, pozabili so pa na svobodo. Moskovska vlada še vedno želela imeti več nadzora nad dogajanjem v delih nekdanje Sovjetske zveza, o tem ni dvoma. Ampak zdaj so to nacionalne, neodvisne države.
                Tudi Amerika je federacija držav z določeno stopnjo avtonomnosti. Imajo zvezni in državni zakon, ki nista vedno enaka. Države budno čuvajo svojo individualno identiteto in prav gotovo niso povsem podrejene zveznemu zakonu. Ljudje imajo velik vpliv na vodenje svoje države.
                V nekdanji Sovjetski zvezi neodvisne članice federacije teoretično popolnoma samostojno odločajo o tem, kako bodo vodile svojo državo, čeprav imata zahodna Rusija in Moskva določeno mero kontrole nad nekaterimi manj razvitimi državami. Na lokalni politični ravni potekajo tudi precejšnje borbe za ohranitev ali pa za strmoglavljenje starega komunističnega režima. Nekateri so po srcu še vedno komunisti. Za zaključitev tega procesa bo potrebno precej časa. Ustava Rusije in ustava Amerika sta si tako podobni, da je že kar nenavadno. Verjameta v iste stvari. Obe državi sta na šestem žarku. Obe mislita, da imata svobodo. Obe mislita, da imata pravico, ker sta v njuna teoretična cilja svoboda in pravica. V Ameriki je določena stopnja svobode, a zelo malo socialne pravičnosti. V Rusiji je bila določena stopnja socialne pravičnosti, a zelo malo svobode. Stvari sta se lotili z različnih koncev, zaradi različnih tradicij. Počasi bosta spoznali, da brez svobode ni pravičnosti in da brez pravičnosti ni svobode. Gre za eno in isto stvar.
                To so tri povezovanja evolucijskega načrta za razvoj človeštva, da bi prišlo do integracije skozi raznolikost. Pri vseh treh velikih eksperimentih - v Ameriki, Britaniji in zveznih državah Rusije - skušajo enotnost skozi raznolikost doseči na svoj način. Tako se Načrt uresničuje.
                Med temi narodi poteka seveda veliko izmenjav. Trikotniške energije Hierarhije tečejo skozi vse tri. Gre za tri najpomembnejša povezovanja na svetu v naslednjih približno 2.500 letih. Pripomogla bodo k popolni transformaciji človeštva. Žarki ali energije teh držav bodo povzročili spremembe: v Britaniji energije 2. žarka ljubezni in modrosti na ravni duše in 1. žarek moči ali vladavine na ravni osebnosti. V Ameriki 2. žarek ljubezni in modrosti na ravni duše in 6. žarek idealizma ali predanosti na ravni osebnosti. V Rusiji 7. žarek organizacije in rituala na ravni duše in 6. žarek idealizma ali predanosti na ravni osebnosti. Ti žarki bodo delovali skozi te tri skupine. Od časa do časa se bodo ljudje iz drugih narodov inkarnirali v britansko, ameriško ter rusko skupino in sčasoma bo to privedlo do enotnosti v svetu - z največjo raznolikostjo in svobodo vseh narodov.
    V.: Kaj je namen teh različnih razvojev?
                B. C.: Vsaka rasa ima sedem podras in vsi sedanji narodi so del pete korenske rase. Evropa in Amerika predstavljata peto podraso pete korenske rase. Iz teh ljudi, še zlasti v Ameriki, se počasi razvija jedro šeste podrase pete korenske rase. Peta podrasa izraža kvaliteto 5. žarka nižjega konkretnega uma. To je povzročilo napredek naše tehnološke znanosti. Šesta podrasa bo sčasoma izrazila višji vidik uma, ki ga imenujemo intuicija.
                To, kar mi na splošno poznamo kot znanost, je z vidika Mojstrov aktivnost nižjega vidika uma, pri čemer z besedo nižji ne mislijo nič slabega. To je preprosto nižji vidik uma, ki uporablja možgane in ustvarja današnjo, konkretno znanost.
    Obstajajo trije tipi znanosti. Konkretna znanost in tehnologija, nato je znanost višjega uma - filozofska, teoretična in abstraktna, znanost Einsteina na primer. Potem je tu še znanost psihe ali bele magije, ki jo uporabljajo Mojstri. Tudi to je znanost, kot ostale, ampak je neotipljiva, čeprav so njeni rezultati vidni.
                Mojster pride v sobo. Kako je prišel skozi steno? Pojavi se nenadoma. To naredi z belo magijo. Potem z uporabo iste znanosti nenadoma izgine. Nekaj ustvari v svoji dlani - ali pa Sai Baba ustvari sveti pepel, ko iztegneš roko. Spet psihološka znanost, vendar znanost, ki uporablja drugačno raven opreme psihe. Vse te znanosti so uporaba znanja in misli na različnih ravneh. Vse so v odnosu do temeljnega načela, da je v manifestiranem vesolju vse energija in da energija sledi misli.
                Kot sem dejal, šesta podrasa bo razvila intuicijo, védenje duše, ki se spusti v zavest skozi možgane. Funkcija nižjega uma je racionalizirati, razlikovati. Veš iz izkušnje, narediš primerjavo. Intuicija je nad mislijo. Je funkcija duše, preden se je spustila na raven misli. Duša ve na svoji ravni in to, kar ve, lahko pove skozi živčni sistem. Veš, ne da bi moral pomisliti.
                Tako se bo ta skupina izurila za uporabo intuicije in to bo za človeštvo velik korak naprej.

    Odstranitev krivde

    V.: 'Odstranitev krivde in strahu' sodi med Maitrejeve prioritete. Govorili ste o strahu. Ali lahko, prosim, spregovorite še o odstranitvi in premagovanju krivde?
                B. C.: Krivda in strah sta zelo povezana. Krivda je rezultat strahu. Temeljna situacija, ki povzroča strah, povzroča tudi krivdo. Strah, da si grešil. To je posledica 2000 letnega napačnega učenja krščanskih skupin, ki je milijardi kristjanov vcepilo strah in krivdo. V vsaki inkarnaciji se srečajo z isto rečjo - s strahom, ki vceplja krivdo, in krivdo, ki vceplja strah. To povzroča veliko škodo na področju samospoštovanja. Ves ta strah in krivda, skupaj z različnim starodavnim praznoverjem, ki polni ume ljudi drugih religijskih tradicij, ustvarjata močno blokado na poti prebujanja zavesti.
                Maitreja bo veliko pozornosti posvetil odstranjevanju strahu in krivde iz človeštva. Tega ne bo dosegel s preprostim manipulativnim posegom, ampak bo to storil skozi svoje učenje. Pokazal vam je pot, sedaj jo že poznate. Pot do odstranitve straha in krivde je prakticiranje treh tehnik, ki jih Maitreja predlaga. Vcepite, pridobite in vase vgradite poštenost uma, iskrenost duha in nenavezanost. Če je to storjeno vztrajno in pravilno se neizogibno vzpostavi nenavezanost, v kateri strah in krivda izgineta.
                Če ste nenavezani, ste osvobojeni krivde in strahu. Ne more biti drugače. Krivda in strah obstajata zaradi navezanosti. Če ste navezani na svoja prepričanja - krščanska, muslimanska ali budistična - in počnete stvari, ki so v nasprotju s temi prepričanji, živite v krivdi in strahu. Rimokatoličanom, na primer, je rečeno, da ne smejo imeti spolnih odnosov izven zakona, v zakonu pa ne smejo uporabljati kontracepcije. Pa vendar to počnejo milijoni katolikov in nato zaradi svojih dejanj živijo v krivdi.
                Za rimokatoličane je to neizmerna notranja borba. Ali naj ubogajo določbe Cerkve, ki jih je podpisal papež - ne smeš imeti spolnih odnosov zunaj zakona, v cerkvi ne moreš biti dvakrat poročen, kontracepcija je greh? Če rimokatoličani verjamejo temu, kar govori papež, so v težavah, kajti zdrav razum jim pravi, da to ni narobe ali grešno. Je naravno in normalno. V njih sta vcepljena krivda in strah pred kaznijo.
                Maitreja bo krivdo in strah iz človeštva odstranil tako, da bo spregovoril z zdravim razumom. Vi se tega lahko osvobodite s treningom nenavezanosti. To je vse povezano z nenavezanostjo. Če ste zaradi strahu pred kaznijo navezani na kazen, se počutite krive. Če niste navezani teh občutij nimate.
                Nekatera dejanja so napačna, ampak se jih da popraviti. Zakon karme popravlja vsa dejanja. To je velik dobrodejni zakon. Ko storite kaj napačnega, destruktivnega, je to spremenjeno zaradi povratnega delovanja, ki je po zakonu karme usmerjeno k vam. Gre za posledico in ne kazen.
                Zakon karme ne obsoja, temveč posreduje preprost zakon: "Kakor boste sejali, tako boste želi." Ustvarjate misli in ustvarjate dejanja. Učinki zrastejo iz teh vzrokov, te učinke ste v tek pognali vi in ti učinki naredijo življenje dobro ali slabo. Nekaj bo dobrih, nekaj pa bolečih. Ampak povzročili smo jih mi sami. Kazni ni. Je pa karma, ki je zakon uravnovešanja: "Kakor boste sejali, tako boste želi." Maitreja bo zakon karme predstavil na tak način, da ga bodo ljudje resnično razumeli. Videli bodo, da je najboljše dejanje neškodljivo dejanje, kajti na ta način žanjete neškodljive rezultate - ustvarjalne, dobre posledice. Imate dobro karmo.

    Skupina za ponovni prihod in učinkovita predstavitev
    V.: Ali je osnovni namen te skupine še vedno seznaniti svet s ponovnim prihodom?
                B. C.: Kaj drugega bi lahko bilo? Ta skupina ne bi bila skupina, če ne bi imela tega kot svoj prvenstven namen. Ta pa je, seznaniti svet z najpomembnejšo informacijo, ki je bila kdajkoli posredovana: Kristus se vrača v svet! Kaj bi lahko bilo večje, pomembnejše? V čem bi lahko bilo delo te skupine drugačno po vseh teh letih? Ste videli Maitrejo? Ali svet res ve, da je Maitreja s skupino, ki je okoli Njega, v svetu? Povedali so mi, da okoli 30 milijonov ljudi pozna to zgodbo, da so jo slišali in da je 20 milijonov od teh ljudi odprtih za to in verjamejo, da bi to lahko bilo res. To sta dva od treh ljudi, ki so jo slišali. To je pomembno. Okoli 2 milijona ljudi je stoodstotno prepričanih, da je to res. To je skromna manjšina, vendar še vedno zelo pomembno število. K sreči vam zgodbe ni potrebno predstaviti vsakomur, da bi ustvarili prepričanje pri večjem številu ljudi. Potrebno je le določeno število ljudi, ki to sporoča svetu. S svojim delom in miselnimi oblikami, ki se širijo v vseh smereh, lahko ustvarjajo mnogo širšo zaznavo dogodka. Zato je delo te skupine res še vedno to, kar je vedno bilo - seznaniti svet s ponovnim prihodom.
    V.: Ko delamo v različnih akcijskih skupinah, političnih in družbenih, pri katerih ugotovimo, da delajo za Maitrejeve prioritete, ali naj bo naša prioriteta govoriti o Maitreji ali podpirati njihovo delo?
                B. C.: Ne eno ne drugo. To je vprašanje zdrave pameti. Kako lahko ustvarjalno in inteligentno delate z drugimi skupinami, ne da bi omenili, za kaj gre pri vaši skupini? Ali je mogoče, da neko obdobje delate s podobno mislečimi ljudmi, ki delajo za iste prioritete kot Maitreja, ne da bi vam nekako ušlo ime Maitreja? Uporabite zdravo pamet. Včasih boste želeli govoriti o Maitreji, ker boste naprošeni in boste imeli publiko, ki jo bo to zelo zanimalo. Drugič pa boste začutili, da ni priložnosti za to. Upam, da se to ne bo zgodilo prepogosto. Toda pri tem ni nobenega 'moram'. To ni prioriteta. Če delate z drugimi skupinami, potem delate z drugimi skupinami. Tedaj torej ni prioriteta govoriti o Maitreji. Toda, če lahko govorite .
    V.: Med skupinami obstajajo različni pristopi do širjenja informacije. Ali je predavanje boljši pristop kot, na primer, če prikažemo enega od vaših videov in odgovarjamo na vprašanja?
                B. C.: Odvisno je od tega, kdo predava in kdo prikazuje video. Uporabite vse. Vse to je voda na naš mlin. Uporabite vse, kar imate in deluje. Gre preprosto za to, da uporabimo vse, kar deluje. Osebno pa menim, da ni uspešnejšega načina predstavljanja te zgodbe, kot je govoriti posamezniku ali veliki skupini iz oči v oči. Po mojem mnenju se nobena video projekcija ne more primerjati z živim, neposrednim učinkom človeka, ki govori iz srca v popolnem prepričanju. Vaše prepričanje postane njihovo prepričanje. Energija, ki jo izražajo vaše misli, prebudi njihove najboljše motive in upanja. Počutijo se razsvetljene in pogosto na nek način blagoslovljene.
    V.: Ali bi bil naš čas dobro izkoriščen, če bi uvedli organizirane javne razprave s tremi ali štirimi skupinami, ki imajo prioritete skupne Maitrejevim, in pri tem odkrito poudarjali tako različnosti kot tudi skupne točke vsake od skupin?
                B. C.: Da, s tem bi bil vaš čas dobro izkoriščen. To je eden od mnogih načinov, kako izkoristiti čas, ne 100 odstotkov vašega časa, toda poskusite. Poskusite in ugotovite, kako se obnese.
    V.: Ko delamo z drugimi organizacijami, kako naj se predstavimo? Kakšno ime organizacije naj uporabimo?
                B. C.: Poimenujete se lahko kakorkoli, ali pa ste brez imena. To ni važno. "Nimamo imena, smo samo skupina ljudi. Mislimo, da imate prave prioritete, tudi mi imamo prave prioritete in se lahko skupaj pogovarjamo." Ni vam treba imeti imena. Če vprašajo, katero literaturo imate, jim lahko pokažete literaturo fundacije Share International, toda vi niste Share International, vi ste vi sami.
    V.: To vprašanje je vprašanje različnega predstavljanja ponovnega prihoda. Če je res, da so drugi štirje starejši učenci zavrnili predstavljanje tega javnosti, potem je bila zgodba doslej morda predstavljena le iz enega zornega kota in sicer kot nadaljevanje dela Blavatske/Baileyjeve. Bi želeli to komentirati, prosim?
                B. C.: Res je, tako je bila predstavljena, vendar nisem nikdar rekel, da so ti drugi štirje starejši učenci. Rekel sem, da obstajajo štirje drugi učenci. Nisem rekel, da je katerikoli od njih starejši. To je razlika. Nobeden od njih ni bil v stiku z Mojstrom. Če bi bili, bi verjetno delovali kot jaz. Če sam ne bi bil v stiku z Mojstrom in bi prejemal informacije, kot so jih verjetno oni, verjetno tudi sam ne bi deloval. Toda, Mojster mi je rekel: "Pojdi naprej, pojdi med ljudi in povej to svetu."
                Ne predstavljate si, kako je bilo to težko. Da grem med ljudi in govorim svetu sploh ni bila moja ideja. Tega ne bi nikoli počel, če ne bi bil v to do neke mere potisnjen. Zato tudi ne krivim drugih, da niso prišli v ospredje. To je torej res, da to v veliki meri prihaja kot nadaljevanje informacije Blavatske/Alice Bailey, za katero menim, da je korektna. Nikoli je ne bi mogel predstavljati kakorkoli drugače. Prežet sem z nauki Blavatske in Alice Bailey, za katere verjamem, da so neposredni nauki Hierarhije. Zanima me samo tisto, kar verjamem, da je resnica.
                Vendar obstajajo še drugi načini predstavljanja te informacije. Lahko ste verujoči kristjan. Prepričan sem, da so mnogi ljudje v skupinah verujoči kristjani. Oni bi lahko šli med ljudi in govorili o tem kot o vrnitvi Kristusa in se jim ne bi bilo treba sklicevati na Alice Bailey ali Blavatsko ali na katerega od naukov, ki so bili podani. To informacijo je mogoče predstaviti na mnogo različnih načinov. Sam pa nisem eden od teh ljudi, zato je ne morem predstavljati kakorkoli drugače, kot to že počnem. Vendar sem popolnoma prepričan, da jo je mogoče predstaviti na druge načine.
                Na primer, muslimani pričakujejo Imama Mahdija. Bila sta dva Pakistanca, ki sta bila poslana v London približno takrat, ko je tja prišel Maitreja. Oba sta srečala 'svetega moža', eden v Lahoreju, drugi v Karačiju. Nista se poznala med seboj in sveti mož je bil različen, toda obema je povedal enako zgodbo. Šla naj bi v London, da pripravita pot Imamu Mahdiju. Eden je bil novinar in je bil vključen v politiko. Rekel je: "Ne, ne morem. Imam svoje delo. Sem novinar in član politične stranke očeta Benazir Bhutto (preden je bil ubit). Rekel je: "Nikakor ne morem tja". Sveti mož mu je mesece pred tem povedal, da bo moral v London. Dal mu je stvari, ki jih je pred leti izgubil, poznal je tudi podrobnosti o njegovi družini, ki so bile znane le njej. Predstavil se je kot nekdo, ki ogromno ve. Rekel je: "Če ne boš šel, te bodo dogodki prisilili v to."
                Enako se je zgodilo z drugim Pakistancem, ki je bil odvetnik. Rekel je: "Ne morem iti. Imam svojo odvetniško prakso." Sveti mož mu je rekel: "Če ne boš šel, te bodo dogodki prisilili v to."
                Končalo se je tako, da je bil g. Bhutto ubit in vsi, ki so bili z njim povezani, so postali osumljenci. Iskali so člane Bhuttove stranke. Ne vem, na kakšnem mestu je bil novinar, vendar je bil močno povezan s stranko. Imel je brata, ki je živel v azijski skupnosti v Londonu. Pustil je službo in odšel v London, kjer je dobil delo novinarja pri pakistanskem časopisu.
                Odvetnik je medtem ugotovil, da mu posel propada in preden je bilo prepozno, ga je prodal za ceno dobrega imena svoje prakse in tudi on odšel v London. Ta dva človeka se nista med seboj poznala in se nista srečala, dokler nisem v enem od časopisov azijske skupnosti objavil celostranskega oglasa, ki je sporočal, da se je Mahdi vrnil v svet in da živi v azijski skupnosti v Londonu. Informacija je obšla vso skupnost. Ta dva človeka iz Pakistana sta to prebrala. Zgodilo se je, da je brat enega od njiju poznal drugega. In tako je oba povabil in odkrila sta, da sta imela natanko enako izkušnjo, vsak v drugem mestu, vsak z drugim svetim možem, ki pa jima je dal natanko enaka navodila. In tako sta sklenila, da stopita v stik z menoj in sem ju spoznal. Maja 1982 sem sporočil, da je Maitreja v azijski skupnosti v Londonu in, da če ga bodo znani novinarji večjega kalibra skušali poiskati, se jih bo približal. Pričakoval sem, da bo mnogo tujih novinarjev to storilo in prosil sem ta dva moža, da jim bosta za vodnika v tej precej zaprti azijski skupnosti, s čimer sta se strinjala.
                Kakorkoli že, tisti, ki je bil novinar, je le čakal, da ga Maitreja potreplja po rami. Drugi pa je o Imamu Mahdiju prebral vse, kar je mogel, in se ob tem spremenil v muslimanskega fundamentalista. Odtlej je pisal knjigo o prihodu Imama Mahdija v svet. Informacijo o prihodu lahko predstaviš na način kristjana, muslimana, budista. Maitrejo Budo pričakujejo vsi budisti. Japonski budisti menijo, da je do prihoda še 5 milijard 670 milijonov let, torej se ne mudi. Predstaviti ga je mogoče, kot da gre za Krišno ali Kalki avatarja ali kot judovskega Mesijo. Vsi ti se nanašajo na Maitrejo, če to ljudje vedo ali ne.
                Sam to predstavljam na način Hierarhije, za katerega menim, da je najbolj informiran, najresničnejši, najgloblji in najmanj popačen. Vsi religiozni načini so do neke mere popačeni. Trajalo je na stotine ali tisoče let, da so prišli do nas in vsi so se medtem popačili. Vsak verski spis je do neke mere obarvan. Menim, da le v ezoteričnem nauku dobite korektno informacijo.
                Če ste v stiku z Mojstrom, je to od vsega najbolje. Ne potrebujete nikakršnih knjig ali kakih drugih naukov. Lahko govorite neposredno in to je najbolje. Toda, to je redko; to je resnično dokaj redko.
    V.: Dejali ste, da bodo nekateri problemi rešeni šele potem, ko se bo pojavil Maitreja. Ali to velja tudi za reformo Združenih narodov?
                B. C.: Združeni narodi zaenkrat še niso razpoloženi za korenito reformo, s katero bi se znebili pravice veta. Trenutno še ni možnosti, da bi se Amerika odpovedala uporabi veta, isto bi rekel za Veliko Britanijo, Francijo, Rusijo in Kitajsko. Vsi imajo radi veto in moč, ki jim jo daje.
                Kar zadeva rekonstrukcijo Združenih narodov, menim, da se kaj takega ne bo zgodilo, dokler Maitreja ne bo dodobra in resnično uveljavljen in bodo znani njegovi nazori. Ni načina, da bi Združeni narodi dosegli pravo demokracijo, dokler obstojajo pritiski Varnostnega sveta in traja pravica veta, demokratičnega glasu Generalne skupščine pa ni slišati. Ne morem si predstavljati, da bi se to lahko zgodilo, dokler Maitreja ni sprejet in dokler njegove misli, ideje in prioritete ne vodijo človeštva. Mislim, da bomo potrebovali Maitrejo, da bi to izpeljali.

    Zlom borznih trgov

    V.: Ali bo potreben zlom borznih trgov, da bi resnično dosegli spremembe, ki se bodo gibale v smeri preobrazbe Svetovne trgovinske organizacije, Mednarodnega monetarnega sklada, Svetovne banke ter Varnostnega sveta Združenih narodov itd.?
                B. C.: Mislim, da bi bile potrebne resne motnje v obstoječih borznih trgih, ne nujno popoln zlom, toda resne motnje v normah, da bi nastal premik v nazorih večjih vlad - vlad G8 - da bi izpeljali še druge reforme. V Svetovni banki, Mednarodnemu denarnemu skladu itd. se ne bo nič zgodilo, dokler ne pride do velike motnje v gospodarski 'realnosti' sedanjega časa. To je realnost, ki jo hočemo. Vse skupaj je fantazija, želimo pa svetlobo dneva. Do tega bo prišlo, ko bodo gospodarski pritiski dovolj močni.

    Politika / moč ljudstva

    V.: Kako lahko ljudje dosežejo več raznolikosti v politični zastopanosti?

                B. C.: Ljudje morajo doseči, da njihove zahteve postanejo znane, in delovati. Delovati morate. Maitreja je rekel: "Nič se ne zgodi samo od sebe. Človek mora delovati in uveljavljati svojo voljo". Če hočemo proces delitve dobrin, moramo prisiliti vlade, da ga sprejmejo. Vlade so tu, da služijo ljudem, in nadaljevale bodo s služenjem ljudem, tako kot to počnejo. Če pa hočete spremembo, če hočete več zastopanosti, potem morate vlade v to prisiliti. Prepričan sem, da ljudje želijo več zastopanosti, kar pomeni, vzeti nekaj moči iz rok maloštevilnih posameznikov, ki v večini primerov vodijo vlade v svetu. Svoji moči se ne bodo odpovedali prostovoljno. Ko pa ljudje to zahtevajo, ko gre vsak dan na protestni pohod na tisoče, sto tisoče ljudi, ki napolnijo trge in ceste mest in se nočejo umakniti, tedaj lahko prisilijo katerokoli vlado. To smo že videli.
    V.: Ali ustava jamči človekove pravice?
                B. C.: To je odvisno od sistema. V Veliki Britaniji nimamo ustave, imamo pa razmeroma pošten sistem vladanja.
                V Ameriki ljudje veliko govorijo o ustavi in pravicah ljudi, v praksi pa pravice ljudi, ki so v ustavi svete, krši tekoča administracija. Vsaka avtokracija na svetu se obnaša enako, ne glede na to, kaj pravi ustava.
    V.: Ali so katere od vlad že začele razmišljati o delitvi dobrin?
                B. C.: Nobena od sedanjih vlad ni vpletena v proces delitve svetovnih virov. To je tista stvar, ki bi lahko rešila svet, vendar je nikoli ne jemljejo kot resno idejo. Vse druge metode, s katerimi so poskušali, so propadle in to je neizbežno pripeljalo do stisk in vojne.

    Nova politika

    V.: Ali imajo Castro, Chavez in Morales drugačen model vladanja od zahodnih demokracij?
                B. C.: Castro je zadnji voditelj starega kova, iz političnega vidika komunist, ki je vodil Kubo zadnjih približno 50 let. Chavez je malo drugačen, Morales pa spet drugačen. To je drugačen svet. Castro je zadnji od voditeljev starega komunističnega stila. Po mojem mnenju je nekoliko zastarel.G. Chavez, ki je - milo rečeno - nekonvencionalen tip predsednika, ima bistre ideje: nekatere med njimi so malo neobičajne, vendar so na določeni liniji. Prihaja iz Tretjega sveta. Venezuela je bila do odkritja nahajališč nafte zelo revna dežela. Danes je bogata država z ogromnimi zalogami nafte in je zato nenadoma postala pomembna, zlasti Združenim državam Amerike. Ameriki ni všeč ton Chavezove vlade, vse preveč leva je za tiste, ki so v Ameriki na oblasti, da bi jo hoteli imeti na svojem pragu. Vse preveč je podobna Allendejevi vladi v Čilu, ki se je je CIA znebila. Zato so Američani dali na milijone dolarjev za podporo opozicije v Venezueli, da bi kar se da najbolj pritisnili na Chevazovo vlado in jo poskušali na ta način spodkopati. V Venezueli je veliko bogatih desno usmerjenih organizacij, skupin, poslovnežev, ki so veseli teh milijonov dolarjev za svojo propagando in za skupine, ki nasprotujejo temu, kar se jim zdijo revolucionarne sile Chavezove vlade. Medtem pa Chavez potuje po svetu in gradi stike z mnogimi vladami.
                 V Veliki Britaniji medtem naša tako imenovana skupina Novo delo (New Labour) pomeni drobcen odstotek delavskih idealov in poštenega delovanja, ter velik del, morda 80 odstotkov, komercializacije, ki je osnovana na tržnih silah. Maitreja pravi, da tiste vlade na svetu, ki slepo sledijo tržnim silam, vodijo svoj narod v uničenje. In natanko to je tisto, kar se dogaja po vsem svetu. Tržne sile že po svoji naravi uničujejo našo civilizacijo. Ta uničevalski princip -komercializacijo - lahko opazujete, kako iz gospodarskega procesa na svetu izganja vse, kar je zdravega, kar je pravičnega in celo to, kar je zdrava pamet. Komercializacija najde načine, da vsako vladno delovanje, kot sta zdravstvo ali šolstvo, in ljudi same spremeni v orodja tržnih sil.
                Chavez in Morales imata rahlo različna modela vladanja, vendar obstaja mnogo modelov. Nekatere imenujemo demokratične, nekatere na pol demokratične, nekatere izrazito nedemokratične itd. Sčasoma se bo svet združil. Energije Vodnarja bodo neizbežno povzročile večjo sintezo, toda danes energije Rib ljudi ženejo v različne smeri.
    V.: Ali mislite na združevanje pod enim gospodarsko-političnim sistemom?
                B. C.: Lahko bi postali na ameriški način združen svet, ki bi sledil ameriškemu gospodarskemu sistemu, usmerjenemu na tržne sile. Te temeljijo na tekmovanju in dobro služijo majhnemu številu ljudi, slabo pa večini ter s tem ustvarjajo razkol, strah in zaskrbljenost, sčasoma pa terorizem in vojno, kar imamo danes. Morda si mislite, da bi lahko poskusili združiti svet v smislu ameriškega stila imperija - pax Americana. Vsakdo bi imel ameriško zamisel o demokraciji in svet bi tako ali drugače nadaljeval s pohlepnim tekmovanjem, ne da bi šel v vojno. Toda to je fantazija. To se ne bo nikoli zgodilo.
                Vojne in terorizem imamo danes zato, ker so ameriški nazori stvar preteklosti. Svet je zaradi ameriške gospodarske prevlade prisiljen v oblike vladanja in odnosov, ki so sami po sebi za prihodnost nemogoči. Tekmovanje, ki je v to vpleteno, ne prinaša naklonjenosti, dobre volje, ker se nanaša na preteklost in nima ničesar dati prihodnosti. Tisto, kar potrebujemo, je gotovo dobronamernost, toda tekmovanje ne prinaša dobronamernosti, saj je njeno nasprotje. Kot si lahko predstavljate, rojeva bitko za trge in vsiljuje trdo sklepanje poslov proti konkurentom. Ta pot vodi v konfrontacijo, sčasoma pa v vojno in v še več vojn. To je pot preteklosti.
    V resnici gre za izbiro med tekmovanjem in sodelovanjem. Sodelovanje je pot prihodnosti in edina pot, ki bo služila človeštvu.
    V.: Zakaj so vlade zdaj videti tako neučinkovite?
                B. C.: Vlade vedo le, kako delovati v smislu preteklosti, to pa ne velja več. Zato danes na Zemlji ni vlade, ki bi dejansko lahko vladala. Trudijo se po svojih najboljših močeh, nobena pa ne uspe, ker v osnovi uporabljajo preživele metode.
    Le ena stvar - zadnja, ki se je bodo domislili - bo spremenila sedanjo slepo ulico, v katero so zašle vse vlade in sicer, da slovesno odprejo sistem delitve dobrin.
    Takoj ko bodo to storile, bodo ustvarile zaupanje, ki jim bo omogočilo, da se bodo v duhu sodelovanja lotile vseh drugih problemov. Te probleme je potrebno rešiti v duhu sodelovanja. Narodom ne morete vsiliti rešitev, ki jih nočejo. To se lahko zgodi le s sodelovanjem, ko nastane zaupanje, ki ga ustvari delitev in omogoči, da se zgodi sprememba. Nato bo dobronamernost, ki ga bo rodilo zaupanje, omogočilo reševanje problemov, ki se danes zdijo nerešljivi.

    V.: Na newyorškem predavanju ste rekli "Rešiti se moramo" in publika vam je zaploskala. V tem vidim velik izraz združevanja v okviru prihoda, ki gre v nasprotni smeri od skrbi in/ali projekcij o Učitelju sveta kot odrešitelju.
                B. C.: Obstajata dva vidika tega vprašanja. Eden je globalen, eden pa oseben. Maitreja prihaja, da navdihne človeštvo, da bi rešilo planet in človeštvo pred tem, da se uniči. Njegov nauk je tisti, skozi katerega nas skuša navdihniti, da bi napravili to spremembo. To je pričakovanje, ki ga ima večina ljudi do Njega kot 'rešitelja'. Toda delo moramo opraviti sami. Kot je rekel že dolgo tega, mora človeštvo samo postaviti vsak kamen, vsak zidak na pravo mesto. (Agni Yoga: Leaves of Morya's garden / Listi Morjevega vrta). "Jaz sem le arhitekt načrta, vi ste tisti, ki ste voljni zgraditi tempelj resnice." (Maitrejevo sporočilo).
                Drugi vidik zadeva njegov odnos do vsakega posameznika. V tem primeru ni rešitelj, ampak znova učitelj. Mi moramo sebe rešiti s pravilnim odzivanjem na njegov nauk. Nihče drug tega ne more storiti, niti sam Maitreja.
                Učitelj sveta je rešitelj, toda on ne prihaja, da bi nas rešil. Prihaja, da nas bo učil, reševanje pa v resniciopravljamo mi. Rešujemo se s pravilnim odzivanjem na njegove nauke, to pomeni, s tem da iz naukov ustvarjamo dinamično moč znotraj svojega življenja. Reševanje je vedenje. Ko postanete in ste Jaz, ste se rešili.
    Krščanske skupine svetu to že 2000 let predstavljajo v smislu odrešenika, ki bo prišel na svet, da bi ljudi rešil posledic njihovih grehov. Toda, to nima zveze z grehi. Gre za preobrazbo samega sebe. Spreminjamo se in vstopamo v proces odrešitve. To je proces, ki poteka korak za korakom.
                Rešujemo se v odzivu na nauke in predvsem s tem, da jih uporabljamo pri sebi. Nauke lahko slišite in ostanejo nauki, kot je bilo to zadnjih 2000 let pri milijonih ljudi. Nauke, ki jih je Maitreja podal prek Jezusa in so jih ljudje slišali in jih vnesli v Sveto pismo, so - ali skušali opravičiti ali pa so še vedno tako pomembni kot so bili, le da niso bili v rabi.
                Če naukov ne uporabljamo, če niso dinamična moč znotraj nas in s tem moč za spremembo, se ne rešimo. Če jih vsak dan, vsak teden, vsako leto pravilno uporabljamo, nas nauki polagoma spreminjajo. S tem pridemo bližje duši, vsrkamo vase več energije, več svetlobe duše. V naša telesa vnašamo več subatomske materije in jih s tem spreminjamo, poduhovljamo in postopoma izpopolnjujemo. To je reševanje - rast v podobnost z dušo.
                Duša skuša sebe izraziti prek svojih vozil - moškega ali ženske - toda ti se morajo odzivati na nauke. Zato tudi pride Učitelj, da nas znova spomni na zakone: zakon karme, zakon ponovnega rojstva, zakon neškodljivosti. Te zakone moramo pravilno uporabljati, dinamično glede na naše življenje, ne le kot idejo, ki ostaja v glavi, vendar ne opravi ničesar. Če je le spomin v možganih, ne opravi popolnoma ničesar. Dejansko jo moramo uporabljati, da postane kvas, tako, da nas spremeni. Dvigne nas in nas spremeni. Spreminjati se morate v skladu z naukom.
                 To ni znanje samo po sebi. Je nagonski odziv na dinamiko nauka. To je proces, niso le besede, niso le pridige, ni le nekaj, kar si je treba zapomniti. Ni pomembno, ali si to zapomnite v smislu besed. Pomembno pa je, če postane dejaven proces v vašem življenju in vas vodi od zavedanja do zavedanja, od posvečenja do posvečenja in postopoma do popolnosti. To pomeni biti rešen in nihče tega ne more storiti razen vas.

    Share Slovenija
    www.share-international.net/slo

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • www.share-international...
  • Več od avtorja Pozitivke
  • Več s področja * Osebna rast in odnosi

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Trackback

    Trackback URL for this entry: http://www.pozitivke.net/trackback.php/20070318201717443

    No trackback comments for this entry.
    Enotnost v raznolikosti | 0 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,68 seconds