NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024
  • Vabilo na Festival duševnega zdravja 2024

  • četrtek 16-maj
  • Spekter. 70 let Zbirke UGM

  • petek 17-maj
  • EKO 9: Oči v skali

  • sobota 18-maj
  • Mesec mode v muzeju

  • nedelja 19-maj
  • Čarobna glasba Harryja Potterja

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  • ponedeljek 27-maj
  • Still Corners (UK) - 27. 5. 2024, Škofjeloški grad - Festival In Memoriam prof. Peter Hafner - 15 let

  • petek 31-maj
  • Operna noč

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Roža rožmarina   
    sreda, 17. januar 2007 @ 20:20 CET
    Uporabnik: gabriel s

    Tako lepo poljubljaš,
    da diši po rožmarinu,
    ko oblake mi obljubljaš
    in srce namočeno v vinu...

    Tako lepo poljubljaš,
    da mi dušo boža
    in zvestobo mi obljubljaš,
    kot rožmarina roža...

    Tako lepo poljubljaš,
    z nežnim cvetom rožmarina,
    da vame se zaljubljaš,
    a ura kliče, ura petelina...

    Tako toplo poljubljaš,
    slovesa čas je čas pelina
    in ko v zarji se izgubljaš,
    mi srce diši od rožmarina...

    gabriel s

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja gabriel s
  • Več s področja * Poezija, pesmi in verzi

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Trackback

    Trackback URL for this entry: http://www.pozitivke.net/trackback.php/20070116202020740

    No trackback comments for this entry.
    Roža rožmarina | 66 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: danaja... dne sreda, 17. januar 2007 @ 23:12 CET
    Gabriel, lepo...
    lepo si napisal, prav čutiti je njene poljube...

    S pozdravi,
    Danaja


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: gabriel s dne četrtek, 18. januar 2007 @ 07:05 CET
    Danaja, ti si pa lepo napisala komentar..., ja, kar čutiti je poljube rožmarina!

    Hvala in lep pozdrav! gabriel s


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne četrtek, 18. januar 2007 @ 09:21 CET
    Gabrijel, prijeten vonj, navdih in nastala je rožarinka.
    Do cvetov, žejna do cvetov z vejico rožmarina.
    Lepo. Naj živi ljubezen!

    LP Tatjana


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: Ajda dne četrtek, 18. januar 2007 @ 09:56 CET
    zanimivo, da si pri svoji pesmi , ki govori o poljubu, disecem po rozmarinu, izbral ravno rozmarin. Morda se bom najedla rozmarina in prisla k tebi;), da mi bos povedal, kako disijo poljubi...Hehe, saj ves, zdajle malo nagajivi hudicki razgrajajo in vem, da s tvoje strani ne bo zamere, ali pac?:)... Izziv je tu in .....

    lp, ajda


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: gabriel s dne četrtek, 18. januar 2007 @ 10:45 CET
    Draga Tatjana in Ajda!

    Kakorkoli že, rožmarin naj bi včasih neveste dale v lase in s tem sporočale ženinu svojo vdanost in zvestobo! Kar se mene osebno tiče, rožmarin ima res prekrasen vonj, okrog hiše ga bom imel spomladi vse polno in že zdaj uživam ob misli na njegove prijetne vonjave! Glede tvojega predloga, Ajda, sem se pa vsekakor nasmejal :):) in ker si prebrala, kaj naj bi rožmarin pomenil v nevestinih laseh, potem je odgovor na dlani :):)!!


    Hvala za komentar in lep dan! gabriel s


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: Ajda dne četrtek, 18. januar 2007 @ 11:48 CET
    Hja, kaj si je pa dal zenin v lase? A je bil pogoj, da je bila samo zenska zvesta:). No, bolje da nic od tega v laseh, aneda?;)


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: Estella dne četrtek, 18. januar 2007 @ 16:21 CET
    Jaz pa nekaj ne razumem Gabrijel...saj si menda poročen ali pa imaš partnerko ali celo ljubico... ti pa pišeš takšne ljubezenske pesmi bivši ljubici, ki tega niti prebrala ne bo.Kaj si hotel s tem narediti...da bi se ti vrnila?Ali pa si mogoče hotel prizadeti svojo ženo,partnerko,sedanjo ljubico?....saj lahko bi rekel da je to le pesniška fantazija...a ti si v komentarju pod Misel tedna povedal, da so poljubi od tvoje bivše dišali po rožmarinu...zdaj si ji pa še ljubezensko pesem napisal.Veš čebi meni moj dragi naredil kaj takega...dabi pisal ljubezensko pesem bivši in to v javnem elektronskem časopisu...bi bila zelo prizadeta.In če bi še nasadil rožmarin okoli hiše bi ga izpulila in mu ga zmetala v posteljo Tu ga imaš in vohaj ga, da se ga boš enkrat zasitil! To bi jaz storila...saj veš da sem razborita.Pa tudi se nebi čudila če te bo ona se pravi partnerka, prijateljica, ljubica...zaradi te zares velike napake dala na čevelj.

    *Estella*


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: Violeta dne četrtek, 18. januar 2007 @ 19:03 CET
    Ojoj, Estella se je pa res rashudila:)))))) Boge rožice bi, kar potrgala, saj prav one ničesar niso krive. Gabrielja s že, ker dala na čevelj (zdaj je pravzaprav zima in mislim, da kakšni škornji bi bolj odgovarjali vremenu).

    Estella, NE POZABITI, DA JE TO LE POEZIJA-DOMIŠLIJA.
    In, prav zato, ker je to elektronski časopis, kjer lahko ostaneš anonimen, lahko izraziš svoje čustvene fantazije in v tem ni nobenega kriminala ali bilo kakšne amorale. Vsi smo bili zaljubljeni in vsi smo kdaj pa kdaj se spomnimo svojih bivših in, če so spomini prijetni lahko jim posvetimo delček svojega časa in si dovolimo trohico nostalgije.
    Menim, da ni potrebe vsak verz ali pesem jemati tako osebno. Drugače pa mi je všeč tvoja ženska odločnost: »Evo ti dragi, rožice, evo ti nogica, evo ti ljubica, evo ti klinični center, upam dragi, da boš hitro okreval…« ;)))

    __________________________________________________
    Gabriel, pišeš zelo lepi pesmi sladke, sanjave, pravi balzam za žensko srce.

    Piši šeeeeeeeee... ;)


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: Estella dne četrtek, 18. januar 2007 @ 19:57 CET
    Violeta, a tole je zate poezija-domišljija:

    Ah, Tatjana, sem se moral oglasiti :):):)! Veš, dekle, kateri sem pa jaz dal srce, seveda v podobnih letih, ko si ti "merkala" salonskega leva, je imelo poljub, ki je dišal po rožmarinu! Kako to lepo diši, tako lepo, da sem celo pesem napisal o tem... A žal, dekle je odšlo, tisti vonj po rožmarinu pa še vedno nosim v srcu....Tako mi srce še danes po rožmarinu diši, čeprav njenih poljubov več ni... Ma, zdaj sem pa spet idejo za pesem dobil :):):)!!!

    Tako lepo poljubljaš,
    da diši po rožmarinu,
    ko oblake mi obljubljaš
    in srce namočeno v vinu...

    Tako lepo poljubljaš,
    da mi dušo boža
    in zvestobo mi obljubljaš,
    kot rožmarina roža...

    Tako lepo poljubljaš,
    z nežnim cvetom rožmarina,
    da vame se zaljubljaš,
    a ura kliče, ura petelina...

    Tako toplo poljubljaš,
    slovesa čas je čas pelina
    in ko v zarji se izgubljaš,
    mi srce diši od rožmarina...
    Saj to je prava ljubezenska izpoved!Dobro, če ji je napisal pesem tedaj, ko je hodil z njo, a zakaj ji piše ljubezenske pesmi zdaj, ko ima ženo ali partnerko ali prijateljico?Pa kaj pričakuje od nje?Tega ne razumem.Jaz bi se počutila obupno, če bi ga ljubila on pa bi pisal take ljubezenske pesmi svoji bivši!...Če je to pesniška fantazija sem pa jaz afriška kraljica.To je čisto pravo čustvo...se mi zdi da bo njegova partnerka zaziher zasovražila rožmarin, jaz bi ga tudi...In kako bi se ti violeta počutila v podobnem položaju?Ne govori mi več o pesniški fantaziji!

    *Estella*


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: gabriel s dne četrtek, 18. januar 2007 @ 19:58 CET
    Hahahah, Estella, tako dobro se že dolgo nisem nasmejal! Violeta ( pozdrav tudi tebi:):)) je napisala skoraj tako, kot bi ti jaz odgovoril! In ti bi me takoj na g...., hahaha! Veš, človek se v življenju spominja lepih stvari, jaz, ki pišem v obliki verzov, pač te spomine preko njih izražam in si tudi privoščim zraven t.i. pesniško svobodo! Jutri lahko napišem pesem z naslovom - Moji ljubici - in zaradi tega me moja žena ne bo ne na g...., hahahah in ne z brco med j...., ahahaha... Ne vem kaj bi ti še lahko napisal, morda pesem o tebi? :):):)!!

    Lep pozdrav obema in hvala za komentar! gabriel s


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: Ajda dne četrtek, 18. januar 2007 @ 20:18 CET
    hmmm...ob tako srboritih komentarjih se cudim, da sem jaz se ziva, ker poezija ni le poezija..nikoli se ne ve, kaj se skriva za njenimi carobnimi vrati ...

    lp, ajda


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: gabriel s dne četrtek, 18. januar 2007 @ 20:22 CET
    Jooooooj, Ajda :):):)! A moraš dolivati olje na ogenj..., hahahaha, kaj če se z Estello kdaj srečava v resnici in bom moral bežati..., hahaha!

    Ok, lep večer, malo heca ne škodi! gabriel s


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: Aimee dne četrtek, 18. januar 2007 @ 21:53 CET

    Ali bi se nekdo rad malo iz dreka izvlekel, a :) ?
    No, gabriel, če si oženjen, res ni lepo pisat drugim (se pravi bivšim) ljubicam hrepenečih nostalgičnih pesmi o njihovih sladkih poljubih, ki da jih ne moreš pozabiti, in da boš celo rožmarin nasadil okoli bajte, da bi se jih ja čimdlje spominjal, poljubov namreč, pa tiste ljubice, s katero si se zalizal. Verjetno tvoja žena poezije ne bere, ali je ne razume, ali pa ji ti naložiš kakšne težke pravljice, ona pa potem potegne pa pelje :) ! Dej, ne ti nam kvakat o pesniškem navdihu in ustvarjalnosti! Jaz se pa z Estello čisto strinjam! Pa prav nič se ji ni treba posmehovat, kajti to naivno dekle ima čisto prav!

    Aimee



    Roža rožmarina

    Prispeval/a: gabriel s dne petek, 19. januar 2007 @ 08:43 CET
    A ti tudi Aimee :):)?? Ja hudirja, potem človek ne sme napisati več nobene pesmi ali kaj?? Seveda sem poročen in moja žene bere pesmi, ki jih napišem in to prva! Pa komentarje in vse kar je na Pozitivkah.., hahaha... Sicer pa moram priznati, da mi s tem dajete velik kompliment, ker vidim, da nekateri/e preberete večino tega kar napišem in da vam ni vseeno kako je z mojo osebnostjo na vseh področjih! Seveda, kot predsednik Smejalnega kluba moram biti duhovno in fizično neomadeževan :):), še posebej, če mislim kandidirati za pesnika stoletja..., hahaha!! Ej, se hecam in ne želim nikogar užaliti, to vam je pa ja že menda jasno, še posebej tebi Aimee!!!

    Hvala za komentar in lep pozdrav! gabriel s


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne petek, 19. januar 2007 @ 08:45 CET
    NAGELJ, ROŽMARIN, ROŽENKRAVT IN SLOVENSTVO

    Najpomembnejši v pušeljcu je rdeč nagelj, ki pomeni ljubezen. Njegova rdeča barva spominja na kri, kri pa pomeni življenje. Rdeča barva je znamenje človeške moči, znamenje ognja ali goreče ljubezni. V slovenskem okrasu se nahaja rdeč nagelj. Vendar slovenskega pušeljca ni, če se v njem ne nahaja rožmarin. Rozmarin je močnega duha, naj bo zelen ali pa suh. Ljudska pesem ga omenja v pomenu "za spomin", predvsem pa v tistih prizorih, v katerih jemlje fant od dekleta slovo. Ko so odhajali fantje v vojsko, so vedno dobili od svojega dekleta nagelj z rožmarinom v znamenje njene trajne zvestobe in njene vere vanj. Zato tudi mnoge ljudske pesmi, v katerih se poudarja dekletova vera tudi v fantovo zvestobo, omenjajo za pušeljc samo rožmarin. Mišljen pa je poleg njega tudi nagelj.

    Tretja sestavina pušeljca pa je roženkravt, ki skupaj z nageljnom in rožmarinom napravi pušeljc lep, pri čemer pride do izraza zlasti zelenje. Zelena barva pa od davnih časov pomeni upanje. Bogato zelenje poganja v naravi cvetove, iz katerih pridejo sadovi. Zato je človeku pomenilo bogastvo zelenja že od nekdaj upanje na dobro letino in zelena barva je s tem postala simbol upanja.

    Številne priljubljene ljudske pesmi govorijo o zelenem pušeljcu. N.pr. : Fantje se zbirajo, na vojsko odhajajo, toda njen fant se izmed vseh pozna, ker zelen, zelen pušeljc ' ma."
    Z zelenim pušeljcem je simbolično izraženo upanje dekleta na srečno fantovo vrnitev.

    V slovenskem ljubezenskem pušeljcu se z nageljnom, rožmarinom in roženkravtom razodevajo trije simboli, tri čednosti. V njem so izražene vera, upanje, ljubezen. Tri duhovne krščanske vrednosti, ki so bile stoletja vodilo v življenju slovenskega ljudstva.

    Zanimivo je kakšni običaji so v različnih delih Slovenije. V Ziljski dolini, kjer se vrši znameniti "visoki rej" pod lipo, izročajo dekleta fantom pušeljc, v katerem se nahajajo poleg nageljna, rožmarina in roženkravta, so še tri pozlačena steba lanu in posrebrena struna, imenovana "migelca". Stebla s semeni pomenijo rodovitnost, bodisi polja ali pa kmečke domačije. Struna pa simbolizira petje, veselje in srečo. Kjer je bila sreča v hiši, tam se je pelo.

    Fantje so ob odhajanju dobili svoj pušeljc. Fantje so odhajali na delo v avstronemške kraje, zlasti na gornje Štajersko, kjer je bilo razvito železarstvo in gozdarstvo. Delo je trajalo mesece in mesece, lahko pa tudi kako leto, zato da je fant dovolj zaslužil in s tem ustvaril materialno osnovo za poroko in svoj prihodnji dom. Na gornjem Štajerskem bo fant srečal dekleta, ki nemško govorijo, in ta ga bodo vpraševala, kdo mu je tak pušeljc dal? On a bo povedal, da ima doma "ljubico zaljubljeno". Običaj in ljudske pesmi so zajele vse slovenske pokrajine. Pesem govori, da četudi ime dekle več kot tri petice, se vsaka omoži, še prej kot bogate nemške frajla. V tem besedah se izraža narodni ponos slovenskih ljudi.

    Že od turških časov so bile vojske dokaz pogoste in mnogo fantov se ni več vrnilo. Ljudska pesem pa je takšne prizore ganljivo podala...Deklle se ne vrtu pogovarja z rožami. Pa pride mimo mlad vojak in jo prosi za pušeljc oziroma rdeč nagelj ali rdečo rožo, t.j. za ljubezen. Toda ona je že dala svoj pušeljc, torej svojo ljubezen in besedo drugemu fantu, ko je odhajal na vojsko. Od tedaj je minilo že sedem let, a svojemu fantu je ostala zvesta. Toda mlad vojak pove dekletu, da je njen fant na vojski padel in da ga več nazaj ne bo. On pa jo bo sedaj vzel za ženo, saj je dokazala, kako zna biti zvesta.

    V prizoru omenjenih "sedem let" pomeni značilno sedmico, t.j. dopolnjen čas po svetopisemski simboliki. Čakanje je za dekle, ki ji je fant padel, končano. Izbere si lahko druega moža in začne novo življenje.

    Navedeni običaji so lepo podani in opisani v zbirki "Slovenske narodne pesmi", K. Štrekelj, Ljubljana 1895 - 1908; slovenske narodne običaje pa opisuje Jožko Šavli v knjigi "Slovesnka znamenja", 1994.

    Slovenci imamo bogato izročilo, ki sega do Karantanije, ki ni prenehala z uporom okoli leta 820, temveč se je nadaljevala in se ohranjala ves srednji in novi vek, tja do 19. stoletja, ko so to izročilo hotele nekatere ideologije uničiti, kakor pangermanizemm panslavizem in zatem tudi jugoslovanski unitarizem. Ti so hoteli zbrisati izročilo iz zavesti slovenske in evropske javnosti. Četudi se je na ozemlju tedanje Karantanije oziroma Koroške izoblikovala Avstrija, naši običaji segajo globoko v zgodovino. Obstoju gre zahvala, da je slovensko ljudstvo vztrajno branilo svoj jezik in kulturo, svoja izročila in navade, svoje pesmi in pripovedi, skratka svoje narodno bistvo. Običaj o slovenskem narodnem pušeljcu je samo ed detajl, ki pove kako smo kot narod ostali zvesti ne samo svojemu fantu ali dekletu, temveč tudi svojemu narodovemu ponosu. Nisemo le narod hlacev in dekel, kot bi nas nekateri radi prikazali zaradi narodne majhnosti in brezpomembnosti, narod z nekakšnim občutkom nesrečnosti in nemoči. Slovenski človek se zaveda svoje narodove zgodovine, svojega porekla in je ponosen, da pripada svoji narodnosti in svojemu jeziku se ne odpove. Nekateri so dolgo gojili v javnosti poniževalno predstavo o hlapčevskih Slovencih. Prejšnji unitarstičen režim je izbrisal iz knjig vse slovensko zgodovinopisje, ki priča o državnopravnem izročilu Karanztanje skozi stoletja. Vse to se je dogajalo v akademskih krogih, ki jih javnost ni poznala in nazadnje je obveljal hlapčevski model o zgodovini Slovencev. To psihonasilje nad našim jezikom se je nadaljevalo v jugoslovanski politiki "skupnih jeder".

    Danes imamo svojo državnost, svoj jezik in tudi objektivnejše zgodovinske razlage, ki povedo od kod smo in kakšna je bila naša zgodovina. Upajmo, da bomo znali te naše lepe slovenske običaje ohraniti in jih spoštovali in da ne bomo zapadli v dekadenco zahoda, ki vnaša med naše ljudi marsikaj, kar ni naše domače, marsikaj kar zaslepljuje in odtujuje, zlasti mladino, ki ji marsikdaj primankujeta čuta samostojne narodne zavesti in narodovega ponosa.

    LP Tatjana


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: Aimee dne petek, 19. januar 2007 @ 09:26 CET

    Gabriel,
    če je pa tvoji ženi prav in ji je celo všeč tisto, kar pišeš svoji bivši ljubici, potem pa iz tega sklepam, da je bila najbrž ona (žena) tisto rožmarinsko dekle!
    Se ti oproščam, mogoče sem bila res malo krivična!

    Aimee



    Roža rožmarina

    Prispeval/a: gabriel s dne petek, 19. januar 2007 @ 10:09 CET
    Ufffff, Aimee, a imam občutek, da sem se spet izmazal?? Ej, se hecam :):):)! Ja, če je moja žena tisto dekle, pa ne povem..., heheheeh..
    Tatjana, zelo lep prispevek na temo rožmarina in njegove vloge v naši zgodovini! Hvala!


    Lep pozdrav! gabriel s


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: Ajda dne petek, 19. januar 2007 @ 12:52 CET
    Gabrijel, bodi to kar si in to je velicina cloveka. Sicer pa, vsakdo izmed nas ima drobcene skrivnosti in bisere v satulji, samo zase in tako je tudi prav, z rozmarinom ali brez...

    lp, ajda


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: Najdihojca dne sobota, 20. januar 2007 @ 09:38 CET
    Lahko bi napisal tudi, da tvoje ustnice dišijo po jagodah in lizalki :) Kaj veš, koliko nas je sladkosnedih tukaj :)

    Čudovita pesem, komurkoli je že napisana. Ustvaril si spet pravljico, ki me, kadar za trenutek zaprem oči, popelje v sanje, nekam daleč stran od življenja, ki ga živim in vsakdana, ki zapolnjuje moje misli. Uspelo ti je ustvariti nekaj, kakor da bi poznal vsa naša hrepenenja. Bravo pesnik!

    Ko mi bo uspelo najti čeveljc te pridem poduhat spet, do takrat pa vse dobro,

    Suada








    Roža rožmarina

    Prispeval/a: gabriel s dne sobota, 20. januar 2007 @ 13:42 CET
    Ah, Suada na horizontu :):):)!! Ej, preveč me hvališ, sem pa vesel, da ti je všeč kar sem napisal! Ja, ko najdeš "čeveljc", pa seveda, pridi "poduhat", imaš na izbiro, rožmarin, jagode, vrtnice, žavbelj.... :):):), lep pozdrav v svet cvetov...



    gabriel s


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sobota, 20. januar 2007 @ 14:53 CET
    Gabrijel, tvoje pesmi so zares zelo lepe, ker jih izlivaš iz duše, stkane so prav za žensko dušo, zato so ženske vzhičene, pesmi so kakor glasovi harfe, ki je glasbilo angelcev, zato ženske padajo v vesolje. Vsaka ženska si želi nežnega in romantičnega moškega, ki zna zabrenkati na njeno struno. Ti to znaš, zato si kralj v kraljestvu, kjer vladajo ženske in njihove srčne potrebe.

    Lep pozdrav
    Tatjana


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: gabriel s dne sobota, 20. januar 2007 @ 22:29 CET
    Hahaha, Tatjana, ti si pa res ta prava! Ok, ta trenutek sem kralj, naslednji pa berač, vse je relativno! Kot so relativne pesmi in čas v katerem jih pišemo!

    Hvala za tvoj komentar in kompliment! gabriel s


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sobota, 20. januar 2007 @ 23:39 CET
    Gabrijel, ostani pesnik čim več časa moreš in nosi majičke s slikami lepih rožmarink. ha,ha,ha....

    Lep pozdrav in še veliko ustvarjalnosti
    Tatjana


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: Najdihojca dne nedelja, 21. januar 2007 @ 00:55 CET
    Gabriel s

    Še kar po eni nogi skačem, ker se mi je vezalka zavozljala :)

    Ne hvalim te pretirano in za ušesa te bom, če boš tako skromen. Če kdo, potem ti predobro veš, da se oglasim redko, če pa se že, potem povem natanko to kar mislim.
    Da se ne boš v strop zaletel te nocoj ne bom več hvalila :))

    Ostanem na lizalki :))) rože imajo prekrhko steblo.

    Nočka Pesnik.

    Suada


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: gabriel s dne nedelja, 21. januar 2007 @ 14:16 CET
    Pozdravljena Suada!

    Tako to gre pri vas, dekleta draga!?? Pohvala, zraven pa še, da me boš za ušesa!?? Priznam, da žensk ne bom nikoli razumel :):):)!! Saj veš, da se hecam, razumel vas pa res nikoli ne bom, prav gotovo imajo enake probleme moji sotrpini po spolu..., hahahahah! Ko že mislimo, da smo vas očarali, nas polijete z mrzlo vodo, po možnosti - čim bolj ledeno, naslednji trenutek pride pohvala in smo presenečeni, ker nič, ampak čisto nič nismo naredili zato :):)!! Ah, ženske!!
    Potem se pa sprašujete zakaj smo moški takšni kot smo! Sicer pa, neglede na vse skupaj, nas (vsaj mene) dovolj fascinirate, da pišemo o vas pesmi, ki so vam všeč! Vsaj nekaj in hvala Bogu, da vsaj to...., :):):):)!!!!



    Hvala za kompliment, za ...., ušesa:):) in za komentar!
    gabriel s



    Roža rožmarina

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne nedelja, 21. januar 2007 @ 14:44 CET
    Gabrijel, ti si slovenski Pablo Neruda.
    ne zmanjka ti pesniške volje in truda.
    Duhovni svet žensk si dodobra spoznal,
    čutom žensk in ljubezni še svojo dodal.
    Na Pozitivkah si svetla zvezda nebesna,
    slavo ti poje ženska himna slovesna.
    Le napisati pesem za Gabrijela bo treba,
    Danaja, Lea, Ajda in midva to veva.
    Ženske napišite himno o rožmarinu,
    ki se ne razdiši in ostane večno v spominu.



    Roža rožmarina

    Prispeval/a: gabriel s dne nedelja, 21. januar 2007 @ 15:11 CET
    Joj Tatjana, me primerjaš s Pablom Nerudo!? S tem velikanom, predvsem književnosti, mislim pa, da se je manj ukvarjal s poezijo, ne vem morda se motim, ne poznam dovolj njegovih del, vem, da je bil čileanski ambasador, nisem pa prepričan ali je to bila Španija ali nekje blizu nje! Vem še to, da je bil prepričan komunist, ampak ne tiste kriminalne baže, kateri je pripadala večina takratnih (pred drugo svetovno vojno) komunističnih voditeljev in aparatčikov! No, sem napisal - pred drugo svetovno vojno, saj po njej niso bili nič boljši! Bil je celo nominiran na volitvah za predsednika Čila, pa se je v korist Aljendeja (naj mi oprostijo lektorji pravopisa, ker sem Aljende napisal fonetično) odstopil in ga podprl! Veš, s tistim, da bi napisale pesem o meni, pa ne pretiravaj preveč, to bi lahko bil poljub na mojo dušo, ki bi odletela neznano kam, in kaj bi jaz brez nje???


    Hvala za kompliment in komentar! gabriel s


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: peach dne nedelja, 21. januar 2007 @ 15:42 CET
    Pozdrav vsem skupaj, še posebej tebi Gabrijel.
    Zanimivo je brati vaše komentarje . Res se prav nasmejim....
    Pesem je resnično lepa . Vse pohvale . Ni važno kdo je tvoja inspiracija, važno je da pišeš od srca ...
    Prav veselim se tvoje naslednje pesmice...... Ženske ne mu zbijati volje s takimi krutimi komentarji :))



    Roža rožmarina

    Prispeval/a: gabriel s dne nedelja, 21. januar 2007 @ 15:59 CET
    Peach!?? Breskev, Breskvica!??

    Veš kako lepe cvetove ima breskev na pomlad!? Tako žareče oranžne, ni druge podobne barve v naravi, žarijo tako pekoče, cvetoče... Si dekle ali fant? Sorry, moram vprašati, da ne bom izpadel "butelj"! Saj veš, kako je v naši družbi, ko te za bedaka ožigosajo, lahko si najpametnejši, ampak za "njih" boš bedak..., :):)!! Čeprav se mi zdi, da si dekle s prekrasnimi modrimi očmi in črnimi lasmi :):)!! Ej, saj veš, da se hecam, včasih morda preveč, a meni nikdar ni odveč, če zagledam cvet cveteč..., hahahah! Moram nehati, ne zameri, če sem malce na tvoj račun (transakcijski??)..., saj veš!


    Hvala za komentar, kompliment in "obrambo" (:):))!! gabriel s


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne ponedeljek, 22. januar 2007 @ 07:10 CET
    Gabrijel, zakaj ravno Pablo Neruda, Nobelov nagrajenec za poezijo 1971? Eden meni najljubših pesnikov poleg Evgenija Montala. Zaradi podobnosti! Zato ker je bil strastna narava, pesnik ranjenega človeškega dostojanstva, presenečal je z nenavadno spretnostjo svojega verza, nenehno se je prerajal, imel je skoraj hipnotično naravo, bil je iskalec neskončnega človeka, človek besed in zvokov, opisoval je ubranost človeka z zemljo (njegove Prvinske ode). Umrl je sredi ruševin svojih sanj 1973. leta v svoji hiši, kjer je bolan doživel ogenj in razdejanje.

    Lep pozdrav
    Tatjana


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: Aimee dne ponedeljek, 22. januar 2007 @ 08:57 CET

    Kaj pa, če je gabriel njegova reinkarnacija? :)

    Aimee



    Roža rožmarina

    Prispeval/a: Aimee dne ponedeljek, 22. januar 2007 @ 10:45 CET

    Ha ha, gabriel, šele zdajle sem videla, da je Neruda umrl leta 1973! Ne vem sicer, koliko si ti star, a če bi bil njegova reinkarnacija, ne bi smel biti starejši od 33 let! :) Ali pač si?

    Aimee



    Roža rožmarina

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne ponedeljek, 22. januar 2007 @ 11:57 CET
    Aimee, vse je mogoče na tem svetu, kajti Pablova pesnikova osebna bolečina in resnica o trpljenju se spojita in ostrita žarek poezije Gabrijelu, da se izraža v novi pesniški kakovosti, v ljubezni. Le tako bi si lahko razložila ta problem v svoji razumski viziji.

    Lep pozdrav
    Tatjana


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: gabriel s dne ponedeljek, 22. januar 2007 @ 15:19 CET
    Hahah, Aimee, bi rada vedela koliko sem star? Ok, napiši tri možne letnice mojega rojstva, potem pa povem. Lahko samo namignem, da nisem njegova reinkarnacija, bom pa sedaj prav gotovo prebral katero njegovo pesem, kar sicer ne počnem pogosto, berem pesmi namreč, me bolj zanima proza.


    Lep pozdrav! gabriel s


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: Aimee dne ponedeljek, 22. januar 2007 @ 17:30 CET

    Okej - star si recimo 39? - Ali morda 47? - Ali mogoče 51?

    Sklepam da si starejši od 33 po tem, ker praviš, da ne moreš biti Nerudova reinkarnacija :) !

    Aimee





    Roža rožmarina

    Prispeval/a: gabriel s dne ponedeljek, 22. januar 2007 @ 20:34 CET
    Hehehe, ti si prava vedeževalka, ja zelo blizu si bila z zadnjim poskusom! Imam 53 let! Kaj praviš na to?


    Pozdrav! gabriel s


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne ponedeljek, 22. januar 2007 @ 21:00 CET
    Gabrijel, jaz sem pa stavila, da si najmanj 12 let mlajši.

    LP Tatjana


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: Aimee dne ponedeljek, 22. januar 2007 @ 21:01 CET

    53 praviš, da jih imaš! Koliko si jih pa zraven zatajil? Jaz bi rekla, da kakšnih 5, torej jih imaš v resnici 58! Ej, deda, pa veš, kaj to pomeni? Da bo zvonkotu kmalu odzvonilo! :).

    Sem brala enkrat eno teorijo, da je zelo nepravično, ker si starejši moški lahko izberejo 20 let mlajše ženske, medtem ko si tiste ženske, ki so že čez petdeset, kaj takega težko privoščijo. Pa poglej to logiko:
    Moški so najbolj seksualno potentni in aktivni tamle do 30 leta, potem pa počasi lula začne ajati, kajti krivulja njihove potence se začne obračati počasi, a vztrajno navzdol. Ženske so pa najbolj gajstne šele po štiridesetem letu, nato se njihova krivulja poželenja umiri in ostane še leta in leta na enako visokem ali še višjem nivoju - vse tja do 80 leta, ali še dlje. Skratka - ženska pri štiridesetih ali petdesetih šele pošteno začne živeti, vsaj kar se seksa tiče, njen enako stari dedo pa že popušča na vseh frontah. Je kaj čudno, če si ženka potem izbere mladega ljubimca, ki ji je po tovrstnem udejstvovanju (še) kos?!

    Ej gabriel, pa take ljubezenske pesmi pišeš, kot da bi še mogel kaj dosti migati s svojim onetom! Z jezikom ja, z jezikom, z rastkotom pa kmalu ne več :) :) :) ! Pa kar nekaj ljubic si si zraven še pripisal, čeprav praviš, da se hecaš. Ej, kako boš pa še za ljubico sokca skupaj spravil, saj te že žena čisto izmozga?! Jok brate, odpade! :) :) :) !

    Živele ženske po petdesetem! Uživajmo življenje! No, jaz sicer še nisem tam, a ko bom, bo življenje zame še vedno vznemirljivo in napeto, zate predragi gabriel pa že dolgo nič več, ha ha! A ti boš še kar naprej pisal sladke pesmice in fantaziral o sladkih poljubih, jaz si bom pa našla mladega ljubimca se šla sladke poljubčke zares, ha ha!

    Aimee



    Roža rožmarina

    Prispeval/a: gabriel s dne ponedeljek, 22. januar 2007 @ 21:39 CET
    Ja, Tatjana, kaj čmo, staramo se :):)! Sicer pa me je Aimee ujela na laži, ker sem zatajil še tistih pet let, tako da jih imam 58..., hahahaha! Veš, Aimee, ne more biti vsak mladenič visok vsaj 1,80 m, črnih las in zelenih oči, povrh pa še večno mlad! Jaz, ki sem komaj 1,70 m (dobro, 2 cm manj :):)), že plešast, z nekaj sivimi kocinami za ušesi, slušnim aparatom, dioptrijo, da komaj nosim debela bukova očala, z "onetom"..., hahaha, ki še služi vsaj za malo potrebo, predobro vem kako je to! Kar se pa tiče jezika, hja, z njim sem pa še vešč, zato se nič ne čudi, da imam toliko ljubic ...., hehehehe!! Hm, ženske začnete, kot praviš, živeti šele po štiridesetem letu in si najdete mlajše ljubimce..., to potem izkoristimo starčki in si najdemo njihove vrstnice..., hehehehe..., ki si pač želijo, to kar od mladeničev ne dobijo! Kako pa misliš, da lahko pišem takšne pesmi? Samo mlada dekleta lahko poživijo misli starčku, kot sem jaz in poženejo cirkulacijo po žilah! Kar se pa mladeničev tiče, baje so to mladeniči, ki iščejo materinske tipe, tako imajo dve ali še več muh na mah, mamo, ljubico, gospodinjo, čistilko...., hehehehe... Ok, že čutim, da se pripravlja vihar v tvojem odgovoru, zato grem po dežnik, toplo bundo in kapico, da mi plešika ne zamrzne, ko se bo začel tornado...:):):)!!!!


    Lep pozdrav! gabriel s


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: Aimee dne ponedeljek, 22. januar 2007 @ 22:05 CET

    Ja, dragi moj pleško z dioptrijo +4, še gledal boš za "materinskimi tipi", ki so 10, 15 ali 20 let starejše od tebe - še vedno so (bodo) bolj impulzivne in dejavne v seksu kot pa ti pri tvojih 58! Dandanes ženske, stare 60, 70, 80 let niso več kake poroženele stare none, ki le še na grob čakajo. Dandanes so to mladenke, ki nesejo vsakega 58-letnika v koš! Kar poglej Tatjano! To ti je babnica! Še vedno piše o ljubezni, in verjamem, da jo tudi intenzivno živi! Polne so življenja, lepe so, mlade, in če količkaj skrbijo za svoje zdravje in izgled, tudi vitke. Marsikateremu mladeniču se cedijo sline po njih. Ti pa o materinskem kompleksu, dej, pejt mal spat!

    Aimee



    Roža rožmarina

    Prispeval/a: gabriel s dne ponedeljek, 22. januar 2007 @ 22:15 CET
    Ahmm, Aimee, zdaj si me presenetila z odgovorom :):):)!! Pričakoval sem namreč "uničujočo vožnjo bagerja" po moji malenkosti, da sem "špegeljce" skril, za vsak slučaj, če preživim, ti mi pa tako lahkotno odpišeš, že skoraj ljubkovalno...., hm, še veliko se moram naučiti o ženskah! Ja, kar se pa tiče Tatjane, res je babnica in 3/4, pol je premalo :):)!! Ko bo to brala bom šele naje..:))!! Priznam, da sem začutil njeno energijo in me močno privlači, vendar je zasedena! In ti punči, kam pa ti spadaš, med mlajše ali starejše mladenke? Ne sprašujem o letih, ker se ne spodobi...


    gabriel s


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: Aimee dne ponedeljek, 22. januar 2007 @ 22:42 CET

    Ha ha, sem v tistih letih, ko je moja seksualna krivulja že na zavidljivi višini in bo tam še nekaj desetletij tudi ostala! Mi že dišijo mlajši, in si dostikrat tudi kakšnega privoščim, in ta nima prav nič proti, celo navdušen je, pa ne zato, ker bi v meni dobil še eno mamico, ampak zato, ker je dobil zanesljivo, zrelo, ljubečo ljubimko, ki ve, kaj je življenje, in ki zna ceniti užitke, ki jih jih mlajši ljubimec lahko nudi. In verjemi, nudim jih tudi jaz njemu. Ti pa o materinskih tipih, da te ni sram! Da nisi ti eden izmed takih?! Če bi imel, takole hipotetično rečeno, starejšo ljubimko in bi ji dal vedeti, da si z njo le zato, ker je ona tak materinski tip, ti pa potrebuješ mamico, ki bi za tabo pospravljala in ti kuhala in ti čistila... pa to..., bi kmalu doživel svojega vraga. Halooo! Pa saj to bi bilo neke vrste krvoskrunstvo! Pa saj vendar ne moreš par let od tebe starejše ženske ponižati na nivo skrbne mamice, jebelacesta!

    Aimee



    Roža rožmarina

    Prispeval/a: gabriel s dne ponedeljek, 22. januar 2007 @ 23:01 CET
    Ahh, draga Aimee, pa ti si v najbolj aktivnih letih!!! Kaj č´mo, ko ženske šele "zalaufate", starčki moškega spola, vaših let, odpovemo na celi črti in nas ne zanimate preveč, čeprav si me malce zaintrigirala in me že začenja zanimati, kako neki izgleda super babnica, kot si ti! Prideš morda na prireditev za Sončno osebnost 2006!?? Sicer, z mano si ne bi mogla kaj veliko pomagati..., hehehe, ampak, na intelektualni ravni bi lahko izmenjala par "servisov"! Kaj praviš? Kar se tiče materinskega tipa, 99% nas išče prav ta tip, ker, moški smo po naravi lenuhi, edino, ko je "sila" se premaknemo in to imajo mladenke najraje..., hehehehe... Prideš na podelitev? In, če prideš, upam, da me ne boš med j.... Saj veš, tudi starčki smo občutljivi nad "nasiljem"...:):):)!!


    Pozdrav! gabriel s


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: Aimee dne ponedeljek, 22. januar 2007 @ 23:11 CET

    Ha ha, bom prišla na podelitev, pa se ti ne bom razkrila, ker bom v družbi seksi tipa, jasno da mlajšega od mene. Ne ne, ljubček moj poroženeli, prav nič si ne bova izmenjavala, nobenih intelektualnih flanc, teh boš slišal še pa še kar na prireditvi. Če si morava že kaj izmenjevati, storiva to raje kar tule. Meni bo čisto zadoščalo! Ker jaz se bom posvečala predvsem svojemu sočnemu koštrunčku!

    Aimee



    Roža rožmarina

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne torek, 23. januar 2007 @ 07:26 CET
    Aimee, tako je lep in lepe rasti, da te kap. Pravi Apolon. Nima zajčkov za ušesi. Vse srnce drvijo za njim, ko miga z ušesi. Tudi jaz ga na skrivaj ljubim in občudujem, vendar nimam šans.

    LP Tatjana


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: Aimee dne torek, 23. januar 2007 @ 11:06 CET

    Kaj, kot kakšen Apolon da je gabriel, praviš Tatjana! Jaz bi prej rekla, da je Narcis, saj veš, tisti, ki je (bil) zaljubljen v svojo lastno podobo! Se pravi, da se nalašč zafrkava z mano, ker natanko ve, da je lep (in verjetno tudi precej mlajši, recimo med 39 in 47?!), in da bi jaz najbrž ponorela za njim, če bi ga videla, kot vse tiste uboge plehke tepke?! Ja, takih tipov se je treba bati, ker ti lahko uničijo življenje! Pa gabriel (nadangel) se imenuje na Pozitivkah. Takile angeli so ti najhujši! Če se zna takole imenitno pretvarjati in se sprenevedati, zraven pa neznansko uživa, ker spet eno "tepko" vleče za nos, potem bi tudi v tem pogledu rekla, da je najbrž hudič. Ne ne, gabriel, sploh si te ne želim spoznati! Ker "tepka" boš pri takem vedenju nazadnje ostal le ti sam!

    Gabriel, gabriel - nehaj se že enkrat pretvarjati in se sprenevedati! To je poteza tvojega značaja, ki mi ni všeč! Uboga tista, ki bo (je) padla v tvoje kremplje, pardon kopita! In uboga žena!

    Aimee



    Roža rožmarina

    Prispeval/a: Ajda dne torek, 23. januar 2007 @ 12:27 CET
    Na Pozitivkah si svetla zvezda nebesna,
    slavo ti poje ženska himna slovesna.
    Le napisati pesem za Gabrijela bo treba,
    Danaja, Lea, Ajda in midva to veva.
    Ženske napišite himno o rožmarinu,
    ki se ne razdiši in ostane večno v spominu.

    Tatjana, mislim da si Gabriel se kako zasluzi himno o rozmarinu, mislim pa, da so besede, ki so mu podarjene, seveda v pozitivnem smislu in obcudovanju njega kot svetle zvezde, bozajoce in dobra himna:) Za pesem je pa seveda potreben navdih in ce muza dremuca ali pa se le nagajivo muza, se pesem ne prelije na papir.
    Gabriel, bodi se naprej soncek Pozitivk in sej pozitivno na Pozitivkah, saj ves, zenske imamo rade moske, ki znajo s svojo neznostjo zaigrati na prave strune violine, se pa seveda pod to neznostjo skriva tudi odlocna oseba in mislim, da je del himne ze napisan;).
    vse lepo, ajda


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: danaja... dne torek, 23. januar 2007 @ 12:38 CET
    Oh, meni pa se zdi Gabriel en čisto prizemljen angelček… in da čebelice obletavamo njegove dehteče cvetke, mu samo krila da, da lahko v veselje vseh še več cvetk stesa dol z neba - se ne naslaja ob podobi zrcalca vodnega…

    Vsi se luštno zabavamo in zgoraj je dala Tatjana en namig; sicer meni le Moj Moški je v navdih..., a z rožmarinom sem se malo pozabavala:


    Rož - marin si ti.
    Rož - a sem jaz,
    moj dragi marin…
    ki čakam vsak dan, da pride večer
    in ladja tvoja vrne v moj se dehteči pristan.


    Gabriel, ne boš zameril, če sem si sposodila tvoj vrtiček in se malo sprehodila? Kaj češ, če pa rožmarini tako dišijo!
    Pa je v vrtičku tvojem še marsikaj lepega. Komaj čakam, da se razcveti!

    S pozdravi vsem,
    Danaja


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: gabriel s dne torek, 23. januar 2007 @ 14:42 CET
    Drage moje, Tatjana, Aimee, Ajda, Danaja, hvala za vse komplimente! Aimee, tebi sem pa dolžan opravičilo, ker sem se res pohecal s tabo, nisem noben Apolon, kot pravi Tatjana, haha, daleč od tega, nisem pa tudi starček, kot sem se tebi predstavljal, hudič pa tudi nisem..., hahaha, le hecam se zelo rad, morda kdaj preveč! Še posebej se rad hecam z osebami, rojenimi v znamenju Device - to je bil kompliment! Ok, se vidimo na podelitvi za Sončno osebnost! Hvala za druženje in "potrpljenje" :):):)!!


    Lep pozdrav! gabriel s


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne torek, 23. januar 2007 @ 16:37 CET
    Aimee, nehaj no! Če si ljubosumna name, ker sem zatrapana v Gabrijela, ti ni bilo treba "ofrcati" njega. Kako mu sploh lahko rečeš takšne stvari, ko pa je sterilno čist in nedolžen fant. Tudi dobrega srca je in polno sijaja ima v očeh. Vse mu lahko rečeš, ne moreš pa mu reci, da je narcizoiden. Ga vidim kako je povesil sramežljivi pogled in kako mu je nerodno. Saj si kot osa. Meni je zelo hudo. In če ga hočemo potolažiti, mu bomo morale vse me: ti, jaz, Ajda, Lea, Ljuba in še druge položiti številne obliže na to rano. Kako grozno je tako tepsti našega najboljšega konja na Pozitivkah. Aimee, kako si sploh mogla kaj takega? Kar pokopala si ga brez cvetnega darila. To pa ni prav!

    LP Tatjana


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: Aimee dne torek, 23. januar 2007 @ 17:29 CET

    Tatjana, moja ženska intuicija mi pravi, da angelček gabrielček ni tako nedolžen, kot se dela. V njem tiči presneto prefrigan tič, ki se dela, da se heca, v resnici pa misli prekleto resno tisto, kar napiše. Moja intuicija je nenadkriljiva, nikoli me ne izda, zato ga enostavno čutim. Tisto o ljubicah ni noben hec, meni verjemite. Lovi pa tepke na svoje verze, ker tepke pač padajo na verze. Nekaj časa sem padala nanje tudi jaz, potem mi je pa izginila megla izpred oči - in prizorišče se je razjasnilo. - Ha ha, gabriel, tepke lahko pretentaš, mene pa ne moreš več. Sem preveč takih gabrielov že srečala v življenju, zato enostavno V E M! Imam pa res oster jezik, zato povem vse tako kot mislim. Nobena sramežljivka nisem, čeprav sem po horoskopu devica. A priznaj, da sem resnico najmanj 80% zadela!!!

    Aimee



    Roža rožmarina

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne torek, 23. januar 2007 @ 17:37 CET
    In ko se je zjutraj Rožmarinko zbudil,
    je v vrtu zasijalo mlado, cvetoče drevo,
    odprl je oči, se veselo nasmehnil
    in videl kako mladenke proti njemu gredo.

    Pogledal je vrt in grmičevje, dišeč rožmarin,
    splezal je na vrh strehe in na lutnjo zaigral,
    zapel je na ves glas, se zagledal v jasmin,
    ki med rdečimi nageljni sijal je in krasno dišal.

    Nato je Rožmarinko na vrtu nagljčkov nabral,
    kot sonček na sredi vrta je v mladenke sijal,
    zasanjanih oči, uročen na mestu je obstal,
    in rekel: "Ne vem kateri bi z rožcami zibko postlal."

    Rožmarinko, vse Pozitivkarke zale "na mah" objeme,
    nobena mu ni toliko všeč, da jo izbere in vzame,
    le eni reče naj mu vrt "preštiha" in rožmarina posadi,
    na Rožmarinkota naj misli in naj čim manj govori.

    Rožmarinko je pesem zapel o kukavci in metuljčku.
    Prišla je Estela in prinesla košaro s klobaso na kruhku,
    Tatjana refoška, ki bo dobro del njegovemu kljunčku,
    on pa reče: "Madonca, ste dobre, hvala samemu Buhcu!"

    Njegova prošnja se je spolnila še predno jo je Buhec slišal,
    tako je Rožmarinko prijazen, nikoli do nobene ranljiv,
    vse ljubi na srčen način, le eno bi rad za vedno utišal,
    da vidi kako mlad je in lep v plenice povit, prav zanimiv.





    Roža rožmarina

    Prispeval/a: gabriel s dne torek, 23. januar 2007 @ 17:51 CET
    Ah, draga Aimee! Če bi bilo vsaj 10% od tvojih 80% res, bi jaz danes bil kalif v Savdski Arabiji in bi imel vsaj 50 žena in 40 neuradnih priležnic..., hahahah! Kaj naj ti povem, kar že sama ne veš, sem povprečen, čisto normalen moški, rad pogledam za žensko! To pa še ne pomeni, da sem zato kaj slabši, kot ostali moški na tem planetu! Poleg tega, pišem tudi pesmi in rime mi še kar gredo! Ni to nekaj bogvekaj, pa včasih kakšno pesem napišem iz navdiha in navdih ste mi ženske, če že pišem o ženskah in tu ni nikakršnih kriminalk in pretvarjanj ali pa laži! To sem jaz, tudi jaz naravnost povem kaj mislim, a najraje povem takšne stvari, ki so lepe, ker slabih ne maram! Kar se tebe tiče, nekdo te je moral zelo globoko raniti, da imaš takšno mnenje kot ga imaš, pa ti povem, da ga ni moškega ali ženske, ki vsaj enkrat ni začutil bolečine v srcu, in ta bolečina enim da krila, drugi pa še brez nog ostanejo...


    Lep pozdrav! gabriel s


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: gabriel s dne torek, 23. januar 2007 @ 17:55 CET
    Juhej, Tatjana, pa ti si to pesem o meni spesnila! Veš, zelo se veselim, da se znaš pohecati, pesem mi je všeč.., hahaha, in je velik kompliment zame! Komaj čakam, da se osebno spoznava, to bo hec!


    Pozdrav! gabriel s


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: Lea7 dne torek, 23. januar 2007 @ 18:01 CET
    Zapeljivec on je pravi,
    vsakič nežno te pozdravi,
    smeje se in premišljuje,
    s čim naj te obdaruje.

    Besede tvori v nežno melodijo,
    da srca nežno hrepenijo,
    a tudi v stiski zate se postavi,
    ja, on junak je pravi.


    Kljub adutom,
    ki ga krasijo,
    čeprav vsa dekleta si ga želijo,
    s svojo poezijo jih hrani,
    a zvestobo do žene ohrani.


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: gabriel s dne torek, 23. januar 2007 @ 18:24 CET
    Lea 6+1=7, kako veš, da sem ohranil zvestobo do žene :):)???
    Hvala za pesem, mi daješ krila!


    Pozdrav! gabriel s


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: Lea7 dne torek, 23. januar 2007 @ 18:34 CET
    Gabriel!

    Vsem si dal do znanja, da si poročen in da ljubiš ženo .

    Če bo katera kljub temu preveč hrepenela po tvoji bližini zaradi poezije, ki verjetno ni šla direktno njej, zagotovo ne bo tvoja krivda. Se strinjaš Aimee?

    Lep pozdrav


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: Ljuba dne torek, 23. januar 2007 @ 19:07 CET

    Sicer se nisem nameravala oglasiti v to temo, a kadar je dovolj, je dovolj! Aimee, zdaj pa prosim, nehaj srati in se že enkrat poberi iz te teme! Zaradi tvojega jezikanja je marsikdo prizadet in slabe volje, vključno z mano! Vtikaj se raje v svoje zadeve in v svojega "sočnega koštrunčka", kot ga imenuješ, drugim pa daj že enkrat miiiiiirrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!

    Ljuba



    Roža rožmarina

    Prispeval/a: Ajda dne torek, 23. januar 2007 @ 19:51 CET
    O preljubi Gabriel
    prišla bom k tebi še nocoj,
    le v rožmarin odeta,
    dišala bom, že vsa razgreta.
    Objeta bova štela liste rožmarina
    se poljubljala si delala skomine.

    Dišeč,
    ljubeč, goreč
    ta rožmarin,
    odnesel naju bo
    daleč preč....

    lep pozdrav,
    ajda





    Roža rožmarina

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne torek, 23. januar 2007 @ 21:51 CET
    Oh, Gabrijel, pri vsej tvoji cvetoči mladosti se ti huda prede. Takim pravijo Ksantipe. Kdo bi si mislil, da je tako razborita?Ji daš povohat mezinec pa ti odgrizne ramo. ha, ha, ha....
    Lep pozdrav Rožmarinko! Hec je hec, vendar tu gre že zares.

    T.


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne torek, 23. januar 2007 @ 21:55 CET
    Ajda, to je pa najbrž najlepša pesem, ki jo je katera kdaj napisala na Gabrijela. Kako nežno in romantično! To bo vesel.

    LP Tatjana


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: Violeta dne četrtek, 25. januar 2007 @ 13:51 CET
    Lep pozdrav vsem skupaj;).
    Predstavljajte si, prihodnost čez 57 let: nekje globoko pod zemljo poteka pouk zgodovine v 8. razredu:
    Učitelj: Danes otroci, bomo pogovarjali o treti svetovni vojni. A začelo se je vse enega lepega dne, ko v elektronskem časopisu Sončeve pozitivke je bila objavljena pesem gabrielja s - Roža rožmarina... :))

    Avtor s to pesmjo ni mislil nič slabega, le izlil na papir lepe misli. Nekaj žensk, katere gledajo življenje večinoma samo naravnost in ne vidijo ne levo ne desno, ali pa trpijo za daltonizmom življenjskega pogleda, mislijo: da, če povedo naravnost kar mislijo s tem pokažejo svoj enkraten značaj, čeprav pozabijo staro modrost - molk je zlato; ne obsojaj in ne boš ...
    Lepe dame, lepo prosim ! Ne vi, ne jaz, ne kdorkoli drug, nimamo pravice soditi o bilo kom, posebno, če tega človeka sploh ne poznamo!!! ...tisti, ki brez greha naj prvi vrže kamen... (Dobila sem občutek, da v tej rubriki se je znašlo kar nekaj svetnic) In nasplošno, to ni naša stvar kdo koliko star ali je poročen ali ima ljubico ali je rožmarin za zajtrk, obed in kosilo itd.
    Rade berete pesmi gabrielja s - super!!! Preberi, pohvali in pusti njega živeti svoje življenje kakor njemu paše!!! Kdo smo, da bi njega učili življenju in še čemu??????
    Brez zamer prosim, ne pozabiti, da potitivke najbolj prijazen elektronski časopis!


    gabriel s lep in sončnopozitiven pozdrav!
    Vem, da tepka ne bi padla na tvojo poezijo, ker tepke poezije sploh ne berejo! Tako, da večina oboževalk tvoje poezije, poudarjam poezije ( ker nekatere ne ločijo več med teboj in tvojo poezijo) so pametne ženske;)


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: gabriel s dne četrtek, 25. januar 2007 @ 16:52 CET
    Hej, Violeta, ti si me pa danes na dušo poljubila! Lepše in bolj iskreno še sam ne bi napisal! Hvala!


    Lep pozdrav in veliko navdiha! gabriel s


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: Najdihojca dne četrtek, 25. januar 2007 @ 18:17 CET
    Pozdravljena Violeta

    To je pa čudovit komentar. Prav zares odkrit in prijeten. Nekajkrat me je prijelo, da bi svoje mnenje zapisala na to temo, pa sem se držala tistega, molk je zlato. In v sebi me je bolela krivica, ki jo naš Pesnik doživlja na takšen način.
    V Gabrielovi poeziji velikokrat najdem čudovite rime, zaznam svoje lastno hrepenenje in enostavno rada berem njegove pesmi.
    Všeč mi je humor s katerim se odziva na različne komentarje in velikokrat sem pomislila, se res smeje in ali je v sebi morda otožen. Pa sem tako zagledana v svojo lastno žalost, da sem prezrla, da bi mu tudi sama ponudila vsaj nekaj, s čimer bi mu dala vedeti, da imam rada njegove pesmi in da ni prav, kar se dogaja.

    Potiho sem zaploskala Tatjani, ki se je odzvala na umetnikom primeren način.

    Gabriel - skozi to pesem duham rožmarin in doživeto me besede vodijo skozi prelepi svet poezije. :( žal mi je, da sem molčala. Oprosti.

    Lahko bi to zapisala na e pošto, pa je primerneje, če enkrat nastavim tudi svoje lice.

    Še kakšne pesmi bomo veseli tisti, ki v njej iščemo umetnost.

    Pozdrav iz Selnice ob Dravi.

    Suada


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: gabriel s dne četrtek, 25. januar 2007 @ 19:45 CET
    Pozdravljena Suada!

    Tako si se razpisala, da komaj dohitevam brati :):)!!


    Hvala! gabriel s


    Roža rožmarina

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne petek, 26. januar 2007 @ 11:14 CET
    Pozdravljen Gabrijel!

    Vsem tistim, ki smo te čakali, nam je bilo zelo žal, da nisi mogel priti na prireditev Sončna osebnost leta 2006. Bila je zares lepa prireditev s kulturnim programom in okroglo mizo. Teme so bile zanimive in govorci izjemni. Moram reci, da je bila prireditev letos kar na zavidljivi višini in da je zelo uspela prav s tem, da je Aleš organiziral okroglo mizo. Veliko sem kramljala z Miranom, Dragom in Ljubo in bilo je prav prijetno. Pogovarjali smo se s Tomom Križnerjem in mu povedali zate, mu izročili tvoje pozdrave in povedali, da si bil glavni, ki si spodbujal zanj. Po meilih sem opazila, da ti je bilo kar težko, da nisi prišel. Tomo Križnar te lepo pozdravlja in je rekel, da bi te prav rad spoznal. Kaj več o tem boš pa videl na reportaži, ki jo bo gotovo Igor pripravil za Pozitivke.

    Prisrčen pozdrav z Obale na Koroško

    Tatjana


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,98 seconds