Piše: Miran Zupančič
V današnjih znastvenih, ezoteričnih in filozofskih krogih je znano, da so se
kozmične razmere spremenile in s tem tudi polje žarčenja našega planeta. Na
naše življenjsko polje deluje novo žarčenje, ki pa je tudi posledica prehoda
iz obdobja rib v vodnarja. Človeštvo se moramo temu prilagoditi. Naša doba doba
od nas zahteva strukturno in temeljno spremembo, ki se mora prilagoditi novim
kozmičnim razmeram. Kakšne pa so to te nove razmere? Kako pa se moramo ali moram
nanje odzvati? Le kako naj se upremo uničevalnim vplivom in dosežemo, nov pozivitven
rezultat? Kako naj odkrijem, kaj mi je storiti, ne da bi sledil starim potem
in avtoritetam?
Naše pomanjkanje resničnega, od znotraj prihajajočega odgovora, lahko v nas
prikliče občutek, da se potapljamo-pogrezamo v živi pesek. Le kaj lahko dosežemo
kot posamezniki proti boju za oblast, vojni, bedi, korupciji, osamljenosti,
nerazumevanju in podobnem? Ljudje včasih izgledamo, kot da se v popolnem mraku
slepi spotikamo po tem našem svetu in upamo, da vodstvo ali politiki vedno bolje
vedo, kot pa mi sami.Toda, kdor ali če, začne v sebi odkrivati lastno slepoto,
hrati spozna, da je le-ta umetno vzdrževana. Velik in silen notranji napor se
zahteva od nas, da prodremo do tega, da pogledamo resnici v oči, temu pravilno
delujemo in predvesem v življenju vztrajamo.
Pri tem bomo opazili, da razumevanje tega, kar človeka zares zaposluje, vse
prehitro izpodrinejo vsakdanje stvari. Nekako se nam dozdeva, kot da obstaja
nasprotna sila-moč, ki nam skorajda prepreči odkritje, kako stvari dejansko
delujejo. Občutek imaš, kot da bi skupinski oblak ljudem onemogočal, da bi odkrili
lastno bistvo, kaj šele da bi ga nepristransko dojeli. Včasih se ti zdi, kot
da niti zavest posameznika niti skupinska zavest ne želita spoznati svojega
položaja. Toda kdo ali kaj ima interes, da drži človeka v zmoti? Le zakaj obrabljene
prevare vedno znova uspešno nadomestijo nove in se človek tako ne nauči spoznati
svoje prave podobe?
Ko se enkrat potopiš v svoje lastno bitje, odkriješ, da so v tebi vidiki, ki
so včasih preveč mučni in neprijetni, da bi jih hotel jasno in razločno pogledati.
Včasih lahko soočenje z globino našega človeškega bitja prikliče grozo, da nam
lahko popolnoma onemogoči našo življenjsko moč. Človek pri tem lahko okameni.
Nevoščljivost, zavist in kritične misli nam ustavrjajo oklep, ki odbija vse
nežne in fine energije. Naše misli lahko obvladujejo sile starih kač, ki se
v nas dvigajo iz trebušne zavesti, ki naše misli usmerja le na samopotrjevanje
in samovoljo. "Tako bo, kot jaz rečem in pika!" Tako se s slepo jezo
človek bojuje v astralni-onostrani umazaniji,"naj stane, kar hoče",
se človek bori za vedno več balasta.
In tako s tem ponavlajočem mehanskim delovanjem postane naše življenje neskočno
ponavljajoče se početje, ki grozi, da bo z železnim prijemom zadušilo vso prvinskost
bistvenega. Tej počasti v sebi človek ni dorasel. Tako odgovora na ta senčni
vidik svojega bitja ne pozna. Takšna posledica človekove nezmožnosti je, da
se obda z maskami vseh vrst, ki si jih sam ustvari in se skrije za njimi. Tako
blodi naokrog, ne da bi sploh kdaj našel izhod. Le kako tudi bi? Da bi se rešili
te pošasti v sebi, jo moramo premagati, ne da bi jo neposredno pogledali v strah
zbujajočo obličje.
Naša človeška osebnost ni brez smisla, nekoristna in naključno nastala. Prav
gotovo ima smisel in namen in razpolaga z zmožnostmi, da reši probleme. Tako
mora gotovo obstajati rešitev za te skrite negativne sile. Toda rešitev ni v
neposrednem napadu. S bi se moč zveri še povečala. Moč te počasti lahko zlomimo
le s pomočjo "Božanskega sina". Le nadčloveško, torej to, kar presega
omejitve človeške zavesti, je sposobno povsem nevtralizirati in uničiti počast
v nas samih.Jaz kot zemeljski človek lahko le v sodelovanju s svojo Božansko
dušo, dosežem cilj, za katerega sem ustvarjen. Do tega sodelovanja pa pride
šele, ko dojamemo, da smo napol božanski in napol človeški.
Velikega pomena je, da kot iskalci resnice spoznamo: za vsem zunanjim, za vsem
oklepanjem zaradi poistovetenja, za predstavami in projekcijami, za vsem oprijemanjem
vsega, kar nam pravzaprav niti ne pripada, za vsemi ločitvami, zlomi in nepopolnostjo,
je v nas samih nekaj, kar je del enosti absolutne popolnosti. Če bi bili mi
le naravno, živalsko bitje, ne bi bilo problemov. Potem bi se brez trenja prilagodili
naravi in delovali v skladu z njo. Ker pa ne dajemo zatočišča le Počasti, ampak
smo tudi polbog in torej delujeta v nas dva nasprotna elementa, nas to sili,
da se borimo. Ko je enkrat pošast nevtralizirana, se v nas osvobodi dinamična
energija, ki nas dvigne v našo resnično, božansko stanje. Da bi lahko dosegli
resnično samospoznanje, je torej potreben predvsem Božanski sin. Le on, Božanski
sin, lahko premaga Nasprotnika.
V današnjem obdobju že lahko opazimo, ko je notranji konflikt postal nerešljiv,
se nas poziva, da se osvobodimo, doživimo in razvnamemo božanski element v sebi.
Točka dotika tega božanskega elementa je v našem srcu. Kot jedrno semensko seme
čaka tam na svetlobo Božanskega sonca, da bi se razvilo in bi v nas doseglo
polno rast. Kdor v določenem trenutku spozna, da prihaja vse prišepetavanje
razumu od Zapeljivca, od glasu preteklosti, slepote ega , odkrije, da iz vsega
tega ne more nastati nič dobrega. Tako spoznamo in izkusimo, da svojega Nasprotnika
ne moremo premagati z lastno močjo. Kajti vsa naša prizadevanja naše osebnosti,
da bi iz svojega bitja pregnali zlo, vodijo končno le do otrdelosti in smrti.
Edino in samo Kristusova sila, lahko v nas razreši temeljni problem dvojnosti.
Zaradi usmeritve k temu cilju in dosledne odločitve za to, kar Božanska sila
lahko osvobodi, pride trenutek, ko se boj lahko začne. Naša osebnost ima pri
tem predvsem vrhovno nalogo, da se za ta dogajanja odpre, zaupa Božanskemu vodstvu
in sodeluje. Ko enkrat naredimo v sebi prostor za Drugega, doživimo, da sodelujemo.
To je lahko v nekem trenutku za našo osebnost celo neprijetna izkušnja, saj
hoče Ego v svojem kraljestvu sam vladati. Prav gotovo je, da se bo temu upiral,
saj čuti, da je ogrožen njegov obstoj. Občuti strah. Sedaj pride do tega, da
moramo vztrajati in ne pobegniti pred praznino, ki lahko nastane v tej notranji
tišini. Ego se nagiba k temu, da hoče napolniti to praznino.Kdor malce tvega
in vztraja v zaupanju Božanskemu pomočniku, bo v nekem trenutku zaslišal v svojem
umirjenem in tihem srcu, glas začetka.
Zaradi današnjega vse močnejšega vliva vodnarja se bo zmota v nas razblinila
in val ljubezni bo širil moč vzvišene, več dimenzionalne resničnosti preko celotnega
sveta. Kdor samega sebe premaga, se sprosti sile, ki veže vsa bitja.
Miran Zupančič: duhovni učitelj, jasnovidec in zdravilec.
http//www.ezoterika.s5.com
|
Nezmožnost samospoznanja!
Prispeval/a: Miran Zupančič dne ponedeljek, 13. november 2006 @ 13:30 CET
lep pozdrav in vse dobro,
Miran.
Nezmožnost samospoznanja!
Prispeval/a: danaja... dne torek, 14. november 2006 @ 12:22 CET
Smo na prehodu, to čutimo, morda slutimo nadaljno pot, a zagotovo ne vemo, saj niti stare prerokbe ne držijo več. Iščemo, opazujemo, raziskujemo…
Pišeš, da le s pomočjo »Božanskega sina« zlomimo, nevtraliziramo, premagamo »pošast« v sebi, premagamo zlo, temo, Ego. … da moramo pošast premagati, ne da bi ji neposredno pogledali v obličje.
Kot govori grški mitu o Perzeju, ki mu je boginja modrosti, Palada Atena, podarila ščit, da je v njem gledal odsev Gorgone Meduze in ji odsekal glavo; saj če bi pošasti gledal v oči, bi okamenel. - Ni se soočil s pošastjo, je gledal le njen odsev v ogledalu razuma!
Tako je bilo dve tisočjetji nazaj. Mislim, da smo zdaj pripravljeni, da se soočimo s pošastjo. Razvili smo vso svojo celovitost in ni potrebno več, da se držimo le varnega zatočišča razuma.
Kristusova pot ljubezni nas je pripeljala do Boga, do božje pomoči, ki odpira v nas ogromne moči, da zdaj soočenje zmoremo.
Strinjam se s tabo glede pomoči »Božanskega sina«, ne strinjam se pa s tem, da je treba pošast premagati, uničiti.
Prej je bilo treba, zdaj pa se prav zaradi moči Kristusove ljubezni in stalne božje pomoči lahko s pošastjo soočimo brez da bi se morali z njo boriti - ampak jo sprejmemo kot del sebe in se od nje učimo. Tako nevtraliziramo njeno negativno delovanje. Spremenimo ga v svoje učenje.
To lahko varno storimo, saj nam Bog daje moči, da nas tema ne more uničiti.
No, moje razmišljanje, tebi pa želim - lep dan.
Danaja
Nezmožnost samospoznanja!
Prispeval/a: Miran Zupančič dne torek, 14. november 2006 @ 14:37 CET
Tvoj komentar me je razveselil in nanj ti z veseljem odgovarjam.
Vedno bolj se mi zdi, kot da je v človekovi naravi nekaj, kar je vzrok, da vedno znova dela enake napake. Obstaja nekaj, kar kljub vsem prizadevanjem in izboljševanju preprosto spregledamo; nekaj kar bi se moralo spremeniti v osnovi, če hočemo kot ljudje zares najti pozitiven odgovor na vse večji pritisk po samoosvoboditvi.
Na počast ali "meduzo" naletimo v naši najgloblji notranjosti. Stari Grki, ki so poskušali vse ponazoriti z epi, so primerjali to notranje videnje s pogledom meduze. Meduza je bila strah vzbujajoče, krilato dekle, ki je prebivalo na koncu zemlje. Njeno kožo so pokrivale zmajeve luske in namesto las so jo obdajale žive kače. Imela je velike podočnike kot divji prašič, jeklene roke in zlate peruti. Kdor jo je pogledal v obraz, je okamenel.
Soočenje z globino človekovega bitja lahko prikliče očitno grozo, da s tem popolnoma onemogoči življenjsko moč. Tako človek okameni. Zavist, nevoščljivost in kritične misli sestavljajo oklep iz zmajevih lusk, ki odbija vse nežne in finejše energije. Zgornji del-glavo obvladujejo moči kač, ki se dvigajo iz zavesti pod popkom, ki misli usmerja le na samopotrjevanje in egoizem.
S slepo besno, jezo divjega prašiča, ki se s čekani potrjuje v onostranski umazaniji, "naj stane kar hoče", se povprečni človek bori za vedno več ostankov. Obstaja rešitev za te skrite negativne vidike. Toda rešitev ni v neposrednem napadu. Kajti s tem bi se moč pošasti v nas le še povečala Jo moramo preprosto prezreti, da se samodejno razprši? Ne, tako enostavno pa spet ni. Moč meduze lahko zlomimo le s pomočjo "Božanskega sina". Ta božanski vidik predstavlja v grški mitologiji Perzej, sin Zeusa in Danaje.
Delovati moramo brez trenja. Če bi človek bil samo naravno, živalsko bitje, potem ne bi bilo problemov. Potem bi se brez trenja prilagodil naravi in deloval v skladu z njo! Ker pa ne daje le zatočišče le Meduzi, ampak je tudi POLBOG in torej delujeta v nas dva nasprotna si elementa, nas to sili, da yse borimo.
Ko je enkrat Meduza obglavljena, švigne iz njenega trupa slap krvi, iz katere se potem rodi Pegaz, leteči konj. Ko je božanski element premagal to pošast zemeljske narave, se s tem osvobodi dinamična energija, ki nas ljudi dvigne v naše pravo resničnost, božansko stanje zavesti. Da pa bi dosegli pravo samospoznanje, je torej potreben predvsem Perzej. Tako le on, Božanski sin, lahko premaga Meduzo.
Ko enkrat v nekem določenem trenutku na poti spoznamo, da prihaja vse prišepetavanje našemu zemeljskemu razumu od Meduzinih kač, torej od glasu preteklosti, iluzije ega in slepila te narave, odkrije, da iz tega vsega ne more nastati nič dobrega. Tako vendarle dojame in izkusi, da svoje Meduze-Zapeljivca ne more premagati z lastno močjo. Vsa ta neskončna zgodovinska prizadevanje naše osebnosti, vse do tega trenutka, v katarem živimo, da bi iz svojega bitja pregnali Zlo, vodijo končno le do otrdelosti in smrti. To so dejstva!
Samo Kristusova sila, lahko razreši v nas temeljni problem dvojnosti človeka. Kdor je tako poln vere zaupa svojemu Perzeju(božanski vidik), se prav tako sooči s svojo Meduzo. Vendar pa v tem primeru Perzejev ščit odseva svetlobo tako, da bo Meduza oslepela. Zaradi usmerjenosti k temu cilju in odločitve za to, kar Perzej lahko odreši, pride trenutek, ko se boj lahko začne.
Naša osebnost pa ima pri tem predvsem nalogo, da se zato dogajanje odpre, ga dopusti, zaupa Drugemu v sebi in da sodeluje. Ko enkrat naredimo prostor za Drugega, doživimo, da sodelujemo. V zelo kratkem časi, katarega priče bomo mi vsi, bo človeštvo pripravljeno na nov razvoj zavesti, katerega osrednja točka bo jasno, na novo rojena duša. Da pa bi dvignila in šla kot Perzej po poti k Božanski ljubezni.
DVOJNOST SILE V NAS.
Življenje, gibanje in spreminjanje se izražajo v rasti. Iz neurejenega, iz kaosa, nastane red, kot izraz sile, iz katere izhaja zaznavno življenje, ki pa ni zaznavno življenje samo po sebi.
Tik zatem deluje sila, ki stvarstvo vodi nazaj v nerazodevajoči nič. V Vedah je ta dvojna sila predstavljena kot sila ustavrjanja in uničevanja, kot Šiva, v krščanstvu Sveti Duh, kot ustvarjalec in uničevalec vesolja. V sodobni moderni fiziki je to prekinjen vidik znan kot entropija. Ta princip vodi vse nazaj k absolutnemu ravnotežju, k popolnemu niču.
Pa čeprav izgleda to prekinjeno delovanje močnejše, pa je kljub temu v ravnovesju s silo, ki gradi. Moči ali sile, ki uničujejo, predstavljajo nasprotni pol sil, ki gradijo. Tako vodijo zavedno k nezavednemu in podarijo nam pozabo. Se pa njihova dinamika spremeni v vztrajnost. Prva sila vodi v življenje in gibanje, druga v smrt. V starih spisih sta bili ti sili imenovani kot "val življenja" in "val smrti".
Tako tudi v nas ljudeh delujeta obe ti sili. Med drugim se manifestirata v naših lastnostih in določata naše mišljenje, občutke in delovanje. Vse lastnosti, ki ovirajo prevo prenovo, in večina teh lastnosti ima to delovanje, hrani sila, ki vodi v smrt. Toda to ni smrt na koncu fizičnega življenja, ampak razkrajanje vsega tistega, s čimer se naša zavest hrani in regenerira.
Predvsem pa to uničenje zavesti je tisto, česar se človek boji. Če bi mu bilo zagarantirano, da bo po smrti obstajal naprej, bi strahu pred smrtjo večino odrešil. In prav ta strah pred smrtjo je tisto, kar premnoge ovira, da se predali resničnemu Božanskemu vodstvu in s tem prenovi. Tako ostajajo ujeti v prijemu stalne smrti. Umirajo od strahu pred smrtjo, ker ne vedo, kako se ta val kroga lahko prekine. Po večini tudi ne uvidijo, da iz pomanjkanja pravega vedenja nenehno postavljajo pogoje, da bi uresničili svoje ideale. Svoji pravi odgovornosti pa se tako izogibajo.
Večina lastnosti če že ne vse, tako negativne, kot pozitivne, izrabljajo človeka, da bi nas potegnile v boj. Tako bi zavzeli v tem valu smrti svoje mesto in ga obdržali. Verjetno je to razlog, da je tako malo resnične rasti zavesti, tako malo namernega nastajanja po božanski volji in namesto tega le stalni ciklus bivanja v sferi smrti. Večno se vselej obnovljeno poveže s smrtjo, da bi jo uničilo. Tako poveže snov v obliko, da bi bitju v njej omogočilo izkušnjo. S tem pa se oblika sprosti. Kar pripada smrti, se tako razprši.. Kar pa pripada življenju, je trajno.
Pot, ki je edino prava, da bi enkrat v eni izmed inkarnacij pobegnili stalnemu krožnemu ciklusu, je brezpogojna predaja življenjskemu valu, sili prvega reda, izpolnitvi življenja samega. Ta predanost božanskemu vodstvu pa od nas zahteva nov način življenja samega. Torej življenja, v katerem Ego ni več v središču in se tako človek sooči s svojim okoljem. V takem načinu ni več prostora za dvom. tak način življenja nam ne postavlja nobenih pogojev.
Lep pozdrav in vse dobro,
Miran.
Nezmožnost samospoznanja!
Prispeval/a: danaja... dne sreda, 15. november 2006 @ 13:48 CET
Dobro si to napisal, dobro vse razložil. In s tem, kar pišeš, kažeš pot trdnosti, stabilnosti, varno pot za obvladovanje življenja na vseh nivojih. Nimam kaj reči - prava pot!
A meni to ni dovolj, vlečejo me kače meduze, vleče me želja pogledati ji v pošastni obraz – pa ne zaradi radovednosti ali želje po avanturah - ampak zaradi klica ženskega bistva narave. Ker sem ženska in sem močno povezana z naravo, z Zemljo in čutim, kako je njeno bistvo tudi moje bistvo. In kot sprejemam lepoto in harmonijo narave sprejemam tudi njeno rušilno moč. In to vse sprejemam tudi v sebi. Svetlobo ja, a želim se soočati tudi s svojo temo, tudi ta me lahko pripelje do odkritij in spoznanj.
Pot, ki jo uči Božji sin, vera v Boga, zaupanje v Njegovo pomoč - so moj trdni temelj Svetlobe, ki mi daje moč in zaupanje, da grem lahko v Temo, da se soočim s pošastjo, je ne skušam premagati, uničiti, ampak sprejmem, kar mi lahko da in me nauči - saj zaradi Božjega varstva sprejmem lahko le, kar je meni in drugim v dobro.
Vem, da ob tem kaj hitro lahko rečeš, da je to prišepetovanje Zapeljivca in mi celo naslikaš jabolko v roko. -
Ampak to je moški pogled!
In je bil takrat potreben! Morda so zato v duhovnih tradicijah preteklih dveh tisočletij vzeli ženskam vlogo v duhovnem svetu. In prav se mi zdi tako, saj čutim, da je to lahko zelo nevarno, tako za osebo kot za okolico. Ko je bilo Teme preveč, se je bilo potrebno boriti se z njo! Zdaj pa se odpirajo nove dimenzije.
Morda me ne moreš razumeti; vem, da mi ne moreš pritrditi; lahko pa sprejmeš.
Kot nasplošno velja v odnosu med moškim in žensko. Moški ne more razumeti ženske narave, le zaupa ji lahko in jo sprejme; ne more je voditi, le ob njej je lahko in ji ponudi roko v pomoč, ko jo potrebuje.
Omenil si, da je bil Perzej sin Zeusa in Danaje. Zanimivo, lepo.
Naj povem ob tem, da moja Danaja ni grška, ki v stolpu čaka božanskega ljubimca.
Je iz severa. Mraz, veter, dež, valovi, neurja – to mi je domače, to me navdihuje in vznemirja. Irska mitologija.
Na njihovem severu je živelo majhno ljudstvo, kjer so si bili ženske in moški zelo enakopravni in živeli močno povezani z naravo in njenimi cikli. Njihova boginja je bila Danu ali kot jo nekateri imenujejo - Ana Danaa.
Hvala, za vse kar si napisal, verjamem, da je še komu koristilo, razjasnilo in odprlo pogled.
Kristusova pot ljubezni je prava pot do Svetlobe, prava pot do Boga!
Z lepimi pozdravi,
Danaja
Nezmožnost samospoznanja!
Prispeval/a: Miran Zupančič dne sreda, 15. november 2006 @ 16:20 CET
V večini tvojega komentarja se strinjam s teboj, v nekih malih niansah-ne, a niso bistvene in ne odločajo o bistvenem. Tvoje začetne in končne besede tvojega komentarja mi povedo, da si dobro vmeščena na duhovni poti in imaš živi stik s Božanskim vodstvom drugega kraljestva.
Lep pozdrav in vse dobro,
Miran.