NE ZAMUDITE

Zanimivo

Bodi obveščen ?

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.

Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.

Ne spreglejte

SVET POEZIJE

Klikni sliko za vstop v svet poezije.

Aktualno

Mesečni koledar
Dogodki te strani

sobota 11-maj
  • Vegan Hangouts: Veganski piknik v Tivoliju

• nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

• torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

• sreda 15-maj

• četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

• ponedeljek 27-maj
  • Still Corners (UK) - 27. 5. 2024, Škofjeloški grad - Festival In Memoriam prof. Peter Hafner - 15 let

• petek 31-maj
  • Operna noč

•   Več o dogodkih
    Preglej vse dogodke v tem letu

Matej Peacehiker - eksluzivna reportaža z drugega dela poti po Sloveniji
    petek, 1. september 2006 @ 18:55 CEST
    Uporabnik: A

Danes je že osmi dan poti. Zbudil sem se okrog enajstih. V stanovanju sem bil sam. Gostiteljica, ki me je včeraj povabila k sebi in me peljala iz zabave, je šla že ob šestih v službo. Pustila mi je listek, kjer je med drugim pisalo:

Dobro jutro!
    Upam, da si sladko spal. Preden odideš na pot, si še privošči malo užitka. Mislim, da veš kje najdeš kaj. Vzemi si vse kar rabiš. Za na pot si vzemi sadje. Ključek pusti pod predpražnikom.
    Hvala za vse! Odlično potuj!

6.DAN - PRIDRUŽI SE MI NOVINARKA
    Srečala sva se okrog 11h na avtocestnem odcepu za Slovenske Konjice in želela je o moji poti napisati reportažo za revijo Jana. Strinjal sem se ob pogoju, da s sabo prinese čimmanj prtljage, da pride brez denarja in mobilnega telefona.

Res je prišla le z malim nahrbtnikom, kjer je nosila pulover in digitalnim fotoaparatom. Dva dni, ki sva jih preživela skupaj sta bila odštekana. Zvečer sem imel v Celju pogovor na radiu s super zanimivim človekom po imenu Anžej Dežan. Tako nasmejanega in pozitivnega človeka nisem srečal že dolgo časa. Šele kasneje sem od drugih izvedel, kdo sploh Anžej je. V intervjuju sem prvič široko odprl mnogo tem in tisti, ki so ga slišali so rekli, da je bil intervju šokanten. Zasurfajte danes ob 19:15 na stran http://www.radiocelje.com/ in poslušajte intervju. Noč sva preživela v sobi z nekim japonskim turistom, ki sva ga srečala na glavnem trgu v Celju. Z nami je spal tudi človek, ki sva ga našla, ko je ležal negiben na cesti. Bil je zdravljen narkoman in je verjetno vzel preveliko dozo metadona. Zanimiv je bil tudi odziv ljudi, ko nama je nekdo dal preveč denarja in sva z njim želela neki gospe kupit krompir. Ona se razjezila, midva pa v SMEH!

Prosila me je, da zgodb ne pišem v podrobnosti, ker jih bo objavila ona v članku. Najbolje, da kupite prihodnjo številko Jane torej. :) Vesel sem, da bo kdaj zgodba zapisana še od koga drugega! Verjetno bo opisala lepe in tudi manj lepe plati "potovanja z Matejem - Peacehikerjem". Prav zanima me, kakšen vtis je Katja odnesla s sabo.

7.DAN - SVETOVNA ZABAVA
    Včeraj je bilo naravnost čarobno. Vse do pol enih je bil MC Patriot v Slovenskih Konjicah priča zelo nenavadni zabavi. Ob pol osmih je lastnik lokala izpred presenečenih gostov, ki so že bili prisotni v lokalu, začel pobirati pepelnike, Essie pa je namesto pepelnikov na mize postavljala svečke. Po tleh smo razprostrli blazine in govoril sem jim o poti okoli zemlje. Vedno najdem zgodbe, ki jih nisem še nikomur povedal in priznam, da se prav zabavam, ko še enkrat podoživljam potovanje okrog sveta. Med predavanjem so iz MC Patriota med goste razdelili brezplačne SADNE ŠEJKE. Po predavanju smo se tudi tokrat naplesali ob afriških bobnih, nato pa nas je Dhiraž vodil na sproščujočo meditacijo.

Po celem lokalu so viseli napisi: DANES NE KADIMO IN NE PIJEMO ALKOHOLA. Medtem ko smo meditirali, so prišli zunanji gostje na svoj cigaret in vrč piva in zaprepadeni obstali ob prizoru. Najprej smo ležali na tleh in se sprostili ob glasbi, nato pa smo stopali drug do drugega in se objemali. Hodili so bližje in presenečeni spraševali kaj se dogaja.

Šele pred kratkim sem na mizi poleg sadja našel listek:

Če slučajno rabiš za na pot... :-)

Ko sem ga obrnil, sem pod njim našel dva tisoč tolarjev. Zdaj si lahko izpolnem še ene sanje! Že cel teden namreč hrepenim po mešani solati z avokadom in bučnim oljem in zdaj hitim na tržnico po sestavine.

Hihi...

Iz spodnje štajerske (nisem si zapomnil imena kraja),

Matej - Peacehiker
    peacehiker@gmail.com
    www.peacehiker.com

Peacehiker
    peacehiker@gmail.com - to je moj osebni email, ki ga redno prebiram
    essie.bostic@gmail.com - nekaksna ljubeca mama celotnega projeka in ena najbolj fantasticnih oseb, ki sem jih kdaj spoznal - nanjo se lahko obrnete glede cesarkoli
    Ne želim več prejemati sporočil? Klikni tukaj

Sorodne povezave
  • www.peacehiker.com
  • Več od avtorja A
  • Več s področja * Aktualne, dobre novice, pozitivne novice in za

• Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

• Trackback

Trackback URL for this entry: http://www.pozitivke.net/trackback.php/2006090118555736

Here's what others have to say about 'Matej Peacehiker - eksluzivna reportaža z drugega dela poti po Sloveniji':

drunk naked
    drunkgirls drunk guys teens strip drunk [read more]
    Tracked on sreda, 6. september 2006 @ 06:50 CEST

Matej Peacehiker - eksluzivna reportaža z drugega dela poti po Sloveniji | 0 komentarjev. | Nov uporabnik

Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.