NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024
  • Vabilo na Festival duševnega zdravja 2024

  • četrtek 16-maj
  • Spekter. 70 let Zbirke UGM

  • petek 17-maj
  • EKO 9: Oči v skali

  • sobota 18-maj
  • Mesec mode v muzeju

  • nedelja 19-maj
  • Čarobna glasba Harryja Potterja

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  • ponedeljek 27-maj
  • Still Corners (UK) - 27. 5. 2024, Škofjeloški grad - Festival In Memoriam prof. Peter Hafner - 15 let

  • petek 31-maj
  • Operna noč

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Prelij Kitajski zid z zlatom   
    sreda, 1. februar 2006 @ 04:05 CET
    Uporabnik: jaka

    Prelij cel Kitajski zid s tekočim zlatom,

    posuj ga z zelenimi smaragdi in vijoličnimi ametisti

    in spoznaj;

    " Da je Mojstrovo darilo tista stvar,

    katera se te lahko najbolj dotakne,

    in nenazadnje tudi tista stvar,

    katere se lahko najbolj dotakneš

    tudi ti sam."

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja jaka
  • Več s področja * Modre misli in zgodbe

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Trackback

    Trackback URL for this entry: http://www.pozitivke.net/trackback.php/2006012710054358

    Here's what others have to say about 'Prelij Kitajski zid z zlatom':

    new shemp
    ampland main menu xxx dvd dansmovies [read more]
    Tracked on torek, 5. september 2006 @ 17:42 CEST

    Prelij Kitajski zid z zlatom | 22 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Prelij Kitajski zid z zlatom

    Prispeval/a: jaka dne sreda, 1. februar 2006 @ 10:37 CET

    To življenje je unikatna in edinstvena priložnost,
    kjer lahko človek spoznava katere stvari so zares njegove
    in kako veliko je darilo Mojstra lahko zares njegovo.

    V življenju je ogromno stvari
    za katere mislimo, da so naše. Velikokrat se je izkazalo
    in se še izkazuje, da stvari za katere smo bili popolnoma prepričani
    da so naše, jih nikakor več ne najdemo pod tem ljubim nebom.

    Dostikrat jih še jokajoče iščemo, istočasno pa se verbalno - mentalno stimuliramo s avtohipnozo o;

    - Zakonu večne spremenljivosti življenja.

    " Oh, kakšna blagoslovljena modrost !"

    Darilo Mojstra je tista stvar,
    ki je s tabo že od prvega dne, ko si se rodil
    in bo s tabo to zadnjega dne tvojega zemeljskega življenja.

    In ne glede na to,
    kako smešno se lahko vse skupaj zdi,
    tako je bilo, je in bo,

    pa če se tega zavedaš ali pa ne.

    Moja velika invokacija danes tebi je;

    S svojo ponižno in polno pozornostjo
    odpiraj darilo, ki si ga sprejel od Mojstra.

    Namazili se z blagoslovi,
    ki se skrivajo v notranjosti tega darila.

    Bodi blagoslovljen in blagoslovljen boš.

    lp.


    Aura v zlatu, duša v blatu

    Prispeval/a: MC dne sreda, 1. februar 2006 @ 13:25 CET
    Užaljeni duhovni guruji me spominjajo na zaprisežene 100% presnojedce, ki na skrivaj jedo pico s šunko in sirom!






    Aura v zlatu, duša v blatu

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne sreda, 1. februar 2006 @ 13:30 CET
    Ja, je kar res kar praviš MC, hehe.
    lep pozdrav in vse dobro od
    Mirana.


    Prelij Kitajski zid z zlatom

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne sreda, 1. februar 2006 @ 18:27 CET
    Hvala Stojči, ne bi pa imel nič proti, če bi me obiskala kakšna angelska oblika v ženski podobi, hehe.
    ip Miran.


    Prelij Kitajski zid z zlatom

    Prispeval/a: jaka dne sreda, 1. februar 2006 @ 19:03 CET

    Dragi Stojan - Stojči.

    Prosim dovoli mi,
    da pokleknem pred tvoja stopala.

    Odpusti mi vse grehe kar sem jih storil
    in kar še jih bom storil.

    Blagoslovi me iz svojih notranjih nebes.

    Sprejmi moje pozdrave, kajti pozdravljam te.
    ........................

    Pozdrav tudi vsem vam Miran Zupančič, Mc, Pips.

    lp.Jaka


    Prelij Kitajski zid z zlatom

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne sreda, 1. februar 2006 @ 19:11 CET
    Hvala Jaka za tvoje pozdrave. Ali je tole s Stojčijem paradoji na vzhodne guruje, ali tole resno misliš "pred tvoje noge...oprosti mi za vse grehe...?"
    lep pozdrav in želim ti vse dobro,
    Miran.


    Prelij Kitajski zid z zlatom

    Prispeval/a: jaka dne sreda, 1. februar 2006 @ 19:22 CET

    Miran, če boš pozoren
    potem boš videl, da jaz ne omenjam
    nobenih vzhodnih ali severnih gurujev.

    Prav tako jih ne omenja niti moj članek.

    To kar edino omenjam je hvaležnost spoznanega.

    Bodi blagoslovljen.

    lp. Jaka


    Prelij Kitajski zid z zlatom

    Prispeval/a: stojči dne sreda, 1. februar 2006 @ 19:39 CET
    Dragi Jaka,

    Ti veš, da v tebi nisem nikoli videl,
    niti ne vidim nobenega greha,
    saj ti si angel,
    katerega odlikujejo dobra dela.

    Naj pred mano nikoli nihče ne pokleka,
    saj je v življenju človeka vedno le ena oseba,
    ki je vredna tega
    in vsak zase ve, kdo je to.

    Blagoslavljam pa te in te tudi bom,
    kakor te prosim, da ti blagoslavljaš mene,
    kajti pravih srčnih želja iz srca,
    ni nikomur, nikoli preveč in dovolj. :)

    lp

    ---
    stojči


    Prelij Kitajski zid z zlatom

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sreda, 1. februar 2006 @ 22:04 CET
    Pozdravljen Jaka!

    Dovoli mi, da ti znova citiram tvojo misel:

    " Da je Mojstrovo darilo tista stvar,

    katera se te lahko najbolj dotakne,

    in nenazadnje tudi tista stvar,

    katere se lahko najbolj dotakneš

    tudi ti sam."


    Če si imel pod imenom MOJSTER v mislih človekovo samozavest, da je človek sam postal gospodar svojega značaja, svojega ponosa, svojih odločitev, svojega videnja poti življenja in da si spravil vse te značilnosti na skupni imenovalec in si jih učeno poimenoval "Mojster", da si dal samemu sebi to ime, potem ti zares čestitam!

    Postal si torej mojster samemu sebi. Izven tebe ne obstaja noben mojster! Prav imaš, pravi mojster je človek sam, ki se dviga iz osamelosti in si odpira pot svojega obstoja.

    Srečanje človeka s človekom je lahko vir novega rojstva, vendar to srečanje mora biti na relaciji človek napram človeku in ne človek - mojster.

    Jaz onih mojstrov, ki prodajajo zafrustriranim ljudem lažno samozavest in jim spodbujejo razvoj njihovega ega in jim dajejo lažen občutek pomembnosti, imenujem šarlatane in človeške parazite. Dragi Jaka, teh po svetu kar mrgoli in vsi služijo na račun šibkih in nemočnih.

    Hvala lepa za takšno samozavest!

    Praznino, v kateri človek nima več moči, da bi življenje prenašal, ne ozdravi noben "mojster". Noben mojster ne more dati tistega, kar človek sam v sebi nima. Tisto kar pomeni 'biti', si človek sam prigara in prisluži s trdim delom, z vztrajno voljo in notranjo močjo, ki izhaja iz njega samega.

    Prisiljeni smo iti vase in se preusmeriti, preusmeriti na pot lastne samozavesti, lastnega spoznanja, lastne hoje, s pokončno hrbtenico, verjeti vase in ne pred nikomer poklekati.

    To je mojstrovina, ki si jo lahko sam izoblikuješ!

    Jaka, prepričana sem, da tvoja inteligenca in tvoje ozavedanje lastnega jaza sega do globin in da je v tebi takšna lepota, da tu najdeš svojo srečo in odkriješ smisel svojemu mlademu življenju. Zelo sem vesela, da študiraš in pa še za vse druge stvari.

    Prav humoren si se mi zdel v svojih komentarjih, ko si iz nekaterih stvari naredil parodijo. Tudi humor je včasih človeku potreben. S tem pa si razgradil prav to, o čemer ti jaz govorim.

    Lep pozdrav
    Tatjana


    Prelij Kitajski zid z zlatom

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne četrtek, 2. februar 2006 @ 10:24 CET
    Dragi Jaka,
    čeprav v svojem tekstu ne omenjaš nobenih vzhodnih gurujev, pa je v tekstu izrecno poudarjeno ime Mojster. Če si s tem mislil to kar ti je Tatjana odgovorila s svojim komentarjem, je zadeva povsem na mestu. Tudi sam te v tem podpiram.
    Ni pa mi povsem jasno, zakaj bi ti "padal pred stopala" Stojana-Stojčija in ga prosil za odpuščanja za"vse grehe...in , ki jih bom še storil"? Je on tvoj Bog, guru, Mojster? Če je, potem te razumem, če ni, zakaj tale cirkus z blagoslovi in stopali? Hvala pa za tvoj blagoslov meni, ki ga od srca sprejemam.
    želim ti vse dobro, tvoj prijatelj
    Miran.


    Prelij Kitajski zid z zlatom

    Prispeval/a: stojči dne četrtek, 2. februar 2006 @ 10:57 CET
    Jaka se je samo malo ponorčeval,
    mu nič ne zamerim.

    ---
    stojči


    Prelij Kitajski zid z zlatom

    Prispeval/a: jaka dne petek, 3. februar 2006 @ 09:27 CET

    Pozdrav vsem;

    V svojem članku izrecno pravim o Mojstru,
    ki mi je pokazal Kje naj trkam in Kako naj trkam,
    da bom zaznal svoj tihi glas srca.

    Če koga kaj več zanima,
    mi lahko piše na mejl in dal mu bom
    še kakšno besedo.

    Hvala vsem vam,
    ki se vam je članek zdel zanimiv branja,
    hvala vam za kar zanimivo debato, ki pa sem jo prevetril kar
    v pogovoru s samim sabo. Moram reči, da ste poovedali par
    čudovitih in za srce nasmejati stvari.

    Za razgradnjo mojih ubesedenih besed
    moje srčne melodije, pa sem napisal tudi
    eden izmed prihodnjih člankov z naslovom;
    Namaste.

    Lp, in pazite nase, drugače bo pa itak bog pazil na vas.

    Jaka


    Prelij Kitajski zid z zlatom

    Prispeval/a: titanic dne petek, 3. februar 2006 @ 09:49 CET
    ljubezen in mir, harmonijo in srečo vsak resnično najde v sebi, da bo lahko iz sebe izhajal navzven. Veliko pa je ljudi in tudi sama sem bila med njimi, da mi je to nekoč moral nekdo povedati.

    Kdor išče ta najde, a iskanje je lahko včasih predolgo in preboleče. Zakaj nebi olajšali nekomu, ki išče, pot do sebe, do miru v svojem srcu?

    Vsak mora sam vse narediti, tako iskati, biti voljan sprejeti in nato delati vse sam. Mislim pa, da je prav, da se pove, se človeka usmeri in mu pokaže, da je on stvarnik svojega jutri. Vse ostalo mora narediti sam.

    Pomagaj si sam in Bog ti bo pomagal. Če pa smo hvaležni nekomu, ki nam je pokazal to pot, smo hvaležni Bogu, saj On nam je poslal človeka in deloval preko njega, da se premaknemo naprej. Ni pomembno, če temu človeku rečemo Mojster, Prijatelj, Ljubezen, Guru... ko ga prerastemo, gremo naprej in smo mu hvaležni.

    Pozdravljeni vsi, ki ste odprtega srca
    in cenite ljubezen ne glede od kod je prišla.


    Melita


    Prelij Kitajski zid z zlatom

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne petek, 3. februar 2006 @ 10:52 CET
    Pozdravljen Jaka,
    lepo od tebe, a beseda bog se piše z veliko začetnico Bog.
    Že z zanimanjem čamak na tvoj novi članek.
    lepo se imej,
    Miran.


    Prelij Kitajski zid z zlatom

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne petek, 3. februar 2006 @ 12:15 CET
    Pozdravljena Melita,

    se popolnoma strinjam s teboj, v tistem delu, ki govori o ljubezni.

    Vendar zakaj bi bil tisti, ki ti pokaže pot prav nekdo, ki si ga sam nisi izbral, temveč je to tisti, ki te hoče posedovati. Jaz bi rekla, da človek lahko sreča v življenju le človeka. Gre za srečanja človeka s ČLOVEKOM in ne za srečanje z "Mojstrom", ki pa ne dopusti človeka rasti iz sebe, temveč prenaša sebe in svojo voljo v drugega.

    Zame je to manipulacija, ki jo ne morem poimenovati ljubezen. To je tako, kot so včasih "Mojstri" totalitarizma prali pamet in prenašali na ljudi enoumje. Ti ljudje so doživeli anestezijo duha, ki se jo še danes ne morejo zlepa otresti.

    Duh mora rasti svoje svobodno življenje, razvijati se mora svobodno. Tej človekovi skrivnosti, ki jo človek spoznava v sebi, bi se lahko reklo Bog in ne "Mojster". Bog pa predstavlja popolnost, ki je "Mojster" nikoli ne more doseči. Lahko pa Bog naredi iz človeka, v katerem se razodeva, MOJSTRA samega sebe.

    Ob stopnjevani frekvenci in jakosti dražljajev tako zvanih običajno vzhodnjaških "Mojstrov", ki jih mrgoli kot listja in trave, ki so si nadeli ta naziv sami mimo kamna modrosti, iz lastnega koristoljubja, brez naziva, ki ga lahko podeli človeku neka šola z verficiranim šolskim programom, človek lahko otopeva in se poleni ne samo njegova misel, ker dobi že vse lažno "prirejeno" in tudi njegov čut za dražljaje same se nezavedno spreminja.

    Nič posebnega, nič čudnega in skrivnostnega mu ne pomeni on sam, njegova lastna bit, nad čemer bi zastrmel v sebi, se zamislil in razmislil. In tak človek, ki sam nima svojega notranjega spoznavnega dogajanja v sebi in ga dobiva le od zunaj od plitve osebe, lahko postane sam le človek plitvine.

    Človek, ki duhovno (osebno) živi samo od dražljajev svojega "Mojstra", je zdolgočasen človek, njegovo življenje je proznota, ker si ne dovoli, da bi si sam ustvaril svoj notranji svet, ki je njegova lastna mojstrovina in bogastvo. Gre za odtujenega človeka. Čim močnejši je dražljaj od zunaj, od "Mojstra", tem šibkejši je notranji odgovor. Pride do situacije, ko hoče "Mojster" zasesti mesto Boga v tebi.

    Takšno stanje prihaja v svojevrstno zasvojenost in hlepoto. Tak človek potem ne zna drugega, kot buljti v svojega "Mojstra", v ekrane, kjer se "Mojster" pojavlja, ne zna več strmeti vase, se spoznavati v širših vsebinah duha in vrednot ter ne more doseči višje dimenzije bivanja. Njegova bivanjskost je osiromašena, ker se je v njo naselil nekdo drugi. Iz tega zamotanega kolobarja se človek ne more več izvleči, dogaja se mu kot zasvojenemu alkoholiku. Nazmožnost spoznavati svojo lastno veličino skoz sebe zaradi sprejemanja vsiljenih vplivov od zunaj, je eden od simptomov bolnega človeka. Tu ni razlike med drogo, alkoholom in takšnimi vplivi, kot sem jih zapisala. Eden drugega nadomeščajo.

    Večina ljudi, ki hrepenijo po družbi "Mojstrov", sodi med družbeno zapostavljene, ker so prikrajšani in razočarani nad alternativami "svobode in enakosti ter pravičnosti", največkrat pa gre za prikrajšanja in frustracije v ljubezni. Raje se odločajo za suženjstvo drugemu kot za lastno svobodo. "Mojstri" pa znajo takšne ljudi spretno izkoriščati. To so socialno in sociološko ganljive ugotovitve.

    V takih odvisnikih zamrejo svoboda in hrepenenje, kot najvišja človekova vrednota in zapadejo v dolgočasje družbenega življenja, ki ga "tešijo" le še z meditacijo in malikovanjem svojega idola. V takem človeku umira duhovna sila in tak človek postane ujetnik drugega, pogosto nekoga, ki z njim manipulira.

    Melita, to je moje osebno prepričanje in ga nikomur ne vsiljujem. Sama sem prišla do teh spoznanj. Čutila sem potrebo, da ti odgovorim in da dopolnim tvoj komentar še s svojim gledanjem na stvari.

    Lep pozdrav in vse dobro
    Tatjana



    Prelij Kitajski zid z zlatom

    Prispeval/a: stojči dne petek, 3. februar 2006 @ 13:59 CET
    V tebi je tvoj dom,
    so govorili in govorijo
    mojstri modrosti,
    vendar se nikoli ni dalo
    vstopiti v ta svet notranjih spoznanj,
    brez plačila, katerega cena je visoka.
    Nobenih prevar in goljufij,
    samo imej srce otroka,
    pa boš lahko vstopil.
    Zelo drago je,
    ampak takšna
    je pač cena. :)

    Jaka lp


    ---
    stojči


    Prelij Kitajski zid z zlatom

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne petek, 3. februar 2006 @ 14:25 CET
    Se bom navezal na Tatjanin komentar, ki je povsem na mestu.
    Nič kolikokrat smo n Pozitivkah obravnavali to žgočo temo "Mojster", ki premnogim na duhovni poti povzroča hude dileme, ne brez razloga. Moje mnenje, ki pa nikakor ni samo moje, je da je naloga mojstrov končana. Kristus je pred dvatisočleti s svojim odrešilnim delom položil Svojo duhovno moč v vsako dušo (iskro duha v duši, seme, ki ga moramo prebuditi). Takrat pa je bila s tem dejanjem naloga pravih mojstrov končana. To so bili inkarnirani božanski poslanci, ki so delovali na zemlji in so na zemljo prinašalo Luč. S intervencijo Kristusa v Jezusu pa je na zemljo prišla Luč sama.

    Hierarhija tako imenovanih "mojstrov", ki od Kristusovega dela Odrešenja delujejo še naprej, v največjih primerih vodijo vse v hierarhijo Bogu nasprotne moči. To pa so že padla bitja, ki se nočejo, ne želijo vrniti nazaj v dom Boga. Taki "mojstri" Kristusa ( so tudi častne izjeme) ne priznavajo za svojega Odrešenika in tudi ne za sovladarja stavrstva. Mmnogo teh"mojstrov" deluje na zemlji v telesu, a še več jih deluje v onostanstvu

    Pravi mojstri-sive eminence še pred Kristusom so v popolnosti razvili zavest spoznati pomena dogodka na Golgoti in ga dojeti v sebi. Vsi ti, ki so to dojeli sedaj služijo Kristusu, našemu notrajnemu Jazu v vsaki duši.

    "Po sadovih njihovega dela jih boste prepoznali". Vsakdo lahko sam preveri učenje in njihovo kvaliteto teh "mojstrov". Če si ogledamo iz bližine učence teh učiteljev vidimo pri mnogih da so ti ljudje brez energije in mnogi celo zelo letargični. Vzrok je v tem, da so pripeti na svojega duhovnega učitelja z močnim elektromagnetnim poljem, ki je vezano na duše v onostranskih svetovih, katere imajo življenjski interes (saj se gre za njihovo biti ali ne biti), da sledilcem-učencem zemeljskega "mojstra" jemljejo DNK energijo, svetlobo. Posledica takega delovanja iz onostranskih svetov skozi "mojstra" se vidi na fiziki teh sledilcev. Tak človek je pogosto pasiven in neredko(so tudi mnoge izjeme) nesposoben za svoje osnovno delo.

    Svojega učitelja imajo za duhovno popolno bitje, ene celo za Boga. V tem mnogi pretiravajo, ker nimajo zmožnosti razlikovanja duhov, torej preverjanja. Nekateri ti "mojstri" gredo celo tako daleč, da svojim sledilcem rečejo, da jim bodo odvzeli krmo. Tega "mojstra" ni, ki bi ti lahko odvzel karmo. Noben "mojster", "guru" ali kdor koli od smrtnih ljudi nam ne more odvzeti grehe. Grehe prednikov in naše odvzema, odstranjuje edinole Bog po Kristusu Samo Kristusova moč v nas lahko duševno obremenitev spremeni v pozitivno moč. Do tega preobrata pa lahko pride samo takrat, če smo pred tem spoznali lastne napake, jih obžalovali, prosili za odpuščanje le-teh.

    Običajno učijo taki "mojstri": Ljubimo Boga v sebi, tako uresničujemo najvišje znanje, ki ga vas učim! Eni gredo celo tako daleč, da rečejo: "Nič nimamo od tega, če ljubimo bližnjega, ljubite Boga v sebi. Dovolj je, da vsakdo ljubi svojega Boga v sebi in je vse kar rabi". V tem pa se vidi zelo prefinjen egoizem, ki nima nič z ljubeznijo. Bog je v vsakem človeku. Ljubiti Boga v sebi, ne da bi človek hodil po poti, ki pelje prek bližnjega, je stranpot!

    Na tak način se ne dobi izkušnje ljubezni, miru in sodelovanja z Bogom. Zato pa se dajejo takim sledilcem tehnike, metode, mantre, da se jih veže na sebe in na hierarhijo v onostranih svetovih. Seveda da "mojstri" govorijo o ljubezni, da je Bog ljubezen, da naj ljubimo svojega bližnjega. Vendar pa ne govorijo o tem, da pot vodi k Bogu edinole prek naših bližnjih, saj je naš najbližji v naši notranjosti, v našem Bistvu, že del nas samih. O tej temi in nevarnostih takega delovanja bi lahko napisali debelo knjigo, a naj bo to dovolj. Kdor razume naj razume!

    Lep pozdrav vsem in vse dobro,
    Miran.


    Prelij Kitajski zid z zlatom

    Prispeval/a: stojči dne petek, 3. februar 2006 @ 16:07 CET
    Mr 10,15

    Resnično, povem vam:
    "Kdor ne sprejme Božjega kraljestva kakor otrok,
    nikakor ne pride
    vanj.«

    ---
    stojči


    Prelij Kitajski zid z zlatom

    Prispeval/a: jaka dne petek, 3. februar 2006 @ 17:42 CET

    Jao ej,

    Miran hvala ti, ravno danes sem tudi studiral,
    ce slucajno nisem narobe napisal, ko sem pisal
    sveti duh z malo in ne veliko zacetnico.

    A presenenecen sem bil nad samim sabo,
    sploh me ni to prevec vznemirjalo in me ne vznemirja,

    tako, da se v naprej opravicujem,
    ce sem pozabil na veliko zacetnico.

    Bravo Miran... le tako naprej, znanja ni nikoli prevec.

    Seveda tudi vsem ostalim hvala, hvala ... neverjetni ste.

    Ce bo kdo kdaj imel kaksno omaro za prestavit,
    kar naj poklice, nekaj moci se je v meni.

    lp. Jaka


    Prelij Kitajski zid z zlatom

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne petek, 3. februar 2006 @ 18:59 CET
    Jaka, ti nimaš le moči za omare prestavljat, temveč za prestavljatii svet in ljudi na njem kamor "pašejo".

    Lep pozdrav, si super

    Tatjana


    Prelij Kitajski zid z zlatom

    Prispeval/a: stojči dne petek, 3. februar 2006 @ 20:16 CET
    Spoštovana Marja,

    najprej sem napisal draga, vendar sem raje spremenil,
    ker kdo ve, če ne bi bila tudi zaradi tega užaljena.

    Marja težka bo ne govoriti o mojstru, poglej Igor Kononeko ne govori drugega kot o mojstru in mojstrstvu, prav tako Miran seveda na svoj način in Jaka ima že pripravljen članek o mojstru in mojstrstvu in še veliko jih je in jih bo, ki bodo govorili o tem....

    Zaradi mene pa se ti ni treba sekirat, itak ne bom več pisal člankov za Pozitivke, saj ne želim biti sramota uredništvu Pozitivk.

    Glede blagoslavljanja pa takole;
    mnogi mislijo, da je blagoslavljanje samo del krščanske kulture, ko si pa recimo dlje časa v Indiji vidiš, da ljudje tam blagoslavljajo drug druge kar naprej,
    čeprav o kakem krščanstvu nimajo niti pojma.
    Verjemi blagoslavljanje je starejše od krščanstva.

    Torej kar se mene tiče, lahko svoje blagoslove mirno spustim v komentarjih, toda kaj boš storila, ko jih bodo začeli uporabljati tudi drugi?

    Če te je tisti stavek:

    "To je bilo še najboljše, kar si napisala do sedaj"

    prizadel, se ti globoko opravičujem.

    Glede mojstrstva in prepoznavanja DNK,
    pa je moje mišljenje,
    da mojstrstvo ama nima niti najmanjše veze
    s prepoznavanjem DNK.

    Glede krsta nimam nobenih izkušenj
    torej bi ti težko odgovoril kaj je nižje in kaj je višje
    oziroma kaj te kam spravi.

    Tvoja izkušnja je tvoja resnica in jo kot tako tudi spoštujem, vendar po mojem izkustvu ni splošnih receptov,
    vsak od nas je svoje vesolje,
    vsak od nas znotraj sebe utripa v svoji srčni frekvenci
    in svojem razumevanju življenja.

    Ko nadalje govoriš o evropskih mojstrih,
    ti edino lahko zagotovim,
    da z nobenim izmed njih nimam nobenih izkušenj,
    torej ne morem osebno govoriti o njih,
    kar se pa mene tiče,
    sem pa samo učenec mojega mojstra,
    ki vse uči,
    da to kar iščejo ljudje je že znotraj njih,
    torej se učim od svojih srce-občutenih spoznanj in nič več.

    O kakšni ljubezni do mojstrovih podplatov ne morem govoriti, ker to ni nikoli bila, niti ne bo moja izkušnja.

    Nadalje govoriš o odvzemu identitete.
    V zadnjem času sem imel kar nekaj priložnostnih govorov v manjših skupinah ljudi in zanimivo vedno so mi ljudje ploskali, čeprav na takih srečanjih to sploh ni običajno.

    Spomnim se tudi razglasitve za sončno osebnost 2005,
    kjer sem spontano povedal nekaj besed
    in po končani prireditvi so k meni pristopili razni znani in neznani ljudje in me pohvalili, kako dobro, da sem govoril.

    Na različnih radiih in televizijah sem imel intervjuje enega lahko celo poslušaš na pozitivkah naslov je Intervju naključij in zanimivo deževale so same pohvale........

    Na račun človeka brez identitete?

    Zanimivo je to, da imajo o Mojstru in mojstrstvu običajno največ kritičnega za povedati ravno tisti ljudje, ki o tem sploh nimajo nobenih osebnih izkušenj?

    Večina ljudi je že itak toliko zmanipuliranih,
    da enostavno v njih ni več kaj za zmanipulirat
    "mojster", ki pa manipulira z ljudmi
    zame ni noben mojster.

    Moj mojster te nauči samo slediti in spremljati
    svojo lastno življenjsko energijo,
    svoj lasten dih
    in skozi njega svoj lasten notranji mir
    in to vedno zgolj v tem trenutku zdaj.

    Torej spoštovana Marja,
    želim ti vse na naj,
    en lep večer
    in lepo in zadovoljno življenje.


    ---
    stojči


    Prelij Kitajski zid z zlatom

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne sobota, 4. februar 2006 @ 12:42 CET
    Marja, krasen komentar, zrel.
    Se ti pa ne splača ukvarjati z učenci kakega "mojstra" škoda energije in časa. Njih ne premakne niti Bog sam, kaj šele mi navadni smrtniki.
    lep pozdrav in vse dobro,
    Miran


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,64 seconds