Piše: Miran Zupančič
Dragi prijatelj….
Sprašuješ me, kam gre pot o kateri se ves čas pogovarjava?
Se lahko človek naravna na Pot odrešitve in se obenem prav tako razvija v Družbi?
Kot sam veš je duša povprečno neprebujenega človeka zvezana, motna, zmedena
od karakternih enostranskosti, posebnih osebnih ljubezni, skrbi, strahov in
še mnogo več. In iz tega vsega, vidiš imamo verigo prisilnih instiktivnih reakcij,
kolektivno neozavedenega vse do vpliva sončnih peg, polnih lun, ki so nekatere
tako imenovane duše prignale do popolnoma nenavadnih norosti. Ali obstoja svoboda
duše? Obstaja. Duša se mora osvoboditi. Njena zavest se lahko dvigne in nenehno
širi, da z duhovnim pogledom prodre skozi vse globine in jih razreši v spoznanju.
Takrat bo svobodna.
Sprašuješ me, če se zavest lahko dvigne nad prostor in čas?
Pomisli, ali lahko nekaj mislimo, kar ni niti dobro niti slabo-ali oboje skupaj?
Gremo lahko skozi življenje odrešeni vezi in zapletov? V tem, vidiš leži svoboda
duše. Ona naj bi in mora ocenjevati, ona naj išče dobro, božansko, naj pridobiva,
krepi, se zlije…V vsakem človeku se razodeva večnost. Samo mi, ljudje, smo sposobni
temu trenutku podeliti večnost. Imamo spomin.
Sprašuješ me o tem, kaj mislim o nevidnem soncu?
Če gledava z Zemlje, kroži Sonce po svoji krožnici v neskončnih ponavljanjih
od vzhoda do zahoda in na zahodu zaide. To nam vidno sonce nam omogoča življenje
na Zemlji. Vendar pa obstaja tudi nevidno sonce, ki povzroča in ohranja nevidne
procese.
Vidno sonce je v resnici izraz nevidnega našim fizičnim očem, duhovnega sonca,
ki so ga Grki imenovali Hefaistos, Egipčani Aton in Rimljani Vulcanus. Vidno
sonce pa je veliko več kot gmotna snov, ki je v odnosu do nevidnega sonca. Posreduje
moči, ki se le-te preko nevidnega, duhovnega sonca odrešijo za korist celotnega
sončnega sistema.
Sprašuješ me po modelu, po katerem bi lahko živeli?
Kdor hodi po poti je neizogibno postavljen pred drugačnim notranjim načinom
življenja. S tem novim načinom mora ozavestiti, kako naj se obnaša prebujena
duša. In iz te nove notranje potrebe, se v duhovnem človeku razvije novo, živo
pravilo, ki je potem njegov vodič. To je življenjsko vodilo, ki v nobenem primeru
ni togo in se v tolikšni meri spreminja v kolišni se naša duša odrešuje. Ko
je naša duša enkrat tako daleč odrešena, da se lahko poveže z božanskim Duhom,
tedaj se priklopi božanski Duh in postane naš direktni vodič skozi prostor in
čas. Tako postanemo duhovni popotniki. In tedaj, ko se to zgodi, ne potrebujemo
več nobenih naloženih pravil in vrednot, saj neposredno črpamo iz božanskega
Duha, iz nadtčutnega onstran te narave. To so vrata v odrešenje, ki so povezana
z nadnaravo, oz."prostorom" Šambale. Vedenje o odrešenju, zdravljenju
je vedenje, ki nam je potrebno, da do neke mere razumsko dojamemo božanski načrt
in lahko spoznamo Pot!
Kot človeštvo smo prispeli do konca starega razvoja. In to pomeni, da smo pred
vrati novega, nove faze, ki pa se je že pričela. Mnoga znamenja nam to že kažejo.
In gre za to, da današnji človek priča z dejanjem in resnično o besedi, o spoznanju.
Biblija nam govori, da je Jezus Kristus prišel v meso. To pomeni: živo spoznanje
in resnica se potopita v človeka, da se v njem in skozi njega razodevata. Vsakdo
od nas mora okušati določeno mero trpljenja in bolečine. To je za vsakogar neizogibno,
kajti takšno je namreč življenje. Če sprejmemo minljivost in se oklepamo stvari
in ljudi okoli nas, potem neizbežno trpimo. Kajti stvarna osebnost-ego je ranljiva,
se spreminja in obenem stara. Ljudi tudi zbolijo. Nihče ne more ubežati bolečini.
Živimo pač v družbi, v kateri se vsi ljudje borijo z enakimi problemi in slabostmi.
Vendar pa da bi se človek pri svoji novi svobodni razvojni poti svobodno odločal,
mu je dal Bog svobodno voljo. Toda ta čudovit dar pa skriva v sebi tudi velike
nevarnosti, kajti v srcu vsakega človeka sta prisotni dve moči.: moč, ki služi
željam telesa in moč, ki izvira iz duhovnega semena v naši duši. Človek se mora
vedno znova boriti z obema. V primeru, da se odloči za moč telesa, zamudi nalogo
postati enak Bogu in gre po končnosti, smrti!
Če pa sledi klicu duhovnega semena, se odloči za večnost, življenje. Tako gledano
v jasni Luči izbira ni težka. Vendar pa zaslepljen s samoljubjem in sebičnostjo
se človek vedno znova naveže na svojo telesnost in ima za svojo pravo domovino
minljiv svet. S pomočjo mnogih življenjskih izkušenj se polagoma nauči prisluhniti
glasu božanskega klica. Nauči se razlikovati, kaj ga vodi k resničnemu življenju
in kaj v smrt. Dojame tudi, da je njegovo telo nujen snovni ovoj, v katerem
lahko opravi preobrazbo starega, na jaz navezanega človeka v novega.
Sprašuješ o notranjem boju?
Človek, ki je na poti k svoji svobodi in zadnji uri, mora doseči duhovnost.
Vendar moramo vedeti, Bog je duh in Satan je duh. Prvi je duh Popolnosti drugi
je duh greha. Množica je po svoji lastni volji, ki jo Bog spoštuje, razdeljena
na dvoje. Besede kot Maja (videz), Ahrimanovo kraljestvo(temne sile v staroperzijskem
sistemu), Setov svet(egipčanski bog teme in zla) in Satan(pol, ki nasprotuje
Božanskemu), simbolizirajo učinke v naši razklani zavesti. Kdor živi v svetu
Maje, ne more doseči nirvane. Kdor se podredi ahrimaničnemu načelu v sebi, ne
more vase prenesti Luči za razodetje. Kdor se prikloni Satanu v sebi, ne more
v svojem lastnem bitju srečati Krista.
Sprašuješ me o vstajenju?
Obstoja dvoje vstajenj. Prvo se začne v trenutku, ko se naša duša loči od telesa
in se prikaže pred Stvarnikom v posebni sodbi. Toda to je delno vstajenje. Bolj
kot vstajenje bi se lahko reklo: osvoboditev duha iz ovoja mesa in pričakovanja
duha, da se spet združi z mesom (reinkarnacija), da ponovno zgradi živi tempelj,
ki ga je ustvaril Oče, človeka-tempelj, ustvarjenega po božanski podobi in sličnosti.
Tak je nauk Jezusa Kristusa. Sam Kristus pravi, da delo, ki mu manjka del, je
okrnjeno in zato nepopolno. Delo-človek, popolno v svoji stvaritvi, je okrnjeno
in nepopolno, če se ponovno ne združijo njegovi različni deli. Ljudje morajo
ostati večno v svoji popolnosti, zveza mesa in duha, bodisi da so določeni za
Kraljestvo Svetlobe, bodisi za bivanje v temi. Zato govorimo o prvem in drugem
vstajenju.
Toda pazi (tako govori Jezus Kristus) Tisti, ki je ubil svojega duha s pregrešnim
zemeljskim življenjem, pride k Meni k posebni sodbi z že mrtvim duhom. Končno
vstajenje bo pač povzročilo, da bo njegovo meso spet prevzelo težo mrtvega duha,
da bi z njim popolnoma umrlo. Tisti pa, ki je v zemeljskem življenju premagal
meso (čutni svet), pride k Meni k posebni sodbi z živim duhom, ki ob vstopu
v Raj poveča svoje življenje.
Tudi tisti, ki so v vmesnem prostoru v čistilnici, vicah…"so živi".
Bolni, toda živi. Ko bodo z zadoščevanjem dosegli zdravje, bodo vstopili v kraj,
ki je Življenje(vakuum Šambale). Ob končanem vstajenju si bo njihov duh, ki
bo živel od mojega Življenja, s katerim bodo neločljivo povezani, spet prevzel
meso, da bi mu dal slavo in da bi živel z njim čisto tako, kot živim Jaz z njimi.
Glej, kakor govorimo o prvi in drugi (telesni in nato astralni smrti) smrti,
tako govorimo tudi o prvem in drugem vstajenju. Do večne posesti Svetlobe -
kajti v Raju imate v posesti Boga in Bog je Svetloba - mora človek priti po
odločitvi svoje volje, kot se je po svoji volji hotel znebiti Luči in Raja.
Jaz vam dajem pomoč, ampak volja mora biti vaša.
Zvest sem. Ustvaril sem vas svobodne in puščam vas svobodne. In če pomislite,
kako je vredno občudovanje Božanske spoštovanje človeške svobodne volje, morate
razumeti, kako bi bila vaša dolžnost, da je ne zlorabljate s tem, da z njo delate
zlo, in kako ste dolžni Gospoda, svojega Boga spoštovati, mu biti hvaležni in
ga ljubiti. Tistim, ki niso krenili s prave poti, pravim: "Vaše bivališče
v Nebesih je pripravljeno. Gorim od želje, da bi bili v moji Blaženosti".
Jezus Kristus.
Naj ti pojasnim "Nebesa" in"Raj". Tako kot obstajata dva
sveta, tako obstajata dve življenjski stanji, ki se v določenem trenutku povežeta
skupaj. To je življenje in zemlje in življenje iz sončnega telesa. Naše zemeljsko
življenje mora izpolniti izjemno važno nalogo, in sicer v procesu dveh, ki morata
postati eno. Zato je jasno, da se mora zemeljski človek od mladosti dalje usmerjati
na svojo nalogo glede drugega v njem, sončnega-duhovnega človeka. To pa kot
veš, je možno samo z preoblikovanjem zemeljskega človeka, v procesu, ki ga Sveto
pismo opisuje, da v resnici ni potrebna nobena smrt zemeljskega človeka. Kot
veš sam dobro, je to, kar v znanstvenih krogih tako intenzivno iščejo: smrt
odmakniti tako daleč kot je možno in potem kdo ve enkrat smrt nevtralizirati.
Toda že neskončno dolgo obstaja Pot, ki popolnoma nevtralizira smrt zemeljskega
človeka. To je preobrazba od zgoraj. Kaj mislim s tem? Proces preobrazbe vpliva
tako, da duhovno-sončno življenje, to pomeni, Večnost in zemeljsko življenje
to pomeni, Čas postaneta popolnoma eno. Tako je vse časovno použito v Večnosti.
Toda da bi to lahko izpeljali, se je potrebno popolnoma predati Ljubezni. Popolnoma:
kdor ljubi z vsemi svojimi silami, ne zadržuje ničesar zase in s tem, da ne
zadržuje ničesar zase, ne hrani ničesar za čutila in Temne sile. Daje vse Ljubezni
in Ljubezen daje svojemu ljubitelju. Ljubiti pomeni živeti z dušo, ki je združena,
stopljena, ki gori v enem in istem ognju, ki hrani drugo dušo. Tedaj v zlitju
prihaja tudi do razumevanja.
Trenutno naše zemeljsko življenje je le stopnja v nadaljnjem razvoju, ki mine.
Kot popotniki skozi vesolje smo sedaj v snovnosti dosegli najnižjo točko. In
to je prelomnica! Kakor hitro se naša duša zna odrešiti snovi, stopi v razvojno
fazo ali pol. Potem stoji na spodnjem klinu lestve, ki vodi skozi vsa področja
stvarstva k duhu. Včasih smo bili ko človek stvaritev višjega sveta in smo živeli
v skladu z zakonom duha. Po svoji svobodni volji smo se ločili od svojega stvarnika,
da bi zgradili svoj lastni, boljši svet in bili v njem nesmrtni. In vidiš kje
in v kakšnem stanju smo. Naše tri dimenzije zemeljskega življenja pa nam sedaj
narekujejo zakone, po katerih moramo živeti, če nam je všeč ali ne.
Snovno nas je torej postopno potegnilo v svoje tire, kar traja, dokler ne spoznamo
svojega višjega cilja življenja in si ga prizadevamo doseči. Vse dotlej pa nam
določajo naše življenje nasprotja in minljivost.. Vse, kar lahko tu zaznavamo,
do koder seže naše oko ali tudi najboljši astronomski teleskopi, pripada dimenziji
prostora in časa ter je podvrženo krožnemu toku rojstva, razvoja in smrti. Tako
končnost omejuje naš obstoj. Te meje smo si sami postavili v trenutku, ko smo
zavrnili duha v svojem bitju in smo hoteli hoditi po svoji lastni poti.Tako
je od prvotnega božanskega življenja nam človeštvu ostala le duhovna dediščina,
seme na dnu duše, v katerem sta v genih skrita hkrati naš izvor in naša prihodnost.
Ta seme nas bo, če izberemo to pot, pripeljalo nazaj v kraljestvo duha. Da pa
bi našli pot do teh vrat, nam je potrebna daljša pot izkušenj, predvsem pa pripravljenost
opustiti ponos na lastno znanje in se obrniti k Luči. Ta korak da našemu življenju
smisel. Predstavlja nam življenjski cilj.
Le kaj nas ovira, da bi šli po poti k duhu, Bogu? Prav lahko, da impulz Duha
šele komaj občutimo. Možno je tudi, da te vzpodbude celo doživimo, vendar se
nanje nezavedno napačno odzovemo. In prav tako obstaja možnost, da se celo zavedamo
možnosti, da se celo zavedamo notranjega klica, pa ga namerno in zavestno zanikamo.
Običajno se kot človek zavedamo svojega lastnega snovnega sveta tako, da mislimo,
načrtujemo, dajemo svojim načrtom pomen in častihlepno spremljamo njihovo realizacijo.
Realizacija naših idealov v zunanjem svetu nam daje življenjski cilj in našemu
obstoju smisel. Le kdo se še ni poizkušal potrditi v zunanjem svetu? Vsakič,
ko se človek odtrga od Boga in od nadnaravnega sveta, da se posveti svojemu
jazu-egu, sam sebi zmanjšuje veselje nad dejstvom, da mu je zaupana tudi narava.
V tem primeru zamre najprej nadnaravno veselje, tista gotovost in mir, ki nam
dajeta moč v življenjskih težavah; kajti človek se ne počuti sam, četudi je
v puščavi, tudi če preživi v opustošeni deželi, ker čuti ob sebi in nad sabo
Očetovo ljubezen in prisotnost nestvarnih, vendar njegovim čutilom dojemljivih
moči. Blaženi tisti, ki so deležni tega veselja! Ti že posedujejo večno bogastvo.(Jezus
Kristus)
Posledice našega samopotrjevanja pa so nasprotja in nemir v naši duši. Tako
človek sam sebe vse življenje izčrpava v boju s svojim okoljem, medtem ko svet
v svoji duši pusti neobdelan in obubožan. Tako si gradimo svojo trdnjavo jaza
in se borimo zato, da bi bil jaz boljši od ostalih. Verige, ki nas vežejo na
zakon materije-zemlje si tako sami nadenemu. Duhovna lenoba in navada določata
naše celotno delovanje, naše mišljenje, hotenje in občutke. Prizadevanje po
oblasti, pohlep in nezmernost pri mnogih ljudeh odsevajo njihovo omejeno in
zatemnjeno zavest. Vsak človek si je sam ustvaril vrednote, ki morajo nadomestiti
hrepenenje duše. Zato je povsem razumljivo, da glasu svoje duše ne more več
slišati.
Naš smisel življenja je, da to tančico zaznamo in jo strgamo. To pomeni, da
vidimo v svetu, to kar je: kraj minljivosti za človeka na duhovni poti. Tako
gledano, je svet videz, senca, maya resničnega življenja. Naš čutni svet je
podoben tančici, ki nam zagrinja resnični svet in nam zastira pogled na večno.
Naša duša pozna večnost. Večnost je njena narava. Njene sposobnosti pa se razvijajo
šele, ko jaz spozna, da ne more vstopiti v večnost. Ni nastal zato, ampak iz
naše padle narave, ki se je odvrnila od Boga. Zato Duh Resnice nagovarja dušo,
daj zbudi se in otresi s sebe snovno, odstri tančico in sprejmi luč, da bi iz
nje živela.
Tako dolgo pa, dokler se Duhu Resnice ne odpremo, nas vsa prizadevanja za izboljšanje
življenja, ne vodijo v novo duhovno življenjsko dimenzijo bivanja. Kajti človek
ne more postati boljši, srečnejši ali duhovno izpolnjen iz lastne nezadostne
moči! Duh Resnice lahko izpolni človeka, ko naše življenje ne temelji več na
ponosu, oholosti, svojeglavosti in zemeljskih sposobnosti, ki slonijo na varljivi
zaznavi čutil. Spoznati in priznati moramo, da obstaja višji smisel življenja,
kateremu je vredno slediti. Spoznati moramo, da pomeni izpolnitev življenja,
le stremljenje po duhu.
- se nadaljuje.
- Miran Zupančič: duhovni učitelj, jasnovidec in zdravilec.
- http//www.ezoterika.s5.com
|