NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

sobota 11-maj
  • Vegan Hangouts: Veganski piknik v Tivoliju

  • nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

  • torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024
  • Vabilo na Festival duševnega zdravja 2024

  • četrtek 16-maj
  • Spekter. 70 let Zbirke UGM

  • petek 17-maj
  • EKO 9: Oči v skali

  • sobota 18-maj
  • Mesec mode v muzeju

  • nedelja 19-maj
  • Čarobna glasba Harryja Potterja

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  • ponedeljek 27-maj
  • Still Corners (UK) - 27. 5. 2024, Škofjeloški grad - Festival In Memoriam prof. Peter Hafner - 15 let

  • petek 31-maj
  • Operna noč

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Gampopa   
    petek, 7. oktober 2005 @ 05:31 CEST
    Uporabnik: Pozitivke

    Prevedel: Aurigo

    Pred razsvetljenjem – sekaj drva in vleči vodo iz vodnjaka.
    Po razsvetljenju – sekaj drva in vleči vodo iz vodnjaka.
    Kitajski pregovor


    1. PREROKBE (Življenje Gampope)

    »S spoštovanjem do vseh Bud in vseh bodisatev.
    Nekoč sem slišal: Bilo je v času, ko je Transcendentalni Popolni Zmagovalec (Buda) bival na Jastrebovem Vrhu pri Rajagrahi skupaj z veliko Sango stotisočerih menihov. Pridružilo se mu je tudi 8 milijonov bodisatev , zaustavljeni samo z enim rojstvom, in ki s svojo sposobnostjo visokega dojemanja popolnoma uvideli. Zbrali so se iz vseh svetov iz desetih smeri in bili v celoti uvedeni v dharanis in sutre. Vsa čuteča bitja so oplemenitili z darilom Darme…, in bili so vešči v učenju najvišje modrosti. Dosegli so najvišjo sublimacijo v vseh dovršenostih. Bili so poznavalci prehoda v vse vrste samadijev in doseganju stanja bodisatve, in v teh stanjih so jih vse Bude slavili in poveličevale. Prav tako so bili vešči magičnih potovanj v vse prostore Bud, izurjeni so bili v vseh strašnih demonskih silah in izučeni v vseh stvareh, ki so.


    Potem je Mladi mesečev sijaj vstal s svojega sedišča, odkril svoje desno rame in pokleknil s svojim desnim kolenom ter spojil spoštljivo svoje dlani proti Transcendentalnemu Popolnemu Zmagovalcu ter rekel: Če mi Transcendentalni Popolni Zmagovalec usliši in mi da priložnost, bi želel postaviti nekaj vprašanj Transcendentalnemu Popolnemu Zmagovalcu, Tathagati Arhat Samyak-Sambuddhi.
    Transcendentalni Popolni Zmagovalec mu je odgovoril tako: »Ti mladenič, če bodisatva mahasatva poseduje le eno kvaliteto, bo dosegel vse vrline ter hitro prebudil resnico in dosegel popolno neprekosljivo resnico ter popolno razsvetljenje. KAJ JE TA, ENA KVALITETA? Mladenič, če se bodisatva mahasatva nepristransko usmeri k vsem bitjem; je to nesebičen okvir uma, to je usmerjenost k neagresivnosti; umu, ki ne daje sodb.
    Mladenič, bodisatva mahasatva, ki je nepristranski, nesebičen, neagresiven in prost dajanja sodb, bo dosegel samadhi, v kateremu se mu popolnoma razodene narava vseh stvari.
    Poglavje 1, Samadhi Raja Sutra«


    Med vsemi učenci Jetsuna Milarepe, kralja jogijev, je bil najodličnejši in najbolj spoštovan Darma Lord Gampopa. Mnogo prerokb je napovedovalo, da se bo Gampopa pojavil v Tibetu, v Deželi snega. Milarepa je imel številne sanje in vizije, ki so napovedovale prihod Gampope. Nekega dne, ko je bil Milarepa še učenec in je sedel ob nogah svojega velikega Vajra mojstra Marpe Prevajalca, so Mila in ostali učenci vprašali Marpo: »Dragoceni Guru, doživel si že veliko starost, prosimo te prerokuj nam, kako se bodo širila Kagyu učenja v prihodnosti.«
    Marpa jim je na to vprašanje podal takšen odgovor: »Kot potomec velikega učitelja Naropine linije, imam moč prerokovanja skozi sanje. Sedaj pojdite moji srčni sinovi in si zapomnite sanje, ki jih boste imeli, da bom lahko napovedal prihodnjo rast moje duhovne linije.«
    Po praksi sanjske joge , so se učenci vrnili in poročali o svojih sanjah Marpi. Četudi so imeli učenci dobre sanje, le te niso bile preroško pomembne. Njegov učenec Milarepa pa je imel vendarle živahne sanje, ki jih je izpovedal svojemu guruju v tej pesmi:

    Prejšnjo noč sem imel sanje,
    in delim to svojo zgodbo z lamo.
    Poslušajte me prosim sedaj, da vam sanje izpovem.
    Sanjal sem, o prostrani severni regiji sveta,
    kjer stoji veličastna, s snegom pokrita gora.
    Sanjal sem, da zasneženi se vrh dotika neba,
    Sanjal sem, da vrh je obkrožen s soncem in luno.
    Sanjal sem, da žarki sonca in lune zapolnjujejo nebo.
    Sanjal sem, da podlaga gore pokriva zemljo celotno.
    Sanjal sem, reke, ki se spuščajo v štiri smeri.
    Sanjal sem, da njihove vode tešijo vsa bitja,
    Sanjal sem, da se reke izlivajo v ocean.
    Sanjal sem, na obalah nešteto razcvetajočih cvetlic.

    Mila je zatem zapel to v vse štiri smeri v masiven steber. Na vrhu vsakega stolpa je sedela žival, in vsaka žival je imela različno aktivnost.
    Za severni stolp je Milarepa zapel te verze:
    Severni stolp.
    Sanjal sem, steber mogočen postavljen.
    Sanjal sem neustrašnega jastreba, ki se je spustil na vrh stebra.
    Sanjal sem, da so bo bila jastrebova krila popolnoma razširjena.
    Sanjal sem, da si naredil je gnezdo sredi skal.
    Sanjal sem, da povil je mladiča.
    Sanjal sem, da je od tega trenutka, bilo nebo zapolnjeno s pticami.
    Sanjal sem, da so oči jastrebove strmela navzgor.
    Sanjal sem, da je jastreb vzletel navzgor, skozi obsežen razprostranjen prostor.
    To sem želel povedati tebi, Guruju, Budi treh časov.
    Vzel sem to za znamenje srečno.
    In vzradostil sem se ob tej usodi srečni.
    Prosim povej mi sedaj, njegov skriti pomen.

    Tako je Milarepa zapel pesem o svojih sanjah. Marpa je bil ob tej izpovedi izjemno zadovoljen in vzkliknil je: »To bile so izvrstne sanje.« Svojo ženo Dakmemo je Marpa takoj zaprosil, če v čast tega dogodka pripravi ganačakro .
    Ko so se priprave končale in so bili zbrani vsi njegovi srčni sinovi učenci, je guru naznanil: »Mila Vajra Zmagovalec Praporja, je imel prečudovite sanje!«
    Ob teh besedah učitelja so se učenci razburili in zaprosili so Marpo, da razloži te sanje in odkrije o kakšnih simbolih je govora. Z melodijo kraljevskega glasu je Marpa zapel doha pesem v odgovor:

    Lord Buda treh časov in zavetišče vseh bitij.
    Mojster Naropa, priklanjam se pred tvojimi nogam,
    vsi tvoji učenci sedijo tukaj na tem prostoru,
    V teh sanjah so se pojavila čudovita znamenja.
    Osupljivo prihodnost prerokujem.
    Poslušajte me sedaj,
    kar vam bom jaz stari oče o tem razodel.
    Severna regija na tem svetu je Tibet.
    To je znamenje, da se bo tam razcvetelo učenje Bude.
    S snegom pokrita gora, ki dviga se tam,
    je stari oče, Marpa Prevajalec, in vsa Kagyu učenja.
    Zasneženi vrh, ki se dotika neba,
    je nenadkriljivi pogled.
    Sonce in mesec, ki obkrožata vrh,
    je meditacija, ki izžareva modrost in sočutje.
    Svetlobni žarki, ki napolnijo nebo,
    je sočutje, ki prežene temo nevednosti.
    Njena podlaga, ki pokriva celotno zemljo,
    je ogromna razprostranjenost Budove dejavnosti na zemlji.
    Štiri reke, ki se spuščajo v štiri smeri,
    je ustno poučevanje »štirih iniciacij «, ki se razvijajo in osvobajajo.
    Njihove vode gasijo žejo vseh bitij,
    kar pomeni, da se bodo vsi učenci razvili in bili osvobojeni.
    Reke, ki tečejo v ocean,
    to je znak za srečanje Matere in sina svetlobe.
    Mnogo cvetlic, ki cvetijo vzdolž obale,
    je popolna izkušnja izpolnitve.

    Marpa je potem odkril, da pesem, kjer so predstavljeni štirje stolpi, vsak od njih predstavlja enega od njegovih srčnih sinov učencev in njegovo izpolnitev. O severnem stolpu je Marpa zapel to:
    Veliki steber se je vzdignil na severu.
    To je Milarepa iz Gungthanga.
    Neustrašen jastreb se je spustil na vrh.
    To je simbol jastrebove narave
    Jastreb je popolnoma razširil svoja krila.
    To pomeni popolni prenos transmisije ustnega učenja.
    Njegovo gnezdo je med skalami.
    To pomeni, da bo njegova življenjska sila bila trša kakor skala.
    Jastreb bo dal rojstvo mladiču,
    to je znamenje, da mu bo enakovredni pristopil.
    Jata mladih ptičev, ki zapolnjujejo nebo,
    To je znamenj, da se bo Kagyu učenje razširilo.
    Njegov pogled je usmerjen navzgor.
    To znamenje pomeni slovo od samsare.
    Jastreb leti proti nebu skozi ogromno srce prostora vesolja.
    Njegov prihod v področje osvoboditve.

    To je rekel stari oče.
    V prihodnosti bo Linija Prakse veličastno zasijala.

    Na ta način je Marpa prerokoval Milarepine »Sanje štirih stolpov«, in da mlado jastrebovo pišče simbolizira velikega učenca, ki bo prišel iz severa. Povzročil pa bo, da se bo Kagyu linija pomnožila. Gampopa je resnično prišel iz severa, kakor je bilo napovedovano in postal je srčni sin Milarepe ter dovršil in razširil učenje po celem Tibetu.

    Milarepa je imel kasneje še ene sanje – vizijo, ko se mu je prikazalo meditacijsko božanstvo Vajrayogini ter mu dejalo, da bo imel enega učenca kakor Sonce, drugega učenca kakor Mesec. Poleg tega bo imel 25 izpopolnjenih učencev, ki bodo sijali kakor zvezde med človeštvom. Med temi sijajnimi učenci, bo bil Gampopa kakor Sonce, svetleča luč in najodličnejši med njimi.
    Gampopa je bil bodisatva v mnogih prejšnjih življenjih, tudi v času Bude Shakyamunija, četrtega Bude. Celo pred časom tretjega Bude, Dipankara Bude, je služil v dobrobit mnogim bitjem pod imenom Lotus Guru. V času tretjega Bude, se je inkarniral kot bodisatva Čudoviti Mesečni Cvet.
    Dovršeni Buda, sam Buda Shakyamuni, je napovedal Gampopo v Samadhi kraljevski sutri (Samadhi-Raja Sutra) in drugje. V Lotus Sutri Velikega Sočutja (Mahakaruna-pundarika Sutra), je Buda rekel Anandi:
    »Ananda! V prihodnosti, po mojem odhodu, se bo na severu pojavil menih, imenovan Zdravnik. Predal bo pomembna učenja prejšnjih Bud, po služenju stotim od tisočih Bud v svojih prejšnjih življenjih. Zelo dobro bo podkovan v vrlinah in z veliko nesebično motivacijo bo vstopil na brezmadežno pot Velikega Vozila za dobrobit in srečo neštetim čutečim bitjem.
    Pojavil se bo kot zelo učen človek, ki bo dobro bil poučen v svete spise bodisatvične doktrine. Razlagal bo besede o Velikem Vozilu ter popolnoma brezhibno poučeval Mahayano učenje.«
    In dodal je: »Ananda, ta zdravnik – menih bo sprožil, da bo moje učenje v prihodnosti cvetelo. Zato ne žaluj in ne joči«.
    V času Bude Shakyamunija je bil Gampopa njegov učenec. Bodisatva, ki je pomagal bitjem pod imenom Mladi mesečev sijaj . Mladi mesečev sijaj je bil sin bogataša v Rajagrahi. Že njegovo ime nam napeljuje, da ni bil samo Bodisatva, ampak tudi čudovit in nadarjen zdravnik. Bolezni je zdravil z zelišči, a zelo močni so bili njegovi blagoslovi bitjem. V nekaterih primerih, ko so ljudje slišali le njegovo ime ali pa se jih je preprosto samo dotaknil, so bili bolniki ozdravljeni.
    V tistem času, ko je Buda Shakyamuni obrnil kolo Darme na Jastrebovem vrhu poleg Rajagrahe, je Mladi mesečev sijaj povabil Budo, skupaj z ostalimi Bodisatvami in ostalimi učenci na svoj dom. Ko je Buda Shakyamuni in njegov spremstvo prispelo, je Mladi mesečev sijaj zaprosil Blagoslovljenega, da mu poda učenje. Kot odgovor na to prošnjo, je Gospod Buda podal učenje, ki je postalo znano kot Samadhi-Raja Sutra. Po učenju sutre je Buda, je povprašal vse svoje navzoče učence, kdo bo v prihodnosti prostovoljno učil ter razširjal to sutro. Med vsemi navzočimi Bodisatvami ter učenci, se je prijavil le Mladi mesečev in obljubil, da bo razširjal to sutro ter predal njeno sporočilo za prihajajoča bitja.
    Ko je Mladi mesečev sijaj sprejel to zaobljubo, mu je Budha Shakyamuni obljubil, da ko bo v prihodnosti razširjal Samadhi Raja Sutro, se bo tudi on pojavil in mu pomagal vpeljati to učenje.

    In da bi razširjal to učenje, se je Mladi mesečev sijaj reinkarniral v Tibetu, v zasneženi deželi na severu. Postal je poznan kot Gampopa Dakpo Lhaje, njegova slava pa se je širila skozi vso deželo. Bil je veliki Bodisatva, eden, ki je dosegel deseto ter končno stopnjo bodisatvine poti. To stopnjo je dosegel z neposrednim uvidom. Jetsun Milarepa je napovedal Gampopin prihod v svoji meditaciji. Blagoslovil je Gampopo z milostjo meditativne zbranosti ter pritegnil Gampopo s svojo močjo uma. Tako je Gampopa kot Sonce posijal na budistično vero v Tibetu in pripeljal mnoga čuteča bitja k realizaciji.

    Darma Lord Gampopa se je prvič rodil brezštevilno kalp nazaj, v času Bude Padmey Dawa, kot bodisatva z imenon Mentok Dazey. Zgodba je natančno opisana v Samadhi Raja Sutri, ki je del Kagyur-ja in to je 36 poglavje, ki nosi naslov Mentok Dazey.
    V času učenja Bude Padey Dawe, je bilo izgnanih 7000 Bodisatev iz kraljestva. Zato so odšli v Gozd Vse-odličnosti in ostali z Bodisatvo Mentok Dazeyem. Nešteto čutečih bitij se je vpeljalo v ne-povratno stanje. Tej deželi je takrat vladal kralj Paway Jin, ki je imel 84.000 kraljic, 1000 sinov in 500 hčera. Vsi pa so živeli v velikem bogastvu in užitkih.
    Mentok Dazey je bil v meditativnem stanju. Njegovo oko pa je jasnovidno zaznalo mnogo ponovno rojenih bodisatev, ki so živeli v tem kraljestvu. Vedel je, če bodo slišali to neprecenljivo učenje, da bodo dosegli ne-vračajoče stanje, če pa ne bodo slišali tega učenja, bodo padli. Vzdignil se je v svoji meditaciji in rekel vsem tem bodisatvam: »Šel bom v vasi, mesta v tem kraljestvu in podal učenja v korist čutečih bitij.«
    Oni pa so mu odgovorili: »Tam je zelo veliko zlobnih in neobrzdanih ljudi, ki ti bodo škodili,« in prosili so ga, da naj ne gre.
    Mentok Dazey jim je na to odvrnil: »Če boste ščitili samo sebe pred vsemi ovirami, kako boste ohranili Budova učenja in koristili vsem čutečim bitjem?«
    Ko je to izrekel se je napotil v vasi in mesta. Nato je prispel v kraljevo palačo in 6 dni dajal učenja Darme, kraljicam, princem, princesam in mnogim drugim ljudem. Vseh 6 dni pa je to počel brez hrane ali pijače. S tem svojim trudom je dosegel, da je posejal seme za dosego razsvetljenja v neštetih bitjih in mnogi ljudje so postali njegovi zvesti privrženci.
    Sedmi dan pa je kralj Paway Jin zaznal to situacijo. V njemu je rasla ljubosumnost in pomislil je: »Mogoče pa mi bo ta menih vzel kraljestvo.« Kralj je takole naročil princem: »Ubijte tega moža.« Vendar so njegovi sinovi zavrnili ta njegov ukaz. To je le še bolj razjezilo kralja in pomislil je: »To je zelo nevarno. Sedaj me že moji lastni sinovi ne poslušajo več. Nimam več moči.«

    Kralj je v kraljestvu iskal človeka, ki bi ubil tega meniha. In končno je našel človeka, ki je ljubil ubijanje. To je bil mesar Gache. Mesarju je kralj naročil uboj s temi besedami: »Ubij tega učitelja Darme.« Mesar Gache je bil zelo vesel tega ukaza. Vzel je meč in je šel ubiti meniha, odsekal mu je roke, noge in glavo.« Zaradi določenih razlogov kralj Paway Jin ni bil kaj prida vesel tega dejanja. Sedem dni kasneje je postal zelo depresiven. Šel je čez vrt in prišel do razsekanega trupla Bodisatve Mladega mesečevega sijaja. Razsekano truplo je v teh sedmih dneh ostalo popolnoma sveže, iz trupla je sijala svetloba. Truplo je posedovalo veliko lepoto, dobilo je zlato barvo in bilo posejano z mnogimi srečnimi znamenji.
    Kralj je ob vsem tem občutil zelo veliko krivdo in začel se je kesati tega svojega dejanja. Ob tem je pomislil: »Ta menih je doživel ne-vračanje iz stanja razsvetljenja! Naredil sem zelo velik zločin. Zaradi tega dejanja bom prišel v področje pekla.«
    V istem času so mu to potrdili tudi bogovi na nebu in izgovorili so mu te besede: »To si storil in to se bo zgodilo.«
    Kralj se je zelo prestrašil in padal na tla v močan jok. Bogovi pa so bili jezni in so zaklicali:
    »Popolnoma se je izogibal zvestobi telesa.
    Tudi ni bil vezan na življenje!
    Prihajajoč iz Gozda Vse-Odličnosti,
    je bil v tem kraljestvu Mentok Dazey mučen.«
    Po tem dogodku je kralj dal truplo sežgati na kresu iz sandalovine, agaruja in ostalih dragocenih materialov. Ob samem sežigu so se manifestirala čudovita znamenja. Ostanke po sežigu je kralj zbral in dal zgraditi stupo ter dal te relikvije shraniti v stupi. Kralj je zatem podaril mnogo daritev in trikrat na dan delal prakse očiščevanja, veliko tisoč let. Po svoji smrti, se je kralj ponovno rodil v področju pekla za mnogo kalp.
    V Samadhi-Raja Sutra, Buda Shakyamuni pravi: »Jaz sem bil kralj Paway Jin. Ti, Bodisatva Chandraprabhavakumara, si bil Mentok Dazey«, ko je Chandraprabhavakumara to slišal, je postal zelo srečen. Kasneje se je reinkarniral v Tibetu kot Darma Lord Gampopa, poznan tudi po imenu Zdravnik. Darma Lord Gampopa je trem jogijem iz Khama o sebi povedal tole:
    »Ko sem nosil ime Chandraprabhavakumara,
    v času popolnega Bude,
    vzvišenega Gospoda Shakyamunija,
    mi je dal na mojo prošnjo učenje sutre Kraljevske meditacijske zbranosti.«

    »Potem je Mladi mesečev sijaj vstal s svojega sedišča, odkril svoje desno rame, pokleknil s svojim desni kolenom, spojil svoje dlani spoštljivo proti Transcendentalnemu Popolnemu Zmagovalcu in rekel: Če me Transcendentalni Popolni Zmagovalec usliši v tej priložnosti, želim postaviti nekaj vprašanj Transcendentalnemu Popolnemu Zmagovalcu, Tathagati Arhat Samyak-Sambuddhi.«
    Transcendentalni Popolni Zmagovalec mu je odgovoril: »Mladenič, tathagata ti daje vedno priložnost. Vprašaj karkoli si želiš.«
    Ko mu je Transcendentalni Popolni Zmagovalec dal možnost govoriti, je Mladi mesečev sijaj naslovil nanj to vprašanje: »Transcendentalni Popolni Zmagovalcu, katere kvalitete se nanašajo na Samadhi?
    Zatem je Transcendentalni Popolni Zmagovalec odgovoril Mlademu mesečevu sijaju s temi besedami: » Mladenič, beseda Samadi pomeni to: To je jasna realizacija uma, to je uvid, da je um ne-nastajanje, niti trajanje, niti netrajanje; to je odvrženo breme; to je modrost tathagat, odličnost Bud. To pa pomeni razgnati vso neumnost , izpraznitev vseh želja in umiritev jeze.
    (Samadhi Raja Sutra)

    (Prvo poglavje Prerokbe je prevod iz knjige: Življenje Gampope, Jampa Mackenzie Stewart in z uvodom Lobsang P. Lhalungpa,
    Prevodi o Samadhi Raja Sutra so povzeti iz knjige King of Samadhi, Thrangu Rinpoche, Commentaries on the Samadhi Raja Sutra & The Song of Lodro Thaye,
    O prejšnjem življenju Gampope kot bodisatve Chandraprabhavakumare ali Mentok Dazey je povzeto iz knjige The Jewel Ornament of Liberation, Khenpo Konchog Gyaltsen Rinpoche)

    Gampopo sem srečal nekega dne na svetovnem spletu, ko sem se že pripravljal na vse. Bilo je leta 2002, nekaj mesecev po obisku Dalaj lame v Sloveniji. Takrat sem mrzlično iskal določene odgovore na moreča vprašanja, ki so se pojavila v mojem življenju. V tej zmedi se je pojavila indijska mitologija in Ganeša, a tudi nekatere stvari o tibetanskim budizmom. Skoraj nič ni bilo več jasno. In nekega jesenskega dne sem naletel na slovar (glossary) Diamantne poti (www.diamondway-teachings.org) in črko G. V tem slovarju so bili opisane določene besede, a tudi tibetanski svetniki in Bude. V svoji osnovi je bil takrat še zelo skromen slovar, ki se je do danes pojmovno še bolj razširil. Pri besedi G sem prebral samo tole:

    Gampopa: It said that Gampopa in his former lives was a disciple of Buddha Kasyapa and Buddha Shakyamuni. In the days of Buddha Shakyamuni his name was Candraprabha Kumara. When the Buddha asked who of his student will teach the Samadhiraja and Candraprandipa-Sutra in the future when times will get harder, Gampopa said that he will do that. In v trenutku ko sem bral ta tekst, sem začutil, kako moje telo prekipeva. Začutil določeno energijo. Prekipevajočo radost, ki je napolnila moje telo.

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • www.diamondway-teaching...
  • Več od avtorja Pozitivke
  • Več s področja * Duhovna rast

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Trackback

    Trackback URL for this entry: http://www.pozitivke.net/trackback.php/2005100113314984

    No trackback comments for this entry.
    Gampopa | 0 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,59 seconds