Vsa velikost celotne zemeljske oble
in ves domnevno neskončen spekter
vesoljskega ozvezdja (z vsemi svojimi številnimi planeti )
se niti približno ne more primerjati z veličino in širino
tvoje eterske prevodnosti tvojega duhovnega srca.
Vse zvezde za katere misliš, da obstajajo na ozvezdju našega planeta,
boš ti lahko v enem samem trenutku svojega eterskega diha
prijel in zaobjel/a z zapestjem tvojega duhovnega srca
in si jih shranil/a v svoj levi žep.
Svet boš lahko spremeni/a v prah.
Ne govorim ti o zvezdah in ne govorim ti o luni.
Govorim ti o tvoji ničelni točki, ki te bo v svoji vibrirajoči
- spiralasto diametralni zvokovni tišini
osvobodila tukaj in sedaj.
Osvobodila te bo vsega kar si boš lahko predstavljal/a
in osvobodila te bo vsega tega, kar si še ne znaš predstavljati.
Osvobodila te bo osvoboditve same.
Ljubezen - sovraštvo, sreča - nesreča,
prijateljstvo - osamljenost...... A ha ha ha :)))))
Tudi jaz se še vedno vadim piti tri litre vode na dan.
Bodite pridni in pazite nase.
|
Vrelec neskončnosti 2
Prispeval/a: Miran Zupančič dne sobota, 17. september 2005 @ 12:10 CEST
Novo dihanje po Freherju.
lep pozdrav in vse dobro,
Miran
Vrelec neskončnosti 2
Prispeval/a: jaka dne nedelja, 18. september 2005 @ 15:06 CEST
Resnično vam govorim o vrelcu neskončnosti,
tudi stevilo 2 ima svoj pomen. Vrelec 1 je že napisan
znotraj vas.
Miran, tudi tebi vse najboljše.
Vrelec neskončnosti 2
Prispeval/a: Miran Zupančič dne ponedeljek, 19. september 2005 @ 13:57 CEST
Ker me je tvoja pripovedka navdihnila sem se spomnil, da na to temo podam tukaj zanimiv pogovor med Hermesom in Asklepijem (iz šeste knjige).
"Hermes: Ali se vse , kar se giblje, Asklepij, ne giblje v nečem in po nečem?
Asklepij: Da, seveda.
Hermes: Mar ni nujno, da je tisto, v čemer se gibano giblje, večje od tistega, kar se giblje?
Asklepij: Nujno je.
Hermes: Je torej gibalo močnejše od gibanega?
Asklepij: Da, močnejše je.
Hermes: Ali mora biti narava tistega, v čemer se giblje, nasprotna naravi gibanega?
Asklepij: Da, vsekakor.
Hermes: Je torej ta kozmos večji kot druga telesa?
Asklepij: Da, strinjam se.
Hermes: Ali ni tudi zgoščen? Poln je namreč drugih teles, pravzaprav vseh teles, ki so.
Asklepij: Tako je.
Hermes: Kozmos je torej telo.
Asklepij: Da.
Hermes: In sicer je telo, ki se giblje?
Asklepij: Seveda.
Hermes: Kako velik mora torej biti prostor, v katerem se giblje kozmos in kakšna je njegova narava? Mar ni veliko večji, da lahko sprejme nenehno premikanje in da se gibano zaradi tesnega prostora ne vklešči ter ne ovira v gibanju?
Asklepij: Prostor mora biti zares izredno velik, Trismegist.
Hermes: In kakšne narave je ta prostor?
Nasproten temu kar se giblje, Asklepij, kajne? Telesu nasprotna narava pa je nesnovna.
Asklepij: Strinjam se.
Hermes: Potem je torej prostor, v katerem se vesolje giblje, nesnoven. Nesnovno pa je bodisi Božanske narave bodisi Bog. Če je torej nesnovno Božanske narave, je jedro bistva stvaritve in, če je Bog, potem je eno z jedrom bistva. Sicer nesnovno umsko lahko spoznamo, na tale način:
Bog je za nas najvišji predmet umevanja, ni pa to sam sebi. Kajti predmet umevanja je za tistega, ki misli, dosegljiv le zaradi luči uvida. Bog torej sam sebi nikakor ni predmet umevanja: ni namreč kdo drug predmet umevanja, kadar kdo umeva samega sebe. Nam pa Bog, nasprotno, pomeni nekaj drugega od nas samih, zato ga imamo za predmet umevanja.
Če je predmet umevanja univerzalni prostor, potem je umsko spoznaven, a ne kot prostor, ampak kot Bog. Če pa ga umevamo kot Boga, potem ga umsko ne spoznavamo kot prostor v običajnem smislu, ampak kot delujočo Božansko silo, ki vse zaobsega.
Vse, kar se giblje, se ne giblje v nečem, ki je gibano, ampak v mirujočem, ki je negibno. Samo gibalo pa tudi miruje, ne da bi se moglo gibati hkrati z gibanim".
Torej je Bog neskončnost sama. Svetovna duša je Božja vseprisotnost v prostoru kot takem. Prostor je princip, ki daje silo, energijo, inteligenco, snov in obliko. Prostor je eno, popolnoma eno, je svetovna duša. Iz njega je nastalo vse in ne glede na to kako različno je, je v svojem bistvu eno.
lep pozdrav in vse dobro,
Miran