NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

petek 26-apr
  • VegaFriday v Mariboru

  • sobota 27-apr
  • Začetek sezone na parkovni modelni železnici

  • torek 30-apr
  • Aktualno iz Špricerkres v Malečniku, Parni Valjar / DJ's Brata Fluher

  • sreda 01-maj
  • Med naravo in kulturo

  • petek 03-maj
  • Človek in čas

  • nedelja 05-maj
  • Razstava Interspace

  • sreda 08-maj
  • Razširjeni vid

  • nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

  • torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    O mesu, o vegetarjancih, o prehrani….   
    nedelja, 26. marec 2006 @ 06:42 CEST
    Uporabnik: Igor Petek

    V zadnjem času se bijejo prave polemike o prehrani. In za tole pisanje me je vzpodbudila oddaja Trenja, ki je bila na sporedu pred dnevi, v njej pa so govorili o lovu, mesojedcih, rastlinojedci in še o čem. V oddaji so bili prisotni vegetarijanci, lovci, mesarji, kmeti in zdravniki. In moram reči, da sem na koncu oddaje dobil občutek, da je vse skupaj le ena velika farsa.

    Pa pojdimo po vrsti. Najprej me je presenetilo obnašanje t.i. vegetarjancev. Poznam nekaj vegetarjancev in moram povedati, da so vsi nekako mirni, nevsiljivi. Le za odtenek malo preveč bledi. In ti moji prijatelji niso cinični. V tej oddaji pa sem videl toliko cinizma in vzvišenih posmehov, kot že dolgo ne. In slišal sem bore malo argumentov, ki bi mesojedega človeka prepričali v to, da postane vegetarijanec. Vsi argumenti se nekako ponavljajo. Veliko je očitkov, ki govorijo o nehumanem pridobivanju mesa, torej o pomorih živine. In ko sem primerjal nastope nevegetarijancev, sem dobil občutek, da so dosti bolj mirni, preudarni in da točno vedo, kaj hočejo povedati. Vegetarijanci so delovali razburjeno, na trenutke agresivno in preveč vzhičeno. Ja vem, to svoje obnašanje zagovarjajo z besedami, da so zaradi neuživanja mesa bolj vitalni.


    Gremo naprej. Gospa Jurasova je napadla tistega ubogega kmeta, ki mu je vir dohodka živinoreja. Ko ji je povedal, da je živina na paši, da lepo ravnajo z njo, se je spravila na njegove piščance, ki živijo pod lučjo in ne vidijo dnevne svetlobe. Pri tem se je kmet zmedel in je bil poražen. In pri tem je še nekdo dodal, da kako bi bilo, če bi zdaj njih zaprli v en prostor in jih ne bi več izpustili ven. Ampak, to se ne da primerjati s piščanci, ki se pod lučjo izvalijo in sonca ne poznajo. Torej zaradi tega ne trpijo, ker pač ne vedo, kako je biti na soncu. Pri tem lahko podam argument, da tudi človek, ko se rodi nima prirojenih vzorcev življenja in kot smo že večkrat prebrali, da so našli ljudi, ki so imeli otroke zaprte v kleteh od rojstva le ti niso znali govoriti, niso poznali sonca, skratka življenja zunaj. In ko so jih osvobodili, so bili zbegani in čustveno razrvani, ker so prišli v svet, ki ga ne poznajo. Drugače pa je, če človeka zapreš po dolgih letih življenja pod soncem. Ampak ta kmet v oddaji ni bil sposoben podati takšnih argumentov.

    Gospod s čopom, ki je petindvajset let pobijal živali, torej jih je moral pobiti vsaj nekaj tisoč in pri tem je seveda užival meso teh živali, ki jih je sam pobil, je bil pa najbolj smešen. Ponavljal je vedno iste neumnosti. In bil je ponosen, ker je vegetarijanec. Hvala lepa za takega vegetarijanca. Ljudje ki kupujejo meso v trgovini na policah ne vedo, kako se živali kolje. Če bi naprimer jaz moral ubiti žival za hrano, verjemite, da v življenju ne bi poizkusil mesa. Tako pa je meso za večino ljudi artikel v trgovini, ki ga pač kupimo. In sedaj peščica teh aktivistov dobesedno posiljuje ljudi s tem, naj nehajo jesti meso.

    Za razliko, pa so ljudje iz stroke delovali umirjeno in razsodno. In v bistvu niso povedali nič novega. Poudarili so, da je najboljše za človeka, da uživa uravnoteženo prehrano, torej malo mesa, veliko žitaric in sadja. Ampak takšne besede ortodoksni vegetarijanci zaničujejo, kar je bilo videti iz njihovih ciničnih nasmehov.

    Pa smo že pri lovu. Že večkrat sem prebral kakšno misel kakšnega vege-aktivista, ki pravi, da bi bilo tudi brez lovcev v naravi vzpostavljeno ravnovesje. Da bi se živalske vrste naravno selekcionirale. V prid temu pa ne govori podatek, i pravi, da je v Triglavskem narodnem parku od prepovedi lova dalje poginilo že preko 3000 gamsov. In verjetno je, da niso poginili kar od kapi, ampak, da so se morali prekleto mučiti preden so poginili. Tudi lovec iz Nove gorice, ki sodeloval v oddaji je povedal, da so lovci povabili vege-aktiviste naj se jim pridružijo pri hranjenju živali pozimi, pa je povedal, da se ni odzval niti eden. Ali so to potem pravi ljubitelji živali? Je res, da so tudi med lovci izjeme, ki pač ubijajo živali kakor nanese. Še več je takih, ki sploh niso lovci, ampak so črni lovci.
    Osebno poznam nekaj lovcev, ki vsako zimo krmijo živali in s tem skrbijo, da živali ne poginejo od lakote. Medtem ko vege-aktivisti iz foteljev pljuvajo po lovcih. Padel je tudi očitek, da je lov zaslužek. Ja, tudi lovci morajo zaslužiti, da lahko vso hrano za zimo kupijo. In če pride bogat Italijan in hoče upleniti trofejo, naj za to tudi pošteno plača. Itak bodo od tega imele korist druge živali.

    Nadalje, nekateri ortodoksni vege-aktivisti so prišli že tako daleč, da zdravnike nazivajo s kriminalci in to ravno za to, ker bi po njihovem vsi zdravniki morali ljudem trobiti, da naj ne jedo mesa. Po eni strani govorijo, naj ljudje jedo mesa zaradi ubijanja, po drugi strani govorijo, naj ljudje ne jedo mesa, ker je zdravju škodljivo. In mnogo vegetarijanci lepo uživajo ribe, ki pa veliko bolj trpijo, preden pridejo na krožnik, kot pa klavna živina. Le ta je namreč pred zakolom omamljena, ribe pa iz mrež žive naložijo na led, da umrejo v velikih mukah. Tudi jajčka so priljubljena med vegetarijanci in sirčki, ki pa so produkt živali in kot taki izkoriščajo živali. In vidijo le eno plat medalje.

    Rdečelasa gospa je na koncu oddaje, ko so prebrali izide telefonskega glasovanja, ki je bil 48% proti lovu in 52% za lov, vsa presrečna v svojem sprenevedanju, ko je rekla, da je zadovoljna z izidi glasovanja, ker se je proti lovu izrekel takšen odstotek glasovalcev. Naj povem, da je bilo glasov 23000 torej približno 11000 jih je bilo proti lovu. Ni ta gospa povedala, da je bila pred tem cela Slovenija zasuta z E-maili, da naj ljudje glasujejo proti lovu. Torej prava kampanija. In tudi sam sem dobil najmanj deset takih mailov, nisem pa dobil nobenega maila od lovcev, da naj glasujem za lov. Torej čisto sprenevedanje in farsa.

    Naj zaključim. Naj bodo ljudje tisto, kar so. Naj tudi vege-aktivisti povedo svoje. Konec koncev jim na Pozitivkah objavljam veliko člankov, ki govore proti ubijanju. Naj pa pustijo, da tudi druga stran pove svoje.

    Mi je pred časom prijatelj vegetarijanec rekel: »Jej kar ti paše«. In imel je čisto prav.

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja Igor Petek
  • Več s področja * Zdrava prehrana in dobri recepti

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Trackback

    Trackback URL for this entry: http://www.pozitivke.net/trackback.php/20050326014231370

    No trackback comments for this entry.
    O mesu, o vegetarjancih, o prehrani…. | 20 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    O mesu, o vegetarjancih, o prehrani….

    Prispeval/a: jaka dne sobota, 26. marec 2005 @ 09:01 CET
    Se popolnoma strinjam.

    Pravi problem ne bodo nikoli kakšni usnjeni čevlji ali kakšna solata na krožniku.
    Malo večji problem so tisti ljudje, ki lahko z enim samim zamahom svoje roke
    poženejo v smrt stotine nedolžnih mater, ljudi in otrok.

    Ampak ne glede na vse težave, ki se mi ponujajo v tem življenju, vam pa moram povedati,
    da se že resnično veselim in na široko odpiram svoje srce letom katera prihajajo,
    saj bo vedno več ljudi in pa držav, ki bodo prisostvovali na teh šunkarskih shodih ozaveščanja
    ali kakor koli jih že kdo imenuje.

    Čeprav sem že kar nekaj časa ne jedec bitij katera imajo oči,
    pa si kljub temu nisem nikoli upal sanjati, da bodo te teme
    dosegle ušesa moje mame, kaj šele kakšnega farmerja,
    ki z piščančjimi iztrebki pita svojo živino.

    To je to!

    In ne glede na vse substance, ki ste jih navedli, mi ne bo
    nobeden trdil, da ne pozna tiste srčne cone, ki se je ob
    pogledu na predpremierno predstavitev kolin, kar zdrznila
    od začudenja.

    Še danes bi vam znal narisati veselega človeka, ki z eno samo
    potezo očisti blato iz črevesja pokojnega prašiča in še v isti uri
    napolni to očiščeno črevesje še z večjim blatom.
    (seveda začinjenim, brez soli pač ne gre.)

    Sami vesolci me po mojem ne bi tako zdrznili, kot me pa je
    pogled na to zimsko veselico.

    In če mi že kdo kdaj omenja kakšnega Adama in Evo, zraven pa še kakšen rajski vrt, mu moram povedati, da se mi v tej sliki;

    Drevesa jabolk, širna polja zlato rumenega žita, sočni paradižnik, vesele kumarice, kristalka na kateri se sončijo mavrične kaplice dežja............

    - naslikajo kar sama od sebe.

    Kar za kašnega prašiča, ki je z klini obešen na svoje nosnice...

    Uf.... to mi nikakor ne gre notri.

    A vendarle življenja se je treba veseliti a ne?

    Zato resnično vsem en hiter D-O-B-E-R T-E-K.

    lp.





    O mesu, o vegetarjancih, o prehrani….

    Prispeval/a: Devi dne sobota, 26. marec 2005 @ 18:37 CET
    Kaj vem jaz še vedno mislim, da so mesojedci preživeta vrsta in da takoj še ne, sčasoma jih bo pa vse manj in nobenemu ne bo preveč žal za njimi.
    Ljudje, ki jih imenuješ vege-aktivisti so pač ekvivalent steak-aktivistom, nič več, nič manj. Tudi komunizem in komunisti niso uspeli istih idealov živet.
    Kar se tiče vegetarijanstva in bolečine solate... aja pa izkoriščanje živali, ki jih molzeš, marija no, kaj use si še lahko kdo namisli...
    vegetarijanci dejansko v večini uživajo plodove. žito, stročnice, plodove zelenjave in sadje. rastlina od tega ne umre in tud ne trpi. tud mleko je plod živali, žival od tega ne umre in tud nič bolj ne trpi, razen tistih ubogih krav, ki morajo namest 10 dajat 50 litrov mleka na dan, samo krav mlekaric, ki so vzrejene za produkcijo mleka si tud niso vegetarijaci izmislili. (teliček pa ni plod krave, to razliko se usen da videt, a ne?)
    Mi je pa zanimivo, kolk strahotno dosti energije nekateri ljudje porabijo zato, da bi kak dober izgovor za uživanje v mesojedstvu našli. Res ne vem zakaj jim je tolk mar, da potrdijo svoj način življenja, itak so še zmer v večini. Why o why se jim je treba opravičevat pred drugimi (al sabo) pa somišljenike iskat? A ni škoda energije, ki gre u prazno. Itak veste da je narobe, zato tolk tišči. Mar bi svojo energijo porabli za to, da se naučite kako dobro zelenjavno juho si skuhat :p


    O mesu, o vegetarjancih, o prehrani….

    Prispeval/a: Igor Petek dne nedelja, 27. marec 2005 @ 00:35 CET
    Devi, se nisi na pravega obrnila. In nisim jaz tisti, ki išče somišljenike in se pred komerkoli opravičuje. Jaz sem samo članek napisal, kako sem videl oddajo. Pa še nekaj nisem omenil. Me je po oddaji klical prijatelj, ki redno prebira Pozitivke in je tik pred tem da postane vegetarijanec. In veš kaj mi je rekel? Da je med oddajo razmišljl, da če postane vegetarijanec, da se boji, da bo postal tak cinik. Pa je meso dvakrat na mesec. In ko sem govoril o prijatlih vegetarijancih, ki niso ničkaj cinični, sem zraven štel tudi tebe. Torej pazi, da se mi ne pokvariš.:))))

    Pa ko ravno o molži krav govoriš. Vem, da si niso vegetarijanci izmislili tega, ampak kljub temu bi lahko črtali mleko iz svojih jedilnikov, ker predstavljaj si sebe, da te vsak dan nekdo za prsa vleče in molze.

    Pa ko govoriš, da skupaj ne gre vege in ne-vege. Se spomniš kako je na mojem pikniku vegetarijanec nosil naokoli pladnje s čevapčiči? :))) Pa ne bom govoril kdo.:)))

    ---
    Igor


    O mesu, o vegetarjancih, o prehrani….

    Prispeval/a: stojči dne nedelja, 27. marec 2005 @ 01:22 CET


    Bi komot lahko napisal,
    da je bil to stojči,
    ti ne bi prav nič zameril. :)

    Vsak ima pravico,
    da je in je karkoli hoče. :)

    lp



    ---
    stojči


    O mesu, o vegetarjancih, o prehrani….

    Prispeval/a: Devi dne nedelja, 27. marec 2005 @ 10:49 CEST
    Cinik ne postaneš zato, ker si že po naravi k temu nagnjen. Cinizem je obramba, k si nekej preveč k srcu vzameš, pa vidiš, kolk si nemočen proti slepoti pa trdosrčnosti sveta. In te preveč zaboli to, s čemer se skos srečuješ. Jest sm. Še večji sm bla. Zdej že včasih mal lažje potrpim. Včasih pa tud več ne morem.

    Žalibog, jest čist razumem, zakaj so vege-aktivisti taki kt so. Zakaj ste vi, (ki ste normalni ljudje, sočutni po naravi, ki živi duši ne bi slabga storili, ki ne bi mogli nič ubit, ki ste ozaveščeni glede prehrane in usega v zvezi s tem) pa si že dolg poskušam razumet. Prišla sem do tega, da ste enostavno švoh ljudje, ki niso v stanju kontrolirat svojih prehrambenih navad in svojga želodca. Al kako do tega pride, da ti ni useeno, obenem ti pa je useeno? Kako lahko u tej dvojnosti načel živiš? Pa mi ti povej -?-


    O mesu, o vegetarjancih, o prehrani….

    Prispeval/a: Igor Petek dne nedelja, 27. marec 2005 @ 12:10 CEST
    Hja, mogoče bi temu res lahko rekli dvojnost načel. Mi švoh ljudje(če že temu tako rečeš, potem je švoh ljudi na svetu...kolk procentov? 99, 98.....95...ne vem koliko procentov je močnih ljudi-vegetarijancev:)) ) pač gledamo na živali tako, da ne jemo ljubljencev, v bistvu so ljubljenci mesojede živali. Muce, psi...itd.. in velika večina tudi ne kolje živali, ker pač kupiš šnicl v trgovini.
    Kot pa sem že napisal, v bistvu mesojedi aktivisti naredijo dosti več za živali kot pa vege-aktivisti, ki samo iz foteljev nekaj kritizirajo. Mi je čisto zadosti to, da se nihče od vege-aktivistov kljub povabilu ni odzval na skupno akcijo hranjenja živali, ki so ga organizirali lovci.

    Pa mi povej, kaj naredijo vege-aktivisti za živali? Samo ne jesti mesa ni nič. Kdaj so organizirali akcijo in šli pozimi nastavljat hrano živalim v gozd? No mogoče so kdaj, vendar jaz za to ne vem in tudi nisem zasledil tega.

    Še ko so zadnjič v Ljubljani vsesplošni shod organizirali, je bilo zelo klavrno videti te aktiviske, ki so krzno rezali. Ko bi vsaj vsi ljubljanski vegiči prišli, bi bila množica dosti večja. Sam je pa problem, ker tam ni bilo toplih foteljev.

    Polona, mogoče pa kljub temu ne razumeš, kaj sem hotel s člankom povedati.

    Mogoče bi morali vege-aktivisti obsoditi tudi zavod za zdravstveno varstvo, ki nastavlja strupe za male luštkane podgane, saj so samo uboge živalice. Če jih ne bi pobijali, bi verjetno te ljubke živalce jedle žive ljudi, toliko bi jih bilo.

    Pa o naravni selekciji. Se spomniš, ko sva se pogovarjala, da bi narava vse sama uredila. Zdaj imaš dokaz v TNP-ju, kako narava to urejuje. Pogin gamsov, ki so umirali v mukah. No ja, saj to je naravno. Naj živali umirajo v naravnih mukah, medtem, ko pa se ljudem lahko lajša bolečine in je tudi vedno več takih, ki zagovarjajo evtanazijo pri ljudeh.

    Veš, eni ljudje so veliki dobrotnike in dajo veliko za dobrodelnost, eni pa dajo nekaj malega in hočejo biti povsod omenjeni. Tako tudi jaz vidim te vege-aktiviste, ki hočejo biti vidni, omenjani, naredijo pa nič.

    ---
    Igor


    O mesu, o vegetarjancih, o prehrani….

    Prispeval/a: Nara dne nedelja, 27. marec 2005 @ 12:20 CEST
    Igor, hvala za to razmišljanje! Nekaj neskončno zdravega veje iz njega. Si me spomnil na tisti stari rek, da nekateri od dreves ne vidijo gozda oz. v tem primeru od svojih predstav o človeku ne vidijo človeka.

    Nisem videl oddaje, a sem si že iz tvojega opisa predstavljal, kako je bilo. In opozarjaš na nekaj zelo pomembnega. Res pa je tudi, da te bodo res razumeli le tisti, ki so "na isti valovni dolžini" s teboj, ostali se bodo na tvoj "cinizem" odzvali s še več cinizma.

    Vegetarijanska gibanja so pravzaprav le naraven družbeni odziv na množico bolezni, ekoloških težav, etičnih polemik, ki so nastale zaradi prekomernega uživanja mesa, masovne živinoreje in razširjanja prazne, osiromašene hrane (»junk-fooda«). Razne bolezni so v veliki meri posledica spremembe razmerja med raznimi živili (tudi mesa) v naši prehrani v zadnjih sto, dvesto letih. Ljudje so v iskanju naravnega zdravila tudi brez spoznanj medicinske stroke, po zdravi kmečki pameti, prišli do najbolj logičnega zaključka: "Manj mesa, več sveže zelenjave in sadja!"

    Tu se zame filozofiranje konča.

    Kdor želi, da ga drugi razumejo in spoštujejo, mora najprej sam razumeti in spoštovati druge, tudi če so po njegovem v zmoti.


    O mesu, o vegetarjancih, o prehrani….

    Prispeval/a: Devi dne nedelja, 27. marec 2005 @ 16:34 CEST
    Nea se užali zaradi tega švoh-močen, ker ni blo mišljeno kt žaljivka. Sam jest si teh stvari drugač ne znam razližit (ti mi jih pa tud ne znaš).
    Praviš da ne ješ ljubljenčkov, ki so itak mesojedi, pa jih večina sveta ne je, ampak rastlinojede živali je pa v redu jest, ker so dobre in verjetno namenjene temu, da se jih je. Čeprov jih ne glede na to, ti ne bi mogel ubit. Čeprov jih je v redu jest. Hvala bogu za kupljene zrezke pol. In pol takoj preideš na to, da vege-aktivisti so pa leni, pa ne grejo hranit živali, in pol živali umirajo od lakote, ker jih nihče ne nahrani. In pol takoj še o tem, da se živali razmnožujejo in da jih je treba redčit. Sam če ostanemo samo pri prehranjevanju, ta razlog, da je živali treba jest da se ne bi razmnožile, čist odpade pri kravah, kokoših, ovcah in svinjah. Pri njih ni nobene nevarnosti za to, da bi se preveč razmnožile in potem umirale od lakote. Ker te živali 'pridelujejo', ustvarjajo jih samo in izključno za to, da jih boš lahko ti pojedel. Po moje ni nobene panike, da bi se krave preveč razmnožile, vsaj jaz še v življenju nisem nobene divje krave vidla.
    Sam vseeno pa ne jest mesa pa nič ne pomeni (niti tega, da zarad vegijev mal manj krav pridelajo). Nope, usi mormo it na ulice pa reševat živali pa hranit srne v gozd in kaj je še tega. Kaj bi rad da nas je še več takih, že ti, ki so, ti grejo na živce ;)
    Sicer pa osebno v ukinitev lova brez mal ozaveščenega plana itak ne verjamem. Za pogin gamsov pa usen po moje niso krivi vege-aktivisti. Za to imamo prostovoljce lovce in plačane čuvaje. Btw, verjetno bi se tud kak vege-aktivist vpisal med lovce (če so že varuhi živali), že zato ker je to organizirana druščina, v kateri je lažje prevzet kako nalogo Pa imajo na leto žal po posamezniku predpisane kvote za odstrel, ki jih moraš izpolnit. Sej lahko kdo drugi zate ustreli tudi, sam da lovska družina ne ve. Take osnovne naloge pa razumljivo da težko kakega vegi-aktivista zvabijo v njihove vrste in tud težko verodostojno branijo naziv 'varuhi živali'. Ker če se oboji za isto stvar borijo - zakaj ne bi mogli sodelovat? Kaj misliš, komu ni do tega?
    Bi pa še dodala nekaj, kar si komentiral v osnovnem članku, o gospodu, ki živi od živinoreje in kokošjereje. Si ti že videl kdaj kuro zaprto v kletki? Pejt si jo pogledat pa boš pol govoril, kako si one ne morjo želet drugačnega načina življenja. Meni se ni zdelo, da ravno skačejo od sreče. Sam, ok, one so pač sam neumne kure, a ne? Kaj pa one vejo.


    O mesu, o vegetarjancih, o prehrani….

    Prispeval/a: Igor Petek dne nedelja, 27. marec 2005 @ 21:07 CEST
    Polona, saj veš, da se jaz nea užalim tako hitro. V bistvu se malokrat užalim. Jaz ne vem, kaj in kako naj ti še kaj razložim. Meni je čisto vseeno s čim se kdo hrani.

    Nikjer nisem rekel, da je živali fino jest. Le to, da se človek hrani tudi z živalmi. In jih odnekdaj vzgaja za hrano. Valjda pa ljubljenčka ne boš pojedel. Zdaj če gledaš iz naše strani, torej iz vidika nas, ki nismo kmetje in kot taki sploh ne sodelujemo pri zakolu (no posredno sodelujemo, ker uživamo meso) je v bistvu meso artikel. Pa saj sem to že povedal.

    Spet si po svoje razlagaš. Vege-aktivisti ne vem koliko so leni, le tega še nisem zasledil, da bi kakšno akcijo naredili, kjer je treba dat žakl na hrbet in v gozd v snegu živalim hrano nastavljat. Lovci to pak počnejo. Pa ni treba, da hodijo skupaj z lovci, ker jih pač ne prebavljajo.

    Sva že pri redčenju. Govoriš o svinjah, kravah itd. skratka o domačih živalih. Če jih človek ne bi vzgajal za hrano, jih sploh ne bi imel v hlevu. Jaz pa sem videl že mnogo divjih krav. Malo poglej Animal planet na TV, pa jih boš videla. :)))

    Saj ste imeli priložnost iti na ulice, pa je bilo klavrno videti. :(
    A sem rekel, da mi gre kdo na živce? Sploh ne. Sem samo naredil obnovo oddaje Trenja in napisal kako sem jo videl.

    Vsekakor za pogine gamsov niso krivi vege-aktivisti. Tudi tega nisem nikjer napisal. Za pogin so krivi tisti, ki so lov prepovedali. In živali so se preveč razmnožile. Da bi se kak vege-aktivist vpisal med lovce pa ni za pričakovati, ker so preveč zaslepljeni v svojih TEORIJAH. Normalno, da ima vsak lovec svojo kvoto za odstrel. Le tako se lahko vzdržuje živali in se nadzoruje njihovo število.

    O kuri v kletki sem že tudi napisal, pa če si spregledala še enkrat. Če se človek rodi in ga zaprejo v klet, se mu bodo možgani razvijali tako, da bo zadovoljen s tem in bo srečen ko bo dobil hrano. Sploh ne bo pogrešal sonca in zaradi tega trpel, ker ga sploh ne bo poznal. Včasih govorimo o kom, ki je po naših merilih mentalno zaostal in rečemo kako je bogi in se nam smili, v bistvu pa tak človek živi v svojem svetu in je verjetno prav srečen, sodeč po tem, da se taki ljudje veliko smejijo. In če se piščanec izleže pod lučjo in je celo življenje pod lučjo, pač ne more pogrešat sonca, ker ga ne pozna. In zaradi tega ne more trpeti. Vse je v možganih. Česa ne poznajo, tega ne pogrešajo. Drugače je če človeka ali žival zapreš v kletko in ju ne spustiš več ven. V tem primeru pa vesta za sonce in ga pogrešata in trpita. Aja, še to. Sem videl že veliko kurjih farm in prašičjih farm in sem imel občutek, da živali pač tam vegetirajo in samo jejo in spijo, kajti drugega ne poznajo. Ker sonce ni prirojeno. Pa ne zato ker so neumne kure.

    ---
    Igor


    O mesu, o vegetarjancih, o prehrani….

    Prispeval/a: A dne nedelja, 27. marec 2005 @ 23:07 CEST
    Evo recimo si da imamo eno skupno nalog? tolk za začetek, da si azdamo, da najdemo skupno rešitev. Ste za?

    Najdimo skupne točke, ki bi nam lahko pomagale, k napredku, namesto, da se pregovarjamo kaj je prav in bolje.

    Ena star, ki jo opažam je da vegeterjanci popolnoma nerazumljivo povezujejo human odnos do živali z mesojedstvom, kar sta dve popolnoma ločeni stvari. Kot poznam stvari so mesojedci v 99% za human odnos do živali.
    1% pa jih je k temu prislijen oz ne dojame tega zaradi določenih drugih razlogov. Ampak o tem drugič.

    Torej če povzamem ne bo težav, da spravimo human odnos do živali v ustavo.

    Druga stvar.
    Je prana, za nas, ki se nimamo za superiorne, ampak verjamemo v enost so vse stavri enako svete, zame ni razlike, med rastlino, ki se ne more premikat in jo gojimo v rastlinjakih z enim razlogom ali na polju z enakim razlgom in živaljo z enim razlogom zame ni razlike. Dosedaj nam ni še noben uspel dokazat, da se življenje razlikuje.

    Torej če se da živeti od prane, zakaj sploh jemo? Dejansko nehajmo zganjat nasilje nad naravo in se vsi skupaj odločimo za to da bomo živeli srečni v ljubezni in od svetlobe.

    to se da, to nas je učil jezus in ostali mojstri, ne vem zakaj smo tolk hecni, da tega ne vidimo?

    Še bol pa me zanima, zakaj tega ne delamo?
    Pomoje se vsi strinjamo, da je to edina prava pot, pa ni še noben naredil kaj v tej smeri

    Torej se odločimo, da damo to v javnost.

    ---
    your life, your stile, your software


    O mesu, o vegetarjancih, o prehrani….

    Prispeval/a: Devi dne ponedeljek, 28. marec 2005 @ 00:50 CEST
    oki, zdej sva fajn usak na svoje okope se zasidrala, kej dlje očitno s tem ne bova prišla :)

    jaz recimo, nikol nisem bla (niti po moje bom) vege-aktivist. Za moje pojme so oni prehudi. Sej ne da ne verjamem v stvari za katere se zavzemajo, samo ne zdi se mi posebej verjetno, da se da s tako radikalnimi stališči karkoli nardit. Zgodbe o gamsih ne poznam, ampak rezultat take akcije dobro priča, kako neusklajene stvari ne morjo uspet. Da akcije morjo bit pa da bitka more bit pa se mi zdi prav, ker celo človeško zgodovino bijemo bitke med napredkom pa nazadnjaštvom in po moje nisem edina, ki si želi, da bi v bl humani družbi živela, do vseh. Itak mislim, da bi morali sodelovat, oboji, za ta cilj. In meni recimo, bi blo res všeč, če bi se lahko vpisala med jagre pa volontirala po šumah. Itak se celo leto sprehajam po njih. Če hočmo, da se stvari spreminjajo, zakaj ne bi začeli razvijat pa preurejat tiste, ki jih že imamo.

    (Drugač pa res še nisem vidla divje krave pri nas, in majke mi, niti tega ne vem, kolk je njihova življenjska doba. In tista kokoš, ki sem si jo zapomnila mi je izgledala nekje med norostjo in živčnim zlomom.)


    O mesu, o vegetarjancih, o prehrani….

    Prispeval/a: jaka dne ponedeljek, 28. marec 2005 @ 12:53 CEST
    TOČNO TO JE TISTA SIMPATIJA,
    KI SE JO ČUTI - ČE SE JO ČUTI!

    Tisti, ki obvlada sebe, se lahko v miru giblje med predmeti
    čutnega uživanja, kajti predmeti ga ne vznemirjajo, saj ga ne
    privlačijo niti ne odbijajo (nastopa le kod opazovalec minljive
    predstave).
    Takšna je pot pravega yogija, ki je v tako očitnem nasprotju
    z uničujočim samoužitkarstvom.

    V miru izginejo vse bolečine, kajti razum tistega, čigar srce je
    mirno, kmalu doseže ravnovesje.

    Naj bo to moj bravo!


    O mesu, o vegetarjancih, o prehrani….

    Prispeval/a: Drago dne sreda, 30. marec 2005 @ 11:44 CEST

    Problem niso tisti, ki jedo umorjene živali,
    temveč tisti, ki kose umorjenih živali kupujejo,
    to kupljeno poimenujejo meso ter tako podpirajo klavnice
    in vse kar k temu delovanju spada.

    Zato ni problem jesti ali ne jesti "meso",
    problem so klavnice.

    Kdor si pa želi "mesa", naj si ga sam pripravi.



    O mesu, o vegetarjancih, o prehrani….

    Prispeval/a: pati dne sreda, 30. marec 2005 @ 19:23 CEST
    pošiljam vam, mesojedcem nekaj sočnega za branje, tako kot so sočni vaši zrezki tako je tud ta zgodbica...

    Lev N. Tolstoj – Prvi korak

    Veliki ruski filozof in eden najbolj branih pisatelj na svetu se je potem, ko je prebral knjigo Howarda Williamsa “Etiko prehrane” končno odločil, da obišče moderne klavnice v Tuli. Vedno si je želel videti od kod prihaja človeška hrana, vendar ga je zadrževal odpor, ki spreleti človeka, ko ve, da bo doživel strašno trpljenje, pa ga ne bo mogel več preprečiti. Zaradi nekega svojega doživetja se je za obisk vendarle odločil – v visoki starosti – in ga ovekovečil v knjigi “Pervaja stupanj” (Prvi korak), v kateri razlaga zakaj bo človeštvo stopilo na pot miru, ko bo nehalo ubijati.



    Odlomek:

    Pred nekaj dnevi sem obiskal klavnico v mestu Toula.

    Zgrajena je po načrtih novega, izboljšanega sistema, kakršnega uporabljajo v večjih mestih. S tem sistemom naj bi zmanjšali trpljenje živali do najmanjše možne stopnje. Bil je petek pred Sv. Trojico. V klavnici je bilo polno živine.

    Dolgo pred tem sem bral odlično knjigo The Ethics of Diet. Takrat sem si zaželel, da bi lahko obiskal klavnico in tako na lastne oči videl odgovore na vprašanja, ki se pojavljajo v razpravah o vegetarijanstvu. Vendar me je bilo tega sprva sram, kot je sram vsakega človeka, ki gleda trpljenje – ve, da obstaja, a ga ne more preprečiti. Zato sem odlašal z obiskom.

    Pred kratkim pa sem na cesti srečal mesarja, ki se je vračal v Toulo z obiska pri svojih domačih. On še ni izkušen mesar oz. klavec. Vprašal sem ga, ali mu je žal živali, ki jih ubije. Popolnoma brezbrizno je odvrnil: “Žal! Tako pač je. To je nujno. “ Rekel sem, da mesna prehrana nikakor ni nuja, temvec luksuz. Tokrat se je strinjal z mano in tudi priznal, da se mu živali smilijo. “A kaj lahko jaz naredim? Vsakdo mora zaslužiti za svoj kruh. Na začetku me je bilo strah ubijanja, moj oče vse zivljenje ni ubil niti piščanca.” Večina Rusov ne more ubijati. Živali se jim smilijo in ta občutek opišejo z besedo “strah”. Tudi ta človek se je vcasih “bal”, včasih! Na koncu mi je povedal še, da je ob petkih v klavnici najvec dela.

    Nedolgo tega sem se pogovarjal še z nekom – upokojenim vojakom, mesarjem. Tudi on je bil začuden, ko sem dejal, da se mi smilijo pobite živali. Rekel je, da je to pač potrebno, a kasneje se je strinjal z mano:”…predvsem, ko je žival tiha, pohlevna. Uboga bitja pridejo polna zaupanja! Takrat se ti resnično zasmilijo.” To je grozovito – ne samo trpljenje in smrt živali – temveč, da človek v sebi čisto po nepotrebnem zatira najvisjo duhovno zmožnost – zmožnost sočutja in usmiljenja do drugih živih bitij. Ko tako zatira svoje občutke, postaja nasilen. In kako globoko v človeskem srcu je ta zapoved, da ne vzamemo življenja drugemu živemu bitju!!

    V petek sem se odločil za obisk v Touli. Na poti sem srečal prijaznega znanca mehkega srca in ga povabil s sabo. “Da, slišal sem, da je klavnica zelo dobro urejena. Tudi sam bi jo rad videl, toda, če ravno pobijajo živino, ne grem noter.”

    “Zakaj ne? Jaz hočem videti ravno to! Če jemo meso, morajo nekoga ubiti.”

    "Ne, ne! Ne morem!"

    Ta človek je, mimo grede povedano, tudi sam športni lovec in ubija divjad ter ptice.

    Skupaj sva šla v klavnico. Ze pri vhodu se je čutil močan, ogaben smrad – kot po lepilu za les ali po barvi na lepilu. Bolj sva se bližala, močnesi je postajal vonj. Zgradba je zgrajena iz rdečih opek, izredno visoka, z oboki in velikimi dimniki. Desno od vhodnih vrat se je na tretjini hektarja raztezalo veliko zaprto dvorišče. Tu dvakrat tedensko prodajajo živino. Levo od vratarjeve lože so bile komore – tako imenujejo prostore z obokanimi vrati, poševnim asfaltnim podom in pripravami za prenašanje in obešanje trupel. Zunaj je na klopi sedelo šest mesarjev. Njihovi predpasniki so bili prepojeni s krvjo, zavihani rokavi pa so razgaljali mišičaste, prav tako krvave roke. Pol ure pred najinim prihodom so prenehali z delom in zato sva ta dan lahko videla le prazne komore. Čeprav so bile z obeh strani odprte, se je čutil vsiljiv vonj po topli krvi. Tla so bila svetleče rjava, s strjeno črno krvjo v razpokah. Eden od mesarjev nama je opisal celoten postopek zakola in pokazal prostor, kjer to delajo. Nisem ga ravno najbolje razumel in ustvaril sem si napačno, čeprav zelo grozno predstavo o tem načinu ubijanja. Menil sem, da bi, kot se dostikrat zgodi, realna slika name naredila veliko blažji vtis kot lastna domišljija. Toda tokrat sem se motil.

    Naslednjič sem prispel ob pravem času. Bil je petek pred Sveto Trojico – topel junijski dan. Vonj po lepilu in krvi je bil še močnejsi, zaudarjalo je celo bolj kot ob prvem obisku. Dela je bilo ogromno. Zaprašeno dvorišče je bilo polno živine in živali so gnali v vse ograjene prostore ob komorah.

    Vsi mesarji so delali v komorah, na dvoriscu ni bilo nikogar. Tega dne so zaklali priblizno sto glav živine. Bil sem na tem, da vstopim v eno izmed komor, vendar sem se v trenutku ustavil pred vrati. Ustavil sem se zato, ker je bil prostor poln premikajočih se trupel in zato, ker je kri kapljala od zgoraj in tekla po tleh. Vsi mesarji so bili umazani od krvi in zagotovo bi bil kmalu tudi jaz, če bi vstopil. Eno obešeno truplo se je pomikalo proti vratom, zaklan vol je z dvignjenimi belimi nogami ležal, mesar pa je z močnimi rokami paral njegovo čvrsto napeto kožo.

    Skozi nasprotna vrata so prignali rdečega, dobro rejenega vola. Vlekla sta ga dva možakarja in komaj da so vstopili, sem videl mesarja, ki je nad njegovim vratom zavihtel nož in takoj zabodel. Vol je, kot bi mu naenkrat odpovedale vse štiri noge, padel na trebuh, se takoj za tem zvrnil na stran in začel z nogami brcati v vse možne smeri. Drug mesar se je vrgel nanj s hrbtne strani, ga zgrabil za roge in mu pritisnil glavo ob tla, dokler mu ni prvi z nožem prerezal vratu. Izpod glave je pritekel potok črno - rdeče krvi, ki jo je nek deček lovil v vedro. Vol je ves ta čas vztrajno trzal z glavo in z nogami mahal po zraku, kot da skuša vstati. Vedro krvi se je hitro polnilo, a vol je se vedno živel. Močno je sopel, s prednjimi in zadnjimi nogami pa je tako sunkovito brcal, da so se mesarji rajši umaknili. Ko je bilo eno vedro polno, ga je deček na glavi odnesel v oddelek za beljakovine, drug deček pa je nemudoma pristavil novo vedro. Toda vol je še vedno trzal in brcal z nogami.

    Ko je kri prenehala teči, je mesar volu dvignil glavo in začel odirati kožo. Vol se je se naprej zvijal. Odrta glava je ostala v položaju, kot jo je namestil mesar; bila je rdeča, z belimi žilami, z leve in desne pa je od nje visela koža. Žival se še ni nehala zvijati. Nato je en mesar zgrabil eno nogo, jo zlomil in odrezal. V preostalih nogah in trupu so se nadaljevali trzljaji. Odrezali so mu še ostale noge in jih vrgli na kup poleg drugih nog, ki so pripadale volom istega lastnika. Potem so trup odvlekli do dvigala. Ko so ga obesili so se trzljaji ustavili.

    Tako sem od vrat gledal drugega, tretjega, četrtega vola. Vsakič isto: rezanje glave s pregrizenim jezikom in trzljaji. Edina razlika je bila, da klavec ni vedno iz prve tako zadel, da bi žival takoj padla. Včasih je zgrešil svoj cilj in vol je skočil, zatulil, ves krvav skušal pobegniti. Toda potem so mu glavo potegnili pod ograjo, mesar je znova zabodel in vol je padel.

    Zatem sem šel do vrat, skozi katra so prignali vole. Tu sem videl enako sliko, le bolj od blizu, natančneje. Videl pa sem tudi nekaj, kar prej nisem mogel – kako vole prisilijo, da vstopijo. Vsakič so vola ujeli v ogradi in ga vlekli naprej z vrvjo, ki so jo ovili okoli rogov. Žival je zavohala kri in ni hotela naprej, včasih je zatulila in rinila nazaj. Sila dveh moških je premajhna, da bi lahko vlekla enega vola, zato je en mesar stopil nazaj, zagrabil vola za rep in ga zvil tako nasilno, da je hrustanec počil. Vol se je takoj pomaknil naprej. Ko so zaključili z živino enega lastnika, so pripeljali drugo. Prvi v novi skupini ni bil vol, temveč bik – lep, dobro rejen, črn (z belimi lisami na nogah), mlad, mišičast, poln energije. Vlekli so ga naprej, on pa je sklonil glavo in se odločno uprl. Mesar je zgrabil rep tako rutinsko, kot vlakovodja potegne ročico sirene, ga zvil, hrustanec je počil in bik je tako skočil naprej, da je vznemiril tiste, ki so držali vrvi. Zopet se je ustavil in gledal naokoli s svojimi črnimi očmi. Beločnice je imel popolnoma rdeče. Toda v repu je znova počilo, spet je bik poskočil in pristal na željenem mestu. Pristopil je klavec, nameril in udaril. Toda udarec je zgrešil cilj. Bik je skočil, otresel z glavo, zatulil, se ves okrvavljen osvobodil in pohitel naprej. Vsi ob vratih so skočili vstran, a mesarji so izkušeni – hitri in učinkoviti. Ne meneč se za nevarnost so ujeli vrv, ponovili “operacijo rep” in že je bil bik v komori. Zvlekli so ga pod ogrado, izpod katere tokrat ni ušel. Klavec je hitro ciljal točko, kjer se dlaka deli v obliki zvezde in, ne da bi ga motila kri, jo je našel, udaril in lepa žival, polna življenja je padla. Glava in noge so trzale, dokler ni izkrvavel in so mu odrli glavo.

    Pet minut kasneje je bila glava nameščena – rdeča namesto črna, odrta; oči, ki so zarele s tako izjemno barvo, neme in steklene.

    Kasneje sem šel v tisti del, kjer pobijajo manjše živali – zelo velik prostor, asfaltna tla in mize s pregradami, na katerih ubijajo drobnico in teleta. Tu so z delom ze zaključili… V dolgi komori, prepojeni z vonjem po krvi sta bila le dva mesarja. En je pihal v nogo mrtvega jagneta in mu z roko trepljal napet trebuh; drugi, mlad fant v s krvjo prepojenem predpasniku, pa je kadil zvito cigareto. Nihče drug ni bil v tej dolgi, temni komori, polni ostudnih vonjav. Za mano je vstopil še nekdo, verjetno upokojen vojak. Prinesel je leto dni starega ovna, črnega, z belo liso na vratu in z zavezanimi nogami. Žival je polozil na eno od miz, kot bi jo polagal v posteljo. Stari vojak je pozdravil mesarja, ki ga je očitno poznal in ga vprašal, kdaj imajo dopust. Fant s cigareto je zdaj pristopil z nožem, ga nabrusil na robu mize in odgovoril, da so prosti ob praznikih. Živi oven je ležal enako tiho kot mrtvi, le da je malce mahal z repom in dihal hitreje kot navadno. Vojak je nežno, brez sile, potisnil na mizo njegovo privzdignjeno glavo. Mesar se je se naprej pogovarjal; z levo roko je zgrabil ovnovo glavo in mu prerezal vrat. Oven je trznil, mali rep je otrdel in se nehal premikati. Fant si je medtem, ko je čakal, da priteče kri, še enkrat prižgal cigareto, ki je bila ugasnila.

    Pritekla je kri in oven je začel trzati. Pogovor se je nemoteno nadaljeval. Bilo je grozno ostudno.

    Želim reči le, da so za kvaliteto življenja neizogibno potrebna dobra dejanja. Če se človek resnično trudi pravilno živeti, bo zagotovo sledil določenim smernicam. Pri tem bo prva vrlina, ki se jo bo človek trudil doseči, samokontrola in samoodrekanje.

    Pri prakticiranju samokontrole bo človek neizogibno sledil določeneu redu in prva stvar pri tem je samokontrola pri hrani oz. postenje. Če bo resno in iskreno iskal kvalitetno življenje, bo prva stvar, ki se ji bo odrekel, uporaba mesne prehrane. Ne da bi sploh omenjali strast, ki jo povzroča taksna hrana, je sama uporaba le-te preprosto nemoralna. Nemoralna, ker vsebuje dejanje, ki nasprotuje moralnim občutkom – ubijanje. Vzrok ubijanja je le pohlep in želja za nekim okusom.

    Zakaj je odrekanje od živalske hrane prvi korak poštenja in moralnega življenja, je zelo natančno in čudovito opisano v knjigi The Ethics of Diet. Tu ne govori le en človek, temveč vso človestvo prek svojih najboljših predstavnikov zavestnega življenja.

    “Toda, če je nepravilnost, t.j. nemoralnost takšne prehrane že tako dolgo znana človestvu, zakaj potem ljudje še vedno tega ne priznavajo in ne upoštevajo?" bodo vprašali tisti, ki jih navadno namesto razuma vodi splošno javno mnenje.

    Odgovor na to vprašanje je, da je moralno napredek človestva, ki je temelj vseh vrst napredka, vedno počasen. Znak resničnega, ne le slučajnega napredka, pa je nemotena ter ponavljajoča se rast.


    O mesu, o vegetarjancih, o prehrani….

    Prispeval/a: Igor Petek dne sreda, 30. marec 2005 @ 22:26 CEST
    Razen neargumentiranih blodenj ne vidim nič sočnega v tvojem pisanju. Vedno samo ena in ista ponavljanja. Sicer je pa tudi ta zgodbica čisto zgrešen komentar na vsebino članka.

    LP Igor

    ---
    Igor


    O mesu, o vegetarjancih, o prehrani….

    Prispeval/a: pati dne četrtek, 31. marec 2005 @ 17:37 CEST
    Ja, tip je imel pogum in je šel pogledat, kaj se dogaja v klavnicah, ga imaš ti? Pa vseeno to podpiraš, ker kupiš zrezek od te iste krave...
    Nč ni mim pogovorne teme, sam en drug zorni kot zakaj NE meso, ker ga ni nihče izpostavil tako očitno.
    Tolstoj ni bil človek, ki bi blodil, kajti, če praviš to, potem moraš rečt isto tudi zase....


    O mesu, o vegetarjancih, o prehrani….

    Prispeval/a: Igor Petek dne četrtek, 31. marec 2005 @ 17:59 CEST
    Kot prvo, še vedno so tvoji komentarji mimo vsebine članka. Klub temu, kje piše, da podpiram mučenje živali? Ali kje piše, da jaz kupujem zrezke? Članek govori o obnašanju vege-aktivistov.

    Nadalje. V času, ko je živel Tolstoj, je bilo še človeško življenje manj vredno kot je danes živalsko. Danes je marsikaj drugače. Danes v klavnicah ne mučijo živali. Mučijo jih med transportom. In sem že enkrat nekje zapisal, da sem za popolno ukinitev transporta živih živali. Če je že potrebno meso prevažat, naj ga prevažajo s hladilniki.

    Lep pozdrav
    Igor

    ---
    Igor


    O mesu, o vegetarjancih, o prehrani….

    Prispeval/a: pati dne četrtek, 31. marec 2005 @ 20:44 CEST
    Potem pa povej, kje lahko debatirava o tej temi, če ne tuki, če se ti še da.....


    O mesu, o vegetarjancih, o prehrani….

    Prispeval/a: simon27 dne nedelja, 10. april 2005 @ 00:21 CEST
    Igor, za tebe pa je Tolstoj pisal neargumentirane blodenje in zgodbice. Si pa res ego, da si upaš o takemu velikanu, ki je dal to skozi in videl marsikaj na lastne oči, to reči. Tvoja nadutost res nima mej.

    Pa še nekja o Trenjih. Vsaka tema v tej odaji izpade kot farsa, ne le o ta, ki jo ti omenjaš. Saj ko Slak, tam skače gor in dol kot po žerjavici, vsak, ki ima kaj tam povedati in sporočiti, postane od tega živčen, ker ve, da ga bo voditelj takoj prekinil. In če še nisi opazil, da v tej odaji vsi zagovorniki manjšinskih mnjenj (med njimitudi vegeterjenci) civilne družbe, izpadejo kot največji "nestrpneži", saj jih "klima" v tej odaji sili v tako nastopanje.


    O mesu, o vegetarjancih, o prehrani….

    Prispeval/a: Pozitivke dne nedelja, 10. april 2005 @ 11:56 CEST
    Če si pozorno preberež moj komentar, boš opazil, da je opazka o blodnjah namenjena komentatorki pati. Nikakor pa ne besedam Tolstoja.

    Če moja nadutost ne bi imela mej, ne bi objavil nobenega članka, ki zagovarja vegetarijanstvo in ubijanje živali. Se strinjaš?

    Aja, še to. Veš Tolstoj je živel v drugem času kot je danes. Danes je tudi v klavnicah poskrbljeno drugače. Pa če ne zaradi drugega, pa za to, ker imajo klavnice nad seboj razne inšpekcije in med temi je tudi dosti takih, ki se jim živali smilijo.

    Gledam oddajo trenja večkrat, pa še nisem zasledil toliko cinizma pri nobeni drugi skupini, ki je tudi bila v manjšini.


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,54 seconds