NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

sobota 27-apr
  • Začetek sezone na parkovni modelni železnici

  • torek 30-apr
  • Aktualno iz Špricerkres v Malečniku, Parni Valjar / DJ's Brata Fluher

  • sreda 01-maj
  • Med naravo in kulturo

  • petek 03-maj
  • Človek in čas

  • nedelja 05-maj
  • Razstava Interspace

  • sreda 08-maj
  • Razširjeni vid

  • nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

  • torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Maitreja o religiji   
    sobota, 8. januar 2005 @ 06:36 CET
    Uporabnik: Pozitivke

    * Duhovna rastMaitreja meni, da bi vse svetovne religije morale prevzeti odgovornost za trpljenje na svetu. Namesto da bi učile o odrešenju, ustvarjajo ječo okvirov. Ustvarile so spore in ljudi s predsodki. Toda vse to se bliža koncu. Od sedaj naprej bodo izobraževalne ustanove pomagale ljudem odkrivati, od kod prihajajo ideje in misli, da smo vsi povezani z Vsemogočnim in da ne potrebujemo svetih spisov, da bi zmogli spoznati svoj resnični jaz.

    “Tisti, ki bi morali širiti moje sporočilo,” pravi Maitreja, “in imajo možnost, da lahko služijo ljudem, so raje izrabili svoj položaj za osebne koristi. Boji za škofovski položaj ali za kateri drug pomemben položaj znotraj cerkvene hierarhije se morajo končati. Ne govorite, da ste postali škof v Jezusovem imenu, če ste v resnici to postali samo zaradi sebe. Če tega niste storili za Boga, potem Bog ne more biti z vami.”



    “Meni najbližji in najdražji,” pravi Maitreja, “so tisti, ki opravljajo svoje delo, ne da bi pričakovali nagrado. Podobno velja za tatu. Zakaj? Zato ker opravlja svoje delo, ne da bi vedel, kakšen bo rezultat. Zadovoljiti mora svoje temeljne potrebe in zato ravna na edini način, ki ga obvlada. Nikomur ne namerava storiti nič žalega. Tudi mojega imena ne kliče. Najdlje od Mene so svetniki in guruji, ki so se odrekli vsem življenjskim dolžnostim in odgovornostim. Svoj um so ogradili pred resničnim življenjem, vse dneve in noči pa iščejo Boga in hrepenijo po tem, da bi Ga spoznali, da bi odkrili, kje biva – nekje v nebesih. Navzven delujejo duševno zdravi in umirjeni. Znotraj njih pa vlada kaos, ko v sebi jočejo v obupanem iskanju Boga.”

    Politiki so zbegani, saj ljudi ne morejo nadzirati z ideologijami. Toda verske avtoritete se najbolj zanašajo na moč, saj verjamejo, da “obstaja samo ena pot, ki vodi v nebesa”. Kako živijo verski voditelji? Kakšen je njihov življenjski slog? Spominja na življenjski stil kraljev: palače, letala in neprebojni avtomobili. Krišna je živel v koči. To je prava svetost. Podobno danes tudi Sai Baba spi v majhni sobi v preprosti postelji.

    “Lažni preroki, ki jih obkrožajo pomp, formalnosti in telesni stražarji,” pravi Maitreja, “so nedostopni ljudem.” V preprostem življenju med ljudmi bi bilo vse to nepotrebno. Pravi glasniki skupaj z ljudmi obdelujejo zemljo, jedo z njimi, jih zdravijo in jim pomagajo. Ostali pa so se oddaljili od Jezusovega nauka.

    Mnogi cerkveni vodje pa se javno vendarle vse bolj zavzemajo za ljudi. Politike pozivajo, naj se osredotočijo na moralno in duhovno dimenzijo. Kajti če zanemarjamo ti dve dimenziji, zagotovo nastopi kriza. “Tisto, česar verski voditelji niso želeli opraviti, bodo morali sedaj,” meni Maitreja. Prej ali slej bodo zapustili svoje palače in začeli živeti v preprostejšem okolju, saj je preprostost zelo pomemben dejavnik, s pomočjo katerega “ohranimo stik z Gospodom v srcu”. Ta trend se bo pokazal tudi pri mnogih bogatih ljudeh, ki bodo svoje presežke začeli deliti z drugimi.

    Maitreja omenja tudi dejstvo, da so cerkve prazne, in opaža, da mladi ljudje ne kažejo zanimanja za stare ideologije svojih prednikov.

    Religije so pretekle generacije učile: “Pridite v svetišče. Darujte in osvobojeni boste.” Prav tako so uporabljale strah, da so pri ljudeh vzdrževale in vzpodbujale vero. Toda današnji otroci ne zahajajo več v cerkev. Zakaj? Maitreja meni, da otroci ne tekajo za Bogom. Zavedajo se, da je Gospod znotraj. Če želite izvedeti resnico o čemer koli, govorite z otrokom. “Ne ustvarjajte strahu v umovih nedolžnih otrok,” svari Maitreja verske voditelje. “Strah je strup.”

    Fundamentalizem in dogmatizem se bližata svojemu koncu. Ta čas se hitro izteka.
    Maitreja uči, da se bo človek v trenutku, ko bo odložil svoj “-izem”, osvobodil. “Spoznal bo, da bivam znotraj njega, saj sem osvobojen vseh ideologij. Prišel sem, da bi vas učil, da ne boste jokali za Mano. Guruji in verski fanatiki tekajo za Menoj, toda na koncu Me nikoli ne spoznajo,” pravi Maitreja. “Niste rojeni v grehu, kot vam nenehno skušajo dopovedati. Kajti Jaz sem z vami in vi ste z Mano.”

    Čeprav je Bog vsepovsod, se posamezniki vse bolj začenjajo zavedati, da je Boga možno izkusiti v srcu. “Boga ni na nebu,” uči Maitreja, “Bog je v srcu.” Ko je um v tišini in osvobojen dogmatičnih pogledov, bo zmožen sprejeti resnico. “Samouresničitev je uresničenje Boga.” Mojstrov nauk vas spodbuja, da bi pogled usmerili navznoter. To ni povezano z religijo, politiko ali kakršno koli ideologijo.

    “Vse religije sveta temeljijo na osebnih izkušnjah prerokov, gurujev in svetnikov. Ljudje, ki jim sledijo, bodo neizbežno trpeli – ker ne sledijo svojemu Jazu. Ko zaprete oči in dovolite nekomu drugemu, da vas vodi, se boste neizbežno spotaknili. Vsi imamo svobodno voljo. Kadar ta svobodna volja ne deluje ali je zavedena,” pravi Maitreja, “potem Gospod posreduje.”

    Mnogi učitelji in guruji so propadli zaradi svoje navezanosti na različne moči, ki so se skozi njih izražale kot rezultat naravnega razvoja ali kot Božja milosti. Maitreja meni, da smo izgubljeni, če skušamo takšno moč pripisati sebi, se z njo poistovetiti, namesto da bi razumeli, da je vsak človek nesmrtni Jaz in da ta moč pripada Bogu.

    To je zelo težavna preizkušnja in tudi dandanes se življenja mnogih sledilcev, ki se istovetijo s svojim gurujem ali učiteljem, “raztreščijo”, ko njihov učitelj ali guru postane navezan na materialne, mentalne ali duhovne moči. Eni pričnejo kopičiti bogastvo, drugi zlorabljajo um in ljudi mentalno vklenejo, s tem pa mednje vnašajo delitev in nestrpnost. Nekateri pa se navežejo na oblast in jo pričnejo zlorabljati, namesto da bi spoštovali svobodo vsakega posameznika. Maitreja meni: “Tudi če ste dosegli že visoko raven razvoja, ne smete reči: 'Jaz sem Bog.'. Preprosto lahko rečete le: 'Sem Božji glasnik.'.”

    (nadaljevanje sledi)


    iz knjige Benjamina Crema: Maitrejevo poslanstvo, druga knjiga
    Share Slovenija: http://www.share-international.net/slo/

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja Pozitivke
  • Več s področja * Duhovna rast

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Trackback

    Trackback URL for this entry: http://www.pozitivke.net/trackback.php/2005010415363241

    No trackback comments for this entry.
    Maitreja o religiji | 10 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Maitreja o religiji

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sobota, 8. januar 2005 @ 08:44 CET
    Komentar:

    Vse in od vsakega je samo borba za oblast. V infrastrukture, ki urejajo družbene odnose po načelu "borba za oblast" sodi ves gospodarski, politični, šolski in znanstveni sistem, verske institucije in vse humanitarne uredbe. Vse obstaja samo v znamenju borbe za oblast. V vseh teh družbah je premalo zdrave človečnosti, preveč nas slepijo proizvodnja in dobički, kvantitativno gledanje na človeško blaginjo in srečo. Človek je le neznatni vijak v tem aparatu, kjer oblastno kolesje ureja medčloveške odnose. Tudi v verskih institucijah je enako. Tudi Maitreja, ki išče teorijo osvoboditve, ni sposobna ustvariti in zajamčiti zdrave in srečne človeške družbe, ker bi svojo na videz zdravo moralno miselnost, po svoji romantični avanturi, spremenila v "oblast". Duhovne krize vrednot ne more pozdraviti nobeno tako duhovno gibanje, če človek sam v sebi ni sposoben spremeniti sebe. In to prav vsak človek na tem planetu, izključno sam sebe. Rešitev lahko iščemo samo v koreninah kriz samih, krize pa so vedno samo človeške in v človeku samem, ki družbene odnose ustvarja in se s krizami okorišča. Prav nihče na tem planetu ni izjema. Če misli Miatreja rešiti vse probleme človeštva, potem nam ne ostane več nič in ker nismo navajani nič delati in nič premagati, nič prenesti in nič preboleti, nam vsi rešeni problemi človeštva po načelih Maitreje znova prinesejo na svet "oblast" in spet se bomo znašli v začaranem krogu "borbe za oblast".


    Tatjana


    Maitreja o religiji

    Prispeval/a: tungavidya dne sobota, 8. januar 2005 @ 11:41 CET
    Ko sem zjutraj prebrala najnovejšo objavo Maitreje, sem se odločila, da bom razmislila o tej temi in nekaj zaključkov, do katerih sem prišla, želim deliti tudi z vami:

    [Maitreja meni, da bi vse svetovne religije morale prevzeti odgovornost za trpljenje na svetu. Namesto da bi učile o odrešenju, ustvarjajo ječo okvirov. Ustvarile so spore in ljudi s predsodki. ]

    Prelaganje odgovornosti na drugega nikakor ni znak modrosti. Vsakdo, ki je duhovno realizirana oseba ve, da mora vsakdo sam prevzeti odgovornost za svoje napake. Učiti ljudi, da so religije odgovorne za njihovo trpljenje, ni preveč modro. Religija ne more ustvariti spore med ljudmi, ljudje sami ustvarjajo spore med seboj, kadar religijo uporabljajo za svoj sebičen namen.

    [Toda vse to se bliža koncu. Od sedaj naprej bodo izobraževalne ustanove pomagale ljudem odkrivati, od kod prihajajo ideje in misli, da smo vsi povezani z Vsemogočnim in da ne potrebujemo svetih spisov, da bi zmogli spoznati svoj resnični jaz. ]

    Sveti spisi so pričevanja oseb, ki so govorile o Bogu. Te osebe so imele svojo lastno izkušnjo o Bogu, bodisi zunaj (prisotnost Boga ali njegovih poslancev tukaj na zemlji) ali znotraj (realizacijo Boga v srcu). Zakaj tega ne bi potrebovali? Zakaj pa potem potrebujemo zdajle tale članek, ki je izšel na pozitivkah?

    [“Meni najbližji in najdražji,” pravi Maitreja, “so tisti, ki opravljajo svoje delo, ne da bi pričakovali nagrado. Podobno velja za tatu. Zakaj? Zato ker opravlja svoje delo, ne da bi vedel, kakšen bo rezultat. Zadovoljiti mora svoje temeljne potrebe in zato ravna na edini način, ki ga obvlada. Nikomur ne namerava storiti nič žalega. Tudi mojega imena ne kliče. ]

    Tudi tukaj vidim prelaganje odgovornosti na drugega. Kdo je odgovoren za dejanja tatu? Tako kot ostali pošteni ljudje opravljajo svoje temeljne potrebe na pošten način, jih tat na nepošten način. Bistvo pa je, da oboji zasledujejo svoj lasten sebičen interes, le da ene v družbi preganjajo, druge pa ne. Za Boga sta obe dejanji enako sebični, torej smo tatovi vsi. Tudi, če ne pričakujemo nobene nagrade, to ne pomeni, da nismo tatovi. Biti tat, pomeni nekomu nekaj ukrasti. Kdo je lastnik vsega? Komu krademo? Če nekdo poseduje neko stvar in mi jo da, potem nisem tat. Že vrabci na strehi pa čivkajo, da nismo ničesar prinesli na ta svet, torej?

    [Najdlje od Mene so svetniki in guruji, ki so se odrekli vsem življenjskim dolžnostim in odgovornostim. Svoj um so ogradili pred resničnim življenjem, vse dneve in noči pa iščejo Boga in hrepenijo po tem, da bi Ga spoznali, da bi odkrili, kje biva – nekje v nebesih. Navzven delujejo duševno zdravi in umirjeni. Znotraj njih pa vlada kaos, ko v sebi jočejo v obupanem iskanju Boga.” ]

    Verjamem, da obstajajo osebe, ki so se odrekle dolžnostim in odgovornostim. Toda to niso niti svetniki, niti guruji. Svetniki so vedno svetniki in spoznamo jih po njihovem delovanju in lastnostih, zato jih tudi imenujemo svetniki. In kot sem že zgoraj povedala, nikoli ne bežijo pred odgovornostjo. Guruji so učitelji, toda oni so lahko različnih nivojev. Moj prvi guru je bila moja mama, moji naslednji guruji so bili učitelji v šoli in tako naprej. Pridati slabo konotacijo svetnikom in gurujem kar vse povprek, je zelo krivično. Kaj pomeni ograditi um pred resničnim življenjem? Kaj pa je resnično življenje? Če nekdo išče Boga, to ni nič slabega, če joče za njim, je še toliko bolje in to je veliko bolj »resnično« življenje, kot tekanje za materialnimi dobrinami. Zakaj je resnično? Zato, ker je Bog edina in absolutna resničnost.

    [Politiki so zbegani, saj ljudi ne morejo nadzirati z ideologijami. Toda verske avtoritete se najbolj zanašajo na moč, saj verjamejo, da “obstaja samo ena pot, ki vodi v nebesa”. Kako živijo verski voditelji? Kakšen je njihov življenjski slog? Spominja na življenjski stil kraljev: palače, letala in neprebojni avtomobili. Krišna je živel v koči. To je prava svetost. Podobno danes tudi Sai Baba spi v majhni sobi v preprosti postelji. ]

    S tem, kako nekdo živi navzven, lahko spoznamo le del njegove osebnosti, ne moremo pa ga soditi izključno samo po tem zunanjem videzu. Ko je Krišna živel v koči, je bil Bog. Preslepil je celo Brahmo, najvišje inteligentno bitje v univerzumu, ki je mislil, da je Krišna navaden pastir. Krišna je bil Bog tudi, ko je živel svoje kraljevsko življenje, v kraljevskih palačah s svojimi kraljicami. Če nekdo spi na navadni žimnici, je lahko berač ali pa svetnik. Prav gotovo pa ga spanje na žimnici ne bo naredilo svetnika. O tem, kaj je prava svetost bi tukaj trajalo predolgo.

    [“Lažni preroki, ki jih obkrožajo pomp, formalnosti in telesni stražarji,” pravi Maitreja, “so nedostopni ljudem.” V preprostem življenju med ljudmi bi bilo vse to nepotrebno. Pravi glasniki skupaj z ljudmi obdelujejo zemljo, jedo z njimi, jih zdravijo in jim pomagajo. Ostali pa so se oddaljili od Jezusovega nauka. ]

    Pravi glasniki lahko tudi obdelujejo zemljo, ampak zemljo obdelujejo tudi navadni ljudje. Nekateri glasniki zdravijo ljudi in jim lajšajo trpljenje, ampak zdravijo jih tudi zdravniki. Vse to je samo delo na posledicah. Pravi glasniki ljudem pomagajo, ampak na popolnoma drugačen način. Pravi glasniki ljudem pomagajo odpravljati vzroke trpljenja in bolezni. Pravih glasnikov ne zmoti ne vas, ne mesto, ker pomagajo tam, kjer je potreba.

    [Mnogi cerkveni vodje pa se javno vendarle vse bolj zavzemajo za ljudi. Politike pozivajo, naj se osredotočijo na moralno in duhovno dimenzijo. Kajti če zanemarjamo ti dve dimenziji, zagotovo nastopi kriza. “Tisto, česar verski voditelji niso želeli opraviti, bodo morali sedaj,” meni Maitreja. Prej ali slej bodo zapustili svoje palače in začeli živeti v preprostejšem okolju, saj je preprostost zelo pomemben dejavnik, s pomočjo katerega “ohranimo stik z Gospodom v srcu”. Ta trend se bo pokazal tudi pri mnogih bogatih ljudeh, ki bodo svoje presežke začeli deliti z drugimi. ]

    Verski voditelji lahko opravijo samo toliko dela, kolikor je visoka stopnja njihove čistosti in realizacije Boga. Če želiš pomagati drugim, moraš najprej pomagati sebi. Edino pravo učenje, ki lahko pomaga, je lastni zgled in lastna realizacija. To je edina moč, ki deluje. Vse ostalo je teorija in teoriji ljudje ponavadi ne sledijo. Ne verski ne kateri koli drugi voditelji pa ne morejo opraviti tistega dela, ki ga mora opraviti vsak sam. Pomagaj si sam in Bog ti bo pomagal!

    [Čeprav je Bog vsepovsod, se posamezniki vse bolj začenjajo zavedati, da je Boga možno izkusiti v srcu. “Boga ni na nebu,” uči Maitreja, “Bog je v srcu.” Ko je um v tišini in osvobojen dogmatičnih pogledov, bo zmožen sprejeti resnico.]

    Bog je vsepovsod in tudi v srcu. Nekdo Ga lažje vidi v naravi, nekdo Ga lažje vidi v srcih drugih ljudi, nekdo Ga lažje vidi v svojem srcu. Zakaj Boga ne bi bilo na nebu? Saj je povsod. Toda realizirati Boga povsod je za omejenega (človeka) težko, zato se ljudem predlagajo različni procesi, skladno z njihovo različno naravo. Zakaj bi moral biti pravilen le en proces? Kadar religija nagovarja svoje vernike in pravi, da poučuje edini pravilen proces, to ni nič narobe. Tudi druga religija pravi, da uči edini pravilen proces. Gre samo za to, da ena religija nagovarja ene ljudi, to je tiste, ki jim je ta proces pisan »na njihovo kožo«, druga pa svoje. Prav gotovo obstajajo ljudje, ki jim je nauk, ki ga predlaga Maitreja bolj blizu, kot kateri drug. Vedno kadar je potreba po določenem procesu, Bog pošlje nekoga, ki ta proces uči.

    [ “Samouresničitev je uresničenje Boga.” Mojstrov nauk vas spodbuja, da bi pogled usmerili navznoter. To ni povezano z religijo, politiko ali kakršno koli ideologijo. ]

    S to mislijo Maitreje sem se ukvarjala najdlje. Kaj pomeni, da je samouresničitev uresničenje Boga? Bog je resničen že od nekdaj in kot Njegov del sem tudi jaz resnična že od nekdaj. Zato ne more biti govora o kakršnem koli uresničenju. Se pa strinjam, da pogled navznoter nima nobene zveze z religijo, politiko in ideologijo ampak le toliko časa, dokler ne začnemo v sebi iskati Boga. Potem pa to definitivno je religija. V tem ne vidim nič slabega.

    [“Vse religije sveta temeljijo na osebnih izkušnjah prerokov, gurujev in svetnikov. Ljudje, ki jim sledijo, bodo neizbežno trpeli – ker ne sledijo svojemu Jazu. Ko zaprete oči in dovolite nekomu drugemu, da vas vodi, se boste neizbežno spotaknili. Vsi imamo svobodno voljo. Kadar ta svobodna volja ne deluje ali je zavedena,” pravi Maitreja, “potem Gospod posreduje.” ]

    Vsi ti preroki, guruji in svetniki so sledili svojemu Jazu! Zakaj bi tisti, ki jim sledijo trpeli? Vsi ti svetniki in guruji jih bodo naučili slediti Jazu. Nič ni narobe v sledenju, gre samo za to, koga slediš. Če slediš nekoga, ki je tudi sam slep, potem se lahko zgodi, da oba padeta v prepad. Če te nekdo namenoma vodi v prepad, potem mora tisti pred tabo najprej v prepad, saj ga ti samo slediš. Če on ne bo šel v prepad, tudi ti ne boš šel, ali ne? Da bi nekomu sledil, moraš to narediti prostovoljno, to pa obenem pomeni, da slediš tudi sebe. Svobodna volja nam je bila dana od Boga in te svobodne volje nam Bog nikdar ne vzame. Če bi nam jo vzel, potem bi mi bili samo mrtva materija. Gospod vedno posreduje v skladu z našo svobodno voljo. Če želimo biti ogoljufani, nam bo to tudi omogočil.

    [Mnogi učitelji in guruji so propadli zaradi svoje navezanosti na različne moči, ki so se skozi njih izražale kot rezultat naravnega razvoja ali kot Božja milosti. Maitreja meni, da smo izgubljeni, če skušamo takšno moč pripisati sebi, se z njo poistovetiti, namesto da bi razumeli, da je vsak človek nesmrtni Jaz in da ta moč pripada Bogu. ]

    Pravi učitelj ali pravi guru nikoli ne propade.
    Nevarnost, da pademo, vedno obstaja, v vsakem procesu in v vsaki religiji. Vsaka pot v sebi skriva preizkušnje, včasih v obliki trpljenja in včasih v obliki uživanja. Navezanosti na vse, kar nisem Jaz, ni mogoče odpraviti kar naenkrat . Zato potrebujemo ob sebi nekoga, ki je to pot že prehodil in nam lahko pri takih padcih stoji ob strani in pomaga. Vsi imamo izkušnje, da velikokrat potrebujemo prijatelja, ki nam pomaga in nas izvleče iz težav, iz katerih se bi sami težko izkopali. Zato je sklicevanje samo na lastno moč in samostojnost lahko tudi nevarno. Temu in samo temu so tudi namenjene institucije, ki združujejo ljudi, ki hodijo po isti poti k cilju, da si medsebojno pomagajo in se vzpodbujajo.

    [To je zelo težavna preizkušnja in tudi dandanes se življenja mnogih sledilcev, ki se istovetijo s svojim gurujem ali učiteljem, “raztreščijo”, ko njihov učitelj ali guru postane navezan na materialne, mentalne ali duhovne moči. Eni pričnejo kopičiti bogastvo, drugi zlorabljajo um in ljudi mentalno vklenejo, s tem pa mednje vnašajo delitev in nestrpnost. Nekateri pa se navežejo na oblast in jo pričnejo zlorabljati, namesto da bi spoštovali svobodo vsakega posameznika. Maitreja meni: “Tudi če ste dosegli že visoko raven razvoja, ne smete reči: 'Jaz sem Bog.'. Preprosto lahko rečete le: 'Sem Božji glasnik.'.” ]

    Obstajajo goljufi in obstajajo pravi učitelji. Eni in drugi so potrebni in vsi so poslani od Boga. Vsi ljudje imajo svobodno voljo, da izberejo. Iskreni iskalec se bo od enih učil, kaj je prav in od drugih, kaj je narobe. Pri vsej stvari gre samo za to, kdo sem jaz in kaj si želim. Vse ostalo je kristalno čista stvar, popolna v sebi in za mojo večno dobrobit. Gre samo za mojo lastno odločitev, kako bom uporabila svobodno voljo, ki mi je bila dana od Boga!


    Maitreja o religiji

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne sobota, 8. januar 2005 @ 14:55 CET
    draga tungavidya,
    tole pa je res izredno zrel in osvežujoč komentar o "Maitreji".
    Vse čestitke za tvoj komentar.

    Sam smatram, da so izjave"Maitreje" o svetnikih in učiteljih-gurujih sveta neuravnotežene, celo zelo zavajajoče. Veliko zavajajočega je v tem manifestu"Maitreje", ki nam ponuja le lastno senco. To je velika igra, ki je v nasprotju s Kristusovim načrtom o odrešitvi sveta. To vidim kot pretanjeno zavajanje, zaradi katerega so že in še bodo mnoge duše pri svojem iskanju osvoboditve padle kot žrtve. Te moči, ki sedaj delujejo iz astralne-zrcalne sfere bivanja uporabljajo teokratičen prijem moči in bodo dosegle svoj vrhunec v programiranem"ponovnem Kristusovem-Maitrejev prihodu", ki bo, kar se že sedaj vidi, zagotovo zelo prepričljiv.

    Kristusova prisotnost je že dolgo tukaj, vendar se jo da "vidite" samo v lastni notranjosti, ne pa izven sebe. Vsi ti zunanji pojavi manifestacije "Maitreje" na različnih koncih sveta so magijsko materializirane projekcije velikih moči iz astralnega sveta v ta naš svet, a to ni to kar bi naj bilo. Maitreja nam v bistvu ne daje ničesar kar bi nas vodilo naprej in nam v tem trenutku resnično pomagalo.

    In kaj bi dejal "Maitreja" o tem kar je dejal Gotama, kasnejši Buda glede svetništva, ko o sebi trdi:"Sem svetnik na svetu, sem mojster, nepreseženi. Sem popolnoma prebujeni, prišel sem do miru; negibno. Jezus je rekel o sebi:Rojen sem in na svet sem prišel zato, da bi pričal o resnici. Kaj je res pri teh trditvah? Obstaja resnica, obstaja prebujenje v resnico? Vsak iskalec z hrepenečim srcem vedno znova lahko bere v svetih pisanjih. In pri tem pride do temeljnega odkritja.

    Ugotovi, da obstajata dva svetovna reda, ki sta med seboj popolnoma ločena in imata različne značilnosti. To je po eni strani naše naravno življenjsko polje z značilnostmi minljivosti, smrti, trpljenja, relativnosti vse biti, življenjski sistem, ki je s svojimi krogotoki, ki se vedno znova vračajo, kjer smo ujeti v časovni red. Po drugei strani pa je tu govora o nekem drugem kraljestvu, ki ga je moči doseči samo po ozki poti in skozi ozka vrata. To je kraljestvo z nepredstavljivimi lastnostmi kot nesmrtnost, ljubezen, harmonija, brezčasnost in brezprostornost, z nenehno rastjo in razcvetenjem. To odkritje dveh svetovnih redov v nas ne povzroča le mentalne sreče, ampak tudi globoko razgibanost naše duše. Tako dobimo odgovor na svoje iskanje.

    V nas raste hrepenenje po tem na novo odkritem kraljestvu, o katerem pravi Jezus:"Moje kraljestvo ni od tega sveta. Moj Oče ni Bog mrtvih." Tako se v nas srečata dva svetova: naša osebnost, ki se nanaša na jaz, ki išče uresničitev v tej naravi in naš princip večnosti, ki je vezan na to osebnost, ki pa hrepeni po svoji prvotni domovini. Na tak način razumemo svojo notranjo razdvojenost, svoja razklana občutja in po drugi strani spoznavamo svoje pravo poslanstvo, ki smo ga iskali.
    To obstaja v našem načinu življenja, v katerem se naša osebnost postavi v službo principa večnosti- Kristusovega Jaza, da bi se le-ta osvobodil iz lastnega ujetništva. V tem nenehnem procesu zavesti naša osebnost vse bolj prehaja na princip večnosti, ki jo vodi, pri čemer se naša osebnost vedno manjša. Na koncu fundamentalne spremembe pride do popolne zamenjave naše osebnosti. To je uresničitev Kristusovega izreka: Kajti kdor hoče svoje življenje ohraniti, ga bo izgubil. Kdor pa izgubi svoje življenje zaradi mene, ga bo ohranil."

    lep pozdrav in vse dobro.
    Miran


    Maitreja o religiji

    Prispeval/a: stojči dne sobota, 8. januar 2005 @ 17:42 CET

    Draga Tungavidya,

    tudi od mene pohvala za dober in pogumen komentar.
    Seveda gre pri vseh teh poplavah kanaliziranih sporočil raznih medijev tudi in predvsem za njihovo razumevanje samega življenja in njihovo sposobnost prenešanja sporočila, ki so dostikrat od različnih kanalizatorjev tako zelo različna in celo povsem kontradiktorna.

    Moje stališče je: Od vsakega takega kanaliziranega sporočila vzemi tisto, kar bi tebi utegnilo biti koristno, kar bi ti utegnilo razširiti tvoje notranje obzorje in zaupanje v samega sebe.

    So pa pozitivna vsa tista stališča, ki svetujejo, naj človek išče svojega Boga znotraj samega sebe,
    pa sploh ni nobene potrebe, da bi ga sam tudi tako tudi imenoval,
    gre vedno za poglobljeno občutenje svojega pravega srčnega bistva.

    lep pozdrav

    ---
    stojči


    Maitreja o religiji

    Prispeval/a: kanna dne sobota, 8. januar 2005 @ 23:31 CET
    Vedno in povsod me pritegne ta raznolikost med ljudmi. Kako znamo isto sliko, besedilo, dejanje… razumeti na popolnoma svoj, lasten način, ki je lahko zelo različen od drugih. Utrnila se mi je ob tem misel, da je tako zato, ker vsi gledamo svet skozi svoje oči, po svojih merilih, v skladu z lastno miselnostjo in načinom razumevanja… Ob tem se le še potrjuje tista razsvetljujoča Kantovska misel, da so kategorije sveta, kot ga vidimo, naše lastne kategorije. Da je svet, kot ga vidimo, le naš, subjektiven svet. Dejansko bi lahko temu rekli z drugimi besedami, da je svet v nas in mi smo v svetu. Mi smo v svetu toliko, kolikor je svet (kot ga vidimo) odvisen od naših meril. Konkretno rečeno, če imam dober dan in sem pozitivno naravnana, razumem pogled in nasmeh mimoidočega kot nekaj lepega, prijaznega, ljubečega. Isti pogled mimoidočega z nasmehom pa lahko drug dan, ko sem slabe volje in pesimistična, razumem zelo negativno, npr. kot posmehljiv pogled moji pojavi. Morda se primer komu ne zdi primeren, ampak bistvo se da vseeno razbrati. Svet pa je v nas toliko, kolikor ga zaobsežemo (zaznamo) v svoji zavesti, podzavesti… tako da sveta, ki ga ne poznamo, za nas enostavno ne obstaja.

    Zakaj to omenjam? Naši odzivi člankov so zelo zanimiv primer tega, kar sem opisala. Zato se strinjam s Stojčijem, ko pravi, da naj v vsakem sporočilu najdemo tisto, kar bi nam utegnilo koristiti. Kako najti ta sporočila in katera so, pa je odvisno od vsakega posameznika. Zato je v vsakem izmed naših komentarjev, del nas. V vsakem od naših odzivov, je del nas. In prav zanimivo je, ko se takole preko komentarjev spoznavamo – sami sebe in druge. Še posebej so lahko komentarji poučni, ko zanaliziramo ali pa premislimo o lastnih odzivih. Sama sem spoznala že marsikaj o sebi, odkar poznam Pozitivke. Predvsem zato, ker sem se za vsak svoj odziv, za vsako svoje mnenje vprašala – zakaj je tako, zakaj to čutim, mislim… Člankoi na Pozitivkah, so mi zagotovo vsestranski vir spoznanj. Edina slabost, ki jo pri tem vidim, je ta, da mi vzame veliiiko časa. Ampak se splača. Zato se še enkrat zahvalim vsem vam, ki pišete članke, ki jih komentirate ali ki kakorkoli sodelujete na Pozitivkah. Čudoviti ste! Pravi zaklad! – in vesela sem, da sem zopet z vami :)

    Hm… začela sem pisati z namenom, da bi povedala, kako na svoj način sem dojela Maitrejo, pa sem se že na začetku izgubila v svojem namenu :) Sama sem v članku našla precej strinjanja z Maitrejo. Zanimiv pa se mi je zdel komentar tungavidye. Besede Maitreje sem dojela na zelo drugačen način. Precej manj kontraverzen. Ko pa sem drugič prebrala članek in komentar, pa sem opazila, da sem marsikaj tudi spregledala v besedah Maitreje. In počasi sem se približala mnenju, ki ga je napisala tungavidya.

    Bi pa vseeno želela poudariti moje drugačno dojemanje Maitrejevih besed: »Samouresničitev je uresničenje Boga.« Nekaj o tem piše Kierkegaar v Bolezni za smrt. Duša človeka je dana od Boga. Vendar pa ljudje nismo samo duša, ker na Zemlji dobimo tudi svoje telo in si oblikujemo osebnost. Večina ljudi v odraščanju izgubi pristen stik z dušo, ker dajemo pozornost predvsem na svetno, zunanje. Kierkegaar precej nadrobno opisuje, kako nosimo v duši svojo edinstvenost in svoj pravi jaz. S tem ko smo oddaljeni od svoje duše (našega resničnega jaza, ki je božanski), ne vemo kdo v resnici smo in zato nismo mi sami (ampak smo predvsem osebnostni jaz, ki je nastal v svetu in je odvisen od sveta). Šele skozi spoznavanje našega resničnega bistva, naše duše, postajamo mi sami, se samouresničujemo in s tem uresničujemo božanski načrt – Maitreja je temu rekel, da uresničujemo Boga, kar je res malce ponesrečen izraz.

    To pa je tudi odgovor na tvoj naslednji komentar, tungavidya. Dokler človek ne uresničuje svojega lastnega jaza – se pravi, dokler ne se ne spozna in se zbliža s svojo dušo ter sledi njenemu glasu – je v sebi nesrečen. Občuti tisti »manjko«, počuti se neizživetega, neizpolnjenega in na sploh se ne počuti »samega sebe«. Pri tem mu noben drugi jaz ne more nadomestiti lastne duše. Kar se sledenja tiče, je zagotovo Bog, ki se nam razodeva tudi v naši duši, najboljši voditelj.

    Pa še tole bi dodala glede svobodne volje. Ravno včeraj sem prebrala v Priročniku bojevnika luči, ki ga je napisal Paulo Coelho:

    »Ko si nečesa res želimo, stremi vse stvarstvo k temu. Bojevnik luči to ve.
    Zato je zelo pazljiv na svoje misli. Pod celo vrsto dobrih namenov se skrivajo čustva, ki si jih nihče ne upa priznati: maščevanje, samouničevanje, krivda, strah pred zmago, obešenjaško veselje ob nesreči drugih…
    Stvarstvo ne sodi: stremi za tem, kar si želimo. Zato ima bojevnik pogum, da pogleda v sence svoje duše, da bi videl, če zase ne prosi česa zmotnega.
    In vedno je zelo previden s tistim, kar misli.«

    Svobodna volja je velik dar, toda ravno zato je zelo pomembno, kako ravnamo z njo. Ko želimo slediti nečemu / nekomu, je zato zelo pomembno, kako koristno je to za nas. In če pri tem nismo iskreni sami s sabo ali pa drugi niso iskreni z nami, lahko kaj hitro dobimo posledice, ki si jih ne bi želeli. In ker je Bog vedno iskren in pravičen, je najbolj vreden zaupanja. Pri tem pa je naša odgovornost, kako se bomo potrudili, da mu bomo prisluhnili in mu sledili.

    Za konec bi rekla še samo to, da sem v članku in tungavidyinem komentarju zaznala nekaj nesoglasij, ki so zgolj stvar pojmov, njihovih pomenov in definicij. Npr. zdi se mi, da ima Maitreja drugačno definicijo guruja kot pa tungavidya. Tako se lahko hitro zgodi, da mislita podobno, če ne že enako, ampak zaradi drugačne rabe besed, se zdi, kot da se ne strinjata. Besede so v tem smislu nepopolne, ker ne morejo nadomestiti naših misli. Zato lahko v komunikaciji velikokrat pride do »šumov«, ki popačijo izvorno sporočilo in tako pomembno vplivajo na odnos med oddajnikom in sprejemnikom.

    Lepo noč in veliko pozitivnega v novem dnevu.

    Klavdija


    P.S. Uf, pa sem se kr namatrala s tem komentarjem :) Upam, da ne bo pretežko brat :)


    Maitreja o religiji

    Prispeval/a: tungavidya dne sobota, 8. januar 2005 @ 23:50 CET
    Hvala Milan in Stojči za te dodatne informacije in vajina razmišljanja. Moram priznati, da niti približno ne vem, kdo ali kaj je to Maitreja. Sem popolnoma nova in nepristranska opazovalka teh strani. Pri branju sestavka Maitreje sem ugotovila, da so nekatere stvari napisane zelo pavšalno in plitvo, brez vsake modrosti, pa sem samo želela povedati, kaj jaz mislim o tem.

    Lepo pozdravljena,
    Tungavidya


    Maitreja o religiji

    Prispeval/a: tungavidya dne nedelja, 9. januar 2005 @ 11:34 CET
    Draga Klavdija.

    Z veliko pozornostjo sem prebrala tvoje sporočilo. Čeprav ni bilo namenjeno samo meni, se ti zahvaljujem zanj. To, kar si napisala mi je zelo všeč in zelo podobno razmišljam kot ti. Pa bom sedaj tudi jaz tebi odgovorila na tvoje pisanje, ker mi je , tako kot sama ugotavljaš v svojem pisanju, prijetno prebirati odzive, iz katerih se lahko tudi jaz mnogo naučim in bogatim svoje znanje.

    Kako zelo se strinjam s tabo, ko govoriš o tem, da vsi gledamo stvari skozi svoje »oči«. To, kar si napisala v svojem prvem odstavku razumem kot sposobnost videnja in razumevanja stvari (»oči«) tako zunaj kot znotraj sebe. To pa je odvisno od stopnje moje zavesti, ki jo gradim na osnovi svojih spoznanj, izkušenj in znanja, ki jih pridobivam skozi moje bivanje v večnosti.
    V komentarju, ki sem ga poslala, sem tudi sama napisala, da sem največ časa porabila z Maitrejevo izjavo o »samouresničenju Boga« . Ha, in ko sem prebrala tvoj komentar, se mi je v trenutku posvetilo (hvala ti). Morda je res kaj na tem, kot je Stojči zapisal, da se kakšna misel lahko zaradi kanaliziranja ali pa celo zaradi prevodov popači. Tako kot ti razlagaš ta stavek, se mi zdi veliko bolj smiselno. Da bi sodelovali v uresničevanju božanskega načrta je nujno potrebno: - da spoznamo (realiziramo) svojo resnično identiteto (da smo večna duša), - da spoznamo avtorja tega načrta (Boga) in da spoznamo njegov načrt. Potem bo slika popolna in lahko bomo uresničevali božji načrt (samouresničili Boga). In kako prav imaš, da je najboljši voditelj, da se to uresniči, Bog sam. Nenazadnje, On pozna nas, Sebe in ve, kaj je Njegov načrt. No in tukaj mislim,da pride to tiste ozkosti Maitrejevega sestavka, ki propagira edinole eno in pravilno pot, kako ali preko koga priti do stika z Bogom. Za ta namen uporabi kritiziranje ostalega kar vse povprek in ponudi svoj način kot edino zveličaven, kar kaže na določeno mero ne-modrosti. Kadar želimo nekomu pomagati na tak način, da mu predlagamo boljši in hitrejši način za dosego cilja, moramo biti veliko modrejši od njega, da bi mu lahko pomagali. Kot sem se sedaj malo razgledala po internetu, bi lahko bil izvor Maitreje nekje iz indijskega konca, tam pa so stvari veliko bolj razdelane in filozofsko dovršene.
    Glede svobodne volje in Priročnika bojevnika luči – tako kot sem napisala. Tisto, kar si želimo, tisto nam bo izpolnjeno. Zato ni vseeno, kaj si želimo. Dokler ne dosežemo popolne čistosti (čiste zavesti), bomo še vedno imeli kakšne sebične (neusklajene z božjim planom) želje in zato bomo zanje tudi odgovarjali (želi sadove naših delovanj). Kristus je rekel, da bomo želi, kar bomo sejali. Ko pa bo naša zavest čista in bomo »uresničevali Boga« bomo točno vedeli, kdo smo in kaj je naša naloga v Božjem načrtu in takrat ni govora, da bi si želeli kaj napačnega. In vsa odgovornost takrat bo na Bogu. In to je tisti pravi mir, za katerega se vsi ljudje na tem svetu tako borijo. Mir v sebi in zunaj bo dosežen takrat, ko ne bomo več želi sadov svojih sebičnih dejanj, ampak sadove Božjega plana. In kaj so ti sadovi: večno življenje, sreča in blaženost. In ko iščemo poti, kako to doseči, se lahko ogledujemo po različnih procesih in delujemo v skladu s tistim, ki smo ga izbrali. Ali je pravi ali ne, je odvisno od naše želje. Če si želimo dragulj, ne bomo zadovoljni s steklom ampak bomo prosili Boga toliko časa, da nam bo ponudil dragulj. Brez odstopanja!
    In še zadnje: glede guruja, kot sem to mislila jaz (kaj je mislil Maitreja pa ne vem). V komentarju sem z naštevanjem različnih oblik gurujev želela samo poudariti, da kritiziranje gurujev kar povprek ni pravično. Kadar kritiziramo, moramo zelo natančno definirati, kaj kritiziramo. Guru je sanskritski izraz za učitelja, to je tisti, ki odganja temo ali drugače povedano, tisti, ki daje znanje. Znanja je več vrst: lahko je materialno in lahko je transcedentalno. Tudi transcedentalnega znanja je več vrst, toda o tem ne bi tukaj. Transcedentalno znanje je tisto, ki ga ne moremo realizirati preko materialnih čutil. Čutila pa so lahko na fizičnem nivoju kot so vid, sluh, otip itd. ali na subtilnem nivoju kot so um, inteligenca, ego (napačno poistovečanje). Mislim, da je Maitreja mislil na slednje. Ko sem govorila o lažnih gurujih ali goljufih sem mislila tole: Mnogo je ljudi, ki na tak ali drugačen način pridejo do transcedentalnega znanja. Tistih, ki so to znanje realizirali, to pomeni, da to transcedentalno znanje živijo, je mnogo manj. Med tistimi, ki so to znanje realizirali je mnogo takih, ki to svojo realizacijo izkoriščajo za svoj sebični namen. In le redki so tisti, ki so realizirali znanje in ga brez sebičnosti delijo naprej. To so osebe, ki uresničujejo Božji plan v resnici, ne teoretično. Naše edino upanje je, da nam jih Bog pošlje, saj jih edino le On sam pozna in so skriti našim »očem«.

    Lep pozdrav,
    Tungavidya



    Maitreja o religiji

    Prispeval/a: kanna dne nedelja, 9. januar 2005 @ 19:09 CET
    Res razmišljava podobno :) Mislim, da se kar z vsem, kar si napisala strinjam. Čeprav je moje znanje glede gurujevstva zelo šibko, si povedala tako, da razumem in se tudi strinjam.

    Na koncu si želim še samo tega, da bi to, kar pišemo na Pozitivkah, znala čim bolj uporabiti v življenju. In vsem, ki si enako želijo, držim pesti, da nam bo uspelo.

    Klavdija


    Maitreja o religiji

    Prispeval/a: stojči dne nedelja, 9. januar 2005 @ 21:50 CET
    Draga Klavdija in Tungavidya,

    Na pozitivkah bomo ostali avtorji veseli vajinih svežih prispevkov in člankov,
    prisrčno dobrodošli. :)

    lep pozdrav

    ---
    stojči


    Maitreja o religiji

    Prispeval/a: maitreya dne torek, 11. januar 2005 @ 19:31 CET
    tukaj se jaz strinjam z maitreyo :)
    religije so večino krive za vsa sranja, ki so se dogajala in še zdaj smo posledic deležni. krščanstvo npr. je izreklo hude obtožbe proti spolnosti, dobesedno je svetu vsiljevala potlačevanje spolne enegije..
    prvo so rekli, da je spolnost slaba, da je to greh (ljudi so tako zasužnjali z občutki krivde) nato so pa dejali, da jim lahko samo oni pomagajo..štala.. vse religije so out. vsi trosijo samo svoje edine rednice in poti, in potem človek - črna ovca brez svojega centra se pridruži množici, ta pa religiji sledi kot prestrašene izgublene ovce.in ni čudno, da je folk shizofren. naj mi kdo pove, če se je že kateri človek prosvetljil v skupini religije?? bili so samo posamezniki, in le tako, v tišini/samoti človek lahko najde sebe. ideologije so nam lahko samo v malo pomoči, ne pa da bi ji sledil. to je ravno čar življenja, da je vse spreminjajoče se, in, da je vsak sam zase bog, in sledi svoji poti v neznano.. npr.men so od osha knjige najbližje, všeć mi je, da nima nekih ustaljenih načinov. če prebereš več njegovih knjig te kar zmede v umo, človek ni bil za eno in ne za drugo, bil je onstan besed in ideologij. hočem povedat, vidiš kakšna bedarija je če vlagaš preveč v misli/besede - ideologijo, in pozabiš na sebe..
    za konec še bom izpisal en jezusov pergament, ki ga je krščanstvo prepovedalo.
    BOŽJE KRALJESTVO JE V TEBI IN POVSOD OKOLI TEBE. NE V ZGRADBAH IZ LESA IN KAMNA. RAZCEPI KOS LESA, IN TAM BOM. DVIGNI KAMEN IN NAŠEL ME BOŠ...

    ---
    All Along the Watchtower


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,58 seconds