NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

petek 19-apr
  • Ingmar Bergman: Prizori iz zakonskega življenja

  • sobota 20-apr
  • Plečnikova Lectarija

  • nedelja 21-apr
  • Moja elektrarna by ENERTEC pokal Slovenije v akvatlonu 2024

  • sreda 24-apr
  • Zoh Amba »Bhakti«

  • četrtek 25-apr
  • Tadej Toš: ABRAhmm

  • petek 26-apr
  • VegaFriday v Mariboru

  • sobota 27-apr
  • Začetek sezone na parkovni modelni železnici

  • torek 30-apr
  • Aktualno iz Špricerkres v Malečniku, Parni Valjar / DJ's Brata Fluher

  • nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

  • torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Objava dogodkov   
    ponedeljek, 20. december 2004 @ 10:08 CET
    Uporabnik: Ales

    * Uredništvo Spoštovani organizatorji in izobraževalna podjetja

    Zavedamo se, da so Pozitivke tisto mesto, kjer se zbirajo bralci, ki jih zanimajo vsebine kot je osebna in duhovna rast, zdrav način življenja in ekologija, pa naj si gre za nasvete, pozitivne misli, novice, poučne zgodbe ali obvestila o dogajanju.

    Zaradi želja mnogih organizatorjev in bralcev, da bi dogodke objavljali samo na enem mestu, objavljeni pa bi bili tako na Pozitivkah (oz. na več spletnih mestih) kot tudi v Sončni pošti, smo se odločili, da nadgradimo in avtomatiziramo oddajanje in pošiljanje dogodkov. S tem želimo organizatorjem olajšati delo, izboljšati dostopnost in hitrost obveščanja, hkrati pa narediti Sončno pošto bralcem prijaznejšo in bolj pregledno.

    Urejanje dogodkov na Pozitivkah, ki imajo povprečno med 10.000 in 16.000 obiskovalci mesečno in Sončni pošti s skoraj 2000 bralci, uredništvu zaradi obilice dela in velike količine objav dogodkov vzame okoli 4 ure dnevno.
    Dosedanje stroške obratovanja, smo pokrivali iz donatorskih prispevkov organizatorjev, ki so objavljali dogodke, (priporočene donacije so bile od 1000 -2000 sit za objavo) vendar zaradi obilice dogodkov in s tem povezane količine in kvalitete opravljenega dela ter ažurnega obveščanja bralcev, prehajamo na zaračunavanjem objav dogodkov. S tem pa organizatorjem prinašamo številne prednosti, od hitrejše objave dogodkov pa vse do storitev, ki omogočajo večjo odzivnost objav.

    Več o možnostih objave dogodkov in navodila za objavo si preberite na sledečem linku.

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več o možnostih ...
  • Več od avtorja Ales
  • Več s področja * Uredništvo

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Trackback

    Trackback URL for this entry: http://www.pozitivke.net/trackback.php/20041211180838125

    No trackback comments for this entry.
    Objava dogodkov | 17 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Objava dogodkov

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne ponedeljek, 20. december 2004 @ 11:12 CET
    Uredništvo "Sončevih pozitivk",

    "Pozitivke" niso danes, 20. decembra 2004 objavile predlogov za nominirance za "Sončno osebnost leta 2004", kot je bilo napovedano. Več kot očitno je, da se je ideja sprevrgla v komercialno promocijo tistih, ki želijo prodajati svoje ime in svoj EP žanr (v mnogih primerih tudi mazaštvo), ki je nosilec logičnega podeljevanja nominacij.

    Ta vulgarna ekonomija je zame nedojemljiv špekulativni balast, zato odpovedujem sleherno objavljanje svojih prispevkov na mediju "Sončeve pozitivke", ki tako nekritično in podrepno sodeluje pri podeljevanju priznanj pod svojim zaščitnim znakom.

    Tatjana Malec


    Objava dogodkov

    Prispeval/a: Ales dne ponedeljek, 20. december 2004 @ 11:25 CET
    tatjana, saj še ni konec dneva...

    bo pa kot smo obljubili, danes to gor!


    Objava dogodkov

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne ponedeljek, 20. december 2004 @ 12:54 CET
    Spoštovano uredništvo,

    ali mi kdo od vas ve povedati kdo je ugotovil, da je kandidat za nominiranca za "Sončno osebnost leta 2004", ki ste ga podprli za nominiranca z vsemi zaslugami, eden največjih poznavalcev naravnega zdravja in higiene na svetu.
    Katera svetovno znana medicinska institucija je to ugotovila in podala takšno oceno?

    Prav tako me zanima katera medicinska raziskovalna inštitucija je potrdila, da je AIDS ozdravljiv na način, ki ga v svoji knjigi propagirata Alojs Kolar in soavtor.

    Nadalje me zanima kakšen doprinos ima za deželo Slovensko, v kateri je na tisoče brezposlenih in drugače revnih družin brez kruha za svoje otroke, Ginijev koncert za Tibet, da ga nagrajujete z nominacijo Sončna osebnost leta 2004? Ali je ta nagrada potrebna za promocijo njegovih popevk?

    Zanima me tudi kako je mogoče, da je TV Slovenija predlagana za "Sončno osebnost leta 2004", ko pa je tako malo njenih oddaj, ki bi izžarevale sonce in nagovarjale z duhovno besedo svoje občinstvo.

    Nekatere predlagane osebe za "Sončno osebnost leta 2004", po seznamu objavljenem na "Moj svet" s svojimi prispevki niso dokazale samooblikovalne moči in globine, zato je nominacija le promoviranje samega sebe, ne pa dosežkov, ki bi zaslužili tolikšno pozornost javnosti in kot taka hudo dovomljiva.

    Tatjana Malec


    Objava dogodkov

    Prispeval/a: Igor Petek dne ponedeljek, 20. december 2004 @ 17:28 CET
    V Nedeljskem dnevniku za osebnost leta vodi Janez Janša, ki meni ni prav nič simpatičen, pa zaradi tega ne bom zapustil Slovenije.

    Nadalje, draga Tatjana, osebnosti leta predlagajo bralci in nekaj uredništvo. In še zdaleč nima nihče od nas nič koristi od nominacije Rijavca. In ko že omenjaš lačne po Sloveniji, koga pa je nafutral Stojči, pa je vseeno nominiran za Sončno osebnost leta in je bil tudi lani, ko mu je za las ušla zmaga.

    Me je kar malo presenetil tvoj aroganten nastop.

    Sem se spomnil na eno delo W. S. "Kakor vam drago".

    LP Igor

    P.S. Ali naj torej umaknemo vse tvoje prispevke, ki so pripravljeni za objavo v naslednjih dneh? Ker če si izrazila željo, da se umikaš, da ti ne bi z objavo že poslanih prispevkov kakorkoli škodili, oz. kršili avtorske pravice?

    ---
    Igor


    Objava dogodkov

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne ponedeljek, 20. december 2004 @ 17:54 CET
    Iga,

    če meniš, da je bil moj nastop aroganten, kar pomeni: ošaben, nadut, domišljav, objesten, prevzeten, drzen, predrzen, se motiš.

    Bom vprašala Zdravniško zbornico oziroma Medicinsko fakulteto, če je AIDS ozdravljiv z dieto. In ker vi tega nočete
    odgovoriti, mi bo odgovorila uradna medicina.

    Govoriš, da za osebnost leta so predlagali nominirance bralci. Ne bi rekla. Ali ni bil še kdo predlagan, ki ga niste uvrstili med
    kandidate za nominirance?

    Vse skupaj je ena velika poceni skomercializirana umazana kuhinja.

    Sedaj pa zares razglasi na pozitivkah z veliko zažetnico da sem AROGANTNA. Če sem jaz arogantna, so nekateri drugi predlagani za nominacijo veliki ŠARLATANI IN MAZAČI, ki naredijo uradni medicini in ljudem veliko škode, če se k njim zatekajo po pomoč. Ali so ti zaslužni, da se pojavljajo pod zaščitno znamko "Sončevih pozitivk" kot nominiranci? To je zavajanje javnosti, ki jo hočejo nekateri zaslepiti z svojimi napol resnicami, diletantstvom in nesposobnostjo za resno delo. Zares zadnji čas je, da parlament sprejme zakon, s katerim se uredi področje alternativne medicine.

    Tatjana Malec


    Objava dogodkov

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne ponedeljek, 20. december 2004 @ 21:07 CET
    No Iga,

    če si potegnil iz omare Janšo in mi pohitel povedati, da ti ni simpatičen in da pač ne boš zaradi Janše zapustil Slovenijo, bi ti rekla, da si kar malce aroganten do predsednika Vlade in našega osamosvojitelja. Kaj ti ni na Janši všeč? Kaj ti je Janša naredil, da ti ni všeč? To, da je razgalil korupcijo, klientelizem in ritopašnost trošenja davkoplačevalskega denarja z nabavo Falcona in podobnimi potezami v škodo Slovencev, to da ni bila sprejeta zakonodaja in delovanje pravosodja, da se je v tranziciji lahko kradlo na veliko in bogatelo, to da so Janšo 15 let demonizirali, to da te odkrito gleda v oči in da ni hinavec. Kaj za vraga je na Janši narobe, da tebi ni simpatičen in da bi kar Slovenijo zaradi njega zapustil. Kdo pa ti je bil simpatičen in zaradi kakšnih kvalitet imaš takšno nostalgijo verjetno po prejšnjem predsedniku? Zelo lepo bi bilo, da bi povedal in razkril svoje čustva. Jaz sem povedala zakaj mi predlog nominirancev ni všeč in v čem se mi zdi narobe. Zakaj pa ne poveš, če si že začel javno politično modrovati in razločevati na simpatične in nesimpatične politike? Ali sem ti jaz simpatična?

    Tatjana



    Objava dogodkov

    Prispeval/a: A dne ponedeljek, 20. december 2004 @ 21:20 CET
    glej na to ali je alojzova knjiga, resna osnova za medicinske kroge, bom rekel takole, sam sem jo dal kar nekaj medicincem za prebrat in niso imeli kakšnega drugega menja o njej kot, da je veliko nekih dejstev a malo o aidsu konkretnega.

    tako da, pomoje bo alojz to najbolj znal tebi pojasnit sam, meni se je zdela nominacija upravičena saj je eno izmed upanj za ozdravitev, ki ga tudi podkrepi z mnogoštevilnimi dokazi iz več neodvisnih študij svetovnih in priznanih institutov.

    Ne vem ali si knjigo v celoti prebrana? Je pa to dokaj resna, polemika na temo ali ima uradna medicina odgovor na to bolezen ali ne! ter kje iskati alternative in nič drugega, kot sem zastopil text sam.

    ---
    your life, your stile, your software


    Objava dogodkov

    Prispeval/a: A dne ponedeljek, 20. december 2004 @ 21:35 CET
    Način podajanja mnenja tatjana pa upam da se strinjamo ni potreben tako oster.

    vsak lahko popolnoma mirno pove, kaj ga moti, brez da naredi neke ukrepe, če ni takoj po njegovo, sej veš v skupini se je treba včasih malce potrudit, da so vsi zadovoljni.

    ---
    your life, your stile, your software


    Objava dogodkov

    Prispeval/a: Igor Petek dne ponedeljek, 20. december 2004 @ 21:57 CET
    Draga Tatjana, zelo si mi simpatična. Sploh ko si predstavljam, kako se razburjaš. :)

    In, če me že izzivaš, bom pa napisal nekaj besed.

    Janše pa nisem ravno iz omare potegnil, ker hvala bogu, ga nisem imel v omari. :) Glede tega, da omenjaš, da ni hinavec, tega ne vem, ker ga ne poznam tako dobro, da bi lahko trdil ali eno, ali drugo. Sem pa po naši osamosvojitvi spremljal malo te naše politike in ti moram tudi to povedati, da mi nihče ni ravno všeč. Je pa gospod g. Janša na volitvah, pred letošnjimi imel čisto drugačne nastope, kot jih je imel letos. Ali se je njegova aroganca razblinila in se je kar naenkrat spremenil in poslal nekako bolj osladno prijazen. O prejšnjih vladah pa tudi ne bi prehitro podajal zaključkov na osnovi tega, da je zdaj Janša taglavni in da se zdaj pa ne bo kradlo in da ne bo urejeno pravosodstvo in ostali šmorni. Je pa tu še en problem. Karkoli novi vladi ne bo uspelo narediti, se bodo zgovarjali tako, da bodo dejali, da je prejšnja vlada tako zasrala, da je zdaj zelo teško, ali skoraj nemogoče to popraviti.
    Glede Falcona, pa sem nekje prebral, da taisti avion nekoliko skomina tudi g. Janšo, da bi se on rad z njim prevažal.

    Jaz sem napisal, da Slovenije ne bom zapustil. Ti pa v enem sestavku napišeš:

    " mi pohitel povedati, da ti ni simpatičen in da pač ne boš zaradi Janše zapustil Slovenijo,"

    in

    "Kaj za vraga je na Janši narobe, da tebi ni simpatičen in da bi kar Slovenijo zaradi njega zapustil."

    Glede na to, da si pravnica, ti takšne podrobnosti ne bi smele uhajati. Ne vem, če bi se ti zaupal, da me braniš, če bi bil na zatožni klopi. Nekako mi pravniki vedno delujejo tako umirjeni, ti pa si se kar lepo razburila za prazen nič. Če se meni zapišejo take stvari, bi to še razumel, ker sem bolj elektro faha. :)

    Janša vedno gleda v oči, tudi kadar, če laže. Saj veš, ne smem ničesar trditi, ker ga toliko ne poznam. Tudi, ko sva pred dvema letoma s hčerko v LJ čakala v vrsti na očesni kliniki in g. Janša ni bil nič drugega kot predsednik ene stranke, so ga pripeljali mimo vseh čakajočih v ambulanto. Ko sem na glas pripomnil, da enim pa ni treba čakati v vrsti, me je srepo pogledal v oči, potem pa je sledil cinični nasmešek. Tak v stilu, ti kar čakaj navaden smrtnik, meni ni treba. Pa ne mi zdaj modrovat o pogledu, ker sem ga doživel in ga ne bom pozabil. Mi tole deluje tako klientelistično.

    Našega osvoboditelja praviš? Ha, ha, ha....valjam se od smeha. Ko bi lahko Jugo vojska Slovenijo zravnala z zemljo, je g. Drnovšek na Brionih na tistem sestanku dosegel to, da so se začeli vojaki naslednji dan poslavljati iz Slovenije. Pa nihče ne ve, kaj se je takrat dogajalo za zaprtimi vrati.

    Jaz ga še zdaj demoniziram. Pa res iskreno upam, da se motim. Da je bil tisti pogled v KC-u zgolj naključen. Upam, da se motim in v dobrobit slovenskega naroda navijam, da g. Janši uspejo vse predvolilne obljube in da nikomur ne bo potrebno pljuvati po njem tako, kot je on vseskozi bentil na vladajoče koalicije.

    Veš, draga Tatjana, tudi jaz ne bom volil gospoda Kolarja. Bom koga drugega.

    Pa tudi politično nisem modroval, ker sem govoril o Slovencu leta po izboru bralcev Nedeljca, tom pa je to lahko vsak, ne le politik.

    Pa lep pozdrav na primorsko, kjer vas sonce bolj greje kot nas tukaj v notranjosti.

    LP Igor



    ---
    Igor


    Objava dogodkov

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne ponedeljek, 20. december 2004 @ 22:55 CET
    Dragi Igor,

    zares brez smisla bi bilo, da narediva sedaj celo politično kolumno na pozitivkah. Če te je tisti pogled Janše tako prizadel te razumem, si občutljiva oseba za krivice. Če si čakal s hčerko v vrsti in je nekdo v vrsti (ne kdorkoli) šel mimo tebe pred tabo, te je prizadelo. Če je to bilo tako, vzamem besede po političnem mračnjaštvu nazaj, saj vidim, da s teboj v tem pomenu besede res ni tako hudo, kot sem sprva razumela, da bi ti naprtila še politično mračnjaštvo.
    O politiki tudi sama nimam dobrega mnenja in kadar o njej govorim, govorim kritično. O osamostojitvi in zaslugi enega in drugega pa ne bi govorila in koliko je kdo svojo kožo izpostavljal tudi ne.

    To, da sem ti simpatična jezna pa ni nobeno presenečenje zame, saj vsi povedo, da sem veliko volj simpatična kadar se zajezim med koreninami zla in se z uporom rešujem.
    Meni so v glavnem skoraj vsi ljudje všeč in jih imam rada, razen kulturnih zajedalcev in nekaterih politikov, ki imajo strasti privezane na komolčarski značaj in so povrhu še ciniki in bleferji.

    Te pozdravljam

    Tatjana



    Objava dogodkov

    Prispeval/a: Devi dne ponedeljek, 20. december 2004 @ 23:30 CET
    "Nekatere predlagane osebe za "Sončno osebnost leta 2004", po seznamu objavljenem na "Moj svet" s svojimi prispevki niso dokazale samooblikovalne moči in globine, zato je nominacija le promoviranje samega sebe, ne pa dosežkov, ki bi zaslužili tolikšno pozornost javnosti in kot taka hudo dovomljiva."

    moje mnenje je precej podobno, Tatjana.
    Poleg tega si bila med nominiranimi tudi ti in kot se spomnim, si predlagala Jakata. Nobenega od vaju ni na listi. Verjamem, da jo je bilo treba zreducirat (kdorkoli je že to počel), ampak če so jo že morali, bi jo po mojem mnenju lahko še malo bolj (nepristransko). So pa letos vsaj enake liste na vseh sodelujočih straneh, kar je že tudi en napredek ;) Zdaj imamo zihr vsaj enake možnosti. Torej..

    ne glede na vse je na listi precej kandidatov, ki nanjo gotovo sodijo. In zanje bomo pač tolko bolj glasovali.
    Never give up :)


    Objava dogodkov

    Prispeval/a: Igor Petek dne ponedeljek, 20. december 2004 @ 23:37 CET
    Vidiš, Tatjana, kot sem že prejle v enem komentarju tam v članku Alojs Kolar napisal, da mi je ta izbor osebnosti kot lanski sneg, naj še tule napišem, da so zame pozitivni vsi, ki naredijo dobro delo za sočloveka, žival in naravo.

    In sem tak, da me krivica boli. In s svojim napadom na celotno uredništvo Pozitivk, sem začutil krivico, ki se mi dogaja, ker uredniki vlagamo veliko truda in prostega časa v ta naš časopis. In delamo na prostovoljni bazi. In od nobene osebnosti leta ne bomo imeli nobene materialne koristi in tudi menim, da tudi kakršne koli druge koristi. Jaz osebno sem bil vedno proti vsem izborom najboljšega. Vsi smo najboljši, če le želimo biti najboljši.

    Ja tudi jaz sem vzkipel, tudi tista o tvoji aroganci je pridrvela v afektu in verjamem, da nisi taka.

    In tudi verjamem, da tudi Alojzij Kolar misli pozitivno, vendar je po mojem z nekaterimi stvarmi šel v tej knjigi predaleč. Tudi jaz se s tem ne strinjam. No, bral je nisem, edino kar sem tule prebral. Mi je pa tudi banalna tista z zeljem in aidsom.

    LP Igor

    ---
    Igor


    Objava dogodkov

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne torek, 21. december 2004 @ 10:30 CET
    Dragi Iga,

    ti si na Pozitivkah verjetno v isti situaciji kot ostali avtorji, ki delamo z veseljem in porabimo veliko časa, da bi bile pozitivke čimboljše. Če si kdo zasluži lekcijo je to Aleš Pevc, ki očitno ni dorastel ideji, ki je zrasla na njegovem zeljniku.

    Mi je žal, da te ni bilo na prireditvi, da bi te spoznala.

    Lep pozdrav tebi, ki si mi nesebično urejal moje prispevke, ko še nisem bila logirana. Tega nisem pozabila.

    Tatjana


    Objava dogodkov

    Prispeval/a: A dne torek, 21. december 2004 @ 12:03 CET

    Ah pa ja, ideja ni moja, pač pa od zgoraj, kar tja se obrnimo.

    Da bom jaz dozorel in da bom drugo leto boljši.

    ---
    your life, your stile, your software


    Objava dogodkov

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne torek, 21. december 2004 @ 12:17 CET
    Alreš,

    zares upam, da boš boljši in da ne boš omagal pri urejanju sožitja in da ne boš ob hujši megli čisto izgubil ves pogum
    in manevriral samo še v območju strahu, ki se je pritihotapil na Pozitivke in ti daje navidezno zatočišče kar pri 7 medijih.

    Tatjana


    Objava dogodkov

    Prispeval/a: Igor Petek dne sreda, 22. december 2004 @ 00:19 CET
    O kakšnem strahu govoriš, Tatjana?

    LP Igor

    ---
    Igor


    Objava dogodkov

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sreda, 22. december 2004 @ 09:10 CET
    Iga,

    govorim o tistem notranjem občutku človeka, ko se izgubi v megli. Pozitivke naj ostanejo v tistem pravljičnem svetu, ki si ga ti zgoraj citiral ("Pravljica o pozitivkah") s svojimi sončnimi in klenimi ljudmi, drugi pa naj tavajo po močvirju in se iščejo. Ti Iga, prav gotovo ne sodiš v močvirje, temveč na sončno goro.

    Lep pozdrav tebi

    Tatjana


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,61 seconds