NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

sobota 27-apr
  • Začetek sezone na parkovni modelni železnici

  • torek 30-apr
  • Aktualno iz Špricerkres v Malečniku, Parni Valjar / DJ's Brata Fluher

  • sreda 01-maj
  • Med naravo in kulturo

  • petek 03-maj
  • Človek in čas

  • nedelja 05-maj
  • Razstava Interspace

  • sreda 08-maj
  • Razširjeni vid

  • nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

  • torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Proces individualizacije in duhovna pot   
    sreda, 22. september 2004 @ 06:38 CEST
    Uporabnik: Pozitivke

    * Modre misli in zgodbe

    Carl Gustav Jung: Proces individualizacije in duhovna pot v našem času

    Piše: Miran Zupančič,
    duhovni učitelj, zdravilec in jasnovidec.


    Carl Gustav Jung (1875-1961), švicarski psihiater in utemeljitelj "analitične psihologije", je drugo polovico 20. stoletja opisal kot čas mrtvega in izginulega Boga. Ljudje so izgubili in pozabili svojo duhovno domovino, kamor spadajo po svojem pravem bistvu. Jung: "Bog je skrivnost, in vse, kar o njem izrečemo, rečemo in verujemo kot ljudje. Ustvarjamo si podobe in mnenja, in če govorim o Bogu, vedno mislim na podobo, ki si jo je o njem ustvaril človek. Kakšen pa Bog je, ne ve nihče, saj bi sicer bil Bog sam."
    "Lahko se zgodi," piše Jung, "da ostane kristjan, ki sicer veruje v vse svete podobe, v srčiki duše nerazvit in nespremenjen, ker ima celotnega Boga 'zunaj sebe' in ga ne doživlja v duši."

    Ljudje morajo torej zopet spoznati in izkusiti Boga v svoji lastni duši. Po Jungu samem bi morali zato krščansko poslanstvo, ki spada v samo srčiko sodobnega človeka gledati s psihološkega stališča. Svojo analitično psihologijo je primerjal z običajnimi krščanskimi nazori, kar ga je pripeljalo do vprašanja o Kristusu kot psihološkem pojavu. Ta psihološki lik, oziroma arhetip Božje podobe, je sam poimenoval Sebstvo, nedeljivo središče v vsakem človeku.

    Sam proces samouresničevanja, oziroma razvoj novega človeka predstavlja centralno - nevralgično temo Jungovega dela. Sam Jung pravi, da jaza ne smemo nikoli zamenjati ali poistovetiti s Sebstvom in pravi: "Vedno znova opažam, da proces individualizacije (tako Jung imenuje proces samouresničevanja) zamenjujejo z ozaveščanjem jaza in tako jaz enačimo s Sebstvom, kar je vzrok za grozljivo zmešnjavo pojmov, kajti tako postane individualizacija goli egoizem in avtoretorika."

    Jung sam loči dve temeljno različni stanji zavesti. Celostno božansko zavest človeka, ki je postal Sebstvo, in drugo, razdvojeno zavest jaz-človeka. Sodobna duhovna veda pravi, da se zmore človek prebuditi tako, da preda svoj jaz božanskemu človeku v sebi samemu. Nasprotno pa se lahko za Jungovo analitično psihologijo reče, da je vedno le približek celostne zavesti. Takšna zavest je po Jungu skoraj nedosegljiva, ker obstaja Sebstvu podrejeni jaz vedno navzoč. Sam Jung pravi, da je jaz najneznatnejši del Sebstva, je kot kapljica proti morju. Duhovna veda pa pravi, da se da božansko Sebstvo jasno razlikovati od jaza, in sicer s spoznanjem, da sta to dve povsem različni ravni bivanja, dva različna naravna sveta z svojimi lastnimi zakoni. Če človek, ki išče, odkrije pot med obema naravama in po tej poti hodi, prebudi v sebi Sebstvo. Jaz potem sledi novemu razvoju in dovoljuje, da ga le-ta vodi. Končno se v njem popolnoma raztopi. Pogoj pa je, in tu je naslednja razlika med Jungovim in duhovnim naukom, da obstaja skupnost živih duš, skupina iskalcev resnice, ki so naravnani na duha. Vsaka takšna skupina zmore sprejemati delujočo silo Kristusa.

    Vsi vemo,da je jaz središče človekove zavesti. Vse tisto pa, s čimer se jaz ne indentificira, je ne-jaz. Samo področje ne-jaza je praviloma bistveno večje kot področje jaza. In ker je vedno nekaj, s čimer se jaz ne more indentificirati, ni tako nikoli celosten in zato tudi nikoli Božanski. Jaz torej ne more nikoli biti pravo Sebstvo. In katero nalogo je Jung pripisal jazu?

    Jung je ugotovil, da se v vsaki človeški duši odvija proces, ki se mu reče iskanje cilja in ki ni odvisen od zunanjih pogojev. Temu notranjemu gibalu lahko rečemo tudi stopnje na poti samouresničitve. To hrepenenje je klic iz srčike lastnega bitja. Vsak, kdor ima ušesa za poslušanje, sledi temu glasu. Jung primerja človeško dušo s knjižnico, ki je opremljena z vsemi informacijami. Tu se nahaja tudi prvobitno Znanje, ki je porok za človekovo Božje poreklo. Človek lahko spozna mojstra v lastnem Sebstvu, Krustusov nauk se mu kot Znanje razodene iz prve roke ali Boga. Osvobodi ga dogem okrnelih verskih obrazcev, da se v njem lahko uresniči živa religija. Sam Jung primerja razdvojeno človeško dušo z alkimičnim, Božanskim labaratorijem. Alkimični spisi so samemu Jungu služili za enega najpomembnejših virov pri samem raziskovanju nezavednega. Nasprotja v duši se morajo "poročiti", dokler se končno v najvišjem nadstropju duše ne združi poslednje nasprotje, prvotna ženska in prvotni moški. Iz te zveze naj bi potem vstal božanski človek, človek iz drugih dimenzij, celovit človek. Torej Sebstvo - hemafroditsko oče-mati-Sebstvo . Za Svetnike se govori, da so dosegli to stanje. Jungovom razvoj individualizacije sestavljata torej spoznavanje nezavednega in ozaveščanje sebstva s pomočjo psihosinteze


    Naš krmar jaza je nezavedno. Jungovski razvoj samouresničitve se začne s posvečenjem v lastni notranji resničnosti, vendar je pogoj za to stabilen, razčlenjen, zunanjemu svetu prilagojen in relativno močan jaz. Takšen jaz gre do samega brezna lastne duše, ne da bi opustil preizkušnje, ki jih tu srečuje. Tako je krepitev jaza po Jungu prva stopnja na poti k Sebstvu.. Na samem potovanju se dorasli, zreli jaz najprej sreča s svojo lastno senco, ki jo sestavljajo vse neizživete, neosveščene in izločene lastnosti lastnega bitja. Spoznati senco v lastnem bitju pomeni po Jungu "upepeliti" bitje in tako odrešiti košček sveta.. Jung svari: "Če se nekoga dotakne zlo, obstaja velika nevarnost, da ga bo zasvojilo. Torej sploh ne smemo biti več "zasvojeni", tudi ne z dobrim. Tako imenovano dobro, s katerim so ljudje zasvojeni, izgublja svoj moralni značaj. Ne da bi samo ne sebi postalo slabo, ampak posledice so sprijene, zle, ker so z njim zasvojeni. Vsaka oblika pohlepa je enako zla, pa naj gre alkohol, morfij ali idealizem. Ne smemo se več zapeljavati nasprotnostim."

    Ja, povsem razumljivo je kar govori Jung. Naša lastna senca - nezavedno izloča iz nezavednega zavist, ljubosumje, jezo, kritiko, strah, klepetavost, nepoštenje in sovraštvo, kar naše nezavedno prenaša na soljudi in s temi nezavednimi nepredelanimi lastnostmi se prav gotovo ne odvezujemo od sveta. Tako se zgolj priklepamo na soljudi in na celotno človeštvo. Običajno je lažje iskati trsko v očesu drugega kot pa bruno v lastnem. Negativno misleči človek lahko prenaša na druge ljudi tudi pozitivne lastnosti, s čimer prav tako zida svoje ujetništvo drugih. Saj so tako ljudje medsebojno ujeti v brezupni zmešnjavi. Nevednost je krmar, njihovega ravnanja, ki jih vodijo sile iz nezavednega.

    Oglejmo pa si naslednjo stopnjo, ki je po Jungu ozaveščanje drugospolnih lastnosti v lastni duši. Notranji psihični zakon pravi, da se vse, kar je neizživetega nahaja v nezavednem in kot tako tam živi svoje življenje. V moški duši je to "anima", v ženski duši je to "animus". Oba se občasno razodevata po stanju zavesti in njune ne vedno laskave lastnosti se nereflektirano prenašajo v moški in ženski svet. Ko te projekcije ozaveščamo, tudi rešujemo nastale težave in konec je "bitke med spoloma". Sam Jung pravi, da imamo svoja čustva in strasti v glavnem šele tedaj pod kontrolo. Tako "drugospolnost" izgubi vso svojo grozljivost, saj v globini lastne duše spoznamo njene značilnosti. Šele sedaj je človek sposoben ljubiti k drugačnemu; nasprotnemu Ti se lahko obrne brez predsodkov in lahko z njim pravilno sodeluje.


    Sedaj je človek pripravljen spoznavati bistvo moškega in ženske v njuni prvotni obliki. To bistvo imenuje Jung kot snovni-ženski in duhovni-moški princip, ki ga simbolizirata oba arhetipa (sliki božji): "stari modrec" - duh (moč/modrost/oče) in "velika mati" - duša(materija/ljubezen/mati).

    V tej predzadnji stopnji, ki pelje k celotnosti, človek odkrije, da je njegovo pravo bistvo iz duha in snovi, pri čemer je duh tudi snov in snov tudi duh. Z duhom prepojena snov, povezava praženske s pramoškim, vodi v rojstvo Sebstva. Povezovalna sila je Božanska ljubezen, ki si prizadeva, da bi vse ljudi zopet popeljala v Enost. Tako jaz odkrije svoje prastarše, prvo nasprotje po "padcu" v ta naš razdvojeni svet. Iz tega je "spodaj" nastalo vse, kar ni iz Boga. Kot vedno že od začetka časov pa obstaja tudi sedaj nevarnost, da se jaz poistoveti s podobami, ki mu jih kažejo prastarši, da se torej vmeša in tako prepreči pravi proces, psihosintezo, ki vodi k cilju. Slike iz preteklosti in moči, ki delujejo skoznje in v njih, namreč zelo očarajo človeka, ko se z njimi srečuje v lastni duši. Pokažejo se npr. kot prerok, svečenica, mati, cerkev ali sofija, čarodej, mag. Kdor nanje naleti v svoji duši, zapade v nekakšno brezobzirnost in samopoveličevanje. Marsikateri iskalec Boga se na tej stopnji spotakne, ker samega sebe, torej svoj jaz, poistoveti s "starim modrecem". Z ozaveščanjem in razločevanjem se je treba odrešiti vseh varljivih podob. Sile, ki delujejo v podobah, so človeku na poti individualnosti na voljo le tedaj, ko se je v ponižnosti naučil razlikovati zunanjo obliko. Takrat smo šele pripravljeni na neposredno srečanje z arhetipom Božanske podobe. Takrat srečamo svoje Sebstvo in sile, ki delujejo v njem.

    V Božjem bitju ali Sebstvu prepoznamo dvojno naravo svoje duše in lahko globoko prodremo v področje svojega nezavednega. Tako se človek nauči orientacije v svojem okolju. Sedaj zmore njegov jaz sprejemati in tudi predelovati moči iz nezavednega. Tako nismo nič več ujeti v malenkostni osebni svet jaza. Podoba, ki se nam zdaj daje v prepoznavanje, je arhetipska Božanska podoba, Sebstvo, simbol poenotenja vseh nasprotnosti. Naše Sebstvo je analogija z Božanskim bitjem. Bog sam je nedeljiv, cel. Iz te podobe govori svet v vseh različicah, svet, kot je bil, kot je in kot bo. Njegov Izvir in njegov konec. Iz njega govori pra-glas. Človek , spoznaj samega sebe, potem boš spoznal Boga.


    Jaz vedno stoji nasproti Božanski podobi, Sebstvu, in drugim deli moč, ki jo sprejema iz te podobe. Jung piše: "Lahko si sicer predstavljamo dele duše, ne moremo pa si predstavljati, kaj Sebstvo pravzaprav je, kajti za to bi moral del dojeti celoto." To dalje pomeni: "Tudi ni nobenega upanja, da bi kdaj dosegli zavest Sebstva. Čeprav bi lahko še toliko tega ozavestili, vedno bo obstajala nedoločena ali nedoločljiva množica nezavednega, ki spada k celostnosti Sebstva. In tako ostaja Sebstvo vedno nadrejena veličina."

    Del, jaz, torej ne more dojeti celote in zaobjeti celote, Božanskega celotnega Sebstva. To je Jung popolnoma jasno spoznal. Se bo zdaj z izključno koncentracijo na sredino prebudil notranji duhovni človek iz drugih dimenzij, živo božje bitje-Sebstvo? Se bo jaz združil z Božanskim JAZ SEM? Jung na to vprašanje v svojem delu ne da nobenega odgovora. Proces, v katerem smrtnega človeka nadomesti nesmrtni človek, se začne z zavestno predajo jaza. Potem pride do procesa čiščenja od znotraj navzven. Naša osebnost poskuša ta proces zaustaviti. Vsaj na začetku se odzove najpogosteje z značilnimi razlagami. Postopoma pa se nauči dati svetlobnemu bitju v sebi dovolj prostora, da bi se lahko razvijalo. To svetlobno bitje, ki ga podpira naša osebnost, reši našo nezavedno "senco". Odločitev predati se temu novemu svetlobnemu bitju, novi duši-človeku iz drugih dimenzij pa mora priti na podlagi svobodne volje. Tudi ni dovolj le ena pomembna odločitev, ampak se vsak človek na poti nenehno srečuje s celo vrsto odločitev, da bi lahko hodil po tej poti notranje svobode. Ne manjka pa tudi priložnosti, ki človeka na poti ne bi oddaljile od nje. Ko sprejmemo prvo odločitev in damo prvo zaobljubo Bogu, nikoli ne zmanjka energije in spoznanja, da bi se odprla naslednja vrata. Ne glede kako šibka in nepopolna je lahko naša osebnost, je božje jedro v naši osebnosti povezano s Izvirom, ki nas vzdržuje in varno vodi.

    Ta proces hoje zahteva čas in prezpogojno predanost vodstvu Božje sile. Tako notranja luč postaja sčasoma vedno svetlejša, in del za delom so prepoznavni elementi, iz katerih je zgrajena senca. Tako pride do resničnega samospoznanja, ki ni pridobljeno iz knjige, ampak postane živa, odrešilna, vsakdanja izkušnja. Postopoma dosežemo stanje Pavla ko pravi: "ne več jaz, ampak Kristus v meni". Pavel seveda nikakor ne misli, da bi v naravnem jazu lahko bilo karkoli od Kristusa, ampak je usmerjen na prebujeno in novorojeno dušo v lastnem bitju.


    Lep pozdrav vsem, Miran.

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja Pozitivke
  • Več s področja * Modre misli in zgodbe

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Trackback

    Trackback URL for this entry: http://www.pozitivke.net/trackback.php/20040914233807280

    No trackback comments for this entry.
    Proces individualizacije in duhovna pot | 5 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Proces individualizacije in duhovna pot

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sreda, 22. september 2004 @ 18:58 CEST
    Dragi Miran,

    psihološko misel švicarskega psihologa in psihiatra, profesorja baselske univerze si zelo lepo podal, saj ne smemo mimo tega velikana duha in misleca. Neodvisno od S. Freuda je ustanovil zuriško psihoanalitično šolo, zasnoval je nauk o psiholoških tipih (1920); po razmerju do okolice razločuje navzven odprte, dejavne (ekstravertirane) ljudi in vase zaprte, razmišljujoče (intervertirane) ljudi. Njegove pomembna dela so: Psihološki tipi, Simbolika duha, O koreninah zavestnega in druga. Njegovo siboliko duha in korenine zavestnega si zelo lepo podal v svojem prispevku.

    Ob tvojem prispevku sem prišla do zanimivega poglobljenega razmišljanja in ugotovitve, da človek ne stoji samo v alternativi biti ali ne biti, temveč tudi med biti in misliti. Jedro človeka je njegova subjektivnost. Ta specifičnost ostaja pridržana samo njemu. Čim višje je organizem razvit, tembolj je subjektiven. N.pr, žival se lahko zaradi dražljaja obotavlja, nikoli pa ne more dvomiti tako kot dvomi človek. Če hočemo ostoj spoznati po subjektivnosti, se ga moremo udeleževati, sicer bi sebe pojmovali kot žival ali pa stroj. No, za uvod bo dovolj!

    Preidimo k bistvu stvari. Preidimo k duši človeka. Človek v sebi misli, jaz nisem telo, jaz sem duša in imam telo. Telo je nekaj zunanjega, duša pa nekaj notranjega. Iz notranjosti duše nam izvirajo naše misli, dvigajo naše želje, shranjeni spomini, izkustva, značajske in osebne drže in tudi razodevanje Boga občutimo v duši. Če nam amputirajo nogo, bo naša duše ostala še vedno cela. Strah in trpljenje izzoveta vedno nasprotje med telesom in dušo. Človek se torej zaveda svoje telesno duševne enote. Zavest je komplementarna enota obeh človekovih sestavin: duše kot subjekta in telesa kot objekta. Identificiramo se po telesu, torej zavest identičnosti lastnega jaza dovživljamo po lepoti zunaj sebe, z zavestjo sveta, ki je zunaj nas. Naše telo pa ni nobena reč samo zase, temveč je pristop k reči. Kaj si drugi predstavlja o naši osebnosti, torej o naši duši, je samo abstrakcija. Nekaj te človekove duše spoznamo po gibanju, govorjenju, dejanjih torej razmerjih človeka s svetom. Ne moremo pa spoznati duše v celoti. To je tako kot je v našem vizualnem odnosu do svetlobe. Sama na sebi je nevidna, vidimo jo le toliko kot se odbija od vmesnih teles, najsi bodo to trdi predmeti na zemlji ali pa zračni plankton, ki sestavlja sinje nebo. Podobno bi lahko razložili razumevanje Boga, mi ga vidimo in občutimo le toliko, kolikor se odbija od njegova svetloba od človeškega telesa oziroma koliko se v njem razodeva. To ni telo, ni teorija, temveč izkustvo, življenjska pot naše duše. V življenju tega slabotnega človeka - tako izpoveduje apostolska vera - se nam je dokončno razodel Bog, kakršen je (učlovečenje). V človeku Jezusu se nam razodeva kot Oče, Sin in Sveti duh. Če je Jezus navzoč Bog v vsej svoji polnosti (učlovečeni sin), potem je v njem tudi popolno človekovo odrešenje. In dejansko se je v vstajenju Jezusa Kristusa uresniči utopija kraljestva in srečnega izteka človekovega življenja, ki ni poklicano k smrti, ampak k življenju. Bog je ustvaril vesoljstvo z ozirom na dober konec. Univerzalno očetovsto pa včlenjuje tudi univerzalno bratstvo. Da bi to uresničili moramo doživeti izkustvo otroštva in globokega bratstva, ki ga je imel Jezus Kristus. Etika hoje (ne našega telesa) temveč naše duše, kot je zgoraj opredeljena in razumljena, nam omogoča nastanek občestva in nas usposablja, da postanemo deležni odrešenja, ki nam ga On ponuja. V tem je vsa modrost kako sebe sprejemamo in doživljamo.

    Pa poglejmo v simetrijo vesolja, katere sestavni del smo. Ali ne zahteva v vesolju "princip simetrije", po katerem ustreza vsaki količini materije še enaka antimaterija, spiralnim meglicam še antispiralne meglice (ozvezdja), podobno ob našem jazu še antijaz, se pravi ob človeku na Zemlji še nekakšno antičloveštvo na drugih ozvezdjih v vesolju? Oba svetova materije in antimaterije sta podložna istim naravnim zakonom in se tudi oba časovno razvijata. Nekoč nam bo omogočeno s takimi hipotetičnimi bitji v vesolju priti v stik. Imeli bodo duše, kot jih imamo mi in razodeval se bo Bog v njih, kakor se razodeva v nas. Ali ni to čudovito doživetje? Našli bomo svoje brate!

    In tako govorijo veliki duhovi o neznankah v mikrokozmosu in makrokozmosu, v človeku in v vesolju, mi pa spoznavamo, da je svet poln presenečenj. Vsekakor velja ena otipljiva resnica, da življenje na Zemlji vselej na novo nastaja in da je to življenje rodilo človeka, ki se zaveda svoje zavesti in svoje duše v svojem telesu. Še ne vemo kaj se bo odprlo v izmenjavi mase in energije s hitorstjo; vemo samo da se že v atomih samih čudovito pomnoži; relativnost E = m . c2 potrjuje absolutnost; konica eksplozivne ekspanzije napredka. Ekspanzija človeškega napredka in razvoja njegove subjektivne zavesti v objektivnem telesu je potrebovala dolga tisočletja, konec tega veka in začetek prihodnosti pa vidimo v rojstvu človeka prihodnosti, v njegovi poti iz votline v kozmos, v razvoju njegove duše, v evolucionizmu in humanizmu, kjer ima vselej človekova duša svoje mesto le v ljubezni, ki se razodeva v njem po Kristusu. Svet je tu samo v toliko, kolikor eksistira človek, ki si bo znal odgovoriti na vprašanja:Kaj lahko vem? Kaj naj delam? V kaj smem upati? Reduciranje človeka samo na matematično-fizikalno količino, bi predstavljalo spreminjanje človeka v ne-človeka, brez duše, brez samozavedanja svoje hoje znotraj sebe, je žalostno početje. Človek, ki bi se spremenil v objekt po distribuiranem sistemu: fizik, matematik, uradnik, itd., brez vere in razodevanja Boga ljubezni v sebi, bi se osiromašil za svoje bistvene plati življanja. Človek eksistira v totalnosti sveta in vsega Univerzuma, toda v to totalnost sodi tudi sam s svojo sposobnostjo duhovno reproducirati totalnost sveta, v katerem biva po svoji subjektivni zavesti, s svojimi notranjimi lastnimi zakonitostmi, po katerih se ravzija, le-te pa niso odvisne od subjektivnih razpoloženj posameznikov, temveč od njegove subjektivne zavesti, v kateri kraljuje duša s svojimi etičnimi, moralnimi, kulturnimi, religioznimi in drugimi vrednotami, s pomočjo katerih človek uresničuje svojo polnost samozavedanja in razodevanja kot božje bitje.

    Dragi Miran, jaz sem dopolnila tvoj izčrpen prisepvek še s tem razmišljanjem o človekovi dvojnosti, po katerih se človek - imetnik telesa in duše - ločuje od vseh drugih bitij s potrebo po razodevanju božje ljubezni v sebi. Mislim, da to razmišljanje sodi v koncept tvojega prispevka o procesu individualizacije in duhovnosti človeka.

    Te lepo pozdravlja tvoja duhovna prijateljica

    Tatjana


    Proces individualizacije in duhovna pot

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne četrtek, 23. september 2004 @ 10:41 CEST
    draga Tatjana,
    hvala ti za ta več kot odličen komentar, tole tvoje razmišljanje popolnoma sodi v koncept mojega prispevka in ga odlično dopolni.
    lep pozdrav od tvojega duhovnega prijatelja Mirana.


    Proces individualizacije in duhovna pot

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne četrtek, 23. september 2004 @ 13:50 CEST
    draga Tatjana,
    zelo vizionarsko opisuješ svet materije in antimaterije, o človeštvu in antičloveštvu, pa bi te verjetno zanimalo še naslednje o antimateriji in materiji, teh dveh svetov.

    Kot je splošno znano je leta 1928 fizik Paul Diras s pomočjo izračunov dokazal, da bi moralo obstojati nekaj takega kot nasprotje materije- antimaterija. Tako so leta 1932 odkrili elektron, ki je odgovarjal opisanim lastnostim. Šele v pedestih letih pa so pisali antiatome. Pred leti so v Ženevi v pospeševalniku delcev proizvedli devet vodikovih antiatomov z življenjskim trajanjem štirideset milijardinke sekunde. Te delce imenujemo antimaterija. Pri srečanju s svojo materialno zrcalno podobo v trenutku uniči samo sebe in zrcalno podobo, ki imata nasprotna naboja. V tem smislu je antimaterija znanosti dejansko zrcalna podoba materije z nasprotnimi, lastnostmi. Mnogi ezoteriki pa opisujejo antimaterijo z lastnostmi, ki jim pravijo, da so jim lastnostni materije popolnoma tuje. Ta antimaterija tudi pri stiku ni uničena, ampak obstoječo materijo preobrazi v višji red.

    Svetopisemske zgodbe o stvarenju poročajo o Duhu, ki je lebdel nad vodami. Najvišja emanacija neprepoznavnega se izraža v prasubstanci. Stvarstvo se razodeva kot eter. Hermes Trismegistus pravi, da se ves svet razodeva v sedmih krogih. V kozmonogiji poročajo o sedmih stopnjah razodevanja etra v prvotnem, človeškem življenju, ki je nastalo iz Duha, Duše in telesa. V telesu se razodevata duša in Duh, v duši telo in Duh in v Duhu telo in duša. Tako je bilo in je večno prvotno. V vibracijskem področju, v katerem se nahajamo, pa delujejo drugačne sile. Tukaj se nenehno vse spreminja v svoje nasprotje, zato se je razumevanje za prvotno razodevanje pri mnogih ljudeh izgubilo.

    Podoba vesolja v vesolju nam ni več tako tuja, tudi obstoj enega elektromagnetnega polja v drugem je postal sprejemljiva hipoteza. Vidno vesolje ohranja elektromagnetni zakon. Sončno sistem, sonce, zemlja, planeti, mlečna cesta in milijarde zvezd ter sistemov, ki jih lahko odkrijemo samo s pomočjo teleskopa, so podvrženi temu zakonu. Pripadajo naši sedmi sferi bivanja, naravi, za katero se nam včasih zdi, da je izdihnila, kot so to rekli stari dobri filozofi. Ravno tako obstaja vesolje, popolnoma(anti) nasprotno našemu vidnemu, o katerem pričajo mnogi vrhunski vidci, ki imajo stik z dušami tega sveta. To področje ni izpostavljeno pojavljanju in minevanju kot je to naše, ampak obstaja večno, to pomeni neomejeno.

    Vse, kar obstaja znotraj našega kozmičnega področja, se giba med obema med obema poloma tega področja, določa ga medsebojno delovanje. Poleg tega se ga dotikajo in ga vznemirjajo vplivi izven sedmega kozmičnega področja. Ta dotik, ki ga ljudje doživljamo kot srčni nemir, v nas povzroči stopnjevanje. Kdor je v tem sedmem kozmičnem področju zašel v slepo ulico in opazil, da ne more prestopiti njegovih meja, v sebi čuti, kako ga privlači pol dobrote, antimaterije. Na to se odziva, mora se odzvati, kajti v našem srcu je najmanjši naboj, božja iskra, ki si ga lahko zamislimo in ki izvira iz tega področja. Ta pritisk v nas deluje vedno bolj pospešeno, vse dokler ne doseže višje vibracije, kar nas naredi sposobne za naslednjo stopnjo duhovne realizacije.
    Ko pa bo enkrat dosežena hitrost, ki je približno enaka svetlobni, takrat naša duša sreča svojega Stvarnika. Duh in duša se združita. Izgubljena duša ( "prilika o izgubljenem sinu ") se vrne domov.

    Tako vidimo, da je naše življenjsko področje omejeno, saj živimo tu le priložnostno. Zato se mora človek učiti, da je poklican k višjemu življenju,, k življenju Nezmakljivega kraljestva, in tega, zakaj se mora odrešiti iz lastne ječe. Kristus tako vdira v naše življenjsko področje zato, da bi omogočil pot do tega kraljestva. On povzroči, da pred našo zavestjo zasveti višji zakon, tako da smemo v tej svetlobi dobiti vodilne smernice za našo naravnanost. Zato raziskuje Kristus predvsem pot za nas. To je ta prava stvar. Gre za odrešenje iz reda te narave, s katerim smo naključno povezani!

    Eno je torej polje ali bivališče človeka v njegovem padlem stanju, drugo razkriva popolnost in božanskost večnega življenja. V prostoru in času obstajata obe polji istočasno, tukaj in sedaj. Človek ne more prebiti meje s svojim lastnim egom. Dostop do tega Izvira večnosti je v naši nesmrtni duši. To dušo je treba v trpečem človeku prebuditi in jo nahraniti pri Izviru Večne svetlobe.

    Ko so vprašali Jezusa, če je Kristus, je odgovoril:
    " Povedal sem vam, pa ne verjamete. Dela, ki jih opravljam v imenu svojega Očeta, ta pričajo o meni. Toda vi ne verjamete, ker ne pripadate mojim ovcam. Moje ovce poslušajo moj glas in jaz jih poznam in mi sledijo. In jaz jim dajem večno življenje in nikoli ne bodo poginile in nihče jih ne bo iztrgal iz moje roke. Moj Oče, ki mi jih je dal, je večji od vsega in nihče jih ne more iztrgati iz Očetove roke. Jaz in Oče sva eno." (Janez, 10:25 - 30)

    V tem besedilu iz Janezovega evangelija se razodeva Očetovo vsehotenje po"Sinu", ki je Kristus, Svetloba svetlobe, ki sije nad vsem, Božja modrost in Sveti Duh. Kdor lahko prepozna razodevanje te Svetlobe, lahko prepozna razodevanje Očeta. Kdor je torej pokoren kozmični volji in kdor se giblje z in v tej Svetlobi in Ljubezni, je učenec Svetlobe-Boga. V svojem očiščenem srcu mora potem slišati Kristusov glas, ki ga želi vrniti kot " izgubljeno ovco" v enost tega, kar je mišljeno z jaz in Oče sva eno.

    lepo te pozdravlja tvoj duhovni prijatelj Miran.


    Proces individualizacije in duhovna pot

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne četrtek, 23. september 2004 @ 20:20 CEST
    Dragi Miran,
    tematika tega tvojega prispevka in debate, ki so se razvile ob misli tedna potrebujejo tudi tvojo misel, tvoj diskurz, saj so se zreducirale na isto temo. Jaz sem se potrudila odgovoriti Radovednemu, vendar me je zasul z vprašanji, ki jim nisem kos. Potrudila sem se in napisala daljši odgovor, vendar nisem prepričana, da sem mu odgovorila na vsa njegova številna vprašanja. Namreč Radovedni postavlja vprašanja iz drugačnega izhodišča, kot jaz njemu odgovore. Ne vem, če sva prišla v miselnosti in razumevanju skupaj. Odpira se nam torej ista problematika še naprej.

    Pričakujem tvojo pomoč. Lep pozdrav

    Tatjana


    Proces individualizacije in duhovna pot

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne sobota, 25. september 2004 @ 09:19 CEST
    draga Tatjana,
    trenutno nimam časa da bi se pridružil tebi in Radovednemu, imam le toliko časa, da na hitro preberem vajine res čudovite komentarje, pri tem rastem skupaj z vama. Takoj ko utegnem bom dodal svoj komentar. Lepo vaju pozdravlja vajin duhovni prijatelj Miran.


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,73 seconds