NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

nedelja 21-apr
  • Moja elektrarna by ENERTEC pokal Slovenije v akvatlonu 2024

  • sreda 24-apr
  • Zoh Amba »Bhakti«

  • četrtek 25-apr
  • Tadej Toš: ABRAhmm

  • petek 26-apr
  • VegaFriday v Mariboru

  • sobota 27-apr
  • Začetek sezone na parkovni modelni železnici

  • torek 30-apr
  • Aktualno iz Špricerkres v Malečniku, Parni Valjar / DJ's Brata Fluher

  • nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

  • torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Obvestilo uredništva   
    torek, 22. junij 2004 @ 12:54 CEST
    Uporabnik: Devi

    * UredništvoBralce in pisce prispevkov na Pozitivkah obveščamo, da se bo v bodoče na glavni strani dnevno objavljalo največ tri prispevke. S tem želimo spodbujati in nagraditi kvaliteto prispevkov, obenem pa usmeriti pozornost bralcev tudi na rubrike ter posledično cel časopis, ne samo na glavno stran.

    Hkrati bi vas želeli opozoriti, da so v rubriki Aktualno na desni strani objavljeni naslovi dvajsetih zadnjih objavljenih člankov, tako da imate v vsakem trenutku neposreden dostop do člankov, objavljenih tisti dan.

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja Devi
  • Več s področja * Uredništvo

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Trackback

    Trackback URL for this entry: http://www.pozitivke.net/trackback.php/20040622125450611

    No trackback comments for this entry.
    Obvestilo uredništva | 12 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Obvestilo uredništva

    Prispeval/a: livija dne četrtek, 24. junij 2004 @ 07:56 CEST
    Resda so clanki, objavljeni tisti dan, pod Aktualno, lahko si jih ogledam, nimajo pa gumba Stran prijazna za tisk, kar malo otezkoca zadevo. Bi bilo mozno ukrenit kaj v zvezi s tem?

    lp


    Obvestilo uredništva

    Prispeval/a: Igor Petek dne četrtek, 24. junij 2004 @ 09:43 CEST
    Spoštovana livija.

    Članek, ki ni na glavni strani in ga odpreš iz stolpca AKTUALNO na desni strani res nima Prijaznega tiskanja. Zaenkrat ti lahko svetujem, da članek, ki ga želiš tiskati še enkrat odpreš in sicer na levi strani pod TEME. Poiščeš temo, kjer je članek in ko ga tam odpreš, je omogočeno prijazno tiskanje.

    TEME
    Na osnovno stran
    Aktualno
    Dobrodelnost
    Ekologija
    Intervju
    Iz sebe
    Modre misli
    Slika tedna
    Splošno
    Spremembe
    Uredništvo
    Zabava
    Zanimivosti
    Zdrava prehrana
    Zdravje
    Znanja
    Znanost

    Še en nasvet. Ko ga odpreš na desni strani, se postaviš z miško na ikono teme (desno zgoraj...majhna slikica...školjka, mikroskop, žarnica, itd..) in napiše se ti tema, v kateri je članek.

    LP Igor


    ---
    Igor


    Obvestilo uredništva

    Prispeval/a: Ales dne sobota, 26. junij 2004 @ 08:48 CEST
    jaz se studi strinjam z livijo, mislim da z strani uredništva ni jasno kaj hoče s pozitivkami.

    če želite večjo kvaliteto potem je verjetno odgovor spodbuda avtorjem člankov, ne pa omejitev.

    poleg tega pa se mi zdi, da določeni članki, ki jih sedaj ni na prvi strani to vsekakor zaslužijo, tudi po št klikov na njih.

    če že urejate članke in bralce napotite v rubrike, bi precej pomagalo, če bi bilo jasno kateri članek v sodi katero rubriko, ker je vse pomešano. Da o nejasnih rubrikah ne govorimo.

    predvsem pa se mi zdi, da je to odločitev, ki je sprejeta na pamet, da za njo ni ankete bralcev, niti dolgoročnega monitroinga branosti člankov, niti dobrega stika z avtorji in razumevanje avtorjev, ki si želimo, da so naši prispevki na prvi strani.

    kot spodbudo uredništvu naj si dovolim in predlagam da bi lahko šli na ogled drugih geekovih pagetov in si
    na hitro ogledali katere stvari greste pogledat tja oz kaj vidite ko pridete na stran. Da boste videli z našimi bralskimi očmi.

    oz dajem vprašanje tudi za vas bralce ali obiskovalec, ki pride recimo na poljubno stran, ali gledate kaj dosti drugega, kot osrednjo poloskev oz. kaj vam najbolj pade v oči.

    kar z drugimi besedami pomeni filozofija one klik to, not one klik awey kot bi se lahko zdelo da dela uredništvo z tem dejanjem.

    tolk v razmislek.

    Je pa pohvalno, da ste omogočili komentarje v tem staitcu.


    Obvestilo uredništva

    Prispeval/a: stojči dne sobota, 26. junij 2004 @ 11:58 CEST
    drago uredništvo,
    Tudi meni se zdi butasto na glavni strani objaviti samo tri članke, še posebej, če je tam z objavo nagrajen recimo en prilepljen članek od nekje drugje.
    Strinjam se z Alešem, naj bralci sami odločijo, kateri članki so jim bolj všeč, kateri pa ne, ne pa da jim uredništvo vsiljuje njihovo izbiro.
    Tudi ne vem zakaj se tako kot je bil običaj, misel tedna ne pojavlja več zgoraj, ampak nekje vmes?
    lp


    ---
    stojči


    Obvestilo uredništva

    Prispeval/a: Igor Petek dne sobota, 26. junij 2004 @ 14:32 CEST
    Saj bo misel tedna spet na vrhu, ta teden pa smo za na vrh izbrali tole obvestilo.

    ****predvsem pa se mi zdi, da je to odločitev, ki je sprejeta na pamet, da za njo ni ankete bralcev, niti dolgoročnega monitroinga branosti člankov, niti dobrega stika z avtorji in razumevanje avtorjev, ki si želimo, da so naši prispevki na prvi strani.****

    In tudi z Alešem se ne strinjam, ker so ravno njegovi članki Copy-paste in se je pokazalo do sedaj, da sploh niso bili brani.

    ****poleg tega pa se mi zdi, da določeni članki, ki jih sedaj ni na prvi strani to vsekakor zaslužijo, tudi po št klikov na njih.****

    Ja, Aleš, preden pišeš na pamet, si poglej klike na te članke, ki jih omenjaš.

    ****kot spodbudo uredništvu naj si dovolim in predlagam da bi lahko šli na ogled drugih geekovih pagetov in si
    na hitro ogledali katere stvari greste pogledat tja oz kaj vidite ko pridete na stran. Da boste videli z našimi bralskimi očmi. ****

    V bistvu geek nima zveze z vsebino. Geek je le okolje za našo stran. Ko pridemo na našo stran, vidimo marsikaj zanimivega. Tudi v teme (rubrike) se splača pogledati. In kje so komentarji ostalih bralcev? Na podlagi česa pišeš take izjave?

    Aleš, ko pišeš, da se strinjaš z livijo, ona do sedaj ni napisala, da se ne strinja, da niso vsi članki objavljeni na prvi strani, je omenila le težave s tiskanjem. In sem ji pojasnil, kako pride do prijaznega tiskanja.

    Stojči, kateri članek pa je zdaj na prvi strani tak, ki je copy-paste?

    **** Strinjam se z Alešem, naj bralci sami odločijo, kateri članki so jim bolj všeč, kateri pa ne, ne pa da jim uredništvo vsiljuje njihovo izbiro.****

    Uredništvo nič ne vsiljuje, uredništvo si prizadeva, da bi bilo na Pozitivkah čim več avtorskih člankov. In če boš poslal dober avtorski članek, boš s tem več dni na prvi strani. Ne pa kot do sedaj, ko je bil dober članek zaradi raznih copy-paste člankov na prvi strani le en dan. Torej je ta sistem za dobre članke boljši. Še vseeno pa so objavljeni vsi članki, ki so bili poslani, razen nekaj njih, ki pa zares niso sodili na Pozitivke. Če boš tole pozorno prebral, se boš mogoče strinjal z mano.

    ****če želite večjo kvaliteto potem je verjetno odgovor spodbuda avtorjem člankov, ne pa omejitev.****

    Aleš, a se ti ne zdi, da je ravno to vzpodbuda avtorjem?

    ---
    Igor


    Obvestilo uredništva

    Prispeval/a: stojči dne sobota, 26. junij 2004 @ 17:09 CEST
    Dragi Igor,
    tale članek Kristusov pasjon je pobran od nekje drugje,
    odspodaj lepo piše Vir: King Jesus Robert Graves
    meni osebno se ta članek ne zdi toliko kvaliteten, da bi sodil na prvo stran, vsak Miranov komentar je dosti globlji kot ta članek..:)
    strinjam pa se s tabo, da pastane stvari, ki niso brane niso na prvi strani in naj bodo objavljene lepo ob strani, če je ravno taka nuja.
    Izkoriščam pa tole priliko, da se ti ponovno zahvalim za tvoj kvaliteten izbor fotografij k mojim člankom
    in te lepo pozdravljam. :)

    ---
    stojči


    Obvestilo uredništva

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sobota, 26. junij 2004 @ 17:35 CEST
    Milsim, da bo kriterij, da se uvrsti tri najboljše prispevke na prvo stran povzročala samo nejevoljo, nepotrebne komentarje
    in sodbe kateri članek je boljši, saj vsak prispevek bralec bere in vrednoti prispevek s svojimi očmi. Lahko bi bili na prvi strani tematsko opredeljeni prispevki, ne pa po izboru kvalitete. Če bi želeli stimulirati kakovst, bi lahko to storili s pomočjo ankete, da bralec pove kateri prispevek se mu je zdel tematsko najboljši, najbolj poglobljen in stilistično dovršen. O spremembah velja razmisliti, da ne bo hude krvi!


    Tatjana Malec


    Obvestilo uredništva

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne nedelja, 27. junij 2004 @ 09:12 CEST
    Spoštovan uredništvo!

    Takšno skrivanje člankov v rubriki "Aktualno" brez navedbe avtorja, zgolj po naslovu, brez videnja prispevka in slike se mi ne zdi v redu. Dodatno klikanje in iskanje se mi zdi nepregledno in nepotrebno. Dosežemo le učinek, da prispevki ne bodo opaženi in prebrani. Prosim, da avtorjem in bralcem pojasnite v čem so prednosti spremembe.

    Tatjana Malec


    Obvestilo uredništva

    Prispeval/a: Ales dne nedelja, 27. junij 2004 @ 09:36 CEST
    Harry

    Za resen odgovor in analizo rabiš met monitoring zadaj.
    Predvsem pa jasno vedet ali so pozitivke revija, kjer prevladujejo članki in to dobri ali so raznolike in imajo na prvi strani poleg tega še dobre novice, obvestila o akcijah?

    To je treba bit na jasnem. Ali osveščajo ali le učijo oz širijo pogled.

    Če piše na vrhu pozitivne, smiselne in uporabne novice? pol se smatra, da naj bi nekaj v tej smeri tudi bilo ali ne?

    Pa ni mi zdej tolk pomembno, da gredo ravno copy pasty na prvo stran. Glede branosti copy paste novic pa je tako, da objaviš kar cel članek na prvi strani, če je cela novica napisana na sredi, ja kako boš pol videl št ogledov? Kajti novica je samo informacija in ko vidiš naslov v bistvu že veš skoraj vse. Ne greš brat poglobljeno razen, če te to res zanima tega pa tudi nekaj je.
    Statistično grem jaz od 20 do 30 novic, ki jih dobim brat 3 do 5 novic, od tega dam eno, dve na pozitivke. Isto gledajo ostali, ampak, če ne bi bilo 30 novic na dan pol nebi bil naročen na novice, tko je.

    Sam pa sem, ko sem to pisal mislil na druge stvari predvsem na širino in zgodbe, sem delal monitoring zadnji teden za določene novice in članke, da sem videl kje smo.

    Recimo zgodba od ane je naredila veliko klikov, ker sem jo objavil na sončni pošti, ni bila pa na prvi strani.

    Ne gre samo za kvaliteto in št dni na prvi strani, gre za drobne stvari, ki dajo celoti neko dodano vrednost.

    Kot začimbe v kuhinji.

    Meni se recimo, da pridem na prvo stran in vidim, da so samo članki o duhovni rasti gor, to zdi pusto in me odvrne in tudi št bralcev, ki to berejo bi bilo precej manjše, kot sedaj, če so pozitivke raznolike. Gre pa tudi za nove bralce.

    Zdej obstajajo seveda tudi druge rešitve kot je omejitev člankov na sredini.

    Recimo lestvica
    2 članka, 1 novica, 1 pesem(misel), 1 zgodba.

    lahko tudi 3 članke, 1 novica, 1 pesem(misel), 1 zgodba.

    lestvica se mi zdi, da je veliko boljša, saj vam urednikom daje večjo fleksibilnos in vseeno dopušča, če je nekaterih svari precej več, da se jih objavi ob strani.
    od recimo 7 novih textov se recimo po tej metodi eden ali dva dasta ob strani.


    Obvestilo uredništva

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sreda, 30. junij 2004 @ 13:01 CEST
    Spoštovano uredništvo,

    ko boste obravnavali na sestanku društva vsebinsko in oblikovno zasnovo "Pozitivk" predlagam, da obravnavate tudi moje mnenje. Sklicujem se na konkretno prakso, ki ste jo uvedli. Navajam: prispevek določenega avtorja je objavljen v seznamu prispevkov pod "aktulano" (ni uvrščen na prvo stran, ker so na prvi strani po novem le trije prispevki). V rubriki "aktualno" je objavljen samo naslov prispevka, brez navedbe avtorja. Ko rubriko "aktualno" nadomestijo novi naslovi prispevkov, dotedanji naslovi prispevkov v rubriki "aktualno" poniknejo. Enostavno si ga ni mogoče več prebrati, ker ga v zaporedju prispevkov po kronološkem redu ni. Kot bi izbrisal stran časopisa, ki je bil tiskan. Ga ni na ekranu in ne na seznamu pod rubriko "aktualno". Mogoče ga je najti le pod imenom avtorja, če bralec izrecno išče avtorjeve prispevke pod določenim imenom. Tak način pa okrni možnost ogleda in branja in ni v redu, je zgrešen. Uvedli ste selekcijo prispevkov po aktualnosti in kvaliteti po vnaprejšnji presoji uredništva, ne pa po presoji in mnenju bralcev. To pomeni prejudiciranje ocenjevanja z vnaprejšnjim izključevanjem ocenjevanja po bralcih in njihovi bralni kulturi. Če prispevkov ni na ekranu, ko se deska kronološko po internetnem časopisu, se enostavno bralcem nedosegljivi. Kot primer navajam: moja pesem "Sama" je bila v rubriki aktualno, sedaj pa je ni več ne v tej rubriki in ne na ekranu. Lahko jo prikličem le s klikanjem prispevkov pod mojim imenom. To pa pomeni okrnjenje možnosti branja.
    V primeru, da moji prispevki ne bodo dosegljivi kronološko po datumih objavljanja na ekranu, odpovedujem svoje sodelovanje s pozitivkami. Nimam interesa, da bi pošiljala prispevke, ki bodo le nekaj dni na seznamu v rubriki "aktualno".

    Prosim, da moje mnenje sprejmete z razumevanjem. Ocenjujem, da je bila vaša odločitev za spremembo vsebinske in oblikovne zasnove, preuranjena in ni bila v zadostni meri preučena.

    Vas pozdravljam

    Tatjana Malec


    Obvestilo uredništva

    Prispeval/a: Igor Petek dne sreda, 30. junij 2004 @ 13:37 CEST
    Spoštovana Tatjana.

    Zdaj že kar nekaj časa sodeluješ na Pozitivkah. Morda v tem času še nisi uspela raziskati kako Pozitevke delujejo in kako so zastavljene. Vse tvoje pesmi so v TEMA (rubriki) Iz sebe, ki jo najdeš v levem stolpcu. Vsi članki, ki so objavljeni na Pozitivkah, so v neki Temi. Ni mi najbolj jasno, kaj sploh hočeš povedati. Če je članek objavljen na prvi strani, ga po dveh dneh ni več na prvi strani. Še vedno pa ostaja v svoji Temi (rubriki). Torej se ni nič spremenilo.

    Če hočeš svoje članke videti, v iskalnik napišeš Tatjana Malec in jih vse najdeš. Če iščeš po datumih, pač vpišeš datume in najdeš vse članke, ki so bili objavljeni tega in tega datuma. To, da niso čisto vsi članki objavljeni na prvi strani v sredini, pa je že kar nekaj časa prisotno. Tako smo delali, še preden si ti prišla na Pozitivke. Le, da smo sedaj še malo zmanjšali število člankov na prvi strani. In to zaradi tega, ker je v zadnjem času poplava člankov in je škoda, če je vsak dan a prvi strani po osem ali več člankov, drugi dan pa jih na prvi strani več ni. In ne se bat, tudi tvoje pesmi se bodo še našle na prvi strani, le da ne vse, ki jih pošlješ. Če seveda ne boš izpolnila svoje grožnje in nas zapustila. To je čisto tvoja odločitev.

    Sem pa zamenjal naslov na desni strani v ZADNJI PRISPEVKI, da ne bo koga motilo naslov AKTUALNO z naslovom Aktualno na levi strani v TEMAH (rubrikah).

    LP Igor

    ---
    Igor


    Obvestilo uredništva

    Prispeval/a: Ales dne četrtek, 1. julij 2004 @ 07:25 CEST
    Dejavu sem doživel k sem tole bral. hm zanimivo a?

    V glavnem Igor, jaz Tatjano popolnoma razumem in se z njo strinjam.

    Članki, ki niso objavljeni na prvi strani niso dostopni bralcem, ki pridejo na pozitivke, tako kot bi si avtorji želeli in to je bistveno. Niti bralcem ki ne vedo kako pozitike delujejo, glede na to, da niti avtorji člankov tega ne vedo dobro.

    Tudi mene moti recimo ko delam sončno in so nekateri dobri prispevki objavljeni le v rubriki in jih moram iskat kje so in kam grejo. Včasih koga ne najdem ali spregledam, ko zgine iz zadnjih prispevkov.

    Če pa so na objavljeni prvi strani in če jih novi izrinejo, greš spodaj na drugo ali naslednjo stran in je tvoj članek tam.

    Mislim, kot da bralci to opcijo največ uporabljamo tudi drugje ne le na pozitivkah.

    Zato je to pomoje pametno upoštevat. One klik to, ne one klik to search.

    Seveda pa je nekako pomembna tudi kvaliteta.

    Če vzamemo vprašanje, katere teme bi bralci želeli brati in kako jih najhitreje najdejo + kateri bralci in kako obiskujejo pozitivke(dnevni, tedenski...) + kako avtorji dojemamo objavo članka na spletu, ki ima zakonitost one klik to v rubriki, ki ni na sredi, je odgovor pomoje enostaven.

    Če upoštevam še samo zasnovo geka in pozitivk, z srediskimi temami in še želje uredništva, ki je da bi bili bralci zadovoljni avtorji pa spodbujeni je rešitev lahko le v tej smeri.

    Pomoje, da bralcev ne moti, če se prispevki na prvi strani dokaj hitro mejavajo, men je to celo kull?
    Grem pa spodi na drugo stran gledat kaj je novega, če sem kaj zamudil. To, da so nove vsebine takoj vidne in da jih je zadosti se mi zdi na spletu celo bistveno.

    Če je novih člankov res velik se, da lahko 20 člankov na 1 stran oz sej pravim bralcem pomoje ni težk kliknit eno stran naprej in maš vse zbrano, težje je gledat v rubrike in iskat kaj je novega.

    Dejstvo, da smo dnevnik se že doglo ve in upam da tudi delamo v tej smeri.

    Rešitev za kvaliteto je pomoje lestvica, ki pa ne sme biti bolj restriktivna od 10-20%. Misim da noben avtor nebo hudi če mu ne objavimo sem in tja kakšnega prispevka an priv strani, če večino mu!
    Predvsem pa določene stvari mogoče reši glasovanje za članke s strani bralcev in se zato lahko, da ob strani rubriko z 10 članki, ki so dobili dobro oceno v recimo tem mesecu ali 14 dneh.

    Ampak jaz bi za spremebo rećima najprej vprašal bralce in avtorje v eni anketi in potem bi lahko hitro videli kako gre in argumentirali stvari o katerih se tu zdej pogovarjamo.


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,45 seconds