Budistični jogi Milarepa je povprašal
pastirje, ko se je po nekaj letih vrnil v rojstni kraj: »Kako se imenuje
tista hiša in kdo je njen lastnik?«
Eden od pastirjev mu je odgovoril: »Ta hiša se imenuje Štirje stolpi in
Osem gred. Njen lastnik je sedaj duh.«
(iz knjige Milarepa)
Preden je bil napisan članek,
sem imel na temo zmajevih črt pogovor z enim od slovenskih učenjakov.
V pogovoru mi je namignil, da je za določena tajna znanja ali védenja,
ki so bila ustvarjena ali pa se prenašajo v različnih združbah bolje,
da ostanejo prikrita za širšo javnost. S tem znanjem naj imajo stik le
tisti ljudje, ki so posvečeni ali uvedeni v skrivnost.
Skozi splet dogodkov, ki mi jih prinaša
življenje, sem o tem tudi sam veliko razmišljal. Ali kaj odkriti? Koliko
odkriti? Komu odkriti? Ob tej témi ali v temi, se znajde vsak iskalec
poti resnice. Ne more se je izogniti! Tudi pri meni se je začelo to tehtanje.
Kaj je potrebno povedati ljudem? Vseeno je prišel dan, ko je prevladalo
spoznanje, da je potrebno z resnico na dan. Ne glede na to ali se bodo
s tem seznanili neuki in neposvečeni. In ne glede na to ali bodo nekateri
izrabili te informacije. Četudi je bilo to znanje očitno v preteklosti
že izrabljeno. Končna odločitev je padla v času hladne pustne sobote,
ob skakanju kurentov. Ko sem na polju, kjer bi morali kurenti s svojim
plesom ob pokanju bičev preganjat zimo, zagledal bazno postajo za mobitel.
|
Od samega začetka človeštva je znano,
da se je znanje o zmajevih črtah prenašalo skozi različne družbene sisteme.
Zmajeve črte so poznale različne civilizacije in jasno je, da so znanja
o teh črtah v svoje vladarsko - religiozne namene najbolje vključili
Kitajci in Rimljani. Znanje o zmajevih črtah je kasneje od
Rimljanov prevzelo krščanstvo in rimska cerkev. Uporabilo jih je vsaj
v dva namena: čudežnih ozdravitvah na določenih krajih in čaščenju svetnikov
in relikvij. Velikokrat je možno videti v katedralah in cerkvah mumificirana
telesa teh svetnikov. Bralci bodo lahko v nadaljevanju sami
ocenili, kaj so zmajeve črte in kaj pomenijo za človeštvo.
V tem trenutku ne obstaja enotna teorija
o zmajevih črtah, ampak gre bolj za skupek opažanj različnih avtorjev.
Namen tega članka tudi ni postavljati enotne teorije, prej odpreti neko
polje dialoga do resnice. Zmajeve črte, kakor sem jih zasledil, se pojavljajo
vsaj na treh nivojih. Na nivoju umske – racionalne razlage, na nivoju
sporočil ali znamenj in nenazadnje na (bio)energetskem nivoju zaznavanja.
Potrebno je priznati, da je moralo preteči kar nekaj časa, da sem doumel
sporočila, ki sem jih sprejemal. Da sem jih povezal in postavil v pravi
kontekst. Pri tem iskanju sem šel mnogokrat v napačno smer in se potem
vrnil v izhodišče. Vseskozi pa je bilo vodilo in vprašanje vsega iskanja
vedno enako, zakaj neki se to dogaja? Na kratko lahko zmajeve črte ali »ley«
črte opredelimo kot geomagnetne črte Zemlje, ki obdajajo zemeljsko
oblo. Slovenski kipar Marko Pogačnik navaja, da »zmajeve črte sestavljajo
energijsko mrežo, ki predstavljajo dinamični princip, geološkega relativnega,
statičnega telesa. Dolge so od 8 do približno 4000 km.« Za zmajeve črte
se pojavljajo različna imena. Saksonci so t.i. »ley« črte označili z
besedami »obsijani svet z ognjem«. V angleščini se za njih pojavlja
še drugo ime, »lee« črte ali črte zavetja. Novodobna angleška literatura
radiestezistov je določene črte poimenovala po imenih svetišč, kjer
potekajo črte in kjer stojijo ta svetišča. Kot npr. črte arhangela Mihaela.
Drugo vrsto zmajevih črt so poimenovali Belinusove črte. Imenujejo se
po keltskem bogu Belinusu (Belenos, Belin), bogu luči, zdravljenja in
onostranstva. V navedeni literaturi zasledimo tudi Marijine črte. Mihaelova
črta naj bi potekala od jugovzoda v smeri severovzhoda, nagib te črte
naj bi se gibal okoli 22 stopinj. Belinusova črta pa od jugozahoda v
smeri severovzhoda.
Obstaja še ena značilnost
teh črt. To so skupni simboli ali znamenja, kjer potekajo črte. Tam
kjer je razširjeno krščanstvo, se kot označevalec teh črt pojavljajo
vsaj trije simboli. To so običajno zmaj, arhangel Mihael in krščanski
svetnik - vitez sveti Jurij, ki so povezani z moško energijo. Simbol
ženske energije pa predstavlja Marija s kačo. V knjigi Sonce in Kača angleški bajaličar
H. Miller ob iskanju poteka Michaelove črte, ki teče skozi Cornwall,
nekajkrat odkriva simbolični pomen topografskega poimenovanja krajev
ali stvari. Prvič, ko med svojim načrtnim pohajkovanjem po angleški
deželi in iskanjem teh črt naleti, da gre črta skozi vas, ki se imenuje
Ley. Naslednjič sredi osamljene kmetije, katero seka zmajeva črta. Na
kmetiji visi tabla z napisom, ki vsebuje le eno besedo: »ley«. Tretjič
se mu to potrdi v zaselku Dinton v okolici Oxforda. Cerkev svete Marije
cerkveni vodnik označi za cerkev Marije, ki leži na »ley črti« (Mary
on ley). Nekaj takšnega lahko ugotovimo tudi za Slovenijo. Pri Vrhniki
je vas imenovana Kačja vas. Skozi vas pa teče navpična Mihaelova črta.
O poteku zmajevih črt obstajajo različne
predpostavke, njihov potek pa v praksi določajo predvsem bioenergetiki
in bajaličarji. Vendar menim, da obstajajo vsaj tri splošne zakonitosti,
ki veljajo za zmajeve črte in to na kakšen način in kako potekajo zmajeve
črte. 1. Zmajeve črte so razpredene v mrežo.
2. Pravilo povezovanja štirih glavnih energetskih zmajevih črt je dvojni
križ.
3. Zmajeve črte so med seboj povezane v določeni razdalji.
Leta 2002, spomladi sem imel zvečer,
ob vseh dogodkih tistega dne, preden sem zaspal vizijo. Pred očmi pojavil
dvojni zlati križ. Kraki križa so bili enako dolgi in široki. Dvojni
zlati križ je zatem preoblikoval v drugi križ. Sporočilo je bilo od
začetka povsem nejasno in sprva sem tej stvari dal povsem drug pomen.
Ob raziskovanju pomena dvojnega križa, sem lahko ugotovil, da gre za
zelo star simbol. Osemkraki križ med drugim predstavlja tudi osemkrako
zvezdo regeneracije, ki so jo upodabljali Babilonu. Med drugim naj bi
predstavljala tudi boga sonca Šamaša (Shamash). A tudi boginje Ištar,
ki je lahko enačimo z boginjo Venero. Po vsem tem kar sem odkril v določenih
virih, nikakor nisem bil zadovoljen, saj odkrito ni popolnoma zadovoljevale
slike, ki se je pojavila. Pot me je kmalu zatem zapeljala v Rim. Tam
so se mi stvari s tem osemkrakim križem malce bolj razjasnile. V katedrali
Svetega Janeza v Lateranu sem v poltemi na stropu zagledal osemkrake
zlate zvezde. Predstavljale so zvezde na nebu. Iz tega sem potegnil zaključke, da osemkraki
križ v bistvu predstavlja zvezdo oziroma sonce. Čez slabi dve leti sem
tudi doumel povezavo razporeditve osemkrakega križa z zmajevimi črtami,
saj glavne zmajeve črte potekajo po zemeljski obli prav v osnovi dvojnega
križa. Hipotezo bom predstavil v nadaljevanju na primeru Ljubljane
in določenih točk ter znamenj ali simbolov, ki obeležujejo zmajeve črte.
V 12. delu Apokalipse ali Janezovega
Razodetja, ki nosi naslov Žena in zmaj, najdemo kar nekaj simboličnih
opisov, ki so tesno povezani s krščanstvom in umetniškimi stvaritvami
v krščanstvu. Prvi simbol je žena, ki ima naslednje atribute: ogrnjena
je s soncem, pod njenimi nogami je luna, na glavi pa ima 12 zvezd.
Če vzamemo metaforično prispodobo za to ženo samo Zemljo, se lahko strinjamo,
da je Zemlja ogrnjena s svetlobo (plaščem) sonca. Njen satelit je Luna,
ki ji leži pod nogami. V tej zgodbi se ne ujema samo pomen 12 zvezd
okoli Marijine glave ali morda 12 planetov. Kljub pred kratkim novoodkritemu
»planetu« Sedni, še vedno manjkata dva planeta, da bi jih bilo 12. Zato
se postavi vprašanje, kaj je pisca Janeza privedlo do 12 zvezd ali planetov?
Ali je obstajala kakšen pisni vir, ki je bil tekom časa uničen? Ali
je bil to ustni prenos znanja posvečenim, ali pa je imel pisec Razodetja
resnično ekstatično izkušnjo razodetja iz višjih sfer. |
Marijina črta ali vodoravna črta
Značilnost za to črto je,
da na njej stojijo prav cerkve, ki so posvečene v Marijino ime. Druga
značilnost ali simbolika te črte je velikokrat pra
v ta podoba žene iz Apokalipse. Žena, ki z eno nogo stoji na zemlji,
pod drugo nogo ima luno, okoli Zemlje pa je ovita kača. Marijina črta ali vodoravna črta teče
skozi središče Ljubljane. Sinonim za to Marijino črto je pravzaprav
zelo znana zgradba v središču Ljubljane. To je rdeča frančiškanska
cerkev Marijinega oznanenja na Prešernovem trgu. Zmajeva črta
seka to zgradbo skozi njen spodnji začetni vhodni
del. Črta dejansko poteka v širini od stopnišča
s Prešernovega trga vse do oltarja apostola Juda
Tadeja. Juda Tadej pa je kot eden izmed apostolov, priprošnjik
v najtežjih zadevah. Svojo pot nadaljuje čez trgovino Centromerkur in naprej po Trubarjevi ulici čez Inštitut za
varovanje zdravja. Na
vrhu trgovine Centromerkur na pročelju opazimo kip
Merkurja (ali Hermesa) s kaducejsko palico v roki. Hermes
na nek način pooseblja tudi arhangela Mihaela, saj sta oba spremljevalca
človeških duš. Zanimivo
je to, da je prav pred kratkim za stavbo Inštituta za varovanje zdravja
bil postavljen majhen spomenik, zmajček,
kateremu iz ust teče voda. Preseka tudi zmajski
most čez Ljubljanico, zato tudi postavljeni zmaji na mostu.
Črta gre nato ob Znamenjski ulici. Potrebno
je poudariti, da ima ta 20 metrska ulica takšno ime zato, ker je na
tem mestu že nekoč stala cerkev sv.
Petra, ki je bila v davni preteklosti porušena. Za lažjo orientacijo
bralcem: na tej kratki ulici je picerija
Čerin. Črta se nadaljuje nato čez cerkev
svetega Petra pri Kliničnem centru. Na vhodnih vratih cerkve
je naslikana freska kako Jezus
izroča dva ključa apostolu. Dva ključa imata simboličen pomen.
Odklepata in odpirata Nebo in Zemljo. Hkrati pa prekrižana ključa predstavljata
tudi križ ali sečišče zmajevih črt. Črta se nadaljuje naprej preko onkološkega
dela
bolnišnice in seka Ljubljanico ter zavije čez zapore na Povšetovi.Naslednja
točka te črte je Štefanovo cerkev s pokopališčem
Štepanjskem naselju. Črta sicer ne poteka točno čez cerkev, ampak
gre čez del pokopališča, nekje preko grobnice
rodbine Codelli. Tudi na tem pokopališču najdemo simbol, ki nas
spomne na zmajeve črte. Ta simbol se nahaja na grobnici državnega poslanca
na Dunaju g. Povšeta. Pri strehi grobnice
je opaziti, da so zaključki štirih odtočnih žlebov upodobljeni kot štiri
zmajeve glave. Črta teče malo nižje od
Psihiatrične bolnice Polje in se nadaljuje naprej do
cerkve sv. Miklavža na Jančah. Za izhodišče je bila vzeta frančiškanska
cerkev, zato se črta na drugi
strani nadaljuje po Čopovi ulici. Čopova
ulica naj bi veljala za eno močnejših energetskih točk v Ljubljani.
Marsikdo je že pravil o »čudežnih prigodah« na njej. Črta teče čez Mestno
hranilnico, kar ni slučaj. Očitno se zmajeve moči uporabljajo
tudi za bogatenje. Na ulici tik pred izstopom, tam kjer se nahaja SIB
banka je še en simbol. Na fasadi te stavbe sta postavljeni
dve reliefni plastiki. Na eni je ponovno upodobljen Merkur,
s kadučejsko palico v roki. Črta se
nadaljuje čez stavbo pošte.Med ostalimi kipi na strehi pošte,
najdemo zopet kip Merkurja. Med reliefnimi grbi na fasadi nas prepričuje
prvi in zadnji grb, grb mesta Ljubljane ali zmaj,
ki stoji na trdnjavi. Črta naprej ne poteka direktno čez
parlament, ampak prej seka zadnjo stran parlamenta,
prostore nekdanjega Centralnega komiteja zveze
komunistov. Svojo pot nadaljuje pod vilo
Rožnik. Naslednja
bolj oddaljena točka te črte je cerkev Marijinega
vnebovzetja v Dobrovi pri Ljubljani. Tam se je zgodilo tudi čudežno
prikazanje Marije v leščevju, ki jo je doživel pastirček. Kasneje se
naj bi pri tej cerkvi zgodile tudi čudežne ozdravitve. Eno od znamenj,
ki jih lahko sedaj zasledite je zmajeva pipa za
studenec s čudežno vodo.
|
Nikolajeva črta ali leva poševna
črta
(smer jugozahod – severovzhod) Če začnemo iz severovzhoda Ljubljane,
gre črta čez Zdravstveni
dom v Jaršah. Poteka tudi čez infekcijsko
kliniko nad Kliničnim centrom. Zatem seka
grajski grič. Naprej
na črti, izpod gradu, je postavljena majhna cerkev svetega
Florjana na Gornjem trgu. Poleg cerkve, a malce skrit, je zelo
lep
kip Marije z detetom in zmajem. Žal ta
leseni kip že najeda zob časa. To je eden izmed redkih kipov Marije
z zmajem, kjer boste opazili, da ovija zemeljsko oblo zmaj. Marija stoji
na zemeljski krogli in v naročju drži
mladega Jezusa. Jezus pa s palico - križem zabada
v usta zmaja (napaka, glej sliko na desni op. gape), ki je ovit
okoli zemeljske krogle. Črta naprej ne poteka točno čez cerkev v Trnovem,
kjer naj bi Prešeren prvič srečal Primičevo Julijo in se zaljubil vanjo.
Prej poteka nekaj metrov za cerkvijo. Morda
celo čez sedanjo stavbo Arhitekturnega muzeja Ljubljana ali nekdanjo
Plečnikovo hišo na Karunovi. Črta gre naprej tudi čez Veterinarski
zavod. |
13. del Razodetja ali Apokalipse, Dve
zveri, se končuje z naslednjimi stavki: »Tu je modrost. Kdor ima
um, naj izračuna število zveri: je namreč število človeka. To število
pa je šeststo šestinšestdeset.« Marsikje je bilo že zaslediti, da naj
bi bila odločilnega pomena za razvozlavanje te uganke prav številka
666. Po eni od verzij naj bi označevala Antikrista. V preteklosti so
s to številko že označevali zgodovinske osebnosti, kot recimo rimskega
cesarja Nerona. V današnji dneh se to ponovno dogaja. Vendar če natančno
sledimo tekstu, dobimo naslednje kombinacije:
število zveri = število človeka,
število človeka = 666,
666 = število zveri. Po tej logiki bi lahko bil vsak človek
zver. Na določen način to tudi velja. Vendar bi lahko številka 666 sporočala
ali skrivala predvsem nekaj drugega. Bila bi lahko tudi prispodoba
zmaja – čuvaj, ki je postavljen pred vrata skrivnosti. Kot nekakšen
strah. (čuvar praga op. gape) Ves čas mi je intuicija govorila,
da ima to število prikriti pomen in da gre za mersko enoto. Na določen
način me je tudi napeljalo, da v bistvu pomeni neko število, ki se nanaša
na številko 6. Na koncu se je izkazalo, da gre v bistvu za 6 km razdaljo
med osnovnimi zmajevimi črtami. V potrditev zgoraj izpostavljene hipoteze
so bile naslednje lokacije, ki sem jih odkril na jesen in zimo leta
2003. Lokacije, ki so navedene v nadaljevanju so na takšnem osamelem
mestu in v takšni oddaljenosti, da njihova postavitev, več ne moremo
vzeti za naključno. Prva
točka je oddaljena 24 km stran od Ljubljane in leži 6 km nižje - od
sečišča Mihaelove in Marijine črte v križišču med Rozmanovo in Trubarjevo
ulico pri trgovini Rog. Točka je postavljena med
vasjo Rovte in vasjo Podlipo. Središčna točka ali sečišče Mihaelove
in Marijine črte bi morala po zemljevidu potekati približno na križišču
dveh cest. Križišče leži okoli 1,5 km nad kmetijama Rihar in Slabe nad vasjo Podlipo. Po
mukotrpnem iskanju navedenega križišča, saj sem pri prvem iskanju zgrešil
to križišče, sem v drugem poskusu le prispel do njega. Predvidevanja
o črti niso bila napačna. Prav ob križišču, proti
Podlipi, na desni strani makadamske poti stoji kapelica, v kateri je
kip Marija z Jezusom. Naslednja točka oziroma sečišče mreže
je oddaljena 12 km stran od Ljubljane. Od sečišča Mihaelove in Marijine
črte v križišču med Rozmanovo in Trubarjevo ulico pri trgovini Rog je
v ravni liniji oddaljeno 12 km. Stoji na vrhu
hribovja nad dolino Besnice na Vnajnarjih ob kmetiji Lazar. Kmetija
natančno leži nad dolino Besnice in med Gabrjami
pri Jančah, pod 699 m visoko goro Lomnik. Bila je hladna decembrska
nedelja. V Ljubljani še ni snežilo, med počasnim vzdigovanjem po makadamski
cesti proti kmetiji Lazar, pa je začel že na redko naletavati sneg.
Ko prispeš do kmetije, si lahko ob prizoru, ki se ti ponuja, malce presenečen.
Posebej, ko prebereš napis. Sredi polja kakšnih 60 do 100 metrov pred
kmetijo stoji kontejner. Na kontejnerju
je napis Inštitut Milan Vidmar, merjenje onesnaženosti. Kasneje sem
preveril, kaj se natančno dogaja tam. Na lokaciji se naj bi opravljale
meritve SO2, No2, NOx, 03, lebdečih delcev in meteorološke meritve.
|
Avtor knjige Sonce in kača Miller poleg
tega navaja, da so bili angleški oblastniki zelo dobro seznanjeni s
skrivnostjo zmajevih črt. Za primer podaje zakladnika angleškega kralja
Henrika VIII., sira Rogera Northa, ki ima veličastno grobnico na zmajevi
črti. Pod njegovimi nogami pa mu leži čudovit kip zmaja, ki je priklenjen
z verigo. Zato se res lahko vprašamo, čemu vse služijo zmajeve črte.
Na splošno lahko razdelimo, da imajo
zmajeve črte vsaj štiri funkcije, če ne celo pet. Navedene funkcije
posredno ali neposredno vplivajo na posameznika in človeško družbo.
- Na mestih zmajevih črt ljudje doživijo paranormalne
pojave, kot so ekstatična izkušnje, izkušnje transcedence, vizije
ali pa celo videnja, kot npr. podobe device Marije. V zgodovini so
znani na teh črtah tudi pojavi prebuditve kolektivne zavesti, kot
so npr. vidov ples, gibanje skakačev ali plesalci.
- Na črtah se dogajajo čudežne ozdravitve posameznikov,
ki so bili poprej neozdravljivo bolni. Na teh mestih so običajno postavljene
tudi bolnišnice ali zdravstveni domovi.
- Na črtah so se in se še prirejajo verski (ali državni)
obredi, kot so npr. molitve, priprošnje ali daritve.
- V prenesenem pomenu predstavljajo moč in oblast.
- Po nekaterih virih, naj bi bile črte tudi steze
duhov in steze šamanov, po katerih astralno potujejo šamani.
Še vedno pa ostaja nekaj odprtih vprašanj
za prihodnost. Koliko so zmajeve črte dejansko široke? Kakšen
je njihov (geomagnetni) vpliv na človeka? Človek je sestavljen tako
pretežno iz večjega deleža vode. V katerih primerih začno črte delovati?
Nenazadnje tudi, zakaj se na njih postavljajo bazne postaje za mobitele.
Ali morda zato, da bolje ojačujejo signal?
Uporabljeni viri:
Franklin Anna: Ley Lines
Miller Hamish, Paul Broadhurst, The Sun and the Serpent,
Hostnik Martin, Cerkev svetega Mihaela v Iški vasi,
Pogačnik Marko, Ljubljanski trikotnik.
www.gcircle.co.uk |
Ostali članki na temo:
Zmajevo
ra(z)odetje (ta članek)
Plečnik
in zmajeve črte
Malo
tako, pa malo zmaja po spodnji Gorenjski
Po
Koroški od Zmaja
Po
Koroški od Zmaja (2)
Po
Koroški od Zmaja (3)
Po
Koroški od Zmaja (4. del)
Po
Koroški od zmaja (5)
Zmajeve
črte po slovenskih mestih
Mihael
in zmaj
Po
Zmajevih črtah Istre
Naši
zmaji |