NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

sobota 27-apr
  • Začetek sezone na parkovni modelni železnici

  • torek 30-apr
  • Aktualno iz Špricerkres v Malečniku, Parni Valjar / DJ's Brata Fluher

  • sreda 01-maj
  • Med naravo in kulturo

  • petek 03-maj
  • Človek in čas

  • nedelja 05-maj
  • Razstava Interspace

  • sreda 08-maj
  • Razširjeni vid

  • nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

  • torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Misel tedna   
    nedelja, 11. julij 2004 @ 19:11 CEST
    Uporabnik: Petra

    * Modre misli in zgodbe








    Če gledaš v sonce,
    ne moreš,
    videti sence.


    Helen Keller 1880 - 1968






      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja Petra
  • Več s področja * Modre misli in zgodbe

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Trackback

    Trackback URL for this entry: http://www.pozitivke.net/trackback.php/20040530140943589

    Here's what others have to say about 'Misel tedna':

    South Africa Panel: 336,000 Dead of AIDS from a third of a
    South Africans have died of AIDS over the past year, the head of the country's Medical Research Council said Tuesday. [read more]
    Tracked on četrtek, 31. avgust 2006 @ 01:46 CEST

    'Skin patch that fights Alzheimers' from have yet to be
    on 20 July 2006 (1). The newspaper accurately reports details from a trial comparing two methods of delivering the Alzheimer's [read more]
    Tracked on sobota, 2. september 2006 @ 04:58 CEST

    deep throat
    triple anal fisting ass licking lesbian lesbian foot worship [read more]
    Tracked on nedelja, 3. september 2006 @ 20:22 CEST

    Ex-76er McKie Starts Community Project from be employed by
    McKie may be employed by the Los Angeles Lakers, but his heart is still in his hometown [read more]
    Tracked on torek, 5. september 2006 @ 11:10 CEST

    Where Did Microsoft Put 10,000 New Employees? from 2006, which ended
    2006, which ended on June 30 -- the most ever in a single year in the company's more than 31-year history. [read more]
    Tracked on četrtek, 7. september 2006 @ 04:14 CEST

    Misel tedna | 26 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Misel tedna

    Prispeval/a: stojči dne torek, 13. julij 2004 @ 19:21 CEST


    "Če gledaš v sonce,
    potem oslepiš
    in do konca življenja,
    ne vidiš nič drugega
    kot samo še temo." :)

    Oprosti Petra,
    važno je gledati v tisto smer,
    od koder prihaja sončna svetloba,
    še najboljša pa je ona svetloba,
    ki prihaja od znotraj. :)

    Sem mislil, da boš še kaj napisala o Helen Keller,
    pa sem sam malo dodal. Upam, da ne boš zamerila
    in mi zaradi tega še kaj cenzurirala.
    lp

    Helen Keller je bila slepo in gluhonemo dekle, ki je z izredno voljo dosegla doktorat in postala pisateljica.
    Gledal sem film njenega življenja,
    neverjetno kaj je ta ženska spletom ugodnih okoliščin dosegla in naredila iz sebe. :)

    ---
    stojči


    Misel tedna

    Prispeval/a: Xabaras dne četrtek, 15. julij 2004 @ 11:35 CEST
    Stojči, če bi bila Helen slepa, gluha in nema, ne bi mogla nikakor komunicirati s svetom - vsaj ne toliko, da bi naredila doktorat.

    Helen je imela sposobnost govora.


    Misel tedna

    Prispeval/a: stojči dne četrtek, 15. julij 2004 @ 12:42 CEST
    Dragi Xabaras,
    na internetu imaš o njej kar veliko podatkov tudi v slovenščini.
    Mohorjeva družba je izdala njeno knjigo. Malo si jih, ali jo oglej, pa še kaj napiši.
    lp

    ---
    stojči


    Misel tedna

    Prispeval/a: Xabaras dne četrtek, 15. julij 2004 @ 12:46 CEST
    Se mi ne da, ker ne čutim potrebe.

    Če pa ti čutiš potrebo, da bi mi rad kaj dopovedal, pa kar izvoli...


    Misel tedna

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne četrtek, 15. julij 2004 @ 21:18 CEST
    Habarax,

    če čutiš potrebo za komentiranje nečesa kar ne poznaš, bi bilo dobro, da bi prej spoznal in nato komentiral. Ko te nekdo napoti do spoznanja, mu kar naenkrat odvrneš, da te argument ne zanima in da če ta, ki te je z določenimi dejstvi seznanil, ti želi kaj povedati, da naj kar izvoli, ket tebe kar naenkrat ne zanima več, kar te je prej zanimalo in kar si prej kot resnico zanikal. Najprej si zanikal resnico, nato pa še argument spoznanja.

    Prijaznosti cvetijo, venejo in nato izumirajo, potem pa se rojevajo nove prijaznosti in stare ponovne oživijo, kakor pozabljena imena.

    Pozdrav
    IP


    Misel tedna

    Prispeval/a: Xabaras dne petek, 16. julij 2004 @ 08:36 CEST
    Zanikal resnico? Kje? Helen Keller ni bila nema. To je dejstvo. Stojči je tisti, ki je napisal, da je bila nema. Torej je zanikanja resnice kriv nekdo drug, mene pa lahko le zasujete z zlatom in dragulji, ker sem resnico odkril. Hvala, hvala. :) :)

    Argument "spoznanja" ne zavračam, le zdi se mi, da ga sploh nisem bil deležen. Kajti preusmerjanje zame ni noben argument. Če bi mi Stojči rad kaj povedal, naj mi pove neposredno, ne pa da me odpravi z zamahom roke, češ, preberi si nekaj. To ni argument, to je en velik nič in kot tak ni vreden moje pozornosti.

    Sicer pa, Tatjana, če še mojega nicka ne znaš prav napisati, to pove, da itak bereš bolj na hitrco in zelo površinsko. :)


    Misel tedna

    Prispeval/a: stojči dne petek, 16. julij 2004 @ 09:58 CEST
    Xabaras, alias ten-nej kregaj se z njimi in z vsemi ostalimi, kjer je ta podatek objavljen.
    http://www.forbetterworld.com/voscilnice/koled12.htm

    ---
    stojči


    Misel tedna

    Prispeval/a: Marjana dne petek, 16. julij 2004 @ 10:23 CEST
    stojči, kaj te spet tenej preganja?


    Misel tedna

    Prispeval/a: stojči dne petek, 16. julij 2004 @ 10:34 CEST
    mene ne, on preganja samo sebe. :)

    ---
    stojči


    Misel tedna

    Prispeval/a: stojči dne petek, 16. julij 2004 @ 10:51 CEST
    SSKJ pravi za nem:
    "Ki ni sposoben oblikovati besed stavkov z govorinimi organi."

    "Her life long dream was to be able to talk, something that she was never really able to master."

    Helen Keller ni bila sposobna v celem svojem življenju povedati niti ene same besede čeprav so njene življenjske sanje bile, da bi bila sposobna govoriti.


    ---
    stojči


    Misel tedna

    Prispeval/a: Xabaras dne petek, 16. julij 2004 @ 10:58 CEST
    "Unfortunately though, Helen’s speech never really improved beyond the sounds that only Anne and others very close to her could understand."

    Torej so obstajali ljudje, ki so razumeli njen govor.

    Sicer pa, SSKJ pravi za nem:
    "ki se ne oglaša."


    Misel tedna

    Prispeval/a: Marjana dne petek, 16. julij 2004 @ 11:01 CEST
    sicer ne vem kje je tenej, ga že kr dolgo nisem vidla, lahko ti pa povem, da sem xabarasa vidla nazadnje danes zjutraj

    da ne preganjaš ti sam sebe? :(


    prevajaš pa tud bolj svobodno, vidim - al je bla tisto interpretacija? :)



    Misel tedna

    Prispeval/a: stojči dne petek, 16. julij 2004 @ 11:25 CEST

    seveda je bil prevod samo interpretacija. :)
    No tebi draga Marjana,
    ki si tako iskrena in tako poštena,
    ki se nikoli ne zlažeš,
    pa že moram verjeti,
    da xabaras ni ten nej. :)
    lp

    p.s. bralci pa naj sami presodijo,
    ali je nekdo,
    ki ni sposoben izreči niti besede mama,
    nem, ali ne.


    ---
    stojči


    Misel tedna

    Prispeval/a: Xabaras dne petek, 16. julij 2004 @ 12:01 CEST
    Koji glupi argument. Pravzaprav to sploh ni argument, ampak čustveno izsiljevanje s pomočjo družinskih konzervativnih vrednot s katerim hočeš doseči svoj prav. Takšno preusmerjanje pomena je za debato popolnoma zgrešeno in ne pridoda ničesar.

    Ampak O.K., očitno si (namenoma?) spregledal naslednji tekst, pa ga bom zato ponovil:

    "Unfortunately though, Helen’s speech never really improved beyond the sounds that only Anne and others very close to her could understand."

    Kar pomeni, da je punca le znala govorit, ampak le redki so jo razumeli.

    Torej ni bila nema.

    Ti je sedaj to le sedlo v glavo?

    Prepričevanje na onem linku pa prepuščam tebi...


    Misel tedna

    Prispeval/a: stojči dne petek, 16. julij 2004 @ 14:23 CEST
    Xabaras je napisal v svojem prvem komenraju na Helen Keller:

    "Stojči, če bi bila Helen slepa, gluha in nema, ne bi mogla nikakor komunicirati s svetom - vsaj ne toliko, da bi naredila doktorat."

    Torej dragi Xabaras, kaj bi ti zdaj nam vsem rad dokazal?

    1. Da ona ni naredila doktorata?

    2. Ali da ji je tisto njeno spuščanje glasov, katerega je razumelo
    samo par ljudi omogočilo narediti doktorat?

    ---
    stojči


    Misel tedna

    Prispeval/a: arlena dne petek, 16. julij 2004 @ 14:41 CEST
    Ta citat razumem , kot ...da tudi če si mogoče slep ali pa se rodiš z drugimi pomanjkljivostmi ..
    da kjub temu lahko doživiš notranjo izpolnitev, notranje Sonce ...Svetlobo ali kakor si to kdo pač predstavlja...
    in potem , izginejo sence...
    Helen in še marsikdo , kljub taki preizkušnji lahko doseže ogromno , včasih več , kot mi , ki nimamo takih omejitev
    seveda pa igra veliko vlogo tu podpora in razumevanje okolice in bližnjih ...kot vedno v življenju
    spoštujem Duše , ki so se odločile za tako težko preizkušnjo in nas učijo , česa vse smo v resnici zmožni...
    Arelena


    Misel tedna

    Prispeval/a: Xabaras dne petek, 16. julij 2004 @ 14:43 CEST
    Ja.


    Misel tedna

    Prispeval/a: stojči dne petek, 16. julij 2004 @ 15:06 CEST
    Xabaras, ne se zdaj izmotavat;

    nisi še odgovoril na vprašanja,
    ki sem ti jih zastavil glede tvojega dvoma
    o Helen Kellerjevem doktoratu?

    ---
    stojči


    Misel tedna

    Prispeval/a: Xabaras dne petek, 16. julij 2004 @ 15:13 CEST
    Nič se ne izmotavam. Obregnil sem se na napačno trditev, da je bila nema, ko pa v resnici ni bila.

    To je vse.

    Nekako pa čutim, da zelo težko preneseš, kadar ti kdo v faco nariba dejstvo, da nimaš prav, in zato sedaj v uničujočem ognju užaljenosti nočeš odnehati in se loviš na slamice, da bi sogovornika vsaj malo ulovil in po možnosti ponižal. :) :)

    Saj to ni nič takega, če kdaj nimaš prav. Konec koncev, motiti se je človeško. Pa zahvaljevati se mi tudi ni treba, ker sem te popravil in si sedaj boljši človek.


    Misel tedna

    Prispeval/a: stojči dne petek, 16. julij 2004 @ 15:31 CEST


    ne izmotavaj se spet xabaras,

    še enkrat si poglej svoj prvi komentar.

    Ti si se obregnil ob njen doktorat
    in izrazil dvom v to,
    da je bila slepa gluha in nema.
    In še vedno nisi odgovoril na moja zastavljena vprašanja
    glede njenega doktorata?

    Ali te je sram odgovorit?

    sicer pa naj še kdo drug pove
    kaj si misli o razlagi xabarasovega komentarja?


    ---
    stojči


    Misel tedna

    Prispeval/a: Xabaras dne petek, 16. julij 2004 @ 15:55 CEST
    No, če že ravno vztrajaš: mislim, da ne bi naredila doktorata. Kdo ve, morda se motim, morda pa se ne. Ker ni bila nema, tega ne bomo nikoli izvedeli. Kdo ve, morda pa je kdo drug, ki je bil slep, gluh in resnično nem, res naredil doktorat. To še ne pomeni, da bi ga Helen tudi. Morda bi ga, morda pa ne.

    Kot že stotič do sedaj, nisem izrazil dvom o tem, da je bila nema, temveč sem samo poudaril dejstvo, da ni bila nema. Očitno vztrajaš na tem doktoratu samo zato, ker ti je samo to še ostalo, a ne? Kako hudo je, ko ti nekdo dokaže, da se motiš, a ne? A fejst peče? A boli? Brez skrbi, tvoja notranja Svetloba ti bo verjetno pomagala, da boš premagal ta negativna in neljubeča čustva in se zopet napolnil z ljubeznijo do sočloveka, še posebej do tistega, ki ti je odpravil zablodo in poskrbel, da ne živiš več v zmoti. In skromen kot sem, niti ne pričakujem kakršnekoli hvaležnosti. Ma, res sem faca, ni kaj... :) :)


    Misel tedna

    Prispeval/a: stojči dne petek, 16. julij 2004 @ 17:04 CEST

    Dragi bralci,

    kakorkoli že,

    Helen Keller je bila izredna ženska,
    ki je slepa gluha in nema
    uspešno končala univerzitetni študij
    in za svoje dosežke dobila časten doktorat.

    Sporazmevala se je z rokami z znaki,
    ki jih uporabljajo gluhonemi
    in pisala na pisalnem stroju za slepe.

    Všeč mi je njena misel na koledarju:

    "Čeprav je svet poln trpljenja,
    je prav tako poln tudi možnosti,
    da trpljenje presežemo."

    lp

    ---
    stojči


    Misel tedna

    Prispeval/a: Xabaras dne petek, 16. julij 2004 @ 19:24 CEST
    Dragi bralci,

    ne da bi hotel kakorkoli
    zmanjševati izjemnih dosežkov
    te prav tako izjemne ženske,
    naj vas opozorim na dejstvo,
    da punca ni bila nema.


    Misel tedna

    Prispeval/a: Igor Petek dne sobota, 17. julij 2004 @ 03:35 CEST
    *****
    Sem mislil, da boš še kaj napisala o Helen Keller,
    pa sem sam malo dodal. Upam, da ne boš zamerila
    in mi zaradi tega še kaj cenzurirala.
    *****

    A ti je že kaj?????

    Ne morem verjet, da si napisal ta odstavek.

    ---
    Igor


    Misel tedna

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sobota, 17. julij 2004 @ 07:43 CEST
    Če ne gledaš sonce,
    ne moreš
    videti sence.

    Če ne gledaš v človeka,
    ne moreš vedeti
    kaj je bistvo njegove sence.

    Če gledaš človeka
    v oči in ga sodiš po temu, da ne vidi,
    če gledaš človeka
    v ušesa in ga sodiš po temu, da ne sliši,
    če gledaš človeka
    v usta in ga sodiš po temu kar ne pove,
    nisi na pravi poti,
    ker ne veš kaj ta človek čuti
    in s kakšnim čutom dojema tebe,
    ki imaš vid, sluh in govor,
    a si brez čuta gluhonemega in slepega.
    Čuta gluhonemega in slepega
    ne boš ti, ki vedno vse vidiš, slišiš in veš,
    nikoli imel in razumel,
    razen če boš sam oslepel, oglušel in obnemel.
    Zato je to prerekanje znak nevednosti
    tistih, ki vidijo, slišijo in vse vedo.

    Tatjana


    Misel tedna

    Prispeval/a: Xabaras dne ponedeljek, 19. julij 2004 @ 11:53 CEST
    Vse lepo in prav, tale pesmica, al karkoli bi že naj bilo...

    Gre za stvar definicije, torej za tehnično dejstvo, ki pa je zelo pomembno. Helen Keller ni bila nema. To je dejstvo. In prav zabavno je gledati stojčija, kako njegov um principelno odbija sprejeti to dejstvo, navkljub vsemu. Kot da bi imel vgrajen nek filter, ki mu zbriše vse, kar bi lahko omajalo njegovo prepričanje. In ko mu na koncu ne preostane drugega, prične vse skupaj ignorirati in dalje goniti svojo.

    Res, zelo razsvetljeno, ni kaj... :)

    (a bo sedaj sledil kakšen odgovor z naslovom v stilu "dragi Xabaras", ostanek pa bo napisan v kao verzih, da bi vse skupaj izgledalo kot neka poezija?)


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,56 seconds