NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

sreda 17-apr
  • Znanja in veščine za uspešno vodenje prostovoljcev
  • Razstava interspace

  • petek 19-apr
  • Ingmar Bergman: Prizori iz zakonskega življenja

  • sobota 20-apr
  • Plečnikova Lectarija

  • nedelja 21-apr
  • Moja elektrarna by ENERTEC pokal Slovenije v akvatlonu 2024

  • sreda 24-apr
  • Zoh Amba »Bhakti«

  • četrtek 25-apr
  • Tadej Toš: ABRAhmm

  • petek 26-apr
  • VegaFriday v Mariboru

  • sobota 27-apr
  • Začetek sezone na parkovni modelni železnici

  • torek 30-apr
  • Aktualno iz Špricerkres v Malečniku, Parni Valjar / DJ's Brata Fluher

  • nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

  • torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Gostota besede   
    torek, 8. junij 2004 @ 06:44 CEST
    Uporabnik: stojči

    * Modre misli in zgodbe

    Gostota besede
    človeka
    pove,
    kje on
    v notranjem
    razvoju v resnici je.

    stojči Stojan Svet

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja stojči
  • Več s področja * Modre misli in zgodbe

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Trackback

    Trackback URL for this entry: http://www.pozitivke.net/trackback.php/20040521040838906

    No trackback comments for this entry.
    Gostota besede | 12 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Gostota besede

    Prispeval/a: stojči dne torek, 8. junij 2004 @ 14:39 CEST


    Ker:
    "Gostota besede je tista, ki igra na srce..."

    ---
    stojči


    Gostota besede

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne petek, 11. junij 2004 @ 09:26 CEST
    Dragi Stojči,

    tvojo misel je mogoče razumeti na več načinov. Kot vedno je tvoja misel provokativna, hoče iz bralca izvabiti njegovo misel, ki bi nasprotovala tvoji ali da bi jo razčlenjevala, kar bi bilo koristno za misel samo, če bi to storila. Da ne bo nesporazuma ali napačnih interpretacij, bi tudi jaz dodala zelo splošno ugotovitev, v katero se lahko ali pa se tudi ne vklaplja tvoja misel, in ta je: "Človek človeku je človek po besedi". Skratka možno je tvojo misel potrditi ali pa jo ovreči. Gostobesednost je samo količina. V misli ne zasledim potrebe po kakovosti besede, v kolikor avtor misli po njej ne hrepeni. Sklepala bi, da je tako, kajti avtor si želi, da bi gostobesednost legla na srce. Nihče pa si ne želi, da bi se mu na srce vlegle slabe besede, ki bi ga ranile in bi si moral srčne rane zdraviti.

    Če bi tvojo misel hotela dobesedno interpretirati, bi rekla : "Gostobesednost je lahko tudi besedičenje, zato po gostobesednosti ne bi merila duha in notranjega razvoja".

    Gostobesednost sama na sebi, ki predstavlja besede samo po količinskem vidiku pa tudi ne izključuje kakovosti besed. Lahko je čista pozitivna kategorija ali pa njeno nasprotje. Človek torej lahko od nekoga sprejme veliko količino misli z gostoto besed, ki so lahko pozitivne ali negativne. Ko razmišljam o gostoti besed, pomislim predvsem na lastnosti posameznih besed, in te se mi zdijo bistvene. Lahko se pa zgodi, da se med gostoto velikega števila besed prikradejo tudi besede, ki bi utegnile misli osredotočiti samo nase, brez celotnega oceana dobrih besed. Takšno ocenjevanje bi lahko tudi pomenilo, da je pisec ali govorec besed nekoliko krivično ocenjen n.pr. s površnostjo, nedoraslostjo, nezrelostjo in podobnimi nadimki (naštete besede so zgolj naključne) , saj je treba vselej ocenjevati celotno gostoto besed, da besede dobijo pravilno oceno.

    Nedvomno je, da beseda ki jo izrečemo, ima svojo globino v molku. Človek bi moral vsako besedo, ki jo izreče razmisliti, razmisliti bi moral o njenem pomenu in posledici. Besede so najmočnejše orožje na tem svetu. Besede ranijo, dvigajo in tudi ubijajo. Bojišče pa predstavlja opustošeno človeško območje, na katerem leži celo armada mrtvih vojakov, ki so se besedno bojevali. Na drugi strani pa ima beseda tudi lahko tako magično in čudovito moč in vlogo, da lahko dvigne ljudi do samih nebes in ustvari raj, v katerem se imajo ljudje radi, se spoštujejo in si nikoli ne izrečejo žal besede. Iz te ugotovitve lahko takoj sklenemo, da je beseda tista, ki se lahko dvigne v nadčloveške višine in ustvarja božje, sveto območje, ali pa se spusti v podčloveške nižine, izpod ravni živalskega sveta, ki ne pozna sovražnega bojevanja z besedami.

    Najvišja je božja beseda. To je nesporno. Božja beseda je popolna resničnost.

    Človeška beseda je lahko dana beseda, kar pomeni, da je človek mož beseda. Z dano besedo živi človek višjeredno življenje. Dana beseda je zvestoba, ki predstavlja neko duhovno vez, ki povezuje.

    V vsaki komunikaciji je zaželena dobra in pozitivna beseda, ki ljudi osreči in jih vzradosti. Pozitivna beseda je vedno konstruktivna, kar je nasprotje od razdiralnega.

    Obstajajo tudi dvoumne besede, to so besede, ki imajo dvojni pomen, kakor si pač človek razlaga in v kakšnem kontekstu pogovora ali sestavka so dane. Dvoumne so tudi pesniške besede z vso svojo simboliko. V tem primeru je dana beseda samo nadomestek ali predstavnik predmeta.

    Izdana beseda je če nekdo nekomu nekaj obljubi pa tega ne izpolni. Z izdano besedo človek pulzira med nadčloveško in podčloveško ravnjo. Nadčloveška raven je božje območje. Izdana beseda je, če se človek obljube ne drži. Apostol Pavel je dejal, da z obljubo človek dopolni svojo rast in oblikovanje v osebnost. Besedna zvestoba ima nek višji red.

    Besede so tudi zlobne. Človek, ki zlobne besede izgovori, jih težko preneha izgovarjati. Zlobne besede se lahko spremenijo tudi v navidezno povsem prijazne besede in kot take splavajo na površje. V svojem bistvu pa take besede prikrivajo negativna čustva pod svojim belim navidez nedolžnim oblačilom. Takim besedam bi lahko tudi rekli ekshumacija prejšnjih slabih besed v novi preobleki. Človek torej niha med veličastno in žlahtno govorico, drugič pa zlobno. Tudi slednja je človeška veličina, ki jo zamanj iščemo pri živalih.

    Dandanes je zelo razširjeno sovražno besedno bojevanje, prav do neverjenih višin prikrite diplomacije od politike, do odnosov v družini in med prijatelji. Prijatelji smo posebno občutljivi na to, kaj si o sebi mislimo. Svražna beseda ali beseda, ki nas ima namen prizadeti, utegne človeka popolnoma moralno in osebno streti. Posledice si mora žrtev pripisati sama sebi in rane, če so sploh ozdravljive, sama celiti. Koliko zbadljivk mora človek požreti v izrečenih besedah v "navednicah" . Besede so lahko tudi besede tekmovalnega duha, zavidanja in podobnih čustev. Ni nujno, da so to žaljive besede same na sebi, so pa besede in misli, ki prizadenejo, kajti človek jih vtke v pomene in vsebine posameznega razmerja in posredno si ustvari vtise o samem pomenu in namenu izrečenih besed in resnični vsebini določene razmerja. Ljudje smo po svoji naravi takšni, da radi vračamo milo za drago, namesto da bi se drug drugemu opravičili, če so kdaj kakšno besedo zgrešili, ki je drugega užalila. Eni to naredijo, drugi pa v lastnem egu to ne zmorejo. Beseda je torej lahko prijateljska ali sovražna. Beseda lahko oživlja ali pa ubija. Beseda se izkaže kot prenašalka dobrih in slabih misli in čutenja. Beseda je lahko tudi preslišana ali vsiljena. Ob vsiljeni besedi se odpira vprašanje kulture same. Ob vsiljeni besedi je preslišanje besede kar nekako normalna reakcija. Tudi preslišana beseda ustvarja kulturno krizo. Prijateljska dobra beseda pa je kot blažilni balzam, je duhovni kabel po katerem se pretaka prijateljsko sožitje. Človek je kot Krjavelj, vzame sekiro in duhovni kabel preseka in nato zasliši "štrbunk, štrbunk" in prijateljstva je konec. Ali ni to žalostno, da se tako lahko človek odreče tako vzvišeni stvari, kot je prijateljstvo samo zaradi ene ali nekaj izrečenih besed? Človek ne more samo meriti drugih besed, temveč mora zmeriti tudi svoje besede in vedeti kako so te besede delovale na drugega. Sicer to je že bolj občutljivo območje, ki ne seže prav vsem do srca. Nekateri ljudje se prav neverjetno zavedajo sami sebe, svojega čutenja, malo manj pa se zavedajo kako lahko drugi občuti njihove besede. Vendar to je že področje, ki sega na območje čutenja in ne na vsebino in gostoto besede same.

    Laž je živali docela tuja. Človek z besedo tudi laže, če resnico zanika ali pa rabi njeno nasprotje, to so hinavske, neiskrene besede. Človek lahko resnico spozna, ali pa se tudi v spoznanju zmoti. Največ laži je v politiki, družba ne sloni na odkriti besedi, temveč na sprenevedanju in laži. Med ljudmi bi moralo vladati načelo zaupanja, sicer se družba spremeni v ovaduško policijsko državo, kar smo imeli priliko spoznati v preteklosti.

    V razvoju človeške kulture smo priča svojevrstni aritmiji besed, ki ji pravimo nejasnost besede. Jasnost besede ima svoje zakonitosti in pravila; dovedla je do jezikovne znanosti, do gramatike, sintakse, semantike in semiotike. Vse te jezikovne vede se povezujejo v filozofijo in prehajajo vanjo. Brez jasne besede ne bi mogli do logike in znanosti o pravilnem mišljenju. Politiki so pogosto podobni vedeževalki Pitiji v Apolonovem svetišču v Delfih, ki je sedela na trinožniku nad razpoko, iz katere so prihajali omamljivi hlapi in je tako prerokovala o dogodkih, ki so jih potem svečeniki ugodno razlagali za spraševalca. Demagoški politični govori so zelo podobni vedeževanju Pitije, le da ne sedijo na trinožniku in ne govorijo svečenikom, temveč zavedenemu ljudstvu.

    No, če naprej razčlenjujemo, imamo toplo besede, ki prihaja iz srca in hladno besedo, ki prihaja iz glave. Pri izrekanju toplih besed ni potrebna gostota besede, vemveč zadostuje njena iskrenost in dobronamernost.

    Poznamo tudi nravno in nenravno besedo. Nravna beseda je etično dobra, pravična, poštena in najlepša med vsemi besedami. Nenaravna beseda je etično slaba, krivična, nepoštena in grda. Gre tudi za dostojno in nedostojno govorjenje, ki je kar gostobesedno in nekakšen seizmograf ozračja, v katerem živimo. Človek je zmožen z besedo ustvarjati najbolj veličastne stvaritve in z besedo vse osvinjati. Včasih je dovolj že samo ena beseda, da se ves vrednostni sistem v človeku sesuje. Človek lahko samo z eno besedo pove, kaj v resnici v duši je. Ne potrebuje gostote besede.

    Ustvarjalna beseda je izvirna beseda, je beseda kreacije z neštetimi prepletanji. Ustvarjalno besedo daje človek iz sebe. Ustvarjalna beseda sloni na tradiji, na doseženem znanju, na kulturi in čutenju človeka. Ustvarjalna beseda je podaljšek razuma in srca. Človek z ustvarjalno besedo posega v božji svet.

    Živa beseda pomeni res pravi razvoj, razcvet in napredek besede. V njej se zgrinja vse, kar ustvarja in kopiči človeška družba, ustvarjalnost, zgodovina, kultura in zavest časa. Žalostni simptom današnjega časa je, da postopno umira živa beseda in jo nadomešča mrtva beseda, ki človeka duši. Človeštvo ne more več spremeniti ali oživiti nobene koristne energije za družbo in človeštvo, ljudje postajamo drug drugemu odtujeni tujci. Zanašamo se na mrtve znake, zapisane v računalniku, ki je zaprt sistem, kakor ves fizični svet, podložen zakonu entropije, zapisan dokončno prehajanju v toplotno smrt. To je najbolj žalostna plat človeštva in vprašanje je ali je človeški besedi, ki bi ljudi povezovala z ljubeznijo, sploh kakšna rešitev.

    Prva in zadnja beseda - s prvo besedo se začne človek učiti živeti, torej se uči znati umirati. Človek doseže dopolnitev svojega življenja ob zadnji uri, z zadnjim vdihom in izdihom, zato zadnja beseda predstavlja tudi mejnik med življenjem in smrtjo. Od življenja se človek lažje poslovi, če se je od življenja poslovil z gostoto besed, ki so celo življenje govorile in izražale ljubezen. To gostoto besed, izrečenih v celem življenju se meri po njeni kakovosti, ki se je dvigala v nadčloveške višine, v sveto območje.

    Obravnava kulturologije besede pa bi presegala namen tega komentarja, vendar tudi o govorici človeka, kot kulturnega bitja je mogoče široko razpravljati, saj človek nastopa v vseh razsežnostih človekove biti homo sapiensa, homo socialisa in homo fabra, celo svoje življenje.

    S tem svojom komentarjem se skušala dopolniti ali razčleniti tvojo misel, kar upam, da bo koristno za vse medčloveške odnose.

    Lep pozdrav tebi Stojči od dobrohotne duhovne prijateljice

    Tatjane


    Gostota besede

    Prispeval/a: stojči dne petek, 11. junij 2004 @ 10:45 CEST
    Draga Tatjana,
    kar lepo si razčlenila in dopolnila mojo misel.

    V res starih časih ljudje niso potrebovali zakonov, saj je dana beseda ljudem bila vsem sveta.

    S tem, ko se je človek v zgodovini vedno bolj odmikal od samega sebe in svojega bistva, pa smo prišli do tja, kjer smo sedaj, kjer se išče razne pomene in razlage za pisanimi in izrečenimi besedami in njihovo takšno in drugačno tolmačenje.

    Za današnji čas je tako značilno, da ljudje zelo veliko govorijo, a na žalost zelo malo povejo.

    Zato ves čas prihajajo na ta planet mojstri, ki ljudem pomagajo priti nazaj iz njihove dvojnosti spet nazaj v enost.

    Ko govorim o gostoti besede,
    govorim o gostoti njene vibracije,
    ki je lahko že ena sama beseda,
    ki pa lahko zaleže človeku bolj kot milijarda drugih praznih besed.

    Ena sama beseda ti lahko popolnoma spremeni življenje in mnogim ga v zgodovini mojstrov in njihovega učenja je.

    Končno je že samo poslušanje mojega intervjuja na radiu, ki ga lahko slišiš v mojem članku tu: Intervju naključij
    spremenilo življenje kar nekaj ljudem, ki jih je tako navdihnil , da so se potrudili in sprejeli Prem Rawatove tehnike poglabljanja vase.

    Njegovo učenje mi omogoča govoriti iz srca in mi omogoča jasnost iz katere lahko pišem.

    Moje poslanstvo je zame zelo jasno:
    pomagati tistim ljudem, ki si želijo priti do tega, do česar sem prišel sam, do te enosti znotraj sebe, do te notranje povezave razuma in srca, do te žlahtne gostote ene same besede.
    Ker če je ta že v eni sami, je hkrati že v vseh. :)
    lp


    ---
    stojči


    Gostota besede

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne petek, 11. junij 2004 @ 12:08 CEST
    Dragi Stojči,

    tvoj odgovor na moj komentar mi je všeč. Na vibracije konkretno pa ne bi nikoli pomislila, sicer pa je to isto kot teža ali vsebina besede, le da je vibracija bolj čustveni, notranji pojem, ki malo manj zadeva razum in je stvar srca. N.pr. nekdo ti reče: "Ti ljubica mojega srca" (v duhovnem pomenu). To ti daje vibracijo. Nato pa ugotoviš, da je bila vibracija le trenutka iluzija, pač leporečje ki ga pesniško navdahnjeni kdaj uporabljamo, ko hočemo izraziti neka čustva na simbolični ravni. Simbolična beseda pa je vedno tista, ki te nekako dvigne in te poboža po duši, če čutiš, da je izrečena dobronamerno.

    Pišeš mi o Prem Rawatu. Jaz na to vrsto vzgoje nisem pripravljena, meni je tuja. Njegove misli sem prebirala in se mi zdijo kar simpatične in življenjske, vendar kakšnega posebnega vtisa niso pustile v meni, ker vse te resnice v bistvu že sama čutim v sebi, se jih zavedam in živim z njimi, so nekako moj sistem vrednot. Nič novega mi ni povedal, kar bi ne vedela. Verjetno je njegovo seme resnice padlo pri tebi na drugačna tla, ki so to potrebovala zaradi takšnih ali drugačnih življenjskih okoliščin in ti je to pomagalo najti svoj duševni mir in zadovoljstvo. Vse tiste resnice in še veliko globljih resnic najdem v leposlovnih knjigah velikih mislecev, ki s svojo sporočilno močjo ozaveščajo in človeka nadgraujejo. In če se celo življenje na tak način nadgrajuješ ne moreš nekaj začeti od začetka. To je tako, kot bi se iz faksa vpisal zopet v osnovno šolo in učil abecede. Jaz zaenkrat ti ne morem kaj več povedati o svojem odnosu do Prem Rawata. Milsim, da kar presamozavestno navaja, da ima ključ, ki bi odprl vse moje ključavnice. Nihče nima tega ključa, morda samo Bog, ki ga pa moram iskati v sebi. Vse skupaj se mi zdi zamaknjeno v nek svet, ki namenoma zastira človeka, da bi ga na novo odkril. Poleg tega pa mislim, da njegovo pretirano poudarjanje "človeka kot sebe" ustvarja v človeku zgrešeni ego, ne uči, da bi človek moral biti obrnjen predvsem navzven s svojo ljubeznijo do bližnjega. Le zakaj bi nek človek recimo mojster pomagal meni odkrivati sebe in ponujal način kako grem vase in okušam lepoto, ki je v meni. To lahko storim samo sama s samozavedanjem in temeljitim poznavanjem vseh razsežnosti sveta, ki me obdaja; odnosa ki ga imam do tega sveta in razumljenja številnih in neštetih vzporednic svojega življenja. Samo ena stvar je, po kateri lahko hrepenimo in je skrita v nas, to je ljubezen do bližnjega. Jaz ne bi rada doživljala zavedanja svoje psihe brez uporabe in angažiranja razuma, ker moram svoje življenje uravnavati tudi po razumu. Tvojega osebnega prepričanja o tvojem mojstru ti ne oporekam, niti ga ne kritiziram, to je tvoje psihično dejstvo. Moje psihično dejstvo pa je, da sem to kar sem v vsem kar se smem in moram zavedati. To je moja odgovornost do življenja. Odgovornosti do svojega življenja pa ne mislim odlagati na nobeno stransko postajo, ker enostavno tega odlagališča ne potrebujem. Soočiti se hočem z vso realnostjo življenja in svojega obstoja. Tvoje prepričevanje se mi je zdelo v začetku dobrohotni poskus, da bi mi podaril nekaj, kar meniš, da ker je zate to dobro, da bi bilo tudi zame, vendar pozneje se mi je zdelo vse skupaj kot vsiljena misel, ki je nisem sprejemala. Vesela bom če se ti in še kdo drugi oglasi in mi pove, v čem je moj odnos do življenja in sebe zgrešen, vendar argumentirano, kajti predstavitve Maharija in njegovega znanaja, ne povedo bistva stvari. Veliko je praznih besed, ki so zavite v celofan in ničesar konkretnega ne povedo. Kljub svojemu trudu, da bi iz tega izluščila jedro resnice, mi ni uspelo ničesar konkretnega dojeti, kar bi me prepričalo. Upam, da ne boš užaljen, če sem ti povedala tako kot resnično čutim in razumem to zadevo.

    Lep pozdrav in želim ti lepo potovanje jutri v Milano ter srečno vrnitev

    Tatjana


    Gostota besede

    Prispeval/a: stojči dne petek, 11. junij 2004 @ 13:26 CEST
    draga Tatjana,

    tisočkrat sem že tu napisal,
    da pot v zaznavno izkustvo Boga vodi izključno skozi srce.

    To so govorili vsi mojstri in to govorijo tudi sedaj.

    Brez razuma lahko deluje vsako srce,
    noben razum pa ne more delovati brez srca.
    (moja modrost)

    To je tista osnovna in ključna stvar, ki jo človek mora dojeti,
    če se hoče dokopati do svojega lastnega bistva.

    Človek je v svoji filozofiji in religiji gradil most,
    ki na drugi strani reke življenja nima niti ni imel prav nobene povezave.

    Prava povezava je vedno bila skozi srce, oziroma njegovo dno.

    Tako da ja, če boš hotela skozi svoje šivankino uho,
    za katero Jezus pravi,
    da gre laže velblod skoz,
    kot pa tisti, ki je poln sebe,
    boš pač morala nazaj v to osnovno šolo srca,
    ali pa boš še naprej ostala na tisti strani kjer si,
    kjer je večina ljudi,
    na strani nepovezanega razuma,
    katerega se na žalost držiš kot klop ... :)

    Prem Rawat niti zate niti za kogarkoli ni vprašanje,
    vprašanje je, ali si ti pripravljena kaj storiti
    za zgostitev svoje življenjske vibracije ali ne,
    za končno začutenje svojega srčnega dna,
    za končno povezavo tvojega razuma in srca. :)

    lp





    ---
    stojči


    Gostota besede

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne petek, 11. junij 2004 @ 14:55 CEST
    Dragi Stojči,

    ne bom te utrujala z mojimi razmišljanji preden greš na pot, vendar vedi le to, da moje srce in moj razum utripata sinhrono in da nimata potrebe po stimulansih. Ni nobene disharmonije. Če se pojavi, jo znam rešiti, ne da bi tekla kri v potokih. Morda je videti na prvi pogled, da o utopičen Eldoradu ničesar ne vem, vendar vidim v logičnem in prečiščenem zarisu vseh teh medsebojnih relacij in življenjskih položajev, pravo resnico v sebi, ki je ne želim zamenjati za ničesar drugega na tem svetu. Ne vem od kod komu prepričanje, da brez mojstra ne morem živeti in da nimam popolnega življenja takšna kot sem. Vsakega človeka napolnjuje zgolj normalna, preprosta in po svoje dragocena lastnost poprečnega zemljana, to je težnja k čutni sreči. Dopuščam možnost, da je moja vizija človeka le preveč poprečna, prozaična, že kar enostranska. Vendar ali je v človeku zares prisotna samo preprosta čutnost, ali nima človek potrebe tudi po izrednem preseganju samega sebe, ki ga doseže s svojim lastnim intelektualnim razvojem? Kje se začrtujejo in zarisujejo meje teženj sodobnega človeškega življenja? Ali sta senzualizem in hedonizem tista dejavnika, ki človeka osrečujeta. Nekateri učitelji priznavajo Boga samo zato, da bi vsak dan prirejali praznovanja in se častili, kot uresničevalci njegove misli, medtem ko pravde, vojne, prepiri izčrpavajo človeška življenja v najbolj elementarnih temeljih obstoja. Za ljudi dobre volje je tam fronta, kjer ljudje trpijo lačni, ponižani, bolni in premagani. Zakaj Maharaji ne izpolnjujejo svojega poslanstva na tem področju, ki je za obstoj veliko bolj pereče. Zakaj se predstavljajo svetu kot neki oraklji, sposobni čudežnih čarovnij in preobrazbe pri tistih, ki svoj mir že imajo. Zakaj se ne posvečajo tistim, ki človeka in njegovo dobroto zares potrebujejo? Zakaj ne gredo s svojim poslanstvom tam, kjer se spopadata hudobija, nasilnost, pokvarjenost, izprijenost in neumnosti vseh vrst in skušajo te ljudi spreobrniti. Ali ne bi bilo od njih to bolj humano? Zakaj, če so več kot Bog, se ne trudijo, da bi na ruševinah religij in metafizike postavili preprost človeški svet, ki se ne bo več menil za uganke tistih, ki itak živijo v miru in spravni sami s seboj in jim gre po splošno priznanih merilih samo dobro. Zakaj se gredo neko nadčloveško moraliziranje in prevzemanje skrbi za telesno in duševno udboje ljudi tam, kjer vidijo lahek zaslužek in slavo. V knjižicah, ki sem jih prejela od tebe, Stojči, nikjer ne vidim prizadevanj za stvarni človekov položaj, ki je v današnjem svetu tragičen. Ali naj se sedaj zapečatijo problemi človeštva v tistem okviru, ki je edino možen, da reveže tretjega sveta pustimo, da umirajo, mi pa da se gremo neke filozofije osveščanja srca, ki so en eno figo vredne, če nič ne naredimo za sočloveka. To se mi zdi skrajno človeško degradirano in krivično. Postavi jutri v Milanu to moje vprašanje tvojemu mojstru. Prav zanima me odgovor, kaj bo v svoji rokokojski ali ne vem kakšni drži izpovedal. Dragi Stojči, težnja k čutni sreči je lahko samo skrb za sočloveka in na za sebe. Zato se mi zdi absurdna misel, da je človek rojen samo za veselje in užitke lastne biti in da je vse drugo blaznost, ki pripada razumu. Svoje življenje zastavljam kot vprašanje in ne želim, da me nek učitelj nagovarja kako dosežem svoje in ga izpolnim do potankosti za svoj blagor. Kaj pa drugi okoli mene? Ali naj živim v čudežu največjega cesarstva s svojim srečnim ego in znamenj resnice ne vidim? Ali naj želim, da bo moja zgodba podobna sanjam in naj bi za kazen moje oči spregledale kakšno za drugega prikrajšanega človeka pomembno resnico?Zame je zadovoljitev miru, ki ga človek išče v sebi osnovana na verjetnosti, da je tak človek moralno ali življenjsko zaslepljen. Vprašam se, ali naj sloni vizija človeka na epikurejstvu, slastnem uživanju in težnji po sreči lastnega ega, saj ni jedro človeka v k ugodju nagnjeni čutnosti. Vsakdo na tem planetu bi rad živel v miru, varno, udobno in v srečni ljubezni in na nazadnje ostane vsakemu človeku v rokah le skromen kos sreče in precejšnji del neuresničenih iliuzij v rokah. Onstran naše sreče pa naj ostanejo nevidni hudobija, nasilnost, pokvarjenost in neumnosti vseh vrst, jaz si pred tem zatiskam oči. Pomembno je, da sem jaz srečna. Ali je to nauk? Svoj odgovor mi boš lahko dal, kot prideš iz Milana. Pogovorite se tudi o teh vprašanjih, ker le tako boš kot človek ostal verodstojen. Vse drugo je "flancanje" rožic, ki se lepo vidi in sliši, človeške vsebine pa ne vidim. Dragi Miran, pridi s svojo modrostjo naproti in še ti povej svoje. Jaz ne želim starih zmot zamenjati z novimi, s tem pa dokončno zapečatiti rešitev človeštva z ljubeznijo, ne navznoter, temveč v razročju, navzven.

    Še enkrat lep pozdrav in srečno
    Tatjana





    Gostota besede

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne petek, 11. junij 2004 @ 18:37 CEST
    draga Tatjana in Stojči,
    tale tvoj zadnji pogovor na temo mojstra me je pa res razveselil. Ostra si kot " žiletka" za britje, a to je tudi prav, čeprav nimaš ravno vsega prav kot tude ne Stojči in ne Miran. Toda moram ti pritirditi v kar večini tega kar praviš, kot tudi Stojčiju, ko pravi, Prem Rawat ni za nikogar vprašanje.
    Kar se mene tiče je moje videnje stvari že dolgo razpoznano iz mojih prispevkov ali pa komentarjev. Res da so razvsetljeni mojstri tu med nami v živem telesu, samo da se mnogi zelo razlikujejo med seboj. Oni se vedno na novo utelešajo iz nesmrtnega v to zemeljsko smrtno telo iz čiste ljubezni do človeštva, da bi razložili pot odrešenja za vse duše.
    Tako so mnogi posejani med nami. Toda smatram da so za naš zahodni svet v tej kozmični spremembi, ki se je zgodila potrebne mnogo večje moči in sodelovanje z Bratstvom kRISTUSOVE HIERARHIJE drugega kraljestva potom povezovanja z najvišjo Inteligenco, ki jo imenujemo Bog. Tisti mojster, ki je povezan tu na zemlji s Kristusom, ki je Božanski Sin in ima tudi pod njegovim vodstvom hierarhija svetnikov prvega reda ( kot npr. pater Pio ) glavno gonilno moč, je v mojih očeh res pravi mojster in teh je po svetu in Evropi ter tudi pri nas kar nekaj.

    Mene osebno način enega, ki je avtoriteta ostalim, ker ti tako v večini primerih to sami želijo že v mnogo mlajših letih tak način ni pritegnil, čeprav sem imel mnogo ponudb (" priložnosti") a sem vse zavrnil. V globini duše mi je to najsvetejše tiho govorilo:" spoštuj, vendar to ni zate." Popolnoma mi je postalo jasno zakaj tako šele ko sem duhovno dozorel in takrat sem dojel da to ni pot za našega zahodnega človeka. Kajti mi smo drugače skrojeni kot pa vzhodnjaki. Predanost in evforija enemu, ki je strelovod za vse nam zahodnjakom ne odgovarja. Imamo drugo duhovno kodo, ki je globoko v nas posejana in, ki se ji reče Kristusova Ljubezen. To je naša duhovna dediščina, ki nam je bila dana v dar kakršnega človeštvo še ni dobilo v zgodovini nikdar. Imamo tudi sposobnost, da ta sveti nauk, ki je univerzalen tudi sedaj v tej razodevajoči dobi razumemo.

    Mi moramo vedeti kdo smo in komu moramo služiti tu na zemlji. Iskalca resnice pritegne le resnični vzor. Kot so lalhko starši vzor za svojega odraščajočemu otroku, je nova nesmrtna duša Kristusovo seme v nas ali Božansko seme, kal, iskra na dnu duše... vzor človeku zemlje, ki se še moti. V obeh primerih je izhodišče skupno. Uporen otrok hodi nujno po svoji poti, svojeglavi iskalec pa ne prepozna poti pravega iskalca Boga. Njegovo življenje bo obsojal in duhovno-dušnega človeka, po možnosti tudi napadel ali oviral. Vendar je vsaka duša, ki je premagala zadnje ovire materialnega, za soljudi izvor razsvetlitve, ki ga ni mogoče ovirati, če ti to spoznajo in občutijo ali ne.

    Vsak človek se mora približati in povezati z univerzalnim Izvirom moči in se mu mora tudi odpreti. To pa se mora zgoditi brez avtoritete nekoga drugega ali institucije, ki bi mu hotela pokazati pot. Tu moramo biti orginali, brez posnemanja. Mnogi se nezrelo preveč navežejo na neko avtoriteto in jo začnejo posnemati. Takih je vedno veliko. Če jih opazuješ vidiš, da se tak človek smehlja in smeje kot njegov idol in ima iste gibe in mimiko in govorni stil izražanja.
    Tak človek se v globini duše želi izogniti svojim izkušnjam in to dokazuje da se ni dvignil nad stanje posnemanja. Kdor se resnično poglobi vase spozna svoje stanje in se ga nauči sprejeti.
    Vsak človek ima svojo avtoriteto. To je nesmrtna prvotna duša, naš mojster, ki prosi za posluh in nas vodi skozi vse težave življenja. Na začetku je človeku potrebna duhovna pomoč institucij ali učitelja, kasneje pa mora sam odrasti.
    v SKUPNOSTI DUŠ PA MORA TO TUDI Z LASTNIM ZNANJEM, IZKUŠNJAMI, DAROVI to udejanjati.

    Po plodovih jasno spoznaš vsakega. Kdor je navznotraj v stiku z Bogom se mu ni potrebno navzven nič truditi, da bi kogar koli prepričeval v svoj prav. Kdor to dela je gotovo sam na napačni poti in ne glede pri kom ali v kateri duhovni šoli je.

    Kristusova sila nas sproti uresničuje in daje vse znanje , ki ga rabimo za Veliko delo odrešenja. A kdor skrbi le za svoje odrešenje, ta ga ne bo doživel in mu je eno življenje zaman. Vsak kdor dvomi o pravilnosti ali nepravilnosti lastne duhovne poti naj zapre za pet minut oči in izreče povsem brez predsodkov:" Bog ali je moja pot ta trenutek k Tebi res pravilna?" Odgovor bo prišel! In ko ga dobimo moramo na osnovi tega odgovora tudi potegniti vse konsenkvence. Od tu naprej ne smemo več eksperimentirati.

    Za tebe ali mene Tatjana je pot Kristusa pot notranjega živega krščanstva Kristusove religije že davnaj preden sva prišla semkaj na ta svet bila že določena in v tem trenutku povsem jasna, za Stojčija pa njegova pot z živim učiteljem. Na koncu razvoja bo obstala samo ena univerzalna religija kozmičnega Kristusa v katero se bodo prelile vse ostale današnje, ki pa so vse , prav vse od ljudi. Vse ostalo, ki pa se ne bo moglo ali ne hotelo, pa bo izginilo v večnosti časov. To je čisto zagotovo, saj se to že danes močno vidi v vsem duhovnem srenju okoli nas.

    lep pozdrav obema moja draga duhovna prijatelja od
    Mirana.




















    Gostota besede

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sobota, 12. junij 2004 @ 17:49 CEST
    Dragi Miran,

    če sem bila v svojem komentarju kot praviš ostra kot "žiletka", mi je resnično žal, saj ostrina vedno rani. Včasih je tudi resnica ostrina, ki rani. Upam, da bo mene, tebe in Stojčija rešil izlet v luč in da ne bomo zamerljivi drug do drugega. V tvojem pisanju o mojstrih in učiteljih je veliko simbolike in vere v pozitivno in resnično besedo. Jaz bi jim rekla kar karizmatične osebnosti. O vsaki stvari ima vsak človek posebej svoje videnje. Kar človek doživlja skoz tok lastne zavesti je zanj resnica. Objektivne resnice ni, razen Boga, ki je absolutna resnica. Glede karizmatičnih osebnosti si lepo povedal in bi se s teboj strinjala. Človek mora nekomu verjeti. Verjameš pa v vse tisto, kar meniš, da je zate dobro. Ko že omenjaš patra Pia, bi povedala kar zanimivo zgodbo. Moja teta Tea Breščak * 1895 + 1973 v Milanu, slikarka in pesnica, poročena z italijanskim zdravnikom Emanuelom Abbattista, učenka slovitega milanskega slikarja Pier Marussiga (Marušiča) je nekoč pred več desetletji zbolela in je šla na božjo pot k patru Piu. S seboj je vzela kos oblačila (belo srajco, okrašeno s čipkami), da jo je pater Pio blagoslovil. V ozdarvitev je verjela in to srajco je obdržala kot drag spomin na to izkušnjo. Leta 1963 je moja mama zbolela za levkemijo in ko je bila na univerzitetni kliniki v Milanu na zdravniškem pregledu, je specialist maminemu bratu, sicer tudi zdravniku povedal, da ima moja mama pred seboj še največ leto dni življenja (imela je 175 tisoč levkocitov) in da njena bolezen ni ozdravljiva. Mama je v čakalnici slišala zdravnikovo izjavo skoz priprta vrata. To jo je popolnoma strlo. Sestra Tea jo je bodrila in ji vlila upanje v ozdravitev. Rekla ji je, da ji podari srajco, ki jo je blagoslovil pater Pio in da ima blagoslovljena srajca moč za njeno ozdravitev. Mojo mamo je tako prepričala, da je v to trdno verjela. Nato se je moja mama vrnila domov s to blagoslovljeno srajco. Moja mama je nato šla bivati na Zgornje Jezersko, na višino nad 900 m, ker naj bi ji ta zrak pri zdravljenju koristil . Stanje se ji je začelo postopno izboljševati, njena bolezen je postopno prešla v remisijo. Moja mama je nato začela zidati vikend na Zgornjem Jezerskem, v katerem je preživljala večji del svojega časa kar veliko let, do pozne starosti. Ta vikend je kupila pisateljica Mimi Malenškova. Mama je umrla pred tremi leti v starosti 86 let. Ali ji je blagoslovljena srajca patra Pie pomagala, da je živela še 38 let potem, ko je tako hudo zbolela, je velika uganka, ki ji je verjeti. To srajco hranim za spomin in na tihem kar verjamem, da pozitivna energija patra Pia in ta srajca tudi meni na nek čudodelen način prinaša zdravje in srečo.

    Iz zgornje zgodbe lahko razberemo, da je vse v kar verjamemo uresničljivo.

    Zate Miran, bi rekla, da te preseva neka čudežna moč. Tvoji prispevki so tako goreči, polni miline, vere, prizanesljivosti, milosti in božje inteligence. Tudi Stojči seva neko čudežno moč in vse tiste lastnosti, ki jih vidim v tebi prek tvojih prispevkov, jih vidim tudi v Stojčiju, v njegovi visoki čustveni inteligenci. Stojčija sem imela priliko spoznati, saj sva se že nekaj krat videla. Mislim, da je po duši srečen človek, s svojo duševno dimenzijo. Odlikuje se s svojo toplino, skromnostjo in dobrohotnostjo. Midva s Stojčijem stojiva na dveh bregovih izključno zaradi Prem Rawatove misli. Tako kot ti, sem si tudi jaz rekla: "Spoštuj, vendar to ni zate". Popolnoma se s teboj strinjam, da smo zahodnjaki drugače vzgojeni kot vzhodnjaki. Imamo drugo duhovno kodo, ki ima svoj etos v krščanstvu in zahodni kulturi, in logos v povezavi z dušo nam pomeni materialno in duhovno preživetje. Enostavno logosa in duše ne moremo razdvojiti. Ta proces vzpostavitve mostu oziroma pomena med simbolom in svetom se ne da razložiti z nobenim zgolj biološkim pojmovanjem ali golim učenjem po vzorcu ali modelu. Tu gre za boginjo razumevanja in umske logike. Človek ima vrojene in priučene strukture mišljenja, čutenja in vedenjske vzorce, ki jih je izoblikovala naša kultura v svoji rodovniški zgodovini. Za nas sta tuji predanost in evforija enemu, ki naj bi bil strolovod za vse. Ustvarili smo si svojo filozofijo, ki sem jo obrazložila v predhodnem svojem prispevku kako razum in znanje sprejema resnico o človeku in Bogu. Te duhovne dediščine ni mogoče zamenjati za drugo filozofijo, druge nazore in drugačne strukture mišljenja. Vsa naša etika in sistem vrednot temelji na krščanstvu. Jaz sem bila dolga leta ateistka iz nekakšnega odpora, ker sem živela s svojim ekstrmno pobožnim stricem, filozofon in pesnikom, da se mi je vera do neke mere uprla, čeprav moram reči, da je veliko prispeval k mojemu duhovnemu razvoju in sem mu za to hvaležna. Njega ekstremnost je bila povezana s študijem teologije, boleznijo in zaobljubo Bogu. Danes je drugače z mojim filozofskim Bogom, kot ga dojemam in sprejemam, kot sem podala v navedenem prispevku. Svoje mišljenje, svoje prepričanje, svoje stanje duha v dobrem in slabem, sem se naučila sprejemati, kot sestavni del mene in življenja, ki ga živim.

    Strinjam se s teboj, Miran, da če je človek navznotraj v stiku s svetim, se mu navzven ni treba nič truditi. Dobra dela v razročju tvojih rok te tako duhovno dvignejo in poplemenitijo, da ne potrebuješ nobenih meditacij, razen če si se nanje navadil in ne moreš živeti brez njih.

    Odklanjam nauke ljudi, ki učijo obrnjenost človeka k lastnemu egu in pri tem ne vidijo n.pr. človeštva tretjega sveta. Odklanjam nauke, s pomočjo katerih se manipulira z ljudmi, da v končni fazi postanejo zasvojeni, kot bi jim dajali drogo, brez katere ne morejo več živeti. Ti ljudje opustijo logos in izgubijo sleherno odgovornost do sebe. To je edina moja kritika, zaradi katere sem bila mogoče zares preostra. Morda sem tudi v zmoti.

    Svoj komentar bom zaključila z mislijo, da imamo vse trije prav in nimamo, kajti vsak izmed nas doživlja življenje skoz svoj tok zavesti. Stojči se vrne iz Milana in nam bo povedal svojo zgodbo.

    Prisrčen pozdrav obema duhovnima prijateljema

    Tatjana


    Gostota besede

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sobota, 12. junij 2004 @ 18:24 CEST
    Dragi Stojči,

    ali se ti res zdi, da bi morala v osnovno šolo srca?, ali pa da bom še naprej ostala na tisti ravni kot sem, na strani nepovezanega razuma, katerega se na žalost držim kot klop. Torej gre za vprašanje moje končne povezave razuma in srca, kajti moje srce je očitno nepismeno in bi moralo v prvo klop prvega razreda osnovne šole. Koliko degradacije, nehvaležnosti in prenagljenih krivičnih sodb je v tvojih besedah. Ali te tvoj indijski duhovni učitelj ni naučil, da tistega, ki ti je v stiski izkazal prijateljstvo, ne kamenjaš v srce.

    Hvala ti!

    Tatjana


    Gostota besede

    Prispeval/a: stojči dne nedelja, 13. junij 2004 @ 13:56 CEST
    Draga Tatjana,

    sta dva ti :

    1. Eden tvoj ti,
    ki ne ve kaj pravzaprav hoče,
    ki mu je dolgčas,
    ki misli kaj da on je,
    ki je kar preveč pameten,
    s katerim nihče nima rad kaj preveč opravka,
    ki ne ve kdo in kaj je,
    od kje prihaja in kam gre,
    ki pa nima na žalost dostopa do srca itd itd

    2. in drugi tvoj ti, ki ga jaz ljubim, katerega ljubim v vsakem človeku in zaradi katerega bi ti pomagal kakdarkoli bi ti lahko...
    če bi si ti pustila pomagati,...

    ampak tvoj prvi ti, ti tega ne dopusti in tega prvega ti,
    si ti suženj, ki bolj častiš pokojne filozofske misli,
    kot pa nekoga,
    ki je živ in ki ti lahko pokaže bistvo tvoje večne filozofije,
    tvoje večne lastne biti..

    Eni raje celo življenje ostanejo svoji iluzionisti ...

    Naj

    eni se v svojih pisanjih stalno naslanjajo na:

    ta in ta je rekel oziroma napisal to in to

    jaz pa ti pravim:

    to kar jaz pravim,
    je to za čemer sto procentono stojim,
    kar sem ti iz oči v oči že dokazal,
    za čemer lahko stojiš tudi ti, ali kdorkoli drug, ki se potrudi sprejeto način, ki mu omogoča notranjo povezavo srca in razuma,

    ti pa imaš pač raje svoje filozofiranje,
    nimaš pa na žalost nobenega načina,
    s katerim bi komurkoli lahko pokazala to notranjo pot.

    Kritiziraš stvari, ki jih ne razumeš in potem svoje nerazumevanje utemeljuješ kot mala žaba vodnjaka iz prejšnje zgodbe, ki trdi, da ni ničesar večjega od njenega vodnjaka,

    nisi pa pripravljena storiti nič,
    da bi se iz svojega vodnjaka svojih misli premaknila vsaj za milimeter.

    Veliko ljudi moje tu objavljene misli razume, vendar ne čutijo nobene potrebe po tem, da bi jih komentirali.

    In če jaz ne bi ljubil tistega tvojega drugega ti,
    ali misliš, da bi ti sploh kdaj na kak tvoj komentar odgovoril?

    Pravzaprav bi se ti morala vprašati: Zakaj so te stojčijeva pisanja navdihnila? Ker si mislila, da so nekaj kar niso, ali zato, ker si doumela da je v njih zrno resnice,
    tiste resnice, ki presega vse tudi najmanjše laži, ki se jo da celo začutiti.

    Nekateri ljudje govorijo velike besede,
    ko jih pa zares pogledaš v oči,
    jih pa nikjer ni. :)

    lp


    ---
    stojči


    Gostota besede

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne ponedeljek, 14. junij 2004 @ 19:10 CEST
    draga Tatjana,
    zelo zanimiva in poučna je zgodba tvoje tete in mame, ko sta obe ozdraveli z pomočjo nadnaravne energije velikega Mojstra in Svetnika očeta( patra ) Pija. Samo njuni veri bi ne zadostovali, kajti potem bi to belo srajco lahko blagoslovil kdorkoli in bi obe ozdraveli, ker sta v to verjeli. V tem primeru bi ne potrebovala teta blagoslov patra Pia. Pater Pio ni bil običajen molilec k Bogu in zato je tvoja teta ozdravela in kasneje mama, kajti ta srajca je medij, potom katerega deluje Bog-Kristus in Svetnik pater Pijo. Za tako bolezen, ki ji zdravniki ne morejo več pomagati ne zadostuje samo povprečna vera, želja po ozdravitvi, ne! Ni dovolj!

    Tu je na delu Kristus in Njegova hierarhija, a pater Pio je izprosil ozdravitev. To srajco budno čuvaj, kajti pater Pio je velikokrat s teboj in to je tvoja moč iz nadnarave, ki ti bo vedno pomagala, če le zaprosiš njega patra Pia. Nekaj večjega si človek težko predstavlja da bi lahko bil deležen. Tako Bratstvo drugega kraljestva deluje skozi tebe na vse okoli tebe. Vidiš kako vre moč jasnosti, preglednosti in tudi " ostrine ", ki jo je pater tudi imel, čeprav je bil do dna duše milosten , a tudi oster kot " žiletka ". Še naprej bodi taka kot si. Nihče od nas nima vsega prav, vendar se v bistvenih stvareh ne motimo. Meni se nisi niti pod razno kaj zamerila, nasprotno, saj mi je tvoj razum, ki vedno bolj pridobiva na modrosti zelo všeč. Si pač borec, to imaš v"genih".

    Zelo dobro ugotavljaš da s Stojčitom stojita na dveh bregovih zaradi njegovega učitelja-mojstra, tako je. V Stojčijevi avri je prisoten njegov učitelj in Stojči je temu popolnoma predan, to je njegova popolna predanost in zaupanje v mojstra. To naj ti bo zgled, da boš tudi ti tako zaupala in bila predana Kristusovi hierarhiji, ki ti je poklonila vidni otipljivi znak v materialnem znamenju bele srajce! To je veliko darilo in ti ga kar malce "zavidam". V tej in skozi to srajco ne teče samo pozitivna energija, ampak teče najmogočnejša sila, ki jo niso deležni niti mnogi duhovni učitelji. To je sila Stvarnika. Če to srajco položiš na bolnega človeka , narediš na mestih bolezni znak križa postaviš nato desno roko na njegovo glavo, nato moliš nekaj časa Oče naš in Zdravo Marijo ter zaključiš v slavo Očetu in Sinu in Svetemu Duhu lahko delaš marsikaj v dobro bolnega človeka, kateremu bi rada pomagala. Poskusi!

    lep pozdrav Tatjana in vse dobro od tvojega duhovnega brata Mirana.





    Gostota besede

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne ponedeljek, 14. junij 2004 @ 21:12 CEST
    Dragi Miran,
    hvala ti za lep komentar in vse koristne nasvete. Če boš imel kdaj potrebo, pridi k meni in jaz bom z veseljem naredila kar si mi svetoval v zvezi z blagoslovljeno srajco očeta (patra) Pija.

    Te prisrčno pozdravljam in pojdimo na druge teme, ki jih nikoli ne zmanjka, vse dobro tudi tebi od tvoje duhovne prijateljice

    Tatjane


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,44 seconds