NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

četrtek 25-apr
  • Tadej Toš: ABRAhmm

  • petek 26-apr
  • VegaFriday v Mariboru

  • sobota 27-apr
  • Začetek sezone na parkovni modelni železnici

  • torek 30-apr
  • Aktualno iz Špricerkres v Malečniku, Parni Valjar / DJ's Brata Fluher

  • nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

  • torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Molitev oproščanja - odrešenja - oprostiti Bogu - oprostiti sebi!   
    četrtek, 13. maj 2004 @ 05:59 CEST
    Uporabnik: Pozitivke

    * Duhovna rast

    Piše:
    duhovni učitelj, zdravilec in jasnovidec
    Miran Zupančič

    Molitev osvoboditve

    Ta molitev se uporablja, kadar čutite da niste od nekoga ali nečesa svobodni, ko se bojite, ko vas je strah, ko čutite v sebi tesnobo, ko ne morete ne meditirati niti moliti. Takrat storite naslednje:

    Kot prvo sprejmite sebe take kot ste, še posebej svoje negativnosti: "Da v Tvoji volji se sprejemam Gospod moj".

    Sedaj vstopite v božansko voljo, kopajte se v njej v božanski svetlobi: "Kristus vstopam v Tvojo voljo, v Tvojo ljubezen, sigurnost in večnost, položi svoje nevidne roke na vsako rano mojega srca, ki me muči vse od mojega otroštva pa do tega trenutka mojega življenja". Zaprosite Ga, da v vas ozdravi vse medsebojne človeške odnose: z materjo, očetom, bratom, sestro, otroci, ženo, možem itd.

    Sprejmite in razumite, da je Kristus Gospod na duhovnem področju vašega življenja, da je to najmočnejša sila kozmosa, da je vse odvisno od Njega. Verjeti morate, da Bog ljubezen.

    "Naj mi bo po Tvoji volji,
    kljub vsemu, Ti me ljubiš.
    Oproščam vsem, ki so me prizadeli,
    priznam tudi svoje napake."

    Zaprosite Kristusa (graditelja nove duše v nas), naj sedaj vstopi v vaše življenje in razprši vso zlo v vas, vaših doživetjih, vaših grenkih mučnih spominih.




    Oprostiti Bogu in sebi

    Kaj pomeni oprostiti Bogu? Prvo moramo sprejeti obstoj Boga, kar je odločilnega pomena. Naj vas spomnim na besede švicarskega zdravnika - psihiatra C.G.Junga: "Mi, zahodnjaki, bolehamo zaradi Boga. Odrekamo se mu, čeprav ne zanikamo njegovega obstoja. Ne želimo si ga. In prav to je vzrok naše bolezni." Ko so ga v nekem intervjuju na televiziji vprašali, če verjame v Boga, je odgovoril: "Ne, jaz vem, da je!"

    Moje mišljenje je, da je ateist človek, ki še ni srečal Boga. Tudi sam sem bil v preteklosti ateist, dokler me Bog ni sam poiskal. To je bilo srečanje, ki ga nisem pričakoval in mi je v temelju spremenilo življenje. To je izkušnja, ki me je peljala do spoznanja in vedenja, do sprejemanja učenja iz prve roke. "Ne moremo dalje, če ne vemo več, kam gremo." (Goethe).

    Ibn al Arabi natančno opisuje odnos med enostjo in različnostjo, med Bogom in človekom, ko pravi: "To, kar imenujemo "nebožje" ali "svet", je v razmerju do Boga kot telesna pojava njegove sence. Je božja senca in ta je natančna vez obstoja na svetu. Senca nedvomno obstoja kot zaznava čutil, vendar samo, če je nekdo tu, ki to senco predstavlja. Če bi sprejel, da ne bi bilo nikogar, ki to senco predstavlja, potem senca ne bi bila s čutnimi organi mišljenja. Bolje povedano: senca je potencialno v samem bitju telesne pojave, na katero se nanaša." Človek je torej božja senca.


    Kadar koli imate kaj proti drugemu, mu takoj oprostite! Zakaj? Bog - Kristus (Kristus je živa slika Boga-Očeta) je ljubezen in če ne oprostimo drugemu, si v trenutku sami zapiramo vrata ljubezni in tako nastane med nami in Njim nevidni zid.

    Nekega dne pride ortodoksni pravoverni vernik do sv. apostola Janeza in mu ves goreč pravi: "Sv. Janez jaz neizmerno ljubim Boga." Jasnovidni sv. Janez pa mu odgovori: "Človek božji, le kako moreš ljubiti Boga, ki je duh in ga ne vidiš, a ne ljubiš brata-sestro, ki ju vidiš!?"

    Toda oprostiti moraš tudi Bogu! Kaj pomeni oprostiti Bogu? To pomeni ne se upirati - ugovarjati situacijam v življenju ("Pa zakaj ravno meni?"). Napr.: prideš domov malce pozno in tvoja žena začne vpiti na tebe; kaj boš storil? Ji eno primazal, da bo mir v hiši? Ne bo ga, kajti spustil si se na isto vibracijo in lekcije nisi razumel, kajti uporabil si svojo voljo. Ne, v mislih izgovori (ne na glas v tem primeru): "Hvala ti, Bog, ker moja žena tako nesramno in grdo vpije name ter me tako zmerja, blagoslavljam jo." Če se vam kar koli neljubega zgodi, ne recite takoj: "Pa zakaj ravno meni in sedaj?" Ne, recite: "Hvala Bog, nekaj lepšega pripravljaš zame, sprejemam to." Naredite to in preko tega boste videli čudeže, ki se vam bodo začeli dogajati.

    Tako menjate sebe in ves svet in zlo ne more vstopati skozi vas v svet in ga uničevati! Kamor koli greste, samo blagoslavljajte ljudi. Recimo, da greste v banko, na občino, na poslovni obisk, na sodišče, na obiske - kamor pridete, v tišini izrecite: "Blagoslavljam te prostore, ljudi, naj se na vse tukaj izliva božanska ljubezen in mir." En dan si vzemite čas samo za blagoslavljanje ljudi in prostorov poslovnih partnerjev, strank, dolžnikov, sorodstva in videli boste čudeže ljubezni, naredite to.

    Oprostiti Bogu pomeni, da sprejmete sebe, vse tisto kar najraje ne bi imeli. Recimo, da ste star, ne več mlad, da nimate lepega glasu, lepih las, ust, postave, da ste ženska, ne pa moški, da ste moški, ne pa ženska, da vas ni nihče vprašal preden ste prišli v ta svet, kaj in kakšni želite biti. Mogoče vam ne odgovarja, da ste Slovenec, mislite si, da se je mogoče Bog zmotil in mislil narediti Kitajca, a je naredil vas, konkretno take-ga, kot ste. Sprejmite se, kajti nihče na svetu v tem trenutku ne more biti tak kot ste konkretno vi.


    Kaj pomeni oprostiti sebi?

    Oprostiti sebi pomeni vzljubiti se, se imeti ponovno rad. Vedite, da se nimate radi, to je naš in vaš življenjski problem. Nihče se ne ljubi, tega se moramo zavedati in se naučiti ljubiti sebe. Ne obstaja lepotica - lepotec na tem svetu, lep človek, ki bi se ljubil/a! Zakaj? Vsi želimo biti ali postati nekdo drug. Nihče se ne sprejema takega, kot je. Skrivamo se pod maskami, samo, da ne bi bili tega, kar v resnici smo. Nič ni hujšega, kot biti to, kar smo. Vidite to so naše misli.

    Toda Bog nas je naredil take, kot smo. Oprostiti si pomeni sprejeti se, to ni narcizem. Mi sami sebe varamo, da nimamo lepega glasu, las, oči, da nimamo to ali ono. Sprejeti se pomeni - postati lep. Zakaj so vsi otroci lepi? Zato, ker so to, kar so. Odrasel človek pa se skriva. Pazi kako govori, jé, kakšne geste bo naredil, pazi na to in ono… Ob tem se vedno bolj izgublja in ni več to kar je. Nikoli niste taki, kakršne vas je Bog ustvaril. Pazite - ustvarjeni smo po božanski podobi, njegovemu umu in kot taki smo original, ne pa kloniran posnetek originala. Vse, kar imamo, je božji dar, zato le takrat, ko se sprejmete, le takrat ljubite Boga.

    Mnogi se sprašujejo kaj je to egoizem? Egoizem je lastno ne-sprejemanje sebe, egoizem je manipulacija, samozloraba. Egoizem je, da želite biti taki, kakršni v resnici niste! Ljubiti sebe je pogoj, da lahko ljubiš drugo osebo in s tem Boga. Večina ljudi v večini primerov drugih ne morejo ljubiti samo zato, ker pri drugih iščejo ljubezen, svojo drugo izgubljeno polovico sebe. In tako v odnosu grobo protestiramo. To pa je v resnici samo zato, ker jim v večini primerov ne dovolimo, da bi nas ljubili.

    Za svete ljudi (moške in ženske)se govori, da so bili istočasno moški in ženske - celoviti ljudje. Stanje svetnika je stanje malega otroka. To je mišljeno v duhovnem smislu popolne predanosti. Vsakdo izmed nas je lahko celovit, če sprejme ljubezen božjo. Sv. Janez pravi: "Mi ljubimo brate (verjetno je s tem misli tudi ženske) zato, ker nas je Bog ljubil!" Vidite, samo takrat, ko jaz občutim, da me Bog ljubi, takrat lahko ljubim druge, sicer ne. Če niste v stiku z božansko ljubeznijo, boste vedno in povsod iskali ljubezen od drugih, da vas ljubijo in tako bo vaš redni spremljevalec razočaranje. Vsakdo med nami je v srcu ranljiv, vsi nosimo rane srca, da, vsi smo bolniki, siromaki in prosilci ljubezni, v krizi - puščavi duše in nenehno v pričakovanju, da bi bili ljubljeni. Ljubezen je Bog in zato je edina realnost v našem življenju vse ostalo je iluzija in niti ne obstoja.


    Pravite, da druge ljubite?

    Recimo: mati pravi, da ljubi (ne vsaka, da ne bo nesporazuma) svojega otroka. Močno si želi, da bi šel njen otrok študirat medicino. Toda otrok se temu upre in njeno željo zavrne, ker želi postati električar. To je tipičen primer, kako mati v resnici ljubi svojo kariero, da bi lahko sosedi in ostalim govorila: "Moj otrok študira medicino, zdravnik bo, univerzitetni profesor," itd. Toda Bog temu pravi ne! Vidite, to je znak, da mati svojega otroka ljubi na sebičen način, ki ni v skladu z božansko voljo. Morda rabimo ta trenutek na tem našem planetu bolj elektrikarja kot pa zdravnika. V resnici otrok ne pripada ne očetu in ne materi, dan nam je za en čas in je sam svoj! Otrok nam je dan samo na posodo in v odgovorno varstvo od Boga. In ko otrok v svojem času želi oditi, ga moramo z vso ljubeznijo pustiti. Vsakdo je svoboden, kajti ko pridemo v ta svet, ne pripadamo svojim staršem. Z njim smo biološko vezani po naši karmi prednikov, v duhovnem smislu pa mi z njimi nimamo nič. Srečni so(smo) ko se jim rodimo in hvaležni, da s(m)o lahko uživali skupaj v obdobju našega skupnega bivanja.

    Naši pravi starši so v duhovnem svetu. To je duhovni zakon svobodne volje, ki nastopi, ko dopolnimo 21 let. Takrat dobimo svobodno voljo od Boga in smo za vsako dejanje odgovorni sami, prej ne. Od tu naprej smo starši in otroci prijatelji in vloge morajo pametno počasi izginiti iz našega miselnega vzorca. Na tak način postanemo s našimi otroci veliki prijatelji in tako nastopi v naših odnosih medsebojno spoštovanje ter zrela ljubezen. Ko smo v komunikaciji s Stvarnikom, smo popolnoma samostojna bitja, svoji. Zato nikoli ne imitirajmo drugega, saj bi s tem ubijali sebe. Kaj nam bodo na svetu dvojniki? Zato je v času svojega predsedovanja bivši predsednik ZDA Bill Clinton prepovedal kloniranje človeka. Mi potrebujemo originale. Najbolj dolgočasni ljudje so tisti ljudje, ki imitirajo druge.

    Biti to, kar si, pomeni biti v komunikaciji z Bogom, našo najvišjo Inteligenco. To pomeni biti svoboden in kot taki lahko drugim damo svobodo. Ko pa se vežemo z ljudmi, se prisesamo nanje, takrat izgubimo lastno svobodo, vse zasužnjimo in postanemo sužnji tudi sami. Ko pa se vežemo z Bogom, lahko vsakogar spustimo in vsakogar sprejmemo. Brez kakršnekoli bojazni za sebe. To je življenje v obilju in svobodi. Najhuje je biti vezan za ljudi, kajti na ta način smo vsi v ječi.


    Kaj pomeni oprostiti drugim?

    Oprostiti drugim pomeni dojeti, da so nam druga bitja darilo od Boga. Oprostiti drugim pomeni osvoboditi se jih. Ne oprostiti drugim pomeni odklopiti se od Boga, se zapreti v osamo in bolezen.

    Oprostiti drugim pomeni, da se vi spreminjate in zato, ker ste vi oprostili, ste tisti hip povezani z Bogom in ker ste povezani z Bogom, se spreminja tudi tisti, ki ste mu oprostili ("kakor tudi mi oproščamo svojim dolžnikom") Tako se človek spremeni, ker ga sprejmete! Jezus je dejal: "Ljubite svoje sovražnike, kajti ljubiti svoje sovražnike pomeni od njih narediti prijatelje. Ljubiti svojega sovražnika pomeni spremeniti sovražnika, takrat pride do vas in vam reče: 'Oprosti mi'." Vidite, tako nastopi prijateljstvo. Sovražiti "sovražnika" pomeni počasi uničiti sebe.

    Kadar sovražimo, v nas nastane prostor, kamor vstopi zlo - hudi duh, ki nas uničuje in skozi nas še ves svet. Najlepša stvar na svetu je oproščanje, to je najmočnejša molitev. In najhuje, kar se vam lahko zgodi, je, da nekomu ne oprostite! V primeru, da ne oprostite, vam tudi Bog ne more oprostiti ("in oprosti nam naše dolge") in ne-odpuščanje vam bo že tu, na tem svetu, uničilo življenje. Sama smrt in odhod na drugi svet v onostranstvo vas tudi v drugem svetu ne bosta odrešila. Tam pa so muke mnogo hujše kot tukaj in celotna prehojena pot je zaman. Tako se boste morali še enkrat vrniti na ta svet, kjer boste ponovno šli skozi popravni izpit!

    To je resnica in vzemimo jo resno v svojem srcu, kajti na tej točki življenja se bije najpomembnejša bitka vsake duše tu na Zemlji!


    Lep pozdrav in vse dobro!

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja Pozitivke
  • Več s področja * Duhovna rast

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Trackback

    Trackback URL for this entry: http://www.pozitivke.net/trackback.php/20040511165937511

    No trackback comments for this entry.
    Molitev oproščanja - odrešenja - oprostiti Bogu - oprostiti sebi! | 5 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Molitev oproščanja - odrešenja - oprostiti Bogu - oprostiti sebi!

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne četrtek, 13. maj 2004 @ 10:34 CEST
    Dragi Miran,

    oprostiti Bogu, sebi in drugim. To pomeni biti po božji besedi človek. Psihološko jedro vere je zaupanje v nekoga, torej zaupamo v Boga. Zaupanje in upanje se izkaže kot najvišja oblika verovanja. Ljudje se izražajo: Zaupam mu, zanesem se na Boga". To se dogaja v duši ljudem, ki hrepenijo po dobri besedi v stiski in potrebi zanjo. Božja beseda se učloveči v človeku. Pišem poezijo, torej grem po ustvarjalni poti, mimo katere ne morem nikoli. Četudi bi na tej poti učlovečenje božje besede zanikala v bojazni, da ne morem seči tako visoko, kakor sega božja misel, je posebnost moje poezije, da v svojem navdihu pišem človeško, kakor da mi nekdo narekuje besede. Torej vedno pridemo do tega, da se božje razodeva v človeku. Božja beseda, ki se razodeva skoz človeka je življenje, je luč, moč življenja in jasnost poti. Tako Jezusov učenec Peter vzklikne: Besede večnega življenja ima." V božji besedi je videl dobroto in v dobroti življenje, v življenju pa moč. To se izkazuje na celi črti in tudi tvoj prispevek, Miran, govori smiselno o tem. Zelo lepo in nazorno si prikazal vse dimenzije oprostitve.

    Kaj bodo rekli filozofi o tem, kar smo napisali? Človeški razvoj se ne prikazuje brez nihanja, z vzponi in padci. Že Grški bogovi so bili samo na višji ravni živeči Grki, saj so se tam zgoraj na Olimpu med seboj prepirali, prešuštvovali, spletkarili in se bojevali, varali se med seboj in bojevali. Moralno si bili celo bolj pomanjkljivi kot prebivalci na Zemlji. Zoper te bogove se je začela obračati celo religioznost sama, ker so bili to bogovi ustvarjeni od človeka (maliki). Pesmi niso opevale poetično etičnih vsebin, temveč tam živeče bogove. Vse je bilo izprijeno. Zastopnik eleatov Ksenofan se iz grških bogov norčuje in pravi: "Če bi imeli junci, konji in levi roke in bi mogli slikati kakor ljudje, bi konji slikali bogove sebi enake, junci pa bogove z rogovi",itd. Namesto tega je učil pravilneje, da je Bog eden in vse. Tako imamo prvi tak vzgled, da filozofija religijo kritizira. Religije ne odpravlja, temveč jo samo čisti, da se dokoplje do pravilnejše misli o Bogu. V sredino prvega stoletja pred Kristusom ne sodijo samo judovski preroki, ki so takratno judovsko družbo strahotno bičali, temveč tudi grška filozofija z močno etičnim religioznim trendom, Zaratustra, Upanisade in Buda, taoizem in Konfucij. Takrat še ni bil znan svet Amerike s kulturo Majev in Inkov. S temi imeni so resnično povezani vsi takratni tokovi in ozračje tega čaesa. Vse to se je dogajalo pred nastopom krščanstva. Grki so nam bili najbližje in so nas oblikovali s svojo "zahodno" krščansko miselnostjo. Ustvarili so filozofijo, t.j. teorijo mišljenja, ustvarili so umetnost, politično moralo in razvijali njeno teorijo ter njihove dobre in slabe lastnosti. Razvili so torej pravo življenjsko modrost. Naš obstoj je samo križišče dveh tokov, poti navzdol in navzgor. Vesti pa se ne more izogibati nihče, ki občuti božji glas v svoji zavesti. Sekulariziran čas te krščanske zavesti pa je duh napredka v modernem času. Duh napredka posega nazaj na miselno bogatstvo antične grške kulture in pri tem vsaj delno obide krščansko miselnost in njen kulturni zaklad.

    Religija, ki smo jo videli skozi vse veke kot spremljevalko in oblikovalko kulture, kako je danes z njo? Pri nas smo skovali izraza verujoči in neverujoči. Praktično sta oba na istem. Ne samo zaradi končnega cilja in smisla življenja, temveč tudi glede ravnanja v tem življenju. Razvoj kulture je zahteval tuzemsko moralo in smisel življenja tako za verujočega, kot neverujočega. Oba si pravita kaj me zanima Bog, če ni posmrtnega življenja. Vprašanje je ali napredek v znanosti in tehniki, v gospodarstvu in kulturi premaknil našo odgovornost pred svetom in za svet v neko novo dimenzijo, na katero človeštvo prej ni bilo nikoli pripravljeno in zato tudi danes ni. In če se ob znanosti, morali in umetnosti opozarja enako tudi na religijo, je namen samo v tem, da nobena gola teorija se ne more sklicevati na svojo zdravilno moč, pri tem pa konkretno tudi kirstjani ne, če niso izpolnili spreminjanja, ki ga je Kristus napovedal in zapovedal, da se še zmeraj niso spremenili. To spreminjanje pa je potrebno, a se še ni uresničilo. Gre za temeljni problem. Znanost, morala, umetnost in religija ne morejo biti ločene ena od druge. Iskati moramo sredino, ki je v harmoniji življenja znanosti, kulture in vere.

    Preoblem je tudi v tem, ker vernik pojmuje Boga kot nadsvetovno bitje, kar ima svoje sociološko ozadje v patriarhalnem pojmovanju človeške družbe, namesto da bi človek iskal Boga v pojmu "biti", torej Boga, ki biva v človeku. Bog ni neko nadnaravno in nadsvetovno bitje. S tem se Bog znajde na strmini, ki vedno bolj drsi v ateizem. Če Boga postavimo v nebo kot neko nadsvetovno bitje, se v človeku in človeških medsebojnih odnosih pojavlja neka praznota. In prav zato so takšni razlagalci vere največ pripomogli, da se je zaradi pomanjkanja ljubezni do bližnjega, ki izvira iz božjega v človeku, razvil ateizem. Rešitev je samo v tem, kar praviš ti Miran, sprejeti sebe takega kot si, oprostiti sebi in drugim in občutiti božje, ki se razodeva v tebi.

    Ne strmimo samo v veličino tehnike, temveč občudujmo in strmimo tudi nad veličino narave iz Stvarnikovih rok, katere del si ti človek! Imej sebe pred svojimi duhovnimi očmi takega kot si, ne živi v praznini časa in dolgočasja, ne buli cele dneve v TV ekran in ne sprejmi svoje površinsko življenje. Ponotranji se in odkrivaj svojo notranjo veličino, splavaj iz plitvine svojih misli, prisluhni zvokom tihe glasbe, ki igra v tebi in ne dopusti, da bi ti ušesa za to topela. Ustvari še kaj nadpovprečnega, kako naj se v tvojem duhovnem ozračju, v tebi človek, oglasi beseda, ob kateri naj bi zastrmeli v nevsakdanje globine tvoje človeške biti. Tvoje strmljenje izvira iz čiste duše, ki živi v harmoniji z drugimi, ki jih ne zavida, ki jim hoče dobro, da bi bila sama v sebi srečna. Rešitev je torej v tem, da se človek odpira kot bitje strmljenja in da res želi slehernemu človeku srečo, brez pridržka. V tem je pa tudi vsebovano oproščanje drug drugemu, ki si ga Miran, s preprostimi besedami zelo lepo opisal.


    Molitev oproščanja - odrešenja - oprostiti Bogu - oprostiti sebi!

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne četrtek, 13. maj 2004 @ 14:37 CEST
    draga Tatjana,
    kot ponavadi tvoj odličen komentar na moj članek. Tematika, ki jo obravnavama ni lahka, tega se zavedam in zato poskušam biti kolikor se le da enostaven v interpretaciji bistva.

    Glede postavitve Boga v neko nebo ali izven sebe moram pa dodati ( kar ti pravilno ugotavljaš ), da se je ta problem pojavil v pretklosti, ko so v verskih krogih prakticirali skrivni odnos do Boga, ki so ga kasneje v krščanstvu namestili izven človeka. S tem je postal Stvarnik velika skrivnost, ki so jo čuvali, ki so pač sebe smatrali za čuvarje-avtoritete v teološkem kraljestvu. Posledica tega je bila, da se je človeški razum zaman trudil, da bi se približal in razkril to skrivnost.

    Kajti razum kot tak ni bil ustvarjen za to, da bi služil temu namenu, saj je del človekove osebnosti, kateri izhaja in je podrejen temu našemu minljivemu svetu. Zakaj takega razum nima te opremljenosti ali ključa, da bi lahko odklenil skrivnost časa in prostora, da bi lahko zaznal večnost. Sam sebe lahko manifestira le v lastnem področju bivanja. Vse, kar pa je izven njega, mu ostaja skrivnostno-prikrito.

    Toda ljudje vseeno govorijo o večnosti. Veliko jih je, ki verujejo v Boga in močno hrepenijo za tem, da bi Boga nekega dne spoznali. Zanimivo. Le od kod prihaja ta vera in to hrepenenje? Od znotraj ali od zunaj? Tudi ateisti, ki zanikajo vero in večnost ter posmrtno življenje, se v svojem zanikanju borijo proti.

    Odgovor vendarle najdemo v sami Stvarnikovi naravi, ki svoja stvarjenja pozna ( govorim iz lastne izkušnje, ko me je pred 23 leti poklical v duhu z mojim imenom! ) in hoče, da bi tudi mi Njega spoznali. Zato Stvarnik pošilja človeštvu, ki biva v temi, svoje sle-božanske poslance, ki nam pričajo o Izviru, iz katerega so prišli. Naša dolžnost in učenje je, da skozi te razvite duše po njih prepoznamo Njega.

    Kar koli že nam je ponujeno kot dobronamrna filozofija, lahko služi le temu, da ustvari most-stik-do Resnice. Na osnovi tega dotika, te povezave s Svetlobo duše, lahko potem naša duša v nadaljevanju sprejema Resnico, za katero pa je bila že vnaprej določena. Tako lahko doseže vse.

    Grki so se zavedali, da nevidno in neznano vodi znano in v to usmerja svoje sile. Zato je bila prepričanost v obstj božanskega sveta samoumevni del njihovega življenja. Te sile in določene moči so razvrstili v sistem bogov in polbogov, o čemur nam nazorno pripoveduje mitologija. Vendar pa so žal že ustvarili tudi podobo še nepoznanega Boga, samoustvarjenega Boga!

    Vprašanje izvora našega obstoja je vedno sočasno vprašanje po vzroku vse bit, po Bogu. To so vprašanja, ki so tako stara kot človeštvo samo. Kdor je misleči ne more mimo njih. Vprašanje o Bogu je vedno burkalo srca ljudi. Živa vera v Boga je vedno spadala k človeku, kakorkoli je že bila izražena. Z vso gotovostjo lahko trdimo, da je vera v Boga do dna duše človeška in človekovo življenje lahko določa ter ga osmišlja. Če postane vera živa, da človeku moč. ki ga dvigne nad sebe samega in ga privede do njegove prave indentitete. Tako se človek odreši lastne suhote, praznine in nesmisla življenja.

    Znanost izvira iz univerzalnega vedenja ( Univerzum - Univerza ). Za časa renesanse je bila Univerza prvotno ustanova, kjer naj bi študirali, učili in posredovali idejo o enosti vesolja. Tako je bilo v njeni osnovi. V nadaljevanju dogodkov pa se je kmalu pokazalo, da se je moralo univerzalno vedenje upogniti pod pritiskom takratne cerkvene dogme. In tako se je to vedenje postopoma transformiralo v " znanost ", da je tako ideja univerzalnega vedenja doživela mnogo nasilja, kar nam priča zgodovina dogodkov prejšnih časov. Tako se je končno povsem izgubila. Tako je bilo prvotnemu vedenju, ki se je je napajalo iz miselne točke Boga, odvzeta tudi močna religiozna komponenta. To pa je imelo skoraj katastrofično posledico, saj je bila poslej osnova znanosti čisto materialistično znanje. Zaradi tega so mnogi doživljali veliko olajšanje, po drugi plati pa je to imelo negativne nesrečne posledice vse do današnjega dne. In to mi danes doživljamo čisto konkretno, ko govorimo in na lastni koži občutimo stanje, ki se imenuje brezvestnost! Današnja znanost se bo morala poduhoviti v svojem nadaljnem razvoju, kar pa upajmo da se bo zgodilo.

    Obstajata dva sveta. Oba obstajata eden poleg drugega. Razlika med enim in drugim le v tem, da se drugi božanski svet manifestira sam iz sebe, medtem ko mora naš rezervni-padli svet dobivati svojo moč stvarjenja od božanskega univerzuma, da bi lahko obstajal. Oba sveta imata lastne zakone. Oba proizvajata svojo lastno pot. Božanski svet obstaja kot vserazšežno vesolje, naš zablodli in luciferski univerzum pa kot na sebe prisesano vesolje. Božanski izvaja in izpolnuje božanski zakon ljubezni (" moje kraljestvo ni od tega sveta." ), ki napolnuje vse življenje, drugi pa pozna le ljubezen do lastnega ega-imeti-posedovati-ne oddati in si na vso moč prizadeva obdržati vse zase. Prav zaradi tega je človek neprestano v precepu življenja. Princip, ki išče osrednjo točko, si tako skozi mnoge inkarnacije na vso moč prizadeva obdržati vse zase, princip, ki pa se širi, pa deli svojo ljubezen z vsemi, ki jo potrebujejo. Tako pridemo do spoznanja, da prvi vodi v smrt, drugi pa v večno življenje. To je resnica, ki so nam jo zapustili vsi veliki po duhu in njim vsa slava , in zahvala za to nepresegljivo duhovno dediščino, ki jo moramo negovati za nas ter za vse za nami.
    upam, da sem ti draga Tatjana vsaj malce odgovoril na tvojo itak pravilno pot življenja.
    lep pozdrav tebi od mirana.


    Molitev oproščanja - odrešenja - oprostiti Bogu - oprostiti sebi!

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne četrtek, 13. maj 2004 @ 14:37 CEST
    draga Tatjana,
    kot ponavadi tvoj odličen komentar na moj članek. Tematika, ki jo obravnavama ni lahka, tega se zavedam in zato poskušam biti kolikor se le da enostaven v interpretaciji bistva.

    Glede postavitve Boga v neko nebo ali izven sebe moram pa dodati ( kar ti pravilno ugotavljaš ), da se je ta problem pojavil v pretklosti, ko so v verskih krogih prakticirali skrivni odnos do Boga, ki so ga kasneje v krščanstvu namestili izven človeka. S tem je postal Stvarnik velika skrivnost, ki so jo čuvali, ki so pač sebe smatrali za čuvarje-avtoritete v teološkem kraljestvu. Posledica tega je bila, da se je človeški razum zaman trudil, da bi se približal in razkril to skrivnost.

    Kajti razum kot tak ni bil ustvarjen za to, da bi služil temu namenu, saj je del človekove osebnosti, kateri izhaja in je podrejen temu našemu minljivemu svetu. Zakaj takega razum nima te opremljenosti ali ključa, da bi lahko odklenil skrivnost časa in prostora, da bi lahko zaznal večnost. Sam sebe lahko manifestira le v lastnem področju bivanja. Vse, kar pa je izven njega, mu ostaja skrivnostno-prikrito.

    Toda ljudje vseeno govorijo o večnosti. Veliko jih je, ki verujejo v Boga in močno hrepenijo za tem, da bi Boga nekega dne spoznali. Zanimivo. Le od kod prihaja ta vera in to hrepenenje? Od znotraj ali od zunaj? Tudi ateisti, ki zanikajo vero in večnost ter posmrtno življenje, se v svojem zanikanju borijo proti.

    Odgovor vendarle najdemo v sami Stvarnikovi naravi, ki svoja stvarjenja pozna ( govorim iz lastne izkušnje, ko me je pred 23 leti poklical v duhu z mojim imenom! ) in hoče, da bi tudi mi Njega spoznali. Zato Stvarnik pošilja človeštvu, ki biva v temi, svoje sle-božanske poslance, ki nam pričajo o Izviru, iz katerega so prišli. Naša dolžnost in učenje je, da skozi te razvite duše po njih prepoznamo Njega.

    Kar koli že nam je ponujeno kot dobronamrna filozofija, lahko služi le temu, da ustvari most-stik-do Resnice. Na osnovi tega dotika, te povezave s Svetlobo duše, lahko potem naša duša v nadaljevanju sprejema Resnico, za katero pa je bila že vnaprej določena. Tako lahko doseže vse.

    Grki so se zavedali, da nevidno in neznano vodi znano in v to usmerja svoje sile. Zato je bila prepričanost v obstj božanskega sveta samoumevni del njihovega življenja. Te sile in določene moči so razvrstili v sistem bogov in polbogov, o čemur nam nazorno pripoveduje mitologija. Vendar pa so žal že ustvarili tudi podobo še nepoznanega Boga, samoustvarjenega Boga!

    Vprašanje izvora našega obstoja je vedno sočasno vprašanje po vzroku vse bit, po Bogu. To so vprašanja, ki so tako stara kot človeštvo samo. Kdor je misleči ne more mimo njih. Vprašanje o Bogu je vedno burkalo srca ljudi. Živa vera v Boga je vedno spadala k človeku, kakorkoli je že bila izražena. Z vso gotovostjo lahko trdimo, da je vera v Boga do dna duše človeška in človekovo življenje lahko določa ter ga osmišlja. Če postane vera živa, da človeku moč. ki ga dvigne nad sebe samega in ga privede do njegove prave indentitete. Tako se človek odreši lastne suhote, praznine in nesmisla življenja.

    Znanost izvira iz univerzalnega vedenja ( Univerzum - Univerza ). Za časa renesanse je bila Univerza prvotno ustanova, kjer naj bi študirali, učili in posredovali idejo o enosti vesolja. Tako je bilo v njeni osnovi. V nadaljevanju dogodkov pa se je kmalu pokazalo, da se je moralo univerzalno vedenje upogniti pod pritiskom takratne cerkvene dogme. In tako se je to vedenje postopoma transformiralo v " znanost ", da je tako ideja univerzalnega vedenja doživela mnogo nasilja, kar nam priča zgodovina dogodkov prejšnih časov. Tako se je končno povsem izgubila. Tako je bilo prvotnemu vedenju, ki se je je napajalo iz miselne točke Boga, odvzeta tudi močna religiozna komponenta. To pa je imelo skoraj katastrofično posledico, saj je bila poslej osnova znanosti čisto materialistično znanje. Zaradi tega so mnogi doživljali veliko olajšanje, po drugi plati pa je to imelo negativne nesrečne posledice vse do današnjega dne. In to mi danes doživljamo čisto konkretno, ko govorimo in na lastni koži občutimo stanje, ki se imenuje brezvestnost! Današnja znanost se bo morala poduhoviti v svojem nadaljnem razvoju, kar pa upajmo da se bo zgodilo.

    Obstajata dva sveta. Oba obstajata eden poleg drugega. Razlika med enim in drugim le v tem, da se drugi božanski svet manifestira sam iz sebe, medtem ko mora naš rezervni-padli svet dobivati svojo moč stvarjenja od božanskega univerzuma, da bi lahko obstajal. Oba sveta imata lastne zakone. Oba proizvajata svojo lastno pot. Božanski svet obstaja kot vserazšežno vesolje, naš zablodli in luciferski univerzum pa kot na sebe prisesano vesolje. Božanski izvaja in izpolnuje božanski zakon ljubezni (" moje kraljestvo ni od tega sveta." ), ki napolnuje vse življenje, drugi pa pozna le ljubezen do lastnega ega-imeti-posedovati-ne oddati in si na vso moč prizadeva obdržati vse zase. Prav zaradi tega je človek neprestano v precepu življenja. Princip, ki išče osrednjo točko, si tako skozi mnoge inkarnacije na vso moč prizadeva obdržati vse zase, princip, ki pa se širi, pa deli svojo ljubezen z vsemi, ki jo potrebujejo. Tako pridemo do spoznanja, da prvi vodi v smrt, drugi pa v večno življenje. To je resnica, ki so nam jo zapustili vsi veliki po duhu in njim vsa slava , in zahvala za to nepresegljivo duhovno dediščino, ki jo moramo negovati za nas ter za vse za nami.
    upam, da sem ti draga Tatjana vsaj malce odgovoril na tvojo itak pravilno pot življenja.
    lep pozdrav tebi od mirana.


    Molitev oproščanja - odrešenja - oprostiti Bogu - oprostiti sebi!

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne četrtek, 13. maj 2004 @ 17:54 CEST
    Dragi Miran,

    zelo lepo in jasno si dopolnil moj komentar in tvoj članek. Kdor hoče nekaj novega ustvariti, mora to zazreti, preden je to odkril. Pišeš o ključu za spoznavanje. Če bereš Einsteina in druge velike mateimatike in fizike so le-ti rekli: "Rešitev že imam, toda poti do nje ne vem". To je tako kot če planinec vidi vrh Triglava, samo še ne ve kako se bo nanj vzpel ali priplezal. Človek, ki se zazre v stvarstvo, v naravo, postaja do nje zaupljiv. V tem je tudi kulturno psihološko ozadje religij in njihov pomen za razvoj raznih kultur. Reglija je nastala prav zaradi svoje zazrtosti v skrivnosti. Človek je v svojem strmljenju kreativen, strmljenje pa je psihološki nastavek za ustvarjalnost. Prav vznik te ustvarjalnosti je v začudenju, v zamaknjenju, da človek zastrmi onkraj, v neodkrite možnosti. Vprašanje pa je kako daleč segajo možnosti takih srmljenj. V kaj človek začudeno strmi? Več milijard svetlobnih let smo oddaljeni, v drugi smeri pa se je stvarstvo razkrojilo na drobne delce, ki jih ne moremo v matematičnih simbolih izraziti, ob tem pa se nam odpira temeljno vprašanje kaj je sploh bitje. Tu pa trčimo v strmljenja polno učeno nevednost. Kaj je bitje, kaj je materia in kaj je duh. O tem sem odposlala na pozitivke članek "Kaj je duša?", zato bomo o tem prihodnjič razpravljali.
    Lep pozdrav tebi Miran od
    Tatjane


    Molitev oproščanja - odrešenja - oprostiti Bogu - oprostiti sebi!

    Prispeval/a: titanic dne četrtek, 13. maj 2004 @ 22:39 CEST
    Pozdravljena Miran in Tatjana!
    Čeprav je težka tema, želim dodati svoje razmišljanje, ki pa še daleč ni tako strokovno podkovano kot je vajino. Velikokrat sem se spraševala, kaj to res pomeni, da nekomu nekaj oprostiš. Mislila sem, da mogoče nisem več jezna nanj, da se ravnodušna, ampak… bo že dobil svoje, kar naj. Tudi glede sebe in ljubezni do sebe nisem imele izdelanega tako natančnega stališča, kot je v članku in vajinih komentarjih prikazano. Vem pa, da je to tisto, kar sem čutila.
    Bogu oprostiti, da to pomeni, da se sprejmemo z vsemi svojimi napakami, pomanjkljivostmi in hibami – točno, ja to pomeni, da nas je on »ustvaril« po svoji podobi in, da nas je želel take kakršne smo s svojo nalogo, ki je samo naša in jo moramo opraviti. Ne smemo se primerjati in želeti vedno nekaj drugega kar imamo in kar smo. Mi je že bolj jasno. Po domače: ljubiti se moramo, sebe najprej, potem pa bližnjega kakor samega sebe. Če ljubimo bližnjega in ne delamo razlik glede spola, narodnosti, telesne lepote itd. ljubimo Boga. Ljubezen je tista, ki podre vse ovire, ki uniči vse nepravilnosti in zgladi vse kar ni po »naši volji«. Ko imamo ljubezen do sebe ali v sebi, je tudi naša volja enaka kot božja volja. Vse je eno in se ne deli in loči. Kot zaupati svojemu notranjemu glasu, pomeni zaupati Bogu, da bo že prav, da nas vodi in pripravi vse na poti, da se bomo končno lotili svoje naloge, zaradi katere smo prišli sem na Zemljo.
    Oprostiti sebi, ki smo nekaj narobe naredili, saj smo bili nevedni. Do tu gre, naprej ne. Ko enkrat imamo to znanje, ne moremo več nazaj v nevednost. Ne moremo še naprej delati napak in neodgovorno živeti in si lepo oprostiti. To ni isto. Oprostimo lahko sebi za napake, ki so bile narejene v preteklosti, v nevednosti in se truditi za bolj kvalitetnejše življenje po naravnih zakonih, po božjih zakonih – od sedaj naprej.
    Oprostiti drugim, če nas žalijo, ponižujejo in ne delajo tako kot bi »mi želeli«. Lepo napisano, da so nam druga bitja darilo od Boga. To se je treba stalno zavedati, pa smo lahko hvaležni, saj spremenimo pogled in vidimo z drugega zornega kota – iz kota ljubezni in božjega miru. Ne samo da gledamo, ampak tudi drugi nas vidijo drugačne, lepše, prijetnejše in sprejemljivejše. Imeli nas bodo bolj radi, saj s tem, ko jim kažemo svojo ljubezen in sprejemanje, prehaja del te ljubezni na njih in v njih. Sovraštvo do nas bo izginilo in tako se bo tudi druga oseba, ki je ob nas, spremenila. Pa morda samo do nas, pa je že nekaj.
    Edino na ta način, na način izkazovanja ljubezni do drugih, lahko druge spremenimo, ko si jih tako želimo krojiti po svojih merili. Pa bomo potem zadovoljni? Ne.
    Pozdrav obema titanic


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,62 seconds