NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

nedelja 21-apr
  • Moja elektrarna by ENERTEC pokal Slovenije v akvatlonu 2024

  • sreda 24-apr
  • Zoh Amba »Bhakti«

  • četrtek 25-apr
  • Tadej Toš: ABRAhmm

  • petek 26-apr
  • VegaFriday v Mariboru

  • sobota 27-apr
  • Začetek sezone na parkovni modelni železnici

  • torek 30-apr
  • Aktualno iz Špricerkres v Malečniku, Parni Valjar / DJ's Brata Fluher

  • nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

  • torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Zgodba o energiji, imenovani reiki (2/3)   
    sobota, 27. marec 2004 @ 06:22 CET
    Uporabnik: edmond c.

    * Zgodbe iz sebe

    Pomanjkanje razumevanja in iluzije

    Predstave o Reikiju spodaj so dejanske in resnične in pripadajo ljudem, katere sem imel priložnost spoznati na internetu in osebno v 8+ letih poučevanja in uporabe Reikija.

    Energija Reiki je, po mojem osebnem mnenju in izkušnjah sama po sebi absolutno pozitivna stvar, le naše projekcije nanjo in o njej niso... Ob branju komentarjev spodaj imejte prosim v mislih, da so to le moje izkušnje in pogledi na obravnavano tematiko, in kot taki so ali pa niso pravilni...

    Komentarje sem napisal z enim samim namenom: demistifikacija reikija.
    Na trenutke so komentarji nekako ostri in sarkastični, pa tudi duhoviti. Upam, da vam bodo te misli približale energijo, imenovano reiki in da jo boste pričeli uporabljati tudi v svojem življenju in družini.

    Vsekakor vas vabim, da napisano postavite na precizno tehtnico uma in srca in sami zaključite kaj je res in kaj ni…na podlagi svojih lastnih izkušenj.




    - Za učenje in izvajanje Reikija moraš biti nekaj posebnega.

    Moje mnenje je, da je potrebno biti nekaj posebnega za pridobitev službe v NASI in za potovanje na Mars, ali kaj podobnega. Za izvajanje in učenje Reikija pa je potrebno bili edinole živ.


    - Iniciacije v Reiki uničujejo slabo karmo.

    Ne, to ni mogoče. Reiki iniciacija se izvede na eteričnem nivoju. Naša nesreča in nezadovoljstvo/zadovoljstvo (čemur ponavadi rečemo karma) oz. vzroki pa se skrivajo precej višje/globlje - v našem abstraktnem miselnem telesu, v ahankari.

    In tudi če bi se Reiki iniciacija izvedla na mentalnem nivoju, bi uničenje karme še vedno bilo nemogoče. Nihče nam namreč ne more odvzeti naših lastnih iluzij, občutkov osamljenosti in ločenosti - nihče razen nas samih.

    Sploh pa, energija imenovana Reiki je že prisotna v nas samih, iniciacija nam omogoči le kontrolirano uporabo te energije. Pretok Reikija nikakor ne more doseči ahankaro direktno, to enostavno ni mogoče.

    V bistvu je vse kar Reiki počene le to, da s svojo prisotnostjo izrine na površje potlačene emocije ter razne miselne komplekse. To pa je tudi vse. Vzroki za nesrečo/srečo ostanejo ob uporabi varno skriti globoko v naši podzavesti...razen. če smo pripravljeni se soočati z njimi, seveda...


    - Reiki mojster/ica lahko postane le oseba, ki se bo popolnoma posvetila poučevanju Reikija.

    Vsak je dovolj dober za tretjo in četrto stopnjo Reikija. Prav vsak.
    Prosim vas, kaj počnete v vašem življenju je v popolnosti odvisno od vas samih - z ali brez mojstrske stopnje Reikija.


    - Za prejeto iniciacijo v Reiki ali seanso zdravljenje je nujno potrebno plačati.

    Verjamem, da je tak pristop najresnejši problem v svetu (poslu?) Reikija danes. Ne le, da povečuje zmedenost ljudi (in te iste ljudi in njihovo naivnost tudi s pridom izkorišča) ampak tudi jasno kaže na resnično stanje zavesti Velikih mojstrov/ic Reikija, ki tak pristop zagovarjajo.

    To je žalostno.

    Reiki praktikantu prinaša (pod pogojem seveda, da je ta pripravljen napredovati) harmonijo, ljubezen, nežnost, smeh - kvalitete torej, ki so nam vsem skupne in sestavljajo našo najglobljo naravo.

    Je za manifestacijo naše prave narave potrebno plačevati?


    - Jezus in Lord Buddha sta pri svojih zdravljenih uporabljala Reiki.

    Ne bi rekel. Jezus je oživljal mrtve, ozdravil slepe in invalide. Reiki seveda ne seže tako globoko, niti približno ne.

    Prebral sem veliko Budističnih tekstov in v njih nisem zasledil niti enega primera o zdravljenju ljudi. Čudež, ki ga je prinesel človeštvu Lord Buddha je Pot razsvetljenja, ne pa način, kako malce stimulirati eterično telo.

    Koncept, po katerem je Reiki povezan s Jezusom in Buddho je, po mojem mnenju, zrasel na umskem vrtu tistih, ki so v tem videli izjemno priložnost za visok zaslužek.

    Saj veste, kdo bi se branil plačati ogromno denarja za metodo zdravljenja, katero naj bi uporabljala dva duhovna velikana.


    - Pomembno je, kateri Reiki mojster ti da iniciacijo.

    To je res...vendar le, če verjamete, da je vaše življenje odvisno od drugih in želite zanikati svojo svobodno voljo.

    Nekateri mojstri/ce so pač boljši "kanali" in njihove iniciacije so navidez "močnejše" od drugih, vendar je na koncu koncev le od vas odvisno, kaj boste "naredili in potegnili" iz posamezne iniciacije.

    Le tisti, ki radi negirajo svoje lastne potenciale, se ujamejo v to past imenovano "skrivanje za drugimi"...


    - Linija Reiki mojstrov je tudi zelo pomembna.

    Spet, temu je tako le, če verjamete, da je vaše življenje odvisno od drugih (v tem primeru od prejšnjih Reiki mojstrov). In seveda, če je vaš cilj služenje denarja. Saj veste: pomembna linija pomeni višje cene tečajev...

    Take in drugačne zunanje stvari na pretok reikija sploh ne vplivajo. Odprtost in srčnost je tisto, kar res pomaga pri zdravljenju z reikijem, ne pa statusni simbol v reiki biznisu...uuppsss...svetu.


    - Človek mora paziti, kje izvaja Reiki.

    Reiki se lahko prakticira kjerkoli, ne glede na okolico. Take so moje izkušnje.

    Drugače povedano: za uporabo Reikija ste lahko oblečeni kakorkoli želite, brez prižganih sveč in brez angelske glasbe v ozadju. Reiki deluje enako v vseh življenjskih okoliščinah.

    Reiki ni neka super sveta stvar ampak povsem naravna in preprosta metoda kontroliranega pretoka energije.

    To seveda ne pomeni, da reikis/ka ne sme delati cirkusa okoli reiki prakse. Moja poanta je le, da glede izvajanja reikija ni potrebno komplicirati.


    - Simboli Reikija morajo ostati skriti pred očmi javnosti.

    Joj, joj!

    Cel svet se odpira, stare in morbidne forme propadajo in nove, sveže ideje se porajajo iz dneva v dan, vso človeštvo prosjači za razumevanjem in harmonijo.......nekateri pa še vedno živijo v prepričanju, da je nežnost, harmonijo in svežino, ki jo v sebi nosijo Reiki simboli, potrebno skrivati in zakleniti v male in nepomembne ego svetove. Človeška naivnost res ne pozna konca...


    - Reiki simboli so tako sveti, da jih lahko vidi le majhno število izbrancev.

    Hmm. Po internetu lahko brez problema vidite Reiki simbole mnogih stilov, je tako?

    No, to lahko pomeni le dvoje:
    a) da niste eden izmed izbrancev
    b) koncept, o katerem teče beseda je popolnoma brezpredmeten

    Torej?


    - Reiki simboli bodo izgubili svojo moč, če bodo javno objavljeni.

    Moje skromno mnenje je, da to misel zagovarjajo tisti, ki so za Reiki plačali bajne vsote denarja.
    Le zakaj neki bi človek sicer verjel, da je treba simbole (ali kar koli drugega) skrivati?


    - Uporabnik mora Reiki simbole aktivirati s svojo voljo.

    Reiki teče ne glede na to kaj počnemo z našimi telesi, pozornostjo ter voljo (pod pogojem seveda, da smo inicirani v reiki. V redkih primerih pa tudi to ni potrebno).

    Energija imenovana Reiki je tako ali tako že prisotna v vsakem živem bitju, zakaj bi jo bilo potrebno aktivirati?

    Hmm.
    Je pizzo potrebno aktivirati, da se lahko najemo do sitega? Pizza že ima v sebi hranilne snovi. Isto je z reiki simboli.


    - Reiki je zelo učinkovit in način zdravljenja.

    Na žalost je tako razmišljanje kar pogosto. In zmotno, seveda. Poznam Reiki in Karuna Reiki® mojstre, ki so v to verjeli. Kar nekaj jih Reiki ne uporablja več in eden je celo spet zašel na stara pota bežanja od problemov v pitje alkohola (toliko o vsemogočem Reikiju).

    Ne, Reiki ni kdove kako močna tehnika zdravljenja. Je le energija in kot vsaka druga energija se pokorava naši svobodni volji. Prav zato lahko vsak učinke Reikija celo zanika. Z drugimi besedami, oseba mora biti odprta in pripravljena napredovati, če hoče da ji Reiki res pomaga. Nujno potrebno je zavestno sodelovanje. Brez tega postane reiki praksa še ena od rutin v našem življenju...


    - Simbole Reikija je nujno potrebno uporabljati ob vsaki uporabi Reikija.

    No, iz mojega vidika je to le pol resnice. Res je, v začetnih fazah uporabe Reikija je dobro, da si reikist/ka pomaga s simboli Reikija, po večletni vsakodnevni uporabi pa se simboli Reikija preprosto porazgubijo, raztopijo v energijskem polju imenovanem Reiki.

    Simboli Reikija so tako le pripomočki, orodje v rokah reikista/ke, ki ga uporablja dokler pač tako orodje potrebuje...
    Sam simbolov skorajda ne uporabljam več.


    - Reiki je Bog.

    Ne, Reiki ni Bog. Je le energija, kakor elektrika, sončna svetloba itd... Če bi Reiki res bil Bog, potem ne bi bilo toliko nasprotij v svetu (biznisu) Reikija danes, in bi bili vsi uporabniki Reikija popolnoma srečni ter vsemogočni, nesmrtni (kakor je Bog, če verjamete vanj, seveda).

    Temu seveda ni tako, še zdaleč ne (vsaj kar se mene tiče, no). :)


    - Reiki je Vsemogoč.

    Ne bo držalo, po mojem mnenju.

    Če bi bil, bi bilo v Reiki biznisu danes povsem drugače. Ne bi bilo zavisti, konkurenčnosti, niti blagovnih znamk reikija. Reikisti bi bili bolj odprti, ljubeznivejši in na splošno boljši.

    Reiki pomaga le toliko, kolikor smo pač sami pripravljen napredovati. Napredek je odvisen od uporabnika/ce.

    Reiki je le prana, chi, ki, pneuma, ionizirano polje, bioenergija - mnogo imen za eno in isto energijo, mnogo različnih načinov uporabe te iste energije.


    Primer, ki ga bom sedaj navedel je sicer resničen, ni pa pomembno kdo to je in ali ne moški ali ženska.

    Konkretni, realni primer:
    Poznam Reiki/Karuna Reiki© mojstra/ico ki je tako "močan/a" (njegovo/njeno energijsko polje je dobesedno nabito z Reikijem), da je v njegovi/njeni družbi kar malce toplo............

    ..........kljub temu pa ima popolnoma razsuto življenje, par nezakonskih otrok, za katere ne more skrbeti ker pije, pije pa zato, ker je njegova/njena duša dvojčica na planetu Venera (govorimo o resnični neprizemljenosti), denarja nima, ker se noče soočati s problemi itd...

    Očitno reiki ni tako vsemogoč, kot bi radi verjeli.


    - Reiki ima svojo lastno in neodvisno inteligenco.

    Žal mi je, ampak to ni popolnoma res (ko bi vsaj bilo!).

    Sicer drži, da ima Reiki določene lastnosti in da teče po poteh in na načine, ki so lahko predvidljivi (recimo, vedno teče tja, kjer primanjkuje energije, harmonije), to pa je tudi vse.

    Zato je dobro biti malce pazljiv pri uporabi Reikija za odprte rane ter takoj po kirurških posegih. Reiki bo namreč slepo skušal poravnati nivo energije v prizadetem delu telesa, kar pa vsekakor ni ne vem kako inteligentno, sploh če so v vaši glavi (ali v dlesni, v mojem primeru) ostali šivi.........katere bo dobri doktor precej težje odstranil, saj bo Reiki pač pomagal tkivu, da se hitreje zaceli.


    - Reiki je zelo neučinkovit sistem zdravljenja.

    Ne. Pravzaprav je lahko zelo učinkovit, pod pogojem, da je oseba zares pripravljena napredovati (ne pa se izgubljati v nepomembnih stranskih energijskih učinkih), in soočati se s svojimi negativnostmi.

    Po drugi strani je pa tudi res, da je Reiki zelo zelo mehka, nežna ter nevsiljiva energija, primerljiva z ljubeznijo. Za resničen napredek je potreben čas, po mojih izkušnjah bo nekaj mesecev zadostovalo za večino ljudi, da opazijo napredek v svojem življenju.

    Reiki ne vpliva direktno na, recimo, preseganje mentalnih vzorcev obnašanja ampak le polni naše energijsko telo. Zato je pri tej tehniki zdravljenja zelo pomembno uporabnikovo sodelovanje, odprtost in voljnost soočanja z negativnostmi - precej bolj, kot pa je to potrebno pri mentalnih tehnikah...


    - Reiki mojstre je potrebno oboževati.

    Reiki mojster ni vreden oboževanja (vsaj jaz nisem, no). Enostavno zato, ker mojstrska stopnja ne prinaša ničesar posebnega in vzvišenega.

    Bi oboževali svojega poštarja?

    Obstajajo pa nekatera človeška bitja, ki so dosegla nedojemljivo visoka stanja zavesti: Ramana Maharshi in Mahavatar Babaji, na primer. Njih bi se sicer splačalo oboževati, vendar sami tega ne dopustijo. Le zakaj neki?


    - Služenje denarja z Reiki tečaji je nemoralno.

    Ne, sploh ne. Po moje mnenju je v današnjem Reiki biznisu narobe le to, da "Veliki" Reiki mojstri računajo mastne denarje za Reiki sam, za energijo, kar je iz mojega vidika isto, kot da bi recimo potapljači morali plačevati za zrak, ki ga pod vodo dihamo...


    v nadaljevanju:
    3. del: Reikisti/ke vseh dežel, združimo se!

    Zgodba o energiji, imenovani reiki (1/3)

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Reikisti/ke vseh dežel,...
  • Zgodba o energiji, imen...
  • Več od avtorja edmond c.
  • Več s področja * Zgodbe iz sebe

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Trackback

    Trackback URL for this entry: http://www.pozitivke.net/trackback.php/20040324112236244

    Here's what others have to say about 'Zgodba o energiji, imenovani reiki (2/3)':

    Shore Communications: Personal Knowledge Management Empowers Today's User-Publishers from on the fly with
    that individuals in collaborative environments are using today's highly flexible and affordable [read more]
    Tracked on četrtek, 31. avgust 2006 @ 21:18 CEST

    Barbosa, Varejao Help Brazil Beat Qatar from Suns and Anderson
    and Anderson Varejao of the Cleveland Cavaliers, played 16 minutes each in the opening half and helped Brazil control the play [read more]
    Tracked on ponedeljek, 4. september 2006 @ 16:54 CEST

    drunk orgy
    drunk passed out women drunk chick pics drunk sluts [read more]
    Tracked on sreda, 6. september 2006 @ 19:56 CEST

    Zgodba o energiji, imenovani reiki (2/3) | 12 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Zgodba o energiji, imenovani reiki (2/3)

    Prispeval/a: Anonymous dne nedelja, 28. marec 2004 @ 13:44 CEST
    Energija je ena sama in ni bitja, ki jo ne bi uporabljalo (manj ali več). Različni ljudje za zdravljenje uporabljajo različne metode in če se imenujejo reikist, jogi, mojster, zdravilec... igrajo igrice ega. Jezus je vedno rekel:\"Tvoja vera te je ozdravila\". Hvaljen bodi Jezus na veke vekov. Ni poti mimo njega.


    Zgodba o energiji, imenovani reiki (2/3)

    Prispeval/a: stojči dne nedelja, 28. marec 2004 @ 14:31 CEST
    Kakor bi nekateri radi ločili reiki od Jezusa,
    je dejstvo, da je bil sam ustanovitelj reikija Jezusov duhovnik
    in da vsi mojstri delujejo iz Jezusove brezmejne ljubezni. :)

    ---
    stojči


    Zgodba o energiji, imenovani reiki (2/3)

    Prispeval/a: edmond c. dne nedelja, 28. marec 2004 @ 23:00 CEST
    Ja, zaupanje in vera je zelo pomembna pri napredku v osebnem/poslovnem in tudi duhovnem življenju.

    :)

    lp

    e.

    ---
    Pomoč pri doseganju osebnih in poslovnih uspehov:
    http://www.uspehi.com


    Zgodba o energiji, imenovani reiki (2/3)

    Prispeval/a: edmond c. dne nedelja, 28. marec 2004 @ 23:08 CEST
    Stojči,
    lepo povedano.

    Vsekakor bi pa zlo rad srečal reikista/ko, ki bi zdravil/a druge, kot je to počel Jezus.
    Kljub velikim besedam vele-reiki-mojstrov, ga ni recimo reiki junaka, ki bi komu povrnil vid ali celo življenje...

    In pa, pisni dokazi kažejo, da Mikao Usui nikoli ni zapustil Japonske in da je bil izključno Buddhist.

    (zdaj se tako iz glave ne spominjam vira, sorry, obstaja pa organizacija na Japonskem, ki svetu nudi dokaze o resničnem življenju Usuia... če te zanima, se bom potrudil in izbrskal tale vir...)

    No, kakorkoli že, Ljubezen je res najpomombnejša.
    Reiki gor ali dol.

    lp

    e.


    ---
    Pomoč pri doseganju osebnih in poslovnih uspehov:
    http://www.uspehi.com


    Zgodba o energiji, imenovani reiki (2/3)

    Prispeval/a: Anonymous dne torek, 30. marec 2004 @ 12:36 CEST
    dragi Edmond,
    pritegnil me je tvoj res objektivni in samokritičen članek o reiki energiji. Takega članka od nekoga, ki se sam poslužuje te metode do sedaj v mojem življenju še nisem, ne prečital , a še manj, da bi srečal izvajalca reiki metode, ki bi na vso stvar gledal tako realno. Čestitam za pogum in poštenje. S tem, kar si obelodanil si se zameril premnogim \" mojstrom .\" Jezus Kristus vsekakor ni zdravil z reiki metodo, Bogu - Kristusu res ni bila potrebna nobena metoda. To sem zapisal zato, ker so mi pred leti moji znanci in znanke kar naprej poskušali vcepiti v mojo glavo.
    No to obdobje reiki \"eona\" je že zdavnaj mimo. Tako, da danes iniciacije dobiš že skoraj zastonj v primerjavi z preteklimi leti, ko so bila tako drage da so si nekateri \" mojstri \" iz tujine in pri nas ustvarili pravo premoženje. Ja duhovne tranzicije je konec in s tem tudi oderuhov, tujih, kot naših, katere so nekateri kovali v nebesa. Danes je tovrstna ponudba že presegla povpraševanje in to seveda velja za vse, ne samo za reiki. Obdržali se bodo le tisti, ki so resnični in fer, vse ostalo pa zapada v bedo in v različne sumljive praktike.
    Za ozdravitev moramo vedno kot prvo prositi Boga, da nam pomaga. Človek sam je prešibak. Ko to storimo smo resnični kanal za sebe in za druge. Zavedati se moramo da je satan mogočen, toda da je Bog vsemogočen. Če se ovijemo v misel, da je Bog najboljši zdravnik, če mu zaupamo in verjamemo, da božanska moč pomaga in zdravi smo rešeni.

    Vsaka bolezen izvira iz zla, je zlo in se jo da odpraviti samo z dobrim v nas samih. Pri tem ne spreglejmo ( kar je zelo pogost pojav tudi v današnjih duhovnih gibanjih ), da na svetu ne obstaja samo vir dobre, božanske moči, obstaja tudi zla ( dve sili, dva sveta ), satanova moč. Tudi to moč lahko vsak sprejema, včasih zavestno, večinoma pa ne da bi se tega zavedal. In od tu dobimo odgovor ( govorim iz lastne vsakdanje prakse ) od kod izvira bolezen, kaj bolezen je in kako jo lahko odstranimo. Kdo nam lahko pove od kod izvira rak, multipla skleroza in druge neozdravljive bolezni?, nihče.
    Znebimo se jih lahko samo z božansko močjo in pomočjo.
    Vse ozdravitve se izvršijo po duhovni poti. To ni moč pojasniti z umom. Če smo čist kanal nam Bog pošilja te moči. Oddaja jo zmeraj in na vse konce. Mi smo prejemniki, pod pogojem, da se naravnamo na sprejem te vsemogočne zdravilne energije.
    Predpogoj pa je , da človek zaprosi , da mu Bog pomaga. To je nujen predpogoj za zdravilni tok Boga!
    vse dobro Edmond od Mirana.


    Zgodba o energiji, imenovani reiki (2/3)

    Prispeval/a: Anonymous dne torek, 30. marec 2004 @ 12:39 CEST
    dragi Edmond,
    pritegnil me je tvoj res objektivni in samokritičen članek o reiki energiji. Takega članka od nekoga, ki se sam poslužuje te metode do sedaj v mojem življenju še nisem, ne prečital , a še manj, da bi srečal izvajalca reiki metode, ki bi na vso stvar gledal tako realno. Čestitam za pogum in poštenje. S tem, kar si obelodanil si se zameril premnogim \" mojstrom .\" Jezus Kristus vsekakor ni zdravil z reiki metodo, Bogu - Kristusu res ni bila potrebna nobena metoda. To sem zapisal zato, ker so mi pred leti moji znanci in znanke kar naprej poskušali vcepiti v mojo glavo.
    No to obdobje reiki \"eona\" je že zdavnaj mimo. Tako, da danes iniciacije dobiš že skoraj zastonj v primerjavi z preteklimi leti, ko so bila tako drage da so si nekateri \" mojstri \" iz tujine in pri nas ustvarili pravo premoženje. Ja duhovne tranzicije je konec in s tem tudi oderuhov, tujih, kot naših, katere so nekateri kovali v nebesa. Danes je tovrstna ponudba že presegla povpraševanje in to seveda velja za vse, ne samo za reiki. Obdržali se bodo le tisti, ki so resnični in fer, vse ostalo pa zapada v bedo in v različne sumljive praktike.
    Za ozdravitev moramo vedno kot prvo prositi Boga, da nam pomaga. Človek sam je prešibak. Ko to storimo smo resnični kanal za sebe in za druge. Zavedati se moramo da je satan mogočen, toda da je Bog vsemogočen. Če se ovijemo v misel, da je Bog najboljši zdravnik, če mu zaupamo in verjamemo, da božanska moč pomaga in zdravi smo rešeni.

    Vsaka bolezen izvira iz zla, je zlo in se jo da odpraviti samo z dobrim v nas samih. Pri tem ne spreglejmo ( kar je zelo pogost pojav tudi v današnjih duhovnih gibanjih ), da na svetu ne obstaja samo vir dobre, božanske moči, obstaja tudi zla ( dve sili, dva sveta ), satanova moč. Tudi to moč lahko vsak sprejema, včasih zavestno, večinoma pa ne da bi se tega zavedal. In od tu dobimo odgovor ( govorim iz lastne vsakdanje prakse ) od kod izvira bolezen, kaj bolezen je in kako jo lahko odstranimo. Kdo nam lahko pove od kod izvira rak, multipla skleroza in druge neozdravljive bolezni?, nihče.
    Znebimo se jih lahko samo z božansko močjo in pomočjo.
    Vse ozdravitve se izvršijo po duhovni poti. To ni moč pojasniti z umom. Če smo čist kanal nam Bog pošilja te moči. Oddaja jo zmeraj in na vse konce. Mi smo prejemniki, pod pogojem, da se naravnamo na sprejem te vsemogočne zdravilne energije.
    Predpogoj pa je , da človek zaprosi , da mu Bog pomaga. To je nujen predpogoj za zdravilni tok Boga!
    vse dobro Edmond od Mirana.


    Zgodba o energiji, imenovani reiki (2/3)

    Prispeval/a: Anonymous dne torek, 30. marec 2004 @ 20:44 CEST
    Pozdravljen Stojči!. Tvoje vrstice prebiram že kar nekaj časa, nekatere si tudi kopiram (saj veš-ponavljanje branja za utrjevanje spomina). Glede reikia imaš popolnoma prav v vseh odgovorih na vprašanja. Hm, zanimivo je, kako ljdje radi mistificiramo stvari predvsem zato, da iz te mistifikacije vlečemo lastno korist. Enako bi lahko rekli, če bi nam kdo zaračunaval vdihani zrak. Ne rečem, da nisem pripravljen plačati dejanskih stroškov, ki jih nekdo ima s poučevanjem (prostor,učila in podobno) a da bi plačeval umetno mistiko-ne hvala. Sam imam III. stopnjo a zato nisem nič večji od drugih temveč ljudem dopovedujem, da smo v bistvu vsi reikisti, pa tudi druge vrste zdravilci, bioenergetiki in podobno, le prebuditi moramo to v sebi. Koliko pa smo pripravljeni biti vstrajni pri tem prebujanju, pa je seveda že druga zgodba.
    Lepo se imej - Silvo


    Zgodba o energiji, imenovani reiki (2/3)

    Prispeval/a: Anonymous dne sreda, 31. marec 2004 @ 14:36 CEST
    Miran,
    hvala za tvoj komentar in misli.

    Ja, bi se kar strinjal s tabo glede Kristusa, ja. Prav smešno se mi zdi, da bi tak duhovni velikan uporabljal neko ubogo eterično energijo (prano/ki/pneumo/chi/reiki/bioenergijo) za zdravljenje...
    Nekaj podobnega bi bilo, če bi mi na potovanja po svetu hodili peš namesto z avioni... Moje mišljenje, lohk se motm.

    Ja, veliki reiki \"mojstri\" ne marajo demistifikacije reikija, ker to seveda pomeni manjši zaslužek zanje...in prevzemanje odgovornosti zase, namesto prevračanje le-te na reiki...

    Ja, Bog je tisti ki vse izvaja (tusi skozi nas same). Blagor tistim, ki se tega zavedajo non-stop...
    In vso srečo in uspeh nam, ki se tega še vedno učimo...

    e.



    Zgodba o energiji, imenovani reiki (2/3)

    Prispeval/a: Anonymous dne sreda, 31. marec 2004 @ 14:43 CEST
    Silvo pravi:
    ...Hm, zanimivo je, kako ljdje radi mistificiramo stvari predvsem zato, da iz te mistifikacije vlečemo lastno korist....

    Živjo Silvo,
    ja se strinjam s tem.

    Ampak, tle je še ena druga komponenta zraven, bolj pomembna in težje spregledljiva (težje jo prepoznamo):

    neznanje in nerazumevanje.

    Menim, da v samem bistvu nihče od velikih mojstrov reikija (onih, ki so pri nas in drugje z reikijem orng obogateli), niso slabi ljudje.
    Po mojem mnenju jim le izkušenj z drugimi (učinkovitejšimi?) tehnikami manjka. In predvsem vpogleda v naravo prave, čiste in absolutne duhovne energije (kar reiki prav gotovo NI).


    e.


    Zgodba o energiji, imenovani reiki (2/3)

    Prispeval/a: stojči dne sreda, 31. marec 2004 @ 16:16 CEST
    Dragi Silvo,
    zdajle sem opazil tvoj komentar in odgovarjam nanj. :)

    Najprej naj se ti zahvalim, ker bereš moje pisanje in če najdeš v njem kaj koristnega zase.

    Nekje tu sem že zapisal, da imam prijatelja iz Švice, ki je popolnoma sam brez kakih ritualov in simbolov povsem intuitivno prišel do načina zdravljenja z rokami in danes že mnogi reikisti hodijo k njemu v učenje, sami so mu pa tudi priznali, da je najmočnejši od njih.

    Moje mnenje je, da energija s katero človek zdravi je enaka za vse, je večna energija mojstrov, je energija brezmejne ljubezni, energija sočustvovanja.

    Tisto, kar loči večjo uspešnost enega zdravitelja pred drugim, je v moči njegovega čustvovanja,
    v večji koncentraciji med samim zdravljenjem,
    oziroma usmerjanjem svojih miselnih energij.

    Bolj se zavedaš,
    da si samo božansko orodje transformacije notranjih energij, večja je možnost uspešnosti zdravljenja.

    Če pa med zdravljenjem misliš na kaj drugega,
    bo to zdravljenje gotovo manj uspešno.

    Torej sama koncentracija zdravitelja med zdravljenjem,
    je tista bistvena stvar vsakega zdravljenja in tu so seveda mojstri s svojim usmiljenjem neprekosljivi.

    Vendar pa nihče ne more biti uspešen, če ima pacient do zdravitelja negativen, ali nespoštljiv odnos.

    Kar se plačevanja tiče, je pa tako,
    ljudje morajo nekaj plačati,
    ker če ne plačajo nič,
    običajno takega zdravljenja niti ne cenijo
    in rezultat je neuspešnost in izguba časa obeh,
    zdravitelja in pacienta. :)

    Eto to je moje mnenje.

    Silvo, želim ti veliko zaupanja vase in veliko uspeha pri tvojem zdravljenju,
    prav tako edmondu in miranu. :)

    vsem lep pozdrav.



    ---
    stojči


    Zgodba o energiji, imenovani reiki (2/3)

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne četrtek, 1. april 2004 @ 11:34 CEST
    Draga Silvo in Stojči,
    tudi sam se seveda strinjam z mnenjem da niso vsi ,ki zdravijo z reiki ali katero drugo metodo slabi ali pokvarjeni ljudje. Mmnoge med njimi osebno poznam in so zelo pozitivno usmerjeni ter nadvse pošteni. Na drugi strani plati , pa kot vedno obstajajo oderuhu in močni egoi , ki bi za denar naredili res popolnoma vse kar premore njihova bolana domišljija. Seveda se strinjam da gre v bistvu za neznanje in s tem nepoznavanje negativnih in karmičnih posledic za dotičnega, ki se poda na tako pot. Kolikor mi je poznano se na takih seminarjih ne opozarja na nevarnosti klicanja \" vodnikov \", a s tem ko kličeš bitja, ki jih ne poznaš se spuščaš v vsemožne prevare onstranstva. Pri tem pa je žalostno kajko ti taki začetniki takoj pojasnijo, da so v stiku z \" mojstri \" To vidite je problematično. Vodniki niso nič drugega kot duše , ki so živele na zemlji in sedaj nimajo več fizičnega telesa. Eni so za časa življenja imeli duhovno znanje, nekateri pa skoraj nič. Nekateri so bili vodje malih skupin na zemlji, nekateri oa so tu nad nami čisto izgubljeni in se z veseljem pridružijo nevednemu tu na zemlji. In ta iskren in pošten jim v svoji začetniški gorečnosti, služi, ko jih pridno kliče. Tako tak neuk človek služi tem dušam in pri tem misli, da dobiva energijo od Boga.
    V začetku je za takega smrtnika vse bolje saj mu vodniki pomagajo, da tako za sebe pridobivajo energijo od človeka v telesu, kasneje pa ima ta , ki jim daje energijo na zemlji te nergije vedno manj, vendar tega ne opazi ker ni videc ali pa jasnoviden, da bi to lahko opzil. In tako poteka subtilna kraja energije. To seveda velja samo v primeru, da se povezuje s vodniki. Toliko za opozorilo vsem, da bodo v bodoče bolj previdni pri klicanju in povezovanju.
    Glede plačila: plačati se mora, drugače se ne ceni trud , ki je vložen v delo. Ne plača se božje delovanje , ampak čas, ki ga potratimo za človeka v težavah. Denar je sredstvo in dokler bo obstojal se ga bomo posluževali. Na tem svetu ni nič zastonj, razen Boga.
    Cena mora biti fer-dostopna vsakemu in vnaprej znana. Kdor tako postopa izkazuje lastno vradnoto in jasnost. Če pa kdo nima denarja mu moramo pomagati brez plačila. Najslabše pa je, ko nekateri delajo po principu:\" dajte kolikor želite.\" Tak človek s tem izkazuje lastno nejasnost in degradacijo sebe samega. Po drugi strani pa s takim načinom od ljudi lahko izvabiš mnogo več kot je realna cena. To nekateri s pridom izkoriščajo in se pri tem skrivajo za masko \" poštenega in pravega duhovnega \" človeka.
    vse dobro od Mirana.


    Zgodba o energiji, imenovani reiki (2/3)

    Prispeval/a: Anonymous dne petek, 2. april 2004 @ 23:56 CEST
    Zastonj ste prejeli, zastonj dajte.


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,57 seconds