Forum Menu 
Spisek forumov
Uporabniki
Najpopularnejši topici
 NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

torek 06-okt
  • Dan PR: Dan odnosov z javnostmi

  • sreda 07-okt
  • Prostor za pogovor: svetovanja za mlade

  • četrtek 08-okt
  • Tolkala od blizu

  • petek 09-okt
  • Stand up večer z Avtmigeci

  • sobota 10-okt
  • DUNJA ...to sem jaz!

  • nedelja 11-okt
  • Pissed

  • ponedeljek 12-okt
  • Šminka In Sekirca

  • torek 13-okt
  • Vladimir Kostadinović Iris Quintet Feat. Joe Locke

  • sreda 14-okt
  • Cellofest Ljubljana - koncert za violončelo Friedricha Gulde

  • četrtek 15-okt
  • Karierni sejem MojeDelo.com

  • petek 16-okt
  • Cellofest Ljubljana - 3-dnevna delavnica za mlade violončeliste iz vse Slovenije

  • sobota 17-okt
  • Ozaveščevalna akcija: “Resnica o tekstilu je res strašljiva!”

  • nedelja 18-okt
  • Planetarij

  • torek 20-okt
  • Nacionalni posvet Bodoče ujme, naša današnja skrb: Obnova narave in podnebno prilagajanje

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu




     Spisek forumov > Luštne stvari > Lepe misli, verzi, pesmi,... Nov topic Pošlji odgovor
     Tebi
     |  Verzija prirejena za tiskanje
    Gost: besame
     september 16 2012 20:23   



    Quote
    Gost: Tebi
     september 17 2012 11:55   



    Quote
    Gost: Tebi
     september 17 2012 12:10   



    Quote
    Gost: and
     september 17 2012 14:52   




    Quote
    Gost: ps:
     september 17 2012 15:08   




    Quote
    Gost: and (sorry)
     september 17 2012 17:42   




    fix: easy "prey" (not "pray"Wink


    Quote
    Gost: besame
     september 17 2012 20:09   



    Quote
    Gost: Tebi
     september 17 2012 20:49   


    Leonard Cohen, creator of the song, Hallelujah. He says: "I wanted to write something in the tradition of the hallelujah choruses but from a different point of view... It's the notion that there is no perfection ~ that this is a broken world and we live with broken hearts and broken lives but still that is no alibi for anything...

    http://www.youtube.com/watch?v=vIMOdVXAPJ0


    Quote
    Gost: Tebi
     september 17 2012 21:03   


    Quote by: Tebi

    Leonard Cohen, creator of the song, Hallelujah. He says: "I wanted to write something in the tradition of the hallelujah choruses but from a different point of view... It's the notion that there is no perfection ~ that this is a broken world and we live with broken hearts and broken lives but still that is no alibi for anything...

    http://www.youtube.com/watch?v=vIMOdVXAPJ0


    Quote
    Gost: Un...
     september 17 2012 22:59   



    Quote
    Gost: the hug
     september 17 2012 23:30   



    In search of heart and mind of words,
    the words that moved my heart and mind

    I found the heart and mid of beauty and anger,
    that asked for hug a "kiss" (I think)
    so she gets well again.

    She got hug and and "kiss" from "the One" -
    so she gets well and in Love again.

    The "prince" gave hug and kiss the "saved" her -
    saved her from - from anger - madness got the word:
    "I am now well again you may go,
    as you are not "The One"

    NOT the One ?
    And yet I cured her heart -
    as she is or better she can Love again.

    Absolute "contradiction"
    of the heart and mind and her frighten spirit.
    May I say so.

    That why I shall not listen to her
    *because I do love her* and -
    I feel she is lying to herself -
    as she is still a frightened little girl

    That only - and I repeat - because I do love her,
    and I want save her from herself,
    and let's honest,
    for myself (if) possible of course.
    So she can write me verses.

    As I asked NO more, and she may lie -
    as well.
    As long as I don't know.

    But in reality she is still afraid to trust to give -
    her heart to anyone for good - even to "the One"
    And she knows that I tell the truth,
    the "truth" the she knows is true.

    Is this is logic of the truth or my logic of wishful thinking ?


    Quote
    Gost: and yet
     september 18 2012 00:24   




    Quote
    Forum generiran v : 0,05 sekundah
    Nov topic Pošlji odgovor



     Časovni okvir je CEST. Ura je 12:25

    Običanji topici Običanji topici
    Zaklenjeni topici Zaklenjeni topici
    Prilepljeni topici Prilepljeni topici
    Novosti Novosti
    Prilepljeni topici W/ Novosti Prilepljeni topici W/ Novosti
    Zaklenjeni topici W/ Novosti Zaklenjeni topici W/ Novosti
    Dovoljen ogled postov od gostov 
    Gostje lahko dodajo poste 
    Omogočen celoten HTML 
    Cenzuriranje 




    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2026 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,58 seconds