NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

sobota 27-apr
  • Začetek sezone na parkovni modelni železnici

  • torek 30-apr
  • Aktualno iz Špricerkres v Malečniku, Parni Valjar / DJ's Brata Fluher

  • sreda 01-maj
  • Med naravo in kulturo

  • petek 03-maj
  • Človek in čas

  • nedelja 05-maj
  • Razstava Interspace

  • sreda 08-maj
  • Razširjeni vid

  • nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

  • torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Najbolj dolgočasne so nedelje   
    nedelja, 13. maj 2007 @ 13:54 CEST
    Uporabnik: Žafran

    Najbolj dolgočasne so nedelje!
    V sončno jutro prebudi me kos,
    v vece še zaspan oddrsam bos,
    dvignem desko ali tudi ne,
    če pomočim tla, ne briga me,
    da se le ostanek v školjko spelje.

    Zajtrki postajajo bojišče,
    ker spet zmanjkalo je eurokrema,
    pa zaloga žemelj spet pojema,
    masla pa je le še za kos kruha,
    in kje kava je, naj kdo jo skuha,
    pa copate naj mi kdo poišče!

    Kaj spet dereš se mi na ušesa,
    nehajta se brcati pod mizo...
    podoživljam kar naprej reprizo
    srečnega družinskega življenja,
    kjer vreščanje nikdar ne pojenja,
    da prav zlahka bi znorel od besa.

    Kje si moje sinje zatočišče,
    kje si moja ljubica presladka,
    kje je tvoja nežna koža gladka,
    kje zdaj tvoje prsi so dehteče,
    kje so tvoje ustnice drhteče -
    moja misel kar naprej jih išče!

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja Žafran
  • Več s področja * Poezija, pesmi in verzi

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Najbolj dolgočasne so nedelje | 23 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Najbolj dolgočasne so nedelje

    Prispeval/a: Salamander dne ponedeljek, 14. maj 2007 @ 10:42 CEST

    Pozdravljen, Žafran! Se mogoče midva poznava, ko toliko veš o meni in o moji družini? :)

    Tejle pesmi sem se pošteno nasmejal, kot že dolgo ne! Imaš pa res svojstven smisel za humor!

    Prav užival sem ob branju te tvoje pesmi! Hvala!


    lp Salamander
    ...


    Najbolj dolgočasne so nedelje

    Prispeval/a: danaja... dne ponedeljek, 14. maj 2007 @ 13:24 CEST

    Oh, Žefran, Žefran, tudi jaz sem se nasmejala. Prav tako sem si predstavljala, da je pri vas doma. S telesom si tam, živiš pa v oblakih, sanjaš o deklici, ki je dovolj pametna, da je dojela, da si kot nedozorelo dete, ki ne zmore nositi teže in odgovornosti vsakdanjega življenja.

    Iz nedelje bi moral narediti najlepši dan! Ti! Prav ti!
    Vstani, skuhaj kavo in nesi ženi zajtrk v posteljo, pripravi malico in odpelji svoje otroke na izlet, na piknik, vsi skupaj se znorite v igrah z žogo, spuščajte zmaje … ko bodo popadali v posteljo, pa povabi ženo v kino …

    Verjamem, da te daje bolečina, a če boš samo praskal po njej, ne bo nič bolje!
    Si moški ali ne?

    Priznam, da dvomim!

    Žefran, daj, vzemi se že v roke!
    Danaja


    Najbolj dolgočasne so nedelje

    Prispeval/a: Najdihojca dne ponedeljek, 14. maj 2007 @ 16:50 CEST
    Prav res si me v smeh spravil. Vse do zadnje kitice. Ne vem Žafran - najraje bi te zadavila :) Rečem tako, ker sem menila, da ti igrivost doma in radoživost otrok prinašata končno mir v srce. Vsaj v to smer se mi je zdelo, da pelje ta radoživa in igriva pesmica. Ti pa še vedno blodiš v temi iskanja svoje Sinjeoke ...

    Ne bi si upala niti sanjati, da nekdo, ki z menoj deli včeraj in danes, v najinem domu sanja in hrepeni po ... Pa kaj si nor! Groza!

    Žafran, ubogi tisti, ki jim lažeš. Ne vem, kaj naj ti rečem še sploh ...

    Videla sem sonce na vaši mizi v jedilnici. Slišala sem smeh in čebljanje tvojih otrok. Videla sem tvojo ljubko ženo ... Doživela sem idilo doma. Zadnja kitica je ... Prekleto Žafran! Kako si lahko tako krut?!

    Suada


    Najbolj dolgočasne so nedelje

    Prispeval/a: Aimee dne torek, 15. maj 2007 @ 09:43 CEST

    Res si mi čuden tič, Žafran. Po eni strani zabaven, inteligenten in čustven, po drugi pa takšenle bedak, mila jera in perverznež! Dvoličen si! V pesmi opišeš družinsko idilo, in namesto da bi uvidel, kakšno srečo imaš pravzaprav, si jo moraš kvariti s tistimi svojimi perverznimi sanjarijami o drugi, ki da jo tako zelo ljubiš.

    Daj, skuliraj se že! Tisti Sinjeoki pa vse čestitke, ker je imela toliko pameti v glavi in moči v srcu, da te je zapustila. Pametna punca! La kaj naj bi počela s takole šlapo, crko, nevrotikom in strahopetnežem! Seveda, rad bi, kajne, lepo udobno čičal na dveh stolčkih in užival na dveh "frontah", pa se je ta "kruta" usoda zarotila proti tebi in ti takole nesramno prekrižala načrte.
    Daj no daj, zdaj si pa res že presegel vse meje!

    Aimee



    Najbolj dolgočasne so nedelje

    Prispeval/a: Žalostni Gad dne torek, 15. maj 2007 @ 12:36 CEST
    Žafran, odlična pesem. Krasen profil »antijunaka«, ki zavrača lažno moralistično povprečje, tradicionalizem, malomeščansko udobje, ker hrepeni po nedosegljivem in presegajočem. Odlična simbolika.

    p.s.:

    Dobra poezija ni moraliziranje, ni idealiziranje, ni sajenje rožic, še manj kako iskanje dobrote in etične popolnosti, tudi ne iskanje božanskega v človeku. Poezija je predvsem izražanje občutij, – takšnih in drugačnih, je lahko izbruh bolečine ali užitka, obupa ali upanja, sovraštva ali ljubezni, naveličanosti ali strasti, zasanjanosti ali preračunljivosti. Dobra poezija se ne bo nikoli podvrgla diktatu spodobnosti, diktatu božjih zapovedi, imperativom pastoralne idile in proporcem estetike povprečja. Dobra poezija vedno izraža človeško patologijo in njegovo shizofreno, dvojno naravo. V nasprotnem primeru je lahko le sterilna šablona za šlagerje ali vaja v slogu plehkega leporečja.


    Najbolj dolgočasne so nedelje

    Prispeval/a: danaja... dne torek, 15. maj 2007 @ 14:31 CEST
    Pozdravljen, Žalostni gad!


    O, torej sem takrat uganila, kdo si!



    ***
    Pa saj veš, da pri Žefranovi pesmi ni simbolike in da tvoj »antijunak« rade volje dopušča, da se briše solzice z njegovega lica. Pa ni bilo robčkov, a zdaj je pa hudo?
    No, lepo da si se postavil moškemu v bran!


    Pa se zdi, da ne gre samo za to!




    Lepo te pozdravljam,
    Danaja





    Najbolj dolgočasne so nedelje

    Prispeval/a: Žalostni Gad dne torek, 15. maj 2007 @ 16:20 CEST
    Ko ocenjuješ pesmi, je zelo koristno, da ločiš pesem od tega, kar veš ali misliš, da veš o njenem avtorju. O Žefranu na srečo ne vem nič - nič iz njegovega osebnega življenja. Tudi spopad moški-ženska, ki se nakazuje na obzorju, me v tem primeru ne zanima in se mi zdi odvečen. Drži pa, da se veliko lažje vživim v moško kožo ter zato čutim posebno afiniteto in zanimanje do »moških anti-junakov«. Recimo temu, da jih lažje razumem. Drugače pa menim, da ocenjevanje pesmi oziroma komentarji na pesmi (še posebej na pesmi izpovednega tipa), ne bi smeli postati altruistična psihološka svetovalnica in še manj prepevanje levitov. Dopuščam seveda možnost, da si je Žefran zaželel nekaj pozornosti in da čaka na »brisanje solzic.« Toda, dokler bodo zaradi tega nastajale dobre in zanimive pesmi, mu lahko oprostimo tudi to, sprejmemo njegovo igro in mu podajajmo robčke, mar ne. Nenazadnje so resentiment, močan ego in potlačen libido osnovni pospeševalci umetniškega izražanja. Vsaj pri moških. Se mi zdi. (Ženska poezija in ženske na sploh se mi sicer zdijo krasne in dražestne, a se težko »identificiram«. Lahko pa, da mi primanjkuje empatije. Morda čutim zavist do spola, ki je močnejši – saj je oborožen z intuicijo,- z orožjem, ki ga moški praviloma nimamo ali pa ga sploh ne znamo uporabljati. V tem smislu smo precej pohabljena bitja. Verjetno nas ženske tudi zato ljubite in pomilujete. V to vas sili materinski nagon.)

    Prijazen pozdrav


    Najbolj dolgočasne so nedelje

    Prispeval/a: Žafran dne torek, 15. maj 2007 @ 22:40 CEST
    Imam občutek, kot da sem nekakšen obtoženec pred obličjem strogega sodnika...
    poleg njega so na eni strani tri tožilke: danaja, suada, Aimee, a na drugi zagovornik Žalostni gad.
    Hvala ti kolega, ker me braniš pred temi tremi furijami.
    Imaš prav, ocenjevati bi morale pesem, ne pa pesnika!
    Vso pravico imam, da čutim tisto, kar pač čutim, in da to po svoje izrazim.
    Sem pač v enem konfuznem obdobju, ko me premetava vihar nasprotujočih si čustev.
    Pa si pomagam s pesmimi, ki so nekakšen ventil za odvod nakopičene "pare".
    Saj bi me v nasprotnem primeru razneslo!
    Punce, če vas to moti, mojih pesmi pač ne berite.
    Hvala ti še enkrat, Žalostni gad!
    Veš, v nečem se pa motiš, dragi Žalostni gad...
    ... tudi mi moški imamo razvito intuicijo, le da bolj malo poslušamo njena subtilna sporočila.
    Prednost pač dajemo razumu, kar pa nas mnogokrat krepko nese.

    Salamander, tudi tebi hvala za prijeten komentar!
    Mi je bil v veliko tolažbo in zadoščenje!

    Lep pozdrav Žafran



    Najbolj dolgočasne so nedelje

    Prispeval/a: Najdihojca dne torek, 15. maj 2007 @ 23:29 CEST
    Žafran

    Vse niti tvojih čustev, ki si jih izpovedoval tudi v komentarjih so se nekako prepletle in jaz sem zaštrikala … Nisem tvoja sodnica. Kakor, stavim - spet :)), nobena od nas. Če te intuicija ne vara, kar te ne, potem si začutil naš materinski nagon s katerim te prisiljujemo, da se skuliraj že, kajti prav nobena od nas ni bila zlonamerna v tistem, kar ti želimo - niti v najbolj skritem zlobnem koščku sebe ne. Tako močna čustva, kot jih izražaš ti, nam je malokdo razkril in – kapo dol. Vsekakor ne more in noče nihče od nas ukazovati tvojemu srcu. To je jasno. Lahko pa morda tudi skozi naše komentarje vplivamo na to, da boš končno … Saj veš – moški! Odločen! V eni svojih pesmi si spraševal, kakšen naj boš?! Povedala ti bom, kako menim, kakšen naj bi zame bil: zanesljiv. Želela bi se vračati domov in skozi vse pasti življenja imeti nekje varen in zanesljiv pristan. To je zame bistvo vsega. Kajti skozi ti dve besedi – varen in zanesljiv – sem v ozadju povedala zelo veliko. Takšnega bi te (rekla bom ga) ljubila (ljubim). In kot takšno bi me zagotovo imel rad. Laž je nekaj, kar enostavno ne prenesem.
    Zdaj pa k bistvu – žal mi je, prav vama dam – morala bi soditi pesem in ne … Zaštrikala, saj sem rekla :) in žal mi je. Pa vseeno – solzic ti več ne bom brisala! Prosim te, pridi že k pameti. Izpoveduješ svoja osebna stanja in ob branju mi je hudo. Ker sem odkrita, jih dobim tudi po bučki. Pa nič zato, prav imaš. Nimaš pa prav, naj ne beremo. Objavil si, vsem nam je na očem in brala bom :)
    Saj sem že enkrat nekje povedala, da lepo pišeš in da so mi pesmice všeč … :) pa povem še enkrat – pesmica je, če odmislim njeno sporočilo ( :) ne morem iz svoje kože) eno prav lepo zapisano čustveno stanje posameznika v množici (domačem krogu) … Kakor slika s sporočilom. Za bolj močen komentar sem preveč zaspana :)

    Nočka - v upanju, da sem vsaj malo zaštrikanega sparala :)

    Suada

    PS: Za tiste furije bi se bilo spodobno opravičiti :), čeprav ti osebno nisem zamerila.

    ***
    Žalostni gad

    O kakšnem spopadu pa sanjaš?! :)

    Pozdrav tudi zate, težko grem sicer čez svojo trmico, pa vseeno, nekje si nekaj vendarle imel prav :) pa se ne bom ponavljala :)

    Pozdrav tudi zate, komaj še gledam :)

    Suada


    Najbolj dolgočasne so nedelje

    Prispeval/a: danaja... dne sreda, 16. maj 2007 @ 11:57 CEST
    Oh, Žefran,

    kaj se zdaj sprenevedaš!
    Dva, skoraj tri mesece, ko objavljaš pesmi in komentarje, razgaljaš ozadje svoje bolečine do potankosti, prosiš za tolažbo, prosiš za nasvete…
    Kličeš po pozornosti do tvoje bolečine - ne pa do pesmi!
    Kličeš po druženju. In tvoje pesmi so ti odprla vrata do tega. Pa zakaj ne, saj to ni literarna revija, kjer bi le ocenjevali kvaliteto pesmi. Ob njih se pogovarjamo o marsičem, ti pa pač izpostavljaš svojo težko čustveno situacijo.

    In če bi napisala, da so otročaji res nemogoči in te razumem, da bežiš v hrepenenje po toplem objemu sinjeoke …
    bi ti bilo všeč - se ne bi čutil prizadetega, ker nisem ocenjevala pesmi.
    Pa nisem zajokala s tabo in zato sem po tvoje - furija. Hecno!

    Sam si napisal, da te je ljubica zapustila, ker si se odločil ostati z družino. In iz situacije, ki si jo v pesmi orisal, se vidi, da trpiš ti in tvoja družina. Zato ker nisi polno prisoten.
    Kam to pelje? Zakaj dodajaš na ogenj trpljenju in bežiš v sanjarjenje? Če si se odločil biti z otroki, bodi polno z njimi! Z akcijo, dejavnostjo, z igrami boš usmeril svoje misli na sedanji trenutek.
    Če bolečini ne boš namenjal toliko pozornosti, bo sčasoma popustila. Saj menda si to želiš?

    Lep teden ti želim, predvsem pa lepo nedeljo! (zajtrk v posteljo, pa piknik …)

    Danaja



    Najbolj dolgočasne so nedelje

    Prispeval/a: Žafran dne sreda, 16. maj 2007 @ 13:07 CEST
    Eh punce, saj imate prav!
    Se bom skuliral... enkrat v prihodnosti.
    Sem pač bolj čustvene narave, pa zato vse toliko težje prenašam.
    Tudi jočem včasih, pa me tega ni sram priznati.
    Oprostite mi za tiste furije, saj vem, da niste slabo mislile!
    Tudi Aimee, čeprav so me njene besede še najbolj zadele.
    Ravno zato, ker so tako resnične!
    Eh, Aimee, imaš pa res našpičen jezik!
    Ja, zdaj vidim, da sta osebna rast in zorenje zelo boleč proces.
    Se še kaj beremo!

    Lep pozdrav Žafran


    Najbolj dolgočasne so nedelje

    Prispeval/a: Nuška Golobič dne sreda, 16. maj 2007 @ 19:40 CEST
    Ej žefran,
    saj tule se niste kregali ampak ste si bolj podajali različna mnenja in na koncu sklenili kompromis:) Takšne zadeve so dobrodošle ker širijo obzorja:)
    Mislim, da ne rabiš bit žalosten zaradi dobronamernih nasvetov naših ženskic z mano vred, smo pač ženske in lahko se vidimo v vlogi sinjeoke ali tvoje žene.
    Kot Sinjeoka bi želela: da je ljubezen dovolj velika in močna da te bo pripeljala k njej.
    Kot tvoja žena bi želela: da mi poveš kar te mori in da ti poskušam pomagati prebroditi bolečine. Mislim, da bi ti odpadel kamen iz srca če bi ji lahko povedal in zagotovo bi se spet zbližala. prevečkrat se odtujujemo in to razbija.

    Whatever... poskušaj se tukaj zaposliti kot predsednik Smejalnih klubov, napajaj se s smehom:) saj ti dobro gre. Ko bo pa res kakšna prilika da se vsi enkrat skupaj v živo zberemo, pa upam da boš prišel!!! ker te imamo radi!! (kljub temu da ga biksaš)(sicer pa, kdo ga pa ne:):)

    Pozdravček NUška:)


    Najbolj dolgočasne so nedelje

    Prispeval/a: Aimee dne četrtek, 17. maj 2007 @ 08:44 CEST

    Je že v redu, Žafran! Tudi jaz bi se morala opravičiti tebi. Res sem neprizanesljiva in vse prevečkrat prav cinično zinem tisto, kar imam v mislih o kom. Tudi do sebe sem neprizanesljiva, zavedam se, da sem nesramna in včasih krivična, pa saj se mi vse vrne nazaj. Pa vseeno to počenjam, kajti ne morem biti tiho, če me kaj vznemirja, se mi zdi trapasto, ali me jezi. Resnica je pač najbolj neprijetna stvar pod soncem, nihče je ne mara slišati, sploh pa ne o sebi. A je nadvse zdravilna, ker nam da misliti in nas nekako vzpodbuja, da postanemo boljši, če ji seveda prisluhnemo. Je kot grenko zdravilo, ki ga moramo pogoltniti, če hočemo ozdraveti.
    Na Pozitivkah sem se že marsikomu zamerila, ker sem dregala v njegovo osišče, sem jih že dobila po glavi, ponavadi od tistega, pri katerem sem najbolj zadela v črno.

    A ti si drugačen. Priznaš resnico in skušaš delovati v skladu z njo. Dober poba si, vse priznanje! Spoštujem te zaradi tega, kajti na resnico nisi reagiral napadalno, v obrambnem položaju, ampak si se zamislil, analiziral in prišel do določenih sklepov o sebi. Bravo! Zdaj je treba samo še narediti načrt za popolno preobrazbo. Na boljše, jasno, a tebi bo uspelo, ker si pošten, občutljiv in ti ni vseeno. Pa zvest in vztrajen si tudi, kar pa je v današnjem sprijenem svetu tako redka vrednota.

    Aimee



    Najbolj dolgočasne so nedelje

    Prispeval/a: Žafran dne četrtek, 17. maj 2007 @ 09:06 CEST
    Draga Aimee, hvala, tvoje današnje besede so mi dobro dele!
    Upam, da so tudi zaslužene.
    Znaš dobro ošvrkniti, znaš pa tudi pohvaliti. Res hvala!

    Lep pozdrav Žafran


    Najbolj dolgočasne so nedelje

    Prispeval/a: danaja... dne četrtek, 17. maj 2007 @ 13:00 CEST
    Pozdravljena, Aimee,

    Resnične in spodbudne misli si napisala Žefranu.
    Na en stavek pa sem postala pozorna:

    »Na Pozitivkah sem se že marsikomu zamerila, ker sem dregala v njegovo osišče, sem jih že dobila po glavi, ponavadi od tistega, pri katerem sem najbolj zadela v črno.«

    Morda se motim, a bilo bi najbolje, da razčistiva:
    Si morda s tem mislila na svoja marčevska oglašanja?
    Takrat sem se jaz odzvala na tvoje žaljive besede vsem, ki pišejo in komentirajo pesmi. In nato so te opomnili še z uredništva.


    Mislim, da bi bil že skrajni čas, da se vsem, ki na Pozitivkah objavljamo svoje pesmi, OPRAVIČIŠ za:


    Tvoj komentar pri članku: Razlog več, da me ne vidijo?
    (in res je tudi, da so se besede v tem stilu začele pojavljati že v tvojih predhodnih komentarjih)

    Prispeval/a: Aimee dne sreda, 21. marec 2007 @ 10:34 CET

    Končno spet en komentar pod temo, ki ni pesem! Ugotavljam, da so se pesniki na SP že (pre)močno
    "razpasli", vsaj kar se komentarjev tiče. Hvalijo drug drugega petsto na uro, čeprav so nekatere pesmi
    prav bedne, otročje, nedomiselne, naivne. Take pesmi pišejo otroci v petem razredu devetletke! Pa ravno te pesmi tule požanjejo največ hvale od "pesniških kolegov"! Pravi pesniški biseri pa ostajajo skorajda neopaženi! Jaz bi večino teh skrpucal ocenila z dvojko, največ s trojko, tule so pa te kvazi pesmice oh, ah in uh!




    Upam, da zmoreš toliko zrelosti in narediš ta korak!


    S pozdravi,
    Danaja




    Najbolj dolgočasne so nedelje

    Prispeval/a: Aimee dne četrtek, 17. maj 2007 @ 16:34 CEST
    Danaja!

    Prav nič se ne mislim nikomur opravičevati za nobeno mnenje, ki sem ga izrazila v kakšnem svojem komentarju na Pozitivkah, pa če je bilo še tako pristransko..
    - Prvič zato, ker v nobenem komentarju nikogar nisem poimenovala niti s pravim niti z uporabniškim imenom,
    - in drugič - ker imam pravico izražati svoje mnenje o čemerkoli tako kot vsakdo drug, ne da bi se zato morala zagovarjati pred užaljenci in prizadeteži, in se pred njimi skesano trkati po prsih.

    Če te moje mnenje moti, in če ga smatraš kot oseben napad nate, je to pač tvoj problem. Si se pa že morala videti v tistem komentarju, da te je tako zbodlo! Če pa sem slučajno še koga drugega v kakšnem komentarju užalila, pa naj tudi malo pogleda vase, in šele potem naslavlja name svoje ogorčene pritožbe. Pa dokaže naj mi pri tem, da sem mislila točno njega (njo) in to utemelji s kakšnim primerkom svoje pesmi. To bi potem samo pomenilo, da sem pri njem (njej) zadela v črno in da le-ta točno ve, na kaj pravzaprav merim.
    Torej, naj ti še enkrat ponovim:

    PRAVICO IMAM IZRAŽATI SVOJE MNENJE, NIKOGAR NISEM NAPADLA POIMENSKO, ČE PA SE KDO POČUTI NEPOSREDNO NAPADENEGA, JE PA TO NJEGOV PROBLEM IN NE MOJ!

    Aimee

    P.S. - Sploh bi bila pa najboj zadovoljna, če ti ne bi več komentirala mojih komentarjev, tako kot jaz tvojih (več) ne komentiram.
    Kaj pa je tale tvoj komentar drugega kot napad name?! Potem pa ti meni očitaš, da sem jaz nesramna in napadalna! A ti si pa lahko?! Daj, piši raje svoje milozvočne pesmice, mene pa pusti pri miru, kot jaz pustim tebe!



    Najbolj dolgočasne so nedelje

    Prispeval/a: danaja... dne četrtek, 17. maj 2007 @ 18:44 CEST
    Draga Aimee,

    tisti tvoj komentar nisem vzela kot napad name osebno niti na moje pesmi, ampak kot žalitev za vse, ki na Pozitivke pošiljamo svoje pesmi. Saj je bilo tako, mar ne!?
    In ker so se tvoje žalitve iz komentarja v komentar stopnjevale, je bilo prav, da te nekdo ustavi.
    Bila sem pač jaz. Čisto lahko bi pa bil kdo drug.


    In kot sem že napisala, mi je bil tukaj všeč tvoj odgovor Žafranu. Sploh sledeče:

    »Resnica je pač najbolj neprijetna stvar pod soncem, nihče je ne mara slišati, sploh pa ne o sebi. A je nadvse zdravilna, ker nam da misliti in nas nekako vzpodbuja, da postanemo boljši, če ji seveda prisluhnemo. Je kot grenko zdravilo, ki ga moramo pogoltniti, če hočemo ozdraveti.

    … Priznaš resnico in skušaš delovati v skladu z njo. …«



    Ja, Aimee, res lepe misli! In se mi je zdelo prav, da ti dam priložnost, da udejaniš svoje lastne besede in pokažeš svojo osebno zrelost.


    Dobro, če si se drugače odločila, pa naj bo!
    (Le ne vem, zakaj modre misli, če naj veljajo le za druge.)


    Lepo te pozdravljam,
    Danaja




    Najbolj dolgočasne so nedelje

    Prispeval/a: Ajda dne sobota, 19. maj 2007 @ 09:22 CEST
    in zakaj si najbolj dolgocasen ati? Vcasih me zagrabi jeza, ko berem tvoje izlive in ne vem kako to, da se mi utrne misel, da si dober igralec, mi pa zvesti gledalci...kaj vem.....
    morda se motim in bos rekel, da sem krivicna...a ne vem.......
    Sem pa bila presenecena nad pisanjem Modrega gada, upsa.........

    lp, ajda


    Najbolj dolgočasne so nedelje

    Prispeval/a: Žafran dne nedelja, 20. maj 2007 @ 09:32 CEST
    Praviš Ajda, da sem dober igralec!
    Danes je nedelja, pa mi ni bilo treba igrati dobrega, skrbnega, ljubečega atija, ker to SEM.
    Težje je zaigrati ljubečega moža.
    Tega enostavno ne zmorem, ker se proti svojim čustvom pač ne morem boriti.
    A pred nikomer se ne mislim zagovarjati zaradi njih.
    Čustva so enostavno tu in proti temu ne morem storiti nič.
    Na žalost.
    Če bi se jih dalo kar izbrisati, verjemi, bi to že zdavnaj storil.

    Lep pozdrav Žafran


    Najbolj dolgočasne so nedelje

    Prispeval/a: stankapet dne sreda, 30. maj 2007 @ 23:51 CEST
    žalostna ljubezen....ki je velika večina ne razume....


    Najbolj dolgočasne so nedelje

    Prispeval/a: Žafran dne četrtek, 31. maj 2007 @ 09:56 CEST
    Ljuba stankapet - kaj piješ? :)
    Tvoje besede so kot obliž na rano v mojem srcu!
    Prejmi mojo najglobjo zahvalo zanje!

    Lep pozdrav Žafran


    Najbolj dolgočasne so nedelje

    Prispeval/a: stankapet dne četrtek, 31. maj 2007 @ 17:21 CEST
    Dragi Žafran....
    Da lahko nekoga razumeš moraš taisto tudi doživet...lahko je soditi ljudem...in zagotovo sami svetniki vse življenje..ja ja...lepo in žalostno je,vendar takšnih moških ,ki ljubijo s takšno silovitostjo bi bilo potrebno biti več,...čeprav te zdaj boli....glej...jaz vidim to tako...če se vrne k tebi je bila vedno tvoja, če ne, ni bila nikoli....poišči jo...pogovori se z njo...saj če z ženo nista srečna skupaj tudi otroci niso in ne bodo....verjemi mi...takšno je pač življenje...velikokrat srečamo tisto tapravo precej pozno ali prepozno....človek pa potrebuje vzajemno ljubezen..saj na koncu koncev življenje ni kratko in je predragoceno, da bi ga zapravili...

    Stori, kar ti srce veleva !... Ne oziraj se na druge, kaj mislijo !...

    Vso srečo ti želim iz srca...in piši...rada berem tvoje pesmi...
    Stanka


    Najbolj dolgočasne so nedelje

    Prispeval/a: Žafran dne četrtek, 31. maj 2007 @ 22:07 CEST
    Eh, stankapet, če bi prebrala vse moje komentarje, bi ti bilo bolj jasno,
    zakaj ravnam tako kot ravnam.
    Utrujen sem že od pojasnjevanja, utrujen sem od vsega.
    Želim si samo še miru, in da bi čimprej pozabil na vse skupaj.
    Uporabiti moram razum, čustva pa enostavno potisniti vkraj.
    Če so prava, pristna, če je ljubezen resnična, se bo že pokazalo.
    Naj odloči življenje! Jaz sem preutrujen. Vseeno mi je, kaj se bo zgodilo z mano.
    Sinjeoka me je zapustila, mora me preboleti, pravi, kaj naj potem storim?
    Tudi jaz jo potem moram preboleti, čeprav jo ljubim tako silno, da boli.
    A nimam več moči, da bi se boril naprej. Enostavno ne zmorem več.

    Lep pozdrav Žafran


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,65 seconds