NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

nedelja 21-apr
  • Moja elektrarna by ENERTEC pokal Slovenije v akvatlonu 2024

  • sreda 24-apr
  • Zoh Amba »Bhakti«

  • četrtek 25-apr
  • Tadej Toš: ABRAhmm

  • petek 26-apr
  • VegaFriday v Mariboru

  • sobota 27-apr
  • Začetek sezone na parkovni modelni železnici

  • torek 30-apr
  • Aktualno iz Špricerkres v Malečniku, Parni Valjar / DJ's Brata Fluher

  • nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

  • torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Pet energij in Dakini (Khandroma vajrayogini)   
    sobota, 17. december 2016 @ 05:01 CET
    Uporabnik: Pozitivke

    Prebivam v oceanu samsare, ki je brezmejno globok.
    Silne morske kače poželenja goltajo moje telo.
    Kje naj najdem sedaj zatočišče? (Dignaga Misrakastotra).

    Um se je med izvajanjem prakse mantre Padmasambhave srečal z lastno dakini (tib. khandroma, khandro). Prišla je povsem tiho, nenapovedana in z mojim dovoljenjem vstopila v moje telo. Z nasršenimi črnimi dolgimi lasmi in s sijočo temno rjavo kožo. Kožo barve čokolade Milke. V desni roki je držala khartiko (kartri). Khartika ali nož sekač je vrsta noža, ki so ga uporabljali v Tibetu pri pokopu ljudi, ko so odstranjevali meso in kite od kosti.

    Po Guhyasamayasadhanamali ima sekač posebno povezavo z dakini Vajrajogini, saj simbolizira odsekanje oskrunitve. V enaindvajsetem verzu stotre je navedeno:
    »Priklanjam se tebi, Vajrayogini! Ti ki v levi roki držiš kapalo(*1) in khatvango(*2) in v desni roki khartiko; ti ki držiš praznino in sočutje.«

    Dakini v prevodu dobesedno pomeni plesalko na nebu. Včasih jo omenjajo tudi kot nebesno tekačico. Dakine so spremenljiva bitja, običajno prikazane kot šestnajletnice(*3). So leteča bitja, kakor čarovnice ali se pojavijo celo kot stare babe(*4). Največkrat prebivajo na območjih, kjer so sežigali človeška trupla. Nekatere dakine imajo dele telesa živalskega izvora: glavo tigra, svinje, vrane, šakala. Po literarni različici so dakine, spreobrnjene demonke iz pokopališč, ki jedo meso ljudi. Vas kaj stiska pri srcu(*5)?

    Mahasidha Tilopa je svojemu učencu Naropi recitiral:
    »Poglej v ogledalo svojega uma,
    misteriozen dom Dakine…«

    Ena od verzij predpostavlja, da naj bi kult Vajrayogini izhajal iz indijske Šaiva mitologije. V Puranah je mitološki izvor lobanjske tradicije (kapalavratam) ali "velike tradicije" (mahavratam) rezultat prepira med bogovoma: Brahmo in Rudro(*6). Ko je Rudra na koncu prepira odtrgal glavo Brahme, je spoznal, da je zakrivil gnusen zločin, ker je ubil brahmina (brahmahatya). Zato si je naložil ekstremno strašno pokoro: prebival je izven človeške družbe, na pokopališčih oziroma na območjih, kjer so upepeljevali ljudi po smrti. Torej na mestih velike nečistosti. Po telesu se je mazal s pepelom mrtvih in beračil za hrano in pri tem uporabljal za skledo človeško lobanjo. Izgnanstvo tistega, ki je ubil brahmina, je praviloma trajalo dvanajst let. Ta mitološka zgodba Rudre je postala inspiracija za prve asketske kulte šivaizma, ki se je imenovala atimarga ali zunanja pot.
    Obstaja pet osnovnih energij, ki se manifestirajo preko vseh pojavnih izkušnjah:

    1. Vajra ali diamantna družina,
    2. Buda družina,
    3. Ratna družina ali dragulj,
    4. Padma ali lotos družina,
    5. Karma družina ali akcija.

    VAJRA DRUŽINA (voda)
    Oseba iz družine vajra v svojem nerazvitem stanju nadzoruje okolico in se odziva nanjo z ostro natančnostjo; boji se, da situacije ne bi imel pokrite, in če pride do kakih presenečenj, reagira z jezo, ki predstavlja eksplozivnost ali hladnost. Vajra tip je intelektualen in konceptualen tip, ki deluje po shemah. Ko takšno stanje postane nevrotično, se razvijejo kompleksni sistemi celotnega delovanja, kar ima zelo malo veze s situacijo, kakršna je. Ko je ta jeza razumsko kontrolirana, se transformira v stanje »Ogledalo, ki je kot modrost«. Ta družina je povezana z elementom vode, je modre barve, njen simbol je vajra, pripada ji vzhodna stran neba in povezana je z Budo Akshobyo(*7) (Buda modre barve). Mantra Aksobhye je hum in skanda je takšnost. Buda te družine z desno roki naredi mudro zemlje in v levi roki drži zvonec. Njegova spremljevalka je dakini Locana, ki ima kožo svetlo modre barve.
    Dakini Locana predstavlja čisto zavest, preprosto zavest, ki samo je.
    Njeno ime pomeni »Eno z očesom«. V desni roki drži kolo in sekač, v levi roki kapalo in lobanjsko palico. Strup, ki ga predstavlja ta družina je sovraštvo. Njen semenski zlog je lom in mantra: om vajra locane lom svaha.

    BUDA DRUŽINA (prostor)
    Buda družina je povezana z elementom prostora ali etra in se nahaja v sredini mandale. Simbol te družine je kolo darme. V svojem nevrotičnem stanju je to topoglavost in grobost. To v žargonu pomeni: "izven prostora", kar popolnoma definira Buda družino, katere inteligenca je zazibana v sen. Ti ljudje ne skrbijo za sebe ali kakšna druga opravila. Kot je na primer, da bi oprali posodo. Za vsa ta opravila se jim zdi, da so odvečna in zahtevajo od njih preveč napora. Buda družina je povezana z »Modrostjo Vseobkrožujočega prostora«. Ko je ta topoglavost očiščena, postane le-ta odprta in prostrana kakor nebo, oseba pa mirna, odprta in topla. Bude te družine je Vairocana, ki je bele barve. Njegova mantra je om in skanda je oblika. V desni roki drži kolo in v levi roki drži zvonec. Spremljevalka je dakini Dhatisvari ali Akasadhatesvari(*8). Njeno drugo ime je tudi »Razsvetljevalka«. V desni roki drži palico, ki ima na vrhu bodice in sekač. V levi roki kapalo in palico ali zanko. Strup pri tem tipu predstavlja nevednost. Njena mantra je: om sarva buddha jnana am svaha.

    RATNA DRUŽINA (zemlja)
    Ratna družina je povezana z elementom zemlje.  Barva te družine je rumena in predstavlja jo jesen. Stran neba je jug. V svojem stanju mora ta energija napolniti vsak kotiček, ker ji ni nikoli nič zadostuje. Tendenca tega tipa je pohlepnost in dominiranje, zato si želi biti povsod v središču pozornosti. Ratna tip potrebuje kopičenje stvari, hrane in nepremičnin. Ratna je dragulj, in v prenesenem pomenu je to rudnik (draguljev), kjer se kopičijo stvari. Negativna kvaliteta Ratne je ponos, saj si v sebi želi in predstavlja, da vsakdo o njej misli, kako zelo pomembna je. Ko je ta energija očiščena v modrosti postane »Vse obogatena Modrost«. Brez navezovanja na ego lahko vserazsežna Ratna oplemeniti vsako situacijo: s katero so narejene čudovite stvari in je obogatena vsa okolica. Buda te družine je Ratnasambhava in njegova mantra je tram, skanda so čustva ali občutja. V desni roki drži dragulj in v levi roki zvonec. Dakini te družine je Mamaki, ki ima kožo rumene barve. Mamaki v desni roki drži vajro in sekač, v levi roki kapalo in lobanjsko palico. Strup pri temu tipu predstavlja ponos. Semenski zlog spremljevalke je mam in mantra: om ratne suratne mam svaha.

    PADMA ALI LOTOS DRUŽINA (ogenj)
    Za osebo iz družine Padma je značilnost  zapeljevanje, ne pa posedovanje materialnih stvari, ki je tako značilna za Ratna tip. Padma oseba je zainteresirana za odnose in si želi akumulirati všečna občutja. Zelo si želi pritegniti k sebi druge osebe in jih posedovati. Miselni vzorec vključuje diletantstvo, ki se razsipava v različne aktivnosti. Značilnost te družine je, da se začnejo mnogi projekti, ki se s časom opustijo. Pri tem tipu je zelo pomemben užitek in zavrača se bolečina. Ko je ta energija osvobojena ega, je modrost, ki se pojavi: »Razločujoča zavest modrosti« in stvari so lahko vidne kot prajna, ali kot globokoumno zaznavanje. Ko estetičnost postane razsvetljeno, je lahko ustvarjena velika umetnost, ki je v odnosu do vsake stvari. Lotos družini pripada zahod, pomlad, element ognja in rdeča barva. Buda te družine je Amitabha. Njegova mantra je am in skanda je dojemanje. V desni roki drži rdeč lotos in v levi roki zvonec. Njegova spremljevalka je dakini Pandaravasini, ki ima kožo rdeče barve. Pandaravasini v desni roki drži lotus, sekač in v levi roki kapalo in palico z lobanjami. Strup pri tem tipu predstavlja pohlepnost. Semenski zlog dakine je pam in mantra: om padma devi puspa devi pam svaha.

    KARMA DRUŽINA (zrak)
    Karma družina je zelo aktivna in se venomer z nečim ukvarja. Dakini karma družine je pogosto prikazana v profilu, ker je tako zaposlena in hitra. Njena hitrost prihaja iz elementa zraka in zna biti zelo agresivna in impulzivna. V tem primeru prihaja do tendence paranoje, saj obstaja strah, da bi se izgubil nadzor nad celotnim dogajanjem, zato običajno razburjeno organizira vse in vsakogar okoli sebe, delujoč tako, da ima situacije in stvari pod nadzorom. Če se njena modrost transformira, postane ta energija: »Vse dovršena Modrost«, in razsvetljena aktivnost zavzame prostor, ki koristi vsem bitjem. Karma družina je povezana z zimo in severom. Predstavlja jo Buda Amogasidhi in njegova mantra je kham, skanda pa oblika (rupam). V desni roki drži dvojno vajro in v levi roki zvonec. Njegova spremljevalka je dakini Samayatara, ki ima kožo zelene barve. V desni roki drži meč in sekač, a v levi roki kapalo in palico. Strup pri tem tipu je zavist in strah.

     

    Organ

    Skanda

    Element

    Strup

    Protistrup

    Amithaba

    Oči

    Vizualni objekti

    Ogenj (vročina)

    Pohlep

    Ljubezen

    Vairocana

    Uho

    Zvok

    Prostor

    Nevednost

    Umiritev

    Amogasiddhi

    Nos

    Voh

    Zrak

    Zavist, strah

    Magičnost(*9)

    Akshobya

    Jezik

    Okus

    Voda

    Sovraštvo

    Modrost

    Ratna

    Telo

    Otip ali dotik

    Zemlja

    Ponos

    Sočutje

    Pet ženskih spremljevalk bud (Locana, Akasadhatesvarim, Mamaki, Pandaravasini in Samayatara) predstavlja tudi pet prajn ali pet modrosti. Izkušnjo razsvetljenosti sestavljata dva aspekta: aspekt sočutja (upaya) in aspekt modrosti (prajna). Praksa k posameznim budam naj bi prečistila določeno skando in s tem povzročila razsvetljenje. Allione v knjigi opiše, da se opravlja specifična praksa na treh nivojih, s katero se dinamično energetizira ženski princip. Na začetnem nivoju se prikliče in vizualizira božanstvo v obliki dakine; sprva pred praktikantom in potem kot notranja podoba, ki je združena s tantrikom. Pri tem se recitira mantra posamezne dakine. Po svoji vsebini je to zunanja praksa.

    Ko se ta praksa dopolni, se lahko nadaljuje z notranjo prakso. Na tej stopnji dakini deluje preko aktivacije subtilnih živcev ali nadijev (rtsa), diha (rlung) in esence (tigleji ali dhatuji).
    Tretja praksa se imenuje »skrivna praksa« in na tej točki se vzpostavi direkten stik med praktikantom in osnovno energijo dakine. Primarni način je manifestacija dakine kot energije modrosti petih barv, ki je subtilna luminozna oblika petih elementov. Teh pet družin pa predstavlja transformacijo ducat poželenj in nevroz, ki jih ima posameznik.

    Ob iskanju moje čokoladne dakini, me je k pisanju tega članka pripravilo predvsem rahločuten opis energij, ki jih predstavljajo dakine in energije, ki sestavljajo posameznika po osnovnih elementih. Kaj to pomeni? Grki so opisali človeka s štirimi tipi temperamentov (kolerik, flegmatik, melanholik, sangvinik). Indijci s tremi osnovnimi tipi doš: kaphe, ki je kombinacija vode in zemlje, pite, ki je kombinacija ognja in zraka in vate (vayu), kjer prevladuje element zraka. Mnenja sem, da obe prej našteti tipologiji ne dosežeta razlago energij posameznih elementov. Torej situacij v katerih človek vsakodnevno običajno reagira po svoji prevladujoči energiji. Pri vsem tem moramo vseeno upoštevati, da je človek sestavljen iz petih elementov. Moj zaključek tega je: da imamo prvo energijo posamezne buda družine in je tudi prevladujoča v posamezni (tipu) osebnosti(*10). Nadalje imamo še drugo prevladujočo družino energije, ostale tri energije družin se nekako porazdelijo v celo(st)i osebnosti posameznika(*11).

    Preden začne očiščevati posamezni element, bralcu priporočam, da najde avtentičnega učitelja tibetanskega budizma, ki ima prenos znanja linije od učitelja do učitelja in poprej opravijo Vajrastva očiščenje. Vajrasatva očiščenje ali praksa ngondre, je praksa s katero se očisti zavest(*12). Vajrasatva očiščenje pomeni realizacijo najgloblje narave, ki nikoli ni bila nečista.
    Za konec se ustavimo še pri pojmovanju  zavesti. V knjigi Tantrične prakse Hopkins navaja, da se po sistemu Guhyasamaje tantre, zavest deli na tri stopnje: »groba zavest«, subtilna zavest in zelo subtilna zavest. Na podlagi tega sistema predstavlja nivo zelo subtilne zavesti um čiste luči, ki se v osnovi imenuje: po svoji naravi um čiste luči.

    Groba zavest ima pet čutnih zavesti in mentalno zavest, ki se ne morejo manifestirati na subtilnejših nivojih. Ko se različne neizostrene zavesti ustavijo in to se zgodi v procesu orgazma, spanja, nezavesti, kihanja ali umiranja, se lahko šele pojavi subtilna zavest.

    Subtilna zavest se deli na tri nivoje: intenzivno bela, rdeča ali oranžna in črne zunanjosti. Na prvi stopnji se manifestira v umu kot intenzivno bel pojav, ki ga lahko opišemo kot nočno nebo, ki je obsijano z mesečino. Vendar to ne v smislu, da luna sije v prazen prostor, ampak kot prostor, ki je napolnjen z belo svetlobo. V tem primeru izginejo vse konceptualnosti in ne pojavi se ničesar, razen te neznatne dualistične intenzivne bele pojave, ki je zavest sama po sebi.

    Ko se um ustavi, naraste še bolj subtilni um, ki je intenzivno rdeč ali oranžen. To lahko ponazorimo s povsem čistim nebom, ki je napolnjen s sončnimi žarki. Vendar ne kot sonce, ki sije v prostor, ampak kot prostor, ki je napolnjen z rdečo ali oranžno svetlobo. Ko se tudi ta um ustavi, se pojavi še tretji nivo: še bolj subtilna zavest, ki je intenzivno črne barve pred jutranjim svitanjem. To lahko ponazorimo kot nočno nebo brez mesečine, ki je tik »pred dosego svitanja«. »Pred dosego« se imenuje zato, ker je zelo blizu pojavu uma čiste luči.
    Svoj pogled na izkušnjo o je tik pred svitanjem in čisto lučjo bom podal še enkrat v drugem primeru.

    Vendar se v tem primeru vprašajmo, kam se bo reinkarniral kakšen slovenski tajkun, ko bo blodil 49 dni in iskal svojo nakopičeno bogastvo? Stanje živali mu ne uide. Ko bo svoji smrti zrl in zbežal pred jarko modro svetlobo. Naj tukaj za razumevanje in povezavo med zavestjo, energijami, smrtjo in bardom, zapišemo še nekaj  iz Tibetanske knjige modrosti:
    »V tistem trenutku se boš zaradi vpliva silne navezanosti zgrozil pred slepečo svetlobo in (zaželel si) boš pobegniti od nje. In v tebi se bo spočela privrženost do te močne rdeče svetlobe, prihajajoče iz Preta Loke. …. To je svetlobna pot, izvirajoča iz nakopičenja  tvoje silne navezanosti na (samsarično bivanje) , ki je prišlo, da te sprejme. Če se mu boš prepustil, boš padel v Svet nesrečnih duhov in trpel boš neznosno bedo lakote in žeje. Tam ne boš imel nikakršne možnosti, da bi dosegel osvoboditev…..

    "Ojoj, ko zaradi silne navezanosti tavam v samsari,
    Po žareči svetlobni poti Vserazlučujoče Modrosti,
    Naj me vodi Bhagavan Amitabha,
    Naj bo Božanska Mati, Tista v belem oblačilu, moja zavetnica,
    Naj me varno vodi prek nevarne pasti Barda,
    In naj me postavi v stanje Vsepopolnega Budovstva(*13)."«

    Tekst je bil napisan z namenom, da bralec identificira svojo glavno energijo in preostale energije elementov. Vse dokler vsa čuteča bitja ne dosežejo zmago razsvetljenja.

    Tekst je izoblikovan po štirih virih: Women of Wisdom - Tsultrim Allione, Vajrayogini – Elizabeth English, Tantric Technicques – Jeffrey Hopkins, A Guide to the Deities of the Tantra - Vessantara.

    Fotografija 1: čokoladna dakini v objemu (jab - jum) z Hayagrivo
    Fotografija 2:Vajrayogini v bojevniškem položaju
    Fotografija 3: Vajrayogini s štirimi rokami v bojevniškem položaju
    Fotografija 4: Leteča Vidyadhari Vajrayogini
    Fotografija 5: Rdeča Vajravarahi
    Fotografija 6: Pet Bud, v centru Aksobhja
    Fotografija 7: Pet Bud, v centru Vairocana
    Fotografija 8: Bela Vajrayogini
    Fotografija 9: Vajrayogini
    Fotografija 10: Vajravarahi
    Fotografija 11: jab-jum                

    (*1) Kapala je posoda iz lobanje.

    (*2) Khatvanga je palica z majhnimi človeškimi lobanjami.

    (*3) Ples dakin. (Dakine dance: http://www.youtube.com/watch?v=w8JYiME_NRY&feature=related).

    (*4) Poznano je, da se je enemu od nosilcev Kagyu linije, mahasidhi Naropi prikazala kot stara nagubana baba.

    (*5) Tisti, ki imajo močan in železen želodec, si lahko ogledajo tibetanski pokop na spletnih straneh. (Tibet Funeral celeste: http://www.youtube.com/watch?v=bbCtfHQYwuY&feature =related).

    (*6) Rudra je vedska oblika Šive.

    (*7) Po prvotni verziji je na sredini mandale Aksobhya, obkrožajo pa ga ostale Bude, kar izhaja iz predpostavke o obstoju Adi Bude (Tibetan: Dang-po'i sangs-rgyas). Po kasnejši verziji in po kitajskem Čen budizmu ali japonskem budizmu je v osrednjem delu mandale postavljen vedno buda Vairočana.

    (*8) Ime Akasadhatesvari je sestavljeno iz treh imen: akaša ali notranji prostor, dhatu: sfera ali področje in isvari: gospa.

    (*9) Vse oblike magičnosti ali najvišji siddhiji.

    (*10) Prvi dve prevladujoči energiji predstavljata preko 50 odstotkov pri posameznika.

    (*11) Moja predpostavka je takšno razmerje energij pri posamezniku v naslednjih deležih: 38 -28 - 13 - 12 - 11.

    (*12) To zavest predstavlja mentalno zavest.

    (*13) Zanimivo je, da je beseda Buda (Budha) iz sanskrita pomen prebujeni in je ekvivalent v slovenščini buden.

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • http://www.youtube.com/...
  • Več od avtorja Pozitivke
  • Več s področja * Poučna (spo)znanja, znanost

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Trackback

    Trackback URL for this entry: http://www.pozitivke.net/trackback.php/Pet-Energij-Dakini-Khandroma

    Here's what others have to say about 'Pet energij in Dakini (Khandroma vajrayogini)':

    Steroids for Bitcoins
    Tracked on ponedeljek, 4. september 2017 @ 11:39 CEST

    Buy Steroids USA
    Tracked on nedelja, 4. februar 2018 @ 16:01 CET

    Pet energij in Dakini (Khandroma vajrayogini) | 5 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Pet energij in Dakini (Khandroma vajrayogini)

    Prispeval/a: aurigo dne sobota, 6. oktober 2012 @ 11:10 CEST
    Naj dodam še konec Molitve k Budam in bodisatvam iz Tibetanske knjige mrtvih, ki jo je odkril Terton Karma Lingpa in spisal Padmasabhava; s katero si lahko pripravite na smrt.

    OM AH HUM
    Naj se elementi prostora ne pojavijo kot sovražna sila.
    Naj jih vidim kot polje modrega Bude.
    Naj se elementi vode ne pojavijo kot sovražna sila.
    Naj jih vidim kot polje belega Bude.
    Naj se elementi zemlje ne pojavijo kot sovražna sila.
    Naj jih vidim kot polje rumenega Bude.
    Naj se elementi ognja ne pojavijo kot sovražna sila.
    Naj jih vidim kot polje rdečega Bude.
    Naj se elementi zraka ne pojavijo kot sovražna sila.
    Naj jih vidim kot polje zelenega Bude.
    Naj se (strašni) zvoki, svetlobe in žarki ne pojavijo kot sovražna sila.
    Naj jih vidim kot neskončno polja Miroljubnih in Srditih božanstev.
    Naj se mavrično obarvani elementi ne pojavijo kot sovražna sila.
    Naj jih vidim kot polja mnogoterih Bud.

    Naj prepoznam vse zvoke, kot svoje lastne zvoke.
    Naj prepoznam vse svetlobe, kot svoje lastne svetlobe.
    Naj prepoznam vse žarke, kot svoje lastne žarke.
    Naj spontano prepoznam (karakteristike) vmesnih stanj.
    Naj se manifestirajo polja treh teles Bude.
    SAMAJA


    Pet energij in Dakini (Khandroma vajrayogini)

    Prispeval/a: Violeta dne sobota, 6. oktober 2012 @ 16:06 CEST
    Pozdravjen,
    ali je kakšna, ki pripravlja na življenje?

    resno mislim, brez heca... :)

    Lp


    Pet energij in Dakini (Khandroma vajrayogini)

    Prispeval/a: MC dne sobota, 6. oktober 2012 @ 22:01 CEST
    Mislil, da bi bil Buda prvi, ki bi se posmehoval tej skrajno
    bedasti in nesmiselni molitvi, ki kaže, kako lahko se izvorna
    in preprosta ideja učitelja spremeni v vraževerno izrekanje
    urokov, prazno besedičenje, malikovanje in rituale.



    p.s.:

    Smrt je pravzaprav edina stvar, na katero se ni potrebno
    pripravljati.


    Pet energij in Dakini (Khandroma vajrayogini)

    Prispeval/a: aurigo dne torek, 9. oktober 2012 @ 13:46 CEST
    No MC VSEVEDNI spet komentira o čemur nima pojma.
    Pojdi rajši brat Monitor ali kako računalniško spletno stran, kjer boš morda doživel ego trip petih barv.
    Molitev je delno prevedena iz knjige The Tibetan Book of Dead
    in ima pripis (This work will be a source of inspiration and support to many- his Holiness the Dalai Lama).
    Prvo preberi knjigo, potem komentiraj. Sicer oba Budi ne seževa do kolen, MC VSEVEDNI.


    Pet energij in Dakini (Khandroma vajrayogini)

    Prispeval/a: budabreztruda dne sobota, 17. december 2016 @ 07:09 CET
    .

    Dobra stran članka:

    tisti,ki se bo poglobil v ta članek, bo pozabil, da je brez
    denarja.

    To je pa tudi vse.

    .


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,53 seconds