Ta oblika članka je prirejena za tiskanje, za vrnitev v običajni format kliknite tukaj:
http://www.pozitivke.net/article.php/20050320203416985




Četrto Veliko Gabrielino pismo – (9.del)

torek, 5. april 2005 @ 06:02 CEST

Uporabnik: Pozitivke

Misel padca – njene gigantske posledice.
Kristus je prinesel preobrat

V tem Gabrielinem pismu je bilo že veliko govora o padcu, predvsem o misli padca. Pri tem se vsiljuje vprašanje: kako je moglo priti do padca?

Z ozirom na vsestranskost in mnogoplastnost misli padca, ki je bila v svojih posledicah gigantska in je še, jo lahko razložimo samo na splošno in z malo besedami. Padec, ločitev od Boga, je izšel iz središča Božjega kraljestva, iz svetišča. Iz tega je nastala ločitev enega dela stvarstva od Boga, od božanske enosti in Njegovega reda. Ta odcepitev ne bo večna - Kristus je temu nesrečnemu razvoju naredil konec s Svojim odrešitvenim delom. Tako se je začel preobrat, vračanje vsega padlega domov. V časovnem preobratu, v katerem se nahajata zemlja in človeštvo, postaja vse bolj jasno, kam gre svet: v čas svetlobe, v čas duha - v čas Kristusa.

V današnjem času je na zemljo že prišla svetloba nebes v besedi resnice, po preroški besedi. Tako Bog, večni Duh, podaja roko vsakemu človeku. Kdor se je resnično oprime, odpre Božje kraljestvo v svoji notranjosti. Zemlja se že očiščuje vsega, kar nasprotuje Bogu. Po teh procesih se bo kraljestvo miru Jezusa Kristusa razširilo po vsej zemlji. Kristus, knez miru, bo vladar.

Padca ne moremo dojeti z razumom ali celo z intelektom.
Konec koncev le s srcem občutimo to dogajanje in kakšne učinke so ti vzroki imeli in jih imajo. Analitični mislec z razumom in srcem bo hitro spoznal, kako odločujočega pomena je absolutna svobodna volja, ki jo je Bog dal dozorelim bitjem nebes, duhovnim bitjem, in s katero zdaj razpolaga tudi zasenčeno bitje, človek. Ta danost je osnova, da bi vsaj nekoliko lahko razumeli obsežnost padca.

Padec se je začel z božanskim bitjem, ki je hotelo biti kot Bog: vsesevajoča, ustvarjalna svetloba. Želja, zahteva, hotenje biti kot Bog, se nadaljuje še v današnji čas: „hočem, kot jaz hočem - ne kot hoče Bog!“
Zgrešena poteza volje hoteti biti kot Bog, „misel“, kot pravimo, ki se je usmerila proti Bogu, Stvaritelju vseh čistih, božanskih bitij in življenjskih oblik, je torej sprožila razvoj z gigantskimi kozmičnimi razsežnostmi - padec, ki je postal izvor trpljenja mnogih duš in ljudi.

Bog je in ostane vsepresevajoča, večna svetloba, večni zakon ljubezni, enosti in svobode. Egoistična misel, misel padca - „hočem, kot jaz hočem!“ - je senca. Kot je znano, v senci lahko uspeva zelo malo ali nič; potrebna je svetloba. Brez svetlobe ni rasti ne zorenja. Tako je tudi z nami, ljudmi. Kdor ostane v senci, kdor se postavi proti Božji volji, kdor krši Njegove zapovedi, ustvarja svoj lastni izvor trpljenja, bolezen, stisko in hiranje. Kdor z razvojem vse to preraste, doživi svetlobo, toploto, srečo rasti, uspevanja in zorenja v Božjem Duhu.
Še enkrat: Bog je vsetekoči zakon, absolutna, vsetekoča svetloba ljubezni in ljubezni do bližnjega, enosti, svobode in modrosti. Božanska bitja, ki so izšla iz Božjega vesoljnega zakona in v njem živijo, so bitja vse-ljubezni, vse-ljubezni do bližnjega, enosti, modrosti in svobode. To so božanska bitja, vendar niso Bog sam.
Bog, Večni Vse-Edini, je Stvaritelj božanskih bitij, ki jih označujemo tudi kot duhovna bitja. Bog je ustvaril čiste planete in svetove. Je Stvaritelj vseh živali, rastlin in mineralov v čisti biti. Bog je torej Stvaritelj vseh čistih oblik in Stvaritelj popolnega univerzuma.

Božansko bitje, ki je s svojo nasprotno mislijo hoteti biti kot Bog, postalo bitje padca, s svojo mislijo oz. voljo padca ni moglo več ostati v absolutnosti, v čisti biti, v čistem stvarstvu. Zaradi nasprotnega, ki ga je to bitje zgradilo proti Božjemu delu, proti Njegovi stvaritvi, je vedno bolj drselo iz večnosti in padlo. Med padanjem - cerkveno poročilo o stvarjenju piše o „izgonu iz raja“ - je padlo bitje, ki ga lahko imenujemo Satana, s svojo predstavo hoteti biti kot Bog, okužilo nekaj drugih božanskih bitij, ki so se potem tako kot Satana uprla Bogu in Njegovemu stvarstvu. Njo in njene somišljenike je nato nosilec božanske volje, ki ga ljudje imenujemo Mihael, pospremil iz večnosti, iz „raja“.
Večni, čigar zakon je ljubezen, ljubezen do bližnjega, enost in svoboda, je padlim bitjem, Svojim otrokom, dal na pot dele duhovnih sonc in planetov. Ti delni planeti so nosili, kot vsi duhovni planeti, minerale, rastline in živali, kar spada k enosti, k življenju. Izven čiste biti, Božjega kraljestva, tam kjer mogočni Duh Svoje stvariteljske misli še ni dopolnil, so delni planeti našli svoje mesto. Postali so bivališča padlih bitij.

S prizadevanjem padlih bitij, ki je bilo zavestno in nenehno usmerjeno proti Božjemu zakonu, ljubezni in enosti, se je misel padca na teh področjih naprej izgrajevala in širila. Odvrnitev od Božjega kraljestva, spirala volje hoteti biti kot Bog je vodila do nadaljnjega zgoščevanja sonc in planetov. Pred posameznimi fazami zgoščevanja so se dogajale nepredstavljive erupcije. Znanost govori o „prapoku“, kar končno ni nič drugega kot nova beseda za padec. V tem razvoju so se tudi padla bitja vse bolj zgoščevala in zasenčevala, torej zatemnje- vala, tako po značaju kot po obliki.
V nepredstavljivih, gigantskih procesih spreminjanja - človek govori o „časih“ - se je izkristalizirala materija in tako bivalni planet Zemlja, na katerem so se, glede na zgoščenost izkristalizirala človeška bitja, ki niso nič drugega kot izoblikovani ovoji, v katerih deluje bolj ali manj obremenjeno padlo bitje, ki se zaradi zatemnjenosti in periferne zgoščenosti imenuje „duša“. Utelešena duša, tako rekoč „s telesom obdana“ duša, je nato kot celota „človek“.
Ker je Bog enost, obstaja tudi v odcepljenosti, v materiji, enost človeka, duše, mineralov, narave in živali.
Padla bitja so si prizadevala in si deloma še danes prizadevajo, razkrojiti božansko stvarstvo. Vojne, ki niso nič drugega kot bratomorstvo, vojne proti živalim, mučenje, ubijanje in morjenje živali, ravnanje proti naravi, proti celotni materi Zemlji, proti planetom, so izrodek padca. Misel padca je, razkrojiti vse oblike in njihovo duhovno substanco privesti kot tekočo energijo nazaj v eterski tok, ki je kot celota Bog, tekoči zakon.

Jezus, Kristus, je na Golgoti s Svojim „Dopolnjeno je“ izbrisal vsako možnost razkroja. Z močjo tega dejanja je Jezus, Kristus, postal Odrešitelj vseh ljudi in duš ter rešitelj živali suženjstva, mučenja in morjenja. Zaradi moči odrešitve se nobena življenjska oblika ne more razkrojiti. Zaradi nje se bodo vse navzdol transformirane negativne energije spet vrnile, torej spremenile v čisto, visoko nihajočo, božansko energijo. Jezus, Kristus, je tako pot v Očetovo hišo.
Na temelju zakona setve in žetve, ki vsebuje svobodno voljo, pa tudi odgovornost za nizkotno početje, človek sicer lahko ravna proti ljudem, živalim, rastlinam ter bivalnemu planetu Zemlji. Vendar pa božanskega duha v vsem ni mogoče razkrojiti; varuje ga moč odrešitve. Po neomajnem zakonu enosti se bo vse spet vrnilo v enost, a ne z bojem proti Bogu, ne z vojnami in uničevanjem, temveč s spoznanjem, da je Bog ljubezen, ljubezen do bližnjega, modrost, enost in svoboda.

Vsak človek nosi v sebi, v svoji duši, absolutnost, večni zakon. Večni zakon je enost. Zato velja: ni svobode brez ljubezni in ne ljubezni brez svobode. Zaradi tega vsebuje večni zakon svobodo, kar pomeni, da je vsako duhovno bitje absolutno svobodno in tako tudi vsak človek. Vsakdo se lahko svobodno odloči: za Božji zakon, ki je božanska dediščina, božansko bitje v vsakem človeku in v vsaki duši - ali proti Bogu, tako da uporablja vse preveč človeški, nakopičen, tako rekoč ustvarjen brutalni zakon, zakon vzroka in učinka. To je zakon padca; temelji na ločitvi od enosti in je zasnovan tako, da posameznika - prek izkušenj, učinkov in iz tega izhajajočega samospoz- nanja - s pomočjo moči Odrešitelja, Kristusa, korak za korakom vodi nazaj v enost.
Ponavljam: svoboda prinese človeku odgovornost tako za njegovo početje kot tudi za opustitev dobrega.
1. izdaja v slovenščini, november 2004

Avtoriziran prevod izdajatelja
Verlag DAS WORT GmbH

V Sloveniji izdalo:
Univerzalno življenje
Glinškova ploščad 16
1000 Ljubljana

Se nadaljuje prihodnji torek


Četrto Veliko Gabrielino pismo – (8.del)


1 komentarjev.


Za vrnitev v običajni format kliknite tukaj:
www.pozitivke.net
http://www.pozitivke.net/article.php/20050320203416985







Domov
Powered By GeekLog