Forum Menu 
Spisek forumov
Uporabniki
Najpopularnejši topici
 NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

sreda 19-feb
  • Pogovor ob knjigi

  • četrtek 20-feb
  • 8. Zimski festival

  • sobota 22-feb
  • Kvačkanje babičinih kvadratov z Marino Pagon

  • sreda 26-feb
  • Komedija: Alfa samski

  • četrtek 27-feb
  • Andraž Rožman - tega se ne da izbrisati

  • ponedeljek 03-mar
  • Krepitev enakosti v STEM in energetiki: zavezništva za uspeh

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu




     Spisek forumov > Splošno > Osebna in duhovna rast Nov topic Pošlji odgovor
     DISLEKSIJA
     |  Verzija prirejena za tiskanje
    Yoda
     februar 09 2015 15:32  (Prebrano 5340 krat)  
    Forum Rimska cesta
    Rimska cesta

    Status: neprijavljen

    Registriran: 03/26/09
    Posts: 853

    DISLEKSIJA

    Tematiko disleksije začenjam tam kjer sem končal tematiko perfekcionizma. To pa je bilo pri poskusu iskanja možne povezave med perfekcionizmom in disleksijo. Obstaja namreč možnost, ali domneva, da se osebnostna lastnost perfekcionizma razvije na dislektični nevrološki platformi. Spodaj je povezava do objav tematike perfekcionizma na Pozitivkah. Sledita pa ji linka referenčnih virov za disleksijo in za lateralno mišljenje. Referenčni vir disleksijo obravnava v širšem spektru pomanjkljivosti in prednosti, pri čemer so bralne težave samo eden od mnogih pokazateljev. Lateralno mišljenje pa je po mojem mnenju ena od bistvenih značilnosti disleksije, zato se mu je treba posebej posvetiti.

    Perfekcionizem
    http://www.pozitivke.net/forum/viewtopic.php?showtopic=8755
    http://www.pozitivke.net/forum/viewtopic.php?showtopic=8755

    Pričevanja odraslih dislektikov o posebnih učnih težavah
    http://www.pedagogika-andragogika.com/files/diplome/2009/2009-Hodnik-Simona.pdf (naslov je potrebno vpisati v naslovno vrstico brskalnika)

    Lateralno razmišljanje http://sl.wikipedia.org/wiki/Lateralno_razmi%C5%A1ljanje
    http://sl.wikipedia.org/wiki/Lateralno_razmi%C5%A1ljanje

    Prvotno sem nameraval zbirati nadaljne koristne podatke o disleksiji in počakati na kakšen dogodek ali znamenje, ki bi me pripravilo do nadaljnega proučevanja. To se je zgodilo nepričakovano v obliki članka na Siol-u, ki povzema ameriško tajno študijo o domnevnem Putinovem avtizmu. Študija naj bi med drugim temeljila tudi na Putinovi potrebi po kontroli in nekaterih drugih njegovih težavah. In to me je navedlo, da vsaj bežno pogledam še podatke o avtizmu. Praviloma planemo najprej na Wikipedijo. Sem pa dodal še nekoliko izčrpnejši vir in preletel še nekatere tu nenavedene. Tu so linki.

    Poročilo Pentangona o Putinovem avtizmu
    http://www.siol.net/novice/svet/2015/02/tajno_porocilo_pentagona_putin_ima_obliko_avtizma.aspx
    http://www.siol.net/novice/svet/2015/02/tajno_porocilo_pentagona_putin_ima_obliko_avtizma.aspx

    Avtizem
    http://sl.wikipedia.org/wiki/Avtizem
    http://sl.wikipedia.org/wiki/Avtizem
    http://www.avtizem-skoljke.si/avtizem.htm
    http://www.avtizem-skoljke.si/avtizem.htm

    In sedaj sledi komentar Siolovega članka o domnevnem Putinovem avtizmu. V kolikor naj bi bila študija tajna, pa je prišla v javnost, potem je jasno, da je namenjena propagandni vojni. Taka objava cilja seveda na manj razgledano javnost, kar je pragmatično gledano upoštevaje Gaussovo distribucijo čisto logično. Ni pa niti dosledno niti pošteno, še manj pa znanstveno, ali objektivno utemeljeno. Ampak na tem mestu se ne bomo ukvarjali s politiko temveč s proučevanjem disleksije iz raznih zornih kotov.

    V dosedaj dostopanih informacijah opažam, da ne obstaja dosledno konsistentno in eksaktno vsebinsko ločevanje etiket, kot so avtizem, Ausperger, disleksija, perfekcionizem, okm, itd. Še manj verjeten je obstoj nekega splošno afirmiranega opisa korelacij med navedenimi etiketiranimi vsebinami. Pri novinarskih člankih tovrstne vsebine pa k nejasnosti svoj delež dodajo še njihovi pisci. Ampak tematika je vredna truda in pozornosti iz večih razlogov. Bistven pa je v razčiščenju vsaj nekaterih osnovnih pojmov, stališč in pogledov. Moje izhodišče je domneva, da je Putin možno dislektik, malo verjetno pa (čisti) avtist.

    To zgodbo z domnevnim Putinovim avtizmom je nujno pogledati v malo resnejši obravnavi tudi zaradi pravilnega razumevanja nekaterih ljudi okoli nas, ki so drugačni, a ne nujno slabi.. Nekateri se nam zdijo čudaki prav zaradi naše nerazgledanosti in ozkega zornega kota. In zato poglejmo najprej kako približno izgleda rezultat testa psihomentalnih osebnih karakteristik. Ta razvršča psihomentalne sposobnosti horizontalno od instinktov, nagonov, intuicije, ter višjih sposobnosti desne polovice možganov preko višjih do nižjih logičnih in strojno - sekvenčnih zmogljivosti leve polovice možganov. Lahko opazimo različno stopnjo (razvitosti) posameznih lastnosti na vertikali. Opazimo pa lahko tudi zelo nizke, ali celo odsotne posamezne sposobnosti. V tem primeru bi lahko rekli, da je krivulja stopničasta in na nek način podobna nezveznemu, ali črtastemu spektrogramu. In grobo rečeno je to značilnost dislektikov, pri čemer imajo često nekateri deli njihovega intuitivnega dela spektra (desnih možganov) nadpoprečno visoko vrednost, primanjklaji pa se morda kažejo naprimer v področju 'strojne' logike levih možganov. Govorimo o prednostih in pomanjkljivostih dislektikov.

    Nadalje pa lahko sklepamo sledeče. Nadčlovek bi imel visoko zvezno spektralno krivuljo tako desne, kot leve polovice možganov, pa tudi del, ki pripada dobro razvitim povezavam obeh polovic. Imel bi torej visoko razvite sposobnosti vseh 7 oktav (čaker), kar ga približuje, oziroma enači popolnosti. V ta nabor gredo vse lastnosti od najnižjih do najvišjih, naprimer tudi (živalski) instinkti, plemenita čustva, umetniški talenti, jasnovidnost, intuicija desnih možganov pa tudi sekvenčna ter aritmetična logika ter druge 'strojne' zmožnosti levih možganov, itd.

    Dislektiki pa imajo torej pomanjkljivost nezveznega spektra psihomentalnih zmožnosti, a so mnogi med njimi neprepoznani geniji. Za mnoge velike ume v zgodovini človeštva so znane njihove dislektične značilnosti. In včasih zasledimo tudi domneve, ki znane osebnosti povezujejo z avtizmom, Auspergerjem, itd. Edisona so npr. pri 12 vrgli iz šole zaradi nesposobnosti, Einstein je imel težave z matematiko, zanj domnevajo tudi Auspergerja. Tesla predstavlja skrivnost nadčloveka, čeravno so tudi njega pestile nekatere težave, ki pa jih morda niti ne moremo razumeti. Znani so tudi mnogi drugi primeri, recimo vrhunskih umetnikov, ki se jm življenje ni odvilo najsrečneje tudi zaradi njihove neprilagojene drugačnosti.

    Kaj je torej avtizem v primerjavi z disleksijo in perfekcionizmom?

    Glede na razpolžljive vire podatkov je za avtizem značilna večja ali manjša omejenost socialne komunikacije ter interakcije pa tudi mišljenska rigidnost. V opisu smptomov avtističnega spektra najdemo kar nekaj podobnosti z opisom disleksije in perfekcionizma. Diskriminantni kriterij razlikovanja pa lahko najdemo morda v navedbi, da je avtizem biološko in prenatalno pogojen in neozdravljiv. Na drugi strani pa naprimer za splošno znano bralno disleksijo vemo, da je odpravljiva z vajo. Disleksija izvira iz nekaterih slabše, ali pa morda atipično razvitih nevronskih povezav. Te pa se na srečo lahko ustvarjajo na novo celo življenje.

    Možen vzrok perfekcionizma bi lahko iskali v celostni (holistični) naravnanosti dislektikov, po drugi strani pa tudi v razvoju osebnostne psihološke zaščite pred posledicami težav z disleksijo. Seveda pa ni možno v posameznih primerih izključiti niti kombinacije avtizma, disleksije in perfekcionizma. Menim pa tudi da avtističen spekter zajema na spodnji strani funkcionalno precej težje omejenosti, kot jih najdemo pri popisu dislektičnih pomanjkljivosti.

    Mačkam pripisujemo avtistične lastnosti, imajo pa svojo specifično inteligenco, ki je morda v nekaterih pogledih boljša od sposobnosti najtežjih 'pravih' človeških avtistov. Pes ima podobno, kot maček instinkte, a tudi specifično drugačno socialno inteligenco, zato v našem pojmovanju ni podoben avtistom. Bodimo iskreni pri ugotovitvi, da je maček postal model avtista predvsem zato, ker ni podredljiv.

    Avtizem je specifična in občutljiva tema, ki se ji bom v nadaljevanju za sedaj odrekel v izogib neobvladljivemu zapletanju vsebine. Vsak si lahko sam najde obilo podatkov in 'definicij' - beri etiket tudi o avtizmu, Auspergu, itd., če ga to posebej zanima. Namesto nadaljne obravnave avtizma pa bom na tem mestu raje vključil trenutno edino možno odrešilno vizijo v primeru prizadetosti z avtizmom. To je blagoslov.
    K temu predlogu me je spodbudil zapis Gregg-a Bradna, ki sem ga našel na spodaj podanem linku. Blagoslov je mistično dejanje s potenco najvišjega reda. Čudeži blagoslavljanja obstajajo, a redko, če sploh jih opazimo. Blagoslavljanje bi si zaslužilo večjo našo pozornost, a zanesljivo je to prava pot transformacije navidez nerešljivih nasprotij in težko sprejemljivih mukotrpnih težav. Blagoslov je univerzalen in najvišji način možne mistične preobrazbe, ki prinaša duhovno odrešitev od bremen in udarcev usode, razrešuje konflikte, osvobaja nas trpljenja, sovraštva, žalosti, strahu. Blagoslovimo zato avtizem, avtiste in njihove bližnje, ter vse, ki se trudijo lajšati življenje zaznamovano z avtizmom.

    Gregg Braden o blagoslovu
    http://www.bebamur.com/greg-brejden.html
    http://www.bebamur.com/greg-brejden.html

    Namesto zaključka.

    Sorodna tema dislektiki je tudi perfekcionizem, ki bi domnevno lahko bil povezan z disleksijo. Potreba po kontroli je tipična lastnost perfekcionistov in mnogi med njimi veliko dosežejo, če jih okolje podpira, v nasprotnem primeru se zgubijo in celo propadejo. V kolikor bi bila potreba po kontroli ključna značilnost avtizma potem je ta svet zelo avtističen. Saj morda tudi v resnici je čedalje bolj avtističen glede na podatke o hitro naraščajočem deležu avtističnih otrok, zlasti v Ameriki. Ampak potrebo po kontroli preprosto pripisovati izključno avtizmu je zame res precej neresno. Določeni vidiki 'kontrole' so resda tudi pri avtistih, ampak to vsekakor ne spada v nabor simptomov, ki opredeljujejo avtiste.

    Do tu je bila obravnava omejena le na človeško vrsto, če izvzamemo primerjavo mačk z avtizmom. V kozmološkem pogledu pa bi bilo možno obravnavo razširiti še na neko drugo vrsto prisotnih bitij, ki pa ne pripadajo človeški vrsti. A to utegne biti (pre)zahtevna tema in morda o tem kdaj drugič.



    Profil
    Quote
    Yoda
     marec 20 2015 11:26   
    Forum Rimska cesta
    Rimska cesta

    Status: neprijavljen

    Registriran: 03/26/09
    Posts: 853

    Disleksija in motnja pozornosti


    V popisu dislektičnih značilnosti zavzema pomembno mesto tudi motnja pozornosti. Ta težava je dobro opredeljena v priročniku AVE naprave David Alert vključno s predlaganim reševanjem. Morda je ta motnja v nekaterih primerih celo primarni izvor nastanka mnogih drugih težav, ki jih srečujemo bodisi pri disleksiji bodisi pri perfekcionizmu.

    AVE naprave in njihovo koristno uporabnost sem pred časom že predstavil na Pozitivkah.
    Uravnavanje delovanja leve in desne polovice možganov s programi, ki jih ponujajo AVE naprave pa se pokaže aktualno tudi pri obravnavi disleksije na splošno, ne samo pri motnji pozornosti. Prav tako pa bi lahko koristile tudi pri težavah perfekcionizma. Še posebej nas lahko navduši podatek, da je možno doseči psihomentalno stanje nenavezanosti tehnološko z uporabo ustrezne audiovizuelne stimulacije možganov. Medicinska stroka s področja psihiatrije podobne učinke lahko doseže bržkone tudi medikamentno. V ezoteriki pa je stanje nenavezanosti odraz duhovne razvitosti in prečiščenosti, sicer pa ga lahko začasno dosežemo z dobro meditacijo in drugimi praksami. Spodaj podajam link do omenjene predstavitve AVE naprav.

    http://www.pozitivke.net/forum/viewtopic.php?showtopic=8516

    Na Scribd sem prenesel svoj prevod dela besedila iz priročnika za AVE napravo David Alert zaradi njegove poučnosti glede motnje pozornosti in s tem povezanih ostalih težav. Najdemo ga na spodnji povezavi.

    http://www.scribd.com/doc/228274332/Iz-Priro%C4%8Dnika-Za-AVE-Napravo-David-Alert

    Ocenjujem da nam lahko vsebina pomaga bolje razumeti in sprejeti mnoge 'težavne' mladostnike pa tudi odrasle, ki imajo motnjo pozornosti. Zaradi koristne, razumljive in humane obravnave tako prizadetih oseb podajam to besedilo v celoti tudi na tem mestu – v nadaljevanju spodaj.

    Prevod izbranega besedila iz uporabniškega priročnika za AVE napravo David Alert
    David Alert User's Guide https://www.mindalive.com/manuals/alert_ii_guide.pdf

    MOTNJA POZORNOSTI (ADD / ADHD) IN MOŽGANI

    Vse duševno delovanje vključuje element vzburjenja -" pozornosti " ali budnost možganov. Stopnja vzburjenosti možganov močno vpliva na to, kako dobro se bodo odvijali - izvajali zlasti duševnI izzivI. Na primer, skoraj nemogoče je, da bi bili pozorni, če možgani proizvajajo preobilo alfa ali theta ( sanjske ) možganske valove. Ravno tako je težko zaspati s prekomernimi beta ( opozorilnimi ) možganskimi valovi proizvedenimi, ko so zaprte oči.

    Ljudje s težavami pozornosti, kot so motnje pomanjkanja pozornosti (ADD ), motnje
    pomanjkljive pozornosti (zaradi) motnje hiperaktivnosti (ADHD ) imajo zlasti težavo s prestavitvijo svojih pred - frontalnih režnjev (del možganov v ozadju čela ) v "prestavo". Pred frontalni režnji so odgovorni za pozornost, namen in logično sklepanje. Ta področja delujejo slabo v ADD / ADHD možganih zaradi zmanjšanega krvnega obtoka in proizvodnje preveč počasnih alfa in / ali theta možganskih valov, še posebej v času kognitivne naloge (razmišljanje) in pasivne naloge (branje). Za tiste z ADD / ADHD so samo visoke stopnje stimulacije pokazale, da se zbudi pred -frontalni reženj, kar prinaša zmanjšano hiperaktivnost, izboljšanje pozornosti in manj nihanja razpoloženja. Ljudem z ADD / ADHD dobro dene tudi spodbuda z video igrami in akcijskih športov. Edino če je dejavnost vznemirljiva ( potiska navzgor vzburjenje), pred - frontalni in frontalni reženj ne izgubita hitro svojo pozornost in aktivacijo. Theta in / ali alfa možganski valovi se sicer dramatično povečajo in oseba se izgubi "ven v meglo." Zaradi pomanjkanja stimulacije v tipični šoli povzroči ADD / ADHD vzrok da se otroci nenehno borijo z duševno meglo, ki vodi do slabih ocen.

    ADD / ADHD se redko pojavi izolirano (samostojno) in pogosto obstaja z drugimi pogoji, vključno z depresijo, opozicijsko - kljubovalno motnjo, vedenjskimi motnjami, obsesivno - kompulzivno motnjo (OKM), motnjo učenja, anksiozno motnjo in drugimi pomembnimi psihološkimi, psihiatričnimi in nevrološkimi težavami.

    STRES in POZORNOST

    Od trenutka rojstva dalje bodisi vzpostavljamo ali uničujemo sistema možgani / telo, odvisno od dejavnikov stresa v našem življenju in kako rokujemo s temi stresorji. Sistem možgani / telo je ustvarjen za kratkoročne mentalne, emocionalne in fizične obremenitve, ne pa tudi za dolgoročno rokovanje s stresorji navadno povezanimi s kompleksno zasedenostjo sodobnega življenja. Stresni nivoji so lahko pomembno pod temi vplivi tudi ne glede na to ali so življenski Izzivi resnični ali namišljeni.

    Kronični stres pri otrocih pogosto izhaja iz pretirane zaposlenosti, občutka neustreznosti, borbe s šolskim delom, strahu pred neuspehom, nenehnega zahajanja v težave s starši in učitelji zaradi impulzivnega vedenja in iz splošnega stresa sodobnega življenja. Stres lahko povzroči poljubno število motenj ali bolezni, vključno anksioznost, depresijo, nespečnost, migrene, PMS, visok krvni tlak, kronično utrujenost, fibromialgijo, nepazljivost, oslabitev pomnjenja in ADD / ADHD.

    Slaba prehrana prispeva tudi k stresu z oslabitvijo zmožnosti možganov za soočanje z življenjskimi izzivi in s stresom nadledvičnega sistema in doda povečano obremenitev telesu in duhu. Oboje, dnevni dogodki in prehranjevalne navade se izkažeta, da sta glavna dejavnika, ki prispevata k večini naših izzivov s področja zdravja in dobrega počutja, vključno z mentalno in čustveno slabšo regulacijo.

    Na splošno je dosti lahko za starše in učitelje, da prepoznajo otroka s hudo ADD / ADHD. Starši teh otrok bodo običajno konzultirali strokovno pomoč in so lahko izjemno strpni do izzivov otrokovega vedenja. Vendar pa, če ima otrok blago do zmerno ADD / ADHD, bo nekaj časa " normalno" in " strašno neprijeten smrkavec" preostali del časa. Ti starši se ne zavedajo, da ima otrok motnjo in predvidevajo, da imajo otroka, ki potrebuje stalno disciplino in kazen. Vendar pa je ta otrok z blagim ADD / ADHD oboje – frustriran in jezen na sebe samega, ter na življenje nasploh in ne razume zakaj počne kar počne. Dodatno pa ima ta otrok zaradi ADD / ADHD, običajno še težave razmišljati racionalno in jasno, ali sprejemati dobre odločitve..

    Tri glavne vedenjske značilnosti stresa so impulzivnost, nepozornost in hiperaktivnost, ki so prav tako enaki trije glavni simptomi ADHD. Torej dodatni stres konstantne kazni, odlaganje, " napake " in tako naprej, samo naredijo otroku slabše. Otrok z blagim ADD / ADHD »greši« veliko bolj kot otrok s hudo ADD / ADHD, zato ker se od otrok z blago ADD / ADHD pričakuje, da se obnašajo in delujejo enako kot drugi otroci. Ta otrok se pogosto počuti zelo zaskrbljen v boju mentalnega tekmovanja naše visoko konkurenčne družbe. Ta dodan stres služi le temu, da bo otrok bolj impulziven, nepremišljen in hiperaktiven. .

    S fiziološkega vidika, stres povzroča kritično prekrvavitev frontalnega režnja možganov do delne zapore (prekinitve) in povzroča da nadledvična žleza izloča škodljive stresne (simpatične) hormone, kar rezultira v impulzivnosti, slabi presoji, ter hitri porabi in izgubi vitaminov v telesu. Nenehni stres povzroči več škode kot zdravilni trenutki v naših možgansko / telesnih sistemih, zato razgrajuje delovanje teh sistemov.

    Nenehno stanje tesnobe in prevelike vzburjenosti izvabi velike količine stresnega hormona, ki lahko povzroči celično toksičnost, Na primer stresno sproščen kortizol uničuje nevrone v hipokampusu (pomembna regija v možganih, ki nadzira shranjevanje in priklic spomina). Anksioznost povzroča tudi zaprtje (ustavitev) možgansko temelječega serotonina in povečanje možgansko temelječega norepinefrina. To lahko vodi v agresivno vedenje v nekaj sekundah po stresno izzvanem dogodku ali misli.
    Ker na življenje lahko gledamo kot na sodelujoči tendenci (prizadevanji) med tem, kako živimo in močmi našega genetskega bazena, je koristno, da prepoznamo kako velik vpliv ima življenjski slog na kakovost našega življenja.

    O AUDIO – VIZUALNEM DOSTOPU (audio-visul entrainment / AVE)
    (entrainment = prepojitev, nalaganje, vstop (na vlak), pretvorba, prenos, dostop)

    Audio-vizualni dostop ( AVE ) je tehnika, ki preskrbi impulze svetlobe in zvoka določenih frekvenc, ki so v območju možganskih valov. Ti impulzi svetlobe in zvoka uravnajo razburjen um, ki nenadzorovano divja, okrepijo nastanek ustrezne možganske frekvence valovanja, povečajo prekrvavitev možganov in povečajo metabolizem glukoze v možganih za izboljšano delovanje nevronov. To ima za posledico izboljšano duševno zmogljivost.

    Pomemben cilj AVE je ustvariti nenavezano (disociativno) stanje, ki je podobno meditativnemu stanje globoke sprostitve. To koristi rehabilitaciji možganov / telesa, ki jo ustvari to globoko transu podobno stanje. To naredi AVE tako zelo uporabno za tako veliko primerov. Disociativno (nenavezano) stanje se lahko prvo opazuje z zapaženjem globokega, ter trebušno preponskega dihanje. Roke in noge postanejo toplejše, ker se žile širijo. Barva kože bo postala bolj rožnata, ker se poveča dotok krvi v celotnem obrazu in telesu. Pretok krvi se bo povečal tudi v možganih. Oseba doživlja občutek globoke sproščenosti in zadovoljstva, ker se koristni nevrotransmiterji sproščajo v možgane. Ko se v tem globokem stanju sproščajo možgansko / telesno regenerativne kemikalije (parasimpatičnega hormona) te popravijo in stabilizirajo živčne prenašalce (neurotransmiterji), kot so serotonin, endorfin in dopamin. To vspostavi obnovo dobrega delovanja možganov. AVE prispeva k tej obnovi z zagotavljanjem stresne prekinitve, povečanjem prekrvavitve možganov in spodbujanjem okvarjenega nevronskega delovanja (firing). AVE omogoča možganom, da se vrnejo v normalno delovanje.

    To globoko stanje, ki ga inducira AVE regeneracija se je izkazalo koristno za mnoge mentalne, čustvene in fizične preizkušnje, s katerimi se skoraj vsi od nas kdaj srečujemo v naših življenjih. To vključuje vendar ni omejeno samo na: anksioznost, depresija, nespečnost, migrene, PMS, krvni tlak in kronična utrujenost, skupaj z izboljšanje pozornosti, učenja in ADD / ADHD.

    Ko so učinki telesa- uma skozi izkušnje AVE v celoti upoštevani, izkušnja postane redna in koristna enako, kot veliko drugih življenjskih potreb, kot so kakovost spanja, dobra prehrana, čista voda in telesna vadba. Spanje je še eno področje, kjer se AVE pokaže, da je koristno, ker prispeva k naravnemu regenerativnemu procesu telesa in možganov.

    ZAKLJUČNI KOMENTARJI

    ADD / ADHD je nevrološko stanje, ki v prvi vrsti negativno vpliva na delovanje
    predfrontalnega in prednjega predela možganov. Rezultat je, da ADD / ADHD
    otroci postanejo impulzivni, nepremišljeni / nepozorni in nesledljivi. Često tudi hrepenijo po stimulaciji (dobri ali slabi), v prizadevanju, da bi vzbudili svoje možgane. Vendar pa imajo ADD / ADHD mnogi od naših najboljših podjetnikov, vizionarji, izumitelji, umetniki, glazbeniki, znanstveniki in upravniki korporacij. Richard Branson skupine podjetij Virgin pripisuje svojo ADHD njegovim ogromnim poslovnim uspehom! Torej, pravilno usmerjena, z ADHD povzročenim krmiljenjem spodbude in keacije, je lahko močno sredstvo. Brez vodstva in smeri, utegne biti za ADD / ADHD osebo izjemno boleče težko urejanje samega sebe v šoli, družbi in v odnosih.

    Stanje uma je dinamična okoliščina - nenehno se odziva na to kako spimo, kaj jemo, kaj mislimo, kdo smo, s kom rmedsebojno reagiramo in katerim dogodkom smo bili priča med lekcijo vsakdanjega življenja. Pomembno je zavedati se, da morda ne obstaja »popoln" večno trajen isti tretma. Zaradi stalno spreminjajoče se dinamike možganov, preglednica simptomov določa samo splošne kazalnike in predlagane seanse zagotavljajo izhodišče za začetek. Ko se možgani vašega otroka "oblikujejo ", da so vedno bolj prilagodljivi in prožni, bosta vi in vaš otrok razvili vpogled za izbro seans, ki najbolje naslovijo potrebe in zahteve vaših možganov / telesa, ki temelji na tem, kako živiš svoje življenje in podprejo zdrave (fitnes) napore vaših možgane / telesa. Imejte v mislih, tako kot telesni fitnes, gredo lahko možgani skozi rast / fitnes ovir na tej poti. Napredek ni vedno linearen. Spoznajte sebe in otroka in se igrajte z AVE skladno kot raste vaše razumevanje. Če ste v dvomih - samo to - Relax 1, to je to.

    AVE ugodno vpliva na celotne možgane in telo. To je nenehno očitno, in prikazano pri otrocih, ki so imeli priložnost, da uporabijo AVE tako v šoli in domači nastavitvi. Mnoge šole so začele AVE programe v korist svojih učencev in enako zaposlenih. Vse več otrok je imelo možnost, da uresničijo svoj prirojeni potencial, ki pri mnogih ne bi bil realiziran. Ti so prišli do spoznanja, da je biokemični eksperiment, imenovan življenje v veliki meri usklajen napor med tem, kako živimo življenje in posameznikovim genskim bazenom. Oni so osebno doživeli in spoznali velik vpliv svojih prirojenih stresnih kemikalij - v primerjavi z njihovimi kemikalijami popravil in kako jih je AVE učil ceniti razlike. To zavedanje bo vplivalo na njih, da se še nadalje odločajo v podporo dobrega počutja (wellness) v odrazu življenjskih preizkusov in naporov.


    Profil
    Quote
    Yoda
     marec 24 2015 23:40   
    Forum Rimska cesta
    Rimska cesta

    Status: neprijavljen

    Registriran: 03/26/09
    Posts: 853

    Disleksija in perfekcionizem

    V prisotnosti dislektičnih primanjkljajev leve – logične možganske poloble s šibkim vertikalnim in konvergentnim načinom razmišljanja in v povezavi s celostnimi motivi intuitivne desne možganske poloble z prevladujočim lateralnim in divergentnim mišljenjem se domnevno utegne razviti perfekcionizem. Ta v našem primeru pogosto predstavlja neposrečeno in ovirajočo obliko razvoja kompenzacijskih strategij premoščanja dislektičnih primanjkljajev. Drugače povedano dislektiki in po predpostavki tudi perfekcionisti intenzivneje uporabljajo desno možgansko poloblo, manj pa levo. To pomeni da pri njih prevladuje lateralni in divergenten način razmišljanja. Med drugim ima ta za posledico tudi (pre) bogat notranji monolog, ki je lahko precej moteč in lahko celo onemogoči normalno razumno funkcioniranje osebe. Vertikalno konvergentno mišljenje ima za razliko od lateralnega vgrajeno omejevalno kontrolo, oziroma cenzuro nad odmikom od glavnega miselnega toka. Lateralno mišljenje je ustvarjalno in je tudi ena od značilnosti genijev, toda brez ustrezne souporabe vertikalne konvergence leve poloble je čisto neuporabno. Desnomožganski potencialni genij s pomanjkljivo levomožgansko kapaciteto bi verjetno deloval precej retardirano. Obstajajo tudi primeri ljudi, ki ne znajo pisati in računati, pač pa dobro igrajo kakšen glasbeni inštrument. V tem razmerju lahko ocenjujemo tudi učinke in posledice perfekcionizma. Perfekcionizem po gornjih predpostavkah lahko pomeni eno od možnih smeri osebnostnega razvoja dislektika. V pogledu razvoja kompenzacijskih strategij dislektikov pa bi verjetno morala biti ena od prvih prioritet razvoj zavestne kontrole, omejevanja in usmerjanja lateralne divergentne miselne poplave.

    Dislektični primanjkljaji praviloma predstavljajo pomanjkljivo platformo 'strojne' logike, od katere pa perfekcionist zahteva več, kot to omogočajo njene karakteristike. Po analogiji z računalništvom bi to pomenilo, da skušamo trenutne strojne omejitve nadomestiti z izpopolnjenim programskim paketom. Nastopi vprašanje združljivosti pomanjkljive strojne opreme ter izpopolnjenega programskega modela. Na srečo so dislektični primanjkljaji večinoma take narave, da je možno našo 'strojno opremo' to se pravi naše možganske funkcije razvijati, dograjevati, izpopolnjevati, nadgrajevati, prenastaviti. Te možnosti nam ponuja trening, učenje in razvoj leve možganske poloble z logičnimi in zaporednimi miselnimi operacijami. Učenje in vključevanje omejitev na osnovi izkustev lahko prilagodi neživljenski perfekcionizem na zmerno in realno ambicioznost ter osebnostno rast. Še enkrat bom na tem mestu omenil, da izbrani viri obravnavajo disleksijo v širšem spektru pomanjkljivosti in prednosti. To pomeni, da ne gre samo za motnjo branja temveč širok nabor dislektičnih značilnosti.

    Ena od zelo ovirajočih disleksij je motnja pozornosti. Često utegne ostati skrit in neprepoznan vzrok težav ter neuspeha tudi pri perfekcionistih, ki imajo to disleksijo. Sama motnja pozornosti ne pomeni nižjo inteligenco, pač pa le hudo omejitev v interakciji z okolico in življenskimi izzivi. Podobno velja za motnjo hiperaktivnosti. Oboje pa je še zlasti velika ovira v šolskem sistemu, pa tudi na drugih področjih. Pogosto se osebe s takimi motnjami mučijo na zanje napačno izbranih življenskih področjih, namesto da bi svoje usmeritve in izbire prilagodile svojim dislektičnim omejitvam. Prepoznavanje in sprejemanje lastnih omejitev je ključno v iskanju prilagoditvenih strategij. Pomembno pa je tudi zaradi zdravljenja stresnih in drugih neželjenih posledic primanjkljaja motnje pozornosti in hiperaktivnosti.

    Morda sta 'perfekcionistično' omejevanje dinamike sprememb in potreba po kontroli nad določenimi področji lahko pripomočka in olajšava pri motnji pozornosti, hiperaktivnosti, kot tudi omejevanju notranjega monologa lateralne miselne divergence, vendar samo v omejenem obsegu. Tu že lahko malo pomislimo katere lastnosti perfekcionistov so dislektičnega porekla, katere pa so razvojna osebnostna reakcija. Nekatere pa lahko celo uvrstimo že med ustrezne kompenzacijske strategije.

    Zdi se da bi poleg motnje pozornosti po vsem sodeč tudi specifičnost divergence lateralnega mišljenja lahko bil eden od pomembnih skupnih imenovalcev perfekcionizma in disleksije. Vsekakor pa daje opis lateralnega mišljenja zelo koristno predstavo kako problematičen miselni algoritem ima lahko dislektik ali pa tudi perfekcionist. Potrebno je upoštevati tudi prednosti takega mišljenja, ki se lahko pokažejo ob pravilni spodbudi in vstrajnosti ter potrpežljivosti. Morda je tudi rigidnost oblika samozaščite pred lateralno divergentno miselno poplavo, lahko pa je tudi samo ena od posledic dislektičnih primanjkljajev.

    Poglejmo še nekatere povezave disleksije in perfekcionizma. -- Senzorne motnje lahko rezultirajo v čudaštvu pri prehranjevanju ter oblačenju, ali pa v avdiovizuelni in vonjalni hipo / hiper občutljivosti. Nizka samopodoba zaradi manjše konkurenčnosti, ki je posledica dislektičnih primanjkljajev lahko povzroči da ego išče drugačne, tudi neobičajne načine samopotrditve. Mednje bi lahko uvrstili tudi nekatere perfekcionistične tendence na podeočju znanja, dela, športa, osebnega videza, ugleda, itd. Nezrel perfekcionizem lahko ob primernih pogojih in osebnem razvoju preraste v kvalitetne karakterne lastnosti.Prineša lahko tudi plemenite ter koristne sposobnosti, znanja, motive bodisi vsestransko razvite osebe, ali pa sposobnosti visoko špecializiranega strokovnjaka. A pot je trnjava in dolgotrajna. Posebno poglavje so rituali, ali obsesivno kompulzivna motnja (okm). Vzroki in mehanizem nastanka izvirajo iz podzavestnih iracionalnih in drugače popačenih vzorcev. Rituale opazimo praktično pri vseh ljudeh, pa tudi pri živalih. A razlika nastopi, ko mora oseba nekaj početi pod notranjo prisilo 'ker bi se lahko sicer kaj slabega zgodilo', ne pa iz navade, veselja, nagona. V določenih okvirih in obsegu pojav ni moteč, ali problematičen. Nekatere rituale pa uvrstimo v kategorijo okm zaradi njihove moteče, škodljive in obremenjujoče vsebine ter obsega ponavljanja Ugotovljeno je da se pojavnost te motnje stopnjuje pri povečanem stresu, strahu, zaskrbljenosti, nezadovoljstvu. In tako se znajde okm motnja tudi na skupnem popisu disleksije in perfekcionizma. Prizadete osebe lahko na osnovi zavedanja prepoznajo svoje okm ter jih z voljo in disciplino eliminirajo. Vzroke za konfliktnost in motenost socilne interakcije lahko vidimo v nekaterih specifičnih primanjkljajih pa tudi prednostih. Oseba često občuti in 'vidi' kar imajo ljudje skrito 'za bregom'. In če se to ne sklada z prikazanim utegne nezavedno reagirati sovražno, Oseba je morda tudi nekoliko čudaška in nespretna v raznih situacijah. Vse to lahko povzroča posmehovanje ter izolacijo, oseba pa se še bolj osami v svoji zagrenjenosti. Njena samopodoba pa se lahko zniža do kritično nizkega stanja.

    Evidentna pomembna skupna značilnost perfekcionizma in disleksije je torej nizka samopodoba, Posledično se oseba lahko zateče v razne oblike kompenzacij, od teh pa gre lahko negativni razvoj v smeri odvisnosti. Tipični primeri nezdrave kompenzacije, oziroma tudi bega pred težavami ter nezadovoljstvom z možno posledično odvisnostjo so prekomerno spanje, prenajedanje, alkoholizem, droge., Vsak od teh primerov predstavlja obsežno samostojno področje obravnave. In vsaka od teh odvisnosti lahko pripelje do kritičnega stanja z ogroženostjo življenja. Morda je manj znana a nič manj škodljiva motnja hranjenja ki se imenuje kompulzivno prenajedanje. Ta motnja lahko rezultira postopno in prikrito v diabetes. Seveda pa debelost in zmanjšane fizične zmogljivosti tudi dodatno znižuje samopodobo. Skrajno kritični motnji hranjenja pa sta še anoreksija ter bulimija

    Glede na prej povedano lahko sklepamo, da si perfekcionizem in dislektičnost delita tudi mnoge skupne možne negativne posledice. Sem spadajo depresija, anksioznost, obsesija, kompulzije in še kaj bi se našlo. Večino negativnih posledic in možno reševanje sem zajel že pri perfekcionizmu. Ni potrebno posebej povdarjati, da se utegneta stres in nezadovoljstvo v določenih primerih povečati do stopnje psihičnega in fizičnega obolevanja. V kolikor želimo pomagati dislektikom in perfekcionistom sta nujna zlasti potrpežljivost in razumevanje.



    Profil
    Quote
    Yoda
     marec 25 2015 21:46   
    Forum Rimska cesta
    Rimska cesta

    Status: neprijavljen

    Registriran: 03/26/09
    Posts: 853

    Disleksija in kompulzivno prenajedanje


    Izsledki raziskav kompulzivnega prenajedanja nam lahko pomagajo do boljšega razumevanja in večje potrpežljivosti v mnogih primerih domnevno 'požrešnih debeluhov', pri katerih gre za resno odvisnost. Toleranca in razumevanje sta nujna v kolikor želimo reševati težavo pri njenem resničnem vzroku. Dislektični primanjkljaji prizadeti osebi utegnejo precej otežiti in zagreniti življenje. To prinaša več stresa, nezadovoljstva, nizko samopodobo, lahko tudi depresije. Ena od kompenzacij, v katero se zatečejo ljudje s težavami je tudi kompulzivno prenajedanje, ki utegne postati zelo resen posledični zdravstveni problem. Težave se zaradi prekomerne teže še povečajo in negativni začaran povratni krog je sklenjen. Seveda obstajajo tudi mnoge druge kompulzije, ampak prenajedanje utegne biti med najtežavnejšimi. Zelo obširno opisuje kompulzivno prenajedanje naprimer vir, ki ga podaja sledeči link.

    Motnje hranjenja – kompulzivno prenajedanje
    http://psy.ff.uni-lj.si/psiholoska_obzorja/arhiv_clanki/2000_3/ogris.pdf

    http://psy.ff.uni-lj.si/psiholoska_obzorja/arhiv_clanki/2000_3ogris.pdf

    Za ilustracijo v nadaljevanju citiram nekatere dele besedila tega vira.

    >>>>>>>>>>>> Sam izraz kompulzivno (prisilno) prenajedanje označuje tisto, kar dela tako početje motnjo – gre za prisilno vedenje, ker človek ponavlja nekaj, česar sicer ne želi, ampak se temu ne more upreti. Notranja prisila kompulzivnega jedca nezadržno vodi v prekomerno uživanje hrane, čeprav ve, da zanj to ni dobro, in navkljub posledicam. Za kompulzivno prenajedanje je značilno bolj ali manj pogosto prenajedanje, lahko celo do fizične slabosti. Oseba se lahko prenajeda po malem čez cel dan in/ali v ekscesnih epizodah. Kljub neprestanim poskusom vzpostavitve kontrole nad prehranjevanjem in kljub groznim občutkom krivde ne zmore zaustaviti prisile po prenajedanju, oziroma to zmore le za kratek čas. Tako nekontrolirano hranjenje običajno spremlja tudi občutek izgube kontrole. Pogosto lahko opazimo vzorec cikličnega izmenjavanja odrekanja hrani (lahko celo postenje), čemur sledi prenajedanje.

    Kompulzivno prenajedanje kot oblika zasvojenosti. Veliko kompulzivnih jedcev posega predvsem po rafiniranih ogljikovih hidratih (sladkor, kruh in testenine) in mastni hrani. Vsi avtorji niso enotnega mnenja glede opredelitve kompulzivnega prenajedanja (in drugih vrst motenj prehranjevanja) kot oblike zasvojenosti. Nekateri avtorji (npr. Christensen, 1996; Katherine, 1991) menijo, da je prenajedanje poskus samomedikacije; raziskave namreč kažejo, da imajo kompulzivni jedci podpovprečno nizek nivo endorfinov (opijatom podobne kemične snovi, ki se sproščajo v možganih in zmanjšujejo občutek bolečine, dvigajo razpoloženje in regulirajo apetit) v primerjavi s povprečjem, zaradi česar se ponavadi počutijo depresivne in otožne. Zaradi tega izbirajo predvsem rafinirane ogljikove hidrate in mastno hrano, ker le-ta stimulira izločanje endorfinov in seveda posledično vpliva na boljše počutje. Sčasoma se razvije odvisnost od hrane, podobna drugim odvisnostim od substance. Cooper (1989) in Katherinova (1991) pišeta, da kompulzivno prenajedanje ustreza vsem kriterijem zasvojenosti: izgubi kontrole nad užito hrano, psihični in fizični odvisnosti od hrane, abstinenčnim simptomom ter negativnim posledicam (povečana telesna teža, socialna izolacija). Katherinova (1991) pravi, da čeprav je namen hranjenja, da daje telesu gorivo za delovanje, veliko ljudi čuti v sebi prisilo, da jedo, čeprav niso lačni. Oseba, ki je zasvojena s sladkorjem, rafiniranimi ogljikovimi hidrati ali maščobami, prav tako kot alkoholik občuti abstinenčne simptome. Hrana deluje kot depresor ali stimu-lant: umirja, otopi občutke in čustva, ublaži bolečino. Če kompulzivni jedec ne pride več do svoje droge, je anksiozen, nemiren, razdražljiv, slabo spi, soočanje z življenjskimi stiskami je preboleče. Če spet vzame nekaj droge, mu odleže, simptomi se pomirijo. Katherinova (1991) meni, da je kompulzivno prenajedanje ena od oblik zasvojenosti, od katere je najtežje okrevati. Hranjenje je namreč samo po sebi zadovoljujoče, legalno in nujno za preživetje.

    Tudi Orbachova (1990) piše o začaranem krogu zasvojenosti, v katerega je ujet kompulzivni jedec: prav tako močno hlepi po hrani kot narkoman po heroinu ali alkoholik po alkoholu. Kar naprej ima abstinenčno krizo (cold turkey) je na dieti ali se posti ali preizkuša metadonski substitut npr. skuto. Kompulzivni jedec posveti ogromno psihične energije za razglabljanje, kaj naj je in česa ne, medtem ko narkoman lahko porabi cele ure za pridobivanje denarja ali zvez za naslednji fix. In končno, tako kot heroin zadene narkomana ali alkohol omami alkoholika, tako prenajedanje narkotizira’ kompulzivnega jedca. Kompulzivni jedec ni požrešen, ampak je hrana zanj droga, je magična, je strup, je življenjsko pomembna, hrana ga duši in muči, in le redko je hrana zanj užitek. Hranjenje je namreè povezano s tolikimi občutki krivde, da je užitek zelo omejen. Hrano mora pojesti čim hitreje, da ni več nevarna. Kompulzivni jedec se hrani, ne glede na fizične znake, ki signalizirajo lakoto. Hrana ima zanj namreč toliko dodatnih pomenov, da se je že davno izgubila biološka povezava.
    <<<<<<<<<<<<

    Še en vsebinsko lažji vir o kompulzivnem prenajedanju

    http://www.aktivni.si/zdravje/kompulzivno-prenajedanje/

    http://www.aktivni.si/zdravje/kompulzivno-

    Že ta kratek oris tematike kompulzivnega prenajedanja nas sooči s kompleksnostjo vzrokov in posledic motnje hranjenja. Zato težave vsekakor ne moremo zanemariti, ali pa jo poenostavljeno reducirati na 'požrešnost'. Število diabetičnih bolnikov je v porastu celo pri mladini, povezano pa je domnevno tudi s porastom števila ljudi s prekomerno težo.



    Ob zaključku objave gradiv na temo disleksije na Pozitivkah pa ponujam spodaj še link do približno istega gradiva na Scribd, ki ga je možno prenesti na PC v wordovi, ali pdf datoteki. Datotečni zapis je še nekoliko popravljen, dopolnjen in preglednejše oblikovan. Bo pa tudi sproti ažuriran v primeru novih pomembnih informacij, ali ugotovljenih napak in pomanjkljivosti

    https://www.scribd.com/doc/257122664/DISLEKSIJA

    https://www.scribd.com/doc/257122664/DISLEKSIJA


    Profil
    Quote
    Yoda
     marec 08 2016 00:24   
    Forum Rimska cesta
    Rimska cesta

    Status: neprijavljen

    Registriran: 03/26/09
    Posts: 853

    GRABOVOJEVI ŠTEVILČNI NIZI ZA NORMALIZACIJO STANJ

    Centralni živčni sistem 291 384 074 217
    Anksioznost 51949131948
    Depresija 519514 319891
    OKM 8142543
    Stres 514891
    Nervoza 48154211
    Volja 513 964 818 91
    Veselje do življenja 918714
    Kompulzivno prenajedanje 8142543

    Podana je zbirka aktualnih Grabovojevih zdravilnih nizov številk za primere perfekcionizma in disleksije. Vsak posamezen primer pa bo seveda specifičen in utegne terjati še druge nize, nekateri tu navedeni pa sploh ne bodo prišli v poštev. Grigorij Grabovoj povdarja intuitivni pristop.

    Nekaj linkov ter informacij o učenju in tehnologijah Grigorija Grabovoja sem zbral na temi 'Zlata doba ali rosno mlada doba'. Grigorij Grabovoj je globalni učitelj in zdravitelj z referencami, ki presegajo najdrznejšo domišljijo. Njegove osnovne zdravilske tehnologije temeljijo poenostavljeno povedano na kreativni vizualizaciji z uporabo številskih nizov, duhovne zdravilske tehnologije pa bi morda lahko delno primerjali s principi iz Kinslowega kvantnega zdravljenja. Ampak pri Grabovoju se zdi pristop po eni strani bolj determiniran po drugi strani pa ni pogojen z doseganjem ekstatičnih stanj zdravilca, pač pa bolj z prepričanjem. Pri tem igra pomembno vlogo kolektivna zavest in tudi razvoju le te Grabovoj daje veliko težo.

    In moram priznati, da mi je uganka kako dr Grabovoj ugotavlja Stvarnikove številske nize, prav tako, kot si ne predstavljam kako je Luise Hay ugotovila povezave med psihičnimi vzroki in fizičnimi posledicami raznih neharmoničnih stanj. Vendar množica uspešnih primerov uporabe teh znanj neizpodbitno potrjuje in dokazuje pravilnost podanih zakonitosti.


    Profil
    Quote
    Yoda
     marec 10 2016 21:42   
    Forum Rimska cesta
    Rimska cesta

    Status: neprijavljen

    Registriran: 03/26/09
    Posts: 853

    PRIMER UPORABE GRABOVOJEVIH TEHNOLOGIJ ZA NORMIRANJE STANJ IN DOGODKOV

    Navdušena in nadarjena Grabovojeva učenka je prispevala sledeče navodilo - v nadaljevanju spodaj - za delo z nizi številk po Grigoriju Grabovoju za obnovo disharmoničnih stanj nazaj na Stvarnikovo Normo, ki jo določajo nizi števil. To je samo eden izmed množice možnih postopkov, ali tehnologij. Vsak si sam izbere tako varianto, ki mu individualno v danem trenutku lastnega razvoja najbolj ustreza. Ob nadaljnem razvoju ter širitvi in posledični močnejši podpori lokalne kolektivne zavesti bodo ali so že možne tudi bolj neposredne spiritualne poti, odvisno tudi od vsakega posameznika. Koristno se je vsaj na začetku priklopiti na Grabovoja s pomočjo niza za telepatsko povezavo ob določenih urah dneva (3582295) -med 8 in 9 dopoldne in zvečer.

    UPRAVLJANJE Z INFORMACIJAMI S POMOČJO SFERE IN ŠTEVILČNIH NIZOV

    Najprej 3x glasno ponovi št. niz, ki je geometrijsko središče, geometrijski center človeka te prestavi v ta trenutek, da si mirna in zbrana pri delu. Vedno izvajaj to v stabilnem stanju! 713 819 21

    Pred seboj si zamisli kroglo, mlečno bele barve. V to kroglo zgoraj si v mislih najprej zapiši – NORMA. To pomeni, da se bo odvijalo tako, kot je najbolje za vse vpletene in da ne izzovemo kakšne nesreče ali kaj podobnega.

    Pod NORMO, napišemo osmico, kar pomeni VEČNOST. Pod to pa naredimo ležečo osmico, ki pomeni NESKONČNOST.

    Medtem, ko si boš zapisovala številčne nize, se koncentriraj na to kar želiš – vizualiziraj si čim bolj natančno. In karkoli si želiš, želi vsem ljudem - tako vstopiš v vibracijo svetlobe!

    Torej, v mislih zapisuj številčne nize in jih vizualno postavljaj v sredino kroga, eno za drugo. V krogli je dovolj prostora za vse!

    ZAPIŠI SI IZBRANE ŠTEVILČNE NIZE
    XXXXXXXXXXXXXXXX
    XXXXXXXXXXXXXXXX
    XXXXXXXXXXXXXXXX

    ZDAJ V SEBI ZAČUTI ABSOLUTNO PREPRIČANJE, DA SE VSE TO URESNIČI ……….. ... 918197185
    VPIŠI ŠTEVILČNI NIZ, KI POSPEŠI REŠEVANJE NALOG – 97518319

    ZDAJ IZGOVORI NAGLAS NASLEDNJE BESEDE - JAZ SEM SE ODLOČILA, DA TO HOČEM, PO NORMI BOGA KREATORJA! PO KREATORJU NAJ SE ZGODI NA NAČIN, DA BO DOBRO ZA VSE, KI SO VPLETENI IN TUDI ZA TISTE, KI NISO VPLETENI!

    Zdaj si predstavljaj mesto duše – kako se iz spodnjega mesta duše(pod timusom - op), ki je AKTIVACIJA, pojavi svetleča nit. Potegni to svetlečo nit navzgor do zgornje točke duše (nad timusom -op), ki je ZNANJE, in naprej po zgornjem predelu prsnega koša, ki je predel SVETEGA DUHA, predel dinamike, ki daje impulz, in še naprej navzgor po obrazu do vrha glave, ki je ZAVEST, (če si glavo zamislimo v trikotniku, ta predstavlja našo zavest) – ZDAJ RECI NA GLAS - JAZ POSREDUJEM ZAVESTI, DA JAZ TAKO HOČEM, KOT JE ZAPISANO V SFERI.

    Naloga zavesti je, da naredi, kar duša hoče. To svetlečo nit zdaj pošlji v kroglo pred seboj. VEZ JE VZPOSTAVLJENA. To je živa informacija v gibanju!

    V točki 3 očesa, kjer je hipofiza, ki izgleda kot mali fižolček, si zamisli kako od Kreatorja priteče kapljica blagoslovljene vode, ki popolnoma očisti ta fižolček, da zasije, kot krasna luč.
    Ko vidiš sijoči fižolček se ponovno usmeri na sfero pred seboj.

    Zdaj zavrti kroglo pred seboj, v smeri urinega kazalca, da se vrši materializacija.
    Zdaj kroglo pomanjšaj v velikost teniške žogice in jo spremeni v vijolično barvo. To vrtečo žogico z veliko hitrostjo prestavi skozi tretje oko v hipofizo, kjer je komandni center. Ta v trenutku pošlje celicam DNK signal, kaj morajo narediti oziroma izpolniti. Izreci - razmnoževanje!
    Ko informacija doseže celice, ta izpodrine prvotni program, vse dvome, strahove, omejitve dobesedno pobriše iz celic.

    Zapis v sferi, je za celice VRHOVNA KOMANDA!

    Za potrditev vsega si v mislih 3x ponovi ali izreci naglas – MOJE CELO TELO JE VIJOLIČNE BARVE! MOJE CELO TELO JE VIJOLIČNE BARVE! MOJE CELO TELO JE VIJOLIČNE BARVE! VIJOLIČNA BARVA SE SEDAJ ŠIRI V MOJO OKOLICO, CELOTEN KRAJ BIVANJA, PO CELI SLOVENIJI, CELO EVROPO, CEL PLANET SEDAJ ŽARI V VIJOLIČNI BARVI.

    Da vse skupaj še zapreš izreci – POSTAVLJAM UPRAVLJANJE PO VSEH PARAMETRIH REALNOSTI. TAKO NAJ BO IN TAKO JE!

    ZDAJ SE V MISLIH ZAHVALI KREATORJU IN GRABOVOJU! – Prejmeš tisto, čemur si hvaležna!
    Vse skupaj lahko še podkrepiš s številčno kodo – 741 741 741 in 889….8


    Če hočeš natančno določiti čas v katerem naj se želja izpolni, potem dodaj še zahtevo – danes je ta in ta datum, rok izvršitve je npr 6 mesecev – naj bo realno postavljen čas.

    To kreacijo razumi, kot mail, ki ga napišeš in pošlješ – točno veš, da ga je naslovnik prejel!

    NAKNADNO sporočene dopolnitve osnovnim inštrukcijam (povzetek - op)

    Barva številk: Ko pišeš nize na list ali na kožo pišeš v vijolični barvi. Če pa delaš s Sfero so številke srebrno bele barve in se svetijo – to si predstavljaš v mislih……. Sfero, ki jo gledaš pred seboj zavrtiš v smeri urinega kazalca čim hitrejše, kot si lahko predstavljaš….

    Razlika če delaš zase, ali drugega, ki se mora strinjati, je v tem kam pošlješ sfero, ali sebi v 3 oko, ali drugemu v 3 oko.

    Ponavljanje vaje ni določeno enako v vseh primerih in je število ponovitev odvisno od različnih vplivov. (pošiljateljica predlaga ponavljanje 1x tedensko - op).


    Profil
    Quote
    Yoda
     marec 18 2016 12:05   
    Forum Rimska cesta
    Rimska cesta

    Status: neprijavljen

    Registriran: 03/26/09
    Posts: 853

    UPORABA GRABOVOJEVIH PSIHOLOŠKIH ŠTEVILČNIH NIZOV

    Grigorij Grabovoj_Večna mladost_področje ex Yu

    http://www.vecnamladost1489999.com/

    http://www.vecnamladost1489999.com/

    Tehnologije

    http://www.vecnamladost1489999.com/tehnologije/

    http://www.vecnamladost1489999.com/tehnologije/

    Psihološki številčni nizi

    http://www.vecnamladost1489999.com/wp-content/uploads/2013/04/PSIHOLOŠKI-brojčani-nizovi-knjiga-1.pdf

    http://www.vecnamladost1489999.com/wp-content/uploads/2013/04/PSIHOLOŠKI-brojčani-nizovi-knjiga-1.pdf

    V predhodno podanih navodilih Gravobojeve tehnologije dela s sfero bi popravil opis barve svetlobe sfere in številk. To je v literaturi praviloma srebrno-bela svetloba. Za številčni niz 741 741 741 in 889….8, ki je uporabljen na koncu kot podkrepitev rezultata najdemo v literaturi tudi oznako 'fiksiranje rezultata'. Hipofizo čistimo pri zdravljeni osebi preden sprejme zdravilno sfero.

    V nadaljevanju bom zapisal najprej osnovni način psihološkega normiranja s koncentracijo na psihološke številčne nize, potem pa še postopek duševnega normiranja (zdravljenja) na osnovi tehnologije 'OSVETLJEVANJA S CELICO ŽIVE MATERIJE' po knjigi o Grabovojevem učenju 'Pot v večnost'. Ta Grabovojeva tehnologija kombinira s SFERO NALOGE, ki omogoča vpis več željenih psiholoških normativnih nizov in je njena kreacija podobna, kot pri telesnem zdravljenju.

    OSNOVNI NAČIN PSIHOLOŠKEGA NORMIRANJA.

    Za zdravljenje in druga normiranja na področju psihe je uporaba Grabovojevih številčnih nizov nekoliko drugačna kot pri zdravljenju fizičnega telesa. Številčnemu nizu duševne bolezni, motnje, negativnega, ali pozitivnega stanja oziroma dogodka moramo dodati desno še 319 ter datum v formatu LLLLMMDD. Koncentriramo se na celoten tako sestavljen niz, na vsako številko posebej- glej spodaj .

    Psihološki številčni niz, 319, datum LLLLMMDD

    Preko linka za psihološke številčne nize najdemo veliko raznih nizov, ki jih uporabljamo z recitiranjem, petjem, imaginacijo zvoka in miselne slike v bližini zdravljene osebe. Zvok, ali zamisel petja številk in miselne forme povezane s tem projiciramo torej v prostor oziroma okolico zdravljene osebe. To smo mi sami ali druga oseba. Več konkretnih ’tehnoloških’ navodil nisem uspel razbrati iz omenjenega besedila.

    PSIHOLOŠKO NORMIRANJE Z OSVETLJEVANJEM S CELICO ŽIVE MATERIJE

    1. Najprej 3x glasno ponoviš niz za zbranost in stabilnost pri delu 713 819 21.
    2. Nato se povežeš z Grabovojem preko niza 3582295.
    3. Mentalno ustvariš dve sferi: zgornjo 'Zavest' srebrnkasto – bele barve in spodnjo 'Duša' zlato – bele barve.
    4. Miselno sferi združiš v eno če si ju zamisliš nanizani na nitki in gornja 'sede' v spodnjo. Združena sfera bo zlato – bele barve.
    5. Sfero označiš kot 'Celico žive materije'. To celico lahko uporabiš za osvetlevanje kateregakoli predmeta upravljalske informacije, ki jo imenuješ za svojo nalogo.
    Osvetljevanje naloge s 'celico žive materije' prinaša realizacijo naloge. Naloga, ki jo izpolni 'celica žive materije' lahko vključuje: normo, obnavljanje, večno življenje, odrešenje vseh.
    6. NALOGO za normiranjem duševnega zdravja oblikuješ kot sfero po sledečem postopku.
    Pred seboj si zamisliš kroglo srebrnkasto bele barve.
    V to kroglo zgoraj v mislih zapiši – NORMA.
    Pod NORMO, napišeš 8 – VEČNOST. Pod to pa vpišeš ∞ - NESKONČNOST.
    Mentalno zapiši izbrane psihološke številčne nize v sredino kroga, enega za drugim, številko za številko. Jasno si predstavljaj kakšne pozitivne spremembe naj nizi povzročijo. Vsak niz vpišeš v zaporedju: psihološki številčni niz, 319, datum LLLLMMDD
    Vpiši številčni niz ki pospeši reševanje nalog – 97518319
    Zaključil si vpis naloge in koncentriraj se na niz absolutnega prepričanja 918197185.
    Izgovori naglas: JAZ SEM SE ODLOČIL(A), DA TO HOČEM, PO NORMI BOGA KREATORJA! PO KREATORJU NAJ SE ZGODI NA NAČIN, DA BO DOBRO ZA VSE, KI SO VPLETENI IN TUDI ZA TISTE, KI NISO VPLETENI!
    Predstavljaj si mesto duše – kako se iz spodnjega mesta duše(pod timusom - op), ki je AKTIVACIJA, pojavi svetleča nit. Potegni to svetlečo nit navzgor do zgornje točke duše (nad timusom -op), ki je ZNANJE, in naprej po zgornjem predelu prsnega koša, ki je predel SVETEGA DUHA, predel dinamike, ki daje impulz, in še naprej navzgor do vrha glave, ki je ZAVEST.
    Reci naglas - JAZ POSREDUJEM ZAVESTI, DA JAZ TAKO HOČEM, KOT JE ZAPISANO V SFERI.
    Svetlečo nit pošlji v kroglo pred seboj. VEZ JE VZPOSTAVLJENA med zavestjo in nalogo. Naloga zavesti je, da naredi, kar duša hoče.
    7. Sfero NALOGA usmeriš v čakajočo sfero 'Celica žive materije'. Naloga je osvetljena.
    8. Reci: POSTAVLJAM UPRAVLJANJE PO VSEH PARAMETRIH REALNOSTI. TAKO NAJ BO IN TAKO JE!
    9. Fiksiraj rezultat z nizom 741 741 741 in 889….8
    10. Zahvali se KREATORJU IN GRABOVOJU!


    Profil
    Quote
    Yoda
     april 03 2016 23:59   
    Forum Rimska cesta
    Rimska cesta

    Status: neprijavljen

    Registriran: 03/26/09
    Posts: 853

    NADALJNI PRIMERI GRABOVOJEVIH TEHNOLOGIJ

    Upravljanje z negativnimi mislimi

    Kadarkoli nas obidejo negativne misli si mentalno zamislimo, da jih pomnožimo z deset na minus 17. V ta namen enostavno samo mentalno ali naglas izrečemo deset na minus sedemnajst. Tako jih bomo sproti izničili.

    Koncentracija na dele telesa

    Indikacija številčni niz Koncentracija
    Živčne bolezni 148543293 Na desni kazalec

    S koncentracijo na desni kazalec večkrat dnevno krajši čas lahko zdravimo možgane in živčni sistem. Lahko pa se za normiranje zdravja centralnega živčnega sistema koncentriramo na podan številčni niz.

    Normiranje telesne teže preko sfere in številčnih nizov.

    1.Postavite številčni niz 4812412 (debelost) v prvo majhno Sfero.
    2.Stisnite Sfero na velikost točke in jo vnesite v trebuh.
    3.Številčni niz 1823451 (splošni številčni niz za bolezni metabolizma) postavite v drugo majhno Sfero in jo vnesite v hipofizo.
    Dodatna možnost:
    4. Vizualizirajte vijolično barvo premera 2,5 m.
    5. Umestite fantoma skupaj s številkama v center vijolične krogle.
    6. Pošljite vijolično Sfero v tok, ki gre k Stvarniku.

    Upravljanje z dogodki in stanji preko dvojnega stožca (vodoravna peščena ura)

    Najprej mentalno konstruiramo dvojni stožec v obliki vodoravne peščene ure s premerom lijaka po prstanu, ki ga tvorijo sklenjena kazalca ter palca obeh rok. Desni stožec je vhod informacije, ki jo želimo normirati, levi stožec je izhod transformirane informacije po Stvarikovi Normi. Na stičišču konusov si zamislimo srebrnobelo 8 – znak večnosti, s katerim transformacija dobi večno delovanje. Na tem mestu je vhodna informacija transformirana v Stvarnikovo Normo ki odhaja skozi levi stožec v stvarnost Univerzuma. Gostota vhodnih neusklajenih informacij uvedenih v desni stožec je enaka gostoti usklajenih izhodnih informacij, ki izstopajo iz levega stožca. Po transformaciji se uporabljena mentalna kostrukcija izgubi. Koncentriramo se na individualni cilj. Mentalno pošljemo vhodno neusklajeno informacijo v desni stožec. Informacija potuje po spiralni poti skozi dvojni stožec in se uskladi z Normo. Skozi levi stožec Normirana izhodna informacija izstopa skozi levi stožec v Univerzum, kjer po obdelavi rezultira v stvarnosti.

    Desni stožec- vhod neusklajenih informacij po Stvarnikovi Normi: bolezen, bolečina, problemi. Levi stožec– izhod usklajenih informacij po Stvarnikovi Normi: zdravje, ugodje, sreča, uspeh.
    Stičišče konusov označeno z osmico - mesto večne transformacije / uskladitve / normalizacije.
    Informacija - vizualiziramo dvojni vrtinec ali sfere, ki potujejo z dvojnim vrtincem.
    Afirmacija - Ob vizualizaciji mentalno ponavljamo ustrezno afirmacijo transformacije.

    PRIMER 1 – visok krvni tlak (hipertenzija):
    Informacijo 'visok krvni pritisk' mentalno spustimo skozi dvojni stožec po spiralni poti v smeri urinega kazalca da se transformira v informacijo 'normalen krvni tlak' in normirana deluje v stvarnosti. Mentalno ponavljamo: 'Usklajevanje visokega tlaka na celični ravni po Normi Stvarnika.'

    PRIMER 2- rigidnost:
    Vhodna informacija je 'rigidnost' osebe, transformirana – normirana izhodna informacija je 'prilagodljivost in razumevanje' te iste osebe.
    Informacijo 'rigidnost' mentalno spustimo po spiralni poti skozi mentalno konstruiran dvojni stožec, da se transformira v Normativno informacijo 'prilagodljivost in razumevanje' nove stvarnosti.
    Mentalno ponavljamo: 'transformacija rigidnosti v razumevanje in prilagodljivost na nevrološko celičnem in psihomentalno energetskem nivoju.'

    PRIMER 3- obsesivnost in kompulzivnost (OKM):
    Vhodna informacija je 'obsesivna kompulzija' osebe, transformirana – normirana izhodna informacija je 'disociiran mir' te iste osebe. Osebo v mislih postavimo čelno pred desni lijak.
    Informacija 'obsesivna kompulzija' izhaja kot vrtinec (množice sfer) v desni lijak in se vrtinčno pretoči skozi votli dvojni stožec, kjer je transformirana v Normativno informacijo 'disociiran mir' in izhaja skozi levi lijak v Univerzum nove stvarnosti.
    Mentalno ponavljamo: 'transformacija obsesivne kompulzije v disociiran mir na nevrološko celičnem in psihomentalno energetskem nivoju.'

    PRIMER 4 - motnja pozornosti:
    Vhodna informacija je 'motnja pozornosti' osebe, transformirana – normirana izhodna informacija je 'pozorno zavedanje' te iste osebe. Osebo v mislih postavimo čelno pred desni lijak dvojnega stožca.
    Informacija 'motnja pozornosti' izhaja kot vrtinec iz osebe v desni lijak in se vrtinčno pretoči skozi votli dvojni stožec, kjer je transformirana v Normativno informacijo 'pozorno zavedanje' in izhaja skozi levi lijak v Univerzum nove stvarnosti.
    Mentalno ponavljamo: 'transformacija motnje pozornosti v pozorno zavedanje na nevrološko celičnem nivoju.'

    Ustvarjanje in uporaba celice rešiteljice

    Vizualizirajte vijolično sfero premera 30 cm, ki je segment zavesti in jo razmnožite v velikem številu sfer, ki krožijo skupaj v smeri ure okoli vas . V bližini so bližnji segmenti zavesti (aurično polje), sledijo oddaljenejši in v veliki oddaljenosti so najbolj oddaljeni segmenti (razširjene kozmične) zavesti, recimo blizu zvezde severnice. Določite enega najbolj oddaljenih segmentov, ki zasveti kot iskra za živečo celico rešiteljico z živo materijo. Približajte iskrico zavesti k sebi pred svoje 3 oko in začnite delati s tem segmentom zavesti.
    1. Povečajte iskrico iz najbolj oddaljenega področja zavesti v sfero premera 30 cm in jo izpolnite z vijolično svetlobo. Sfera je nosilec informacije.
    2. Vnesite besedo „REŠITELJ(ICA)“ srebrnobele barve na zgornjem notranjem obodu sfere.
    V sredini sfere vizualizirajte simbol Večnosti - 8 in Neskončnosti - &#8734; . oboje v zlati barvi.
    Na spodnjem notranjem obodu vnesite željen številčni niz srebrnobele barve.
    Celica je pripravljena za uporabo.
    3. Povečajte gostoto vijolične barve celice rešiteljice in jo močno osvetlite. Skrčite sfero na velikost teniške žogice in jo zarotirajte pred vašim 3 očesom.
    4. Z veliko spiralno hitrostjo vnesite rešiteljico v 3 oko in naprej v hipofizo, kjer jo hitro razmnožujte na vse strani vašega telesa, ali pa peljite direktno v bolan organ. Opazujte vaše telo, ki postaja vse bolj vijolično, vijolična barva pa se širi iz hipofize. Opazujte kako vijolična barva regenerira vaš organ. To je sedaj zdrav organ po Normi.
    Alternativno vnesite celico rešiteljico v bolan organ z namenom njegove obnove. Peljite celico skozi organ v smeri urinega kazalca. Opazujte kako se živeča celica rešiteljica začenja množiti in regenerirati organ. Predstavljajte si da organ začenja svetiti z vijoletno svetlobo.

    Najučinkovitejši čas za delo je po navedbi Svetlane Novak, ene najboljših Grabovojevih učenk med 22.00 in 23.00 uro po lokalnem času. V tem času je najmočnejša podpora Grigorija Grabovoja na informacijskem nivoju pa tudi najmočnejše delovanje vplivnega meridijana. Če časovno ne uspete opraviti vaje v navedenem času spremenite časovno okno na zgodnejši trenutek Delajte toliko časa, da vidite obnovo organa.




    Profil
    Quote
    Yoda
     avgust 02 2016 17:57   
    Forum Rimska cesta
    Rimska cesta

    Status: neprijavljen

    Registriran: 03/26/09
    Posts: 853

    NEPISMENOST NA PODROČJU SPOROČILNE INTEGRITETE

    Osnovna splošno znana disleksija se tiče nivoja združevanja črk v besede. Tokratni prispevek pa obravnava disleksijo pri združevanju pojmov, besed in podatkov v dojemanje sporočila. Dislektičnost iz naslova predstavlja precejšnjo težavo za osebe s tako pomanjkljivostjo. V bistvu gre za funkcionalni primanjklaj intuicije, kar pomeni zanemarjeno ali nerazvito desno možgansko poloblo, pa tudi slabo povezovanje logike z intuicijo. Osebe s tovrstno disleksijo niso sposobne povezati direktno nepovezljivih delov enotnega sporočila, ali delov sporočila, ki so za njih brez afirmirane povezljivosti.

    Pri večini lahko opazimo tudi elemente perfekcionizma. Perfekcionizem, ki izhaja iz opisane dislektičnosti pa je samo oblika defektne mentalne nadgradnje, z elementi retardirane racionalizacije. Razvit tovrsten perfekcionizem ob drugih sočasnih neugodnih okoliščinah zelo otežuje možnost kognitivne korekture in razvoja integralnega sprejemanja / dojemanja abstraktnejših, večplastnih in multipodročnih sporočil. Fiksno in hudo omejene možne permutacije kombiniranja in razvrščanja pojmov ali delov sporočila ne omogoča prepoznavanja - čitanja sporočil in situacij v njihovi sporočilni celovitosti. Ta omejenost pa domnevam, da je že rezultat defektnega samoprogramiranja perfekcionistično orientirane osebe. Kreativnost vsporedno s tem pada proti ničli. Zato ostajajo lekcije nedoumljene, mentalni razvoj pa obtiči pod nivojem splošnega intelektualnega potenciala take osebe.

    Običajna posledična reakcija v komunikaciji je apriorno negiranje in zavračanje zahtevnejših sporočil z notranjimi indirektnimi povezavami. Take osebe v skrajnih primerih zelo omejeno funkcionirajo na večini življenskih področij, interesna sfera pa se jim ne širi temveč ostaja retardirana, ali se celo oži. Poznam kar nekaj ljudi z večjo ali manjšo stopnjo tovrstne dislektičnosti, ki zasedajo cel razpon različnih nivojev na lestvici družbenih položajev. Pri obravnavanem dislektičnem perfekcionizmu lahko opažamo različno stopnjo degradacije pismenosti drugega nivoja, če je osnovna disleksija črk prvi nivo, disleksija pojmov in besed pa drugi nivo, oziroma obratno.

    Na tem mestu mi pride na pamet edini nasvet - izklop logike pri sprejemanju zahtevnejših sporočil, v kolikor ni že prišlo do degenerirane zgoraj opisane strukturizacije mišljenja in zavesti. Ali nam ostajajo še kakšne neodkrite in neizkoriščene možnosti ? Vsekakor Grabovojeve tehnologije obetajo možnost reševanja tudi tako težavnih primerov in situacij, zato bom v nadaljevanju podal predstavitev učenja dr Grigorija Grabovoja in njegovih tehnologij. Za sedaj pa bi še omenil opozorilo pred eno od resnejših oteževalnih okoliščin reševanja tovrstnih problemov. Ta se pojavi pri sobivanju dveh oseb s podobnim dislektičnim popisom, sploh v primeru starševsko - vzgojnega razmerja takih dveh oseb. In prav možno je tudi, da v nekaterih primerih latentni otrokov intuitivni potencial zakrni pod vplivom favoriziranja ali vsiljenega logičnega mišljenja in zanemarjanja harmoničnega intuitivno - čustvenega razvoja. Često silimo ljudi v nekaj kar ni njim lastno ali naravno, potem pa ne razumemo in ne sprejemamo škodljivih posledic. Pomagajmo metulju do predčasnega prihoda iz bube, pa ne bo nikdar več letel, razen s kakšno vrhunsko korekcijo tovrstne posledice neživljenske in stremuške ambicioznosti.....

    V prvem delu tega prispevka je dan konkreten namig kako morebiti obvladati obstrukcijo, seveda bi bilo v nadaljevanju potrebno dodati še potrpežljivost in pozitivno konstruktivnost.. Fiziološko se nevrološki sistem lahko razvija celo življenje v okvirih omejitev za določene tipe človeških bitij in pod pogojem pravilno usmerjene strukturizacije zavesti. Ta pa ni zagotovljena na žalost ravno pri obravnavani perfekcionistični dislektičnosti. Reakcija, ki se bo pojavila pri bralcu dislektično perfekcionističnega spektra ob morebitnem branju drugega dela besedila bo praktičen demo vzorec in prikaz v živo za povedano v prvem delu..


    TEHNOLOGIJE DR GRIGORIJA GRABOVOJA PREOBRAŽAJO POSAMEZNIKA, DRUŽBO IN CIVILIZACIJO, VSAK POSAMEZNIK POSTANE AKTIVEN SOUSTVARJALEC NOVE DOBE

    Upam, da vas je že čimveč videlo 9 brezplačnih webinarjev Svetlane Novak po učenju dr Grabovoja, katerim sledijo v kratkem še 3. Vsekakor ogled in pričetek uporabe Grabovojevih in Svetlaninih znanj za Novo dobo vsem najtopleje priporočam. Webinarje najdemo in prenesemo skupaj s pripadajočimi pps datotekami na svoj PC preko srbske internetne strani 'Večnamladost1489999'. Najlaže to storimo z dodatkom downloadhelper brskalnika Mozzile Firefox, priporočam format mp4, ki se hitreje prenese..Vsi webinarji so torej opremljeni z videoposnetkom in pps datotekami, ki prinašajo slikovne pripomočke Grabovojevega učenja in tehnologij. Lahko smo in moramo biti hvaležni Svetlani Novak za hvalevredno in veliko požrtvovalno opravljeno delo in trud, ko je prenesla težko razumljiv nivo podajanja znanj dr Grigorija Grabovoja v bolj preprost, razumljiv in vsem dostopen nivo, obenem pa je zbrala v jedrnatih webinarjih skrajšano vsebino velike količine znanja ki je sicer raztreseno v množici raznih pisnih in drugih virov.

    Brezplačni webinarji Svetlane Novak o učenju dr Grigorija Grabovoja

    http://www.vecnamladost1489999.com/category/bezplatni-webinari/

    http://www.vecnamladost1489999.com/category/bezplatni-webinari/

    In moram povedati še eno izjemno zanimivost glede teh webinarjev in pa kupljenih Grabovojevih knjig. Sam sem bolj nejeverni Tomaž in verjamem predvsem svojim lastnim izkustvom. Ta pa mi potrjujejo, da so ti webinarji in knjige, ki jih legalno kupimo v resnici informatizirani tako, da njihovo gledanje in branje učinkuje na način podpore uporabniku pri spremljanju, branju in sprotnem izvajanju podajanih tehnologij. Tako kolektivno programirano podporo bi še razumel v primeru spremljanja neposrednega prenosa – v živo, ampak enako sem izkusil tudi pri prakticiranju Grabovojevih tehnologij ob poslušanju prenesenih posnetkov Svetlaninih webinarjev - offline. Poznam svoje običajne omejitve pri samostojni uporabi Grabovojevih tehnologij in te so bile daleč presežene ob spremljanju omenjenih webinarjev. Praktično lahko skoraj vse podane tehnologije in njihove učinke ob poslušanju in gledanju takoj tudi sami neposredno izkusimo. In ta izkustva segajo od izcelitev, videnj, uvidov, pa do komunikacije s svojci, ki so v čakalnici pripravljeni na svojo takojšnje kolektivno vstajenje. Izcelitveno pa delujejo na svojo okolico tudi Grabovojeve knjige, če so legalno kupljene, ne pa skopirane...To je informatiziranost o kateri govorim tu.

    Omeniti velja tudi to, da izvajanje katerihkoli Grabovojevih tehnologij človeka vedno tudi pomlajuje in to klinično pa tudi vizualno. V primeru tehnologij za regeneracijo telesnih delov pa je koristno vedeti, da predstavlja vsaka tovrstna regeneracija mini, ali delno vstajenje celotnega pomlajenega fizičnega telesa. Vstajenja umrlih ljudi Grabovoj izvaja že 25 let in v kratkem je bila, ali še bo na Krimu konferenca s srečanjem vstalih in pomlajenih ljudi iz Rusije in Ukrajine.. Ti ljudje prinašajo vsa potrebna kreativna znanja in strukturirano zavest za pomoč pri preobrazbi civilizacije.

    Eden od dobrih pa tudi nujnih načinov transformacije temne in zaviralne strani kolektivne zavesti je prijavljanje uspešnih iscelitev ter regeneracij organovj doseženih z uporabo Grabovojevih tehnologij. Naj bodo primeri v čimvečjem številu tudi medicinsko evidentirani. Lahko pa svoje uspešne rezultate tudi anonimno objavimo na spletu. Eno od takih možnosti ponuja spodaj podan link.

    Zakaj je to koristno ? Sedanja še vedno temna kolektivna zavest v veliki meri zavira napredek učenja, ter uporabo in širjenje novih znanj. Sproti pa tudi požira že dosežene rezultate. Naredimo naprimer pol poti do izcelitve, kolektivka pa nam izniči večji del doseženega in smo spet skoraj na začetku. Zato gredo mnogi procesi po polžje, ali rakovo. Transformirana kolektivna zavest pa nas bo v bodočnosti celo podpirala in tako bodo iscelitve, ozdravitve, regeneracije in vse ostalo mnogo hitrejše, lažje in uspešnejše. Sem spadajo seveda tudi nujne harmonične družbene preobrazbe, predno se uničimo skupaj s planetom. Vse to pa je pogojeno s prestrukturizacijo zavesti posameznikov in družbe.


    ZBIRKA PRIČEVANJ O USPEŠNI UPORABI GRABOVOJEVIH TEHNOLOGIJ

    http://www.grabovoj.com/pricevanja/osebna-pricevanja/

    http://www.grabovoj.com/pricevanja/osebna-pricevanja/


    PS:
    Bil sem vljudno opozorjen na copy/paste besedila drugega dela, ki ga ponavljam pri različnih temah. In to je čisto res, vendar počnem to z določenim namenom, ki mislim, da ni škodljiv, lahko pa ima tudi širšo korist. In v bodoče bom odprl podebno temo z učenjem Grigorija Grabovoja kjer bodo zainteresirani našli koristne aktualne informacije.


    Profil
    Quote
    Forum generiran v : 15,23 sekundah
    Nov topic Pošlji odgovor



     Časovni okvir je CET. Ura je 03:02

    Običanji topici Običanji topici
    Zaklenjeni topici Zaklenjeni topici
    Prilepljeni topici Prilepljeni topici
    Novosti Novosti
    Prilepljeni topici W/ Novosti Prilepljeni topici W/ Novosti
    Zaklenjeni topici W/ Novosti Zaklenjeni topici W/ Novosti
    Dovoljen ogled postov od gostov 
    Gostje lahko dodajo poste 
    Omogočen celoten HTML 
    Cenzuriranje 




    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2025 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 15,69 seconds