Forum Menu 
Spisek forumov
Uporabniki
Najpopularnejši topici
 NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

sobota 13-avg
  • Pohod ob polni luni v Svečini

  • nedelja 14-avg
  • Bolšji sejem starin

  • ponedeljek 15-avg
  • Preživite praznik v cerkvi sv. Bolfenka na Pohorju

  • sreda 17-avg
  • Poletni lutkovni pristan

  • sobota 20-avg
  • Vegafest 2022 - DESETA obletnica!

  • ponedeljek 22-avg
  • 9. maraton kratkih filmov Muvit

  • četrtek 25-avg
  • Street Food Market Maribor

  • sobota 27-avg
  • Jesenski pohod čez Pohorje

  • ponedeljek 29-avg
  • Festival Skuštrane in bradati 2022

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu




     Spisek forumov > Splošno > Osebna in duhovna rast Nov topic Pošlji odgovor
     DISLEKSIJA
     |  Verzija prirejena za tiskanje
    Yoda
     februar 09 2015 15:32  (Prebrano 4946 krat)  
    Forum Rimska cesta
    Rimska cesta

    Status: neprijavljen

    Registriran: 03/26/09
    Posts: 848

    DISLEKSIJA

    Tematiko disleksije začenjam tam kjer sem končal tematiko perfekcionizma. To pa je bilo pri poskusu iskanja možne povezave med perfekcionizmom in disleksijo. Obstaja namreč možnost, ali domneva, da se osebnostna lastnost perfekcionizma razvije na dislektični nevrološki platformi. Spodaj je povezava do objav tematike perfekcionizma na Pozitivkah. Sledita pa ji linka referenčnih virov za disleksijo in za lateralno mišljenje. Referenčni vir disleksijo obravnava v širšem spektru pomanjkljivosti in prednosti, pri čemer so bralne težave samo eden od mnogih pokazateljev. Lateralno mišljenje pa je po mojem mnenju ena od bistvenih značilnosti disleksije, zato se mu je treba posebej posvetiti.

    Perfekcionizem
    http://www.pozitivke.net/forum/viewtopic.php?showtopic=8755
    http://www.pozitivke.net/forum/viewtopic.php?showtopic=8755

    Pričevanja odraslih dislektikov o posebnih učnih težavah
    http://www.pedagogika-andragogika.com/files/diplome/2009/2009-Hodnik-Simona.pdf (naslov je potrebno vpisati v naslovno vrstico brskalnika)

    Lateralno razmišljanje http://sl.wikipedia.org/wiki/Lateralno_razmi%C5%A1ljanje
    http://sl.wikipedia.org/wiki/Lateralno_razmi%C5%A1ljanje

    Prvotno sem nameraval zbirati nadaljne koristne podatke o disleksiji in počakati na kakšen dogodek ali znamenje, ki bi me pripravilo do nadaljnega proučevanja. To se je zgodilo nepričakovano v obliki članka na Siol-u, ki povzema ameriško tajno študijo o domnevnem Putinovem avtizmu. Študija naj bi med drugim temeljila tudi na Putinovi potrebi po kontroli in nekaterih drugih njegovih težavah. In to me je navedlo, da vsaj bežno pogledam še podatke o avtizmu. Praviloma planemo najprej na Wikipedijo. Sem pa dodal še nekoliko izčrpnejši vir in preletel še nekatere tu nenavedene. Tu so linki.

    Poročilo Pentangona o Putinovem avtizmu
    http://www.siol.net/novice/svet/2015/02/tajno_porocilo_pentagona_putin_ima_obliko_avtizma.aspx
    http://www.siol.net/novice/svet/2015/02/tajno_porocilo_pentagona_putin_ima_obliko_avtizma.aspx

    Avtizem
    http://sl.wikipedia.org/wiki/Avtizem
    http://sl.wikipedia.org/wiki/Avtizem
    http://www.avtizem-skoljke.si/avtizem.htm
    http://www.avtizem-skoljke.si/avtizem.htm

    In sedaj sledi komentar Siolovega članka o domnevnem Putinovem avtizmu. V kolikor naj bi bila študija tajna, pa je prišla v javnost, potem je jasno, da je namenjena propagandni vojni. Taka objava cilja seveda na manj razgledano javnost, kar je pragmatično gledano upoštevaje Gaussovo distribucijo čisto logično. Ni pa niti dosledno niti pošteno, še manj pa znanstveno, ali objektivno utemeljeno. Ampak na tem mestu se ne bomo ukvarjali s politiko temveč s proučevanjem disleksije iz raznih zornih kotov.

    V dosedaj dostopanih informacijah opažam, da ne obstaja dosledno konsistentno in eksaktno vsebinsko ločevanje etiket, kot so avtizem, Ausperger, disleksija, perfekcionizem, okm, itd. Še manj verjeten je obstoj nekega splošno afirmiranega opisa korelacij med navedenimi etiketiranimi vsebinami. Pri novinarskih člankih tovrstne vsebine pa k nejasnosti svoj delež dodajo še njihovi pisci. Ampak tematika je vredna truda in pozornosti iz večih razlogov. Bistven pa je v razčiščenju vsaj nekaterih osnovnih pojmov, stališč in pogledov. Moje izhodišče je domneva, da je Putin možno dislektik, malo verjetno pa (čisti) avtist.

    To zgodbo z domnevnim Putinovim avtizmom je nujno pogledati v malo resnejši obravnavi tudi zaradi pravilnega razumevanja nekaterih ljudi okoli nas, ki so drugačni, a ne nujno slabi.. Nekateri se nam zdijo čudaki prav zaradi naše nerazgledanosti in ozkega zornega kota. In zato poglejmo najprej kako približno izgleda rezultat testa psihomentalnih osebnih karakteristik. Ta razvršča psihomentalne sposobnosti horizontalno od instinktov, nagonov, intuicije, ter višjih sposobnosti desne polovice možganov preko višjih do nižjih logičnih in strojno - sekvenčnih zmogljivosti leve polovice možganov. Lahko opazimo različno stopnjo (razvitosti) posameznih lastnosti na vertikali. Opazimo pa lahko tudi zelo nizke, ali celo odsotne posamezne sposobnosti. V tem primeru bi lahko rekli, da je krivulja stopničasta in na nek način podobna nezveznemu, ali črtastemu spektrogramu. In grobo rečeno je to značilnost dislektikov, pri čemer imajo često nekateri deli njihovega intuitivnega dela spektra (desnih možganov) nadpoprečno visoko vrednost, primanjklaji pa se morda kažejo naprimer v področju 'strojne' logike levih možganov. Govorimo o prednostih in pomanjkljivostih dislektikov.

    Nadalje pa lahko sklepamo sledeče. Nadčlovek bi imel visoko zvezno spektralno krivuljo tako desne, kot leve polovice možganov, pa tudi del, ki pripada dobro razvitim povezavam obeh polovic. Imel bi torej visoko razvite sposobnosti vseh 7 oktav (čaker), kar ga približuje, oziroma enači popolnosti. V ta nabor gredo vse lastnosti od najnižjih do najvišjih, naprimer tudi (živalski) instinkti, plemenita čustva, umetniški talenti, jasnovidnost, intuicija desnih možganov pa tudi sekvenčna ter aritmetična logika ter druge 'strojne' zmožnosti levih možganov, itd.

    Dislektiki pa imajo torej pomanjkljivost nezveznega spektra psihomentalnih zmožnosti, a so mnogi med njimi neprepoznani geniji. Za mnoge velike ume v zgodovini človeštva so znane njihove dislektične značilnosti. In včasih zasledimo tudi domneve, ki znane osebnosti povezujejo z avtizmom, Auspergerjem, itd. Edisona so npr. pri 12 vrgli iz šole zaradi nesposobnosti, Einstein je imel težave z matematiko, zanj domnevajo tudi Auspergerja. Tesla predstavlja skrivnost nadčloveka, čeravno so tudi njega pestile nekatere težave, ki pa jih morda niti ne moremo razumeti. Znani so tudi mnogi drugi primeri, recimo vrhunskih umetnikov, ki se jm življenje ni odvilo najsrečneje tudi zaradi njihove neprilagojene drugačnosti.

    Kaj je torej avtizem v primerjavi z disleksijo in perfekcionizmom?

    Glede na razpolžljive vire podatkov je za avtizem značilna večja ali manjša omejenost socialne komunikacije ter interakcije pa tudi mišljenska rigidnost. V opisu smptomov avtističnega spektra najdemo kar nekaj podobnosti z opisom disleksije in perfekcionizma. Diskriminantni kriterij razlikovanja pa lahko najdemo morda v navedbi, da je avtizem biološko in prenatalno pogojen in neozdravljiv. Na drugi strani pa naprimer za splošno znano bralno disleksijo vemo, da je odpravljiva z vajo. Disleksija izvira iz nekaterih slabše, ali pa morda atipično razvitih nevronskih povezav. Te pa se na srečo lahko ustvarjajo na novo celo življenje.

    Možen vzrok perfekcionizma bi lahko iskali v celostni (holistični) naravnanosti dislektikov, po drugi strani pa tudi v razvoju osebnostne psihološke zaščite pred posledicami težav z disleksijo. Seveda pa ni možno v posameznih primerih izključiti niti kombinacije avtizma, disleksije in perfekcionizma. Menim pa tudi da avtističen spekter zajema na spodnji strani funkcionalno precej težje omejenosti, kot jih najdemo pri popisu dislektičnih pomanjkljivosti.

    Mačkam pripisujemo avtistične lastnosti, imajo pa svojo specifično inteligenco, ki je morda v nekaterih pogledih boljša od sposobnosti najtežjih 'pravih' človeških avtistov. Pes ima podobno, kot maček instinkte, a tudi specifično drugačno socialno inteligenco, zato v našem pojmovanju ni podoben avtistom. Bodimo iskreni pri ugotovitvi, da je maček postal model avtista predvsem zato, ker ni podredljiv.

    Avtizem je specifična in občutljiva tema, ki se ji bom v nadaljevanju za sedaj odrekel v izogib neobvladljivemu zapletanju vsebine. Vsak si lahko sam najde obilo podatkov in 'definicij' - beri etiket tudi o avtizmu, Auspergu, itd., če ga to posebej zanima. Namesto nadaljne obravnave avtizma pa bom na tem mestu raje vključil trenutno edino možno odrešilno vizijo v primeru prizadetosti z avtizmom. To je blagoslov.
    K temu predlogu me je spodbudil zapis Gregg-a Bradna, ki sem ga našel na spodaj podanem linku. Blagoslov je mistično dejanje s potenco najvišjega reda. Čudeži blagoslavljanja obstajajo, a redko, če sploh jih opazimo. Blagoslavljanje bi si zaslužilo večjo našo pozornost, a zanesljivo je to prava pot transformacije navidez nerešljivih nasprotij in težko sprejemljivih mukotrpnih težav. Blagoslov je univerzalen in najvišji način možne mistične preobrazbe, ki prinaša duhovno odrešitev od bremen in udarcev usode, razrešuje konflikte, osvobaja nas trpljenja, sovraštva, žalosti, strahu. Blagoslovimo zato avtizem, avtiste in njihove bližnje, ter vse, ki se trudijo lajšati življenje zaznamovano z avtizmom.

    Gregg Braden o blagoslovu
    http://www.bebamur.com/greg-brejden.html
    http://www.bebamur.com/greg-brejden.html

    Namesto zaključka.

    Sorodna tema dislektiki je tudi perfekcionizem, ki bi domnevno lahko bil povezan z disleksijo. Potreba po kontroli je tipična lastnost perfekcionistov in mnogi med njimi veliko dosežejo, če jih okolje podpira, v nasprotnem primeru se zgubijo in celo propadejo. V kolikor bi bila potreba po kontroli ključna značilnost avtizma potem je ta svet zelo avtističen. Saj morda tudi v resnici je čedalje bolj avtističen glede na podatke o hitro naraščajočem deležu avtističnih otrok, zlasti v Ameriki. Ampak potrebo po kontroli preprosto pripisovati izključno avtizmu je zame res precej neresno. Določeni vidiki 'kontrole' so resda tudi pri avtistih, ampak to vsekakor ne spada v nabor simptomov, ki opredeljujejo avtiste.

    Do tu je bila obravnava omejena le na človeško vrsto, če izvzamemo primerjavo mačk z avtizmom. V kozmološkem pogledu pa bi bilo možno obravnavo razširiti še na neko drugo vrsto prisotnih bitij, ki pa ne pripadajo človeški vrsti. A to utegne biti (pre)zahtevna tema in morda o tem kdaj drugič.



    Profil
    Quote
    Yoda
     marec 20 2015 11:26   
    Forum Rimska cesta
    Rimska cesta

    Status: neprijavljen

    Registriran: 03/26/09
    Posts: 848

    Disleksija in motnja pozornosti


    V popisu dislektičnih značilnosti zavzema pomembno mesto tudi motnja pozornosti. Ta težava je dobro opredeljena v priročniku AVE naprave David Alert vključno s predlaganim reševanjem. Morda je ta motnja v nekaterih primerih celo primarni izvor nastanka mnogih drugih težav, ki jih srečujemo bodisi pri disleksiji bodisi pri perfekcionizmu.

    AVE naprave in njihovo koristno uporabnost sem pred časom že predstavil na Pozitivkah.
    Uravnavanje delovanja leve in desne polovice možganov s programi, ki jih ponujajo AVE naprave pa se pokaže aktualno tudi pri obravnavi disleksije na splošno, ne samo pri motnji pozornosti. Prav tako pa bi lahko koristile tudi pri težavah perfekcionizma. Še posebej nas lahko navduši podatek, da je možno doseči psihomentalno stanje nenavezanosti tehnološko z uporabo ustrezne audiovizuelne stimulacije možganov. Medicinska stroka s področja psihiatrije podobne učinke lahko doseže bržkone tudi medikamentno. V ezoteriki pa je stanje nenavezanosti odraz duhovne razvitosti in prečiščenosti, sicer pa ga lahko začasno dosežemo z dobro meditacijo in drugimi praksami. Spodaj podajam link do omenjene predstavitve AVE naprav.

    http://www.pozitivke.net/forum/viewtopic.php?showtopic=8516

    Na Scribd sem prenesel svoj prevod dela besedila iz priročnika za AVE napravo David Alert zaradi njegove poučnosti glede motnje pozornosti in s tem povezanih ostalih težav. Najdemo ga na spodnji povezavi.

    http://www.scribd.com/doc/228274332/Iz-Priro%C4%8Dnika-Za-AVE-Napravo-David-Alert

    Ocenjujem da nam lahko vsebina pomaga bolje razumeti in sprejeti mnoge 'težavne' mladostnike pa tudi odrasle, ki imajo motnjo pozornosti. Zaradi koristne, razumljive in humane obravnave tako prizadetih oseb podajam to besedilo v celoti tudi na tem mestu – v nadaljevanju spodaj.

    Prevod izbranega besedila iz uporabniškega priročnika za AVE napravo David Alert
    David Alert User's Guide https://www.mindalive.com/manuals/alert_ii_guide.pdf

    MOTNJA POZORNOSTI (ADD / ADHD) IN MOŽGANI

    Vse duševno delovanje vključuje element vzburjenja -" pozornosti " ali budnost možganov. Stopnja vzburjenosti možganov močno vpliva na to, kako dobro se bodo odvijali - izvajali zlasti duševnI izzivI. Na primer, skoraj nemogoče je, da bi bili pozorni, če možgani proizvajajo preobilo alfa ali theta ( sanjske ) možganske valove. Ravno tako je težko zaspati s prekomernimi beta ( opozorilnimi ) možganskimi valovi proizvedenimi, ko so zaprte oči.

    Ljudje s težavami pozornosti, kot so motnje pomanjkanja pozornosti (ADD ), motnje
    pomanjkljive pozornosti (zaradi) motnje hiperaktivnosti (ADHD ) imajo zlasti težavo s prestavitvijo svojih pred - frontalnih režnjev (del možganov v ozadju čela ) v "prestavo". Pred frontalni režnji so odgovorni za pozornost, namen in logično sklepanje. Ta področja delujejo slabo v ADD / ADHD možganih zaradi zmanjšanega krvnega obtoka in proizvodnje preveč počasnih alfa in / ali theta možganskih valov, še posebej v času kognitivne naloge (razmišljanje) in pasivne naloge (branje). Za tiste z ADD / ADHD so samo visoke stopnje stimulacije pokazale, da se zbudi pred -frontalni reženj, kar prinaša zmanjšano hiperaktivnost, izboljšanje pozornosti in manj nihanja razpoloženja. Ljudem z ADD / ADHD dobro dene tudi spodbuda z video igrami in akcijskih športov. Edino če je dejavnost vznemirljiva ( potiska navzgor vzburjenje), pred - frontalni in frontalni reženj ne izgubita hitro svojo pozornost in aktivacijo. Theta in / ali alfa možganski valovi se sicer dramatično povečajo in oseba se izgubi "ven v meglo." Zaradi pomanjkanja stimulacije v tipični šoli povzroči ADD / ADHD vzrok da se otroci nenehno borijo z duševno meglo, ki vodi do slabih ocen.

    ADD / ADHD se redko pojavi izolirano (samostojno) in pogosto obstaja z drugimi pogoji, vključno z depresijo, opozicijsko - kljubovalno motnjo, vedenjskimi motnjami, obsesivno - kompulzivno motnjo (OKM), motnjo učenja, anksiozno motnjo in drugimi pomembnimi psihološkimi, psihiatričnimi in nevrološkimi težavami.

    STRES in POZORNOST

    Od trenutka rojstva dalje bodisi vzpostavljamo ali uničujemo sistema možgani / telo, odvisno od dejavnikov stresa v našem življenju in kako rokujemo s temi stresorji. Sistem možgani / telo je ustvarjen za kratkoročne mentalne, emocionalne in fizične obremenitve, ne pa tudi za dolgoročno rokovanje s stresorji navadno povezanimi s kompleksno zasedenostjo sodobnega življenja. Stresni nivoji so lahko pomembno pod temi vplivi tudi ne glede na to ali so življenski Izzivi resnični ali namišljeni.

    Kronični stres pri otrocih pogosto izhaja iz pretirane zaposlenosti, občutka neustreznosti, borbe s šolskim delom, strahu pred neuspehom, nenehnega zahajanja v težave s starši in učitelji zaradi impulzivnega vedenja in iz splošnega stresa sodobnega življenja. Stres lahko povzroči poljubno število motenj ali bolezni, vključno anksioznost, depresijo, nespečnost, migrene, PMS, visok krvni tlak, kronično utrujenost, fibromialgijo, nepazljivost, oslabitev pomnjenja in ADD / ADHD.

    Slaba prehrana prispeva tudi k stresu z oslabitvijo zmožnosti možganov za soočanje z življenjskimi izzivi in s stresom nadledvičnega sistema in doda povečano obremenitev telesu in duhu. Oboje, dnevni dogodki in prehranjevalne navade se izkažeta, da sta glavna dejavnika, ki prispevata k večini naših izzivov s področja zdravja in dobrega počutja, vključno z mentalno in čustveno slabšo regulacijo.

    Na splošno je dosti lahko za starše in učitelje, da prepoznajo otroka s hudo ADD / ADHD. Starši teh otrok bodo običajno konzultirali strokovno pomoč in so lahko izjemno strpni do izzivov otrokovega vedenja. Vendar pa, če ima otrok blago do zmerno ADD / ADHD, bo nekaj časa " normalno" in " strašno neprijeten smrkavec" preostali del časa. Ti starši se ne zavedajo, da ima otrok motnjo in predvidevajo, da imajo otroka, ki potrebuje stalno disciplino in kazen. Vendar pa je ta otrok z blagim ADD / ADHD oboje – frustriran in jezen na sebe samega, ter na življenje nasploh in ne razume zakaj počne kar počne. Dodatno pa ima ta otrok zaradi ADD / ADHD, običajno še težave razmišljati racionalno in jasno, ali sprejemati dobre odločitve..

    Tri glavne vedenjske značilnosti stresa so impulzivnost, nepozornost in hiperaktivnost, ki so prav tako enaki trije glavni simptomi ADHD. Torej dodatni stres konstantne kazni, odlaganje, " napake " in tako naprej, samo naredijo otroku slabše. Otrok z blagim ADD / ADHD »greši« veliko bolj kot otrok s hudo ADD / ADHD, zato ker se od otrok z blago ADD / ADHD pričakuje, da se obnašajo in delujejo enako kot drugi otroci. Ta otrok se pogosto počuti zelo zaskrbljen v boju mentalnega tekmovanja naše visoko konkurenčne družbe. Ta dodan stres služi le temu, da bo otrok bolj impulziven, nepremišljen in hiperaktiven. .

    S fiziološkega vidika, stres povzroča kritično prekrvavitev frontalnega režnja možganov do delne zapore (prekinitve) in povzroča da nadledvična žleza izloča škodljive stresne (simpatične) hormone, kar rezultira v impulzivnosti, slabi presoji, ter hitri porabi in izgubi vitaminov v telesu. Nenehni stres povzroči več škode kot zdravilni trenutki v naših možgansko / telesnih sistemih, zato razgrajuje delovanje teh sistemov.

    Nenehno stanje tesnobe in prevelike vzburjenosti izvabi velike količine stresnega hormona, ki lahko povzroči celično toksičnost, Na primer stresno sproščen kortizol uničuje nevrone v hipokampusu (pomembna regija v možganih, ki nadzira shranjevanje in priklic spomina). Anksioznost povzroča tudi zaprtje (ustavitev) možgansko temelječega serotonina in povečanje možgansko temelječega norepinefrina. To lahko vodi v agresivno vedenje v nekaj sekundah po stresno izzvanem dogodku ali misli.
    Ker na življenje lahko gledamo kot na sodelujoči tendenci (prizadevanji) med tem, kako živimo in močmi našega genetskega bazena, je koristno, da prepoznamo kako velik vpliv ima življenjski slog na kakovost našega življenja.

    O AUDIO – VIZUALNEM DOSTOPU (audio-visul entrainment / AVE)
    (entrainment = prepojitev, nalaganje, vstop (na vlak), pretvorba, prenos, dostop)

    Audio-vizualni dostop ( AVE ) je tehnika, ki preskrbi impulze svetlobe in zvoka določenih frekvenc, ki so v območju možganskih valov. Ti impulzi svetlobe in zvoka uravnajo razburjen um, ki nenadzorovano divja, okrepijo nastanek ustrezne možganske frekvence valovanja, povečajo prekrvavitev možganov in povečajo metabolizem glukoze v možganih za izboljšano delovanje nevronov. To ima za posledico izboljšano duševno zmogljivost.

    Pomemben cilj AVE je ustvariti nenavezano (disociativno) stanje, ki je podobno meditativnemu stanje globoke sprostitve. To koristi rehabilitaciji možganov / telesa, ki jo ustvari to globoko transu podobno stanje. To naredi AVE tako zelo uporabno za tako veliko primerov. Disociativno (nenavezano) stanje se lahko prvo opazuje z zapaženjem globokega, ter trebušno preponskega dihanje. Roke in noge postanejo toplejše, ker se žile širijo. Barva kože bo postala bolj rožnata, ker se poveča dotok krvi v celotnem obrazu in telesu. Pretok krvi se bo povečal tudi v možganih. Oseba doživlja občutek globoke sproščenosti in zadovoljstva, ker se koristni nevrotransmiterji sproščajo v možgane. Ko se v tem globokem stanju sproščajo možgansko / telesno regenerativne kemikalije (parasimpatičnega hormona) te popravijo in stabilizirajo živčne prenašalce (neurotransmiterji), kot so serotonin, endorfin in dopamin. To vspostavi obnovo dobrega delovanja možganov. AVE prispeva k tej obnovi z zagotavljanjem stresne prekinitve, povečanjem prekrvavitve možganov in spodbujanjem okvarjenega nevronskega delovanja (firing). AVE omogoča možganom, da se vrnejo v normalno delovanje.

    To globoko stanje, ki ga inducira AVE regeneracija se je izkazalo koristno za mnoge mentalne, čustvene in fizične preizkušnje, s katerimi se skoraj vsi od nas kdaj srečujemo v naših življenjih. To vključuje vendar ni omejeno samo na: anksioznost, depresija, nespečnost, migrene, PMS, krvni tlak in kronična utrujenost, skupaj z izboljšanje pozornosti, učenja in ADD / ADHD.

    Ko so učinki telesa- uma skozi izkušnje AVE v celoti upoštevani, izkušnja postane redna in koristna enako, kot veliko drugih življenjskih potreb, kot so kakovost spanja, dobra prehrana, čista voda in telesna vadba. Spanje je še eno področje, kjer se AVE pokaže, da je koristno, ker prispeva k naravnemu regenerativnemu procesu telesa in možganov.

    ZAKLJUČNI KOMENTARJI

    ADD / ADHD je nevrološko stanje, ki v prvi vrsti negativno vpliva na delovanje
    predfrontalnega in prednjega predela možganov. Rezultat je, da ADD / ADHD
    otroci postanejo impulzivni, nepremišljeni / nepozorni in nesledljivi. Često tudi hrepenijo po stimulaciji (dobri ali slabi), v prizadevanju, da bi vzbudili svoje možgane. Vendar pa imajo ADD / ADHD mnogi od naših najboljših podjetnikov, vizionarji, izumitelji, umetniki, glazbeniki, znanstveniki in upravniki kor