Ta oblika članka je prirejena za tiskanje, za vrnitev v običajni format kliknite tukaj:
http://www.pozitivke.net/article.php/20050308160210103




Gospod bog!

ponedeljek, 14. marec 2005 @ 06:02 CET

Uporabnik: Miran Zupančič

Piše: Miran Zupančič

Bog je en, ki je stvarnik vesolja in vzdrževalec vesolja, ki je torej Bog nebes in Bog zemlje.

Obstojata dve stvari katere kreirata življenje duhovnega sveta (nebes) v nas ljudeh: dobrota ljubezni in resnica vere. To življenje imamo ljudje od Boga in prav nič ni od nas ljudi. Vse kar imamo je tako božanski Dar. Zato je naša prva stvar, da cerkve priznavajo Boga, tako kot mi posamezniki. Zaupati Mu, verjeti v Njega in ljubiti Ga.

Tisti, ki so rojeni v cerkvi morajo priznavati Boga ( Jezusa Kristusa), Njegovo božansko poreklo in Njegovo človečnost, ter verovati v Njega ter ljubiti Ga, kajti pra vse rešitve ter odrešitve prihajajo od Gospoda Boga(Jezusa Kristusa). To nas uči Gospod v Janezu:
"Kdor veruje v Sina ima večno življenje;
kdor pa v Sina ne veruje, ne bo prišel v življenje,
ampak ostane pri njem božja jeza."(Janezov Evangelij 3, 36).

Janez:
" Volja tistega, ki me je poslal, pa je,
da ne izgubim nobenega od teh,
ki mi jih je dal, marveč jih obudim poslednji dan.
Volja mojega Očeta je namreč,
da ima vsak, kdor vidi Sina in
veruje vanj,
večno življenje,
in jaz ga bom obudil poslednji dan.(Janezov Evangelij 6, 40).

Janez:
"Jaz sem vstajenje in življenje:
kdor veruje vame, bo živel, tudi če
umrje;
in kdorkoli živi in veruje vame,
vekomaj ne bo umrl."(Janezov Evangelij 11, 25, 26).

Zaradi tega ne morejo biti povezani z Gospodom tisti, ki ne priznavajo Gospoda(Jezusa Kristusa) in Njegovo božanstvo, pa tako, ne morejo imeti nikakršen delež s angeli v nebesih, kajti nihče ne more biti povezan s Bogom drugače kakor z Gospodom, tako tudi uči Kristus Janeza:
"Boga ni nikoli nihče videl; edinorojeni Sin, ki biva v Očetovem naročju, je pripovedoval(razodeval) o njem."

Janez:
"In tudi Oče, ki me je poslal,
je pričal o meni:
vendar vi niste nikoli slišali njegovega
glasu
ne videli njegovega obličja."(Janezov Evangelij 5, 37).

Matej:
"Vse mi je izročil moj Oče in nihče ne
pozna Sina kakor le Oče, in nihče ne
pozna Očeta kakor le Sin, in komur
in komur hoče Sin razodeti. Pridite k meni
vsi, ki ste utrujeni in obteženi, in jaz vas
bom poživil." (Matejej Evangelij 11, 27).

Janez:
"Jaz sem pot, resnica in življenje.
Nihče ne pride k Očetu razen po meni."(Janezov Evangelij 14, 6).
Tako nihče ne more biti povezan z Bogom razen v Gospodu(Jezusu Kristusu), to je zaradi tega, ker je Oče v Njemu ter so enaki, kakor On tudi uči v Janezovem Evageliju:

"Če ste spoznali mene,
boste spoznali tudi mojega Očeta.
Že zdaj ste ga poznate in videli ste ga."
Filip mu reče:"Gospod, pokaži nam
Očeta in zadosti nam bo." Jezus mu
odgovori:"Filip, toliko časa med
vami in me nisi spoznal?
Kdor je videl mene, je videl Očeta.
Kako moreš reči:"Pokaži nam Očeta?
Mar ne veruješ,
da sem jaz v Očetu in Oče v meni?
Besed, ki vam jih govorim,
ne govorim sam od sebe;
ampak Oče, ki prebiva v meni,
opravlja svoja dela.

Verujte mi, da sem jaz v Očetu in
Oče v meni;
če pa tega ne verujete,
verujte zaradi del samih.

Resnično, resnično vam povem:
kdor veruje vame,
bo dela, ki jih opravljam,
opravljal tudi sam
in še večja kot ta bo opravljal,
ker grem k Očetu.

Kakorkoli boste prosili v mojem
imenu", bom storil,
da se Oče poveliča v Sinu.
Če me boste kaj prosili v mojem
imenu,
bom storil."(Janezov Evangelij 14, 7-14).

Glede na to, da je Oče v Gospodu, a Oče in Gospod so eno, pa je vera v Gospoda pravilna in tisti, ki v Njega veruje ima tako večno življenje, in iz tega nam je povsem jasno da je Gospod(Jezus Kristus) Bog. Da je Gospod Bog nas uči Beseda(Božja), kot pri Janezu:

"V začetku je bila Beseda (Bog)
in Beseda je bila pri Bogu
in Beseda je bila Bog.

Vse je po njej nastalo
in nič kar obstaja,
ni brez nje nastalo.

V njej je bilo življenje
in življenje je bilo luč ljudem.

In Beseda je človek postala
in se naselila med nami.
Videli smo njeno slavo,
slavo, ki jo ima po Očetu kot
edinorojeni Sin."( Janezov Evangelij 1, 1, 3, 14).

Izaija:
"Zakaj dete nam je rojeno,
sin nam je dan,
oblast je na njegovih ramah.
Imenuje se:
Čudoviti svetovalec, močni Bog,
Oče na veke, knez miru." (Knjiga prerokov Izaija 9, 6).

Izaija:
"Glej devica bo spočela
in rodila sina,
ki ga bo imenovala Emanuel (Bog v nas)
(Knjiga prerokov Izaija 7, 14; Matejev Evangelij 1, 23).

Vsem je dobro znano, da je Gospod Bog dokazal vstajenje z celim telesom, kajti v grobu ni ničesar pustil, o čemur je kasneje v prikazovanju prepričeval svoje učence ( da verujejo) ko jim je govoril:

Jezus se prikaže učencem.
Pod noč tistega dne prvega v tednu, ko so bila, kjer so se zadrževali učenci iz strahu pred Judi, vrata zaklenjena, je prišel Jezus, stopil med nje in jim rekel:"Mir vam bodi!" Ko je to izrekel, jim je pokazal roke in stran. Učenci so se razveselili, ko so videli Gospoda. Tedaj jim je Jezus spet rekel:

"Mir vam bodi!
Kakor je Oče mene poslal,
tudi jaz pošiljam vas."
Ko je to izrekel, je dihnil vanje in jim
dejal:
"Sprejmite Svetega Duha!
Komur grehe odpustite,
so jim odpuščeni;
komur jih zadržite,
so jim zadržani."

Čez osem dni so bili njegovi učenci spet notri in Tomaž med njimi. Jezus pride pri zaprtih vratih, stopi med nje in jim reče:
"Mir vam bodi! Potem reče Tomažu:"Položi svoj prst semkaj in poglej moje roke! Daj svojo roko in jo položi v mojo stran in ne bodi neveren, temveč veren." (Janezov Evangelij 20, 19. 26; Luka 24,(31) 36).

Čeprav je bil človek od kosti in telesa, je kljub temu vstopal skozi zaprta, a potem ko se je pokazal, je postal neviden (Janezov Evangelij 20, 16. 26; Luka 24, 31-prečitajte si!). Povsem drugače pa se dogaja vsakemu človeku, kajti človek doživi vstajenje samo v smislu svojega duha, a ne vstajenje s telesom.
Zato je Gospod, ko je dejal da on ni kot neki duh, je s tem dejal, da ni kot smrtni človek. Iz tega nam je povsem jasno, da je v Gospodu tudi Njegovo človeško božansko.

Vsak človek ima tako od očeta esenco svojega življenja, ki se imenuje njegova duša, a to kar imenujemo telesno, je to manifestacija iz te njegove esence. Zato je naše telo zrcalo naše duše, saj s pomočjo telesa krmili duša s svojim življenjem po svoji volji. Od tod prihaja da se ljudje rojevajo podobni svojim staršem in da se sorodniki prepoznajo Iz tega se lahko vidi kakšno je bilo telo, oz. kakšna je bila človečnost Gospodova. Kajti, bila je kot samo božanstvo katero je v bistvu Njegovega življenja, oz. Njegove duše( katera je) od Očeta. Zato je rekel:

"Kdor vidi mene vidi Očeta." ( Janezov Evangelij 14, 9).

Tako vidimo, da je Gospodovo božansko in Gospodovo človeško ena oseba, učenje je iz vere - sprejeto v celotnem krščanskem svetu, ki se glasi:

"Čeprav je Kristus Bog in človek, vendar nista dva, ampak je en Kristus, in rasnično on je popolnoma eden in ena edina oseba; kajti kot je telo in duša en človek, tako je tudi Bog in človek en Kristus." ( To je Anastazijevo verovanje).

Tisti, ki imajo o božanstvu predstavo treh oseb ne morejo imeti predstavo o enem Bogu.Tisti, ki o božanstvu imajo pojem trojice v eni osebi imajo lahko predstavo o enem Bogu, ter lahko rečejo:"en Bog" in misliti prav tako na enega Boga.

Pravilno predstavo trojice v eni osebi dobimo kadar se pomisli da je Oče v Gospodu in da Sveti Duh prihaja iz Gospoda. Tedaj je troenost v Gospodu: sama božanskost, ki se imenuje Oče, božansko človeško kar je Sin, in prihajajoče božanstvo, kar je Sveti Duh.

Glede na to da je vse božansko v Gospodu, ima On vso oblast nad nebesi ( duhovnim svetom) in na zemlji, kar tudi sam to govori Janezu:
"Oče...je dal vse v roke Sina" ( Janezov Evangelij 3, 35).

Janez:
"Oče je dal Sinu oblast nad vsakim telesom"( Janezov Evangelij 17, 2).

Matej:
" Vse je meni predal Oče"
"Dana mi je vsa oblast na nebu in na zemlji"
(Matejev Evangelij 28, 18).
Takšna je moč božanstva.

Kdor trdi da je človeško Gospodovo podobno nekemu človeškemu drugega človeka ne mislijo na Njegovo oploditev iz samega božanstva, niti ne jemljejo v razmislek da je vsakršno telo slika ( arhetip) njegove duše. Ne mislijo niti o njegovem vstajenjem z celim telesom, niti o njegovi pojavnosti ko se je materializiral in dematrializiral, ko Mu je obraz sijal kot sonce - niti o tem kar je Gospod rekel o veri v Njega, o tem da je eno s Očetom, o Svojem proslavljanju ter o oblasti na nebu in zemlji. Ti ne mislijo, da so te stvari božanske, a do so izgovorjene z Njegovim človeškim.

Gospod je prišel na svet da reši rod človeški, ki bi drugače umrl v smrti večni, in rešil ga je tako, da je premagal peklenske svetove kateri so napadali vsakega človeka, ki je prišel na ta svet in kateri je odhajal z sveta. Tako lahko sedaj drži peklenske sfere večno podjarmene. Da je Gospod premagal peklenske sfere On nam sam govori skozi Janeza. Ko je bila blizu huda muka na križu. Jezus tedaj izreče:

"Zdaj je moja duša vznemirjena.
In kaj naj rečem:
Oče, reši me iz te ure?
A zaradi te ure sem vendar prišel.
Oče poveličaj svoje ime!"
Tedaj je prišel glas iz nebes:" Poveličal
sem ga bom spet poveličal."

Množica, ki je stala zraven in to slišala
, je rekla: "Zagrmelo je." Drugi pa so menili:"Angel mu je govoril." Oglasil se je Jezus in rekel:
"Ta glas ni nastal zaradi mene,
ampak zaradi vas.

Zdaj je sodba nad tem svetom,
zdaj bo vladar tega sveta izgnan,
in ko bom povzdignjen z zemlje,
bom vse pritegnil k sebi."

To je rekel, da je nakazal, kakšne smrti bo umrl. Množica mu je odgovorila: "Slišali smo iz postave, da Kristus ostane vekomaj; kaj potem govoriš, da mora biti Sin človekov povzdignjen? Kdo je ta Sin človekov?" Jezus je odgovoril:
"Le še malo časa je luč med vami.
Hodite, dokler imate luč,
da vas ne objame tema.
Kdor tava v temi, ne ve, kam gre.
Dokler imate luč,
verujte v luč,
da postanete otroci luči."
( Janezov Evangelij 12, 27. 28. 31, 36).

Pri Izaiji:Pesem o božji sodbi.
"Kdo je ta, ki prihaja iz Edoma...? ( Izaija 63, 1-19; 59, 16-21).

Da je slavil Svoje človeško in da je trpljenje na križu bila zadnja preizkušnja in popolna zmaga. Vse kar je povedano o Gsopodovem trpljenjem, pomen narediti božansko. Iz vsega tega nam je lahko jasno, da v primeru da Gospodove intervencije ne bi bilo, da ne bi prišel na svet ter postal človek, in s tem odrešil od peklenskih sfer vse tiste kateri v Njega verujejo, Ga ljubijo, potem niti en človek podvržen smrti te narave ne bi mogel biti rešen. Tako se razume, ko se govori, da brez Gospoda ni rešitve.

Ko je Gospod popolnoma udejanil Svoje človeško, je tedaj slekel človeško od matere in oblekel človeško od Očeta, a to je božansko človeško, tedaj pa ni bil več sin Marije.

lep pozdrav vsem.
Miran.

Duhovni učitelj, jasnovidec in zdravilec Miran Zupančič.
http//www.ezoterika.s5.com

9 komentarjev.


Za vrnitev v običajni format kliknite tukaj:
www.pozitivke.net
http://www.pozitivke.net/article.php/20050308160210103







Domov
Powered By GeekLog