Ta oblika članka je prirejena za tiskanje, za vrnitev v običajni format kliknite tukaj:
http://www.pozitivke.net/article.php/20041101161636892




Današnje glasbeno življenje je ogledalo propada!

četrtek, 4. november 2004 @ 06:16 CET

Uporabnik: Miran Zupančič

Miran Zupančič, duhovni učitelj,
jasnovidec in zdravilec

Dolga leta se je pisalo in opozarjalo na nevarnosti pop glasbe. Mnogim duhovnim krogom je bilo jasno, da moči iz onostranstva, drugega sveta, uporabljajo to glasbo kot mogočen instrument, da bi si skozi njo zagotovile in imele intenziven, raznovrsten vpliv predvsem na mlade ljudi. Cilj tega magičnega vpliva je, da bi človeka navezali na nizkotno življenje in ga tako naredili neprimernega za odrešitvene impulze Logosa ali Besede, ki je Bog, kot tudi anatomsko nedosegljivega. Kako organizirano se je ta instrumentalijum razvijal v zadnjih letih in kam vse to pelje?

Da bi dobili pregled nad tem, si bomo to ogledali v treh nadaljevanjih, katerih vsebina bo poleg rock glasbe(1) še pojav in nastop New Age glasbe(2), ter situacija na področju klasične glasbe(3).

Kot prvo si bomo postavili pred našo zavest, da smo sredi intenzivne faze raz-materializiranja in da je že ukinjena ločnica med tostranskim in onostranskim svetom. Ta ločnica je padla. In s tem so postali kontakti med bitji iz onostranskih finejših snovnih področij vedno pogostejši in direktnejši. Posebno v deželah, kjer ima prebivalstvo iz karmičnih vzrokov predispozicijo organov za okultne zmožnosti, dosega ta razvoj vedno širše ljudske množice. V Braziliji že tako večji del prebivalstva vzdržuje spiritistične kontakte, toda tudi v Evropi se razširja, izhajajoč iz Anglije, onostranski - boom.

Tudi duše in duhovi v onostranstvu forsirajo načine (ker satan ve, da ima le še malo časa), kako priti do povezav z ljudmi na zemeljskem tustranem področju in želijo te vezi na vsak način obdržati, saj je to njihov biti ali ne biti! Tako se organizirano in zelo prefinjeno krade ljudem energija Luči. Zadnje čase je skrb vzbujajoča širitev potreb po eksorcizmu n.pr. v Severni Italiji ter čarovništva in spiritizma med mladimi v Nemčiji. Zanje je prakticiranje črne magije postala nova droga. Nekaj tega je tudi v Sloveniji v Ljubljani in Kranju. To sta dve točki, kjer so prisotne sile onostranstva.

Tudi iz aktualnih glasbenih smeri - od trdega rocka do skoraj okultnega petja višjih harmoničnih tonov New Age gibanja - je razbrati usmerjenost na različna onostranska področja. Mladi ljudje s predanostjo poslušajo glasbo, ki spominja na delovne pesmi iz afriške džungle. Drugi imajo svoj 'walkman', mini kasetnik s slušalkami, da si z njim kot s sado-mazohističnim bičem pošiljajo v ušesa z brutalno jakostjo bobneče ritme od rocka do današnjega rapa, da bi na tak način dosegli omamo transu podobnega stanja. Takšna otopelost in samouničevalno obnašanje je negativna reakcija na Vodnarjevo-ognjeno-očiščevalno atmosfero, ki hoče uničiti vse kar ni čisto! Številni ljudje se tako zvijajo v bolečinah spreminjanja zavesti na našem planetu, kajti sedanja visoka elektromagnetna napetost atmosfere deluje na naš živčni sistem in žleze z notranjim izločanjem tako intenzivno, da je pri napačni življenjski drži vedno manj možno kontrolirati izločanje hormonov, kar povzroča vedno večjo degeneracijo človeškega sistema.


KAKO SE IZGONITI OGNJENI OBSODBI

Svetloba sije v temo, toda tema je ne dojame, ne more je dojeti. In zato tisti, ki ne morejo razumeti, enostavno ne morejo zdržati v treznem stanju. Radi bi se izognili ognjeni obsodbi kot nepoznani nevarnosti. Nekateri se ukvarjajo z jogingom ali pa izgorevajo v delovni vnemi, dokler se naenkrat ne počutijo popolnoma istrošeni, kot pri vedno pogosteje nastopajoči yuppie bolezni v ZDA (yuppie je okrajšava za "Young Urbon Professional", oznaka za mladega napredujočega poslovneža v ZDA). Številni ljudje hočejo biti dnevno na tak način "high" in jemanje drog na delovnem mestu je vse pogostejše. V Evropi je število ljudi, ki lahko živijo brez pomirjeval vse manjše. V državah vzhodnega razpadlega bloka posegajo po alkoholu. Alkoholizem se vedno hitreje širi.

S temi napačnimi reakcijami na nove atmosferske pogoje, s tem begom v sanjavo doživljanje, se ponovno aktivirajo stanja zavesti izpred stotisočletij, ki so latentno prisotna v našem Višjem energijskem bitju! Poslužuje pa se jih predvsem industrija zabave: Boj za preživetje, Vojna v džungli, prazgodovina živali, ki jih na bizaren način povezuje s tehnologijo današnjih dni; palčki in vile se pojavljajo v stripih, filmih in igrah.

Grozljivke in zombiji na videu zelo nazorno prikazujejo stanja v najnižjih peklenskih sferah onostranega bivanja duš in naj bi človeštvo pripravili na skorajšno možnost gledanja teh stvari.


Ta izčrpen uvod je bil potreben, da bi lahko spoznali, kakšna zavest se izraža v današnji glasbi. Ta zavest, krizna zavest ob koncu in začetku kulturne periode, je danes pod zelo močnim vplivom onostranskih oblastnih izkoriščevalnih hierarhij, ker obstaja vedno večja nevarnost, da bi te hierarhije izgubile vpliv na človeštvo. Ker postanejo z vdorom interkozmičnih etrov možnosti za odrešitev intenzivnejše, naprezajo onostranske sile vse svoje moči, da bi ovirale človeštvo, da bi ga na vse mogoče načine potegnile navzdol, da bi poškodovale organe, ki so zelo pomembni pri procesu odrešitve, da bi vertikalno, navpično stremljenje preusmerile v vodoravne, horizontalne smeri in da bi ljudje izgubljali svojo energijo.

V tem smislu ima rock glasba kot tudi televizija svojo določeno vlogo. Rock lahko tolmačimo kot glasbeni stil, ki je značilen za celotno pop glasbo in je nadaljevalna razvojna stopnja rock'n roll-a petdestih let; kot oblika, ki se je razvila iz določenih oblik jazza, kot n.pr. boogie-woogie. Rock je bil od začetka domena bele rase. V "swing-feeling", prožnemu ritmu klasičnega jazza, se odraža posebnost gibanja telesa črnskih ljudstev, medtem ko pri rocku že prevladuje direktno in monotono poudarjanje udarcev takta, ki je postalo kasneje vedno bolj prevladujoče. Številne sinkope, prestavitev akcenta pri jazzu predstavljajo najprej "beat", to je osnovni udarec. Toda pri rocku služijo akcenti ojačanju efekta.

Če ob poslušanju rocka v mirnem sproščenem stanju zavesti opazujemo naše fizično telo, bomo občutili, da pri tem teče naša kri bolj dinamično v smeri medenice. Pri tej, evropskemu kulturnemu človeku neprimerni ritmiki, se tako pojača naš center nizkotne volje, ego v našem trebuhu, ki v nas, ki smo rojeni v tej naravi, kontrolira žarišče ega v glavi in srcu kot njun pozitivni pol. S tem so lahko mladi ljudje, ki odraščajo pod vplivom te glasbe, onemogočeni, da bi lahko enkrat dvignili žarišče svoje zavesti v srce. To pa je ravno najvažnejši korak pri dvigu iz nizkotnega življenja.


Po načelu Logosa, je naše srce pod vplivom planeta Urana (Kristus), ki naj bi postal sprejemljiv za rotacije Kreatorja. To vodi najprej do povečanja seksualnih občutkov. Človek mora iti skozi krizo neizpolnjene ljubezni. Ravno v tej krizi pa hoče onostrana hierarhija potegniti čustveno življenje življenje človeka navzdol, v smer centra v medenici. V rock glasbi se to dogaja na vseh področjih. Na eteričnem s frekvenčnim spektrom, pri čemer posebno nizke vibracije tolkal in bas kitare stimulirajoče vplivajo na naš plexus solaris in spolne organe. Astralno je to muzikalna struktura, sentimentalna, pogosto koraku podobna harmonija počasnih skladb, balad, ki so zopet v povezavi s sproščenostjo hitrejših skladb. Pri tem so našemu mentalnemu področju posredovani teksti, ki se na osnovi njihovega načina nastanka toliko bolje vtisnejo v naš spomin. Eden od pomembnih lastnosti tekstov je vsekakor pojem "ljubezni", ki je vedno in isključno istoveten s seksualnim doživljanjem v banalnem smislu. Izhajajoč iz tega stališča in vedno znova vračajoč se, so primešane tudi socialno kritične teme. No, ne bomo se spuščali podrobneje, ker bi zašli predaleč. V vsakem primeru se gre pri tem za izživetje ali pravico le-tega.

Ritem kot glasbeni element, ki je direktno povezan z voljo, je vsekakor najučinkovitejše sredstvo za sugeriranje teh idej. Doživetje ritma je povezano z razmerjem med srčnim utripom in dihanjem, ki je 4 proti 1, namreč normalno 72 srčnih utripov pri 18 vdihih na minuto. Obe števili si je čisto enostavno zapomniti, ker je njihova prečna vsota v obeh primerih 9, ki je število človeka. Vsa odstopanja od teh osnovnih vrednosti so povezana z različnimi človeškimi karakterji in izražajo različna duševna stanja od napetosti do sproščenosti. V laboratorijskih eksperimentih intenzivno iščejo tiste ritme in frekvence spektra, pri katerih je možen največji vpliv sugestije. Za tem se brez dvoma skrivajo tudi gospodarski interesi.

Kako elementarno lahko vpliva ritem na srčni utrip, nam kaže ena od metod usmrtitve iz črnske džungle. Pri tem izpostavijo obsojenca udarcem bobnjev, ki jih počasi pospešujejo in na vrhuncu naenkrat utihnejo. Posledica tega je, da se srce ustavi.


MOL IN DUR

Ne smemo se čuditi, da sta harmonija in melodika rocka vedno bolj okrneli. Harmonija korenspondira s srcem, melodija z našo glavo. Harmonija se največkrat sestoji samo še iz nekaj osnovnih akordov. Včasih ostane skozi vso skladbo isti akord, pri čemer je možno doživljanje kot v transu. Petje se dostikrat približuje govorečemu petju manter. Z modalnimi tonskimi lestvicami, imenovanimi tudi cerkvene lestvice, ki so bile uporabljene v srednjem veku, je tako dosežen arhaičen učinek.

S tem pa je nagovorjeno mistično doživljanje prejšnjih stoletij. Pri tem prevladujejo molovi akordi, ki povsem odgovarjajo introvertiranemu doživljanju. Dur, kot muzikalni izraz ekstravertiranih, navzven usmerjenih skladb, je vedno manj zastopan. Povsem razumljivo, mar ne? Učinek durovih in molovih akordov je omiljen tako kot v jazzovski harmoniji. Durovim akordom so dodani toni molove tonalitete in obratno, tako da so ta nasprotujoča si občutja, ki so bila do sedaj v glasbi označena kot "moški" (dur) in "ženski" (mol), vedno bolj nejasna. Pri tem je zanimivo tudi opazovanje, kako zvezde rocka dobivajo s kozmetičnimi operacijami in šminkanjem podobo androgenega tipa človeka. Opazujte malce današnje velike zvezde.


Če primerjamo današnjo pop glasbo z glasbo preteklih let, potem nam je jasno spoznavni degenerativni potek razvoja. V preteklih letih so bile pesmi dosti bolj domiselno obikovane. Prevladal je dur in iz tekstov je bilo pogosto mogoče razbrati motiv iskanja smisla. Osnovno razpoloženje današnjih rock skladb je mrko, zvočna slika je preagresivna. Prevladujoče sintetično ustvarjanje zvoka odgovarja splošno povečani uporabi sintetičnih snovi, vključno s prehrano.

Če izražajo besedila tako temačne glasbe hrepenenje po miru in drugih vrednotah, je za tem stoječa metoda: nagovoriti čustva hrepenenja in obenem netiti ter podpihovati strah. To metodo lahko spoznamo tudi po znanem simbolu miru, krogu s vertikalno prečko, ki se spodaj razcepi v dva dela. Ta prečka z razcepom je germanska runa, ki simbolizira smrt in nesrečo. Če jo obrnemo, pomeni stoječa runa mir, življenje in srečo. Rune nakazujejo strukture kozmičnih silnic, katerih opazovanje deluje magično. Vzrok povzročanja strahu s tovrstnimi sredstvi je v tem, da se s strahom odprejo možnosti za onostranski vpliv iz onostranstva.

Neredko prihaja do tega, da osebe javnega življenja uporabljajo zvezde rocka za svojo propagando. Na ta način je rock glasba predstavljena kot kulturna glasba, nato jo institucionalizirajo in služi kot učni predmet. Nekateri trdijo, da lahko pop glasba in klasika eksistirata druga poleg druge in da so razlike samo stvar dogovora; kajti ljudska glasba kot vmesno področje ne more imeti v današnji potrošniško-informativni družbi nobenega prostora več.

Več kot 90% glasbenega življenja v ZDA predstavlja rock glasba. Jazz, ki je bil že pred leti priznan kot zvrst glasbe, ki jo je treba v kulturi podpirati, ima samo še podrejeno vlogo in se v svojih stilističnih tokovih priblužuje rocku. Pri tem je govora o "fusions", zlivanju z latinsko-ameriškimi vplivi, kar pa se praktično kaže v ekscesih in trdem rocku, popolnoma v soglasju z zgoraj opisanim procesom zavesti. Rock sam, ki lahko postane samo še primitivnejši, hočejo sedaj kulturniki pospeševati z obveznim šolanjem in tekmovanji.


Velike zvezde rocka so zelo čislane pri vladah, če so pripravljene sodelovati pri humanitarnih akcijah, kot n.pr. organizatorji rock festivala "Live Aid" 1985, katerega izkupiček je bil namenjen odpravi lakote v Etiopiji. Tiste rock skupine, ki najbolje formulirajo velike ideje o združenju celega sveta, stojijo na najvišjih mestih rang lestvice.

Zakaj? Ker je onostranska astralna sfera pokojnikov, v kateri biva vsak človek med spanjem, povsem nabita z močnimi podobami te vrste, s slikami, ki se v podzavesti globoko vtisnejo. Če to dobro premislimo, lahko razumemo, zakaj je bila pred leti najpopularnejša skupina z dvoumnim imenom "U2" - lahko beremo tudi kot "You too" - tako složno čaščena. Njihov pevec Bono Vox, ki se zelo zavzema za tretji svet, je pel na plošči "The Joshua Tree" (drevo Jozue), do sedaj verjetno največkrat prodane plošče nasploh, med drugim tudi to: "I belive in Kingdom come, then all coulour bleed in one" (Verujem v prihod kraljestva, potem ko se vse barve (kože) izlijejo v eno). Mnoge druge pesmi skupine U2 imajo povsem karakter molitve ali pa opisujejo trpljenje zaradi socialnih in političnih neprilik. Ena od pesmi ima celo latinsko besedilo "Gloria tigi omnie" (Slava tebi, Gopod), ki so ga desettisoči s prižganimi svečami prepevali skupaj s pevci pri nastopih v živo, ki imajo skoraj misionarski karakter.

Vedno bolj stopa v ospredje nova generacija rock glasbenikov, ki pridiga pogum in upanje ter poje številne himne. Po vzoru Amerikanca Sprinngsteena so to predvsem skupine iz Anglije in Irske, kot n.pr. "Simple Mind", ki imajo glasbo za sredstvo, s katerim naj bi pripravili ljudske množice na novo politično-religiozno pričakovanje, s katerim naj bi se ljudje identificirali. Dejansko je rock nadvse primeren za to, kajti s poslušanjem in oživljanjem po vsem svetu in skozi dolga leta se je ustvarilo nekaj takega kot "rock-eon", s katerim se človek poveže, ko so slišni tipični elementi rocka v neki skladbi, čeprav naj bi bila ta drugače povsem neškodljiva!


ROCK IN SATANSKI KULT

Tako kot duh tega sveta uporablja rock svoje namene s pogledom na dobro, tako ima tudi široko linijo, ki je povezana s slabim, s sfero peklenskih sil. To je celotna hard- in havy-rock scena. Toda ravno to, kar je demonično in črno-magično ima posebno privlačno moč, ker je razodetje v vsakem človeku navzočega razdiralnega nagona in nagona po oblasti, ki ga s kulturo drži na vajetih in pride do izraza samo v posebnih situacijah.

Sedaj, ko postajajo mehanizmi kultiviranja neučinkoviti, ne more biti drugače, kot da sile demonov, ki so stvaritelji kulture, vedno manj dosegajo ljudi in da se en del človeštva potaplja v zemeljski hudobiji. To je tisti del, ki se na osnovi svoje karme še ne more ali nič več ne more pozitivno odzvati in uglasiti na nove vplive. Ti ljudje vedno bolj in bolj oživljajo v podzavesti potlačene naravne nagone, ki so nakopičeni v področju Zemlje kot refleks vseh teženj k dobrem.

Ker večina ljudi živi v zmotnem prepričanju, da sami odločajo o vplivih, ki določajo njihovo življenje, črni magiji ni potrebno skrivati njenega nastopa - svoje namene lahko da celo jasno prepoznati, kajti tako ali tako je ne jemljejo resno.

Fernando Salazar Banol, nekdanji rock glasbenik in organizator, nam daje v svoji knjigi "Okultna stran rocka" jasen vpogled v stvar. Pokaže pravi namen tistih, ki stojijo za zastopniki hard in heavy smeri. Objasni nam, da večino založb (takrat še gramofonskih plošč) v ZDA vodijo čarovniki, da so oznake firm pogosto simboli črne magije, in da način izražanja v tekstnih songov, ki delujejo zmedeno in temačno, odgovarja simboliki satanskega kulta. Nadalje pravi Salazar, da se velike zvezde rocka povezujejo s temi silami, ki jih potem zasenčijo, na spiritističnih sestankih, nadalje, da so vse takrat še gramofonske plošče magično preparirane in da nastanek in stoji objava svetovno znane rock opere "Jesus Christ Superstar" v direktni povezavi s temi spletkami. Potrebno si je samo ogledati naslove CD, torej besedila in naslovne strani, imena založb itd. Kar boste tam našli, ni nobena površna stvar predstavitve proizvajalcev, temveč lahko iz tega zaključimo:
kdor se krasi s simboliko črne magije, je z njo tudi povezan. Pri live koncertih so rock zvezde močne žariščne točke nizkotnih sil na odru. Kot pozitivni pol predstave spravijo maso z magijo svojega glasu, s tolkali, včasih do štirimi naenkrat in E-baskitaro, popolnoma iz sebe in v blaznost norenja, s katerega sproščenimi energijami se hranijo številne nizkotne duše iz eterične sfere okoli nas.


29 komentarjev.


Za vrnitev v običajni format kliknite tukaj:
www.pozitivke.net
http://www.pozitivke.net/article.php/20041101161636892







Domov
Powered By GeekLog