Ta oblika članka je prirejena za tiskanje, za vrnitev v običajni format kliknite tukaj:
http://www.pozitivke.net/article.php/Starodavni-Jogiji-Naravno-Zdravljenje




Naravno zdravljenje starodavnih jogijev

torek, 16. oktober 2018 @ 05:02 CEST

Uporabnik: spletna ptica

Obstaja bolj malo knjig, iz katerih se lahko o naravnem zdravljenju starodavnih jogijev naučite toliko novega, kot ravno iz te knjige o naravnem zdravljenju avtorja Yogija Ramacharake. Večina avtorjev opiše zgolj kakšno od svojih metod zdravljenja, medtem ko se v tej vsebinsko izjemno bogati knjigi lahko podrobneje seznanimo z več različnimi metodami zdravljenja.

Resda vse temeljijo na podrobnem poznavanju "Hatha joge" oziroma modrosti dobrega fizičnega počutja, a se kot posamezniki vseeno lahko ob tem naučimo veliko novega, da bomo potem lažje poskrbeli sami zase in za svoje dobro zdravje ali pa, če se sami ukvarjamo z zdravljenjem, za odpravljanje težav drugih ljudi in s tem za njihovo zdravje.

V splošnem gre pri vseh oblikah naravnega zdravljenja za vzpostavljanje čisto naravnih stanj v človekovem telesu. Življenjske navade mnogih ljudi so zaradi zdajšnjega načina življenja namreč poustvarjene in umetne, tj. nenaravne, zaradi česar se morajo skorajda vsi ljudje posvečati odpravljanju slabega zdravstvenega stanja njihovega telesa, čustev, uma, duha in duše oziroma zdravljenju bolezni.

Ko se vse te umetno povzročene nepravilnosti pri ljudeh odpravijo in v njihovo življenje vstopi nova, sveža energija, si v veliki večini dokaj hitro opomorejo in ozdravijo. Ravno zaradi tega se je z vsebino te knjige dobro seznaniti, da potem lažje razumemo samega sebe in si mogoče tudi razjasnimo, katere svoje navade bi bilo dobro spremeniti.

Najprej nam avtor v knjigi podrobneje predstavi zdravljenje s prano, kjer se lahko seznanite s pripravo samega sebe, da boste tega sposobni, in z izvedbo splošnih pranskih terapij ter tudi posebnih, ki so namenjene odpravljanju točno določenih bolezenskih težav ljudi. Natančno nam opiše same postopke, potem pa še uporabo načina zdravljenja s prano.

Ramacharaka se podrobneje posveti tudi odpravljanju čisto konkretnih težav, kot so prebavne težave, diareja, težave z ledvicami, jetri, revmatizem, neuralgija, impotemca, ženske težave in podobno. Navaja pa tudi natančne napotke za samozdravljenje.

Potem se lahko seznanimo z zdravljenjem z močjó misli, pri katerem gre za miselni "pogovor" med dvema umoma. Na eni strani je zdravilčev um, ki daje navodila celičnemu umu posameznih organov bolnikovega telesa, ki ne delujejo ravno dobro. Tudi v tem poglavju nam avtor daje podrobna navodila za odpravljanje težav s srcem, uravnavanje krvnega obtoka, delovanje trebuha, kako ravnati v primeru ženskih težav, odpravljanje težav z živci in tako naprej.

V nadaljevanju nam avtor predstavi avtosugestijo, kajti, kot sam navaja, "kakor človek razmišlja v svojem srcu, takšen tudi je." Velika večina težav pri ljudeh nastane kot posledica miselnih vplivov, ki si jih ljudje sami z lastno avtosugestijo vtisnejo v sebe. Če nek posameznik vzdržuje miselno držo zdravja, krepósti in neustrašnosti, se tó tudi manifestira pri njemu samem.

A če so njegove misli polne predstav in razmišljanja bolj depresivne narave, se bo njegovo teló odzvalo nasprotno kot prej. S pomočjó avtosugestije si lahko tako zdravilci kot tudi vsi drugi obnovijo naravno delovanje svojega telesa. A pri tem ne gre za nič mističnega, temveč le za to, da vaš "jaz" poda navodilo vašemu (ali bolnikovemu) umu, naj se loti dela, popravi napake in deluje povsem naravno in normalno.

Potem pride na vrsti miselno zdravljenje, ki se od zdravljenja z miselno močjó razlikuje po tem, da gre pri slednjem za dajanje navodil instinktivnemu umu bolnika oziroma celičnem umu, pri miselnem pa si zdravilec prizadeva v centralnem umu bolnika vzpostaviti normalne razmere miselnega obnašanja oziroma vedenja. Slednji je tisti, s pomočjo katerega posameznik spoznava skrivnosti njegovega telesa in celotnega njegovega sistema.

Tó miselno vedénje, ko je enkrat vzpostavljeno, bo preprečevalo nastanek bolezni in obnavljalo zdravje v telesu tam, kjer je bolezen mogoče že prisotna. Najprej si zdravilec vzpostavi sliko želenih razmer v bolniku, v kateri pri slednjem celotno telo dobro deluje, potem pa to miselno sliko posreduje bolniku. Pri tem ni pomembno ali sta bolnik in zdravilec fizično skupaj ali ne.

Metafizično zdravljenje je naslednje, na katerega nam avtor preusmeri našo pozornost. Načine metafizičnega zdravljenja lahkó opišemo kot nadzor nižjih nivojev z močjó, ki prihaja iz višjega zavedanja. Slednje manifestira svojo moč, s katero nadzira nižje nivoje. Najverjetneje je resnični vzrok ozdravitev pri tem načinu zdravljenja to, da se potem bolnikov um ves čas ukvarja z višjimi nivoji uresničenja, zaradi česar potem on svoje nižje nivoje povsem zanemari.

Zaradi tega pa slednji začno delovati čisto sami po sebi, popolnoma skladno z znanimi zakoni univerzuma in brez vmešavanja posameznika ter brez nenehnih vdorov njegovih negativnega razmišljanja. Zaradi človek potem tudi ozdravi. Seveda če samo metafizično zdravljenje primerno poteka.

Najvišja oblika zdravljenja pa je duhovno zdravljenje, ki je veliko bolj redka in manj običajna, kot se marsikomu zdi. Mnogi zdravilci, ki pri svojem sicer uspešnem delu uporabljajo miselno zdravljenje, so prepričani, in tó tudi učijo druge, da je njihovo zdravilno delo pravzaprav duhovno. A to ne drži povsem. Resničnega duhovnega zdravljenja nihče ne "dela".

Pri njem zdravilec postane le orodje oziroma kanal, skozi katerega se pretaka duhovna zdravilna sila univerzuma, ki potem teče skozi zdravilca v duhovni um bolnika in tam sproži intenzivne in močne vibracije, ki poživijo bolnikove nižje miselne principe ter končno tudi organe in dele njegovega telesa, da zopet začnejo delovati popolnoma normalno.

Za zaključek tega sestavka pa bi vas rad opozoril še na eno napako, ki jo ljudje, ki se z različnimi oblikami naravnega zdravljenja ukvarjajo, pogosto storijo. Namreč včasih postanejo preveč zagrizeni, fanatični in ozkogledi. Že sam avtor nas opozarja, naj nikár ne sledimo zgledu mnogih praktikov naravnega zdravljenja, ki uporabljajo razne droge, klevetajo ali drugače zlorabljajo in škodujejo tistim, ki se z njimi ne strinjajo.

Kaj takšnega je na tem področju bilo možno včasih v Sloveniji srečati skorajda na vsakem koraku in prav verjetno se nekaj podobnega dogaja tudi dandanes. Je že res, da smo vsi "samo" ljudje, a je včasih vseeno težko razumeti, da se "tlačenje drugih k tlom" na razne načine zato, da bi sami bili sami bolj uspešni in več zaslužili, dogaja tudi v tako humanem, etičnem in plemenitem poklicu, kot je naravni zdravilec. Ne pravim, da vsi počnejo enako, ker to na srečo ne drži.

A je žal trenutno stanje tudi na tem področju pri nas pač takšno in ne le na splošno v družbi, zaradi tega pa dolgoročno izgubljamo vsi. A pustimo predsodke raje ob strani ter ostanímo plemeniti in svobodomiselni. Naj ima vsakdo pravico izražati svoje mnenje in početi, kar pač počne, enako kot mi sami.

In če se o naravnem zdravljenju samo pogovarjate ali se celo s tem amatersko ali poklicno ukvarjate, potem raje, kot pravi Ramacharaka, ne vsiljujte svojih pogledov drugim ljudem, temveč bodite vedno pripravljeni vljudno odgovoriti na vprašanja tistih, ki bi se radi naučili ali poizkusili kaj novega, drugačnega od tistega, kar počnejo trenutno. Le tako bomo dolgoročno lahko vsi mi največ pridobili in bili fizično, emocionalno, psihično in tudi duševno kot posamezniki in kot družba bolj zdravi.

Vir: Naravno zdravljenje (Yogi Ramacharaka)

0 komentarjev.


Za vrnitev v običajni format kliknite tukaj:
www.pozitivke.net
http://www.pozitivke.net/article.php/Starodavni-Jogiji-Naravno-Zdravljenje







Domov
Powered By GeekLog