Ta oblika članka je prirejena za tiskanje, za vrnitev v običajni format kliknite tukaj:
http://www.pozitivke.net/article.php/Okultna-Ucenja-Astralni-Svet-Ezoterizem




Astralni svet

četrtek, 9. avgust 2012 @ 05:02 CEST

Uporabnik: Sonce

Iz nove revije Hana www.revija-hana.com

Ključna osebnost v zgodovini modernega zahodnjaškega ezoterizma je bila Helena Petrovna Blavatsky. V svojih knjigah Odstrta Izida in Skrivnostni nauk je množici bralcev, ki poprej o tem niso vedeli ničesar, posredovala naravo pradavnih okultnih učenj – pa čeprav v nemara malce spačeni obliki. Ti knjigi se, odkar sta bili prvič objavljeni konec devetnajstega stoletja, skoraj nenehno ponatiskujeta. Njuno priljubljenost je mogoče pojasniti z viri, iz katerih črpata.

Polkovnik Olcott, eden izmed avtoričinih najbližjih prijateljev in učencev, takole popisuje, kako je ustvarila Odstrto Izido: »…pero…ki ji je kar letelo prek papirja…se je na lepem ustavilo, zazrla se je v prostor s tistim praznim pogledom jasnovidke, potem je pogled skrajšala, tako da je zajel nekaj nevidnega tik pred njo, potem pa je začela prepisovati na papir, kar je videla. Ko je bilo citata konec, so njene oči spet dobile naraven izraz…«

Olcott je nakazoval, da se je madame Blavatsky zatekla po nasvet k davno izgubljenim knjigam in rokopisom, ki pa so se ohranili v astralnih aliakaških zapisih. Kakor potrjujejo mnogi ezoteriki, so ti zapisi odtisi vsega, kar se je kdaj zgodilo in kar obstaja na materialni ravni, vtiskujejo pa se v astralni svet, ki naj bi ležal pod gosto snovjo in energijo. Kakor zatrjujejo, v astralnih zapisih nadarjen jasnovidec ali medij še lahko sliši z duhovnim sluhom, kar je na primer rekel Lincoln v svojem nagovoru pred Gettysburgom, ali prebere z duhovnimi pogledom originalni Shakespearov rokopis Hamleta.

ASTRALNE PROJEKCIJE
Nekateri ezoteriki, na katere je vplivala jungovska globinska psihologija, imajo v čislih modificirano obliko okultne teorije o astralnih zapisih. Ti identificirajo astralni svet s kolektivnim Nezavednim, kakor ga definira Jung, in trdijo, da astralni zapisi sploh niso zunaj nas, ampak so v globini našega duha.

Večina tistih, ki verjamejo v obstoj sveta (ali svetov) astralne zavesti, verjame, da je psihična komponenta človeške totalnosti zmožna potovati po astralnih ravneh – se »astralno projicirati« – in da so spontana iztelešenja večinoma nehotene astralne projekcije. Zahodni ezoteriki uporabljajo hipnozi podobne tehnike, da se projicirajo v astralni svet ali da, kakor bi se nemara izrazili tisti pod Jungovim vplivom,vstopijo v notranji svet kolektivnega Nezavednega.

Vsem tem tehnikam je skupno naslednje: popotnik osredotoči pogled in zavest na kak preprost, skrajno nezanimiv predmet ali obliko, na primer na plamen sveče ali na lužico črne tekočine. Cilj jim je vzpostaviti stanje zdolgočasene skoncentriranosti, v katerem se duša, da bi se rešila neznosnega dolgčasa, odpravi drugam – v astralne svetove ali na raven arhetipske zavesti.

Problem pri tej tehniki pa je, da povzroča nenadzorovane vizije, ki utegnejo biti nesmiselne ali pa preobširne. Še slabše je, da so lahko neprijetne – astralna projekcija ali sanje pri belem dnevu se spremenijo v moro, veliko hujšo od vsega, kar se da doživeti v normalnem spanju. Da bi se izognili tej nevarnosti, mnogi zahodnjaški ezoteriki uporabljajo za predmete, ki naj bi najprej sprožili avtohipnozo in potem astralno projekcijo, geometrijske simbole. Ti so ključi do različnih območij astralnega sveta oz. segmentov kolektivnega Nezavednega.

Simboli, ki so v splošni rabi, so tisti, ki jih je uporabljal ezoterični red zlate zarje, rdeč enakostraničen trikotnik, rumen kvadrat, nebesno moder krog, srebrn polmesec – in pa dvajset dvojnih kombinacij teh elementov – primer: srebrn polmesec na rumenem kvadratu.


Svobodni duh – skica Williama Blaka za Grob – podobe zanjo je črpal iz zelo raznovrstnih literarnih in likovnih virov, med drugimi iz astralnih teorij renesančnega okultista Paracelsusa, iz gravur, ki ilustrirajo dela Bohmeja, in Swedenborgovega pisanja.


Astralno telo – umetniško videnje astralnega telesa, ki zapušča fizično telo. Nekateri mediji poročajo, da so v jasnovidnem uzrtju videli nekaj zelo podobnega – podobo psihičnega telesa, ki lebdi nad materialno obliko. Nekateri verjamejo, da sta astralno telo in duša eno in isto. Popkovina, ki povezuje astralno telo s snovnim, se ob smrti pretrga, tako da je duh osvobojen.


Muldoon – ilustracija prikazuje projekcijo astralnega telesa, kakor sta jo popisala Sylvan Muldoon in pa Hereward Carrington v svoji ustvarjalni študiji Projekcija astralnega telesa. Opisala sta številne metode, kako doseči projekcijo. Vse postopke, ki sta jih orisala, pa vsebujejo uporabo imaginacije ali kreativne vizualizacije. Popotnik pri tem leži vznak in npr. vizualizira, da se vzpenja v dvigalo, ravno ko je na tem, da zaspi.

SAMI POSKUSITE
Danes te simbole uporabljajo na mnogo načinov. Ena izmed tehnik je taka: zamižite in vizualizirajte simbol, kakor da bi ga risali na zastor. Potem, ko vizualizacijo vzdržujete 5 do 15 minut, boste morda opazili, da se zastor, tako je videti, sam od sebe odstira – in duhovnemu očesu se odpre pokrajina. Tedaj boste prešli v stanje, ki mu pravijo nadzorovane sanje pri belem dnevu – zdaj vizualizirajte popotovanje po tej pokrajini, opazujte bitja, na katera naletite, in se z njimi tudi pogovarjajte. Narava teh bitij naj bi bila odvisna od tega, kateri simbol ste si izbrali za vizualizacijo na zavesi.

V praksi je ta tehnika veliko težja, kakor se sliši – ljudje se stežka skoncentrirajo na tak preprost lik za dlje kot za minuto ali dve, ne da bi jim misli odplavale. Kljub temu pa se je vztrajnost pogosto splačala.

Ko berete nekatere opise astralnih svetov, si ne morete kaj, da nebi postali dvomljivec. Poznamo npr. opise astralnih nebes, kjer živijo duhovi pokojnikov, ki kadijo astralne cigarete, pijejo astralni vinjak ali celo igrajo astralni golf. To se res sliši kot samoprevara ali celo kot zavestna parodija. Zanimivo pa je, da je veliko okultnih učencev, ki zatrjujejo, da je prav vulgarnost in prismojenost takšnih opisov dokaz njihove iskrenosti.

Takšni okultisti, tega najbrž ni treba posebej poudarjati, seveda nočejo reči, da spiritualna ali celo astralna realnost res ustreza takšnim opisom in da naj se veselimo posmrtnega življenja, v katerem bomo večnost preživljali kot v bogataškem predmestju; trdijo samo, da je snov astralne eksistence, da tako rečem, plastična, tako da se oblikuje pač v tisto obliko, ki si jo zaželijo astralni popotniki.


Avrično jajce – astralno telo in njegove barve, kakor jih vidijo jasnovidci, je v dvajsetem stoletju podrobno popisala cela vrsta okultistov. Med njimi so bili posebno ugledni nekateri člani Teozofskega društva, še posebno C.W. Leadbeater, anglikanski duhovnik, ki je postal okultist in je vodil tudi danes dejavno liberalno katoliško cerkev. Avrično jajce je oris astralne avre depresivca, ki kaže barve te osebe. Barve se spreminjajo, kakor se spreminja razpoloženje osebe.

GOLF, CIGARE IN VINJAK
Astralna raven, tako dokazujejo, je območje občutkov in občutij. Na tej ravni se najde, tako dokazujejo, vse, kar se lahko opira na vero: nebesa in pekel krščanske, budistične in muslimanske ljudske kozmologije; mitične živali, kot so zmaji in samorogi; simboli alkimije; vsi svetniki, junaki in sprijenci iz legend; in pa nebesa tistih, katerih predstava o tem, kaj je blaženost, se ni vzdignila nad večnim golfom, ki ga prekinjajo le cigare ob vinjaku.

Za okultista je vprašanje, ali astralna raven objektivno obstaja ali pa ni nič drugega kot, kakor bi rekel Jung, psihični konstrukt, izredno pomembno. Trdil bo, da kolektivno Nezavedno, ki ga vpeljuje Jung, pač obstaja, a da je samo odsev astralne realnosti, in sicer spačen odsvit. Okultist bo rekel, da je v nezavednem duhu magično zrcalo, ki lovi podobe astralne in spiritualne resničnosti. Ampak to ogledalo je motno, valovito in skrivljeno; podobe, ki jih nudi, so v najboljšem primeru zabrisane in brez ostrih obrisov. Tisti, ki vidi astralni svet skozi Nezavedno, ga vidi skozi krinko simbola, tako zatrjujejo; tako se bodo tiste astralne sile, ki naj bi kot skrivne energije bile za osnovo človeški spolnosti, simbolično manifestirale kot beli orel ali rdeči lev.

Zapisi domnevnih prigod na astralni ravni pogosto vsebujejo tovrstna neverjetna bitja. Možje in ženske pripovedujejo, kako so se po astralni obliki potikali po čudnih pokrajinah, prav tako nenavadnih, kot jih opisujejo romani C.S. Leeisa ali J.R.R. Tolkiena. Popisujejo svoja srečanja s feniksi in zmaji, dramatično pripovedujejo o bojih z rdečimi orjaki in črnimi pritlikavci ter beležijo nauke, ki so jih dobili od astralnih bitij. Nobenega dvoma ni, da večina tistih, ki trdijo, da so se gibali po takšnih nenavadnih dimenzijah zavesti, iskreno verjame v pristnost svojih doživetij.


Luč Azije prikazuje v vsej slavi Budo, ki je dosegel razsvetljenje in s tem ubežal s kolesa rojstva in vnovičnega rojstva, tako da je postal »vladar prostora in časa«. Pravijo, da lahko razsvetljenec svobodno izbira, ali bo spet zaživel ali ne, medtem ko so drugi prisiljeni k vnovičnemu rojstvu. Materi Winstona Churchilla se tako kot mnogim njenim sorodnikom sploh ni sanjalo o budizmu in je o nekem burmanskem budistu rekla, da »popeva nekaj iz Korana«. Dandanes je stanje zelo drugačno in mnogi zahodnjaki vidijo v Gautami Budi, ki naj bi bil po mnenju mnogih utelešenje Krišne, Luč, ki ni le luč Azije, ampak vsega sveta, tako vzhoda kot zahoda.

Srečno!

Parapsiholog in okultist 12. stopnje, J.L. Presnig

0 komentarjev.


Za vrnitev v običajni format kliknite tukaj:
www.pozitivke.net
http://www.pozitivke.net/article.php/Okultna-Ucenja-Astralni-Svet-Ezoterizem







Domov
Powered By GeekLog