Ta stran je prilagojena za slabovidne, po metodi neskončne vrstice, če želiš članek gledati v običajnem formatu klikni na:

Zrak ali veter torek, 2. avgust 2005 @ 06:10 CEST Uporabnik: Pozitivke Piše: Avrigo Vetrovni gong kamp. Ob mojem finančnem stanju se kampa gonganja sprva nisem mislil udeležiti, saj je cena prišla skoraj na dvajset tisočakov. A tik pred zdajci, 3 dni pred kampom, je kot po naključju in v pravem času prišla na moj račun preplačana dohodnina iz prejšnjega leta. Znesek povrnitve je odtehtal ceno gonganja. Na kamp sem se odpravil v soboto ob 7. zjutraj čez Roglo. Ta del moje poti sem si ogledoval že pred leti. Takrat sem bolj iskal eno stvar. Mogoče tudi kamnine, ki jih je na Pohorju na pretek. Pred začetkom kampa sem si zaželel ogledati nekaj stvari na moji poti. Čez hotel Planja poteka Nikolajeva črta in ta črta kar deluje. Čez Jurgeca, Jurijeva zmajeva črta, vendar se nisem imel časa tam ustavljati. Ustavim se še pri partizanski bolnišnici Košuta. Tik pred zdajci jo opazim, ko zapeljem že mimo ovinka, kjer stoji bolnišnica. Zagledal sem postavljene megalitke. Vrnem se nazaj peš in si jo ogledam. Ostali so samo še tlorisi. Čez partizansko bolnišnico, ki so jo postavili leta 1944, gre Marijina zemeljska črta. Da ne bodo rekli, da niso vedeli, kaj delajo. Sicer je ta kraj tik ob cesti. A z zelo dobro lokacijo, ker poleg teče tudi manjši potok, tako, da so imeli pri roki vedno vodo. Ogledujem si zelenje naokrog. Pred leti, ko sem šel tukaj mimo, je bila narava povsem ogolela in razdrapana zaradi zimskega žleba. Oguljeni vrhovi dreves so žalostno strmeli proti modremu nebu. Sedaj pa seje drevje že dobro obraslo. Dan pred odhodom sem včrtal zmajeve črte na zemljevid. Ko sem vrisal črte, sem še poprej opazil, zakaj je cerkev Janeza Krstnika na Janževskem Vrhu postaja tako močan zdravilni energetski center. Moj prijatelj je pred leti tam peljal očeta, ki je imel raka. Obisk cerkve je za nekaj časa pomagal, a stadij raka je bil že v takšni fazi, da je bilo vendar že prepozno. Čez cerkev sv. Janeza Krstnika teče nebeška Mihaelova črta. Poleg tega je v sami cerkvi center, kjer se sekata še dve pomožni zmajevi črti. Torej stoji cerkev na položaju kjer se stikajo tri zmajeve črte. Na mojo nesrečo je bila cerkev ob mojem obisku zaprta. Le kaj se bojijo, da tako zaklepajo te cerkve,da bo kaj izginilo. Kar je Božjega ne more izginiti. Tisti pleh pa če izgine ali pa ne. Tako bo zmikavta spremljala ta karma. (Ko zaključujem ta članek, opazim v časopisu Delo v petek (ali sredo) 1.7.2005 članek Čudodelno sevanje, ki opisuje cerkev na Janževskem Vrhu, kjer se po novem spet igrajo bioenergetiki s svojimi zdravilnimi točkami /16 energetskih točk/ ter tam določajo, katere organe naj bi energetsko sevanje pozdravilo.) Na kamp že zamujam. Nimam se časa ustaviti na svetem Lovrencu. Že ob mojem prvem obisku me je ta privlekel. Začutiš mir. Kraj ima tri cerkve. Prva cerkev, sv. Lovrenc je zgrajena že v 12. stoletju (1184). Druga je sv. Radigunde, zunaj naselja. Cerkev sv. Križa pa je iz 13. Stoletja. Tukaj v naselju se nahaja tudi omfalos, ali tudi popek sveta. Spomnim se prvega Mojčinega zamujanja in v sebi vem, da ne bom nič zamudil. In res je tako, ko pridem do koče na Pohorju Ljudje se počasi zbirajo in kapljajo na prizorišče kampa. Spoznavamo se. Če potegnem črto vse udeležence, pester zbir slovenskih iskalcev resnice, ki jih združuje zvok gonga. Začnemo z ogrevalnimi vajami. Za sprostitev. Potem učenje prvih korakov na gongih. Uvodno spoznavanje s principi gongov. Za Mojco so planetarni gongi več kot živo bitje. Očitno so ji toliko dali v njenem življenju. Za začetek imamo sprva eno zvočno kopel, ki jo zaigra Mojca. Zvočna kopel naj bi celično zdravila človeka. Samo toliko, več o Mojci in gongih lahko preberete na njeni internetni strani. Razdelimo se v dve skupini. Prva skupina dela s tibetanskimi posodami. Med seboj se v parih učijo zdraviti s frekvencami, ki jih oddaja tibetanska posoda. Druga skupina prične svojo prvo gongarsko pot v tem življenju na šestih planetarnih gongih. Soncu, Luni, Plutonu, Neptunu in dveh Platonikih. Platonik je planetarni gong za 2600 let po majevskem koledarju. Božansko. Vibracija gonga je onostranstvo. Hrana na kampu je odlična. Indijska kuhinja mojstra, ki tudi objavlja na Pozitivkah. Povsem naključje se mi je zgodilo, da sem prav po njegovem receptu, ki sem ga snel prejšnji teden, tri dni pred kampom začel čistiti jetra. Ha, ha. Zdaj pa ta človek še kuha hrano. Življenje je polno naključij. Okusno. Med pogovorom izvem zakaj je to čiščenje za nekatere ženske odvratno. Ne držijo se celodnevnega posta. Potem se med čiščenjem začnejo slabosti. Zvečer imamo ob ognju manjšo zabavo ples ob bobnih. Mojca ni najbolj navdušena nad igralci, saj ne pademo v trans. A črni je vseeno dober tolkalec. Po 11. uri začnemo s celonočnim gonganjem skoraj vseh udeležencev na dveh gongih. Plutonu in Neptunu. Pluton je postal moj ljubljenček. Gonganje je namenjeno za dobrobit matere Zemlje. Na gongih poteka menjava vsake toliko časa. Nagazimo se v sobo in uživamo v zvokih in vibracijah gonga. Nekatere takoj zmanjka. Iz sobe se odpravim okoli 12. Ure, spat ven ob ogenj. Še prej si razprostrem malo žerjavico in v treh korakih zagazim po njej. Malo me speče in vidim, da je bolje, da opustim ta obred nocoj. Zato odidem spat. Naslednje jutro pogledam ali imam kakšne opekline, vendar so podplati celi. Po 3 uri začnem gongati. Veliko udeležencev naslednji dan pove, da so se avtomatsko zbudili tik pred svojim terminom. Očitno ta stvar, ti gongi delujejo, na neko podzavestno človekovo raven. Proti jutru se predam gongom skoraj za dobro uro. Nekateri zjutraj dlje spijo, nekateri s tem nimamo težav. Nedeljsko jutro začnemo z glasovnimi vajami iz kabale in povezovanjem z višjim jazom. Potem dobimo nalogo, da iz kupa kart vsak potegne še svoji dve angelski karti. Samo smejim se, ko potegnem karti in zagledam postavi. Sicer je to vse ena zajebancija, ampak prva, modra tudi druga: Spiritual growth. Duhovna rast, brez omejitev, hitro dvigajoča. Druga karta moj stari prijatelj, moj angel varuh, arhangel Mihael: »You are Safe. I`m protect you against lower energies and guarding you, your loved ones, and home.« Tik pred odhodom zvočna kopel. Razdelimo se v tri skupine. Ena skupina gonga, ostali se poležemo znotraj kroga gongov. Vsaka skupina gonga čez 15 minut. Ob prvi zvočni kopeli padem v nič. Odplavam. Odnese me kot pri spanju. V ničlo zavest. Potem kar naenkrat v moji glavi, v mojih možganih en VELIK BUM. Veliki Pok. Bing Bang. Buuuuuum. Dobesedno mi počil zvok v možganih, v glavi. Kakor, da je počil cel svet. V umu se prikaže en velik gong. Rumeno rjavkasto svetleč. Morda tudi zlat. Ki odmeva. V višino za enega človeka. Najmanj 160 cm višine. Zatem začne Gušti med gongi igrati na violino. Zvok se sprva sliši, kot jokanje, toženje. Ko je konec, lahko samo zaploskam. Zaploskamo. Bravo majstori. Mojca po kopeli pravi, da tako in tako nismo po naključju tukaj zbrani. Kot, da ne igramo šele prvič gong. (Sicer se imamo še marsikaj naučiti. A vseeno se včasih malo povprašam ali niso to samo laskanja.) Druga kopel. Tretje igranje. Hvala vsem, s katerimi sem delil te občutke. Pri sebi imam občutek, kot da ni nobenega nezadovoljnega udeleženca z gong kampom. Da je kamp vsem dal veliko in vsakemu nekaj posebnega. Potrebno je priznati, da je Mojca tudi mojstrica za učenje novih učencev na gongih. Poda ti zelo veliko uvodnega znanja. Domov se vračam malo napet, saj medtem izvem, kaj se je včeraj zgodilo doma in kaj se pripravlja popoldne. Zmolim za njega preden odidem. A še preden stopim v civilizacijo, se odpeljem še do Marijine črte pred slapom Šumikom. Potem v Ruše. Čez prvo cerkev s pokopališčem teče pomožna črta. Tam na zgornji strani ob cipresi je postavljena okrogla klopca. Le postoj tukaj popotnik. Boš uvidel mir in svoj spokoj. Pri Marijini cerkvi v središču Ruš se ne ustavim, saj sem se že pred leti. Ta ravna linija pred Mariborom, kjer stoji cerkev, me je nekako spomnila na Marijo, na Mater Zemljo in zemeljske zmajeve črte. Namenil sem se še na Pekrsko gorco, a sem že preveč utrujen. Čez noč je bilo spanja samo za tri ure. Še eno dobro uro imam do Ljubljane. Debelo uro meditiranja imam pred seboj. Sredi vožnje, si zavrtim glasbo svetovnih hinduističnih pesmi. Refren pesmi mi odmeva, ki ga sam spremljam s petejm, ob povezavi zavesti z višjim, in prične mi delati, da se združim z Enim, s svetim: Shiva Shiva Shiva Shambo Mahadevi Shambo… . »In the beginning there was silence. And then the Gods and Godesses beseeched Lord Shiva to create sound. These heavenly lines are in praise of the Lord the Universe, who moved finger and created sound, the first element in unfolding of primordial universe. World Hindu Chants II« Obljubljam vam, da so te pesmi ali mantre, pot k odpiranju vaše duše, če jih boste poslušali. Ali Fire walk with me iz Twin Peaksov bi lahko pristavil za konec. Naj končam. Pravijo da naj bi bilo pet elementov za človeka. Zdaj sem prispel do opisa tretjega elementa. Za vodo še ne vem. Peti naj bi bila akaša, ali tudi zavest. Pred oddajo članka med sobotnim sprehodom naključno ugotovim, da budizem pozna 6 elementov. Dolgo časa sem imel ta občutek, da pet elementov, ki ga predstavlja tudi pentagram, ni končno število rešitve. Davidova zvezda, mi je hodila zadnje dva tedna po glavi. Tudi jantra. Šesti element odkrijem pri mojem priljubljenem Budi, ta teden, po naključju. Mojega priljubljenega Budo ali Dainichi Nyorai, sem odkril pred kakšnim slabim letom ob internetni strani Morning star. In stran dela. Veselje. Še isti dan se mi je popoldne izrisal oblak na nebu, ki jo predstavlja kitajska pismenka za besedo big. To je tudi začetna pismenka za Budo Dainichi Nyorai ali Kozmičnega Budo. Pravijo mu tudi Veliki Buda ali Vseobkrožujoči Buda. Pred tem me je na Šuštarskem mostu spravila v smeh ženska torbica s približno takšnim napisom »Sem lepa«. Naprej proti Mačku me pritegne štant z majicami z ročno narisanimi kitajskimi pismenkami. No bolj sem začutil energijo na tistem štantu. In tako sem potem prišel nazaj spet do tega svojega znaka za big. Moral sem preveriti kakšen je ta kitajski znak. Ozaveščanje skozi pisanje. Ja, karakteristika za Dainichi Nyorai je gesta roke, ki se imenuje mudra šestih elementov. Šesti element pa je vesolje. Če želiš biti ENO………… Dainichi Nyorai. Komentarji (0) www.pozitivke.net