Ta stran je prilagojena za slabovidne, po metodi neskončne vrstice, če želiš članek gledati v običajnem formatu klikni na:
http://www.pozitivke.net/article.php/20050513111031501
Vzhodni orgazem
petek, 17. junij 2005 @ 18:30 CEST
Uporabnik: Drago
IMSAK in KABBASAH
Imsak ali imšak je arabska beseda, ki pomeni zadrževanje, pridrževanje ali
ohranjanje. V arabski tradiciji, ki uradno dovoljuje zvezo enega moškega z več
ženskami, se je ta posebna spolna tehnika razvila iz potrebe. Noben moški namreč
ni zmogel zadovoljiti celega harema žensk. Če pa je moški obvladal imsak, je
lahko zadovoljil deset žensk v eni noči. Gre za tehniko s katero moški podaljšuje
erekcijo in spolni odnos s pomočjo prekinjenega odnosa z zadrževanjem izliva.
Bistven element imsaka je, da zadržuje prekinjeno občevanje - coitus interruptus
v kombinaciji z ženskim kabbazahom, hotenim nadzorom vaginalnih mišic. Pri zavestnem
nadzoru spolne združitve in ohranjanju visoke erotične napetosti sodelujeta
torej oba partnerja aktivno in enakopravno.
Trinajstkratni moški ekstatični cikel
Prekinjeno občevanje je najstarejši način kontracepcije, poznan še iz rimskih
časov, je pa verjetno še mnogo starejši. Imsak se od njega razlikuje v tem,
da moški izstopi iz ženske še veliko pred ejakulacijsko nujnostjo. Na ta način
partnerja dosegata vedno višje ravni ekstaze in energije. Izvlečenje falusa
najbolje odloži ejakulacijski orgazem. Pri imsaku moški potegne falus ven do
dvanajstkrat.
Vsaka posamezna združitev poteka tako, da moški prodre trikrat počasi in plitko
ter zaključi cikel z dvema pačasnima in globokima pridiranjima. Seveda so možne
tudi drugačne variante npr. tako, da je začetnih plitkih prodiranj sedem, a
končni je en globoki prodor. Skupno vzburjenje z vsako ponovno združitvijo naraste.
Moški ejakulacijo odlaga do končne združitve, lahko pa jo povsem odloži. Vrhunec
imsaka je mogoče doseči šele po trinajstkratnih združitvah. Dve ali tri penetracije
ne zadoščajo povsem, čeprav so občutki veliko močnejši kot pri enem samem vstopu.
Imsak lahko izvede vsak telesno zdrav moški. Ko moški potegne iz ženske falus,
malo počiva. V tem času njegova erekcija in potreba po ejakulaciji nekoliko
uplahneta. Partnerka ga v tem času gladi, boža in vzburja, vendar se ne dotika
njegovih spolnih organov. Zaradi vzburjenja celega telesa postane koža izredno
občutljiva in tudi ud ponovno močno otrdi. Erotična napetost se stopnjuje, z
odlaganjem orgazma pelje v še močnejšo sprostitev. Erotični ogenj se razlije
po vsem telesu in ne le po spolovilih. Vsaki ponovni penetraciji sledi tudi
kabbasah. Med porivanjem vzburjenje določa moški, med mirovanjem oziroma med
združitvijo brez zunanjega gibanja pa ženska. Po trinajstih krogih moški lahko
ejakulira (ni pa nujno), ženska pa doživi navadno prvi orgazem že mnogo prej.
Ženska vodi
V prevodu kabbazah pomeni držalka in označuje na Srednjem vzhodu žensko, ki
je razvila svoj potencial medeničnega dna in obvlada svoje vaginalne mišice.
Termin se je v Evropi pojavil prvič v delu Ananga ranga (prevedeno v Oder Ljubezni),
ki ga je prevodel Richard Burton. Vendar ta veščina ni znana samo v arabskem
svetu, pač pa tudi v Indiji, na Kitajskem, Japonskem, v Perziji in drugih vzhodnih
deželah. Označujeta jo tudi besedi : pompir in bhaga asana.
S kabbasahom ženska omogoči moškemu božansko ekstazo. Pri kabbasahu vodi ženska
in tudi nadzoruje vzburjenje obeh. Ženska je na vrhu, premika mišice vagine
in nadzoruje orgazem, medtem ko je moški pasiven in sprejema orgazem. Kabbasah
zahteva podaljšano negibnost in od moškega zahteva popolno prepustitev ženski.
Moški se na ta način lahko osvobodi pritiska vodilne vloge ter pri tem splošno
ne izvaja nobenih gibov. Ženska deluje samo z vagino in ni nobenih zunanjih
gibov. To pomeni, da ne kroži z boki ali se ziblje nazaj-naprej niti levo-desno,
ampak povzroča gibanje samo vaginalno. Tudi moški ne premika niti bokov niti
nog. Vse delovanje je samo notranje. Mirovanje omogoča največje osredotočenje
na občutke v spolnih organih, ki začnejo trzati in pulzirati. To pulziranje
skokovito narašča. Po petnajstih minutah se občuti bioelektrično polje. Po dvajsetih,
tridesetih ali štridesetih minutah približno oba doživita božanski/akstatičen
orgazem oziroma združitev.
Partnerja sta prosta in se lahko ljubkujeta, poljubljata, gledata ali opazujeta
drug drugega. Moški s spolnimi vajami tako močno razvije mišice, da premika
falus v vagini, ne da bi premikal ostalo telo. Zatorej se lahko pridruži partnerki,
ki izvaja kabbazah tako, da krči sramnotrtično mišico in analne mišice.
Pred spolno združitvijo moški in ženska v kateri nameravata izvajati izmenično
imsak in kabbasah, je priporočljivo ponavljati vaje, kot je mula badha - krčenje
presredka in vajroli mudra oziroma Keglove vaje(*). Emocionalna in fizična intenzivnost,
ki jo prinaša spolna umetnost, je vsekakor vredna vztrajnega truda. Nanjo se
je potrebno dobro pripraviti z vsaj enotedensko vzdržnostjo, ki okrepi in senzibilizira
spolna čustva. Še večjo intenzivnost se doseže, če sta partnerja v tem času
ločena in vzdržna.
(*)Keglove vaje: Ameriški ginekolog dr. med. Arnold Kegel je že leta 1948
učil ženske pravilno stiskati mišice medeničnega dna. Ugotovil je, da lahko
z rednim vsakodnevnim stiskanjem in sproščanjem teh mišic, se te močno okrepijo
in nato vzdržujejo svojo moč. Učinet teh vaj se še poveča, če se vaje izvajajo
z utežmi. Uteži imajo oznako 1 do 5 oz. so z maso v razponu od 20g do 70g. Azijska
literatura navaja celo uteži do 500g.
Podobno velja za moškega. Tudi moški izvaja te vaje tako, da aktivira mišice
medeničnega dna s stiskanjem in sproščanjem teh mišic. Te vaje imajo še posebej
močan vpliv na prostato, ki opravlja več funkcij (mišica, žleza...). Vaje medeničnega
dna izvaja moški lahko med uriniranjem, stoje, sede ali pa leže.
Izvajanje teh vaj je vsekakor potrebno uskladiti z dihanjem. Ta sinhronizacija
dihanja in penetracija medeničnih mišic še dodatno poveča učinek teh vaj.
Avtorica: Anonyma; Kontact-club, štev. 46/april 2003
Komentarji (10)
www.pozitivke.net